Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Leczymorda

Strony: [1] 2
1
Inne gry / Odp: Everspace
« dnia: Sierpień 09, 2015, 09:51:46 »
freelacer https://www.youtube.com/watch?v=_tugpB-N0mk . Ten staruszek ciągle bije na głowę takie syfy.

2
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Lipiec 16, 2015, 00:04:38 »
Cytuj
Chyba coś zdrowo jebnęło.


https://youtu.be/rMZC0PWdP2I



3
Leczy szuka korpa null/wh gdzie może poszaleć na pvp z konkretną ekipą i pokerbirzyć w wolnym czasie. ( nie interesuje mnie korp typu ceo i jego alty ale drużyna dresów z zapałem do pilnownia swojego podwórka i pałowania sąsiadów - lubie chodzić na ustawki [czyt. floty] )

4
Inne gry / Odp: FF VII
« dnia: Czerwiec 19, 2015, 16:27:03 »
co za shit.

admin wiesz co z tym zrobić .


5
ja za to szukam aktywnych korp w nullu ( co lataja na floty i mają checi dawać po ryju). najlepiej pl

6
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 01, 2015, 16:16:58 »
Jakub opowiedzo babolach. Mam wszystkie 3 części. czy dla mnie jako starego weterana taidan opłaca sie inwestować w wersję remastered ? co się zmieniło poza poprawioną grafa ? Na gameplayu widzę zmieniony hud  ( orginal H2 miał wsztsko po prawej w 3 zakładkach zaś h1 po prostu menu pod ppm )

7
Poradniki / Odp: Kriss Fero - Poradniki YT - Polski Komentarz
« dnia: Luty 07, 2015, 18:27:08 »
Gośc fajnie opowiada w sposób przystępny dla nooba.

8
Inne gry / Odp: Ceres
« dnia: Luty 05, 2015, 14:55:12 »
nowy freelancer ?

skojarzenia z H1 oczywiste

te samo sterowanie
można tworzyć własne formacje shipów
można salvagować wraki ubitych ( surowce do reperacji/ulepszeń)
surke przerzucać miedzy shipami
shipy są podzielone na moduły

dowodzimy max 4 jednostkami (od frejki do bsa)

tyle wypatrzyłem z tutka

9
Inne gry / Odp: Full Thrust
« dnia: Styczeń 23, 2015, 21:14:09 »
śliczne

[załącznik usunięty przez administratora]

10
Off Topic / Odp: Filmy.
« dnia: Grudzień 09, 2014, 15:37:24 »
Joł pobudka, jest teaser VII epizodu SW :D

mam lepszą wersję:

https://www.youtube.com/watch?v=xxf9_l1oUIk


11
NoobGarten / Odp: Produkcja na planetach
« dnia: Październik 19, 2014, 14:27:07 »
zawansowana produkcje przeprowadzisz w adv/high factory  ( a ten z kolei postawisz tylko na barren planecie). Poziomy CC zwiekszaja ilosc cpu i pg ( co wplywa na ilosc budynków które możesz postawic. Prawdopodobnie bedziesz musial zwozic na planete z adv fabryka potrzebne surowce.  Do produktu t3 potrzeba ( przy założeniu że robisz wszystko sam.) aż 8 produktów t0 (tych podstawowych jak base metal.)

12
Dyskusje ogólne / Odp: 10 dni grania za free od CCP :)
« dnia: Październik 19, 2014, 10:09:07 »

13
Poradniki / Moon wiki traslate
« dnia: Wrzesień 30, 2014, 13:40:03 »
 z nudów w czasie DT przetłumaczyłem stronkę o moon miningu :P

Wydobywałeś asteroidy , ale czy kiedykolwiek wydobywałeś księżyc? Z prawidłowo skonfigurowanego POS można, zdobywać ISKi podczas snu. Kiedy śpisz, albo w pubie, lub ...

