Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - observer

Strony: [1] 2 3 4
1
NoobGarten / Odp: Tani misjonarz L4
« dnia: Marzec 23, 2014, 00:34:14 »
Jak skile kiepskie, to najtaniej i najefektywniej wychodzi statek tej rasy w której się zaczyna grę (o ile nie zmienia się regionu zamieszkania), z tego powodu, że raty w danym regionie są tak dopasowanie, żeby za trudno nie było.
Na początku też dałem się uwieść modzie na drake-a (przed zmianami), poruszał się z gracją bs-a, a że ja Amarr, to bonus do kinetic trafiał akurat raty w resy. Drake szybko poszedł w najciemniejszy kąt hangaru i wróciłem do rasowych statków.
Jak już były skile na drake-a to i z czasem przyszedł tengu, ale też zwykle stoi i kurz zbiera. Dobry był jak trzeba było wykonać misje z innymi ratami niż sansha/blood riders, przeciw latarkom bezkonkurencyjny był jednak apoc navy.
Teraz używam właściwie tylko 2 statków, jak nie trzeba nigdzie latać to nightmare, jak trzeba to machariel. Machariel ma uniwersalne rigi i zmieniam mu fit shield/armor w zależności od tego czym będą do mnie strzelać (teoretycznie wystarczył jeden rodzaj tanka, ale przy jego resistach i przeliczeniu tego na wiele sposobów wychodzi, że jednak lepiej zmieniać).

Jeszcze pytanko,  jaka jest szansa na zmiany w dronach, które mogły by popsuć efektywność ishtara? Brakuje mi skili na sentry i heavy drone, zapuścił bym kolejkę, ale się boję, że jak akurat skończę to będzie nerf :P, bo wszędzie teraz tego ishtara pełno.

2
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Ciekawostki
« dnia: Listopad 29, 2013, 15:35:49 »
Grafit sam w sobie jest mało szkodliwy, przecież to węgiel, do tego nawet z twardego ołówka nie kruszy się na ostre kawałki (nie jest w stanie wbić się w tkankę płuc, jak szkło czy pyły mineralne). Jedyną jego wadą w kosmosie, jest to, że przewodzi prąd, a małe swobodnie latające kawałeczki przewodzącego materiału to potencjalny przepis na kłopoty, bo nigdy nie wiadomo, czy zanim go wentylacja wyłapie nie trafi za obudowę jakiegoś urządzenia.

3
Off Topic / Odp: Dzika matematyka (było: Odp: Śmieszne rzeczy)
« dnia: Październik 28, 2013, 19:16:36 »
Cytuj
127 zł (kapelusz + reszta daje 100, 73 zł od fryzjera za fałszywą 100 jest w kasie więc trzeba dorzucić ze swoich 27 i pasuje)

minimum 200 i kupa problemów, bo albo szef się skapnie przy odbiorze, albo w banku, to dojdzie jeszcze policja, koszty sądowe (wiedziała, że fałszywka a zostawiła w kasie = wprowadzenie w obieg).

Co do pierwszego zadania, to pomyślcie jak byście napisali to działanie po poleceniu przekształcenia na ułamek. Kreska była by tylko nad 2 (wynik 9), czy może z powodu braku widocznego znaku mnożenia pociągnęli byście ją dalej wpisując do mianownika również nawias (wynik 1) ?

4
PVE / Odp: Machariel - lvl 4 misje.
« dnia: Sierpień 29, 2013, 12:09:15 »
Polatałem Machem w wersji shieldowej i armorowej, armor dobrze sprawdzał się na bloodsów i sanshe, mogłem zabrać też więcej amunicji. Shield regeneruje Pitch a-type XL, kupiony za jakieś 80kk, bardzo prądożerny, ale za to tani, wadę ma taką, że trzeba pamiętać o bateriach, bo na cyklowanie bez Capacitor Bostera jest trochę ryzykownie.
Standardowo wmontowany jest frakcyjny AB (najtańszy), próbowałem też latać na MWD w misjach gdzie trzeba drałować po 100 km do kolejnych grup, niby ok, ale: wysysa za dużo cap-a (miałem zwykły t2), prędkość uzyskiwana na AB znacząco zmniejsza otrzymywany dmg, a MWD trzeba jednak wyłanczać. Do tego jego celność i dps przy dużych odległościach bardzo spada, a nie wszystkie raty są podatne na ostrzał z barrage.
Zrobiłem sobie kiedyś test efektywności na misji Damsel in distres, Mach 800 ac vs pulse Nightmare, wygrał Nightmare :), podciągnę kiedyś skile na specke do AC i znów sprawdze.
Staneło na tym, że Mach stoi w garażu, a do niszczenia od święta blodsów i sanshy których i tak mam najwięcej służy Nightmare. 

