Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Assari w Grudzień 11, 2006, 13:34:47

Tytuł: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 11, 2006, 13:34:47
Chyba nie ma osobnego topicu traktującego o rigach więc postanowiłem go założyć  8)
Zapraszam do wymiany zdań na ten temat. Zwłaszcza, ze CCP zapowiada po jutrzejszym mini-patchu usprawnienia w tej materii. Między innymi tak odkrywcze rzeczy ja to że z wraka BSa będzie mozna salvage'ować więcej elementów niż z wraka frygi. A  DataCores juz się pojawiają to i ówdzie na markecie czy w Contracts.
Jak wam idzie salvaging? Ktoś juz nazbierał dosyć składników żeby zacząć produkcję rigów? Jakieś wrażeniam zasłyszane lub własne od tych którzy już mają rigi (jesli tacy są)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 11, 2006, 13:38:26
Po tygodniu rattingu (lacznie prawie 3 godziny) mam po kilkanascie czestych czesci, ktorych potrzebuje kolo 40 czy 50 na rig, a do tego 5 czesci "elektronicznych" ktorych na jednego riga potrzebuje jakos tak ze 200. Jesli tak to wyglada wszedzie, to BS z trzeba rigami bedzie drozszy niz 3 BSy bez rigow :O
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 11, 2006, 14:30:28
Po tygodniu rattingu (lacznie prawie 3 godziny) mam po kilkanascie czestych czesci, ktorych potrzebuje kolo 40 czy 50 na rig, a do tego 5 czesci "elektronicznych" ktorych na jednego riga potrzebuje jakos tak ze 200. Jesli tak to wyglada wszedzie, to BS z trzeba rigami bedzie drozszy niz 3 BSy bez rigow :O

Wczoraj włócząc się po EVE bez specjalnego celu od czasu do czasu ratowałem jak coś trafiło. Maksymalnie z BC wyciagałem 2elementy do rigów (pomarańczowe) lub 1 (niebieski) - tu dodatkowe zapytanie - jak to jest z tymi niebieskimi elementami? Myślałem, że można je tylko z shipów T2/rare NPCów wyciągnąc ale jeden wypadł mi ze zwykłego Scorpiona.

BTW jak męczę sie nad wyciągnięciem elementu z wraka dłużej niz 2-3 cykle to wiadomo, że będzie albo niebieski element albo nic.

Jesli po jutrzejszym patchu z BSa będzie można wyssać 4-6 elementów to polując w 0.0 da sie szybko nazbierać dostateczną ilość składników, szczególnie tych popularniejszych

BTW 2, powinna byc możliwość zamiany, np 1 niebieski element za powiedzmy 10-20 pomarańczowych. Ale nie w odwrotną stronę
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Grudzień 11, 2006, 14:37:50
... generalnie każdy element ma dwie odmiany całą i uszkodzoną - uszkodzone (pomarańczowe tło) są do rigów t1 a całe(niebieeskie tło) do rigów t2. To który nam wyleci zależy od szczęścia - jak wiadomo częściej trafi nam się pomarańczowy.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 11, 2006, 14:56:29
... generalnie każdy element ma dwie odmiany całą i uszkodzoną - uszkodzone (pomarańczowe tło) są do rigów t1 a całe(niebieeskie tło) do rigów t2. To który nam wyleci zależy od szczęścia - jak wiadomo częściej trafi nam się pomarańczowy.

