Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - observer

Strony: 1 2 [3] 4
71
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Sierpień 28, 2011, 20:58:12 »
frakcyjny salvager i DC uszczęśliwiły by w pełni tego gościa, zapomniał tylko o dronach i szkiełkach, takie Dark Blood by akurat pasowały, a wogóle to chyba jakiś żart jest.

72
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 17, 2011, 11:42:43 »
Cytuj
czyli wprowadzanie na sile roznych bezsensownych zakazow by zmusic ludzi do czegos czego nie chca robic tak jak w CCP sobie ktos wymyslil. No chyba ze tu chodzi by przypadkiem jakis gracz nie pomyslal, ze EVE to sandbox

To nie jest bezsensowny zakaz, bpc na sprzęt frakcji pirackich można zdobyć tylko w ich przestrzeni, skoro imperium nie lubi się z piratami, to budowa ich statków w przestrzeni objętej jurysdykcją concordu powinna być zakazana, troszeczke więcej RP tej grze by nie zaszkodziło. Teraz producenci siedzą w hi-sec, bo to poprostu centrum wszechświata EVE, skoro potrzeba komponentów t2 ze wszystkich stron na zbudowanie przykładowo statku t2 caldari, to ta miejscówka jest poprostu optymalna. Gdyby wprowadzić to co pisał Doom, że komponenty t2 do budowy statków danej frakcji są dostępne w ich najbliższym rejonie 0.0, to sporo producentów by właśnie tam się przeniosło, bo bliżej, taniej, szybciej. Dodatkowo kolejny element RP.

73
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 17:40:59 »
Sztuczne zawyżanie cen shipów t2, czy uniemożliwienie ich produkcji w hi-secu to żaden fun, tylko wnerwienie sporej liczby pilotów i przesiadka na inne statki. To tak jakby nagle ceny samochodów miały iść w górę o 200-300% w wyniku decyzji jakiegoś tam globalnego konsorcium. Zamiast zmieniać diametralnie to co już istnieje, mogli by urozmaicić 0.0 wprowadzając coś całkiem nowego do produkcji tylko tam.
Troche czasu mineło od wprowadzenia pirackich wersji statków t1, może już czas żeby postarali się o jakiegoś bc-ka frakcyjnego, albo nawet przerobione coś z t2 (frakcyjny interceptor - ktoś chce polatać? ). Jedyna różnica w porównaniu do istniejących była by taka, że moduł do produkcji dało by się zainstalować jedynie do pos-a w 0.0 lub w wh.

p.s.
Uprzedzam następną odpowiedź:
- Taaaa i co jeszcze? może frakcyjne t3?
 
Skoro cywilizacja się rozwija, to kiedyś tak, chyba że imperium rozwinie się na cały New Eden i frakcje pirackie przestaną istnieć  ;D

74
Cytuj
http://koza.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1876767
Victim:   Niobius Julius
Corp:   State Protectorate

Ładnie to tak sojusznika kosą pod żebro? Pewnie nawet się nie spodziewał. Na korsarzy trzeba jednak uważać  ;)

75
NoobGarten / Odp: Sensor Dampener - jak przeciwdziałać?
« dnia: Sierpień 09, 2011, 19:54:34 »
Cytuj
Ale nie najlepszy, zrób long range targetting na 4 i zakładaj t2.
Mam na 4, tylko wcześniej kombinowałem z 2x TP i mi CPU na styk wychodziło, powinny mi się teraz 2 sebo t2 zmieścić, tylko musze je kupić.
Pierwszy test z podwójnym sebo t1 wypadł całkiem nieźle.

76
NoobGarten / Odp: Sensor Dampener - jak przeciwdziałać?
« dnia: Sierpień 09, 2011, 18:45:40 »
Alumel-Wired I Sensor Augmentation, Targeting Range - to jest właśnie sensor booster ze skryptem,  wymienie ten ECCM na drugi sensor booster, mogę jeszcze wstawić trzeci zamiast target paintera, lub jakiś signal amplifier zamiast BCS-a, tylko nie wiem czy to dużo pomoże?

77
NoobGarten / Sensor Dampener - jak przeciwdziałać?
« dnia: Sierpień 08, 2011, 17:43:28 »
Przez to e-warowe ustrojstwo teoretycznie prosta i szybka milicyjna misja lvl4 polegająca na ustrzeleniu wrogiego sector commandera staje się dla mnie nie wykonalna. W momencie dodatkowego spawnu npc mam na sobie 3-4 dampenery non stop i mogę wracać do bazy po zjebke od agenta, bo nie jestem w stanie nic zalockować w bezpiecznej odległości.
Jak sobie z tym radzić? Jakieś implanty, skile? Moduły założyłem, nie jestem tylko pewnien czy dobre.
Postać ma 6,5 miliona SP i potrafi latać jedynie bomberem (milicja caldari).

[Manticore, fw pve v5]
Ballistic Control System II
Overdrive Injector System II

1MN Afterburner II
Conjunctive Gravimetric ECCM Scanning Array I
Parallel Weapon Navigation Transmitter
Alumel-Wired I Sensor Augmentation, Targeting Range

Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Covert Ops Cloaking Device II
[empty high slot]

Small Warhead Calefaction Catalyst I
Small Hydraulic Bay Thrusters I


78
NoobGarten / Odp: W sprawie milicji.
« dnia: Lipiec 12, 2011, 14:59:27 »
Odp dla Dux.
1. możesz, ale nie powinieneś, jeśli misje dla minmatarów będą się wiązały ze spadkiem standa do amarr, to po zejściu poniżej 0,5 zostaniesz wykopany z milicji, chyba że jesteś w normalnym corpie, nie npc. Za to jak najbardziej możesz robić misje w hi sec dla amarrow, niektórzy tak robią, kożystając z tego, zę npc milicja nie pobiera podatku, wada jest taka, że można w miarę szybko trafić na kilboard.
2. W systemach neutralnych są bramy należące do różnych frakcji, jak trafisz na gallente/minmatar, to Cie pogonią.
3. lecieć na miejsce musisz, po komendzie warp na miejsce misji, pojawi sie beacon na ov, wlecieć tam może każdy, byle statek spełniał warunki na przelot przez drabinke (l1 - fregata, l2 - fregata t1,t2, cruz t1 ... itp). Jakiś czas temu mając bardzo słabo wyskilowanego bombera odpuściłem sobie pewną misję l3, leciałem sobie spowrotem, a tu agent nagle odzywa się, że misja zaliczona. Okazało się że dokończył ją za mnie jakiś gostek z milicji amarrskiej będący przelotem  pozbierać kilka tagów (spytał nawet czy może :)). Ważne jest, żeby otworzyć wlot na misję, kto ją dokończy to jużnie istotne.

79
NoobGarten / Odp: W sprawie milicji.
« dnia: Lipiec 11, 2011, 21:09:05 »
1. dla 40 dniowej postaci  może nie być różowo, niby stand do misji l4 można w 1 dzień, ale trzeba jeszcze mieć czym tam lecieć, mimo wszystko lp za misje łapie się znacznie szybciej. Na l4, jedna misja to przykładowo 2szt. fregatki CN Hookbil wyciągnięte za lp, sprzedasz to od 17 do 20kk za sztuke, czyli za misje masz 34-40kk  minus 1kk na koszty. Większa kasa jest jak masz ekipe i jesteście w stanie szybko pozbierać tagi, wtedy z lp store można wyciągnąć droższe moduły.
2. Dokujesz w stacji, która ma w nazwie frakcję, która Cię interesuje, np Amarr cośtam, cośtam, praktycznie w każdej jest ikonka milicji, tam się zapisujesz. Jedyne wymaganie przy zapisywaniu sie do npc milicji jest 0,5 standa (na czysto, bez skili) do frakcji, dla której chcesz latać. Sposób drugi, zagadaj do ludzi, na pewno są polskie corpy w milicji Amarr i Minmatar.
3. Jak się zapiszesz, to na http://www.eve-agents.com/ szukasz agentów milicyjnych i wybierasz, gdzie Ci bardziej pasuje. Ewentualnie lecisz, gdzie powiedzą Ci ludzie z corpa.

