Autor Wątek: Rigs  (Przeczytany 20821 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Assari

  • Gość
Rigs
« dnia: Grudzień 11, 2006, 13:34:47 »
Chyba nie ma osobnego topicu traktującego o rigach więc postanowiłem go założyć  8)
Zapraszam do wymiany zdań na ten temat. Zwłaszcza, ze CCP zapowiada po jutrzejszym mini-patchu usprawnienia w tej materii. Między innymi tak odkrywcze rzeczy ja to że z wraka BSa będzie mozna salvage'ować więcej elementów niż z wraka frygi. A  DataCores juz się pojawiają to i ówdzie na markecie czy w Contracts.
Jak wam idzie salvaging? Ktoś juz nazbierał dosyć składników żeby zacząć produkcję rigów? Jakieś wrażeniam zasłyszane lub własne od tych którzy już mają rigi (jesli tacy są)

Ellaine

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2006, 13:38:26 »
Po tygodniu rattingu (lacznie prawie 3 godziny) mam po kilkanascie czestych czesci, ktorych potrzebuje kolo 40 czy 50 na rig, a do tego 5 czesci "elektronicznych" ktorych na jednego riga potrzebuje jakos tak ze 200. Jesli tak to wyglada wszedzie, to BS z trzeba rigami bedzie drozszy niz 3 BSy bez rigow :O

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2006, 14:30:28 »
Po tygodniu rattingu (lacznie prawie 3 godziny) mam po kilkanascie czestych czesci, ktorych potrzebuje kolo 40 czy 50 na rig, a do tego 5 czesci "elektronicznych" ktorych na jednego riga potrzebuje jakos tak ze 200. Jesli tak to wyglada wszedzie, to BS z trzeba rigami bedzie drozszy niz 3 BSy bez rigow :O

Wczoraj włócząc się po EVE bez specjalnego celu od czasu do czasu ratowałem jak coś trafiło. Maksymalnie z BC wyciagałem 2elementy do rigów (pomarańczowe) lub 1 (niebieski) - tu dodatkowe zapytanie - jak to jest z tymi niebieskimi elementami? Myślałem, że można je tylko z shipów T2/rare NPCów wyciągnąc ale jeden wypadł mi ze zwykłego Scorpiona.

BTW jak męczę sie nad wyciągnięciem elementu z wraka dłużej niz 2-3 cykle to wiadomo, że będzie albo niebieski element albo nic.

Jesli po jutrzejszym patchu z BSa będzie można wyssać 4-6 elementów to polując w 0.0 da sie szybko nazbierać dostateczną ilość składników, szczególnie tych popularniejszych

BTW 2, powinna byc możliwość zamiany, np 1 niebieski element za powiedzmy 10-20 pomarańczowych. Ale nie w odwrotną stronę

marioosh

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2006, 14:37:50 »
... generalnie każdy element ma dwie odmiany całą i uszkodzoną - uszkodzone (pomarańczowe tło) są do rigów t1 a całe(niebieeskie tło) do rigów t2. To który nam wyleci zależy od szczęścia - jak wiadomo częściej trafi nam się pomarańczowy.

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2006, 14:56:29 »
... generalnie każdy element ma dwie odmiany całą i uszkodzoną - uszkodzone (pomarańczowe tło) są do rigów t1 a całe(niebieeskie tło) do rigów t2. To który nam wyleci zależy od szczęścia - jak wiadomo częściej trafi nam się pomarańczowy.

Jak na moje dotychczasowe, skromne doświadczenie w tej kwestii to jeden niebieski na jakies 30-50 pomarańczowych. Ciekawe czy poziom survey na to wpływa? Czy tylko na ogólną szansę wyciagnięcia elementu z wrecka?

Ellaine

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 11, 2006, 16:08:58 »
Wlasnie - jak to jest z ta szansa?
Czy mala szansa (maly skill) oznacza ze marnuje czesc potencjalnych zlomkow, czy tez jedynie ze musze spobowac kilka razy az mi sie uda?

rangerx

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 12, 2006, 00:29:11 »
ostatnio wyskanowalem i zrobilismy ukryty plexik (4xbs 2xcruz, ale z nich nie bylo rewelacji), jak sie okazalo, wlasnie ze zlomem do rigow. Poniewaz analizer i salvaging mielismy niezbyt wyskilowane, to otworzylismy tylko 2 z 6 budynkow na tym plexie. Wypadlo po kilkadziesiat roznych elementow do rigow, ale chyba same zolte ... w sumie 30 min roboty :P