Jak na moje dotychczasowe, skromne doświadczenie w tej kwestii to jeden niebieski na jakies 30-50 pomarańczowych. Ciekawe czy poziom survey na to wpływa? Czy tylko na ogólną szansę wyciagnięcia elementu z wrecka?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 11, 2006, 16:08:58
Wlasnie - jak to jest z ta szansa?
Czy mala szansa (maly skill) oznacza ze marnuje czesc potencjalnych zlomkow, czy tez jedynie ze musze spobowac kilka razy az mi sie uda?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: rangerx w Grudzień 12, 2006, 00:29:11
ostatnio wyskanowalem i zrobilismy ukryty plexik (4xbs 2xcruz, ale z nich nie bylo rewelacji), jak sie okazalo, wlasnie ze zlomem do rigow. Poniewaz analizer i salvaging mielismy niezbyt wyskilowane, to otworzylismy tylko 2 z 6 budynkow na tym plexie. Wypadlo po kilkadziesiat roznych elementow do rigow, ale chyba same zolte ... w sumie 30 min roboty :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Asoth w Grudzień 12, 2006, 10:09:12
A ja wczoraj wyczyściłem misję pełna statków frakcji Mordus Legion, przesalvagowałem ponad 50 wraków i nawet jednego elementu z nich nie dostałem...
Zastanawiam się czy to jakiś bug czy shipy niektórych frakcji wymagaja wyższego skilla ?
Bo skille takie jak Jury Rigging, Armor Rigging czy Astronautics Rigging chyba nie mają wpływu na szansę wyciągniecia elementów danego typu z wraku?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: przemas w Grudzień 12, 2006, 10:54:33
Zastanawiam się czy to jakiś bug czy shipy niektórych frakcji wymagaja wyższego skilla ?
Bo skille takie jak Jury Rigging, Armor Rigging czy Astronautics Rigging chyba nie mają wpływu na szansę wyciągniecia elementów danego typu z wraku?
Nie maja wpływu
Te skile są potrzebne żebyś mógł obsługiwać dany RIG
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Asoth w Grudzień 12, 2006, 13:42:53
To była taka zasadniczo luźna teoryjka oparta na tym że z pierwszych kilku wraków (wiadomo ilość niereprezentatywna) wypadło mi tylko kilka podstawowych elementów jednego typu, a potem miałem juz rozwinięte skille XXX Rigging i posypały sie inne rzeczy, ale to pewnie czysty przypadek.

Te skile są potrzebne żebyś mógł obsługiwać dany RIG

A właśnie zdaje mi sie że do obsługi rigów (latania zrigowanymi statkami) zasadniczo skille nie są potrzebne. Z tego co czytałem  Jury Rigging pozwala wkładać rigi w statki, a reszta rigging skilli zmniejsza drawback danego riga i teraz zastanawiam sie czy kara jest zmniejszana w momecie wkładania riga (czyli można by kupic statek z rigami np -5% zamiast -10%), czy poprostu zawsze wkłada sie rigi z karą -10%, a to potem jest modyfikowane przez odpowiednie skille pilota?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Grudzień 12, 2006, 13:50:46
1. Nie wszystkie frakcje dają salvage - tylko głóne pirackie: Angels, Serpentis, Guristas, Blood Raiders, Sansha

2. Salvage nie dają - Mordus, Mercenaries, EoM, Thukker itp, oraz Navy/Fleet danej rasy

3. Skille do poszczególnych rigów są doliczane po zainstalowaniu danego riga czyli przez skille danego pilota.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Grudzień 12, 2006, 13:50:58
Odnośnie salvagowania na misjach:
1. Nie ma co latać z salvagerem na wraki dron i mercenaries
2. Nie udało mi sie salvagerem wyciągnąć nic z żadnego wraku budynku
3. Materiały do rigów pod shield i launchery są dropione z wraków wszelkiej maści guristasów i pithów.
4. Jak nadal bedą wypadać circuty w takim tepie jak wypadają to pierwsze rigi w marcu:P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: przemas w Grudzień 12, 2006, 13:59:51
frakcyjne spawny nie daja sie salvedzować
albo mam za małe skile
salvage na 3 lvl
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 12, 2006, 14:06:36
4. Jak nadal bedą wypadać circuty w takim tepie jak wypadają to pierwsze rigi w marcu:P

E, tam. Chyba nei doceniasz zacięcia ludzi. Już wczoraj na kanale Trade można było kupić cośtam cośtam Pump. Rig podnoszący o 15% wydajność armour repairera.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Asoth w Grudzień 12, 2006, 14:14:49
Wraki Serpentis, Guristas i Sansha w misjach lev 4 przemielałem ze skillem 3 bez problemu czasem potrzeba było tylko 3-4 cykli na 3 salvagerkach :), ale deską na 5 salvagerek i 3 wyciagarki idze calkiem szybko. 
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 12, 2006, 14:24:47
Matko, ceny tego złomu są zabójcze... Jak ja mam za bsa zapłacić 200 baniek (hyperion po kosztach z ubezpieczeniem) plus fit (minimum 100 -150 baniek) i jeszcze ponad 600 milionów za trzy rigi, to wolę carriera kupic...
Mam nadzieję, że ceny wkrótce spadną do jakiegoś rozsądnego poziomu.

