Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - observer

Strony: 1 [2] 3 4
36
Retribution / Odp: Nowy wielorasowy BC. DA FUCK?
« dnia: Styczeń 21, 2013, 10:59:57 »
Cytuj
To raczej nie są jego finalne statsy, zwróć uwagę, że chyba nie wymaga żadnego skilla, a przynajmniej jego parametry nie zależą od skilli.
W opisie statku jest, że to statek eksploracyjny, naukowy i treningowy, co raczej jest raczej wystarczającym powodem do nie podpinania żadnych jego parametrów pod skile, bo skoro treningowy, to powinien dać się prowadzić 1-dniowej postaci. Do tego dowolny bc wymaga rasowego cruza na 3, co wymaga rasowej fregaty również na 3. Uzależniając jego parametry od skila battlecruiser teoretycznie powinni wprowadzić podobne ograniczenia.

37
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Przemysł
« dnia: Styczeń 21, 2013, 08:21:46 »
Itemy meta 2-4 "produkuje" się na misjach, anomalkach i wszędzie gdzie da się odstrzelić czerwony krzyżyk oznaczający statek npc. Należy to jeszcze oczywiście zebrać. Inna możliwość - dać buy ordery na markecie gdzie dużo ludzi misji robi z ceną 2x niższą niż kosztują w skupie w amarr czy jita, może się ktoś trafi.
Construction block to produkt z planet, całkiem prosty do zrobienia. Potrzebujesz planetę z heavy metals i tę samą albo inną z base metals, heavy przerabiasz na toxic, base na reactive, a z tego składasz już na gotowo construction blocks
http://eve.stratics.com/neocom/planetary-interaction/
http://eveplanets.com/eve/components/index/show/Construction+Blocks
http://www.hst-soft.de/korai/Eve_PI_Diagrams_v1_4.pdf

38
PVP / Odp: Serwis Massively prezentuje fity PVP.
« dnia: Styczeń 14, 2013, 18:52:03 »
A jakies opinie na temat tych fitow? Montowanie plyty i nano ma sens? (fity amarr i gallente)

39
NoobGarten / Odp: Planowanie postaci
« dnia: Styczeń 14, 2013, 10:32:39 »
Żeby wsiąść w AF-a to trzeba mieć np mechanics i engineering na V, a wypada mieć dużo więcej na V. Różnica między posiadaniem wymaksowanych skili a ich brakiem jest taka, że te 4 npc cruzy powinieneś rozwalić sam zwykłą fregatą t1. Gdybym miał robić postać od nowa, to same statki (frytka/destro/cruz/bc) zostawił bym na IV, ewentualnie fregate na V, a więcej czasu poświęcił na broń t2 S i M (lub odpowiednik w missile), tank, elektronike i prąd. Do tego warto drony podciągnąć do t2, przynajmniej medium size.  Duża ilość skili, które są ważne ma mnożniki 1x do 3x, co daje przyzwoity czas skilowania. Większość skili 4x, 5x wystarczy mieć na 3-4 (z niektórymi wyjątkami, np. tactical shield manipulation jeśli lata się na shield tanku). Wszystko co związane z bs-ami i large weapon możesz odpuścić, chyba że czujesz niesamowite powołanie do klepania misji, albo latania w bandzie nowych bc (tornado, oracle, naga). Na małe pvp da się spokojnie zarobić w mniejszych statkach.

40
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Styczeń 09, 2013, 09:22:05 »
Kiedyś wrzuciłem sobie do arkusza troche danych o resach npc  (http://eveinfo.com/npcships/) i sprawdziłem co ma większy wpływ na dps, czy bonus do kinetyków, czy resisty przeciwko nim. Wyszło mi, że wystarczy się się ograniczyć do 2 rodzajów amunicji kinetic, co oczywiste i EM, dla której jeszcze jako taka różnica  jest widoczna, reszta daje kosmetyczne wartości rzędu kilku dps.