Asoth

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 12, 2006, 10:09:12 »
A ja wczoraj wyczyściłem misję pełna statków frakcji Mordus Legion, przesalvagowałem ponad 50 wraków i nawet jednego elementu z nich nie dostałem...
Zastanawiam się czy to jakiś bug czy shipy niektórych frakcji wymagaja wyższego skilla ?
Bo skille takie jak Jury Rigging, Armor Rigging czy Astronautics Rigging chyba nie mają wpływu na szansę wyciągniecia elementów danego typu z wraku?

przemas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 12, 2006, 10:54:33 »
Zastanawiam się czy to jakiś bug czy shipy niektórych frakcji wymagaja wyższego skilla ?
Bo skille takie jak Jury Rigging, Armor Rigging czy Astronautics Rigging chyba nie mają wpływu na szansę wyciągniecia elementów danego typu z wraku?
Nie maja wpływu
Te skile są potrzebne żebyś mógł obsługiwać dany RIG

Asoth

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 12, 2006, 13:42:53 »
To była taka zasadniczo luźna teoryjka oparta na tym że z pierwszych kilku wraków (wiadomo ilość niereprezentatywna) wypadło mi tylko kilka podstawowych elementów jednego typu, a potem miałem juz rozwinięte skille XXX Rigging i posypały sie inne rzeczy, ale to pewnie czysty przypadek.

Te skile są potrzebne żebyś mógł obsługiwać dany RIG

A właśnie zdaje mi sie że do obsługi rigów (latania zrigowanymi statkami) zasadniczo skille nie są potrzebne. Z tego co czytałem  Jury Rigging pozwala wkładać rigi w statki, a reszta rigging skilli zmniejsza drawback danego riga i teraz zastanawiam sie czy kara jest zmniejszana w momecie wkładania riga (czyli można by kupic statek z rigami np -5% zamiast -10%), czy poprostu zawsze wkłada sie rigi z karą -10%, a to potem jest modyfikowane przez odpowiednie skille pilota?

White_Haven

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 12, 2006, 13:50:46 »
1. Nie wszystkie frakcje dają salvage - tylko głóne pirackie: Angels, Serpentis, Guristas, Blood Raiders, Sansha

2. Salvage nie dają - Mordus, Mercenaries, EoM, Thukker itp, oraz Navy/Fleet danej rasy

3. Skille do poszczególnych rigów są doliczane po zainstalowaniu danego riga czyli przez skille danego pilota.

Rhovana

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 12, 2006, 13:50:58 »
Odnośnie salvagowania na misjach:
1. Nie ma co latać z salvagerem na wraki dron i mercenaries
2. Nie udało mi sie salvagerem wyciągnąć nic z żadnego wraku budynku
3. Materiały do rigów pod shield i launchery są dropione z wraków wszelkiej maści guristasów i pithów.
4. Jak nadal bedą wypadać circuty w takim tepie jak wypadają to pierwsze rigi w marcu:P

przemas

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 12, 2006, 13:59:51 »
frakcyjne spawny nie daja sie salvedzować
albo mam za małe skile
salvage na 3 lvl

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 12, 2006, 14:06:36 »
4. Jak nadal bedą wypadać circuty w takim tepie jak wypadają to pierwsze rigi w marcu:P

E, tam. Chyba nei doceniasz zacięcia ludzi. Już wczoraj na kanale Trade można było kupić cośtam cośtam Pump. Rig podnoszący o 15% wydajność armour repairera.

Asoth

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 12, 2006, 14:14:49 »
Wraki Serpentis, Guristas i Sansha w misjach lev 4 przemielałem ze skillem 3 bez problemu czasem potrzeba było tylko 3-4 cykli na 3 salvagerkach :), ale deską na 5 salvagerek i 3 wyciagarki idze calkiem szybko. 

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 12, 2006, 14:24:47 »
Matko, ceny tego złomu są zabójcze... Jak ja mam za bsa zapłacić 200 baniek (hyperion po kosztach z ubezpieczeniem) plus fit (minimum 100 -150 baniek) i jeszcze ponad 600 milionów za trzy rigi, to wolę carriera kupic...
Mam nadzieję, że ceny wkrótce spadną do jakiegoś rozsądnego poziomu.

Asoth - witamy na forum i zapraszamy do przedstawienia się w działach Evidencja i/lub Lobby & Meetings
Przedwieczny.