Asoth - witamy na forum i zapraszamy do przedstawienia się w działach Evidencja (http://eve-centrala.pl/index.php/board,32.0.html) i/lub Lobby & Meetings (http://eve-centrala.pl/index.php/board,14.0.html)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ichneumon w Grudzień 12, 2006, 14:29:21
do czego są te rig'i ?? bo ja chwilowo bez eve (za pare dni bede spowrotem) i nie gralem na kali jeszcze
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 12, 2006, 14:39:44
Takie implanty dla statków. Dają różne bonusy i jak założysz to już nie zdejmiesz - tak jak i druty w głowie :)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ichneumon w Grudzień 12, 2006, 15:42:50
thx ;]

aha ktos w innym temacie pisał o jakichs chmurach gazu z ktorych cos mozna wydobywac ?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: future w Grudzień 13, 2006, 20:20:47
No to chyba po kłopocie, wszędzie pełno części - jak noobów  :)
Ceny już też lecą na łeb...
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Rhovana w Grudzień 14, 2006, 12:37:51
heh wczoraj na markecie widziałem pierwszego riga (do shieldów ) za jedyne 400M poszedł w pięć minut:P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Grudzień 14, 2006, 12:39:54
Mi wczoraj z BSa (sprawdzałem przed i po patchu tę samą misję) wypadło 22szt Charred Micro Circuit (potrzebny np. do rigsa Salvage Tackle), wcześniej wypadły 2szt. Generalnie widać, że więcej wypada, ale nie częściej.

Ceny... ceny będą podobne do cen implantów. Zauważcie, że +4 do charyzmy spokojnie już można za 30mln kupić, a kiedyś (przed RMR) pomimo, że i tak był najtańszy, to ciężko było znaleźć za 2-3x większą cenę.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Grudzień 14, 2006, 12:42:42
Ceny... ceny będą podobne do cen implantów. Zauważcie, że +4 do charyzmy spokojnie już można za 30mln kupić, a kiedyś (przed RMR) pomimo, że i tak był najtańszy, to ciężko było znaleźć za 2-3x większą cenę.

Tylko ze implantów nie moga produkowac gracze a rigi tak i wszystko jak zwykle unormuje wolny rynek (popyt/podaz)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Grudzień 14, 2006, 13:07:24
Cytuj
Tylko ze implantów nie moga produkowac gracze a rigi tak i wszystko jak zwykle unormuje wolny rynek (popyt/podaz)
zgadzam się w pełnej rozciągłości... z tym, że zanim to nastąpi to trochę antymaterii upłynie. no i jak z implantami - niektóre rigi będą tanie, bo mało ludziów będzie używać a inne - przeciwnie - cena kosmiczna :D
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ichneumon w Grudzień 14, 2006, 13:08:43
ile ten rig do shielda dawał i co dokladnie ?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: galen w Grudzień 14, 2006, 13:42:54
Dzis widzialem gdzies w gallente za 230 mln rig co dawal 15% do recharu capa. A za kilkadziesiat milionow jakies 10% do boostowania shielda.

Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 14, 2006, 14:02:04
Docelowo nie beda raczej wystawaly powyzej 50 milionow za T1 bo czesci do nich zbiera sie tak czy siak. Tzn, nie poswiecam specjalnie dodatkowo czasu na salvage, zwyczajnie salvage jest czymc co musze robic przy/po rattingu bo inaczej lootowanie staloby sie koszmarem.
Zadko uzywane tez raczej nie beda nieskonczenie tansze od czesto uzywanych, bo ich produkcja kosztuje tyle samo - czlowiek robiacy rigi na rynek nie wyprodukuje czegos co mialby sprzedac taniej. Wiec malo popularnych rzeczy bedzie poprostu mniej na rynku i beda raczej odrobine drozsze (mniejsza konkurencja wsrod producentow).
NA topie beda pewnie robione z Angel Cartel i buduja rigi astronautic do cargo i salvage tackle, oraz damage rigi do wszystkich broni :) Brak damage riga na drony (sentry sie nie liczy) to jest zdrada i caldaryjska korupcja wsrod programistow :(
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Asoth w Grudzień 14, 2006, 14:53:05
ile ten rig do shielda dawał i co dokladnie ?