41
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Styczeń 08, 2013, 21:12:30 »
Cytuj
Rattle tak jak każdy działkowiec....
Rattle to nie działkowiec, tak samo cruise/torpy jak raven, za to sentry pomagają skutecznie odstrzelić towarzystwo. Maelstorm ma trochę mały zasięg działek, ale przeciwko angelom wystarczy. Machariel sporo kosztuje, ale fit do niego nie musi być drogi, pith a-type XL booster kupi się za jakieś 170kk. Problem tylko w tym, że ta maszyna marnuje olbrzymie ilości amunicji, więcej niż tengu. Moim ulubieńcem od jakiegoś czasu jest nightmare, za jego celność i szybkość z jaką odparowuje się kolejnych przeciwników. Na pulsach można latać z bateryjką i tym pith xl boosterem, na tachyonach wole 2x ancillary XL, bo prad znika starsznie szybko od samego strzelania.
Po ostatnim większym patchu, który zwiększył moc e-war-u mam wrażenie, że jeśli ma się agenta dającego misje przeciwko różnym frakcjom, to dobrze mieć w hangarze 1 statek rakietowy, 1 standardowy działkowiec i jakiś dronowóz, bo można się nieźle zaciąć, choćby na sanshowych TD.

42
Poradniki / Odp: Poradnik żwirojada (Górnictwo) od ryla do sztygara
« dnia: Styczeń 05, 2013, 17:43:58 »
Jest taki programik EVE Isk per Hour  http://sourceforge.net/projects/eveiph/ wystarczy ustawić skile, lub załadować z użyciem API, wybrać sobie kopare, zaimportować ceny z miejsca gdzie się chce sprzedawać i ładnie nam wykalkuluje co się opłaca i czym.

43
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 16, 2012, 16:08:05 »
Przy obecnych zasadach 1 moon - 1 pos i braku możliwości usunięcia porzuconych posów bez angażowania corpa, w wardecki, takie mini posy zawaliły by permanentnie wszystkie dostępne lokacje, bo gracz zobaczył, ale: przestał grać/ poleciał do 0.0/ wh/ itp. Gdyby np wprowadzili zasadę, że mini pos jest osobisty a nie corpowy, a do tego jeśli stoi offline ponad 3 miesiące (tak przykładowo) to każdy kto go znajdzie może go zwinąć lub uruchomić jako swój, albo mógłby iść do zezłomowania, jak porzucony samochód, to może i by się miejsce i zastosowanie dla takich minimini znalazło.

44
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 16, 2012, 09:33:36 »
Połatałem trochę po okolicy i wygląda na to, ze bez wardeca w hi nie da się okraść nawet porzuconej szpilki. Przy jakichś 30-40% moonów stoi sobie wyłączony small pos bez żadnych dodatkowych modułów i blokuje miejsce. Wolne miejsca jeszcze są, ale miałem z początku pecha przy szukaniu wolnego miejsca w systemie z 69-oma księżycami.
Jeszcze takie pytanie: czy trzeba mieć w corpie jakieś role żeby się dostać do własnego posa, czy jest to własność osobista?

45
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 15, 2012, 12:54:44 »
mini pos to chyba jakieś nowe mini laby itp, bo te co są stanowią wystarczające obciążenie pg i cpu na small szpilce. Cos tam sobie ukladam teoretycznie http://eve.1019.net/pos/index.php?ct=02&mod=1I1N0J111212050I0I0S0T0R&off=&fuel=720&sov=&sort=name&split=&mod_del=0R, ale chyba szpilka w hi sec nie wymaga żadnych systemów obronnych?
Odkąd gram widzę, że na stacjach npc notorycznie brak miejsca na obróbkę BPO/BPC i kopiowanie, może z tego coś by się udało zarobić + w przyszłości jakieś badania pod tech 2 po poprawie skili naukowych?

46
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 15, 2012, 11:06:26 »
Wracając trochę do tematu, jak by już sobie tego posa postawić dla zabawy, to co poza produkcją można by na tym posie robić, żeby jednak był jakiś tam zwrot tej inwestycji i czasu poświęconego na obsługę? Chociaż niech na paliwko zarobi. Pos teoretycznie był by w wersji small, coś tam mógłbym produkować, ale kopanie w większych ilościach mnie nie bawi, amunicja/małe statki to jeszcze się zdarzy. Może jakieś sprawy naukowe? Przeróbka gazu z wh? Niektóre moduły można montować w systemach < 0.4ss, nie bardzo się w tym orientuję jeszcze.

