Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Goomich w Listopad 29, 2006, 04:57:33

Tytuł: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 29, 2006, 04:57:33
Y9G-KS

Właśnie wracam z Jita z BPO na Drake'a. Na localu 14 osób, tylko jeden niema minusa (świetna sprawa, trzeba będzie przeczyścic adressbooka, tylko dlaczego każdy wpis trzeba usuwać osobno?).

Na wszelki wypadek skoczylem na 70km, ale brama do Pert jest pusta. Nic to, włączylem cloaka i w międzyczasie pochwalę się na forum. :D

Skakanie na 0 km roxx. :)
Trzeba się tylko oduczyć uzywania beemek (które zresztą działają, zarówno te na paski (czy pewnie SSy), jak i instadocki).

Cholera, traffic mnie dopadł, żeby tylko żaden z tych głupków nie wpadl na pomysł sprawdzenia gejta.

A nie, właśnie mi się zaczerwieniło ślicznie i wylecieli z gry. :)


2006.11.29 03:37
Training of the skill Jury Rigging to level 1 has been completed.

No wlaśnie. Skille. W Elore nie ma książki na Heavy Assault. Grrr, kupię następnym razem w Jita, czy okolicach.
Nie ma też skilla na Inwencję. Kicha. Pojawiły się też publiczne sloty na inwencję.

Aeter

Kontrakty są zajebiste. System jest czytelny i oferuje sporo szczegółów na temat przedmiotu umowy.

OK, BPO sie MEuje, za 2 i pół dnia wyjdzie z laba i mogę zacząć budować pierwsze stateczki.

UI labowo-faktorkowe jest świetne.
Doszedł nowy domyślny filtr: tam gdzie BP. W końcu nie trzeba szukać. A przy produkcji pokazuje na czerwono, których minsów brakuje. Szkoda tylko, że waste podawany jest jedynie w procentach.

Dobranoc.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Sou w Listopad 29, 2006, 08:55:38
U mnie inaczej. Przy patchowaniu powiedzial ze nie ma jakiegos pliku i ze mam sobie sciagnac od nowa clienta;] No to do zobaczenia za 24h ;)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Coriin w Listopad 29, 2006, 09:13:57
Mona maniaku... ;D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: RIPsento w Listopad 29, 2006, 09:24:09
Sporo nowości. Ale mapa jest teraz świetna. Warp na 0  ;D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 29, 2006, 09:49:27
ok, rig slots, hmmm przecztalem w notes i na forum trzy razy o tym i dalej nie wiem o co chodzi, z czym to się je i na co to komu, może ktoś to wytłumaczyć po polskiemu.   :-[ :-[ :-[
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Listopad 29, 2006, 10:17:20
ok, rig slots, hmmm przecztalem w notes i na forum trzy razy o tym i dalej nie wiem o co chodzi, z czym to się je i na co to komu, może ktoś to wytłumaczyć po polskiemu.   :-[ :-[ :-[
W dużym skrócie - implanty dla statków.
Każdy rig modyfikuje inne/inaczej konkretne parametry statku. Na pierwszy rzut oka rodzajów rigsów jest ok 200 (mogę się mylić). Statki mają po dwa lub trzy sloty na rigs, co gwarantuje, że już spotkanie dwóch identycznych statków będzie mało prawdopodobne :)
Napisałem "implanty" - tak, jak wsadzisz riga, to już go nie wyjmiesz. Przez to, wzrośnie popyt na statki, bo każdy będzie miał kilka nawet tego samego typu, tylko inaczej sfitowane/zrigowane ;)
Rigi produkuje się z materiałów pozyskanych z wraków statków.

PS
To naprawdę w dużym skrócie.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 29, 2006, 10:29:54
hehe, Dzieki
To co jest w notes i to co napisales nawet w 'dużym skrócie' wiele wyjasnia ;D

Pozdro :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 29, 2006, 10:38:04
Hej no ! Ci co nie pracują lub w pracy pracują nad EVE  :D
Może byście tak skrobnęli kilka zdań na temat wpływu zmian na walkę.
Co teraz nikt nie walczy?! Napewno były już jakieś potyczki czy walki z NPCami.
Jakie macie pierwsze spostrzeżenia po tych zmianach w HP statków i całej reszcie dotyczącej walki?! Co z WCSami? jest -50% jak miało być czy coś inaczej
Czy faction shipy maja po 2 czy 3 sloty na rigi?
No i tak ogólnie, może szybciej chodzi  :D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: mcmviper w Listopad 29, 2006, 11:05:01
A moze ktos sie orientuje na jakiej zasadzie udziela sie pozyczek (loans). Probowalem cos tam kombinowac i za cholere nie wiem czy bawiac sie w kontraktach to ja jestem pozyczkodawca - czy moze pozyczkobiorca. A i jak wylada ogolnie zasada zabezpieczen finansowych hehe.