Lista rigów ze statami jest np tu: http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Rigs (http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Rigs)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 20, 2006, 08:16:38
No to nam się już pojawiają rigi na rynku w ilościach wiekszych niż jeden choć nadal są to ilości bardzo znikowe a ceny więcej niż wyj@#$#ne w kosmos  >:(
Na oficjalnym forum jest już wątek o rigach z którym trudno się nie zgodzić. Ludzie piszą, że część rigów jest po prostu do d...y  :P I w konsekwencji niektórzy są bardziej faworyzowani niz inni. Słowem rigi sa tak hm.. skonfigurowane... i w takich wariantach że nie kazdy gracz ma równe szanse, nie kazdy może skorzystać z takich czy innych rigów w sensowny sposób. Przykłady? Prosze bardzo. Wszystkie rigi od speed maja karę do armora, żaden do shielda. Wszystkie rigi do projectile turrets zwiększają zużycie powergrida na turret. Jednym słowem jako Minmatar trzeba będzie latać tylko Vagasem, jak się go doskiluje wreszcie 8) albo od biedy Cyclonem. Tankowanie armorem odpada. O ile pamiętam - nie chce mi się teraz sprawdzać - to rigi wzmacniające resisty do armora też dają minus na speed czy powergrid (mogę się mylić).
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ronin w Grudzień 20, 2006, 08:36:26
Rooofi by to dosadniej powiedzial ^^
ekhm:
"... bzdury gadasz panie bzdury..."
1. Minmatarskie statki maja duzo pg w porownaniu do amarskich albo gallente
2. WSZYSTKIE t2 statki matar tankuja SHIELD
3. Chyba sensowne jest ze zeby zwiekszyc predkosc trzeba zmniejszych ciezar/ksztalt pancerza...
4. Przy skillu na dane riggi na 5 prawie nie odczujesz minusa :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 20, 2006, 09:30:31
Tiiaaa.... czyli co, czyli mam latać tylko statkami Tech 2 bo tankują shieldem. A do tech 1 to sobie mogę rigi do salvage'ingu wstawić albo cargo tak?  :P
Ciekawe dlaczego rig do projectili zwiekszający tracking żre powergrid a nie CPU - w końcu komputer musi obliczać położenie przeciwnika...
Rigi na szybkość - od zminiejszania masy to są nano-fibry. A rigi to coś jak optymalizacja napędu, takie 110% mocy z filmów SF a nie żadne zdejmowanie pancerza  :P
A rigi na resisty? Też minus na spped bo... bo po prostu dołozyli nowe blachy zamiast uzyć stopów adamantium  ;) na pancerz.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Grudzień 20, 2006, 10:41:49
Mysle z naukowoscia definitywnie pozegnalismy sie na etapie narkotyku, ktory zwieksza shield recharge :)
Teraz licza tylko rownowage i grywalnosc.

A statki T1 nie tankuja shieldem?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 20, 2006, 10:54:19
Przykłady? Prosze bardzo. Wszystkie rigi od speed maja karę do armora, żaden do shielda.

A jak ty sobie wyobrażasz zdjęcie kawalka shielda? I ile takie pole waży?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: vulor w Grudzień 20, 2006, 10:58:25
Ciekawe dlaczego rig do projectili zwiekszający tracking żre powergrid a nie CPU - w końcu komputer musi obliczać położenie przeciwnika...
Bo potrzeba więcej ludzi do kręcenia korbą, żeby armata się szybciej obracała.

BTW: Ty widziałeś na jakimś minmatarskim statku komputer? Chyba chodziło Ci o liczydło.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 20, 2006, 11:06:50
Przykłady? Prosze bardzo. Wszystkie rigi od speed maja karę do armora, żaden do shielda.

A jak ty sobie wyobrażasz zdjęcie kawalka shielda? I ile takie pole waży?

Wyobrażam sobie, ze takie pole potrzebuje generatora pola/zasilacza/emitera/bla bla bla.... :) a to urządzenie chyba coś waży, nie? :P

Ciekawe dlaczego rig do projectili zwiekszający tracking żre powergrid a nie CPU - w końcu komputer musi obliczać położenie przeciwnika...
Bo potrzeba więcej ludzi do kręcenia korbą, żeby armata się szybciej obracała.

