Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: Goomich w Kwiecień 12, 2010, 22:58:15

Tytuł: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 12, 2010, 22:58:15
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=748 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=748)
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Kwiecień 12, 2010, 23:05:38
heh element walki z lagiem czy faktyczne wspomagania nowych graczy?;p
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 12, 2010, 23:26:29
Chyba z Krzyżowcami.

W Y-2 PL i ska wymyślili to dobrze, ale źle przeprowadzili. Jeśli do Tyrranisa nie naprawią laga, to ten kto zgromadzi 200-300 osób w punktach wejścia wygrywa walkowerem.
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Kwiecień 12, 2010, 23:34:46
Tia win przez lagout.
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 13, 2010, 11:06:09
Jak to dobrze, że CCP ma swoje priorytety dobrze ustawione.

http://genos.killmail.org/?a=kill_related&kll_id=6320866 (http://genos.killmail.org/?a=kill_related&kll_id=6320866)

Chociaż z drugiej strony...

Cytuj
the exploitablity of this is so obvious its hilarious. the fact that it is way worse than the "exploit" they are tring to fix is just 

step #1: before tyrnannis get a safe 11 au out or so.

step #2: warp back and fourth spamming bookmarks at about 10 au, getting multiple dozens of bookmarks at 10 au/ preferably a couple thousand km appart, as many as can damn well fit in people and places as close to the 10 au border as possible

step #3: after tyrranis, nano the shit out of an inty or dramiel and warp to the farthest bookmark still in existence. once you land start MWDing in the opposite direction

if you had good bookmarks, the farthest out will be only a couple thousand kms from the imaginary 10 au border, have a fleet mate keep spamming the warpto option until it no longer displays. once that happens backtrack _SLOWLY_ untill you are only a couple kms from the border, make a bookmark there

step #4:when in a fight, warp your carrier to this bookmark and then take the 10 seconds to go across the border.

step #5: assign fighters and lol at the prober who can no longer warp to you... ever
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 13, 2010, 11:30:10
Ahh te supercapsle na niekatywnych kontach wylogowane na deep ssach poniewaz ich wlasciciele sa wojsku, szpitalu, szpitalu zostana wysadzone. Ukarajmy ludzi ze korzystanie z mechaniki o ktorej nie wiedzielismy ale teraz nawiemy ja exploitem this is logika by CCP
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: gregor40 w Kwiecień 13, 2010, 12:50:46
Totalny bezsens. Tym samym skryptem, ktory znajdzie i usunie te itemy z bazy danych mozna by je przeniesc do stacji...
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 13, 2010, 13:02:24
W komentarzach do devbloga na Eve-O była podniesiona ważna kwestia: to będzie pierwszy raz, kiedy CCP skasuje coś należącego do graczy nieaktywnych.

Oczywiście, była akcja orania posów korzystających z exploita z reakcjami/moon miningiem, ale uznać wylogowanie supercapsa na DS-ie za podobnego kalibru zbrodnię.

Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: eX w Kwiecień 13, 2010, 13:09:09
Z każdą w mojej opinii pozytywną zmianą w EVE, która skłaniała by mnie na powrót do aktywnej gry idzie zmiana negatywna, która skłania mnie do niewracania... czasami naprawdę nie rozumiem devsów eve. :)

@ninja edit: btw. o ile kasacja SSów jest ok, to kasacja rzeczy typu statki i kontenery z zawartością to jakieś nieporozumienie
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 13, 2010, 13:16:00
Z każdą w mojej opinii pozytywną zmianą w EVE, która skłaniała by mnie na powrót do aktywnej gry idzie zmiana negatywna, która skłania mnie do niewracania...

Bez przesady... pamiętam naszą rozmowę na temat "sova i konieczności bronienia własnych posów", ale Dominion tu sporo poprawiło i popatrz, jakoś dało się zrobić sensowną wojenkę w Provi, gdzie żadna ze stron nie zdechła z nudów.

Wracaj, fajnie będzie  O0
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 13, 2010, 14:08:34
Link do tej sensownej wojenki dalej w 4 poście.
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Trefnis w Kwiecień 13, 2010, 17:40:20
W komentarzach do devbloga na Eve-O była podniesiona ważna kwestia: to będzie pierwszy raz, kiedy CCP skasuje coś należącego do graczy nieaktywnych.

Oczywiście, była akcja orania posów korzystających z exploita z reakcjami/moon miningiem, ale uznać wylogowanie supercapsa na DS-ie za podobnego kalibru zbrodnię.

nie, pierwszy raz bylo kasowanie syfu w space, dali co prawda miesiac ale nie zmienia to nic, bo jak jestes nie aktywny to nie mogles puszek zabrac
teraz tez jest miesiac
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Kwiecień 17, 2010, 00:26:18
Dzień zagłady odwołany.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=753 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=753)
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 17, 2010, 01:51:55
Cytuj
There are around 2,300 items outside the 20AU boundary
Around 60% of these items are ships
Around 25% of these ships are unpiloted

Om nom nom nom.

Cytuj
The furthest bookmark is 5,900,000,000 AU (95,000 light years) from its sun. This is roughly the same distance as the diameter of the milky way

OMFG!
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: magni w Kwiecień 17, 2010, 09:19:34
zeby przeleciec 95 tys AU msem ktory leci 1,5 au /s potrzeba ponad 17h....
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Kwiecień 17, 2010, 09:59:53
to bm'ka z czasów kiedy był błąd z mapka f11 ;]
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 17, 2010, 10:01:31
zeby przeleciec 95 tys AU msem ktory leci 1,5 au /s potrzeba ponad 17h....

To 95 tysięcy lat świetlnych. AU jest prawie 6 miliardów. :P
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 17, 2010, 12:56:57
Mój kalkulatorek mówi 682 dni (1,5 AU/s). Nie licząc DT i ładowania capa  ::)

Kurde, szybciej można w realu na Marsa polecieć i wrócić  :2funny:
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 17, 2010, 13:09:55
a na **** tam lecieć supercapsem na podświetlanych? wystarczy że znajdzie się tam coś z cyną :P
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Kwiecień 17, 2010, 13:17:08
Na 95k LY nawet carrier nie skoczy :P
Tytuł: Odp: Dzień zagłady.
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 17, 2010, 18:37:00
Trochę umyka nam skala.

5,9 mld AU. AU - odległość Ziemi od Słońca (149 mln km). Jeśli za 1 AU przyjmiemy 1mm, to 5,9 mld AU odpowiada 5900 km. Dla przykładu 5600 km dzieli według map google amerykańskie Miami od Vancouver w Kanadzie.