A tak - ciekawe kiedy pojawia sie pierwsze rigi??
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 29, 2006, 12:24:47
Rigi to się pojawią już po DT - jeden gość na kanale co chwile wrzucał materiały z salvage. Inna znajom kupiła BPO na Hurricane'a - też będzie po DT.

[BTW Hurricane mi się średnio podoba, natomiast Maelstrom bodoba mi się nawet bardzo  ;)]

Seamless map jest super i działa gładziusieńko. W ogóle EVE mi zdecydowanie lepiej (czyt. płynniej działa - market np. ładuje się piorunem i piorunem też działa  :)). Warp to 0 jest nice ale stare BMy zostały, chyba że ktoś je jush wywalił.

Rigi - można zdjąć, tak jak implanty, i tak jak implanty szlag je w tym momentcie trafia. Tylko w cholere skilli do tych rigów  :P. Salvaging też wymaga nieco  :P skilli.

Rozgryzanie contracts trochę zajmie - za dużo opcji na ra raz. Ale ogólnie, dużo czytelniejszy i user-friendly niż escrow.... nie mówiąc już o tm, że teraz można puscić searcha w poszukiwaniu np. jakiegoś moda, zamiast scrollować jak idiota.

Ogólne pierwsze wrażenia - najs :D
(teraz się tylko modle żeby firma roboty nie przyslala :P)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 29, 2006, 12:43:45
Ciekawe czy uda mi sie wygenerowac kontrakt na sdostarczenie mi Obeliska po przyzwoitej cenie :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Listopad 29, 2006, 13:23:29
Rigi produkuje się z materiałów pozyskanych z wraków statków.


Skad biora sie te wraki czy jest tak ze statek gracza po zniszczeniu pozostawia wrak czy trzeba ich gdzies szukac? ::)

Czy jest juz opcja walesania sie po stacji?
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 29, 2006, 13:34:07
Wraki biorą się z rozwalonych statków. Na pewno ze statków PC i prawdopodobnie z NPCowych. Im lepszy statek, tym lepsze części można z niego wydłubać.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 29, 2006, 13:38:37
Rigi produkuje się z materiałów pozyskanych z wraków statków.


Skad biora sie te wraki czy jest tak ze statek gracza po zniszczeniu pozostawia wrak czy trzeba ich gdzies szukac? ::)

Czy jest juz opcja walesania sie po stacji?

Mona dobrze godo ;) Wraki pozostają po statkach graczy i npców. Opcja łażenia po stacji to na razie tylko "concept" i nie będzie go w żadnej z części Kali - to plany 'post-Kali'.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Sou w Listopad 29, 2006, 17:26:48
W loan trzeba zaznaczyc item ;] Czy to nie polega na wypozyczaniu itemow za kase?;p
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 29, 2006, 17:57:40
Cytat: White_Haven link=topic=3541.msg41335#msg41335
Mona dobrze godo ;) Wraki pozostają po statkach graczy i npców. Opcja łażenia po stacji to na razie tylko "concept" i nie będzie go w żadnej z części Kali - to plany 'post-Kali'.

Rozumiem, że wraki "nie wykorzystane" znikają po jakimś czasie bo w innym wypadku w różnych miejscach mogłaby ich dryfować spora ilość.  :o
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 29, 2006, 18:10:39
Przypuszczam, że tak, chociaz nigdzie tego nie pisali. Najprawdopdobniej rozpadają się po takim samym czasie jak puchy lootem, albo są czyszczone w DT (to drugie raczej mniej prawdopodobne bo serv chybaby się zaczął dławić).

same wraki na overview są oznczone specjalnym symbolem (innym niż puchy) i nazwą z czegóż to ten złom pozostał :D.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 29, 2006, 18:13:19
Na razie wraki zachowują się identycznie jak puchy (można je ciągnąć tractorem i w środku jest loot), więc pewnie też będą znikać po jakimś czasie.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 29, 2006, 21:24:06
Fakt, że nie znikają jak puchy jest irytujący  >:( >:( >:(

