Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Filip Bonn

Strony: 1 ... 56 57 [58] 59 60
1996
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 23, 2013, 15:26:49 »
Czy w Akademii Milicyjnej istnieje coś takiego jak logistyka korpowa ? Dla korpowiczow bez altow transportowych?

1997
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 22, 2013, 21:20:54 »
Pytanko : Czy w Amarskiej milicji da się robić misje milicyjne stealth bomberami? Słyszałem ,że tylko tengu.

1999
Patrze na kb goscia a tam loosy ostabowanych fregat z autotargeting misslami az sie plakac chce  :'(


a ten gość nie był czasem tygodniowym/misięcznym charem?
Wiesz, zawsze można podać skrajne przypadki i udowadniać na podstawie tego że taki jest ogół.
Nie mówię ,że ja jestem pr0 , bo wcale nie jestem, ale jest sporo gości w FW którzy zjedli by pr0 pilotów z null  ;D bo w null chyba nie często latacie solo ?

Let the flame begin  :P

2000


Dzieki FW mamy :
- pro, uber, pvp w t1 frejkach zaladowanych na maxa stabami ( czasem i crusy sie trafiaja)
- akademie, ktore ucza jak wyglada pvp w low ( wsiadasz w najtansza frejke/deske/crusa , wrzucasz staby i jak ktos sie pojawia to sperd....)
- ujemny przyplyw graczy PL do eve - jak zobacza na czym te PVP polega - to szybko sie zniechecaja
- farmerow lpkow , ktorzy chwala sie ile to nie zarobili setek milionow iskow - aby sobie "pvp" w t1 frejce zafundowac
( pewie o czyms zapomnialem)
Flame below.
TY



tak myślę o osobach które uważają ,że pvp jest tylko w DUŻYCH statkach
Have a nice day  ;)

2001
NoobGarten / Odp: Come to the dark side...
« dnia: Sierpień 20, 2013, 22:12:58 »
Dajcie spokój , fajny temat ja też się trochę dowiedziałem o tym i owym.

2002
PVP / Odp: Federation Navy Comet - PvP
« dnia: Sierpień 18, 2013, 12:48:25 »
Fregatka close combat, wiec drony za nikim nie beda raczej ganiac..pozatym Hobgobliny maja wiekszy DPS od Warriorow.

Jeśli Hobgobliny II są bez 'wsparcia' Web'a , tylko sam scramble, to wyrobią z trackingiem za małą zwrotną fretką? Zawsze myślałem ,że ten dps Hobgoblinów to jest tylko dobry na papierze.


na moich skilach 353 DPS'a przepalanie 2 minuty, wydluzasz je odpowiednio rozlokowujac moduly na 'wszystkich' slotach...

Czy to znaczy że jak mam 2 działka koło siebie to się szybciej przepalają?  ???

2003
PVP / Federation Navy Comet - PvP
« dnia: Sierpień 18, 2013, 10:46:52 »
Na pierwszy rzut oka ciekawa fregata, fity raczej przeważnie podobne , głównie na close. Bardzo mało tego jednak lata po FW, jak widzę fregaty frakcyjne to najczęściej amarskie ewentualnie caldari. Czy to znaczy ,że lepiej nie latać Comet ? 
Znalazłem chyba dość popularną wersję fit'u, wygląda sensownie? Latałem podobnym tyle że miał w low jedną repkę i trochę inne rigi ale szybko spadałem, mimo że skille do gallente mam dosyć niezłe  :(

[Federation Navy Comet, PvP]

Damage Control II
200mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Energized Adaptive Nano Membrane II
Adaptive Nano Plating II

Limited 1MN MicroWarpdrive I
X5 Prototype Engine Enervator
Warp Scrambler II

Light Neutron Blaster II, Federation Navy Antimatter Charge S
Light Neutron Blaster II, Federation Navy Antimatter Charge S
[Empty High slot]

Small Hybrid Burst Aerator I
Small Anti-Explosive Pump I
Small Trimark Armor Pump I

Warrior II x3

chyba widziałem też jakiś fit do 'kite' ...

2004
Off Topic / Odp: O tym, jak legalnie i zgodnie z prawem krasc
« dnia: Sierpień 16, 2013, 23:24:40 »
wejdź na forum prawne i popytaj , pewnie tam się sporo dowiesz jeśli spytasz.