BTW: Ty widziałeś na jakimś minmatarskim statku komputer? Chyba chodziło Ci o liczydło.
No to jak więcej ludzi to penalty do cargo powinno być, ze miejsce zajmują a nie do grida  :)

@Ellaine
A tymi prochami to masz rację  ;D

swoją drogą mogłoby byc ciekawie jakby penalty np. 10% polegało na tym, że jest 10% szansa na to że day rig nie zadziała. Czyli raz na 10 użyć (walk w przypadku rigów do shielda/armora/weapon/EW) modyfikator nie będzie się liczył. ::)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 20, 2006, 11:42:54
Wyobrażam sobie, ze takie pole potrzebuje generatora pola/zasilacza/emitera/bla bla bla.... :) a to urządzenie chyba coś waży, nie? :P

No jasne, wyciągnie się dwie cewki, kondensator i trzy scalaki, to od razu statek będzie lżejszy. :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 20, 2006, 11:50:46
Wyobrażam sobie, ze takie pole potrzebuje generatora pola/zasilacza/emitera/bla bla bla.... :) a to urządzenie chyba coś waży, nie? :P

No jasne, wyciągnie się dwie cewki, kondensator i trzy scalaki, to od razu statek będzie lżejszy. :P

Niom... Elektronik się znalazł  :P Dla jasności jestem z wykształcenia elektronikiem  8)
z tych 2 cewek, kondensatora i 3 scalaków to możesz sobie generator pola dla pudełka zapałek zrobić a nie dla shipa, odporny na atak kinetyczny muchy   :laugh: nawet jakby na nadprzewodnikach był :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Ichneumon w Grudzień 20, 2006, 14:42:20
to ty wiesz jak zbudowac generator tarcz energetycznych ?? O_o  :2funny:
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 20, 2006, 14:55:46
W końcu elektronik jest to się zna.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 20, 2006, 15:29:01
to ty wiesz jak zbudowac generator tarcz energetycznych ?? O_o  :2funny:

A pewnie że wiem ::)

+1 :laugh:


Panowie, proszę o powrót do tematu, bo będę zmuszony przeczyścić wątek. :knuppel2:
X.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Wojak w Grudzień 20, 2006, 19:53:00
Witam
Roninek po to aby zwiększyć prędkość, wcale nie trzeba demontować pancerza, wystarczy tylko zwększyć moc silnika a już tym bardziej bzdurna jest zmiana jego kształtu ( jednak poruszamy się w próżni ) - jeślii nie wierzysz przynajmniej zaufaj.

Ale fakt jest taki, że system ten jest niedopracowany a właściwie zje**** znacznie lepszy byłby nie jakiś z góry wyznaczony schemat ale możliwość tworzenia własnych. Fajnie byłoby aby to od ciebie zależało jakie komponenty do produkcji bierzesz i ich ilości wyznaczałyby jakość riga i cechę na którą wpływa. Tak moglibyśmy się bawić w prawdziwy researcz.

Pozdrawiam Wojak
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Walas w Grudzień 21, 2006, 22:20:19
ok no to wiem już co to są te Rigs'y ale... co to jest salvage'ing?

PS.
Ja tez chwilowo bez eve :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 21, 2006, 22:28:07
co to jest salvage'ing?
Wyciąganie złomu z wraków. Ze złomu robi się rigi.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Walas w Grudzień 22, 2006, 10:08:28
jak to złomu z wraków.. czyli to co mają w tych takich "pudełkach"? Czy jakoś inaczej.. :P
I jak można zrobić Rigsy?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Grudzień 22, 2006, 10:17:59
jak to złomu z wraków.. czyli to co mają w tych takich "pudełkach"? Czy jakoś inaczej.. :P
I jak można zrobić Rigsy?

Walas, plizzz poczytaj najpierw na www.eve-online.com o tym co nowego wprowadził ostatni patch(dodatek) Kali aka Revelations.  :knuppel2:
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 22, 2006, 10:38:17
Staaaary... Zacznij najpierw grać, a wszystko się wyjaśni w swoim czasie... Na początku to i tak się w produkcję rigów nie pobawisz, więc nie zaprzątaj sobie głowy ;)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 22, 2006, 21:02:28
Dla zainteresowanych złomiarstwem:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363
oraz załącznik poniżej


[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Walas w Grudzień 23, 2006, 11:19:10
 :o czy te liczby w tym pdf'ie to ilość tych części potrzebna do zrobienia rigsa ?