Ichneumon

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 12, 2006, 14:29:21 »
do czego są te rig'i ?? bo ja chwilowo bez eve (za pare dni bede spowrotem) i nie gralem na kali jeszcze

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Rigs
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 12, 2006, 14:39:44 »
Takie implanty dla statków. Dają różne bonusy i jak założysz to już nie zdejmiesz - tak jak i druty w głowie :)
Przedwieczny.

Ichneumon

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 12, 2006, 15:42:50 »
thx ;]

aha ktos w innym temacie pisał o jakichs chmurach gazu z ktorych cos mozna wydobywac ?

future

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 13, 2006, 20:20:47 »
No to chyba po kłopocie, wszędzie pełno części - jak noobów  :)
Ceny już też lecą na łeb...

Rhovana

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 14, 2006, 12:37:51 »
heh wczoraj na markecie widziałem pierwszego riga (do shieldów ) za jedyne 400M poszedł w pięć minut:P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Rigs
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 14, 2006, 12:39:54 »
Mi wczoraj z BSa (sprawdzałem przed i po patchu tę samą misję) wypadło 22szt Charred Micro Circuit (potrzebny np. do rigsa Salvage Tackle), wcześniej wypadły 2szt. Generalnie widać, że więcej wypada, ale nie częściej.

Ceny... ceny będą podobne do cen implantów. Zauważcie, że +4 do charyzmy spokojnie już można za 30mln kupić, a kiedyś (przed RMR) pomimo, że i tak był najtańszy, to ciężko było znaleźć za 2-3x większą cenę.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Blaster

  • OLD BUFU
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 349
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blaster Kroms
  • Korporacja: State Protectorate
Odp: Rigs
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 14, 2006, 12:42:42 »
Ceny... ceny będą podobne do cen implantów. Zauważcie, że +4 do charyzmy spokojnie już można za 30mln kupić, a kiedyś (przed RMR) pomimo, że i tak był najtańszy, to ciężko było znaleźć za 2-3x większą cenę.

Tylko ze implantów nie moga produkowac gracze a rigi tak i wszystko jak zwykle unormuje wolny rynek (popyt/podaz)

marioosh

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 14, 2006, 13:07:24 »
Cytuj
Tylko ze implantów nie moga produkowac gracze a rigi tak i wszystko jak zwykle unormuje wolny rynek (popyt/podaz)
zgadzam się w pełnej rozciągłości... z tym, że zanim to nastąpi to trochę antymaterii upłynie. no i jak z implantami - niektóre rigi będą tanie, bo mało ludziów będzie używać a inne - przeciwnie - cena kosmiczna :D

Ichneumon

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 14, 2006, 13:08:43 »
ile ten rig do shielda dawał i co dokladnie ?

galen

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 14, 2006, 13:42:54 »
Dzis widzialem gdzies w gallente za 230 mln rig co dawal 15% do recharu capa. A za kilkadziesiat milionow jakies 10% do boostowania shielda.


Ellaine

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 14, 2006, 14:02:04 »
Docelowo nie beda raczej wystawaly powyzej 50 milionow za T1 bo czesci do nich zbiera sie tak czy siak. Tzn, nie poswiecam specjalnie dodatkowo czasu na salvage, zwyczajnie salvage jest czymc co musze robic przy/po rattingu bo inaczej lootowanie staloby sie koszmarem.
Zadko uzywane tez raczej nie beda nieskonczenie tansze od czesto uzywanych, bo ich produkcja kosztuje tyle samo - czlowiek robiacy rigi na rynek nie wyprodukuje czegos co mialby sprzedac taniej. Wiec malo popularnych rzeczy bedzie poprostu mniej na rynku i beda raczej odrobine drozsze (mniejsza konkurencja wsrod producentow).
NA topie beda pewnie robione z Angel Cartel i buduja rigi astronautic do cargo i salvage tackle, oraz damage rigi do wszystkich broni :) Brak damage riga na drony (sentry sie nie liczy) to jest zdrada i caldaryjska korupcja wsrod programistow :(

Asoth

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 14, 2006, 14:53:05 »
ile ten rig do shielda dawał i co dokladnie ?