2005
PVP / Odp: Coercer - PVP
« dnia: Sierpień 16, 2013, 17:16:51 »
Czyli w low nie opłaca się być efektywnym?

Najbardziej efektywnym jest się z capem, bez niego już cholernie ciężko.  ;)

2006
NoobGarten / Odp: Faction shipy
« dnia: Sierpień 16, 2013, 10:49:56 »
zaraz Ci wrzucą fit na "oficerach" + augmentacje i linki za 5 b ISK to może faktycznie 500dps będzie ;D

2007
Inne gry / Odp: Gry z Greenlight (steam) - zapowiadające się ciekawie.
« dnia: Sierpień 15, 2013, 22:23:35 »
[youtube]http://youtu.be/blE0XJWUxpY[/youtube]

2008
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 15, 2013, 17:23:36 »
każdy gra w to co lubi,

A jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
I tak wygląda dzisiejszy rynek MMO.

2009
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Sierpień 14, 2013, 17:02:37 »
każdy tak ma po przekroczeniu pewnego wieku ;P

2010
PVP / Odp: Coercer - PVP
« dnia: Sierpień 14, 2013, 15:43:39 »
Jedyne co musisz wziąć pod uwagę jeśli nie bedziesz użwał AB,MWD to że jeśli masz słabe skille do Navigation i Twoja frytka zbiera się do warp'a jakby była BS'em to na pierwszej gatecampie robisz "puff".

Jeśli masz MWD lub nawet AB to masz dużą szansę dolecieć na przepałce spowrotem do gejta i przeskoczyć.


2011
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 13, 2013, 20:06:25 »
Za stary jestem na grę w stylu "potrzebuje XXX godzin grindu, by wbić maks. level i mieć dostęp do end-gamu". Tak samo jak zdecydowana większość amerykańskich i zachodnioeuropejskich graczy bawiących się w MMO. Mają ok. 30 i nie maja czasu na czasochlonny grind.  Ja bym grał w GW2 do tej pory i nie nudziłbym się, ale niestety optymalizacja tej gry nadal leży i kwiczy.

EQ nie tknę nawet. Ta gra nie zapowiada nic nowego.

Też mam 30 lat i zgadzam się z Tobą, też nie mam czasu stać 4godz w jednym miejscu i bić mobki żeby wbić lvl cap. Tyle ,że dla mnie dobra gra MMO to nie taka w której żeby pograć trzeba dojść do end-game , dobra gra wg mnie to taka która cały czas oferuje różne możliwości na kolejnych etapach gry.
"End-Game Content" to wg mnie zbyt wyświechtany ostatnio zwrot przez speców od reklam ,którzy próbują wmówić graczom że gra zaczyna się dopiero jak się kończy. Bzdura na resorach do kwadratu  :)

Dla jednych wada, dla innych nie. Nie mam nic przeciwko wymagającym grom, ale sam w nie nie pogram, bo nie mam już na to czasu. Nie jestem w stanie przeznaczyć 3 wieczorów w tygodniu po 5 godzin na udział w rajdzie + xx godzin na dofarmianie czegoś tam (emblemów, kasy itp.).
(Z tego samego powodu nie latam we flotach w EVE, zresztą w EVE mam też wakacje, bo płacenie abonamentu po to żeby zalogować się na godzinkę 2-3x w tygodniu nie miało sensu).
Obecnie mogę sobie pozwolić jedynie na mmo w którym "dużo mogę a niewiele muszę", albo pozostanie mi jakieś typowe single player. Z drugiej strony są gracze, którzy mogą, chcą przysiąść i podjąć się jakichś bardziej czasochłonnych i wymagających doszlifowania umiejętności wyzwań, no i ci mają problem, bo niestety więcej pozycji ostatnio ukazuje się dla osób takich jak ja, a przydało by się coś dla równowagi.


Za czasów WOTLK pogrywałem sobie w WoW-a healem, wtedy miałem jeszcze czas, żeby na raid się wybrać i tak szczerze mówiąc po tym co tam przeżyłem mechanika walk w GW2 była dla mnie wyzwaniem, kto by w WoW-ie pomyślał, że uniki trzeba będzie robić, że można zginąć w 0.1 sec bo się źle staneło, tam żeby zginąć trzeba było przysypiać przy klawiaturze, a cały zestaw addonów dbał o to by wiedzieć dokładnie co się za chwilę stanie. Cały problem z ubiciem jakiejś maszkary polegał tylko na odpowiednim zgraniu drużyny. Zresztą w pandzie na LFR (raid dla random grupy) nie da się praktycznie zginąć nawet robiąc głupoty (nie sprawdzałem, to opinia kilku innych osób poparta filmikiem z raidu).

Przynajmniej trzeba było zgrać drużynę aby ukończyć rajd , w GW2 rodzaj drużyny ma minimalne znaczenie dla odmainy. GW2 to świetna gra i ma wiele fajnych rozwiązań, nie mówię że jest zła. Ja akurat się na niej zawiodłem , po prostu oczekiwałem czegoś innego. Wolę jak gra MMO RPG stawia przed nami jakieś cele dłużej niż kilkadziesiąt godzin, oczywiście potem zostaje jeszcze tzw. "fun z gry" ale fun z gry to ja mogę mieć w Quake albo League of Legends i to bez kilkudziesięciu godzin przebijania się do end-gamu.

