Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TTesla

Strony: 1 [2] 3
36
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 23:00:55 »
Wiem co masz na myśli, ale powiedz mi, czym się różni veld od iska?  Jeżeli zniknęły by iski jako forma pośrednicząca, to mielibyśmy handel wymienny ot i tyle.
Veld jest taką samą walutą jak isk, tylko że cieższą.
Jeszcze jedno pytanie. Jeżeli jakiś statek drożeje, to czy naprawdę statek drożeje? czy może waluta traci na wartości?
Wychodząc z oftopa:
Proponowane zmiany ubezpieczenia to bardzo kiepski pomysł - uderzą w niedzielnych pvperów, którzy nie mają zbyt dużo czasu na kerbirke.
Co do planet - pomysł bardzo fajny, jednak bez ostrego ograniczenia co do ilości zkolonizowanych planet - fail.

37
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 21:27:47 »
Cytuj
Roidy nie pompują isków
Ależ pompują.

Wypuszczasz hulka na pasek w hi secu i kopiesz. Powiedz mi jakie koszta ponosisz z tego procederu? Paliwo? nie, Amunicja? nie, pozwolenie, opłaty gospodarcze, podatek? nie.
Możesz doić doić doić krowę i nawet nie musisz jej karmić, a przy aktualnym wykorzystaniu botów, nawet czasu nie musisz na to tracić - to jest przykład tworzenia isków z niczego.

Misje - wypuszczasz ravena/domka na misje, zdajesz i bierzesz następną, zdajesz i bierzesz następną i tworzysz iski z powietrza.

Dobrym przykładem są moony - minerały zeń wydobyte też się nie kończą, ale posa trzeba postawić, trzeba go karmić i wywozić urobek, a do tego jest ograniczenie ilości na cykl i co najważniejsze JEDEN harvest na JEDEN minerał. Dolicz do tego jeszcze dużą ilość księżycy, których urobek nie pokrywa nawet 1/5 kosztów paliwa.

Na nerf zasługują botminerzy i fermerzy l4, nie zaś normalni gracze, którzy chcą godzinke dziennie pokopać i zrobić jedną misję, a zarobione pieniążki wydać na bcka i w ramach relaksu postrzelać się gdzieś w low secu.

38
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 20:12:12 »
Mining wymaga boosta a nie nerfa. Jedynym sposobem dokonania tego jest wprowadzenie skończonych ilości surowców naturalnych.
To samo z misjami.

Nie da się uwolnić gospodarki, jeżeli ccp sztucznie pompuje iski w postaci nieskończonych roid i tysięcy elczwórek na godzinę.

39
NoobGarten / Odp: kompleksy i ancient gate
« dnia: Marzec 15, 2010, 10:59:59 »
Wszystkie plexy stacjonarne są widoczne na mapie (map->stars->DED deadspace report)
Klasyfikacja DED x/10 oznacza poziom trudności oraz klasę statku jaki może przez gejt przelecieć (1/10 -fryty i odpowiedniki t2, 2/10 -fryty i deski i odpowiedniki t2, 3/10 crusy i t2, 4/10 bcki i t2, 5-10/10 bsy i t2)
Pozostałe plexy z klasyfikacją DED należy wyprobować, mogą też być wynikiem eskalacji anomalii.

Klucze do kolejnych pocketów znajdują się albo w bunkrach albo w specyficznie nazwanych ratach - Zawsze bedzie to "overseer cośtam"  w typie na ov.

W przypadku Angel Creo-Corp Mining będzie to bunkierek.
Pamiętaj że plex mógłbyć wyczyszczony z overseera, a klucze i loot zabrane przez innego gracza, nawet! jeżeli żaden rat nie został zabity. w takim wypadku, w zależności od klasy plexa, respawn overseera nastąpi w czasie od 45min? dla 2/10 po nawet dobę czy dwie dla 10/10

Najpopularniejszymi statkami do młucenia 2/10 w low, są wszelkiej maści afki - do angelowych plexow - jaguar. Można też spotkać dramiele, hawki i ishkury.
Ja młuciłem plexy clawem na shieldzie :uglystupid2:
Zalecane jest zrobienie sobie scan ssa na offgridzie od beacona i sprawdzanie czy cos nie siedzi na drabince do, bądź w samym plexie.

Tyle jeżeli chodzi i low sec plexing 101 o7

40
NoobGarten / Jak podnieść stand frakcyjny?
« dnia: Marzec 02, 2010, 23:06:16 »
Hola!

Alt zmuszony jest podnieść stand frakcyjny - jak to zrobić szybko i skutecznie i w miarę tanio?

Zaczytałem/zasłyszałem o następujących opcjach.
- kupić korpa z wyrobionymi standami (nie wchodzi w grę)
- kupić chara z wyrobionymi standami (też srednio)
- kupić boost standa (nie bardzo rozumiem jak miało by to wyglądać)
- zrobić szybko standa samemu poprzez cosmos/dogtagi  O0

Ktoś mógłby przybliżyć tą ostatnią opcję?

Acha, stand ma być corp<->frakcja ale jak rozumiem stand corpa == średniemu standowi wszystkich memberów w corpie?

Czuwaj!
TT.

41
...jesli sys-k bedzie w zagrozeniu to AAA/ROL/Atlas stana po stronie sys-k w tym konflikcie...

Ponoć w rozmowie na najwyższym szczeblu pomiędzy ceo alliansó sypały się teksty w stylu "C0ven to nie sojusznicy! c0ven to przyjaciele!" itp...