P.S do pkt 1. Na misje l1 i l2 można latać fragatą, frakcyja się bardzo dobrze spisuje, na l3 wypadało by mieć już więcej powera, sam robiłem słabo wyskilowanym bomberem, ale nie w każdej milicji da się robić misje bomberem. l4 to dobrze wyskilowany bomber albo recon. Jeśli byś latał z ludźmi, to możesz czymkolwiek, byle ostro się zbierało spod gate-a.

80
Gdzieś widziałem diagram typu: plex -> aur -> item -> market -> isk -> plex....  Skoro wszystko co będzie kupione za kasę można wstawić na market i sprzedać za iski wyfarmione w grze (czyli również sp, sloty i amunicje), to teoria o super statkach dostępnych za rl kasę raczej odpada, chyba że "portfelowi" byli by na tyle chamowaci, żeby zatrzymać wszystko dla siebie.
Skoro ludzie mają iski na kupno plexów, a plexa kupuje się raz w miesiącu, to ktoś wkońcu musiał wpaść na pomysł, że może by urozmaicić market, żeby je wydawali częściej. Jak go urozmaicić, żeby iski odessać z gry i jeszcze na tym zarobić? Przekonać tych, którzy plexy wprowadzają na market do urozmaicenia oferty. W sumie ciekawy eksperyment, którego skutki będo widoczne dopiero za jakiś czas. Podstawowa zasada jednak pozostała nie naruszona - wszystko można kupić za ISK.
Osobiście wolał bym normalny abonament dla wszystkich, a w sklepie malowanki na statki przypisywane do konta, ale jak się nie ma co się lubi, to się wybiera najlepsze z tego co dają.

81
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 21:42:22 »
W ramach przeprosin za wypuszczenie bardzo niedorobionej części stacjonarnej poprosze pilota do tego telewizorka w kajucie, kanał informacyjny ze spikerem streszczającym wiadomości z EVEnews24, info o dużych bitwach, info o wardeckach i ostrzeżenia o aktywnosci piratow, info o okazjach na markecie z podana ceną. Jak się w czytać w te napisy u góry, to co nieco tam jest, ale 3 animacje na krzyz psuja efekt. Chyba zrobie jak większość i wyłącze w cholere puki nas na stacje nie wypuszczą.

82
NoobGarten / Odp: Drugie konto, jak rozwijać?
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 16:27:15 »
Drugie konto raczej robi się wtedy kiedy jest potrzebne, jesteś w 0.0, czy wh możesz potrzebować scouta, jesteś górnikiem, przydał by się transport, najlepiej jeszcze taki dający bonus jakimś mining linkiem, chcesz mainem walczyć, to może niech alt zarabia. Szybko i dużo zarobić mając mało sp można chyba tylko w milicji, ewentualnie można się bawić w latanie po low sec/wh na 2 konta i skanowanie. Ogólnie jedno konto zwykle wystarcza, ale na 2 często bywa łatwiej.

83
Dyskusje ogólne / Odp: Noble Exchange
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 15:38:46 »
http://imageshack.us/photo/my-images/853/przyklada.jpg/
Gdyby to przeliczyć na naszą kasę w obecnych czasach, to za spodnie musisz wydać tyle, co za luksusowy kilkumiejscowy odrzutowiec. Nawet Christian Dior się tak nie ceni :), zdecydowanie przesadzili, mając do wyboru gacie albo tengu, większość raczej wybierze statek. Gdyby to sprowadzili do rozsądnego poziomu to bym się na coś może skusił, w Guild Wars kiedyś wydałem całe 8E na zestaw kostiumów, tyle, że są one dostępne dla wszystkich postaci na koncie.

84
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 09:20:48 »
Zrobiłem tak samo, jak Tooten, tylko wcześniej backup katalogu EVE + katalog z patchami, działa wszystko ok. Problemu z wielkim biustem żadnego nie zauważyłem, żadna zpostaci sobie cichaczem operacji nie zrobiła na powiększenie. Jedyne co im bardzo nie wyszło, to paskudne oświetlenie w kwaterze, przez to postacie w niektórych miejscach wyglądają jak z taniego horroru.

85
NoobGarten / Odp: Ścieżka rozwoju misje+raty->hit & run pvp
« dnia: Czerwiec 20, 2011, 17:51:10 »
Polskie corpy milicyjne są po stronie amarr i mninmatar, koza to amarzy, minmatarzy lataja w the xpendables, u gallente spotkałem 1 polaka, sam latam altem dla caldari, ale mało się udzielam i nie trafiłem jeszcze na ziomali, nie wiem czy są nawet. Rejon walk caldari/gallente jest w miarę spokojny, tam się przeważnie lata na misje, a nie próbuje zgubić 4 dramiele na ogonie, jeśli jednak ktoś szuka walk nie ma problemu ze znalezieniem bijatyki. Jeśli wolisz, żeby "się działo" i do tego "swoją" ekipę, która podpowie i pomoże, to rzuć monetą i wybieraj amarr/minmatar.

86
PVE / Odp: [PVE] COERCER
« dnia: Czerwiec 20, 2011, 16:30:32 »
Cap stable oznacza, że możesz powłanczać wszystko co tylko się da, a i tak prądu Ci nie braknie. Łatwo to sprawdzić, bo w oknienku fitowania, masz z prawej u góry stan capacitora, pomarańczowe kropki i zielony napis stable oznacza ze masz prądu w nadmiarze, czerwone cyfry to minuty lub sekundy oznaczające jak długo wyczerpie się capacitor z pełnego do 0 po włączeniu wszystkiego. Jak będziesz sprawdzał swój fit, nie zapomnij zamontować szkiełek do laserów, szkła laserów mają to do siebie, że różnią się zasięgiem, zadawanym dmg i poborem prądu. Najmocniejsze szkła, to duży pobór prądu i mały zasięg, najsłabsze - duży zasięg i mały pobór prądu.
Najlepsze są te działka, których da się najwięcej upchnąć, przy najmocniejszych beam zwykle brakuje power grida, a komplet słabszych zwykle ma troche większy dps, niż te mocne bez 1 szt. Odpal EFT, zaimportuj postać i kombinuj co się zmieści. Tak ogólnie dla Amarra best of the best są pulsy t2 ze szkiełkami scorch.

87
NoobGarten / Odp: Skille ?
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 11:34:06 »
Taki odpowiednik punktów doświadczenia, których w EVE nie ma, nie dostaje się ich za klepanie potworków, ale za naukę. Szybko te tysiące zamienią się w miliony.

88
PVE / Odp: [PvE] Apocalypse
« dnia: Czerwiec 18, 2011, 17:03:16 »
Puki nie wyskiluję large laserów t2, to mam 2 zestawy działek na zmianę. To mój aktualny fit misyjny. Sprawdzony i przetestowany na różnych misjach, tracking ma wystarczający, dps i zasięg również. Pulsy t1 super się sprawdzają na misji angel extravaganza i na misjach, na których strzela się dość blisko. W moim przypadku dps pulsów i beamów zrównuje się na okolo 41 kilometrze, jeśli grupy npc statków są daleko, 50-80km to dużo szybciej spadają od beamów.
Na eve-surv często są podane odległości i nie ma problemu z zafitowaniem odpowiedniego zestawu, ale tak praktycznie 3/4 misji latam z dual beam.
Szkiełka IN multi do IN standard, na większe odległości wystarczą zwykłe. Skrypty na zasięg i tracking.

[Apocalypse, kes l4 dual beam/pulse]
Large Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor EM Hardener II
Heat Sink II
Heat Sink II

Tracking Computer II, Tracking Speed
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L
Dual Modulated Heavy Energy Beam I / Mega Modulated Pulse Energy Beam, Imperial Navy Gamma L

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

89
Dyskusje ogólne / Odp: Niespodziewane DT
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 17:16:17 »
Szkoda tylko, że większość posiadaczy kompa nie interesuje się tym co on robi kiedy nie patrzą i olewają nawet te podstawowe zasady bezpieczeństwa, potem jakiś lolhack na podstawie podręcznika dla początkującego hackera organizuje sobie sieć zombiaków do wysyłania spamu i blokowania serwerów.