Trzeba do nich strzelać co by sie nie pomylilo, i nie podlecialo kilka razy do tej samej puchy (wrecka) :(

a o zmianie nazwy zapomnij :P
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 29, 2006, 23:27:51
Swoją drogą, czy ktos wie czy rigi mają jakieś stacking penalty lub ograniczenie w instalowaniu np. tylko jednego riga tego samego typu na raz?
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Sou w Listopad 29, 2006, 23:30:34
Zawsze to pisze w itemie wiec logicznie rozumijac nie powinno nic takiego byc ;]
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: przemas w Listopad 30, 2006, 07:31:58
każdy statek ma Calibration (w Fitting)
i  każdy rig ma Calibration points czy cos takiego wiec sprawa jest prosta
lepsze rigi zabierają więcej calibracji
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Assari w Listopad 30, 2006, 08:54:19
Czy ktoś już coś z wrecków wyciągnął? A moze ktoś już odkrył gas cloud pełną alkoholu  :D Jak to wygląda?
Aha i co, wrecki nie znikają po jakims czasie? Bo wczoraj wieczorem latając sobie mozna było w różnych miejscahch zaobserwować ich całkiem sporo  ???
No i ponawiam pytanie o spostrzeżenia z walk PvP. Bo strzelając do NPCów nie zauwazyłem jakichś specjalnych różnić oprócz tego że miło jest teraz z capem i może cap rechargery różnej maści nei będą musiały byc must have wyposażenia kazdego shipa, często w wersji x2 x3  :(

Niech mi ktoś wyjaśni dlaczego z marketu zniknęły najszybciej nowe statki Matarów ?!
Wieczorkiem w rejonie gdzie latałem można było spokojnie kupić nowe BC i BSy Ammarów, Caldari i Gallente a Matarów nie  :P

Spostrzeżenia co do autocannonów zmniejszenie ROF o 50% spowodowało zmniejszennie skuteczności tej broni  :-[ dlaczego zawsze Matarzy muszą oberwać od CCP?
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 30, 2006, 10:05:06
Qwa, mam problem :)

Od rana nie moge nic sprzedac ani kupic na markecie  >:( >:( >:(
A najgorsze ze zaplanowalem duze zakupy akurat na dzis :P

Czy może ktos ma cos takiego tez? Albo wie jak zaradzic temu,

pliz help :(
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: przemas w Listopad 30, 2006, 10:17:54
ja zrobiłem nową postać
i hujnia
nie moge kupic żadnego skila
kurwa mać
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 30, 2006, 10:28:12
Market jest osobnym procesem, ktory niezaleznie od reszty serwera moze sie zepsuc.
Pewnie wykorzystal te mozliwosc, walcie w nich petycjami to beda mieli lepsza motywacje zeby szybciej to zrestartowac :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: przemas w Listopad 30, 2006, 10:31:41
dokładnie tak jest
market sie zjebawszy
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Listopad 30, 2006, 12:30:20
Na razie wraki zachowują się identycznie jak puchy (można je ciągnąć tractorem i w środku jest loot), więc pewnie też będą znikać po jakimś czasie.

Tzn ze sa one zamiast puch czy ten loot z nich jest inny (oddzielnie od tego z puch)?
Czy w loocie pojawi sie scrap metal bo wedlug mnie skoro sa wraki to powinno sie dac pozbierac troche czesci poszycia statku które nie uleglo doszczetnemu zniszczeniu?  ???
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Listopad 30, 2006, 12:36:31
Ujmę to tak, wczoraj robiłem cały dzionek misje z których przed dodatkiem regularnie wywoziłem pełne cargo lootu. Teraz no sory, z misji 3 leva na 30 npc wywiozłem 3x medium ammo. Bez salvagingu bedzie ciężko zebrać cokolwiek. iwec braćsie za skilowanie tego dziadostwa.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 30, 2006, 12:37:55
Są zamiast puch - bez salvagera możesz z nich ściągnąć standardowy loot taki jak kiedyś z puch. Z salvagerem dodatkowo można wydobyć elementy neizbędne do produkcji rigów - elementów tych jest od cholery i jeszcze troche, bo dotyczą tych systemów i podsystemów do których są rigi - elektronika, pancerz, tarcze...........