1) Trzeba było nie oddawać tych 12b
2) Po przyjacielsku jebnijcie jeszcze parę frachtów  :angel:

42
Dyskusje ogólne / Odp: Cheaty i kity
« dnia: Marzec 01, 2010, 11:51:11 »
Sytuacja zdazyla sie w obu bitwach w zj i fvxk. W zj primarowane logistyki, jak tylko wchodzily na polowe armora, tracilismy locka i logistyk po paru sekundach znikal z ov, pojawiajac sie po 10-15 sekundach. Jak tylko sie pojawial byl odrazu wolany primary. mimo 5-10 minutowej walki w zj, zaden logistyk nie spadl!
Identyczna sytuacja w fvxk. Solary przeskoczyly przez gejta - odrazu primary na jednego z dwoch logistykow, drugi na perma jamie i taka sama sytuacja. Flycatcher tez im nie padl chociaz kazdy byl przekonany ze tak. W obu przypadkach solary nie mialy mozliwosci na szybko przygotowac grida.

Albo exploit albo jakis fail ze strony ccp.

43
NoobGarten / Odp: Hi-sec vs. Null-sec
« dnia: Styczeń 20, 2010, 11:32:24 »
Moja subiektywna opinia.

To gdzie się osiąść zależy mocno od struktury "tworu" w jakiej się znajdujesz.

1. Solo/bardzo mały corp pvp - stacjonowanie w hi przy wlocie do low. PVP w low i od czasu do czasu wylot do nul żeby dostać w caban, PVE w hi - misje, low - explo sity, plexy stacjonarne etc.

2. Średni corp/ally z dwóch małych corpów PVP - stacjonowanie w low (rzadziej npc nul) przy wlocie do nul. PVP w low z mocnym naciskiem na nul. PVE - raty w nul, plexy, anomalie takie tam bzdury. Logistyka mile widziana, ale nie konieczna.

3. Duże i bardzo duże corpy/średnie ally PVP - stacjonowanie w npc nul(rzadziej tru nul - rent) PVP - nul i czasem low. PVE - raty, plexy, produkcja, inwencja i inne. POS prawie że wymagany, logistyka konieczna, alty/mainy z capsami bardzo mile widziane, CTA - bardzo rzadko spotykane.

4. Duże i bardzo duże ally pvp - tru nul, własne stacje, posy, rozwinięta logistyka, capsy, super capsy, często dwa alty i więcej, CTA, takie tam bzdury.

Co do kwestii wielkości tworu - jak pisali już przedpiszcy? zgrana ekipa, zwłaszcza w gangu.
W przypadku dużych ally i dużych flot, najczęściej twoja strata jest tylko statystyką.
W małych gangach, każdy pilot ma zazwyczaj konkretne zadanie do wykonania i strata jednostki jest bardzo mocno odczuwalna w gangu - dlatego ekipa musi być zgrana a piloci muszą sobie bezgranicznie ufać - coś co ciężko osiągnąć w ally z 2k pilotów.

Czuwaj.

44
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Styczeń 17, 2010, 23:22:29 »
failfitów ciąg dalszy.
Śmieszna wtopa z pupy fit:
"Jestem raven i przyleciałem na pvp. Mam 4 bcu i rig do prędkości wystrzału, aby moje dwie małe wyrzutnie mogły zestrzelić cepa, którego zalockuje za.. 60 sekund"
http://ardnech.antmar.eu/?a=kill_detail&kll_id=144

Czekamy na kolejne spawny O0

45
Total Noob Questions / Odp: pięciodniówka?
« dnia: Styczeń 12, 2010, 12:30:04 »
Nie spodziewałem się znaleźć to w tnq  :angel:
dzięki Xarth i temat do kasacji, będę kontynuował w zalinkowanym.

Co by nie double postować
--------------------------------------------------

też się natknąłem na problem.

Konto teoretycznie spełnia wszystkie wymagania.
Ostatnia "promocja" wykorzystana do aktywacji to petycja z prośbą o 24h aktywacji, po czym reaktywowane 2xPLEX

Cytuj
Może dlatego: The reason your account was not able to use the offer is because it is only open for those accounts that disabled before 2009.12.01.


962### |  2009-11-08 |  14.95 EUR | Recurring Payment for 1 Month EVE Subscription | Failed |
Payment failed since payment details have been removed from the database. Please update payment details for this payment and retry. 

No właśnie, jakims cudem Recurring payment jak przedłużałem plexem?
i właśnie widzę że:
Subscription Status:  Suspended
Chyba bez petycji się nie obejdzie  >:(

Swoją drogą, jak
Cytuj
Please update payment details for this payment
?

Edit!
Kolejny fail@CCP. Mogę się zalogować na konto, ale próba zalogowania na my petition nie przechodzi, nawet błędu nie wywala - poprostu resetuje hasełko i wraca do punktu wyjścia. Na drugim koncie wszystko gra i buczy.

Teraz nawet petycji nie wysle  :uglystupid2:

46
Total Noob Questions / pięciodniówka?
« dnia: Styczeń 12, 2010, 11:37:59 »
Dobra, sprawdzam maila i widzę że main dostał pięciodniówkę, który już jest aktywny. Alt zaś nie dostał (mail w account jest ten sam) a spełnia chyba wszystkie wymagania.
Konto alta nie jest kontem trialowym, nie jest aktywne, nie jest suspended i nie wykorzystał pięciodniówki.
Kieruje się linkiem dla main konta i zmieniam w adresie username na konto altowe - fail

Czyżby oferta pięciodniowa była wysyłana wybiórczo?