Może to wy macie rację a ja się mylę. Po prostu chyba podchodzę do sprawy inaczej - grając w wyżej wspomnianego LoL czy Quake świetnie się bawiłem i nie musiałem wbijać żadnego durnego "end-game" liczył się tylko pomysł i skill... i tu pojawia się wg mnie największy problem , żeby mieć skill trzeba dużo grać , żeby dużo grać trzeba mieć dużo czasu a ja go nie mam tyle co kiedyć. Więc owszem miałem super "fun" ale po jakimś czasie człowiek zaczyna zauważać że stoi w miejscu miast robić postępy, w końcu te gry polegają przecież na rywalizacji a jak rywalizować jeśli się nie ma formy? Zabawa zabawą ale nikt nie lubi ciągle przegrywać, zwłaszcza z graczami którzy grają o wiele krócej od nas. Tu dochodzimy do sedna sprawy , jeśli w GW2 po kilku tygodniach każdy spokojnie osiąga ten słynny "end-game" to co to za MMO RPG ,gdzie postać która ma 6 tyg walczy jak równy z postaciami prawie rocznymi. Ja osobiście oczekuje od MMO RPG że czas który jej poświęcę przełoży się na osiągi w grze, właśnie dlatego że mam tego czasu mało! Brzmi to wręcz paradoksalnie ale jak się nad tym zastanowić rozważając długoterminową grę ma to sens. Jeśli poświęcę grze 2 lata pykając sobie nawet tylko te kilka godzinek tygodniowo to chce mieć oprócz "funu" także poczucie że przez te 2 lata cały czas osiągałem postęp a nie stałem w miejscu i żaden 6 tygodniowy char nie będzie mi podskakiwał.

Niemniej jak pisałem wyżej może to wasze podejście jest lepsze.

Co do EQ to właśnie obawiam się tego że będą to takie proste mmo.

2012
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 13, 2013, 06:37:38 »
Wiesz jak dla mnie podobieństwo do GW2 to wada.
Kupiłem to grę zaraz po premierze spodziewając się wciągającego MMO na długie miesiące... po 3 tyg wbiłem lvl cap grając bardzo lajtowo, a wszechobecne ułatwienia i uproszcczenia ogólnie pojetej mechaniki gry dla 'idiotów' kazały mnie odstawić pudełko na półkę już po 3 miesiącach.

Upodobnienie bohaterów - kobieta z filmiku wygląda jak żywcem wyjęta z Bioschock Infinity (który miał raczej komiksową grafikę) a lew wygląda poprostu jak maskotka - są puszczeniem oka w stronę młodszej grupy odbiorców i myślę ,że taki będzie docelowy target dla tej gry co wg mnie wiele mówi o jej "poprzeczce". Jak dla mnie to wada.

2013
Inne gry / Odp: Everquest Next - EQN - Heroic Fantasy Sandbox
« dnia: Sierpień 12, 2013, 18:51:06 »
Ja się boję  :( bo zabardzo mnie się kojarzy ze skrzyżowaniem World of Warcraft z Guild Wars 2  ...
jeszcze niech zaczną się chwalić ,że gra będzie "przystępna" i prawie na pewno oleję ten tytuł.

2014
Dyskusje ogólne / Odp: Jak zostałem awoxerem
« dnia: Sierpień 10, 2013, 15:56:39 »
 :D

najgorsze jest to ,że rozmowa 2-3 osób zaprezentowana tutaj rzutuje nie tylko na korpy ale i całe FW.

2015
Linki do KB mi nie działają :(
A o co poszło? o kobietę?  ???

2016
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Drony
« dnia: Lipiec 27, 2013, 21:21:40 »
http://nevillesmit.com/blog/2013/6/28/drones-guide

Bardzo fajny poradnik na temat dron, tylko że po angielsku.

Dzięki za ten link, sporo mi rozjaśnił w głowie.

2017
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Drony
« dnia: Lipiec 27, 2013, 20:15:10 »
Nie chciałem zaczynać nowego wątku, a pytanko akurat na temat dronek mam.

Dlaczego więszość jeśli nie wszyscy latają z dronkami gallente? co fit to Hobgobliny i Hammerheady , od wielkiego dzwona widzę warriory. Dlaczego nikt nie lata np z amarrskimi dronami albo caldari?

2018
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XI
« dnia: Lipiec 27, 2013, 19:14:40 »
ile tych statków nagród dają? tylko dwa? czy po 2 dla kazdego czlonka zwycięskiego teamu?

po ile ISK potem chodzą takie statki? :D Pewnie nie na sprzedaż są..