edit: ech? zwineli loot? popapralo ich????
edit2: kufa, zaraz powiem firmie, że ni mam dla nich czasu i zobacze jak z lootem na  misjach lvl4
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Listopad 30, 2006, 12:43:16
Są zamiast puch - bez salvagera możesz z nich ściągnąć standardowy loot taki jak kiedyś z puch. Z salvagerem dodatkowo można wydobyć elementy neizbędne do produkcji rigów - elementów tych jest od cholery i jeszcze troche, bo dotyczą tych systemów i podsystemów do których są rigi - elektronika, pancerz, tarcze...........

edit: ech? zwineli loot? popapralo ich????

no niestety, wiekszość wraków miałem kompletnie pustą, 1/10 miał w sobie jekieś pierdy niewarte latania. Żeby była jasność kumpel robiący misje dla Brutora miał to samo, wiec śmiem podejżewać że taka jest ogólna koncepcja wpędzania ludzi w skilowanie następnych bzdetów.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Listopad 30, 2006, 12:52:15
a ja mam salvaging i to jest tak:
10% wraków ma surwoce do rigów,
10% wraków nic nie ma
80% ma scrap metal .

Mówię jak to jest po użyciu skilla salvaging na wraku. Skill lvl 1 bez salvage tackle rig. Może jak się podskilluje to bedzie tego trochę więcej (tego - znaczy surowców pod rigi :) )

tak btw. jeżeli ktoś już salvaguje, może robić jakieś notatki, albo obserwować czy dany surowiec zależy od wielkości/rodzaju statku, którego wrak analizujemy, czy jest to typowo losowe zdarzenie. Potem możemy wymienić się wiedzą i lecieć tam gdzie dany surowiec leci....(eh, jak kiedyś w L2 : "idziemy na cementary tam leci weapon enchant C".... grrr) oby to było losowe ..
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Listopad 30, 2006, 13:00:44
Jak zrobie skile to zaczne prowadzić statystyki (jakoś surface nie było mi do szcęścia potrzebne)

Dzizas ile jeszcze skili bede musiał zrobic żebt coś pograć. Kumple mieli zacząć grać teraz, ale jak zobaczyli co sie dzieje stwierdzili że pierdolą. Przecież żeby coś ugrać napoczątku to mają 2 tygodnie do salvaging na 1 lvl zanim im sie tral skończy może zrobią pare wraków.

Jeśli CCP miało taktyke ściągnięcia nowych graczy tymi 800k sp na starcie, to z tym lootem dało ostro dupy. Teraz przezsukiwanie puszek to jak latanie po zaoranym polu w poszukiwaniu ziemniaka sprzed roku.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 30, 2006, 13:07:33
Ja mam jednak nadzieje ze to bedzie troche zalezne  od pochodzenia trupa, to znaczy np serpentisy powinny dropowac wiecej dla rigow droniasto-hybrydziastych a sansha armorzasto-laserzastych.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Listopad 30, 2006, 14:35:59
A guristas - kroliczki energizera  :P :P :P
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 30, 2006, 14:37:31
Rhovana, nie wiemjak to jest, moje angelowate raty zostawiaja normalny loot a salvagingu nie mam. Nawet chyba lepszy, w 10 minut mialem arbalest cruise, 2 ragolithy i ze 2 n-typy ;]
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Listopad 30, 2006, 14:51:00
dla mnie aktualny bilans jest taki że ledwie z misji wyciągam na to co wystrzelam. Może na beltach jest inaczej. Obaczym co dalej.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 30, 2006, 16:36:34
Na beltach jest wiele lepiej. Dzis zyski z godziny ratowania w tym wyczyszczenie plexu 8/10 dwa sockety dalo mi jakies 30m na plus. Wiec ratowanie w 0.0 zaczyna sie robic efektywniejsze niz robienie misji lvl 4 ? ;]

No nic, moze to ma cos wspolnego z tymi przenosinami agentow? Moze po prostu loot z npc od agentow z lowsecow jest o wiele lepszy teraz?
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Listopad 30, 2006, 16:45:03
Wszystko ma na celu przyciąganie empirowych kerbirów do low i 0.0
(wszystkie "nowe" gadżety (churki, ukryte miejsca) będą tylko w low/0.0, zrobienie warp to 0km itd...)
Na plus ;)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Listopad 30, 2006, 18:17:52
Niestety racja >:(  Lootu nie ma praktycznie w ogole - np z 3BC i 3BS z lvl 4 w low secu sciagnalem... zero, nic. Dupy dali dokumentnie. Skilli do salvagu... no chyba tam na glowy poupadali - 2 skile na 5?!?!?! @!#$#@