5
Inne gry / Odp: WildStar
« dnia: Sierpień 22, 2013, 11:01:41 »
Nie widzę tu nic, czego bym nie widział w bardzo casualowym GW2, po za utratą broni. Nie mają z czego się wycofywać, kilka cc musi być.

6
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 15, 2013, 08:20:30 »
Cytuj
Marzy mi się jakiś solidny MMORPG z tutaj tak często wyśmiewanymi mieczykami i fireballami bo niestety w ostatnich latach nic ciekawego nie wyszło.
Solidny, czyli jaki? Bo mieczyki i fireballe są w znacznej większości tego typu gier, w SWTOR też można machać mieczykami i epicko traktować kogoś prądem ;).
Bardziej pod RPG mogły by podejść Elder Scrolls i Neverwinter online.
Ogólny trend w MMO wygląda tak, że nie będzie następcy na miarę WoW-a, który przyciągnie jakieś 80% graczy, tylko rynek podzieli się dając każdemu produkt, który bardziej przypadnie mu do gustu niż inne. Nie sądzę, żeby nawet Blizzard i jego Titan to zmienił.
Nie ma już "świętych grali", każdy gra w to co lubi, a przechodzenie wielu wydawców na F2P + sklepik sprawia, że można sobie dokładnie gierkę po testować.
Z jednej strony to zaleta, bo nie czujesz się przywiązany do danej gry, z drugiej wada, bo ... nie czujesz się przywiązany :P
Jak płaciłem abonament  za EVke to raczej w nic innego nie grałem, a tych F2P, czy B2P (jak GW2) można mieć kilka na dysku i włączać sobie na zmianę zależnie od natchnienia.
EQ Next też będzie miał swoje grono fanów i nie musi być killerem innych MMO, żeby utrzymać się na rynku.


7
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 13, 2013, 22:14:11 »
Cytuj
Jeśli poświęcę grze 2 lata pykając sobie nawet tylko te kilka godzinek tygodniowo to chce mieć oprócz "funu" także poczucie że przez te 2 lata cały czas osiągałem postęp a nie stałem w miejscu i żaden 6 tygodniowy char nie będzie mi podskakiwał.
Problem ze wszystkimi grami MMO jest taki, że ktoś mając czas przerobi ten Twój 2 letni postęp w 3 miesiące, 6 tygodniowa postać może i nie podskoczy, ale 12-20 tygodniowa już może. W EVE też się to zdarza  i nie pomagają miliony SP na postaci. Z drugiej strony skoro chcesz grać kilka godzin w tygodniu to ludzie mający więcej czasu odjadą tak, że potem nie ma szans na dogonienie ich.
Wolę się nie stresować, w GW zostało mi b. dużo do zrobienia, mimo że grę mam od premiery, w EVE też mnie kusi znów popykać, ale czasu trochę mało.

Szczerze mówiąc zamiast tych wszystkich nowych EQ, Wildstar, Elder Scrolls Online itp. wolał bym bardziej dopracowanego Star Wars The Old Republic, ta gra miała spory potencjał, a zostali w niej tylko fani i trochę nowych graczy od zmiany z subskrypcji na F2P.
GW 2 kilka miesięcy po premierze też miało mały kryzys, ludzie narzekali, że wszystko mają zrobione i jest nudno. No to dodano Living story. Wielu ludziom pomysł wydał się dziwny, bo jak to, zamiast nowych dungeonów, lub nawet raidów dają historyjkę w której się uczestniczy? Niby dziwne, ale w przeciwieństwie do SWTOR serwery znów się zaludniły, w europie na 27 serwerów 10 ma status very high, 6 high, reszta medium. W Ameryce na 25 serwerów 3 są full, 4 high, reszta very high. Z podobnej listy serwerów SWTOR zostało 9 dla Europy i 8 dla Ameryki. Było by pewnie więcej, ale pazerność EA skutecznie odstrasza ludzi.
Jak w EQ Next zrobią prezentację wszystkich klas i pokażą konkretny gameplay to się zastanowię czy to tknąć, na razie mi w zupełności wystarcza to co mam.