47
NoobGarten / Odp: Deep space scanner probe
« dnia: Styczeń 12, 2010, 11:30:37 »
Cytuj
Deep Space nie podają jakiego typu są dane sygnatury ?
Śmieszne, ale z jakiegoś powodu równierz tak myślałem - czy to z opisu, czy na jakiś stronkach poświęconych probowaniu. Po spędzeniu kilkunastu dni skillowania altem astrometrics na 5, okazało się że był to największy fail w jego (alta) karierze.

DS scaner probe to poprostu Core scanner probe z mniejszą siła sensorów i większym zasięgiem.
Jedyne co umożliwia astro na 5, to skanowanie dwóch sygnatur w tym samym czasie - nie warte poświęcania kilkunastu dni.

48
CR - Archiwum / Odp: Zabijaki i Pijaki
« dnia: Styczeń 10, 2010, 10:45:18 »
Korp pvp rekrutuje!
Dalej zajmujemy się małym/średnim pvp, nie ingerujemy w polityke powerblockow, nie mamy cta i nie lubimy mleka!
Jeżeli posiadasz jaja(jajniki) ze stali, a podmuchem ręki łamiesz kadłub tytka - jesteś nam potrzebny!

Nie szukamy wszelakiej maści lalusiów, maminsynków i "drama queen". Minerzy, isk farmerzy i kerbirki - prosimy Nie aplikować
Brak wymaganego minimum SP dla świerzaków po UA.

Czuwaj!

49
Kolejny "Battlereport".

Od samego rana chłopaki krążyli po płytkim null i zdobywali kille, Ja zaś jak grzeczny chłopiec wyrabiałem standy na jumpclone'a do gangu dołączyłem po 20tej. Posiedzieliśmy chwilę w bvip/9snk, doszedł intel że fajny gang do zestrzelenia w low, wsiedliśmy w bc/bs obstawiliśmy wlot, przeciwnik jednak się wycofał, goniliśmy inną ekipę i rezultat ten sam. Jakieś niewielkie kille w międzyczasie, nic wartego wspomnienia. Kolejny intel, niewielki gang leci w stronę null, szybkie przegrupowanie i już jesteśmy dwa jumpy za nimi. Najprawdopodobniej zostawili oko, gdyż jak tylko stanęliśmy gotowi do skoku na gejcie, przeciwnik przyspieszył, goniliśmy ich w głąb null, do punktu, gdzie prawdopodobieństwo spotkania re_al i ich gangu bomberów było wysokie, jako heavy skaut wskoczyłem w hurku, local 25 - to troszke za dużo - rozkaz szybkiego odwrotu. Po drodze do bazy jeszcze napotkalismy cynodziwkę odgrażającą się zniszczeniem naszego kurwidołka zwanego posem, trzydzieści minut później, mail o ataku na posa. Naszym odwetem był atak DDoS na serwery ccp i położenie eve na czas jakiś celem opóźnienia reinforce  :knuppel2: Serwery wstały, próbowalśmy złożyć jeszcze lekką flotę i przeprowadzić atak na wczesniej widzianą flotkę w low, która utknęła na trafficu - bez rezultatu. Na vencie ogólne chumory dobre, morale dobre. Nagła prośba o pomoc postawiła nas na nogi - pilgrim który ma na mnie KR mnie goni, szybko panowie! - wsiadka w hurka, wydok, warp na gejt - zanim doleciałem, dwa kolejne hurki były już na wydoku. Jump, warp, jump - pięć minut od wezwania byliśmy już 5 jumpów dalej i na gejcie gdzie miała być dokonana rzeź. Świetny pilot wszelkich jammerów, Drakk, tym razem w rooku, wybrał najbliższą planetę od gejta za którym staliśmy, pojawił się pilgrim, Drak aggruje pierwszy - jak nie zdąży, nie wejdzie jam, pilgrim go wyssie i zje zanim zdazymy dolecieć. Punkt! jump, warp, tylko Cat na flotowym: Zostałem ocenzurowany! już lece, trzymajcie go na strukturze! Niestety, nie zdążył http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1034888
Czekamy na zejście GCC, intel o ravenie bardzo blisko nas i prośba o trzymanie na strukturze zanim kolejny mordulec doleci w ... hurku :knuppel2: Oczywiście, nie zdążył http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1034914
Pokręciliśmy się jeszcze po okolicy i w sile pięciu hurków zjedliśmy drejka wystawionego przez Drakka (dzięki)http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1034945
Na konieć najlepsza, choć nie wygrana walka. Stoimy przy bramce do 7q - taki zadni dolot do gw, Drakk raportuje Vagę z tormentum na bani i prawdopodobni koledzy - Yarr! Przygotowani, Drakk wskakuje by dać się zaagrować, naglę maleńki local spike, kilka neutów - stare chary i czuję że szykuje się bitka. Pierwszy doleciał hurek i zaczął odbijać od gejta, zaraz po nim trzy bsy i drejk. Primary z ich strony: rifter i jeden hurek który musiał przeskoczyć. Primary z naszej strony ich hurek, który niestety nie był dobrym primary - nie był największym zagrożeniem. Ja callowałem targety i dowodziłem potyczką więc winić można mnie. kilka z gangu odwarpowało z takich czy innych powodów, ja twierdzę że mielibyśmy szansę na meala bez dodatkowej straty - co by było? nie dowiemy się nigdy. GF na localu i wracamy do bazy.http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_related&kll_id=1034972

Do przeczytania niebawem.
Czuwaj!

ps.
Duża część killi które lądują nam na mailu, są wynikiem osób, które w dużej mierze na kmie się nie pojawiają.
Dedykuję więc swoje podziękowanie wszystkim skautom, proberom, pilotom logistyków - bez was te kille by nie istniały.