Slyszalem jednak plotke, że maja obnizyc skile na salvage... p.......le ich - oddajci mi moj loot >:(
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: future w Listopad 30, 2006, 19:11:54
Wszystko ma na celu przyciąganie empirowych kerbirów do low i 0.0
(wszystkie "nowe" gadżety (churki, ukryte miejsca) będą tylko w low/0.0, zrobienie warp to 0km itd...)
Na plus ;)

Nareszcie :)
Eee warp to 0 jest też w hi sec, nie działa tylko z autopilotem.
Wie ktoś coś nt. klonów? Coś się zmieniło, czy tylko każdemu podnieśli poziom klona??
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Listopad 30, 2006, 21:37:21
Z tego cozrozumialem, to oni ustawili wieksze klony pod stary przedzial kasowy, klon dla postaci powyzej 30m sp kosztowal 32m iskow, teraz za tyle kupuje sie na 90m sp.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Listopad 30, 2006, 21:38:38
HAHAHAHAAHA Wreszcie mossion runnerzy dostali pstryczka w nos :D i dobrzez ze zabrali ten loot  z misji. Skonczyl sie dzien dziecka :D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 30, 2006, 21:53:31
Loot dla ratterow w 0.0.

A w imperium? Cala flota guristas przylatuje i poswieca zycie tylko dla Twojej przyjemnosci. I jeszcze chcesz ey loot dropowali? :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Kitten w Listopad 30, 2006, 22:04:11
Co do zmian w revelations to przegladając dzisiejszy killboard ISS musze powiedzieć ze nerf wcsów to wspaniała rzecz, rano spadł 1 vagabond z IRON w ZXIC a wieczorem 2 vagabondy RAT w KDF  8)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: solette w Grudzień 01, 2006, 10:16:42
Moje małe wrażenia po nowym patchu:

Nerfneli loot z misji więc poleciałem do low secu bew WCS bo z sie nie da latac na ratty , w ciągu jednego dnia zarobilem 1,5 mil straciłem 2 statki z fitem.
Lvl 3 misja , nie dość że NPC mni zjammowali warp to jeszcze ostrzelali jajko czego wczesniej nie robili.

Masakra....
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 01, 2006, 10:44:55
Super! :)

Jesli juz sie lata misje, powinno byc to ciekawe i zawierac element ryzyka, a nie tylko farma i farma :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: solette w Grudzień 01, 2006, 11:19:34
Tyle że wszystko sie kręci i tak wkoło ISK a teraz więcej zarobie i z zadnym ryzykiem polując na raty w 0.5 niz latając misje ;)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Grudzień 01, 2006, 11:30:10
eeee tam, że tak zacytuje tutaj ireula "jakies zale z dupy calkiem". Standardowe misje sa generalnie do bani, powinny zostac tylko rozruchowe dla noobow moze max do lvl3 i  koniec. Nefr na loot w misjach lvl3 i 4 to dobry pomysł. Ja juz mam dość misji choć lvl3 to ledwo co liznąłem a lvl4 to w jednej bralem udzial jako support. Powinni wymyśleć coś lepszego/innego na podwyzszanie standingów, albo zmienic wymagania np. na jump clony.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 01, 2006, 11:52:04
Sa misje dla haulerow, bezpiosrednio konwertujesz czas afkowania na standing :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Grudzień 01, 2006, 15:55:41
Moje małe wrażenia po nowym patchu:

Lvl 3 misja , nie dość że NPC mni zjammowali warp to jeszcze ostrzelali jajko czego wczesniej nie robili.

Masakra....

