Eve-Centrala
Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Maj 26, 2015, 15:04:26
-
Jest już motyw: https://soundcloud.com/ccpgames/eve-online-carnyx-2015-release
-
Dobrze zaczynają. Reaktywacja subskrypcji pewnie już poszła w górę >:D
-
Są nowe update'y do przejrzenia:
http://updates.eveonline.com
-
Police Kronos ... :-\
-
Ktoś już latał / fitował JACKDAW ? Jak wrażenia?
-
nie wiem czy to ma jakas nazwe, dlatego wklejam tu
"As announced on the o7 show we are making some changes to fleet warp. Fleet Commanders, Wing Commanders & Squad Commanders will no longer be able to warp to anything a fleet member couldn’t warp to on their own. This includes –
Probe Results
Bookmarks
Any private deadspace item (missions, etc.)
Commanders will still be able to warp their fleet to other fleet members, and all other ‘public’ objects.
The goal of these changes is to encourage more individual fleet member participation and reduce the speed at which fleets can get on top of targets (e.g bombers)."
Q: When is this being implemented?
A: Aegis (July)
zrodlo
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=429367
Dla mnie mozna by wyebac fleet warpa calkowicie
-
I bardzo charaszo :D
Kolejna niewielka zmiana wymuszająca minimum ogarnięcia i myślenia przez pilotów we flocie.
-
Nah, FC będą mieli po prostu więcej roboty, bo trzeba będzie coverta przemieszczać. Mam nadzieję, że to przygotowanie pod całkowite wywalenie fleet warpa.
-
FC będzie musiał się napocić, żeby flota składająca się z kilku rodzajów hulli przyleciała mniej więcej w jednym czasie w pole.
IMO zmiana trochę z czapy. W każdym SCI FI floty lecą w szyku, jedną prędkością. Historycznie patrząc, armie też zazwyczaj maszerowały tempem najwolniejszej jednostki. Ta zmiana to tylko wrzód na dupie FC, bo racjonalnie nie da się tego wytłumaczyć.
-
Mam nadzieję, że to przygotowanie pod całkowite wywalenie fleet warpa.
Broadcasty powinny wystarczyć.
@Qlko
Właśnie dzisiejszej mechaniki fleet warpa nie można racjonalnie wytłumaczyć. Normalnie nie masz najmniejszego wpływu na prędkość warpa, poza wsadzeniem rigów/modułków.
Nie ma możliwości płynnej zmiany prędkości w zależności od widzimisię. Skąd w takim razie możliwość "sterowania" tą prędkością przez FC?
Ogranieczenie a nawet zlikwidowanie fleet warpa moim zdaniem będzie tylko na plus. Na tę chwilę biorąc udział w większych CTA mam wrażeniem że jestem tylko obserwatorem starcia dwóch, trzech ludzi. Dobrym pomysłem byłoby danie możliwości sterowania prędkością warpa, jak to masz w przy prędkości subwarp.
Broadcasty, jako sieć taktyczna floty, powinny wystarczyć każdemu.
-
FC będzie musiał się napocić, żeby flota składająca się z kilku rodzajów hulli przyleciała mniej więcej w jednym czasie w pole.
IMO zmiana trochę z czapy. W każdym SCI FI floty lecą w szyku, jedną prędkością. Historycznie patrząc, armie też zazwyczaj maszerowały tempem najwolniejszej jednostki. Ta zmiana to tylko wrzód na dupie FC, bo racjonalnie nie da się tego wytłumaczyć.
Zawsze można dać suwaczek na kształt skanera kierunkowego gdzie możesz sobie ustawić prędkość warpa od 0 do maksymalnej dla twojego statku. Nie idźmy w stronę ziemniaków z asystą sentr nie wymagających od pilota niczego poza skoczeniem przez tytka i wypuszczeniem dron.
-
A dlaczego jeśli warpujesz indywidualnie nie masz możliwości regulacji prędkości warpa skoro fleet warp reguluje twoją prędkość ?
I od czego zależy te prędkość ? oczywiście teoretycznie pytam czy jest to nastawialne czy po prostu masa shipa to "reguluje"
-
Zawsze można dać suwaczek na kształt skanera kierunkowego gdzie możesz sobie ustawić prędkość warpa od 0 do maksymalnej dla twojego statku. Nie idźmy w stronę ziemniaków z asystą sentr nie wymagających od pilota niczego poza skoczeniem przez tytka i wypuszczeniem dron.
A to przepraszam, jak będzie można sobie zmienić warp speed shipa to +1 ;D
-
Qulko dla nas to idealna zmiana i tak sami warpujemy a zawsze będzie można łatwiej łapać stragglersów ;) Inna spraważe podczas CTA będziesz miał trudniej racić bo już FC nie będzie cie warpował po systemie ....