8
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 13, 2013, 14:00:15 »
Dla jednych wada, dla innych nie. Nie mam nic przeciwko wymagającym grom, ale sam w nie nie pogram, bo nie mam już na to czasu. Nie jestem w stanie przeznaczyć 3 wieczorów w tygodniu po 5 godzin na udział w rajdzie + xx godzin na dofarmianie czegoś tam (emblemów, kasy itp.).
(Z tego samego powodu nie latam we flotach w EVE, zresztą w EVE mam też wakacje, bo płacenie abonamentu po to żeby zalogować się na godzinkę 2-3x w tygodniu nie miało sensu).
Obecnie mogę sobie pozwolić jedynie na mmo w którym "dużo mogę a niewiele muszę", albo pozostanie mi jakieś typowe single player. Z drugiej strony są gracze, którzy mogą, chcą przysiąść i podjąć się jakichś bardziej czasochłonnych i wymagających doszlifowania umiejętności wyzwań, no i ci mają problem, bo niestety więcej pozycji ostatnio ukazuje się dla osób takich jak ja, a przydało by się coś dla równowagi.

Cytuj
... a wszechobecne ułatwienia i uproszczenia ogólnie pojętej mechaniki gry dla 'idiotów' kazały mnie odstawić pudełko na półkę już po 3 miesiącach.


Za czasów WOTLK pogrywałem sobie w WoW-a healem, wtedy miałem jeszcze czas, żeby na raid się wybrać i tak szczerze mówiąc po tym co tam przeżyłem mechanika walk w GW2 była dla mnie wyzwaniem, kto by w WoW-ie pomyślał, że uniki trzeba będzie robić, że można zginąć w 0.1 sec bo się źle staneło, tam żeby zginąć trzeba było przysypiać przy klawiaturze, a cały zestaw addonów dbał o to by wiedzieć dokładnie co się za chwilę stanie. Cały problem z ubiciem jakiejś maszkary polegał tylko na odpowiednim zgraniu drużyny. Zresztą w pandzie na LFR (raid dla random grupy) nie da się praktycznie zginąć nawet robiąc głupoty (nie sprawdzałem, to opinia kilku innych osób poparta filmikiem z raidu).
Wracając do EverQuest
Na tym co pokazano na filmikach z EVerQuest nie można się jeszcze zbytnio opierać, ale tam osoby grające postaciami wojownika i maga nawet nie próbują robić uników i właściwie po za wywaleniem na glebe nic im nie jest (filmik z podziemnym epic battles). To nie jest podobieństwo do GW2, jeśli tak to ma wyglądać, to walki będą nudniejsze od latania tengulcem na misje.

Jeszcze taki link:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-12-everquest-next-a-pc-orientated-launch
Nie bardzo potrafię sobie wyobrazić MMO na konsoli, ale gdyby faktycznie tę grę wydano na PS4, to był by pewien krok w ewolucji gier.

9
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 12, 2013, 22:55:03 »
Przy takich efektach graficznych już w grupie kilku osób nie będzie nic widać, co się dało już odczuć w GW2, w której to planowane są zmiany i większa kontrola nad efektami. Grafika postaci była by całkiem sympatyczna gdyby nie ten lew w stylu "do serca przytul psa, weź na kolana kota..". Gdyby zostali przy rasach bardziej humanoidalnych bardziej by mi się podobało (ale w tej kwestii każdy ma swój gust).
Jak na razie nie widzę nic takiego co ma ta gra, a nie ma np. GW2 co mogło by spowodować grupowe westchnięcia i masową zmianę gry.

10
Inne gry / Odp: ArcheAge Online
« dnia: Czerwiec 25, 2013, 19:45:36 »
To chyba człowiek - kangur aka sprężynka. Niektórzy powinni sobie spacje odłączyć, przynajmniej na czas nagrywania filmiku, bo wygląda to beznadziejnie. Nie lubię gier, w których takie podskoki dają szansę na zmniejszenie dmg z AOE, albo większą szansę na unik. Zawsze mnie to irytowało, ale jak mnie w W WoW-ie klepali na arenie czy bg, to sam sam biegałem kangurkiem (bo ktoś od kogoś kiedyś słyszał że to działa i mi tak podpowiedział). Teraz pogrywam czasem w GW2, gdzie unik, to faktycznie unik, a takie hopsanie nic nie daje, z wyjątkiem tego, że jestem jeszcze bardziej niż kiedyś na to uczulony podczas oglądania filmików z gier (jak by się już chcieć czepiać do GW2, to przewroty we wszystkie strony w płytowej zbroi też wyglądają co najmniej dziwnie).