Pozmieniali wiele misji, kumpel miał 5 warp-outów na jednej z misji lvl 3, którą robił Ravenem. Teraz jest kilka kompletnie popitolonych misji. Ja mialem wczoraj taki cyrk na Downing the Slavers (4). Niestety, zmiany w skanowaniu spowodowały to, że teraz cholernie łatwo jest znaleźć czyjas misje i zarobic poda.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 01, 2006, 17:12:06
Hehehe.... Skończy się solowe beztroskie misiowanie... Kurde wychodzi na to, że CCP się dla odmiany udało zrobić dobrego patcha nie pod misie ;D ;D ;D ;D ;D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: roofi w Grudzień 01, 2006, 17:33:48

Lvl 3 misja , nie dość że NPC mni zjammowali warp to jeszcze ostrzelali jajko czego wczesniej nie robili.

Masakra....

no nie bardzo chce mi się w to wierzyć ale to wspaniałe co piszesz  ;D ;D ;D ;D
na każdej misji powinno być stado sckramblujących cepów które będą łapać wasze kerbirowskie jaja i wysyłać je do klonowni i tak za każdym razem, oczywiście możecie założyć 5 wcs'ów  :D :D :D

zalany łzami roofi

ps. kiedyś podziekujecie za to ccp i być może stwierdzicie że to co napisałem nie było wredne  8)

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 01, 2006, 17:38:07
Nie jak nie.
Wezmy prawdziwe misie - czyli ludzie zainteresowani innymi rzeczami niz walka, szczegolnie masy wannabe-naukowcy i wannabe-exploratorzy.
Przez cale zycie zyli na gruzach swoich marzen o tym co beda robic w grze, zajmujac sie z braku laku pvp, kopaniem, ratowaniem, misjowaniem.
Teraz ci ludzie maja wreszcie ciekawe, ekscytujace, zlozone i pozyteczne zadania - przynajmniej na to wyglada.
Jak w korpie zwykle caly czas 80% ludzi bylo w gangu na froncie, teraz lataja prawie tylko we flotach testujacych nowe funkcje gangow, a poza tym szukaja chmurek alboco ;)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Sou w Grudzień 01, 2006, 22:25:36
O ja jebie. Uwalili loot?

Czy wy tez sadzicie ze powinienem wycofac ze sprzedazy wszystkie dzialka i poczekac az sie skoncza zapasy na rynku i ceny wzrosna.... ^^ ?:D Co o tym myslicie?:>
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: roofi w Grudzień 01, 2006, 22:28:00
O ja jebie. Uwalili loot?
 Co o tym myslicie?:>

ja myślę żeś cham i prostak  8)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Sou w Grudzień 01, 2006, 22:43:22
A jakas konstruktywna rada?;]
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 01, 2006, 22:52:51
Ale to jest konstruktywna odpowiedź ;D
I generalnie, nie, nie opłaca się...
Loot upieprzyli ale w imperium... W 0.0 raczej po staremu :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Sou w Grudzień 01, 2006, 23:01:25
Czyli ceny w 0.0 beda nizsze niz w imperium ;d
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: dirtytricks w Grudzień 02, 2006, 23:51:21
Czyli ceny w 0.0 beda nizsze niz w imperium ;d

0to by było coś, misie latajace do low-secu/0.0 po stuff  :) miałbym wreszcie komu opchnąć wszytskie  gadżety domination  ;)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 03, 2006, 09:07:49
Ale przeca tak bylo zawsze. W 0.0 rzeczy ktore dropuja lokalnie sa tansze. Rzeczy T2 i te kore drpuja daleko, sa drozsze. Ceny statkow sa wyzsze standardowo o 10% (BSy) - 100% (frygi) i tutaj moga pomoc tylko producenci maniakalnie chcacy pomoc sojuszowi, i tylko wtedy kiedy nie znaja na to lepszych sposobow (czyli - dawac statki pvp za darmo jak jest potrzeba, sprzedawac po normalnych cenach reszte).

Jakos nie widze carebeara zasuwajacego przez 20 skokow pirackich hunting grounds i sojuszowych NBSI przecinanych liniami frontu, zeby cos kupic 30% taniej ;)
A jakos nieskonczenie tansza to rzeczy w 0.0 nie beda, bo to co sie nie oplaca imprialnemu neutralowi, to sie moze oplacac przewiezc masowo carrierem kupcowi jak ja :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: solette w Grudzień 04, 2006, 08:40:54
Ellaine dobrze gada dac piwa.....