50
Mój prywatny kombak po paru miesiącach układania rl.
Czego może chcieć niedzielny pefauper po abstynencji? Krwi!
Krew się polała, zacznę jednak od początku.

Log in i niespodzianka w postaci dominion, nie miałem czasu czytać o zmianach, jedno jest pewne - nowy fjuczer, połowa assetów zniknęła. Nie wiem czy przyczyną bylo dominion, czy może przerżnąłem te statki po pijacku.
Na vencie ciepłe przywitanie i juz info o hostach. WAIT! szybki refit to co miałem pod ręką, po drodze ustawienie OV i już gangiem lecimy na bitke.
Na pierwszy plan poszedl pipe do gw, od zadu, bo przez B-VIP i tak nie ma co leciec - pusto i nudno. Przedni skaut? wypadlo na mnie. Jump Khabi - zero hostów, jump 7q - 1 host w rupciu, gra w lapanke, uciekl do systemu obok, jump i cel stoi pod gejtem - ewidentnie czeka na łomot. Agrować?! Nie! - usłyszałem na vencie, czekaj aż reszta doleci (żeby się na kill załapać) wyklouczyło mnie, targetuje, punkt, dobijamy na zero i jak gladiatorzy dajemy z siebie wszystko.  EvE to nie olimpiada, tu nie ma drugich miejsc, albo z tarczą albo na tarczy.
Przeciwnik traci armor, ja dopiero na niego wchodzę, reszta gangu przeskakuje i doklejają się do solo killa. http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1032297 Po walce na localu w jezyku niemieckim wykłuca się o coś, jedyne co zapamiętałem to "lowbobs" - w sumie fajna nazwa korpa mogłaby z tego być.
Po walce wracamy się przegrupować, część musi coś zjeść, część wykąpać dzieciaka. Plan poszedł, by na ten czas postawic banke w bvip, może się jakaś rybcia złapie w sieci, po drodze pożeramy jeszcze jakiegoś cycka w aedald http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1032330
Bańka w bvip stoi, parę osób lata po okolicy szukając hostów. -Pilgrim w 6wt raci - słyszymy na vencie, Tesla, lecisz - roger.
Wyskanowałem wraki i pilgrima, warp ale pilgrim uciekł, gonię go ale przepadł bez wieści. Dotarłem do sl, pilgrima nie widać, ale jakiś inny neut - slasher, nie ma szans go złapać więc nawet nie próbuję go gonić, przyklejony do gejta obserwuję local i gadamy na vencie o bzdurach, local +1, scan... Drejk! ale jakiś pilot znajomy... zaraz, on chyba był w kozach! Dwie bramki ma do wyboru, na jednej stoję ja, za drugą czeka zonk, czyli gang, niestety wybrał złą bramkę http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1032405 Dzięki chłopaki że daliście się przykleić do km.
Wracamy do bvip, ja zostałem na skauta w 9snk. Raport 1 host RE_AL. Scaner pokazał rapiera, wszyscy gotowi do skosku, ale FC wie czym to będzie śmierdzieć. Aggro, punkt dronki wyslane, on scram na naszego Cursa, Niewidek nie aggruje - To jest trap, postawi cyno, ale ryzykować trzeba - no risk no fun. Semi align na celestial! - krzyczę na vencie, shield dochodzi do połowy, cyno na ov, warp out local 25 nas 4. Czy wszycy uciekli? - Tak! jedynie Mero bohatersko ostatni wchodzi w warpa. Jebni im tam bombe Mero! - wrzeszcy rzadny krwi FC, bombs away 3 hostowe bomberki pufaja, My tracimy Mero - 3 bombery za jednego to dobra wymiana... http://unseen-chimera.com/killboard/?a=kill_related&kll_id=674 Prawie, bo jakimś cudem Cat wskoczył hurkiem do systemu pełnego hostówhttp://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=1032460 To wina Tesli! zagadał mnie i pomyliłem bramki  :uglystupid2:
Hosty zbierają resztaki swoich i odlatują, ja po piracku salvaguje.
Znowu wracamy się przegrupować. Troche pieprzenia na vencie i raport - starzy znajomi mają fajny gang do puknięcia. Szybka wymiana statków na coś bardziej odpowiedniego do low seca. i gramy w waiting game. Pod sentry nie zagrujemy, mamy za małe siły, czekamy więc i podpuszczamy baita, a nawet dwa. Czekamy jeszcze 15 minut, wszyscy zrezygnowani że nic z tego nie będzie, nagle na vencie - O coś czerwonego wskoczyło! FC dostał dropa w venta, szybka decyzja, jump, warp i dożynki czas zacząć. dwa sacri, ishtar, thorax, drake, stabber fleet i crucifier. Primary wywoływane, każdy łapie co może pew pew, część ucieka, reszta ginie w płomieniach http://zbj.evekb.co.uk/?a=kill_related&kll_id=1032683 zbieramy wraki, salvagerka idzie w ruch, GF.

Wracamy do siebie. Każdy zadowolony, jak by właśnie na swoją szóstą gwiazdkę, dostał  rowerek.

Sory za wall of text. do przeczytania niebawem!
Czuwaj.