11
Wsparcie techniczne / Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« dnia: Maj 24, 2013, 15:48:59 »
Mój router jak zaczął tak robić, to jakięś 2 tyg później zdechł całkowicie.
Co do EVE, to jakieś 2 miesiące temu też miałem plage dc, pomagało włączenie jakiegokolwiek netowego radia, żeby utrzymać minimalną ciągłą transmisję danych. W innych grach wszystko działało bez problemów (Mam router z modemem 3g i w zwykle momencie kiedy EVE zażądało większej paczki danych, a modem pracował w wolniejszym trybie następowało dc)

12
NoobGarten / Odp: Zielono mi
« dnia: Maj 23, 2013, 10:54:08 »
do tego riga wymagany jest skill Jury Rigging, chyba wystarczy na I, sprawdz w info riga zakładka requirements

13
PVE / Odp: Legion PVE
« dnia: Maj 23, 2013, 09:54:16 »
Tak na szybko to info o Legionie pisałem, była 2:00 w nocy, a ja siedziałem nad zaległym projektem i trochę przejaskrawiłem.
Sam mam 2 sztuki i nie zamierzam ich sprzedawać. Nie jest taki "user friendly" jak tengu, nie ma tak wykoksanych resów na em/thermal jak loki (co jest przydatne w rejonie amarr), przydała by się możliwość użycia chociaż 5 light dronek w wersji z laserami, mimo że ogólnie niedomaga tu i tam, to lubie nim latać bardziej niż Tengu (pominąłem Proteusa, ale jego znam tylko z obrazków :P).
Jednak jak ktoś wymaga od niego cudów, bo to t3, to się naraża na szybką i bolesną stratę.
Można sobie przykładowo zmontować legiona na 6x beam laserach ze 100MN AB (jeśli masz skile na V to upchniesz wszystko i będzie cap stable na rigach t1 i bez drutów, z kiepskawym dps na 2x HS), tylko sens takiego rozwiązania jest mocno dyskusyjny, szkiełka scorch dla pulse laserów na tym samym zasięgu około 40km dają większy dps niż X-RAY czy UV w wersji Navy na beam-ach, można postrzelać z Aurory na okolo 90km, ale dps w okolicy 300-340 skutecznie do tego zniechęci.
Dla pocieszenia dodam, ze Loki z subsystemem dającym bonus dla artylerii ma jeszcze słabszy dps i też nie może zabrać dron.
Jeśli odpuścisz sobie te nieszczęsne beam lasery, to da się tym latać nawet na pve i nie wtopić głupio.
Masz też kilka alternatyw dla Legiona:
w podobnej cenie kupisz Apoca Navy (nie radze jednak wsiadać bez pulsów t2),
jak chcesz koniecznie t3, to możesz skilować do Tengu (dla amarra upierdliwe i długotrwałe), lub Lokiego (armorowy też jest dobry, więc z dodatkowych skili wystarczy zrobić medium projectile). W porównaniu do Tengu wadą Legiona i Lokiego jest kiepskawy zasięg oraz podatność na tracking disruptory.
Wybieraj  :D

14
Tak mi się coś przypomniało z dawnych czasów http://www.youtube.com/watch?v=uVZ50qAQrpc (1:20),
a co do strzelania do plusów, to z tego co pamiętam to w UA już ostrzegano, że za odwalanie szopki na roamie FC może rozstrzelać delikwenta razem z podem i żaden plus go nie uratuje.

15
PVE / Odp: Legion PVE
« dnia: Maj 21, 2013, 01:55:44 »
Założyć na legiona beam laser, to tak jak strzelić sobie w stopę. W przypadku gdy dopada Cię zestaw fragat z webem i scramblem to możesz do nich do rana strzelać i nie trafisz. Możesz sobie na to pozwolić jeśli latasz z kimś, kto wozi w ładowni drony ratujące w takich sytuacjach. W setupie legiona z laserami i wyrzutniami HAM nie ma miejsca nawet na 1 dronkę, drony są za to dostępne z odpowiednim subsystemem ofensywnym.