-
Inna spraważe podczas CTA będziesz miał trudniej racić bo już FC nie będzie cie warpował po systemie ....
Całe szczęście że nie mamy CTA >:D
-
Fitti racic podczas CTA? :) Niezły cynizm. Proszę powiedz gdzie takie rzeczy widziałeś.
-
Fitti racic podczas CTA? :) Niezły cynizm. Proszę powiedz gdzie takie rzeczy widziałeś.
Tu -----> http://evemaps.dotlan.net/map/Providence (http://evemaps.dotlan.net/map/Providence) ;D
Szczytem wszystkiego było około roku temu jak się szarpaliśmy z Brave, w systemie w którym toczyła sie bijatyka na ponad 500 luda spadł koleś w maruderze na anomalce ;)
-
:D
-
No chyba wszędzie a byłem w wielu alliansach ;)
Zresztą to pytanie to bardziej do coveniaków...
-
W tym samym show zapowiedzieli nowe modułki do rakiet: 'Missile Guidance Computer' i 'Missile Guidance Enhancer', zwiększenie dmg Heavy Missili o 5%, zmiany Combat BCków i dalsze modyfikacje (nerf?) Ishtara.
Czyżby powrót Drake Army? ;D
-
Nowe modele statków, stiletto wygląda świetnie :)
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/the-dominix-work-in-progress-and-a-new-art-director/
-
Fakt, Stiletto wygląda super ale już Probe chu@@owo :-(
No i model Space Potato chyba wreszcie zmienią :-)
Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
-
Nowe modele statków, stiletto wygląda świetnie :)
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/the-dominix-work-in-progress-and-a-new-art-director/
Są kontrowersje wokół żelazka aka Thrasher wśród graczy, część wolałoby żeby model zostawić taki jaki jest.
-
Mi podobaja sie te zmiany, tzn bardzo fajne designy, generalnie pomysl aby "odswierzyc" modele jest imo trafny, skoro maja do tego zespol grafikow.
Wiadomo, ze gra ladna jest ladniejsza od brzydkiej...
ALE, nie podoba mi sie, ze wszystkie te designy ida troche na 1 kopyto. agresywne kanciaste smukle ksztalty. imo kazda z ras powinna zachowac jakies wlasne unikatowe cechy. choc niby domek nadal bedzie obły zgodnie z gejlandzka ideologia latajocego kutasa.
tak czy inaczej mocno na plus. wedlug mnie
-
Chyba nie chce wiedzieć dlaczego Domi kojarzy sie Tobie z kutasem xD
Natomiast generalnie masz racje, np sam Caracal mimo że bardzo ładny to wygląda bardziej jak jednoosobowy fighter niż krązownik z kilkuset osobową załogą.
-
Tyle że ten redesign robiony jest potwornie wolno. Jeśli dobrze zrozumiałem tekst (a mogłem źle) to na ten moment dostaniemy tylko nowego kartofla. Tudzież jeszcze nową t3 deske gejlente ale to inna bajka. A reszta jest robiona na kiedyś potem. A przecież redesign zaczął się od nowego skorpiona. Pamięta jeszcze ktoś ile to lat temu było? A przecież w robocie są nadal daleko przed połową. W takim tempie jak skończą to i tak będzie do dupy, bo wtedy te wszystkie nowe modele i tak okażą się strasznie toporne, jak na ówczesną technologię robienia gier.
-
Tyle że ten redesign robiony jest potwornie wolno. Jeśli dobrze zrozumiałem tekst (a mogłem źle) to na ten moment dostaniemy tylko nowego kartofla. Tudzież jeszcze nową t3 deske gejlente ale to inna bajka. A reszta jest robiona na kiedyś potem. A przecież redesign zaczął się od nowego skorpiona. Pamięta jeszcze ktoś ile to lat temu było? A przecież w robocie są nadal daleko przed połową. W takim tempie jak skończą to i tak będzie do dupy, bo wtedy te wszystkie nowe modele i tak okażą się strasznie toporne, jak na ówczesną technologię robienia gier.
Bo pewnie robi to jedna/dwie osoby. Gdyby zatrudnili duży zespół grafików to na bank nie dałoby się utrzymać jednej konwencji i statki nie pasowałyby do siebie. Zresztą jak rzuca raz na jakiś czas stateczek albo dwa to ludzie będą się jarać przez cały czas pracy tych grafików. Gdyby rzucili wszystkie to po 2 tygodniach hype by się skończył, a kasa poszła taka sama na projekt :P.
Oni tam nie tylko ziemniaka robią, w między czasie wyszły driftery i ich stacje, jakieś tam struktury itd itd.
-
Przeciek dotyczący dodatku sierpniowego:
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/fleet-warp-changes-coming-in-august-release/
Czyżby CCP znowu chciało naprawić grę? To niech może zupełnie zniosą możliwości latania flotą, wtedy indywidualni piloci będą mieli pole do popisu. Funkcję FC też mogą zlikwidować. Bo po co to.