47
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 12:17:53 »
Wcześniej pisałem, że aggro całego pocketu npc na wlatujący statek jest trochę przegięte i powinno to zostać rozłożone najlepiej w zależności od wielkości statku który wlatuje. Tu zdania nie zmieniam, tylko dziwi mnie to, że uwzieliście się tak na te anomalki jak by nic innego poza nimi nie istniało. Może to nie chodzi wcale o fit który pozwoli przetrwać, tylko o taktykę, która pozwoli złapać gościa poza anomalką (poza 0.0 raczej nierealne niestety).
Cytuj
Dlatego często trzymasz raciarza na końcu armora żeby zdążyło coś dolecieć.
A jeśli nikt nie przyleciał, to co robiłeś? Wspaniałomyślnie wypuszczałeś, czy strzał w potylice? Ciekawe ile razy było "upss.. tank mu nie wytrzymał, bo ratów za dużo".
Muszę się chyba wieczorkiem wybrać w znajome regiony low-seca podpytać szalonych wyznawców SS -10 co oni na to, bo właściwie każdy z nich lata sam, dramiele, cynabale, curse itp. Ale jeśli ich nie spotkam, to znaczy że ta zmiana to fail, a Wy mieliście rację.

48
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 23:50:24 »
Cytuj
Weź ogarnij najpierw. TD u sanshy działaly tylko na optimal, teraz na optimal i falloff. Teraz mach z uber zasiegiem po 2 TD jest useless prawie.
Co sprawia ze z ac800 nie trafia sie nic, bo maja optimal jakies 4km, na artylerii odstrzeliwuje sobie spokojnie cruzy z td z kilkudziesieciu kilometrow. I tak lipa, bo nightmare na tachyonach przebija sie spokojnie przez3-4 td nie ruszając dupy z miejsca.

Cytuj
Kerbir jest bezbronny? A local, koledzy, intel, dokowanie na stacji to co niby jest?
Sam pisałeś że czasem w korpie są akurat z 2 osoby i wbrew pozorom nie dotyczy to tylko korpów pvp, ten drugi czesto akurat frachtem po zakupy polecial, albo kopie. Na local to możesz liczyć w npc 0.0, koledzy przypadkiem byli akurat afk, a intela skoro sam nie czyta, to jak wpadnie na to zeby tam coś napisać?. Jedyna obrona kerbira to zadokować i pokazać środkowy palec, no ewentualnie zmienić statek i wyskoczyć na solówke.

49
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 10, 2012, 22:36:57 »
Dronki można ratować, wczoraj po stracie 1 małej i 1 średniej, uzupełniłem stan, poleciałem na WC angel/blood, tam na końcu są 4 fregaty, 2 mają scrambla i web. Rozwaliłem wszystko z wyjątkiem tych fregat, rozgrupowałem lasery w celu przetestowania pewnego pomysłu, odpaliłem po jednym w każdą fretke i wypuściłem dronki. Nawet nie zostały zadrapane.
Nie pamiętam jak to było wcześniej, czy raty trzymały statek aż się stopił, czy po jakimś czasie puszczały, teraz nawet jak 2 scrambla nałożą to po około minucie jest kilka sekund luki na odwarpowanie, ale trzeba byc w alignie, bo bs z postoju nie dał rady sie zebrać do skoku.
Cytuj
Z ciekawszych teorii jakie wyczytałem- CCP chce zmusić do grania zespołowego/więcej altów lub druga teoria- spieprzyli ten update
Oby nie przesadzili, incursje już są, a 10/10 to chyba z założenia miały być zespołowe, wh powyżej C3 też jest zespołowe.
Polatamy, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo ewidentne faile dość szybko starają się naprawić, np niedawne zmiany w milicji.

Cytuj
- Paski - w rejonie sanshy przejebane o ile nie masz rakietówki. Mach ma 10km zasięgu przy 2xtd, nawet nie chcę myśleć co jest na anomalkach.
A załóż sobie arty1200, co prawda testowałem na misji, ale dają rade. Zresztą TD sanshe miały od zawsze, a nie tylko od tego patcha.

Cytuj
PVP - small pvp zdechło znacznie, spawnienie bitek na anomalkach umarło, samotne wyprawy solo podobnie.
Teraz wlatujesz do systemu pod stacje i wykazujesz się elokwencją w stylu "no dalej, kto mi podskoczy?" Chcesz pvp, czy biciem bezbronnego wkurzać jego kolegów? To tak jak by pobić przedszkolaka, żeby jego starszy brat przyszedł na solówke.