Legionem lata się jeśli:
- skilujesz amarrów i koniecznie chcesz mieć t3, a do innych daleko
- chcesz mieć uniwersalny statek do skanowania ( co nie znaczy że inne t3 są gorsze, ale legion też się nada)
- blitzujesz misje l3, l4 dla lp
- prędkość bs-ów doprowadza Cię do szału, a nie masz skili/kasy na machariela (jako zastępstwo apoca może być)
Twórcy tego latadła złośliwie wyposażyli go w 3 rodzaje uzbrojenia - lasery, heavy assault missile i drony.
Lasery (pulse) trochę posysają, w wersji z sześcioma działkami tank jest delikatnie mówiąc niesatysfakcjonujący, przy 5 działkach jest lepiej, ale dps szału nie robi.
HAM, były by nawet fajne, gdyby nie to, że ich zasięg i dps to tak z 2/3 tego co uzyskuje się na tengu, wciśnięcie 6 sztuk jest równie problematyczne jak laserów. (mimo wszystko przez jakiś czas to był jedyny sprzęt jakim w rozsądnym czasie mogłem zrobić angel extravaganze, bo zwykłe laserowe bs-y się do tego wogóle nie nadają, a na paladina lub nightmare nie miałem skili ani kasy)
Drony, wygodne rozwiązanie na statku do eksploracji, szczególnie jak małe złośliwe frytki szczują nas tracking disruptorem, niestety wygląda na to, że kariera t3 jako sprzętu do eksploracji "all in one" skończy się z nowym dodatkiem.

16
NoobGarten / Odp: Amarr Ku przestrodze
« dnia: Maj 20, 2013, 14:13:33 »
Taki już urok tej gry, puff... i nie ma, pomijając pewnych niereformowalnych typków takie bolesne straty sporo uczą. Swojego Harbingera popsułem na l3 z dronami, po tej wtopie już beam laserów na dronkowe misje nie założyłem, zadbałem też o skile dla własnych dron, bo co z tego że miałem, jak sobie nie radziły. Ważne żeby się nie zniechęcać i znaleźć sobie sposób na szybkie odrobienie strat.

17
NoobGarten / Odp: Czym robić misje l4 w High Secu?
« dnia: Maj 17, 2013, 15:02:14 »
Jak już o tengu mowa, to był by całkiem dobrym wyborem do skilowania dla założyciela tematu zamiast bs-a, problem w tym, że trzeba na niego trochę dłużej zarabiać a i skile wypadało by podciągnąć. W swoim po zmianach w missile  na niektóre misje montuje HAM (np angele, gdzie nie trzeba daleko strzelać), zasięg już nie ten, ale przywalić potrafi konkretnie. Sympatyczny stateczek i bardzo uniwersalny mimo bonusa do kinetyków. Mój śmiga na pasywnym tanku i 10MN AB, czasami przyjmie sporo na klate, szczególnie jak się lata na bliskim dystansie z HAM, ale przynajmniej trzeba patrzeć co się robi, a nie przysypiać z nudów latając na orbicie 70km.

18
NoobGarten / Odp: Czym robić misje l4 w High Secu?
« dnia: Maj 17, 2013, 07:01:04 »
Tank jak tank, amunicje też by się dobrało np: phased plasma, tylko w odległości w jakiej standardowo latają raty u caldari dps takiego maelstroma na słabych skilach potrafi jedynie lakier porysować. Sensowne strzelanie przy słabych skilach jest w miarę skuteczne maksymalnie do falloffa, czyli około 40km, z praktyki jednak powiem, że szkoda amunicji na strzelanie dalej niż 25km. Jak masz grupki ratów w kilku miejscach w odległości 50-70km to się nalatasz. Jak się zaczyna grę to trzeba latać na misje statkami danej frakcji, bo jest to po prostu efektywniejsze, jak się latadła nie podobają, to zmienia się miejsce zamieszkania i wsiada w coś innego odpowiedniego do regionu i ratów jakie go zamieszkują. Później można wszystko co się chce, ale to dopiero później

19
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Maj 14, 2013, 20:46:50 »
Cytuj
ponoc RMT... dlaczego kupowanie 3000 jakichs z dupy sleeperowych itemkow jest dowodem na RMT?