Z tego co przeczytałem z tego linku co dałeś to chyba nie jest to takie trudne zrobić ten Skill Salvage no to może jednak sie troche w to pobawię :P

No i już chyba wszystko kapuje :P Tylko jakoś nie widze Rigsów w Item Database... nie ma tam tego czy ja nie moge znaleźć tylko :P ??
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Grudzień 23, 2006, 11:30:55
Są w ship modification, teraz to juz sie szybko zbera na rigsy, cena szybko pojdzie w dol mysle.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 23, 2006, 11:45:59
Item database na stronce jest nieuaktualniona jeszcze.
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Walas w Grudzień 23, 2006, 11:52:08
Aha a ja na ślepo szukam :P

A tak buszuje w ID i... patrze na ceny BluePrintów... i ... ich sie nie da jakoś samemu zrobić?
Wiecie nie znam sie na produkcji :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 23, 2006, 12:21:11
Kurde, przeczytaj poradnik dla noobów (link w NoobGarden) to oszczędzisz i sobie i nam mnóstwa niepotrzebnych pytań :P
Nie, BP nie da się kupic, a cenami i ID się nie sugeruj... Bo one nie do końca przystają do rzeczywistości :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Grudzień 24, 2006, 12:30:02
Nie, BP nie da się kupic,

Kupic BP sie da jak najbarziej a samemu produkowac zadnych BP (o co pytal Walas) sie nie da  8)

Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 24, 2006, 14:07:05
Ech, no... Kurde, przeklawiaturzyłem się... :P :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Walas w Grudzień 25, 2006, 18:34:48
produkować się da kopie tyle wiem :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: poisoner w Grudzień 26, 2006, 19:48:56
Jesli ktos produkuje/zamierza produkowac rigi, to mam cos co moze pomoc:
http://dl.eve-files.com/media/corp/nutface/Rigs_v0.04.zip (http://dl.eve-files.com/media/corp/nutface/Rigs_v0.04.zip)
Nie jestem autorem, jest to wersja beta-beta, ale warto sprawdzic.

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Walas w Grudzień 29, 2006, 17:06:28
wpiszcie sobie w EVE Files Rigs i macie tam dużo tego..
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Radix_s w Styczeń 09, 2007, 22:26:02
Dla zainteresowanych złomiarstwem:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=437363

 ???oo moj poradnik  ;)

Niedlugo powstanie polska wersja na naszej stronie domowej (link podam pozniej bo jeszcze nie wyszla z fabryki :))

Tu mala prosba - jesli zauwazycie jakies bledy wyslijcie mi to na evemaila. Temu poradnikowi jeszzce troche brakuje do perfekcji :)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: KomB w Styczeń 12, 2007, 01:06:06
to ja doloze stronke

http://eve.podzone.net/wsdb/
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Styczeń 12, 2007, 12:13:26
Dobra, niech się tu jakiś Guru od Rigów wypowie. Jak to jest z penalty przy Rigach oraz przy mieszance Rig + moduł tego samego typu. Czy Rigi podnoszą bazowe współczynniki i dopiero od tego podniesionego współczynnika liczą się moduły czy działają tak jak moduły?
Przykład:
Ship ma cap recharge 300, 15% z tego to 45 czyli teoretycznie:
jak włożę Rig +15% do cap recharge powinienem dostać 300 - 45 = 255
ale czy jak włożę drugi Rig tego samego typu to będę miał znowu -15% od 300 czy od 255
Drugi przykład:
Ship ma shield 3000 punktów, Rig daje +15% czyli +450. Czyli po założeniu Riga powinno być 3450 punktów. A drugi Rig da +15% od 3000 czy od 3450 ??
Trzeci przykład:
Ship ma 3000 armora, Rig daje +15% czyli mamy 3450 armora, moduł low-slotowy daje +10%. Czy moduł da nam +10% od bazowego 3000 czy od 3450 ?!
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: marioosh w Styczeń 12, 2007, 12:36:44
Cytuj
15% od 300 czy od 255
od 300 rigów nie dotycza stacking penalty
czyli jeżeli mamy dwa rigi +15% to mamy bonus 30% do gołych statów shipa. nie sprawdzałem w praktyce ale tak piszą na eve-o
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: roofi w Styczeń 12, 2007, 12:57:00
i tak też działa sprawdzone empirycznie

roofi
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Assari w Styczeń 12, 2007, 13:09:19
No dobra a co z modułami? jeśli Rigi zwiększają gołe staty shipa to czy to znaczy że moduły dają bonus od już powiększonych statów?

Przykład: Ship ma 1000 PG, Rig daje +15% czyli mamy 1150 i wszelkie moduły +10% do Grida będą liczone od 1150, tak?