-
Bardzo dobra zmiana, może przy większych CTA przestane się czuć jak obserwator... i być może wrócą do łask BC z MJD.
Do tej pory brakowało jeszcze tylko żeby FC targetował i strzelał wszystkimi statkami we flocie.
Poza tym to nie jedyna zmiana która pewnie wywoła płacz i zgrzytanie zębów w niejednym aliansie - nerf Ishtara (ura! ;D), nerf DDA, nowe modułki do efektywności rakiet.
-
Przeciek dotyczący dodatku sierpniowego:
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/fleet-warp-changes-coming-in-august-release/
Czyżby CCP znowu chciało naprawić grę? To niech może zupełnie zniosą możliwości latania flotą, wtedy indywidualni piloci będą mieli pole do popisu. Funkcję FC też mogą zlikwidować. Bo po co to.
Death to all blobs!!!!11111111
-
Death to all blobs!!!!11111111
You need bigger blob to kill a blob.
-
Jak to mawiają w NC. - You need Supers!
:P
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bV-rhtet4Ow[/youtube]
-
hehe, wyglada na to, ze nowa deska t3 bedzie najbardziej zbalansowana ze wszystkich.
http://evenews24.com/2015/06/24/fozzie-and-rise-give-us-some-aegis-updates/
Def, resy hulla: ], i lepsze naprawki zamiast sygny.
prop mode, TYLKO DLA MWD.
-
hehe, wyglada na to, ze nowa deska t3 bedzie najbardziej zbalansowana ze wszystkich.
http://evenews24.com/2015/06/24/fozzie-and-rise-give-us-some-aegis-updates/
Def, resy hulla: ], i lepsze naprawki zamiast sygny.
prop mode, TYLKO DLA MWD.
Nie jestem pewien czy missilom należy się taki buff.
-
Nie jestem pewien czy missilom należy się taki buff.
To nie tyle buff, co dorzucenie modułków poprawiających ich efektywność, wszystkie inne bronie takie posiadają. Z tym że powinno zostać wprowadzone równolegle to co było zapowiadane już dawno temu - "tracking disruptor" na owe rakiety. A jeśli nie odrębny moduł to przynajmniej skrypt.
-
To nie tyle buff, co dorzucenie modułków poprawiających ich efektywność, wszystkie inne bronie takie posiadają. Z tym że powinno zostać wprowadzone równolegle to co było zapowiadane już dawno temu - "tracking disruptor" na owe rakiety. A jeśli nie odrębny moduł to przynajmniej skrypt.
Ta ale rakiety już są w miarę wyrównane z tym innym typem broni, który takie moduły posiada. Więc jak dajesz nowe moduły nie zmieniając statystyk, to to zdecydowanie jest buff.
-
Dlatego mówię o konieczności wprowadzenia modułków "psujących" efektywność rakiet ;) Jedynie co mamy to kompletnie bezużyteczne defendery, które jako tako działały przed zmianami, gdy można było je załadować do rocket lanczerów.
-
Dlatego mówię o konieczności wprowadzenia modułków "psujących" efektywność rakiet ;) Jedynie co mamy to kompletnie bezużyteczne defendery, które jako tako działały przed zmianami, gdy można było je załadować do rocket lanczerów.
No to niech buffują defendery lol :))
-
Ale teraz gangi bomberów to będą gwałcić wszystko co nieco większe od cepa :)
-
Ale teraz gangi bomberów to będą gwałcić wszystko co nieco większe od cepa :)
Lubię bombery :P
A na poważnie, przed buffem electronic Fregat też był płacz (sam się bulwersiłem pamiętam :P) pod niebiosa że będą uber i wogóle... i co? Jakoś nie podbiły świata :P
-
Lubię bombery :P
A na poważnie, przed buffem electronic Fregat też był płacz (sam się bulwersiłem pamiętam :P) pod niebiosa że będą uber i wogóle... i co? Jakoś nie podbiły świata :P
Świata może i nie podbiły, ale duuużo częściej je widać. U nas w gangu też często się jakiś keresik czy inna mucha pojawia.
-
Mnie tam zawsze brakowało dokładnej customizacji fitow missilowych, więc jestem za
-
Ja też preferuję rakiety nad działka, więc jestem za :)
Wysłane strzałą na twoje drzewo :)
-
Do tej pory brakowało jeszcze tylko żeby FC targetował i strzelał wszystkimi statkami we flocie.
Przyznaj się, nie grałeś aktywnie zaraz po zmianach bonusów na dominikach?
-
Możliwe, jakieś dwie przerwy w graniu miałem.
Ale fakt, asysta dron była bardzo podobna do tego co napisałem :P