Autor Wątek: Devblog: Livin' on a prayer  (Przeczytany 9828 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Devblog: Livin' on a prayer
« dnia: Marzec 11, 2010, 10:32:18 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=741

maly opis jak ma wygladac infrastruktura na planetach

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2010, 10:34:42 »
Heh, przyspieszyli :P
Mieli dopiero po weekendzie wrzucać na Sisi. Fajnie, coś czuję, że dzisiaj będzie tam tłoczno :P
Przedwieczny.

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2010, 10:41:39 »
Narazie wrzucili tylko jeden production chain na Nanite Repair Paste, ktory wyglada tak


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2010, 10:52:08 »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Crux

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 11, 2010, 11:29:04 »
Trochę upierdliwe będzie zarządzanie infrastrukturą planetarną z przestrzenie kosmicznej. Powinna być taka możliwość pozostając na stacji.
Ile zajmuje ten patch na sisi?

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 11, 2010, 11:53:26 »
Jakies smieszne ilosci ala 25 mb. Narazie tez nie ma (albo nie znaleziono) planet z carbon i water :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 11, 2010, 11:59:17 »
Trochę upierdliwe będzie zarządzanie infrastrukturą planetarną z przestrzenie kosmicznej. Powinna być taka możliwość pozostając na stacji.
Ile zajmuje ten patch na sisi?

I to mówi pirat?  :2funny:

Kerbir siedzi sobie bawiąc się swoją planetką, a tymczasem PvP wierci mu nową dziurę w tyłku... ciekawe czy cloak można mieć włączony podczas grzebania w planecie.

Swoją drogą, już widzę "trałowanie" gridów przy planetach z wywalonymi dronami, żeby takiego łosia wybić z cloaka  :knuppel2:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 11, 2010, 12:10:23 »
I to mówi pirat?  :2funny:

Kerbir siedzi sobie bawiąc się swoją planetką, a tymczasem PvP wierci mu nową dziurę w tyłku... ciekawe czy cloak można mieć włączony podczas grzebania w planecie.

Swoją drogą, już widzę "trałowanie" gridów przy planetach z wywalonymi dronami, żeby takiego łosia wybić z cloaka  :knuppel2:

Atm mozesz byc gdzie chcesz w systemie i bawic sie planeta a stuff jest wysylany na orbite i pojawia sie na ssie na ktory sie warpujesz z journala -> planet ... tab

Jezeli tego nie zmienia to nici z gankowania ludzi na ich planetach w low  + ten container pokazuje sie na skanie dopiero w momencie jak wlasciciel nacisnie warp to  :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 11, 2010, 12:10:39 »
Swoją drogą, już widzę "trałowanie" gridów przy planetach z wywalonymi dronami, żeby takiego łosia wybić z cloaka  :knuppel2:
A czemu akurat na planetach?
W tryb zarządzania można wejść z dowolnego miejsca, więc hop na ss'a i trałuj sobie :P
I pamiętajmy, że to wczesna beta, wielu rzeczy jeszcze nie ma, a na pewno będzie zachowane risk vs reward, więc raczej nie będzie można planetką zarządzać z cloaka, bo to za proste by było :)
Przedwieczny.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 11, 2010, 12:19:13 »
A już widziałem te bąbelki przy planetach w 0.0. Ech, szkoda :P

PS. Czy na tym sisi na chwile obecna w momencie zalogowania dostajemy "z automatu" te skile do planetarnej kerbirki, czy też musimy się najpierw przysiąść i podszkolić?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 11, 2010, 12:21:51 »
PS. Czy na tym sisi na chwile obecna w momencie zalogowania dostajemy "z automatu" te skile do planetarnej kerbirki, czy też musimy się najpierw przysiąść i podszkolić?
Na razie nie ma żadnych skilli, także wszystko możemy robić bez problemu.
Samych skilli nowych ma nie być dużo, podstawowe będą miały niski rank, więc jak dodatek wejdzie, to da się je wyszkolić b. szybko.
Przedwieczny.