W innej gierce z domkiem aukcyjnym działało to jakoś tak, że wystawiasz jakiś badziewny item (albo ich większą ilość) na aukcje za bardzo wysoką cenę ( wcześniej umówioną). Osobnik u którego zamówiłeś ISK, gold czy jakieś inne drachmy wykupuje to. W ramach jednego konta to był dobry sposób na przerzucenie jakiejś kasy na alta w innej frakcji (wystarczyło dojść do lokacji z neutralnym ah).

Sam kill to żaden dowód, ale widząc coś takiego ktoś może zechcieć to sprawdzić w logach serwera. Chyba, że to faktycznie tyle kosztuje.

20
Wsparcie techniczne / Odp: Komp pod EVE
« dnia: Maj 08, 2013, 22:49:34 »
Ten komp z AMD Phenom X4 Quad Core 9650 to ten stary? http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+Phenom+9650+Quad-Core, jakoś stęchlizną jeszcze nie zalatuje, sam mam troche szybszy Athlon II X4 635, który wg tego testu ma 3200 pkt i W8 na starym dysku segate 500GB uruchamia mi się w 25 sekund od wciśnięcia guzika power. Trochę lepsza karta, więcej ramu i jeszcze by pobrykał. Nie wiem jak w AMD, ale np w Intelach, które mają ochronę procka przed przegrzewaniem poprzez zmniejszenie taktowania sama wymiana starej pasty pod radiatorem daje staremu komputerowi niezłego kopa.
Jak bym miał jednorazowo wydac blisko 3k na nowy komp to by mi krzywda była. Wolę wydać tysiaka średnio co 2 lata, albo mniej co roku na modernizacje. Efekt jest taki, że od jakichś 10 lat nie miałem wrażenia że mam za wolny komputer.

21
Wsparcie techniczne / Odp: Artefakty w grze
« dnia: Maj 08, 2013, 00:26:29 »
Lekko to chyba nie, ale laptopy które wymieniłeś też tego lekko nie pociągną, grafika podobna, procek słabszy, tyle ze rozdzielczość mniejsza.
Ostatnio na full detalach wleciałem do amarr, przedwczoraj, tyle ze bez AA, local chyba 1700, tidi 10% i dużo ludzi strzelających w revelke chriby fajerwerkami. Troche sie cieło i zmniejszylem detale. Ten na intelu powinien sobie radzić lepiej, można by trochę dołożyć i zmienić grafikę na radeona hd 7770.

22
Wsparcie techniczne / Odp: Artefakty w grze
« dnia: Maj 07, 2013, 22:44:41 »

Moj komp jest składany na AMD II x4 co wychodzi sporo taniej a wcale nie gorzej (przy zmianie procka na x4 640 wyszło by te 1730zł), ale jak chcesz Intela, to proszę bardzo, 1700, nie wyjdzie, ale nie dużo drożej.
To że 660M jest odpowiednikiem 650 zwykłej to trochę naciągane, wg testów masz odpowiednik radeona hd 7550 - http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html, sam mam takiego i bardzo sobie chwale, tylko linux nie podziela mojej radości i woli nvidie. Monitor jest  HD, płyta z usb 3.0, tylko nie rozumiem po co ta obudowa za 200? Moja przyjęła już chyba piąty zestaw bebechów, nadal ma się dobrze, wszystkie śrubki pasują.

23
Dyskusje ogólne / Odp: Darmowe itemki
« dnia: Maj 05, 2013, 16:06:44 »
nie wiem jak inni, ale u mnie:
festival launcher
druty CA-1 i CA-2
koszulki "Red Star" męska i damska
Sarum Magnate
Fajerwerki

24
Wsparcie techniczne / Odp: Artefakty w grze
« dnia: Maj 04, 2013, 19:31:38 »
Stacjonarny, składany samemu, to z tej ceny spokojnie tysiak zostaje w kieszeni i monitor masz przyzwoity, anie jakieś śmieszne 15 cali, niby można dokupić, ale to się już ponad 3k robi.

25
NoobGarten / Odp: POS w High - potrzebna porada.
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 08:23:05 »
Jak byś chciał koniecznie wbijać samodzielnie standing, to jest jeszcze opcja zapisania się do milicji, moją postacią którą założyłem corp latałem jakiś czas temu (przed wprowadzeniem orbitowania plexów) na misje FW dla caldari. Dużo nie latałem a standing szedł bardzo szybko w górę dla obu sojuszników (caldari więcej, amarr trochę mniej).
Szpilka gallente posawiona w rejonie amarr jest mało popularna i przez to ma tę wadę, że w przypadku samodzielnej produkcji paliwa trzeba się nalatać po 1 izotop typowy dla gallente, na markecie jest go mało i drogi, a gotowe paliwo też jest trochę droższe niż amarr i caldari.
Możesz obniżyć koszty posa produkując paliwo samemu, komponenty z lodu kupisz, a coolant i enriched uranium wyprodukujesz na planetach, są na tyle drogie, że warto poświęcić te paręnaście minut na ich produkcję.