 Wraz z pojawieniem się "POS (lub własnością gracza Structures") mamy teraz okazję do kopalni księżyców. Chociaż asteroidy dostarczają rudy, które są rafinowane do minerałów wykorzystywanych do produkcji Tech I, księżyce uzyskują minerały, które muszą być poddane reakcji aby wykorzystać je do produkcji zaawansowanych materiałów T II do produkcji sprzętu Tech II.

Tak więc, w jaki sposób wydobyć księżyce? Najpierw musisz ustalić POS, który jest w zasadzie minibazą należącą do korporacji w pobliżu księzca. POS jest siłą napędową rynku Tech II, ale również ma szerokie zastosowanie wojskowe w planowaniu najazdów w 0,0 i spełnia  kluczową rolę w obronie systemu. Mogą one być także stosowane jako fabryki i laboratoria poprzez specjalne moduły. Podręcznik ten będzie jednak skupić się na aspekcie górniczym księżyca POS, a nie jego wojskowych lub innych zastosowań przemysłowych.
Skanowanie KSIĘŻYCE

W przeciwieństwie do planetoid, których typy są wyraźnie oznaczone, zawartość minerałów z Księżyca nie jest od razu znana. Musi być skanowany za pomocą sondy survey aby odkryć swoją zawartość. Ponadto, w przeciwieństwie do planetoid, każdy księżyc może mieć do czterech minerałów . Większość materiałów księżyca zostaną zaznaczone na skanie jako "Obfitości 1", ale od czasu do czasu znajdziesz 2 lub nawet 3 lub 4.

Skanowanie księżyca będzie wymagać wyrzutni sondy skanowania i kilku sond ankiet. Warp na księżyc, który chcesz sprawdzić, lot swój statek w pobliże  dopóki nie wskazuje na niego i uruchomiasz sondę z wyrzutni. Nie martw się o to czy  osiągnie księżyc - nawet jeśli wydaje ci  się, że nie będzie się w stanie tam dostać. Wystarczy że będziesz skierowany w strone interesującego księżyca w chwili wyrzucenie sondy. Po chwili pojawią się  wyniki jakichkolwiek materiałów, jeżeli występują. Nawet nie trzeba stać. Możesz zachować skanowania innych księżyców, aż czas się skończy. Jednakże, jeśli użytkownik loguje się, przeskoczy do innego systemu lub stacji dokującej, komunikacja ze swoimi sond skanowania obecnymi w przestrzeni zostanie utracona i trzeba będzie zacząć od początku.
Wyrzutnie sond w przeciwieństwie do zwykłych wyrzutni, nie zajmują na statku wyrzutni hardpoint. Można dopasować je do każdego statku o wysokim gnieździe, co pozwala statkom , takim jak Iteron Mk III  być popularnym wyborem dla skanowania księżyca, ponieważ mogą one załadować setki sond badawczych do  ładowni. A oczywiście, wysoki ładowność, szybkość  są aspektami na które trzeba  zwrócić uwagę przy zakupie godnego statku sondy; , który pozwala na przeprowadzenie wielu sond, dostać się do następnego na liście księżyca  tak szybko, jak to możliwe.

Operacje Księżycowe  ( w najskromniejszym tego rozmiarze) wymagają  nie więcej niż 150-200 mln ISK, aby  zobaczyć jakiś zysk. To ustawienie składa się z małej wieży kontrolnej  tablicy księżyca żniwnego ( jak ktoś ma lepsze tłumaczenie niech się pochwali) , silosu do przechowywania materiału zebranego i oczywiście paliwa. W przeciwieństwie do laserów górniczych, których używasz na asteroidy, górnik księżyca  jest w pełni zautomatyzowany i działa 24/7, nawet przy przestoju. Gdy moduły są zakotwiczone i  on-line,  wybierasz rodzaj materiału do wydobycia  i silos przy użyciu interfejsu zarządzania POS 100 jednostek materiału  będzie wrzucany do silosu co godzinę. Niektóre surowce mogą być sprzedane za więcej niż koszt paliwa POS, co przekształca wydobycie w opłacalne przedsięwzięcie. Możesz mieć tyle koparek  uruchomionychile masz minerałów na księżycu. Na przykład, jeśli księżyc jest kadm, cez i krzemiany możesz wydobyć wszystkie 3 z tych minerałów, w tym samym czasie, jeśli masz 3 koparki (i o ile fit POSa wyrobi).