50
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 00:14:41 »
Polatałem z rok temu altem w milicji caldari, mój bomberek nie miał ani jednego modułu poprawiającego przeżywalność, (2 sensor boostery były konieczne do neutralizacji dampa, rigi do torped, zamiast dc overdrive iniector) wlokło się za sobą cały pocket npc pilnując by być na skraju zasięgu torped, zagapienie się, czy za ostry zwrot mogło skończyć się powrotem w jajku.
Jeżeli fregaty npc na pockecie będą trzymać raciarke na scramblu, to ok, ale jeśli one przeniosą aggro na bombera, to nawet nie mogąc mu nic zrobić wypuszczą raciarkę i delikwent ma szanse spokojnie odwarpować i uratować statek.
Mimo że należę do tych misiów do których się strzela, to pełne aggro, tak jak to Sokół opisuje wydaje mi się przegięte, a częściowe/ograniczone było by jak najbardziej ok.
No chyba, że npc-owi FC mówią swoim pilotom"primary is...", a focus fire przejeli od ludzi jako taktykę obowiązującą w całym Eve :)

51
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 22:45:14 »
Cytuj
Tu pojawia się pytanie czemu nie zaagrowały go raty. Bomber to delikatny ship, pękłby od razu.
W milicji caldari i matarskiej tak sie misje robiło kiedyś (teraz pewnie też) i jakoś nie pękają. Lasery i raile są dla bombera w miarę bezpieczne, chyba, że np-cowe fregaty są dużo szybsze od tych na milicyjnych misjach. Ten co stracił navy apoca albo był na końcówce armora (mało prawdopodobne), albo musiał na moment afk i został ostrzelany z daleka torpedami.

Inna sprawa. Sporo ludzi swoich pierwszych "napadów z bronią w ręku" próbuje w l-sec na paskach i anomalkach. Raczej nie mają skili i sprzętu na to aby przyjąć na klatę dodatkowy dmg od ratów jednocześnie próbując utrzymać i zestrzelić cel. Wygląda na to że low-secowy folklor może (niestety) zaniknąć, bo im będzie znacznie trudniej kogoś ustrzelić, a sprzęt latający będzie musiał być fitowany jak by miał wytrzymać ostrzał sentry na gate.

52
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 19:08:39 »
Przedtem raty pomagały atakującemu w 100%, teraz mogą pomóc temu, kto będzie się musiał bronić/uciekać. Nie mogli by tego jakoś wypośrodkowac? Powiedzmy pvp-er wpada statkiem cruz/bc size, interesują się nim fregaty, 2-3 większe, reszta robi dalej swoje. Fregatki obowiązkowo ze scramblem, web nie koniecznie. Misio nadal obrywa, ale ma małą pomoc npc sprawiającą, że pvper tak bezkarnie nie odleci (o ile sam wcześniej tych fregat nie odstrzelił). Zwarpowanie komuś na anomalke oznaczało by wtedy poważniejszy pojedynek, a nie bezkarne rozstrzelanie kerbira z pomocą npc.

53
Dyskusje ogólne / Odp: Czy to moje eft, czy może...
« dnia: Grudzień 08, 2012, 11:39:30 »
41,3 cpu zeżarła dodatkowa wyrzutnia + brak 18,75 cpu w porównaniu ze zwykłym to razem 60,05, akurat na te 2 modułki, które się nie mieszczą

54
PVE / Odp: [PVE] Explorer
« dnia: Grudzień 06, 2012, 22:27:31 »
Tam jakoś ostatnio pustawo jest, aż do New Eden, choć można trafić paru typków z ss -10. Na radary i magneto latałem dawniej omenem, zanim znalazł się na kb zarobił wystarczająco, na bloodsowe ded4 z wysysaczami capa doskonały był myrmidon. To nowe AI trzeba by przetestować na site-ach, zrobiłem z 3 misje na próbe i jakoś nie było problemu z dronkami.