Sotharr

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 11, 2010, 12:38:54 »
Niezbyt mi się to podoba. Wygląda na kolejny kerbirski dodatek w stylu Excel online.
Mam nadzieję, że z produkcją na planetach będzie tak samo jak z reakcjami czyli ss 0.3 i mniej.
No i oczywiście powinna być możliwość niszczenia tych fabryk z orbity.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 11, 2010, 12:43:03 »
Fabryki maja być osiągalne dla dastowców, a ich ponoć nie będzie można rezać atomówkami z orbity :(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 11, 2010, 12:44:27 »
Ma być możliwa interakcja z większością (65 tysięcy) planet w Eve. Natomiast opłacalność będzie zależała od położenia - w hisecu raczej wiele z tego się nie wyciągnie.
Jak będzie z atakowaniem tych konstrukcji - na razie nie wiadomo. Na pewno w DUST będzie je można atakować, czy z Evki - cHGW.
AFAIK planety będą produkować to wszystko, co dzisiaj seedują na rynek npce. Docelowo (ale na pewno nie w tym dodatku) nawet skillbooki mają być robione przez graczy na planetach (uniwersytety jakieś?). Prawdopodobnie BPO też. CCP planuje oddać 100% rynku w ręce graczy.

I tak, stety czy niestety, przynajmniej na początku PI (planetary interactions), to trochę miłości od CCP dla wielbicieli excela :)
Przedwieczny.

Crux

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 11, 2010, 12:45:59 »
I to mówi pirat?  :2funny:
Możliwość zarabiania isków afk jest cholernie kusząca dla pirata- można cały czas latać i się strzelać, a pieniędzy powoli przybywa. Niekoniecznie trzeba robić to na mainie (kwestia skilli).
 W podobny sposób myśli jeszcze przynajmniej kilka osób, które większość czasu ingame spędzają na pew pew. Chociaż taki sposób gromadzenia dóbr materialnych przypomina bardziej zależność: właściciel majątku ziemskiego (szlachcic)- osoba eksploatująca ziemię i płacąca podatek (poddany).

« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2010, 16:33:53 wysłana przez Crux »

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 11, 2010, 12:50:20 »
Atm wyglada to jak baardzo rozbudowane reakcje na posach. Jezeli ktos sie bawil to mniej wiecej wie czego sie spodziewac.
Srednio to bedzie afk trzeba bedzie sie opiekowac swoja pet planet (planetami)  ;D

Narazie nie bedzie mozliwosci zniszczenia infrastruktury na planetach poza 0.0 gdzie w jakis sposob bedzie powiazana do sova. Ludzie w wh dostana kolejna zabawke jak wyfarmia system ;)

Crux

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 11, 2010, 13:08:27 »
Srednio to bedzie afk trzeba bedzie sie opiekowac swoja pet planet (planetami)
Tego się właśnie obawiam, bo jeśli trzeba będzie tego stale doglądać to podziękuję :-\

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 11, 2010, 14:06:33 »
Posów też trzeba doglądać - mam nadzieję, że wraz z pojawieniem się nowego super extra ficzeru dla osób lubiących latać ze stacji na posa/planete i dowozić/wywozic stuff... pojawi się też ficzer pod tytułem "w bitwach 150vs150 da się walczyć i system się nie kraszuje" ;-) Dziś mają byc jakies lag-testy na sisi, ciekawe co z tego wyjdzie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 11, 2010, 14:09:08 »
Tego się właśnie obawiam, bo jeśli trzeba będzie tego stale doglądać to podziękuję :-\

Ja liczę na większy ruch w przestrzeni, a nie tylko "przez gejta na stację" albo "przez gejta na JB i dalej do POS-a".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 11, 2010, 14:31:41 »
Jakies smieszne ilosci ala 25 mb. Narazie tez nie ma (albo nie znaleziono) planet z carbon i water :)
Przed chwilą ssałem patch = 2.4GB
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 11, 2010, 15:05:24 »
To cały klient, a nie patch.
Patcha TQ->SISI masz tu: http://content.eveonline.com/test/evepremiumpatch127381-136158_test_m.exe

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 11, 2010, 15:15:31 »
To cały klient, a nie patch.
Zgadza się. Z jakiegoś powodu (pewnie miałem jakąś starszą wersję klienta wrzuconą) nie patchowało tylko ściągnęło cały. Na drugiej kopii ściągało już tylko patch 22MB.

