Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: Immortal85_pl w Grudzień 26, 2011, 20:05:48

Tytuł: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
Wiadomość wysłana przez: Immortal85_pl w Grudzień 26, 2011, 20:05:48
Witam wszystkich

Na początku, jak mama nauczyła witam się jako nowy i nieogarnięty gracz. W eve próbuje swych sił od 15dni. Dzisiaj przy próbie opusczenia stacji dostałem komunikat:

"Your character has repeatedly failed loading on the serwer." Oznaczone jest to jako Fatal i nie wiem dalej co z tym zrobić. Od teraz po włączeniu klienta i próbie wejścia do gry wybraną postacią wyskakuje mi ten właśnie komunikat. Następnie czarny ekran i nic więcej. Mogę zatrzymać statek, który po zalogowaniu jest w warp`ie ale nic nie widze.


Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Ticket do supportu wystosowany i czekam na odp. Nie chciałbym rezygnować, ponieważ gra zapowiada się interesująco.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 26, 2011, 20:55:07
Skoro próbujesz od 15 dni to wychodziłoby że o jakiś dzień dłużej niż standardowy trial. Tyle że chyba nieco inaczej wyglądała informacja że konto jest w zawiasach do czasu ołacenia...

Jakiego triala miałeś, oraz czy płaciłeś już za grę a jeśli tak to na jaki okres?
Tytuł: Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
Wiadomość wysłana przez: Immortal85_pl w Grudzień 27, 2011, 00:16:15
Konto trial z oficjalnej strony eve. Płatność dokonana, zatwierdzona ostatniego dnia próbnego.
Tytuł: Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 27, 2011, 01:05:40
Wejdź na stronę Eve, z boku masz Eve Support, rozwinie ci się menu, wybierz Create new petition, zaloguj się, wybierz technical support, niżej crashes/lokups i opisz im co ci się dzieje, na dole dołacz obrazek z błędem.
Tytuł: Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
Wiadomość wysłana przez: Immortal85_pl w Grudzień 27, 2011, 03:09:13
Ticket do supportu złożony, dzięki za pomoc. Dam znać co i jak.