A co z DMG? Jeśli przy samych skillach mam np dmg  4, jak dołożę Gyro II to mam np. 4,5 to jak do shipa włożę Rig na dmg dający 1,1dmg a wyjmę Gyro II to też będę miął 4,5 ??
No i czy jak wtedy włożę Gyro II to czy jego bonus 1,1 będzie liczony od 4 (goły ship) czy od 4,5 (z Rigiem) ?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Radix_s w Styczeń 12, 2007, 16:09:59
Sprawdz opis riga w show info - jesli pisze ze jest stacking penalty to dzilanie riga jest obcinane. Jesli nic nie pisze to rig dodaje pelny bonus (nawet jak juz moduly ci podnosza :D)
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Styczeń 12, 2007, 22:59:24
Sprawdz opis riga w show info - jesli pisze ze jest stacking penalty to dzilanie riga jest obcinane. Jesli nic nie pisze to rig dodaje pelny bonus (nawet jak juz moduly ci podnosza :D)

Ale czy moduly podnosza wartosc podwyzszona przez rigi czy najpierw liczony jest bonus z modulu a pózniej podnoszony o ten z riga?
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Styczeń 12, 2007, 23:41:22
z tego co mi wiadomo np majac 1k shilda zakladajac riga +10 da nam 1100 a kolejny trn sam rig liczy juz baze walsnie od tych 1100 a nie 1000 wiec daje nam 110
a wiec tak

 (bz+rig)+rig np (1000 + 10%)+10%=1210

bz - bazowa wartosc
rig - jakikolwiek rig
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Radix_s w Styczeń 13, 2007, 03:23:41
w sumie to kolejnosc naliczania czy to najpierw rigi czy to moduly nei ma znaczenia :)

Liczby:

Przykladowo jakis statek ma armor bazowy 100. Zakladamy dwa moduly dodajace +30% razem i dwa rigi dodajace +20% razem.
Jesli policzymy najpierw bonus z modulow:

100 + 100*30% = 130 armora. Teraz rigi -> 130 + 130*20% = 156

Teraz najpierw bonus z rigow:

100 + 100*20% = 120 armora. Teraz moduly -> 120 + 120*30% = 156

Hope it helped :D

Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Aeon Horax w Styczeń 13, 2007, 08:13:51
dobdzie, dobdzie, ale do wiekszości masz penalty wtedy to juz ma znaczenie :P :P :P
Tytuł: Odp: Rigs
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Styczeń 15, 2007, 11:12:57
Z rigsami jest podobnie jak z modułami... niektóre mają stacking penalty, a niektóre nie  ;)

Nie chciało mi się sprawdzać na ile jest to prawdziwe, ale...
List of attributes that are certainly stacking-nerfed:
- max targetting range
- sensor resolution
- each of the shield/armor resists
- damage mod for weapons
- rate of fire mod for weapons
- turret tracking and optimal range
- shield booster boost amount modifier


List of attributes that are NOT stacking-nerfed:
- ship speed
- cargo capacity
- shield/armor/structure hitpoints
- recharge rates for capacitor/shields
- ship agility
- powergrid and CPU output of ship (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=439640)
Nie chciało mi się tego szukać, ale wiem, że na EVE-o jest nawet całkiem fajny post z rozpisanymi sposobami liczenia itd...

To się może wszystkim przydać:
Imagine a mod that gives a 10% to something, they stack as follows:
2 positive mods: 17.385% vs 16.238% negative mods
3 positive mods: 24.266% vs 21.351% negative mods
4 positive mods: 30.941% vs 25.770% negative mods
5 positive mods: 37.532% vs 29.693% negative mods
 (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=138533)

A tu policzone dla odporności:
base: 20% resist -> 1250 virtual HPs and 25% increase
1 hardner: 60% -> 2500, +100%
2 hardner: 75% -> 4000, +60%
3 hardner: 84% -> 6250, +56%
4 hardner: 88% -> 8333, +33%
5 hardner: 92% ->12500, +50%
6 hardner: 94% ->16667, +33%
7 hardner: 96% ->25000, +50%
8 hardner: 97% ->33333, +33%
 (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=147116)

No i na koniec efektywność w procentach...
1st mod = 100.0% effectiveness
2nd mod = 86.9% effectiveness
3rd mod = 57.1% effectiveness
4th mod = 28.2% effectiveness
5th mod = 10.6% effectiveness
6th mod = 3.0% effectiveness
7th mod = 0.5% effectiveness
8th mod = 0.2% effectiveness (http://myeve.eve-online.com/iNgameboard.asp?a=topic&threadID=458677)