A tak obecnie wygląda ekran PI:
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2010, 15:33:00 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

F-YU

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 11, 2010, 16:34:55 »
gdy po 7 godzinach wiszący na orbicie w swoim badgerze mark II (zacloakowanym i zecmowanym i generalnie niewyskanowywalnym), zmęczony gracz skończył budowę, upgready, ustawianie dróg aby wszystko się ładnie przetwarzało - pragną już tylko jednego - zadokować na swojej ukochanej stacji w jita, klepnąć przyjacielsko kelnerkę w jej wystający zadek poczym usiąść i napić się piwa w barze gdzie tylko ładnie przystrzyżeni chłopcy piją piwo - myśląc o tym jakim to jest Pro przedsiębiorcą - razem z innymi pro przedsiębiorcami. Zaraz zaraz... gdzie moje iski... poszły na planetę... trza z alta przelać na tyskie...
Gdy już wypije to piwo, pobawi się w pokojach uciech z egzotycznymi tancerkami, przypomni sobie że 10k m3 to niezawiele i trzeba lecieć wystrzelić i zabrać urobek swoim dzielnym badgerem mark II (a może dla odmiany będzie to teraz wypolerowany mamut kto wie kto wie) no i nastawić budzik aby wstać o tej 3:45 am i zrobić to samo (ogame się przypomina, ale do budowania megabunkrów na planetach to pewnie potem dojdziemy), co właśnie ma zamiar zrobić myśląc jeszcze czy napewno mu się chce wstać z tego ciepłego fotela.

jak zwykle nowa zabawka będzie uber upierdliwa tak jak to tylko ccp potrafi zrobić.:) - radujmy się!  ::) Teraz przed wylotem na latanie będzie się FC pytał czy wszyscy napewno zmienili pieluchy swoim planetom.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 13, 2010, 12:45:54 »
Moze i upierdliwa ale mozliwosc produkcji pasty i npc goodies jest conajmniej kuszaca dla 0.0.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 13, 2010, 13:21:55 »
Czy wie ktoś może, czy będzie można eksploatować wszystkie planety bez względu na ss, czy będzie tak jak z kopaniem moonow, tylko od 0.4 w dół? I ilu ludzi jednocześnie może eksploatowac jedna planetę? Jest też jakieś ograniczenie co do ilości baz, które gracz moze kontrolować (tj. czy moze miec skubać tyle planet ile zechce, czy jest limit)?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Racjel

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 13, 2010, 13:28:15 »
Jeszcze wszystkiego nie wiadomo ale podobno będzie można wszystkie planety. Ilu ludzi na planecie to nie wiadomo podobno maja być podzielone na regiony ale jak to będzie wyglądało, co do ilości planet/baz to ma być do tego jakiś skill.

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 13, 2010, 13:34:43 »
Narazie stanelo ze wszystkie planety w eve czyli te w wh tez ;)

Na planetach bedzie moglo byc nascie osob ale oczywiscie im wiecej jedna planete farmi tym mniej ona ma dawac wiec atm to chyba jedyny sposob walki o planety bedzie w high//low//wh :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 13, 2010, 13:35:48 »
Interakcje będą możliwe z większością planet (65k). Pewnie będą z tego wyłączone pojedyncze planety w hubach, żeby laga nie powiększać.
Na jednej planecie będzie mogło mieć bazy wielu graczy (nie wiadomo, czy będzie jakiś limit), ale zasoby będą ograniczone, więc nie dla każdego ich wystarczy.
Ilość baz, które będzie można założyć (oraz dodatkowych dupereli typu kopalnie, fabryki), będzie zależna od skilli. Szczegółów na razie brak.
Przedwieczny.

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 14, 2010, 12:03:07 »
(nie wiadomo, czy będzie jakiś limit)
na forum jakis dev powiedzial ze limit bedzie, ale na tyle duzy ze nie spodziewaja zeby byl czesto osiagany.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 14, 2010, 15:22:05 »
Przestały mi się pojawiać na planetach instalacje.
W zakładce Science mam info, że są postawione, ale jak wchodzę w planetary mode, to ich nie widać. Ma ktoś coś takiego też? :/
Przedwieczny.

silvia

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 14, 2010, 15:27:34 »
No to dupa...

Powinno to byc tylko w 0.0 imho, albo jakis ciasny limit, ze np. piec baz i mozna je odbijac... i wtedy doszlo by dust 514 :]

devilsbirth

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 15, 2010, 13:34:10 »

Racjel

  • Gość
Odp: Devblog: Livin' on a prayer
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 15, 2010, 13:36:41 »
Dobre :2funny: