Eve-Centrala

Informacje => Ogłoszenia => Wątek zaczęty przez: SokoleOko w Wrzesień 29, 2010, 12:49:08

Tytuł: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 29, 2010, 12:49:08
Uwaga, CUD się stał!

CCP usłyszało nasz krzyk i chce "naprawić rakiety", które na angielskich forach nazywane są powszechnie "roflketami", jako że nie są w stanie skutecznie trafiać we fregaty.

Oto pierwsza odsłona zmian, która powinna już być na SiSi
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1391008
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 29, 2010, 13:13:46
Fajna postawa deva: "rakiety nie musza mieć zdolności trafienia innej fregaty tak jak działka, bo zawsze trafiaja a działka mogą spudłować" czy coś źle zrozumiałem?
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 29, 2010, 13:18:45
Całkiem dobrze uzasadniona wypowiedź. Chodzi o to właśnie, że zawsze będą trafiały inne fregaty, dlatego trzeba wprowadzić czynnik zmniejszający dmg. Bezwzględniee trafiające 70+ DPSu,  to nic dobrego.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Wrzesień 29, 2010, 13:21:33
Tak :P Jemu chodzi o to że nie może być tak że wciskasz F1 i masz X dpsu na przeciwniku *zawsze* o ile jesteś w zasięgu.

A zmiany fajne, chociaż też nie kumam tego +3pg dla hawka. Niby wtedy możesz wrzucić na niego MSE, kosztem pustego hislota i zamiast shield boostera, ale niech wtedy zmienią też ten durny bonus do shield boosta.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 29, 2010, 13:24:01
Fajna postawa deva: "rakiety nie musza mieć zdolności trafienia innej fregaty tak jak działka, bo zawsze trafiaja a działka mogą spudłować" czy coś źle zrozumiałem?

Tłumaczył, że stosunek "explosion velocity" do "target velocity" nie musi być 1:1

Teraz na TQ masz przegięcie w drugą stronę.

Ciekawsza jest jednak uwaga niżej, że grzebią coś w ammo T2... żebyśmy jeszcze odłamkami nie dostali.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 29, 2010, 13:29:24
Wiecie każde pociski rakietowe teraz zawsze trafiają w cel od torped z phenixa po rakietki własnie i zawsze robią jakis dmg. Problem z rocketsami jak go dotąd rozumiałem był taki że nieszło uzyć tego gówna skutecznie w pvp bo przy strzelaniu we fregate kujacą nawet na ab (o czymś pokroju dramiela na sneakach nawet nie mówiac ) były równie uzyteczne co torpedy z ravena... a 70 dps na bronishort range? no ja was proszę... połowa t1 fregat na dupnych skilach zaczyna swój dps w okolicach 100 jak załozy ac / blasty / pulsy

EDIT
Ciekawsza jest jednak uwaga niżej, że grzebią coś w ammo T2... żebyśmy jeszcze odłamkami nie dostali.
Moze zrobia takie fajne mini smartbombki zamiast amunicji rage :P
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 29, 2010, 13:33:24
EDITMoze zrobia takie fajne mini smartbombki zamiast amunicji rage :P
Raczej nie na amunicji z wysokim ROF, efekty obszarowe wolno się liczą na serwerze i generują laga.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 29, 2010, 13:34:50
Jaskrawym przykładem niedorobienia rakiet było to, że Vengeance z bonusami do rakiet przy 4 launcherach miało mniej DPS w EFT niż przy 3... autocannonach.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 29, 2010, 13:39:07
Nom i teraz szybkie porónanie.
Jak wyglada walka czegoś z ac z drimielem który chce to coś rozwalić więc nie pruje jak popaprany max speed na palonym MWD?
A jak po tej zmianie będzie wygladała walka czegoś co ma rocketsy? bo moim zdaniem nic / mało sie tu zmieni, pociski wciąż nie bedą w stanie wygenerować dps potrzebnego do wygrania / przeżycia starcia
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 29, 2010, 13:49:12
Nie żebym był specjalistą od Dramieli, ale na chłopski rozum pilot Dramiela nie możne zasuwać 10k km/s w czasie walki, bo sam nic nie trafi. Załóżmy, że będzie orbitował na włączonym AB (większość fitów jest dual-prop albo AB only). W takim razie dziś rakiety nie wystarczą, żeby go zatłuc (z drugiej strony takie Vengeance może mieć 300 aktywnego tanka i po prostu wyśmiać takiego Dramiela, któremu prędzej się ammo skończy niż to przebije), po zmianach szansa na ubicie będzie większa.

Nikt nie liczy, że rakiety staną się nowym FOTM, chodzi o to, żeby OPŁACAŁO się je fitować.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 29, 2010, 14:43:03
10km/s na oribicie to on by nie wyrobil, ale problemow z trafianiem to on nie ma...

projectile maja najlepszy tracking: C
dramiel ma 25% bonusu do trackingu projectile: C
projectile maja ammo ktore daje bonus do tracking: C
dramiel kiedykolwiek ma problemy z trackingkiem: D

Co do boostu rakiem... Vengeance here i come! (seriously... tak na poziomie 300dps+, dobry cap, przyzwoita predkosc i 100+ dps na zasiegu 10km+. Czego chciec wicej? )
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Wrzesień 30, 2010, 09:53:08
Dramiel moze manewrowac zeby poprawic tracking na chwile podobnie jak kazdy inny statek z dzialkami.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 01, 2010, 10:08:18
Ciekawsza jest jednak uwaga niżej, że grzebią coś w ammo T2... żebyśmy jeszcze odłamkami nie dostali.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1391008&page=3#86
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 01, 2010, 10:26:01
No bez jaj.

Po ch... inwestować w coś, na co NIKT nie narzeka, gdy w backlogu jest MASA zmian, których domagają się LICZNI?

Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 01, 2010, 10:29:15
Pewnie dlatego że dwesi to tacy sami ludzie którzy dorwali sie do koryta jak politycy - jak przy korycie są to robią to co im pasuje a to niekoniecznie pokrywa się z tym co pasuje ludziom
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 01, 2010, 10:30:22
Ogolnie ammo t2, czy rakiet? Bo jak ogolnie to small i heavy missile antyfrytkowe jak ma sie all5 sa calkowicie useless
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 01, 2010, 10:42:19
W przykładzie czepiają się szkiełek do pulsów
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 01, 2010, 11:37:02
Pewnie dlatego że dwesi to tacy sami ludzie którzy dorwali sie do koryta jak politycy - jak przy korycie są to robią to co im pasuje a to niekoniecznie pokrywa się z tym co pasuje ludziom

Raczej chodzi o to że zmiana parametrów ammo to pół dnia pracy jednego człowieka razem z testami i wdrożeniem a ambitniejsze poprawki to tysiące roboczogodzin i niekoniecznie się uda.

Amunicja T2 short range rzeczywiście radzi sobie słabo bo konkurencja w postaci ammo frakcyjnego, bez kar - wygrywa. Zmarnowana klasa itemków.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 01, 2010, 11:43:52
Cytuj
Player: You're nerfing Scorch or fixing short range versions?
CCP: Possibly both, most likely the latter but nothing definite yet.

Już niech SR T2 pozostanie jak jest, byle tylko nie tykali LR T2
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 01, 2010, 11:57:29
Z mojego doswiadczenia z ammo t2:
- standard missille:
  - precision - useless
  - fury - ok, tylko kara strasznie boli i dlatego wole wersje CN

- heavy missile:
  - fury - super oby tego nie ruszali no chyba ze chca zbuffowac
  - precision - useless

- heavy assault missile
 - rage - mogliby poprawic tylko zasieg reszta super
 - javelin - ok, no moze troche dmg brakuje

- torpedy
 - rage - jesli uzyte na innym shipie niz golem i na innym celu niz caps/stacja useless
 - javelin - mimo bonusu do range przegrywa z T1 (nie mowiac o frakcji)

- ac
 - barrage m - ok, troche dmg brakuje
 - hail m nie testowalem, ale patrzac po obrotach na markecie ssie niemilosiernie

- artyleria
 - quake m - troche poprawic tracking i bedzie super
 - tremor m - nie testowalem, po obrotach na markecie albo jest ok albo poprostu nie ma nic lepszego (co nie znaczy ze jest dobra)

- laserki
 - scorch m - ok, ale jeszcze malo z nich strzelalem

Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 01, 2010, 12:35:46
Już niech SR T2 pozostanie jak jest, byle tylko nie tykali LR T2
Racja, LR T2 wcale nie jest przegięte, koszmarna kara do trackingu i statki z mniejszymi i większymi bonusami zasięgowymi sprawiają że jest akurat - użyteczne ale nie jedyny możliwy wybór.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 01, 2010, 12:46:37
- ac
 - barrage m - ok, troche dmg brakuje
 - hail m nie testowalem, ale patrzac po obrotach na markecie ssie niemilosiernie

- artyleria
 - quake m - troche poprawic tracking i bedzie super
 - tremor m - nie testowalem, po obrotach na markecie albo jest ok albo poprostu nie ma nic lepszego (co nie znaczy ze jest dobra)

Hail ma połowę zasięgu frakcyjnego, kary a w zamian jakieś 1% więcej dmg niż frakcja.

Barrage - dziś jest OK. Pamiętaj, że mówimy falloffie. Jeśli na przykład na RF ammo masz 28 km do końca falloffa, a na Barrage 40, to znaczy że Barrage może mieć nawet lepszy wynik na 28 km niż RF :)

AFAIR ammo do artylerii działa prawie tak samo jak do AC.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 01, 2010, 13:04:20
2Dark Z podsumowaniem amo sie generalnie zgadzam ale dożucę swoje uwagi:
T2 torpy też skałaniam się do stanowiska że golem i może SB, ale: javeliny torp jednak wyglądają na uzyteczne ze względu na zasięg, dps wciąż większy niż cruise a siegniesz tym również pod 60km. Ocena pewnie pod wpływem rozrużnienia uzycia. Ja w empire ty w null

T2 laser amo
- scorche są dobre, ani przegięte ani nie dorobione
- conflogration też uważam że nie ma się co czepić, uzywam w pvp i na np abadonie widać różnicę między frakcja a t2
- lr do beamów dobrze dział
- brak danych o wersji high dmg, ale podezjewam że w przypadku jak z hail przegrywają z amar navy multi

hybrydy
- t2 do blasterów to samo co hail, kary a zmiana dps prawie niezauważalna (wręcz niwelowana przez karę)
- wersja lr do blasterów... chyba tylko na megasach sie tego uzywa przy zadymach w małych gangach,
- lr do reili pozwala im snipić ze znosnym dps
- o wersji dps nie mam żadnych danych
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 01, 2010, 13:20:08
- conflogration też uważam że nie ma się co czepić, uzywam w pvp i na np abadonie widać różnicę między frakcja a t2

Sam nie ma na to skilli, ale conflagi bardzo rzadko wypadają z wraków, więc jednak używa się Multi.

hybrydy
- wersja lr do blasterów... chyba tylko na megasach sie tego uzywa przy zadymach w małych gangach

Null jest tym dla blasterów czym Barrage dla autocannonów. Co więcej, "nie manie" Null może być bezpośrednią przyczyną wtopy, jeśli przeciwnik kontroluje dystans.


- lr do reili pozwala im snipić ze znosnym dps

DPS jak DPS, ale Spike'i mają obłędny range, największy ze wszystkich broni LR.
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Październik 01, 2010, 13:49:25
hybrydy
- t2 do blasterów to samo co hail, kary a zmiana dps prawie niezauważalna (wręcz niwelowana przez karę)
- wersja lr do blasterów... chyba tylko na megasach sie tego uzywa przy zadymach w małych gangach,
- lr do reili pozwala im snipić ze znosnym dps
- o wersji dps nie mam żadnych danych
jako osoba latająca trochę blasterboatami:
- void jest tragiczne, najgorszy nawet nie jest krótki zasięg a kara do trackingu
- null - bdb na ranisie, przydatne na diemoście ( <3 full gank deimos glasscannon issue do gankowania noobów* w BSach**)
- dps jest IMO tragiczny na spikach, ale zasięg... :)
- javeliny są do zniesienia i tyle

//sidenote: nie latam niczym większym od BC

*noobów, którzy nie wiedzą, że taki deimos powinien być automatycznie primary
** tak, wyszło szydło z worka, piraci czasem gankują noobów
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 01, 2010, 16:24:46
2Dark Z podsumowaniem amo sie generalnie zgadzam ale dożucę swoje uwagi:
T2 torpy też skałaniam się do stanowiska że golem i może SB, ale: javeliny torp jednak wyglądają na uzyteczne ze względu na zasięg, dps wciąż większy niż cruise a siegniesz tym również pod 60km. Ocena pewnie pod wpływem rozrużnienia uzycia. Ja w empire ty w null

Ja torpy to tylko na paski uzywam, gdzie moge uzywac mwd a w ostatecznosci zrobic rewarp na skalke przy ratach, na misjach faktycznie moze byc duzo bardziej uzyteczna bo tam poki co jeszcze nie ma opcji aby latac na mwd(po za wyjatkami).
Tytuł: Odp: ROFLkets -> RAWRkets!
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Październik 01, 2010, 23:02:45
FUUU. A ja bym chciał żeby rakiety były znów takie jak 4 lata temu !. FIRE ZI MISSILES !!!  8)