Tabela rzadkości
04: atmosferyczne Gazy odparowane depozyty , węglowodory, Krzemiany
08: Kobalt, skand, tytan, wolfram
16: Kadm, wanadu, chromu, platyny
32: Cez Technet, hafn, Merkury
64: Promet, Dysproz, neodymowy, Tul
KOLEJNY KROK

Sprzedaż surowców może być opłacalna i wymagają niskiej początkowej inwestycji, nie przynoszą jednak większych ISK. Aby poszerzyć swój rozwój POS, można skonfigurować więcej małych baz górniczych albo zacząć tworzyć reakcję.

 Dwa surowce wydobywane z Księżyca można poddać reakcji ze sobą w średnim  reaktorze, który potrzebuje planu dla odpowiedniej reakcji, w celu wytworzenia nowego materiału. Materiał ten jest nazywany "Przetworem" i ich lista znajduje się w tabeli Reakcje w naszej bazie danych pos.

Koparki ustawione na kopalnie materiału potrzebnego do reakcji lub silosy do przechowywania określonych materiałów potrzebnych (i następnie wypełnione zakupionymi surowcami) są połączone z wejściem reaktora.Wejście znajduje się z lewej strony tablicy zarządzania POS, a po prawej stronie wyjścia jest połączony z silosem skonfigurowanym do przechowywania materiału pośredniego. Po prawidłowo połączeniu i online, reaktor będzie pobierał 100 jednostek każdego surowca wejściowego na godzinę i wyświetli 200 jednostek materiału pośredniego w tym samym czasie.

Niestety, ze względu na układ reaktorów przy użyciu procesora 1500 i silosach, przy użyciu 500 procesor każdy, środowisko reakcji może nie być wykonane na małym posie. Wymaga co najmniej średniego posa który zużywa dwa razy więcej paliwa, jak mały pos, reakcja będzie kosztować dwa razy tyle na tydzień. Weź to pod uwagę przy ocenie swojej marży.

Duże pieniądze

Ostatnim krokiem w łańcuchu księżyców-górniczych jest skomplikowana reakcja. Jak widać z tabeli reakcji, materiały pośrednie mogą reagować ze sobą tworząc zaawansowane materiały takie jak Crystalline Carbonide i Ferrogel. W przeciwieństwie do prostych reakcji, to nie może odbywać się w reaktorze, ale wybór czynnika może mieć miejsce w pełnowymiarowym Reactor "matrycą", który wykorzystuje dwa razy tyle CPU jak jego odpowiednik średni. Złożone reakcje muszą być uruchamiane tylko na dużych wieżach kontrolnych. Ponadto, w przeciwieństwie do prostych reakcji, mogą one potrzebować czterech różnych reakcji pośrednich do wytwarzania pojedynczego produktu, jak to przypadku Ferrogel i nie wytwarzają 200 jednostek na godzinę, ale raczej dużej ilości, która zmienia się od reakcji do reakcji. W razie wątpliwości, należy sprawdzić tabelę reakcji.

Te zaawansowane materiały są następnie wykorzystane do budowy elementów Tech II, które są używane do budowy Tech II modułów, amunicji i statków. Wytwarzanie zaawansowanych materiałów jest ostatecznym celem wydobycia księżyca, sprzedają się bardzo dobrze. Sprzedaż materiałów pośrednich, jest często bardzo trudna, ale jeśli można reagować je do zaawansowanych materiałów, sprzedaż będzie szybka i wartościowa.