Lista rigów ze statami jest np tu: http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Rigs

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:16:38 »
No to nam się już pojawiają rigi na rynku w ilościach wiekszych niż jeden choć nadal są to ilości bardzo znikowe a ceny więcej niż wyj@#$#ne w kosmos  >:(
Na oficjalnym forum jest już wątek o rigach z którym trudno się nie zgodzić. Ludzie piszą, że część rigów jest po prostu do d...y  :P I w konsekwencji niektórzy są bardziej faworyzowani niz inni. Słowem rigi sa tak hm.. skonfigurowane... i w takich wariantach że nie kazdy gracz ma równe szanse, nie kazdy może skorzystać z takich czy innych rigów w sensowny sposób. Przykłady? Prosze bardzo. Wszystkie rigi od speed maja karę do armora, żaden do shielda. Wszystkie rigi do projectile turrets zwiększają zużycie powergrida na turret. Jednym słowem jako Minmatar trzeba będzie latać tylko Vagasem, jak się go doskiluje wreszcie 8) albo od biedy Cyclonem. Tankowanie armorem odpada. O ile pamiętam - nie chce mi się teraz sprawdzać - to rigi wzmacniające resisty do armora też dają minus na speed czy powergrid (mogę się mylić).

Ronin

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:36:26 »
Rooofi by to dosadniej powiedzial ^^
ekhm:
"... bzdury gadasz panie bzdury..."
1. Minmatarskie statki maja duzo pg w porownaniu do amarskich albo gallente
2. WSZYSTKIE t2 statki matar tankuja SHIELD
3. Chyba sensowne jest ze zeby zwiekszyc predkosc trzeba zmniejszych ciezar/ksztalt pancerza...
4. Przy skillu na dane riggi na 5 prawie nie odczujesz minusa :P

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 20, 2006, 09:30:31 »
Tiiaaa.... czyli co, czyli mam latać tylko statkami Tech 2 bo tankują shieldem. A do tech 1 to sobie mogę rigi do salvage'ingu wstawić albo cargo tak?  :P
Ciekawe dlaczego rig do projectili zwiekszający tracking żre powergrid a nie CPU - w końcu komputer musi obliczać położenie przeciwnika...
Rigi na szybkość - od zminiejszania masy to są nano-fibry. A rigi to coś jak optymalizacja napędu, takie 110% mocy z filmów SF a nie żadne zdejmowanie pancerza  :P
A rigi na resisty? Też minus na spped bo... bo po prostu dołozyli nowe blachy zamiast uzyć stopów adamantium  ;) na pancerz.

Ellaine

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 20, 2006, 10:41:49 »
Mysle z naukowoscia definitywnie pozegnalismy sie na etapie narkotyku, ktory zwieksza shield recharge :)
Teraz licza tylko rownowage i grywalnosc.

A statki T1 nie tankuja shieldem?

Goomich

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 20, 2006, 10:54:19 »
Przykłady? Prosze bardzo. Wszystkie rigi od speed maja karę do armora, żaden do shielda.

A jak ty sobie wyobrażasz zdjęcie kawalka shielda? I ile takie pole waży?

vulor

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 20, 2006, 10:58:25 »
Ciekawe dlaczego rig do projectili zwiekszający tracking żre powergrid a nie CPU - w końcu komputer musi obliczać położenie przeciwnika...
Bo potrzeba więcej ludzi do kręcenia korbą, żeby armata się szybciej obracała.

BTW: Ty widziałeś na jakimś minmatarskim statku komputer? Chyba chodziło Ci o liczydło.

Assari

  • Gość
Odp: Rigs
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 20, 2006, 11:06:50 »
Przykłady? Prosze bardzo. Wszystkie rigi od speed maja karę do armora, żaden do shielda.

A jak ty sobie wyobrażasz zdjęcie kawalka shielda? I ile takie pole waży?

Wyobrażam sobie, ze takie pole potrzebuje generatora pola/zasilacza/emitera/bla bla bla.... :) a to urządzenie chyba coś waży, nie? :P

Ciekawe dlaczego rig do projectili zwiekszający tracking żre powergrid a nie CPU - w końcu komputer musi obliczać położenie przeciwnika...
Bo potrzeba więcej ludzi do kręcenia korbą, żeby armata się szybciej obracała.

BTW: Ty widziałeś na jakimś minmatarskim statku komputer? Chyba chodziło Ci o liczydło.
No to jak więcej ludzi to penalty do cargo powinno być, ze miejsce zajmują a nie do grida  :)

@Ellaine
A tymi prochami to masz rację  ;D

swoją drogą mogłoby byc ciekawie jakby penalty np. 10% polegało na tym, że jest 10% szansa na to że day rig nie zadziała. Czyli raz na 10 użyć (walk w przypadku rigów do shielda/armora/weapon/EW) modyfikator nie będzie się liczył. ::)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2006, 11:09:32 wysłana przez Assari »