51
Gank Night PL / Odp: Gank Night - fity na BCki
« dnia: Wrzesień 30, 2009, 16:31:30 »
[Hurricane, lolprimary]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II
Beta Reactor Control: Reaction Control I

10MN MicroWarpdrive I
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Sensor Booster II

720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
720mm Howitzer Artillery II, Tremor M
Medium S95a Partial Shield Transporter
Medium YF-12a Smartbomb

Medium Ancillary Current Router I
Medium Ancillary Current Router I
Medium Anti-Thermal Screen Reinforcer I


Warrior II x5

230dps/1500 alfa 50+22 bez dron i smartki.
Brak skilli na rcu II, 44% thermal 6.3 align - do szybkiej ucie.. przegrupowania O0



52
Patche i dodatki / Odp: Balans projectile?
« dnia: Wrzesień 24, 2009, 16:37:45 »
Imho amunicje można by zostawić jak jest, choć marzy mi się, aby ammo krótkiego zasięgu miało -50% opti +50% falloff dla emp, bądź przy proponowanych zmianach fusion.
Małe ac mają się dobrze. Średnie ac mają problem na pve, pvp działa dobrze. Duże ac to porażka - najmniejszy dps, najkrótszy zasięg ze wszystkich dział dużego kalibru - i tu moim zdaniem potrzebny jest boost.
Duże artki - różnica w dpsie między tremorem a RF CL jest bardzo niewielka, natomiast różnica między aurorą a AN Radio ogromna.
Brakuje też trzeciego tiera artek wśród małych, średnich i dużych rozmiarów - tu może leżeć rozwiązanie dla matarskich snajperów.

53
Patche i dodatki / Balans projectile?
« dnia: Wrzesień 23, 2009, 20:39:59 »
W sumie to jeszcze nie nadchodzące zmiany, ale w końcu ccp zauważyło problem.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1184365

Imho, graf z pupy wyjęty. Małe ac i artki mają się całkiem nieźle. Problem jest z dużymi ac ale o tym narazię nic nie piszą.

54
Dyskusje ogólne / Odp: Zaawansowana nauka taktyki - szukam corporacji
« dnia: Wrzesień 18, 2009, 11:43:18 »
Straszny, zwróć uwagę na pierwszy (i chyba jedyny) post autora wątku.
Nie wydaje mi się, aby był on w dużym bogatym sojuszu - w takich chyba znalazło by się wsparcie dla niedoświadczonych fc.
Jako że szuka on korporacji zewnętrznej, można wyciągnąć wniosek, że nie ma u niego w korpie dobrych i doświadczonych pvperów - jak już było to wspomniane, taki gang prowadził by się sam.
Proponujesz niedoświadczonemu fc złożyć gang za półtorej dużej bańki, które prawdopodobnie wtopi na pierwszym lepszym gangu 7-8 bcków?

Cytuj
To pvp już się nie robi dla radochy
Pos bashing to dla niektórych sojuszy codzienne pvp, tak jak Straszny, nie widzę w tym żadnej radochy.

55
Dyskusje ogólne / Odp: Zaawansowana nauka taktyki - szukam corporacji
« dnia: Wrzesień 18, 2009, 00:49:47 »
Cytuj
a że tak się zapytam co w tym widzicie śmiesznego? Szkolenia Agony są na naprawde niezłym poziomie

Śmiem przeczyć. Powiedz mi, czego można się nauczyć w 30-50 osobowym blobie, latając po okolicy i strzelając do przypadkowych pilotów? jak ostatnim razem były jakieś szkolenia agony w gw, w ciągu godziny lotów zestrzelili może pięć cruzów.
Zdolności poszczególnych pilotów określiłbym jako średnie. Trochę czasu agony spędziło w gw i jak Cię widzą tak Cię piszą.
Jeżeli miałbym porównywać lokalnych pvperów, Electusi przebijają Agony o rząd wielkości i mam do nich dużo większy szacunek.
Nie uważam siebie za jakiegoś uber pvpera, i jak każdy młody pilot popełniam błędy - choć już nie podręcznikowe, natomiast nie ogłaszam wszem i wobec, że w 10 godzin uczynie z kerbira wymiatacza pvp i tym bardziej nie wołam za to kasy.

Co do gangów t1 jest wręcz przeciwnie. W bardzo wielu przypadkach to gang t2 boi się zaatakować w obawie przed utratą swoich lśniących haców za dwieście baniek, więc albo atakują mając duża przewagę liczebną, albo grają w waiting game.

56
NoobGarten / Odp: CALDARI czy GALLENTE
« dnia: Wrzesień 16, 2009, 14:00:25 »
Cytuj
albo Matar jeśli mówimy o pvp

Zgadzam się, ale Tylko lekkie/średnie statki.
Małe - matar rifter i i odpowiedniki t2, oraz co wielu może zaskoczyć, trasher - ale to już bez tanka  :knuppel2:
Średnie - rupture i hurricane
Duże - niestety amarrskie i galentyjskie bsy górują
 
Najlepiej wyspecjalizować się w jednym rozmiarze jeżeli chodzi o pvp, na PVE znam się średnio, ale podejrzewam że caldari to najlepszy wybór.

57
Dyskusje ogólne / Odp: Zaawansowana nauka taktyki - szukam corporacji
« dnia: Wrzesień 16, 2009, 12:47:42 »
Cytuj
Agony prowadzi szkolenia pvp / fc za ISK

Proszę mnie nie rozśmieszać!

Wracając do tematu.
Podejrzewam, że OP nie miał na myśli wielkich aliansowych flot, a raczej małych (<20) roamow po okolicy.