Posprawdzałem sobie loot raty/misje w low secu średnio z każdego rata mam 2-5 przedmiotów , w misjach z co 10tego wraku mi 100 sztuk ammo wypadnie :D

Co do misji dołożyli parę fajnych gdzie np, mozna pokopac Omber spokojnie po oczyszczeniu pocketu ,w tydzien mozna zarobic jakies 140 mil bo sie respawnuja asteroidy po kazdym DT,
no i misje typu "Serpentis Extravaganza gdzie nawet BC bez problemowo zarobie sobie niezla kaske i szybko :)

@Roofi ja nie narzekam na scramblujacych playerów ale strzelajace do jaj NPCe to juz lekkie przegiecie ze strony CCP.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: roofi w Grudzień 04, 2006, 18:55:20

@Roofi ja nie narzekam na scramblujacych playerów ale strzelajace do jaj NPCe to juz lekkie przegiecie ze strony CCP.

niby czemu ?? ty je chciałeś "zabić" a one nie mogą ?? równouprawnienie przeca jest   8)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 04, 2006, 19:02:14
Oooo... Czyżby na pasku można było teraz jajko stracić? :D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Grudzień 04, 2006, 22:33:05
Zawsze można było.
Wystarczyło nie patrzeć w local lub odrzucić zasadę NBSI.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 04, 2006, 22:37:59
Zawsze można było.
Wystarczyło nie patrzeć w local lub odrzucić zasadę NBSI.
Oj, nie czepiaj się słówek, o npców mi chodziło :P
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: solette w Grudzień 05, 2006, 08:50:37
Oooo... Czyżby na pasku można było teraz jajko stracić? :D

Nie tyle na pasku co na misji :)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 05, 2006, 09:59:30
I znowu zaczynacie gadać w stylu "lub czasopisma"  8)
Zamiast tego napiszcie coś na temat. Jak tak ze znaleziskami? Ktoś co znalazł, jakiś belt z super minsami w hi-secu, chmurkę zioła  ;D, "przenośny complex itd...
Jakieś doświadczenia z rigami lub skanowaniem po nowemu?
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Grudzień 05, 2006, 10:27:31
Doswiadczenie z rigami - tekst kolesia z localu:

A: 3h latam za ratujacym kumplem, zbieram wszystkie wraki, uzbieralem indykiem 80 komponentow.
B: Ile to rigow w przeliczeniu?
A: Jakas 0.25 ...

Cene szacuja na jakies 20-30m :)
I tak sa fajne...
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 05, 2006, 10:43:50
Salvage zaczynam jak zmienia jego wymagania skillowe z 2 skilli na 5 na 2 skille na 3, co mam nadizeje nastapi po dzisiejszym patchu :) Bede to robic chocby nie wiem co, bo juz mnie irytuje to ze bez salvage 3/4 mojego czasu i sily ognia w czasie ratowania zabiera mi zbieranie i sprzatanie zlomu. Jak juz sie dorobie 3 rigow do lepszego salvage, i podniose kiedys skill na 4, pewnie zbieractwo bedzie szlo szybciej.
Szybko czy wolno, teraz kazdy bedzie chcial miec ze 12 rigow do 4rech ulubionych statkow wiec rynek bedzie żarl i żarl, szczegolnie ze obcieli misjonarzy :)
Czyli jest fajnie :)

Siadaj, pała za orty :crazy2:
X.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Grudzień 05, 2006, 16:25:10
Hmm, ekhm.... tego, wygląda na to, że wrzask o znerfowany loot w misjach był trochę przedwczesny, bo wczoraj loot wyglądał już całkiem normalnie.... np Arbalest Heavy Assault...
Inne osoby też mi doniosły, że loot jakby się wyrównywał... ale to może być po prostu kwestia misji.

Zobaczymy jak z salvage będzie wyglądało. ???
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 05, 2006, 17:58:52
Hmm, ekhm.... tego, wygląda na to, że wrzask o znerfowany loot w misjach był trochę przedwczesny, bo wczoraj loot wyglądał już całkiem normalnie.... np Arbalest Heavy Assault...
Inne osoby też mi doniosły, że loot jakby się wyrównywał... ale to może być po prostu kwestia misji.

Kwestia może byc tego, że wcześniej nie wszystkie statki zostawialy po sobie puszki, a teraz wszystkie zostawiają wraki.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Grudzień 06, 2006, 02:43:46
W temacie salvage:

Otóż wygląda na to, że z jakiegoś powodu w tej chwili salvage pojawia się tylko w ratach, które można spotkać na paskach. Takie są jak na razie wnioski z doświadczeń ludzi, którzy się tym bawili.