PALIWA ZBLIŻENIOWY

Bazy Gwiezdne używają produktów z lodu jako paliwo wyrafinowane, jak i sprzedanych towarów handlowych . To jest dobry pomysł, aby mieć swój zapas paliwa w pobliżu punktu sprzedaży, aby zminimalizować koszta, gdy nadszedł czas, aby zatankować i przenieść produkt z powrotem do sprzedaży. Jedna skuteczna strategia paliwowa której używam ja, to zachować zapasy przynajmniej na tydzień  w  hangarze korporacyjnym .

Dodatkowa uwaga jest to, że można po prostu wydobyć własne paliwo, jeśli istnieje pas lodu w systemie.  Ponieważ każdy POS używa innego rodzaju izotopu do paliwa

Kwestie bezpieczeństwa




WYDAJNOŚĆ


Największym kluczem do skutecznych działań górniczych księżyc  duże wieże Caldari . Caldari wieże są po prostu wszechstronne dla przemysłu ze względu na ich pojemność obciążenia procesora. Jest tak, ponieważ wszystkie moduły przemysłowe, takie jak reaktory, rafinerie, silosy, etc używają duże ilości CPU.Caldari  ma wystarczająco dużo CPU, aby  z powodzeniem uruchomić zarówno proste i kompleksowe reakcję na tej samej wieży.
.







14
NoobGarten / Odp: Kilka pytań o dronki
« dnia: Sierpień 05, 2014, 19:32:52 »
To już po stacking penalty, pojedynczy Berserker SV robi 20%.
dokładnie te dane są policzone na stack 5 modułów.

Drony od turret destabilizera pomijam ( piąta drona obniży taki tracking i optimal o około 1%)

15
NoobGarten / Odp: Kilka pytań o dronki
« dnia: Sierpień 05, 2014, 14:39:14 »
Leczymorda załącza kalkulator:

Berseker SW-900 x5 = -56.2% velocity ( ich odpowiedniki painterowe spowodują wzrost sygnatury o ta samą wartość)
Valkyrie SW- 600 x5 =  -28.1%
Warrior SW- 300 x5 = -14.05 %

acolyte EV- 300 x 5 = -14.05 Gj
infiltrator EV -600x 5= - 28.1 Gj
praetor EV- 900x 5 = -56.2 Gj

hobgoblin SD-300 x5 = -22.48% scan ress /targeting range
hamerhead SD-600 x5 = -33.72%
ogre SD-900 x5 = -70.25%

Należy brać poprawkę że  drona nie zawsze jest w optimalu + czasy dolotu co jeszcze bardziej obniża ich skuteczność

16
Znudzony życiem w jednoosobowym korpie caldaryjczyk (38 mln SP ) szuka korpa 0.0 /wh.

17
Inne gry / Odp: Hardware - od twórców Homeworld
« dnia: Wrzesień 03, 2013, 20:06:40 »
taki syf. To nie ma prawa nazywać się homerworldem.  :'(

18
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 15, 2013, 12:11:37 »
3 lata grałem w wowa jako healer. Ale rzuciłem ją nie dlatego że gra się zjebała ale zmienili się ludzie. Starzy odeszli , coraz więcej dzieciarni ( a może się zestarzałem ?) . Nie miałem ochoty grać z ludzmi co dzielą loot nie wedle zasług a wedle tego kto im bardziej dupę liże.

Niestety jak w każdym MMO aby coś osiągnąc potrzebni są ci ludzie. Ludzie z mózgiem.

Niepokoi mnie fakt że evka idzie tym samym torem nastawiając się przygłupawego amerykanina (wszystko jak najprościej / płacisz i masz) .
Zmienia się kontent . CPP idzie złą drogą przrabiają evkę na kolejnego WoWa który zdechł przez zbytnie uproszczenia.