90
PVE / Odp: [PvE] Abaddon - MWD, lv 4 misje
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 17:03:09 »
Bs-y npc-ów typu Sansha, czy Blood Riders zwykle zaczynają ostrzał będąc poza swoim optimalem, wtedy nawet nie trzeba reperki włanczać, bo przy ich celności to nawet shield nie schodzi do 0. Włączenie MWD spowoduje zwiększenie otzymywanego dmg w odległości od optimal do optimal+fallof. W tym czasie stojąc w miejscu zwykle odstrzeliwuje się 1-3 sztuki, co sprawia, że ich wejście w optimal nie jest zbyt bolesne. Fity na Abbadona fajne, ale Dagorian ma w sygnie "kadet UA", co na 90% oznacza, że jeszcze długo nie skorzysta.
Przy moich skilach od biedy mogę wsiąść w to:

[Abaddon, kes l4 dual beam/pulse]
Large Armor Repairer II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Heat Sink II  / Armor EM Hardener II
Heat Sink II
Capacitor Power Relay II

'Orion' Tracking CPU I, Optimal Range  / 100MN Aftrrburner II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I
Dual Modulated Heavy Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L  / Mega Modulated Pulse Energy Beam I

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I


Hobgoblin II x5
Hammerhead II x5

implanty: Squire CC4, Squire CR4, Lancer G1 Beta i G1 Epsilon, Noble ZET 400

W wersji 2x HS ma 463 dps bez dron i tylko 395 defense. Wersja bezpieczniejsza z 1x HS i 4 hardami jest trochę bez sensu, (387 dps, 523 def) bo przy moich skilach podobnie sfitowany Apocalypse jest lepszy (386 dps, 592 def)

Mój wniosek końcowy jest taki: kup Apocalypse, MWD zostaw do pvp, na misje montuj AB meta 4/ AB II, skiluj działka, bo zasięg jest na misjach ważniejszy od szybkości, a jeśli nie wiesz co robić z kasą kup Abbadona i się baw na całego, najwyżej stracisz. Gdybyś nadal był zainteresowany ściganiem się z ratami, to wersją sportową bs-a jest Machariel.

91
PVE / Odp: [PvE] Abaddon - MWD, lv 4 misje
« dnia: Czerwiec 14, 2011, 20:39:54 »
Tak właściwie, to po co Ci to MWD na misjach, chcesz latać za ratami i strzelać z pulsów z bliska? Lepiej zamontuj sensor booster i zwiększ zasięg targetowania skilami, puścisz salwe, to raty same przylecą, wystrzelasz je po kolei nie ruszając się z miejsca, a jeśli chodzi o skuteczny zasięg strzału, to zanim wyskilujesz pulsy t2, wypróbuj dual beam (wyjątkiem jest misja angel extravaganza, na której wystrzelasz wszystko z pulsów nie ruszając się z miejsc nawet na metr). Jeszcze nie dawno byłem zwolennikiem montowania AB i latania za ratami, poprawiłem troche parę skili i mi przeszło, jeśli muszę gdzieś lecieć, to tylko do kolejnej drabinki. Jeśli koniecznie chcesz dopalacz montować, to weź Apoccalypse - jest dużo łatwiejszy do zafitowania jeśli chodzi o prąd.

92
Incursions / Odp: Incursion 1.6
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 15:40:45 »
Cytuj
Jednym słowem przytrzymanie shifta czy ctrl i kilkakrotne kliknięcie jest problematyczne dla kolegi? 

Ale mniejsza z tym, grunt, że dzisiejszy patch Incursion 1.6.1 ten problem ma rozwiązać.
Problematyczne nie jest, ten bug po prostu usprawniał mi zbieranie śmieci Noctisem, mogłem zająć się tylko klawiszami F1-F8 bez potrzeby sięgania Ctrl i to była jedyna jego zaleta, poza śmieciarką się nie przydawał.

93
NoobGarten / Odp: Witam - proszę o poradę.
« dnia: Czerwiec 06, 2011, 23:23:32 »
Z tego co pamiętam, należy zestrzelić 1 przeciwnika, potem pojawi się ich sporo i można spokojnie ginąć, nigdy nie musiałem czekać 3 minut

94
Incursions / Odp: Incursion 1.6
« dnia: Czerwiec 06, 2011, 16:14:22 »
Defaultowe ustawienie na unlock target to Shift+Ctrl i kliknięcie, nic nie potrzeba zmieniać. Napiszę inaczej o co mi chodzi z tym bugiem: Na klawiaturze są klawisze Shift i Caps Lock, do tego patcha targetowanie działało tak jak pisanie dużych liter ze Shiftem, bug sprawia, że działa jak przy użyciu Caps Lock, a ja bym chciał, żeby były obie opcje do wyboru :)

95
Incursions / Odp: Incursion 1.6
« dnia: Czerwiec 05, 2011, 10:32:51 »
Cytuj
Powinno pomóc krótkie naciśnięcie ctrl'a.
Zapomniałem napisać o tym, że ctrl również wyłancza. Wczoraj jak już opanowałem obsługę tego błędu, to bardzo mi się spodobało zbieranie śmieci noctisem z jego użyciem. Mogli by to zostawić, ale dać pod inny klawisz i opcje w menu wyłanczającą definitywnie.

96
Incursions / Odp: Incursion 1.6
« dnia: Czerwiec 04, 2011, 23:33:32 »
Jeśli chodzi o bug z samoczynnym targetowaniem , to przypadkiem wpadłem na to, że to chyba nie jest bug, dłuższe przytrzymanie ctrl powoduje pojawienie się napisu lock target, wtedy mozna puscic ctrl, a kazde kliknięcie na cokolwiek targetuje to. No chyba że to nie miało tak działać i jednak jest bug :P

97
Incursions / Odp: Incursion 1.6
« dnia: Czerwiec 01, 2011, 17:17:53 »
Ten patch to chyba bezpośrednio z sisi przerzucili, mi napisało, że jest nowy patch, 580MB będzie ściągać, a po kliknięciu ok zaczęło od razu instalować, mam limitowany net i nie kasuję tego co się ściąga jako patche w razie gdyby przyszło mi instalować grę o d nowa, a sisi nie dawno uaktualniałem.

98
Dyskusje ogólne / Odp: Boty [Odp: [Polityka] Północny wschód czyli]
« dnia: Czerwiec 01, 2011, 17:04:15 »
Kilkanaście postów temu... 
Cytat: Rabbitofdoom
Jesli blizzard robil by supercapsy to do zbudowania takiego potrzebny bylby data core wypadajacy np. tylko z ekspedycji z 10/10.
Coś takiego właściwie już jest, tyle że w małej skali i dotyczy tylko jednego sc http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Revenant. Ciekawe jak wyglądało by teraz EVE, gdyby od początku wszystkie sc i tytany musiały  być produkowane z bpc możliwych do zdobycia jedynie w grupowych misjach? Wystarczyło by teraz rozszerzyć incursje na inne nacje i dać możliwość ich robienia jedynie w 0.0 za dobrą kasę (sansha by została jak jest), do tego zlikwidować bounty z pirackich shipów (ale poprawić loot). Dało by to kasę ludziom zamiast botom, upierdzieliło masową produkcję sc i tytanów, spowodowało straszliwy emo-rage i kilka samobójstw w zarządach największych aliance-ów. To też jest ciekawostka w EVE, jeśli przychodzi do walki pvp, to wszyscy zwarci i gotowi, jest FC, jest flota, a jak przychodzi pokerbirzyć, to wszyscy rozlatują się po sanctumach, byle dalej od innych.

99
Incarna / Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« dnia: Maj 30, 2011, 21:20:52 »
Lepiej by poprawili matarskie druciaki, maller i sacri wcale źle nie wyglądały, teraz wyglądają aż za dobrze :). Polatałem sobie chwile, nowe wybuchy całkiem ładne, ale po 10 minutach przestaje się na to zwracać uwagę. Namotali coś z działkami, niby miałem zgrupowane, a nie strzelają razem, po dmg też to widać, czasem npc mający końcówke struktury wybucha sobie w połowie cyklu i widać strzał 1-2 działek.