Wygląda na to, że mogą mieć rację - ja miałem w misjach lvl 4 - Merców i EoM - ani jeden nie miał salvagu, chociaż wraków było od cholery. Inni znajomi, którzy w misjach strzelali do np. Angelsów salvage z nich mieli bez problemów... nawet z misji lvl 2.

CCP na forah podobno odpowiedziało, że nad tym cały czas jeszcze pracują i będą "doszlifowywać".
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: F3d4jk1n w Grudzień 06, 2006, 07:51:10
No ale przynajmniej wraki robią się na szaro po "odwiedzeniu"... jakaś dobra poprawka.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Grudzień 06, 2006, 08:45:28
Cytuj
Wygląda na to, że mogą mieć rację - ja miałem w misjach lvl 4 - Merców i EoM - ani jeden nie miał salvagu, chociaż wraków było od cholery. Inni znajomi, którzy w misjach strzelali do np. Angelsów salvage z nich mieli bez problemów... nawet z misji lvl 2.

a który masz level salvaging? bo to też ma wpływ

lvl 1  salvaging : frygi, deski,
lvl 2 : criusery t1, BC
lvl 3 : cruisery t2 , BS

czy jakoś tak... gdzies na eve-o opisywali...
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Grudzień 06, 2006, 16:22:05
Miałem lvl 2 i robiłem frygi, i cruzy (coś koło 50 wraków w sumie). Zobaczymy co dzisiaj będzie.... cholera slavage tackle mi potrzebny.... ale żeby go zrobić potrzebuję komponentów, których za diabła nie mogę wy dobyć... ech
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 06, 2006, 17:16:24
Teoria salvage:

Dziele zlomy na scalaki i niescalaki. Scalaki to wiele zlomow z jedna ikonka - afair taki zielonawy procek.
Niescalaki maja indywidualne ikonki.

Ratujac na Guristas, zbieram wszystkie rodzaje scalakow, ale w marginalnych ilosciach (1-3 na 3 godziny niezbyt intensywnego ratowania). Zbieram tez w duzych ilosciach 3 rodzaje niescalakow (po kilkanascie). Skille na salvage na tym etapie Ell miala bardzo slabe.

Kazdy rodzaj riga wykorystuje do budowy duze ilosci scalakow i nieduze ilosci odpowiedniego rodzaju niescalakow. Np niescalaki wypadajace z guristas nadaja sie do rigow na missle i na shieldy (osobny rodzaj do rigowego odpowiednikahardenera i osobny do reszty).

Podejrzewam ze angele dropuja niescalaki na upgrady projectile, serpentisy niescalaki dla dron itp. Z tego wynika ze bez importu i eksportu niewiele sie pobuduje.

Scalaki wypadaja najprawdodpobniej ze wszystkiego, ale dropuja zadko a potrzeba ich tak ze 2 razy po 100 (2 rodzaje) na rig (niescalakow - 50). Mimo ze nie musze robic po nie wycieczek poza kosmos Guristasowy, potrzebuje ich tak duzo, ze chcetnie zaimportuje albo wyeksportuje moje niescalaki gdzies gdzie scalakow jest duzo.

Jesli drony dropuja duzo scalakow, w istocie beda one kopalnia zlota dla produkcji rigow.
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Grudzień 06, 2006, 21:19:02
generalnie jest tak, że te elementy na pomarańczowym tle są potrzebne do t1 rigów a te co są na niebieskim tle do t2 rigów.

a wszytko jest dobrze opisane tutaj: http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363 (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363)
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: solette w Grudzień 07, 2006, 08:46:08
Ja jeszcze wtrącę słówko o misjach , po wtorkowym patchu loot na misjach jest boski :D , wczoraj na łatwej lvl 3 misji wypadło mi 5 rzeczy named i zarobilem jakies 10 mil extra + teraz z każdego wraku mam loot :D
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: F3d4jk1n w Grudzień 07, 2006, 08:54:08
No nie wiem jak w lvl3 ale w lvl2 nie każdy ma loot...
Tytuł: Odp: Revelation - okiem kerbira.
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Grudzień 07, 2006, 11:11:48
no loot chyba poprawili, natomiast co do salvaging, to przynosi efekty dopiero na skillu lvl 3, hehehe ::)

z byle czego można dostać byle co :)