19
Dyskusje ogólne / Odp: Nasz Celebryta!
« dnia: Lipiec 17, 2013, 17:18:47 »
Na czas czego?na cas dolotu floty opiekunów. Jeśli atakujący wpierdoli wam porabuje sobie i poleci do domu zanim kawaleria przyleci to po cholere płacić za kawalerię ?
Cytuj
Null nie jest skupiony bo cyno, tylko dlatego, że na dotlanie możesz zobaczyć, że jeden alians ma X, drugi Y, a trzeci Z i jeśli jednego z nich ruszysz, to wszyscy ruszą na ciebie.

nie każdemu chce się zapierdalac x jumpów bo biją kogoś z twojego aliansu

kiedy wroga wlota leci konwencjonalnie zwiad z daleka powie wam co ile i czego leci (dając czas obrońcy na zorganizowanie floty obronnej) .
W przypadku cyno nigdy nie wiesz co wyskoczy.

Nie każdy alians bedzie tak ochoczo pomagał dugiemu kiedy musi poświęcić w cholerę czasu i środków na dolot do ogniska zapalnego.

20
Dyskusje ogólne / Odp: Nasz Celebryta!
« dnia: Lipiec 17, 2013, 16:08:45 »
Problemem jest cyno.Jego usunięcie spowoduje:
-utrudnienie kontroli dużych połaci terenu przez alianse (nikt im nie za płaci jeśli będzie wiedział że "opiekunowie" nie dolecą na czas) -> alians traci pety (kasę) lub załatwią ochronę na miejscu
- możliwośc walki w small gangach ( na chwilę obecną wygrywa ten co zrzuci więcej superów)
- capsle normalnie cisna przez gate (tytexy nie robią mostu -> może zaczą się bić ?)
- fragmentację nulla ( pvperzy są happy - > kilka małych ally zamiast 1 dużego = więcej okazji do sporów (czyt. bitki) // robią się konwoje ) (kerbiry są happy -> shipy spadają rośnie popyt na ich wyroby // robi się większa konkurencja na rynku // nie bulą haraczu na alians tylko na lokalnych zabijaków który w zamian zapewniają im spokój)

21
Dyskusje ogólne / Odp: Falloff na rakietach?
« dnia: Czerwiec 27, 2013, 09:27:14 »
to może ja się odezwę
kązda rakieta ma 2 wartości na podstawie której możesz określic jej zasięg efektywny
- predkośc w m/s oraz czas lotu
- wartości zmieniają sie wraz ze wzrostem skili (np missile projection)
- rakieta w momencie wystrzelenia odlicza swój czas lotu ( zauważcie że nie wylatuje natychmiast tylko hmm wylatuje troszkę w lini prostej -> zatrzymuje się - zaczyna lecieć w kierunku celu w lini prostej)
- im większa wurzutnia/rakieta tym animacja trwa dłużej ( w przypadku podstawowego cruise missile tracisz 4,7 km na każda sekunde lotu modyfikowane przez twoje skile (btw na max skilach cruise popierdala wtedy 7km/s)
--> lauchery w formie wierzyczek obracaja sie w kierunku celu skracając czas potrzebny na dolo pocisku ( możesz sobie to ztestowac ustawiając ravka brzuchem do stacji na max zasiegu [ 4 lauchery beda zawsze trafiać]

22
Total Noob Questions / Odp: TNQ - statki
« dnia: Czerwiec 13, 2013, 09:09:25 »
dodatkowo zauważ że fitując różne działa każde z nich bedzie miało inny optimal/failoff /tracking co skończy się tym że niezależnie od sytuacji/odległości nie wyciśniesz całego dps z shipa

23
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 15:37:10 »
tak sobie rokminiam czy warto wydać te dodatkowe 500 mln za CNR dla +0,5 lauchera  +2500 SHP ?

24
PVE / Odp: Chimera
« dnia: Maj 31, 2013, 16:59:21 »
pamietam ten lol raz że miał zdupiony fit ( 1x reperka + 2x sensor booster a w w hi control unity [ ee a gdzie reszta?] ) , dwa nie lukał na local , trzy nie alignował

25
PVE / Odp: Chimera
« dnia: Maj 31, 2013, 14:35:02 »
dzięki chłopaki za rady

Uwzględniłem porady sokoła fitując neuta , smartkę i rój ecm dron. Reszta poszła na tank/sensor boostera (fightery w użyciu). Miejscówę w którek bedę racić naklepałem bmek + friendly stacja + priv pos.

Zasadniczo nie boję się gości lecących w odwiedziny ( od tego mam local) ale jajek niespodzianek w postaci logoff cynostawiacza ( temu fightery i align jak cokolwiek zacznie  śmierdzieć)

26
PVE / Chimera
« dnia: Maj 29, 2013, 19:53:25 »
Panowie potrzebuję fita na chimerę raciarkę która bedzie miała szansę przeżyć w nullu. Zakładamy najgorszy scenariusz. [ intel dał dupy pojawia się bomber z cyno potrzeba wytrzymać do przybycia kawalerii / zajebać bombera zanim zapali cyno]

skille i iski zasadniczo nie grają roli

racić będę głównie bloodsy

27
Odyssey / Odp: Letni dodatek 2013
« dnia: Maj 28, 2013, 11:19:03 »
masz plansze i klikasz sobie aż znajdziesz "hasło" po drodze są niby zabezpieczenia co ci zabieraja punkty ( tych masz okreslona ilosć do wykorzystania). Te punkty nożesz odnawiac zestawami naprawczymi które znajdujesz po drodze . ( poprawcie jesli pierdole głupoty) Jak grzebiesz przy tym to cie molestuje jakiś krzyżyk.

28
jeśli tak to ta polityka jest wtedy debilna
 Wystarczy wtedy  zrobić masówę aby obniżyć haracz

Z resztą co ja mówię po cholerę im płacić ?

Niby za co ?

29
te 50 B podziel przez liczbę  ludzi w ali i masz stawkę od łba

wychodzi że w loży jest 40 membersów...

30
podobno co miech 300 baniek sobie życzą

31
Wsparcie techniczne / Odp: Nowy launcher nie działa
« dnia: Maj 21, 2013, 20:47:51 »
Cytuj
Niech jakiś programista wyjaśni jak można coś tak prostego tak koncertowo spierd**olić

Może nie programista ze mnie ale wychodzi na to że nowy laucher nie nakierowywuje programu głównego do ustawień użytkownika ( są one zapisane w innej lokacji [ domyślnie gdzieś w moinch dokumentach]) ładując od razu defaultowe ustawie jakie oferuje gra

32
Inne gry / Re: Warhammer 40k [było: Odp: Śmieszne rzeczy]
« dnia: Maj 21, 2013, 16:25:18 »
Warhammer 40,000: Dawn of War – Dark Crusade
Warhammer 40,000: Dawn of War – Soulstorm

 to mam
 
Cytuj
Nie lubie tau, ani te upierdliwe smerfy, ani ich papugi niezbyt smakują mojemo Deamon Princowi  A dziury w pancerzu po tych cholernych kolejówkach są strasznie upierdliwe do łatani..

większe dobro zawsze zwycięży chałastrę chaosu  :P

tak ogólnie grał ktoś w dawn of war II ? jakie wrażenia ?

33
Inne gry / Re: Warhammer 40k [było: Odp: Śmieszne rzeczy]
« dnia: Maj 21, 2013, 16:15:23 »
dawać namiar .

Siły TAU  wkroczą w imię większego dobra  ;D

34
NoobGarten / Odp: Plex
« dnia: Maj 18, 2013, 17:57:35 »
ccp sprawdza logi o czsu do czasu
plex za którego kasa nie trafia do nich jest powodem do banana

aha tutaj też nie tego nie pochwalają

35
NoobGarten / Odp: Czym robić misje l4 w High Secu?
« dnia: Maj 15, 2013, 15:06:59 »
ECCM to wedle mnie zmarnowanie slota dla caldaryjczyka/geja. Ten moduł nie zapewnia ochrony przed jammami.

Najlepszą obroną jest porządny dps.

Strony: [1] 2