Praktyka to jedyna droga do sukcesu. Na początek zbierz około 10 osób którzy Ciebie dobrze znają i wybaczą błędy, preferowane są cruzy rupture/thorax i ze dwa bbki + cep
Koszt takiej floty jest relatywnie niski, a potrafi nasmrodzić.
 

58
NoobGarten / Odp: Łowca nagród i pare innych pytanek
« dnia: Wrzesień 15, 2009, 13:27:47 »
Cały system jest niesprawny. Stracić jajo w low czy hi jest praktycznie nie możliwe - a tylko w takich wypadkach wypłacane jest bounty.

Jeżeli ktoś chce wpłacić bounty za czyjąś głowę, musi mieć na tego kogoś KR.
z Bounty office pobierało by się "misje" wpłacając 5% wartości nagrody jako wadium, przydzielany byłby w tedy 48-96 godzinny kr.
System musiałby działać losowo, z uwzględnieniem ilości sp łowcy i jego ofiary - brak możliwości wyboru celu.

Coś pod ten deseń miałoby szansę działać.
 

59
NoobGarten / Odp: Aktywacja konta za 50 zł - ktoś próbował??
« dnia: Wrzesień 14, 2009, 00:05:34 »
Zamiast do CCP, napisz do ww sklepu. Jeżeli będą unikać odpowiedzi, bądź odpowiedź będzie dla Ciebie nie jasna - nie kupuj. Taki mail zwrotny może być później dowodem popełnienia przestępstwa.


60
Dyskusje ogólne / Odp: Zaawansowana nauka taktyki - szukam corporacji
« dnia: Wrzesień 13, 2009, 23:51:46 »
1. Przygotowanie taktyczne - Jeżeli lecisz na wrogi teren, poznaj go na mapie. Zapamiętaj trasę którą zamierzasz lecieć, trasy alternatywne, ślepe zaułki, nie daj się skampić.

2. Nigdy nie okazuj, gdy nie jesteś czegoś pewien. Nie pytaj członków floty gdzie chcą lecieć, czy chcą wrogą flotę zaatakować - jeżeli nie wierzysz w siebie, członkowie floty też nie będą - to niszczy morale. Jeżeli nie wierzysz w wygraną potyczkę - nie atakuj.

3. Nie prowadź floty po pijaku, chyba że to fun op i każdy jest pijany.

4. Rozkazy wydawaj spokojnym lecz zdecydowanym głosem. Rozkazy powinny być krótkie i zrozumiałe. Nie myśl "na głos", nie wdawaj się w dyskusję, nie krzycz.

5. Triki - każdy FC ma w zanadrzu kilka asów w rękawie. Niestety, większości musisz nauczyć się sam. Poznaj mechanikę gry i staraj się wykorzystać ją na swoją korzyść.

Zdolności przewidywania można się wyuczyć tylko do określonego poziomu. Powyżej to już trzeba mieć talent, szósty zmysł albo wróżkę na pełnym etacie - nie każdy jest urodzonym przywódcą.

Najważniejsze na koniec: Porażka z dobrym przeciwnikiem jest lepsza niż zwycięstwo z kiepskim.

Cytuj
pewnie yarr & co i wataha napisza, ze u nich, ale odradzam
W pijackich flotach nie ma FC, każdy działa na swoją rękę, powodując taki chaos, że przeciwnik głupieje - to nasza metoda na zwycięstwo  ^^
     

61
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Posy
« dnia: Wrzesień 11, 2009, 11:32:01 »
Cytuj
Na cykl potrzebujesz:
100 x Chromium
100 x Vanadium

Z reakcji w simple reactor array otrzymujesz
1 x Unrefined Hyperflurite
95 x Vanadium

1 Unrefined Hyperflurite refinujesz normalnie w stacji i daje Ci to 10 x Hyperflurite

Małe sprostowanie:

Na cykl potrzebujesz:
100 x Chromium
100 x Vanadium

Z reakcji w simple reactor array otrzymujesz
1 x Unrefined Hyperflurite

1 Unrefined Hyperflurite refinujesz normalnie w stacji i daje Ci to 10 x Hyperflurite i 95 vanadium przy perfekcyjnej rafinacji.

Różnica niby żadna, a może stanowić problem logistyczny.

62
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Posy
« dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:03:50 »
Z linka podanego przez Dormio:
Cytuj
(1) Unit of Unrefined Hyperflurite refines into (10) Units of Hyperflurite. This process can be performed at any station with refining services

63
Total Noob Questions / Odp: TNQ 0.0
« dnia: Sierpień 01, 2009, 15:22:46 »
Cytuj
Jedna tylko poprawka, ship po jumpie, wisi rowna minute w cloacku.
Czyli na podjecie decyzji, mamy 60 sekund.

Zawsze mi się wydawało że 30 sec, widać za często latam po pijaku  :2funny:

64
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Sierpień 01, 2009, 13:54:44 »
Bruce, płaczą i widzą problem Ci którzy matkami latają. Nie chcesz widzieć problemu - nie lataj! A jak już Cie zmuszają do latania matką, to niech Ci może goon naczelny płaci odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu psychicznym i emocjonalnym.


65
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Sierpień 01, 2009, 13:34:44 »
Do zestrzelenia matek potrzebne są jeszcze: przynajmniej jeden hictor na matke do tacklowania, przynajmniej jedna cynostawiaczka, stado dredów/bsów. Głupek może kupić/zbudować matke i sfitować jak ma 30 mld, ale głupek z 30 mld sam nie ustrzeli matki, potrzebuje wsparcia.
 