26
NoobGarten / Odp: POS w High - potrzebna porada.
« dnia: Kwiecień 27, 2013, 23:37:29 »
Wymagany jest standing liczony bez skili, jak już się trochę go ma, to można porobić misje typu cosmos, ale to też zajmie sporo czasu. Trochę można podbić wykonując misje dla agentów zbierających pirackie tagi. To da się zrobić tylko raz dla postaci, niektóre tagi są dość drogie.
Najszybszy sposób to przyjąć kogoś z wysokim standingiem do corpa, ale jeśli to będzie tylko 1 postać a sam masz kiepski standing, to musisz opuścić corp na tydzień, bo standing corpa liczony po 7 dniach od przyjęcia będzie średnią standingu obu osób. Warto jednak mieć samemu wysoki standing, bo w razie wojny można szpilkę zwinąć, a zaraz po skończeniu wojny postawić z powrotem.
POS w hi to właściwie tylko same laby z xero i ME, do produkcji jest dość slotów na stacjach, jak laby to na szpilke caldari wchodzą 3, ma najwięcej cpu, amarr ma sporo pg, zmieszczą się 2 laby + jakaś obrona, gallente i matarów nie testowałem.
http://eve.1019.net/pos/ -  IGB POS Planner - tutaj można sobie poskładać sobie różne kofiguracje
O POS-a trzeba oczywiście dbać, ja nie doglądałem, paliwko się skończyło i jakieś dowcipnisie przerobiły go fajerwerki. Oprócz tankowania trzeba dbać o to żeby laby na POSie miały zajęcie, bo utrzymanie kosztuje i to wcale nie mało - paliwko około 90kk/mc + corp HQ na stacji w systemie w którym stoi POS kilka - kilkunastu kk jeśli to blisko jakiejś stolicy.
Drugi raz POS-a w hi chyba nie będę sam stawiał, w miesiąc narobiłem tyle kopii, ze minie z pół roku zanim to wszystko wyinwentuje i wyprodukuje, bo czasu za dużo nie mam.
Lepiej chyba dać tego alta do jakiegoś małego industrialnego corpa, będzie sporo łatwiej i wygodniej.

27
Off Topic / Odp: Kupno roweru
« dnia: Kwiecień 16, 2013, 14:26:52 »
W zeszłym roku pojechałem do graciarni rowerowej, za 250 zł wytargowałem taki z aluminiową ramą, pełną amortyzacją (tył/przód), tyle że troszke drapnięty i z zacinającymi się linkami. Koszt doprowadzenia go do stanu pełnej używalności to puszka WD40.

28
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Luty 21, 2013, 21:53:16 »
Launcher do EVE dzisiaj coś zgłupiał, pokazuje mi że serwer jest offline, za pierwszym razem dałem się nabrać i wyłączyłem, drugie uruchomienie pare godzin później było ok, z zielonym napisem online, przed chwilą włanczam grę i znów czerwony napis offline, jednak zanim się pojawił kliknołem "Play" i okazało się że wcale offline nie jest. :P Mimo, że jestem zalogowany do gry po kilku kolejnych uruchomieniach nadal pokazuje status Tranquility: offline i 0 players

29
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Styczeń 31, 2013, 20:11:42 »
Link zdecydowanie do działu najśmieszniejszych, bo owned to tu jest tylo na pierwszy rzut oka. Zobacz ile co niektórzy wzieli na klate od sentry :P, patrząc po fitach tych co spadli zastanawia mnie co ich napadło żeby atakować. Powinni skorzystać z "przewagi optycznej" i się ulotnić jak najszybciej. Skoro sentry w 0.0 nie strzelają na bramach, to chyba cała akcja miała miejsce pod stacją.