100
NoobGarten / Odp: Trening na sisi
« dnia: Maj 29, 2011, 08:48:47 »
Cytuj
Nic tak nie uczy jak prawdziwa wtopa szczegolnie taka ktora boli
Boląca wtopa uczy raczej szybszego kerbirzenia, lub organizacji transportu, sporo zwykłych wtop uczy pvp, bo trudno o trafne decyzje jak się lata na pvp od święta albo wcale.
Na sisi nie ma się z kim prać i jedyna frajda tam, to możliwość polatania najdroższymi statkami i potestowania ich, a jego największa zaleta jak dla mnie, to możliwość weryfikacji tego, co się w EFT wyprodukowało przynajmniej jeśli chodzi o pve.
Co do pvp to już pisałem - to nie walka, to darmowy trening.  Tylko byś Zgudi musiał chyba namówić kolegów z corpa na wspólne manewry, bo jednak każdy woli prawdziwy sex, od red tuba :P

101
NoobGarten / Odp: Trening na sisi
« dnia: Maj 28, 2011, 19:44:16 »
- lp store chyba działa normalnie
- młody char i tak nie wkłada faction modułów w statek do odstrzału
- brak skili czasem może przeszkodzić
- to nie walka, to darmowy trening.
Nawet jeśli nie ma się z kim strzelać, można przetestować xxx fitów do raciarek, np. w celu sprawdzenia czy taki nightmare na ficie t2 wogóle zechce latać.

Jeszcze pytanko, ktoś wie dlaczego nie można kupić za 100 isk wszystkich frakcyjnych shipów?  np z pirackich cruzów jest ashimu, phantasm i cynabal, a brak gili i vigilanta, z bs-ami jest duzo gorzej, bo brakuje wszystkich navy, a z pirackich jest tylko nightmare i machariel.

102
Incarna / Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« dnia: Maj 28, 2011, 19:26:10 »
Półprzezroczyste ręce udało mi się zrobić zakładając bezrękawnik, z nowej garderoby, ale nie zawsze to działa, przed wejściem do hangaru straszy duch, kawałek szyi i torsu zmieniający ciągle kolory, klikając na character customization słyszę "warp drive activ" :), gogle są świetne.

103
Incarna / Odp: Devblog: Incarna zapowiedziana
« dnia: Maj 28, 2011, 18:11:07 »
Mnie ciekawi co to za "latadło" na ekranie startowym i jego potrójne lasery. Dual, czy quad sam montowałem, ale takie jeszcze mi sie nie trafiły.

104
PVE / Odp: [PVE] Harbinger 3lv misje
« dnia: Maj 24, 2011, 21:35:59 »
Fit miał być jeszcze tani, Focused Modulated Medium Energy Beam I - to nie jest tanie jak dla początkującego, Focused Anode Medium Particle Stream I jest łatwiej strawne dla portfela, ale i tak droższe niż lasery t2.

105
PVE / Odp: [PVE] COERCER
« dnia: Maj 20, 2011, 16:49:43 »
Jak zaczynałem grać też pytałem o Coercera, najczęściej w odpowiedzi słyszałem że nadaje się tylko do zbierania wraków. Jak podpowiadali, tak zrobiłem:

[Coercer, zlomiarka]
Expanded Cargohold I
Expanded Cargohold I
Expanded Cargohold I
Expanded Cargohold I

Y-S8 Hydrocarbon I Afterburners

Salvager I
Salvager I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
[empty high slot]
[empty high slot]

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

Zwrócił się bardzo szybko i jeszcze zarobił bez problemu 35kk na Noctisa. Od misji l2 warto latać po to co zostaje z krzyżyków, a Coercer dzięki pojemności ładowni idealnie się do tego nadaje. Do strzelania kup lepiej jakiegoś cruza.

Strony: 1 2 [3] 4