W sprawie skilla ludzi w grze i co oznacza to w życiu codziennym podam przykład naszego kolegi @ Jan Morgenstern, który robił takie cyrki w low sec, że nie jednemu nadal łezka w oku staje jak je czyta (dla przykładu tu
http://eve-centrala.com.pl/index.php/topic,5867.msg232759.html#msg232759)
Potrafił tzw noobship-em (podstawowym darmowym statkiem) atakować i rozwalać wielokrotnie większe statki ludzi, który jak Ty @tukowski myśleli, że skill w tej grze nie wystepuje a liczy się tylko wielkość i siła uzbrojenia statku.
https://zkillboard.com/character/702984016/ps. Z moich osobistych doświadczeń tak z CS-em jak i EVE. W CS-ie skill to jedynie refleks i znajomość mapy, na której się gra a w EVE między innymi musisz znać mechanikę ograniczeń danych broni, statków itd. Musisz znać miejsce w którym walczysz (w low sec występuje tzw jedynie agro działek przy stacjach i bramach między systemowych, w hi sec szybko zlatują się statki npc polcji, której nie można pokonać, w 0,0 masz wiele różnych technik ograniczających poruszanie się po systemie dla przykładu specjalne bańki, w których nie wlączysz tzw warp-a, worm hole gdzie mechanika jest podobna jak w 0,0 ale np nie masz wiedzy czy ktoś jest w danej lokacji bo nie ma lokalu i dodatkowo są różne zmienne zależne od danego WH. Do tego są zależności pomiędzy szybkością statku, jego wielkością a np szybkością pracy i nadążania za celem działek lub rakiet.
W skrócie nauczenie się skill-a w EVE to nie lada wyczyn przy, którym skill gracza cs-a praktycznie nie ma porównania.
Tu mała grafika obrazująca to zagadnienie.