Do zestrzelenia głupiego pilota cepa za 25 mil, wystarczy rifter za 2.5mil masz taki sam stosunek.
jakoś nie widziałem nigdy solo kill matki, dredem.
Inna sprawa, że matka, tytek czy carrier to statki supportu, dredy to okręty przeznaczone do niszczenia.

66
Total Noob Questions / Odp: TNQ 0.0
« dnia: Sierpień 01, 2009, 13:13:58 »
Cytuj
Da what ?? To jest 0.0 :) Na gate kampiące kerbiry.... uhh skąd to wyrwałeś

Bo to GW jest, jedyne miejsce gdzie kerbiry to pewpewperzy, pewpewperzy salvagują statki, nim te znajdą się na strukturze, a roidy strzelają do hostów.

W GW każdy kerbir ma mieć odbezpieczony granat w dupie! - rzekł szkoleniowiec
Dlaczego? - pyta kadet
Jak natraficie na dużą kampę na gejcie i ze strachu się obsracie, to przynajmniej kilku pociągniecie za sobą do klonowni.

Takie czasy Greg.

1. Co należy zabrać ze sobą do 0.0
 - Jeden skaut na każde 4 sec alignu naszego statku (są wyjątki)
 - MicroWarpDrive (są wyjątki)
 - Kolegów (są wyjątki)
 - Exotic dancerke - null sec bywa samotnym miejscem :-(
2. Podstawowe procedury zachowawcze po wskoczeniu do systemu 0.0
 - Nigdy nie panikuj
 - Nie poruszaj się! - Nie wykloucz!
 - Oceń sytuację - Kto ile i w czym jest na gejcie
 - Nie Panikuj!
 - Oceń sytuację - Local, jednolity czy mieszany, doświadczenie niektórych pilotów
 - Nie panikuj!
 - Oceń sytuację - directional scanner - Twój najlepszy przyjaciel... zaraz po dancerce i Twoim skrzydłowym. Naucz się go obsługiwać zanim wlecisz do 0.0
 
 Na powyższe czynności masz niecałe 60 sekund, na podstawie Twojej oceny sytuacji musisz zdecydować, albo zostać/lecieć dalej, albo palić do gejta i wrócić w bezpieczniejsze rejony.

3. Niebezpieczeństwa w 0.0
 3.1 Bańki - urządzenia bądź efekty uniemożliwiające warpnięcie z jej wnętrza. rozróżniamy trzy typy.
   - Mobile warp disruptor - Bańki zakotwiczane przed bądź za gejtem. Ich główne zastosowanie to wyciągnięcie okrętów z warpa PRZED doleceniem na gejt.
Bańka ta, aby była skuteczna, musi być zakotwiczona w jednej lini  punktów skoku, tj. w jednej lini gejtów, gejta i planety gejta i księżyca etc. Bańka ta musi być postawiona w gridzie docelowym, bańka postawiona dokładnie po środku między dwoma gejtami NIE ZADZIAŁA.
   - dictor - typ statków z możliwością wystrzelenia bańki. Taka bańka pozostaje w miejscu wystrzelenia przez okres 120sec, po czym samoistnie pęka. Dictor może postawić taką bańkę co 60 sekund. Zastosowanie taktyczne, w celu ograniczenia szybkości dolecenia floty przeciwnej, Oraz najważniejsze, W celu uniemożliwienia warpnięcia z pod gejta. Dictory są statkami szybkimi, lecz w miarę papierowymi.
   - hictor - zwany również heavy dictor. Zasada działania zbliżona do dictora, z tą różnicą że hictor tworzy bańke na około siebie, bańka ta jest aktywowana i dezaktywowana przez pilota. Podczas aktywacji hictor posiada praktycznie zerową prędkość, Hictory posiadają bardzo mocny tank. Zastosowanie: Uniemożliwienie odwarpowania z wnętrza bańki.

 3.2 interceptor - bardzo szybkie statki z bardzo krótkim czasem namierzania. Standardowy cep jest w stanie złapać statki z alignem 4+, można jednak tak sfitować cepa, iż będzie namierzał fregaty poniżej jednej sekundy. Statek najczęściej stosowany do wyklauczania!

4. Zasady poruszania się w 0.0
 - neut = host! Podstawowe założenie, każdy chce Cię zestrzelić!
 - jeżeli widzisz neuta bądź reda w systemie do którego właśnie wskoczyłeś, nigdy nie skacz bezpośrednio na kolejny gejt! Zawsze skacz na ss(bm'ke) przynajmniej 150km od docelowego gejta, jeżeli takiego nie posiadasz, skocz najpierw na planetę najbliżej gejta docelowego. Jeżeli gejt nie znajduje się blisko jakieś planety, skocz na inną odległą planetę która nie znajduje się w linii prostej między gejtami.
 - Jeżeli czegoś nie widzisz, nie znaczy to że czegoś nie ma!. Odpowiednie ustawienie overwiev jest podstawą latania w EVE. Jeżeli skaner kierunkowy nic nie pokazuje, a local nie jest pusty, oznacza to:
     - cele są poza zasięgiem skanera.
     - cele są sklouczeni i właśnie się do Ciebie podkradają
 - Siedząc na ss, pozostawaj w ruchu. Skanuj w poszukiwaniu prob - w wypadku wykrycia prob, odwarpuj na nowy ss. Jeżeli prober nie odpuszcza, wyloguj.

5. Przykłady popełnianych błędów.
 - Wskoczyłem caracalem do 0.0 na gejcie była kampa z hictorami cepami i bsami, wiedziałem że nie ucieknę, więc natychmiast dobiłem do gejta i próbowałem przeskoczyć. Jakiś lag musiał być bo nie przeskoczyłem i mnie zestrzelili. Głupie CCP!