55
Dyskusje ogólne / Odp: WTB nowe eft
« dnia: Grudzień 05, 2012, 14:53:08 »
To co pisałem o missile w retribution było sprawdzane na eft 2.16 + ten patch https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=162617&find=unread. Najlepiej powielić katalog z istniejącym eft i ściągnąć wersję "replace mode". Polecam dodatkowo zrobić kopie bezpieczeństwa swoich fitów.

56
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 04, 2012, 22:17:51 »
Próbując zalogować się postacią znajdującą się w Jita dostałem na ekranie wyboru postaci tabelke z listą systemów obok, bo Jita zamknięte. Opóźnień na chacie nie zauważyłem, ogólnie wszystko hula bardzo ładnie, tylko liste celów musiałem ustawić znów w poziom, bo w pionie, nawet jak jest miejsce na ekranie, to cele powyżej 4 ładują się do następnej kolumny. Do tego 3 poziome paski pod obrazkiem statku były dla mnie czytelniejsze, ale to może przyzwyczajenie.

Edit. Wryłem się do Jita, 2000 osób na localu, czas ladowania chatu - 1-2s

57
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 04, 2012, 14:31:41 »
Cytuj
82 km na frakcyjnych?
przy skilach na 4, czyli wygląda na to, że ludzie od EFT dobrze policzyli przy V  94/70/42
Za to zasięg HAM na legionie wystarcza akurat, zeby sobie w stope strzelić.

58
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Grudzień 03, 2012, 15:51:43 »
http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=195207 http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=195147 http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=195223. Jak tak sobie przeglądam co spadło, to mam wrażenie że walczyliście z żołnierzami którzy zaskoczeni niespodziewanym alarmem pozakładali hełmy na "lewą stronę", do plecaka wsadzili stare kalesony zamiast prowiantu, a zamiast broni zabrali kije od szczotek.
A ten http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=195189 to chyba sie zabrał po drodze prosto z anomalki.

59
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 02, 2012, 14:47:32 »
Mnie nie chodziło o taki balans broni jak jest w rzeczywistości bo to nie realne, sam napisałeś jak to powinno wyglądać
Cytuj
haubice strzelają do celu na 40+ km, podejrzewam że niekierowane pociski rakietowe ziemia ziemia (nie mówimy o balistycznych, ale o typie np. katiusza) sięgają niewiele dalej.
Obecne 120km, to nie 40-60 (katiusza w zależności od wersji wyrzutni i pocisku strzela od 4km do 11,8km, ale wg. kalibru z eve to raczej light missile). Ze statków t3 każda rasa ma po 1 modelu, 3 z nich są mniej więcej porównywalne, każdy ma swoje mocniejsze i słabsze strony, tylko tengu w praktycznie każdej dziedzinie odstawał od reszty na +. To samo z BC i drake. Co z tego że mam tank armorowy i lasery do legiona wyskilowane lepiej niż shield i missile do tengu, jak w porównaniu praktycznym ten legion nie dorównuje tengu praktycznie w niczym (no dobra, fregaty bierze na salwe zanim dolecą). Jedyny minus tengu dotyczy pve, czyli bonus wyłącznie do kinetic dmg.

60
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 01, 2012, 13:59:34 »
Mój tengulec zrobiony po taniości poskładany jest z prawie takich samych części jak wersja pvp (brak warp disruptora), w tej wersji nie jest mile widziane trzymanie na sobie 2 webów i scrambla będąc często w optimalu paru cruzów/bc, a czasem i bs-a. Bost precisionów cieszy mnie z tego powodu, że wreszcie po walnięciu tego co mnie trzyma nie będę musiał przeładowywać, żeby pozbyć się cruzów, a zamiast paintera mogę wcisnąć choćby invul-a.
Po zmianach wystarczy tylko przeładować na fury przed strzelaniem do bs-ów, tak jak teraz się to robi mając t1 w cargo.

^up  Działo ze zdjęcia strzela na mniejszy zasięg, tak szybko jak tylko obsługa daje rade ładować, choćby ciężarówkę amunicji stojącą obok. Wyrzutnia rakiet po ich wystrzeleniu w ilości 12 szt na dużą odległość będzie prawdopodobnie musiała wrócić na załadunek, bo bez ciężkiego sprzętu obok się nie obejdzie, a nawet jeśli będzie, to i tak pomiędzy kolejnymi salwami sporo czasu upłynie.
Wyrzutnie w tengu mają wszystkie zalety obu tych broni, bez ich wad i wypadało by to zmienić.