30
NoobGarten / Odp: eft i sparwdzanie dmg
« dnia: Styczeń 31, 2013, 15:48:50 »
Cytuj
Czy w eft jest możliwość sprawdzić dmg dla określonej frakcji np. załaduję amunicję em i chciałbym zobaczyć teoretyczny dmg na guristatsach. Czy załadować expo i sprawdzić na sanshy.

Tak łatwo to się nie da, statki danej frakcji nie mają identycznych resistów, trzeba by brać jakąś średnią do obliczeń. Sposób bez eft może być taki: wejdź tu: http://eveinfo.com/ z listy po lewej wybierz NPC Ships DB, albo Missions DB, tam jest ładny spis npcowych latadeł z ich resistami, wybierasz sobie jakiś, np takiego, do którego najdłużej musiałeś strzelać i odpalasz kalkulator, lub excela/libbre office calc itp i sobie liczysz ile jego resisty zabiorą dps-u i ile go dodadzą ewentualne bonusy.
Eft do tego ładnie na wykresie pokaże Ci skuteczny dps w zależności od odległości, prędkości lub wielkości statku przeciwnika jeśli strzelasz z rakiet. To co pokaże eft modyfikujesz o resisty i masz wynik ile w cel wchodzi realnie.

31
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Styczeń 26, 2013, 18:50:55 »
Chyba namieszałem z tą literką A, chodziło mi o A z górnego rzędu symboli, obok słoneczka, na sisi tam są teraz opcje autopilota + kilka innych, wszystkie jak najbardziej klikane, nie trzeba się przełanczać na mapę galaktyki żeby coś zmienić.

32
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Styczeń 26, 2013, 12:36:11 »
Właśnie nie, to tylko skróty do przydatnych funkcji, np funkcji autopilot shorter/safer/less secure nie ma już na mapie w którejś tam zakładce, tylko jest pod literką A. Nie trzeba już pewnych rzeczy szukać w stylu "ku.... no gdzie to było? przecież to tu widziałem"
Jedyne co na ekranie będzie widać to ten szary rząd symboli od słoneczka do kapelusza, te wszystkie bajery które widzisz na dev są rozwijane z tych symboli wtedy kiedy są potrzebne i mogą być równie szybko schowane.

33
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Styczeń 26, 2013, 11:50:17 »
Ostatnio miałem dość długi przelot i tak z nudów przyglądałem się tym liniom i porównywałem z mapą.
Jeśli ustawi się mapę na widok 3D i odpowiednio poprzekręca, to układ trasy przelotu, który widać na mapie pokrywa się z tym co widać na ekranie.
Brama przez którą będzie skok celuje dokładnie w jasną gwiazdę od której linia się zaczyna, a widoczność zależy od odległości między gate-ami, np przy skoku z XZ-SKZ do CJF-1P gwiazda docelowa była praktycznie niewidoczna, a dalsza trasa bardzo słabo.
Kiedyś obiecywali, że układ gwiazd na niebie będzie odpowiadał układowi gwiazd na mapie galaktyki, tylko to właściwie było nie do sprawdzenia. Teraz wygląda na to, że jednak komuś się chciało to zrobić.

34
Stan, w którym Caldari nie kontroluje żadnego systemu byłby ciężki do zaakceptowania w dłuższym okresie czasu  również dla ludzi latających w milicji Gallente - przesyt na markecie, spadek cen, a do tego całkowity brak dobrze płatnych ofensywnych pleksów, na które ludzie latają chętniej niż na misje. Do równowagi jeszcze sporo brakuje, ale małą ofensywę już widać.

35
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Styczeń 21, 2013, 23:16:03 »
Cytuj
Ej no dobra, trackuje od gwiazdki do gwiazdki.. Niby spoko, ale czy to znaczy że rozkład gwiazd w poszczególnych systemach się różni? No bo gdy skaczemy z systemu A do B to przynajmniej jedna gwiazda powinna zniknąć i przynajmniej jedna powinna się pojawić. Nie wierzę że nikt z community tego jeszcze nie sprawdzał

Czasem efekt widać, czasem nie, wczoraj myślałem że jakiś bug mam bo niby miałem zaznaczone a trasy nie było, po 3j pojawiła się na 2  skoki, potem znów wcieło. Ogólnie to taka pierdoła, którą zauważasz dopiero jak Ci powiedzą, szału nie robi, ale też nie przeszkadza. Lepiej żeby nie przyznawali się publicznie ile nad tym pracowali, bo ile by to nie było, to za długo.

Strony: [1] 2 3 4