Nie lag, tylko "sesion change"  - ograniczenie uniemożliwiające powtórnego użycia gejta w ciągu 15 sekund. Jeżeli widzisz kampe i wiesz że nie uda Ci się uciec, odczekaj około 10-15 sekund, po czym align na gejta i mwd. Spamuj jump.

 - wskoczyłem caracalem do 0.0 na gejcie nikogo nie było, local 4 osoby, skoczyłem na następny gejt przez planete. Na gejcie docelowym była bańka  a miedzy nią i gejtem indyk! namierzyłem go, zacząłem strzelać, on mnie też namierzył i użył warp disrupta. Nagle obok mnie pojawiły się inne statki i mnie zestrzeliły. Głupi indyk!

Przed zaatakowaniem, powinieneś sprawdzić czy wszystkie osoby są z tego samego korpa/aliansu. Jeżeli indyk i bańka należą do tego samego pilota/korpa, możesz się spodziewać że jest to bait.
Oczywiście na Twoim miejscu też bym strzelał, ale tak to już jest w pvp, raz na wozie, raz pod wozem.

 - Wskoczyłem caracalem do 0.0 w którym byłem 15 minut wcześniej. Na localu był jeden neut. Skoczyłem na ss 150 km od gejta. Kilka kilometrów od gejta wisiał rifter! skoczyłem na gejta i zaatakowałem. Nagle local spuchł do 10 osób i mnie zestrzelili. Głupi rifter!

0.0 jest często spokojnym lecz ruchliwym miejscem. To że 15 minut wcześniej nikogo nie było, nie oznacza że teraz też jest tam pusto. Nie atakuj statków pod gejtem, jeżeli nie wiesz co jest po drugiej stronie! Chyba że wiesz że możesz uciec.

 - Poleciałem drejkiem do 0.0 postrzelać do ratów na paskach. Coś wskoczyło do systemu więc odwarpowałem na ss, żeby przeczekać. Poszedłem do kibelka i po herbatę, jak wróciłem, byłem już w klonowni. Głupi ss!

Nigdy nie opuszczaj eve bez nadzoru! Prawdziwi pvperzy sikają w fotel, bądź noszą pampersy. Dla wyszkolonego probera, wyskanowanie Twojego drejka to mniej niż minuta.

 - Raciłem rejwenem z tankiem na armorze, torpedami, nawet założyłem cztery wcsy! zestrzelili mnie. Głupie gierka!

Ukończ szkolenie Unseen Academy!


Dodać, zredagować, przykleić.

67
NoobGarten / Odp: eve demo trial 21 dni
« dnia: Lipiec 26, 2009, 16:51:44 »
Eve online demo 21 day trial ze Steama.
Czy to jest równoważne z buddy trial?

Parę znajomych jakiś czas temu aktywowali budy plexem i było normalnie, 21+30.
Co do ghost training, nadal jest, ale tylko 3 dni.

68
NoobGarten / Odp: Nowy gracz?
« dnia: Lipiec 25, 2009, 18:39:40 »
Gdybym zbierał wszystko, wracałbym na posa co 2-3 paski, zrzucić złom wart 100k-2mil  w tym czasie co bym zrzucił, walne i zsalvaguje jednego bsa wart mniej wiecej tyle samo.
Zbierałbym jakbyśmy mieli co z tymi minsami robić  ::)

69
NoobGarten / Odp: Nowy gracz?
« dnia: Lipiec 25, 2009, 17:11:36 »
Albi zgadzam się z Tobą, ale weź pod uwagę że nowy char z 50k sp nie wsiądzie w przynajmniej bcka z dobrym dpsem i rozsądnym tankiem bez inwestycji czasu i pieniędzy, żeby te najtańsze bsy(500k) na paskach tłuc.

Voulture, dla osób na stałe żyjących w null, racenie czy plexy to najszybsza i najprostsza forma zarobkowa. Sam race, lecz takich zysków jak Ty nie mam.
Racąc w hurku w systemie z ss -0.03 gdzie saint jest niczym szóstka w lotka, a przez pierwszą godzinę próbujesz wyspawnować bsy, dochody rzędu 25mil na godzinę można uznać za umiarkowanie dobre.
Nawet nie opłaca się zbierać złomu, tylko salvage i bounty + meta4

Inna sprawa, jak racisz w maruderze z uber skillami + stacja w ss -1.0

Dla nowych osób które są zainteresowane EVE, polecam najpierw zrobić standardowy 14 dniowy trial, zaczepić się każdego zajęcia dostępnego w grze (pvp, misje, handel, scam, piractwo, whatever) Jeżeli zdecydujesz że jest to gra dla Ciebie, poproś o budy trial na zasadzie: w ciągu 14 dni przedłużasz subskrypcje, osoba która dała Ci budy przelewa kwotę rzędu 150mil - kasę te zainwestować w książki, jakiś statek zarobkowy + stado rifterków do pvp   :knuppel2:

70
MH jako ally kerbirski, wyrzucił altruism bo zawyżali efektywność na kb  :2funny:

A dokładniej, fc altruism zachowywał się jak drill instructor, krzycząc na nubków kerbirów z mh, Ci z płaczem udali się do wodza naczelnego i wykopali altruism dając im 24h na usunięcie assetów ze stacji - choć kilka dni wcześniej, rzekomo się dogadali w tej sprawie.

MH to jakieś pety NC?

Edycja by uniknąć kolejnych marnych prowokacji.

Strony: 1 [2] 3