61
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 01, 2012, 13:21:32 »
Cytuj
Heavy missile changes:
 Explosion radius increased by 12%
Tech 2 missile changes:
 Ship velocity and signature radius have been removed from all tech2 missiles
Precision missiles: increased bonus to explosion velocity, damage has been increased to match tech1 missiles
t1 już tak ładnie nie będzie trafiać, jedyną wadą precisionów jest ich wyższa cena i mniejszy zasięg, obecnie występujące wady zostaną zlikwidowane.
Będzie wybór: t1+painter lub precisiony.

62
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 01, 2012, 13:03:01 »
za to strzelając z precisionów uzyska się identyczny dps, jak z odpowiedników t1, tj. jakies 500dps w wersji scourge. Na fregaty będzie aż naddto, a i do cruzów da się w koncu postrzelać. Nie wiem czy coś było zmieniane w międzyczasie, ale po ostatnim upgrade do eft HM na tengu mają zasięg: (all V bez drutów) t1/faction/auto-targeting: 94 km, t2 fury: 70,7 km, t2 precision 47,2 km. Nie wiem tylko czy zwiększenie prędkości lotu rakiet wpłynie na zasięg skuteczny, do tej pory lecąc szybko na dużej orbicie musiałem brać poprawke 5-10km na minus.

63
Ja bym najpierw poprosił autora żeby sprawdził w EveMon, czy innym ile czasu mu potrzeba żeby uzyskać z dron przynajmniej to co ma teraz, a najlepiej sentry t2 i przyzwoity dps 600-700 na rattlesnake, obawiam się, że pomysł latania tym może być dobry, ale w przyszłości. Do tego dochodzi jeszcze zasięg sentry, 30km to troche mało, a nie każde raty są tak potulne jak Angele, że wbijają na close co by je szybciej zestrzelić. Niektóre lubią uciekać na ponad 40km. Tak na prawdę można zaproponować wszystko, choćby machariela z ac800 i sentry, ale to na kiedyś.
Z postów autora wynika, że CNR, po zmianach w ficie wykonanych przez autora działa już lepiej, w razie problematycznych misji może być Navy Scorpion przy zerowym koszcie w skilach i fitu dla niego i na tę chwilę raczej już nie ma potrzeby szukać wynalazków. Można by ewentualnie dołożyć explo hardener w wersji Pith B-type, za jakieś drobne 15kk.
Potem jest wybór: tengu, rattle, coś innego. Caldari cruiser na 5 to 16 dni, subsystemy około 20 dni, HM missile chyba też nie ma. Doskilowanie dron pewnie tyle samo czasu zajmnie. Przesiadka na machariela - dodatkowe 2-3 miesiące.

64
Zawsze można zrobić na buforze, LSE+rigi, poskładałem sobie kiedyś takiego i nie mam zamiaru zmieniać tanka na aktywny, a fit kosztował grosze. Działa doskonale również na słabszych skilach.

65
Z tymi cruise fury to masz racje, nawet nie trzeba wsiadać w statek, w EFT wystarczy na cel wielkości bs-a zamontować AB i dps na wykresie zaczyna spadać do jakichś śmiesznych wartości, 2 TP + rigi rigor i flare x1 pozwalają podnieść dps do około 70% maksymalnego. Na t1 i frakcyjnych wygląda to już lepiej, ale jeśli nic nie zmienią to tengu nawet po nerfie HM i tak nie ma konkurencji w śród bs-ów caldari, a szkoda bo to fajne bryki, a CNS kurzy mi sie w doku odkąd mam tengu.
Programik fajny, ale najpierw do testów pójdzie latarka vs projectile. Przyda się też do sprawdzenia tengu po 4 grudnia.

66
DPS graph w EFT raczej uwzględnia takie rzeczy, na ficie testowym nie ma żadnych tp ani rigów. Dps teoretyczny przy skilach na 5 to równe 800dps, dps z wykresu przy ustawieniu prędkości na najmniej korzystne: w bs-a wchodzi 794, w bc - 345, w cruza jedynie 118 (t2 fury cruise), zasięg 189km.
Zmiana na precision daje: 592 w bs-a i bc, 263dps w cruza, 126km zasiegu.
Sprawdziłem na torpedach: t1 nie gubią dps na celu wielkości bs-a( taki sam raven navy bez AB), t2 javelin minimalnie, a t2 rage tak z 1/4.
EFT 2.16 pokazuje niższy maksymalny dps - 758, ale w bc wchodzi 475, a w cruza 142.

Ciekawostka jest taka, że w bs-a wielkości scorpiona, lecącego na ab wchodzi ledwie 345 dps z tych teoretycznych 800, co może sprawić spory problem przy strzelaniu do szybkich angelowych bs-ow.

Nie wiem teraz, czy to zmiany, czy błąd EFT, pozostaje poczekać te pare dni i postrzelać, a w między czasie wyskilować destroyery na 5 i fregaty min. na 4 :)

67
Problem tanka i dps w CNR idzie załatwić skilami, ale to wymaga troche czasu, można to zrobić szybciej, ale wymaga to sporej kasy (tank, bo do dps i tak nie pomoże), dlatego też nie kupował bym low grade crystali, bo jeśli masz założone implanty +4 do, to zejście na +2 w low grade jest troche bolesne czasowo przy dłuższym skilowaniu, no i też wcale takie tanie nie są. Nowe EFT pod retribution pokazuje przy CNR dps dochodzący pod 800, bez implantów, przy pociskach t2 fury (w porównaniu do aktualnego EFT jest minimalnie wiekszy dps i troche obcięty zasięg), na BS-y starczy, na mniejsze cele drony i precision-y, albo zwykłe cruise. Tank - Pitch A-type XL, sam na tym latam + bateryjka, kupiony za nie całe 200kk i w zupełności wystarcza bez crystali.
Moja bardzo tania propozycja jest taka: CNR do garażu, kup Scorpiona Navy, popraw skile latając sobie w między czasie na misje (praktycznie wszystko oprócz dron i specki na cruise-y przyda się też na tengu), po jakimś wróć do CNR i sprawdź efekty. Na fit nie tracisz, bo praktycznie wszystko przekładasz. Patrząc na price history Scorpiona Navy, to jego cena teraz jest bardzo przystępna, może jeszcze zyskasz na odsprzedaży.

68
Do 4 grudnia niedaleko, czy "król" wróci na tron jak zapowiadają to się zobaczy.
Ten Gist C-type nadaje się również do zamontowania na tengu z 5x HM, ale CNR możesz spróbować też polatać na tańszym Pith b/a-type XL + bateryjki.
Podskiluj drony do t2, bo może się okazać, że tengu choć nadal dobry, nie jest już taki bezkonkurencyjny i zostaniesz w CNR :).
Do tego, żeby dać się odstrzelić wypadało by mieć większość slotów zapchane frakcją/oficerami, tak żeby się chociaż na statki zwróciło w razie kiepskiego dropu. Do tego latanie czymś z fitem powyżej 2kkk przez kilka osób z corpa może być dobrym powodem do wypowiedzenia wojny.

69
Nie można tak robić, że jest tytan, jump, nie ma tytana, komuś by mogło przybyć sznyt na ręce. Wystarczającym wyciskaczem łez było by uszkodzenie nawet 1/3 skaczącej floty capitali do 50-70% struktury. Tylko kto by wtedy latał na pomoc?

70
NoobGarten / Odp: Misje L4 Drake czy Raven
« dnia: Wrzesień 08, 2011, 18:45:58 »
Ulepszanie drake to prosta i dość szybka droga do tengu, zamiast skilować bs-a i cruise missile ulepszysz tank i dps z heavy missile, zaoszczędzisz też trochę czasu na dronach, chociaż 2 skile na 5 wypada zrobić, żeby jakichś t2 użyć na drake. Jeśli chcesz bs-a to broń, tank, drony i sam skill battleship  trzeba skilować jak najwyżej, słabo wyskilowany bs to koszmarek psujący wiele nerwów na misjach i nie dotyczy to tylko caldaryjskiego ravena.
Jeśli o frakcyjne caldari bs-y chodzi, to scorpion navy jest łatwiejszy do utrzymania przy życiu od ravena, dzięki bonusowi do resistów i sporej ilości med slotów, ale wersja zwykła scorpiona do misji się wogóle nie nadaje.

Strony: 1 [2] 3 4