2019
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 27, 2013, 16:59:09 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZNztbJlXVRc[/youtube]

jeśli to ma być jakiś kontrargument na to co napisałem (nie wiem bo kolega nie raczył opisać jaki cel przyświecał jego akcji)
to nie wnosi nic do dyskusji.

2020
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 27, 2013, 13:38:30 »
jest jeszcze jeden plus FPS na konsoli :P
jakie jest prawdopodobieństwo że ktoś będzie używał hacka do celowania na PC a na konsoli ?  8)

Tylko mnie nie pomstujcie zaraz ,że gdzieś w podtekscie sugeruje że wszyscy gracze PC to 'botownicy' i 'hax0ry' ;)

2021
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 26, 2013, 06:35:39 »
Nie mam ochoty przepraszać kogoś kto mnie nazywa złodziejem? Twoje postrzeganie rzeczywistości PC jest spaczone i nie widzi mi się generalnie dyskusja z Tobą.

Tak na serio... Niech wstanie ten kto nigdy nie ściągnął nic nielegalnie.
...
<cisza>


2022
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 22, 2013, 14:50:19 »
Błąd logiczny. Zdanie powinno brzmieć: siłą konsol jest to, że mają tylko jedną konfiguracje sprzętowo-programową, wiec nie trzeba gier optymalizować pod XXX różnorakich konfiguracji sprzętowo-programowych jak w ekosystemie PC.


No to się uśmiałem :) haha
Podam Ci lepsze wytłumaczenie , na PC developerzy nie muszą przykładać się do optymalizacji bo zawsze mogę powiedzieć że ich gra pójdzie tylko na najmocniejszych komputerach bo mają wymagający silnik graficzny i pierdyliard wodotrysków  :P

2023
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 22, 2013, 11:28:48 »
Przecież nikt nie namawia was na kupno konsol.
Nikt też nie mówi że są lepsze. Więc o co chodzi?  ;D

Czyli dochodzimy do sedna sprawy DUST jest "Beee" bo jest na konsole ale jakby wyszedł na PC (które są lepsze, zajebiściejsze i bardziej pr0)  to byłby Suuuppeeeeeerrrrrr!

Ok, Temat można zamknąć.  8)

2024
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 21, 2013, 18:11:11 »
Niech Ci będzie.

Dalej nie rozumiem jak można porównywać grafikę gier robionych na obecne pc do grafiki gier na konsolę której premiera była ponad 5lat temu.

2025
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 21, 2013, 16:11:03 »
@ HammerSnake ciekawe ze najwiecej do powiedzenia mają osoby które nie mają PS3 i nigdy nie grały w DUST.
Nie wiem co Ci się podoba w grafice Natural Selection, akurat tutaj strzelasz sobie w stopę bo grafika jest przeciętna a animacje drewniane. Owszem pomysł na grę bardzo ciekawy i innowacyjny ale grafika średnia.

A EVE to niby nie jest produkt niszowy?  :P Spodziewasz się że w grę w której trzeba umieć samemu zbudować Fit i wiedzieć jak nim walczyć będzie hitem na miarę MW3 ?  ;)

Natural Selection to też gra niszowa i nikt nie płacze że mało osób gra  :P

2026
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 19, 2013, 12:06:14 »
Zapominasz o tym, że na PC mają już potężną bazę graczy, którzy zamiast spinować statkami w hangarze z chęcią pograli by razem w DUST, a tak, przez to że nie mają konsoli, odpalają Czołgi War Thundera czy inne Neverwintery ;)

Ok to powiem inaczej,
jak im dasz kasę na porządny nowy silnik graficzny i kilkadziesiąt milionów $$ na zrobienie konkurencyjnej grafiki FHD to na pewno zrobią wersję na pc :)

ps. Ta "potężna" baza graczy na pc to te 500k subskrybentow (z altami) ? :D

2027
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 19, 2013, 06:38:35 »
Tą zdartą płytę  dust+pc można było raz posłuchać, ale wy tak będziecie do końca świata o tym gadać, gdziekolwiek się przewije słowo klucz "dust"? ::)

 8)

Na rynku pc jest mnóstwo darmowych FPS (ciekawych i z opcajmi customizacji jak w Dust i przeważnie na nowszych silnikach), ponadto są wielomilionowe projekty jak BF3,MW3. Na PS3 mogli kupić starusienki silnik Unreal który i tak wyciśnie max z PS3 i nie mają żadnej konkurencji jeśli chodzi o Free FPS.
Więc był to bardzo świadomy wybór.


Dust to bardzo przyjemna strzelanka z opcjami customizacji ekwipunku i nie tylko (wpis Nosum Hseebnrido), ale porównywanie jej do EVE (że ma byćwielka polityka itp.) to pomyłka.

2028
Inne gry / Odp: Shadowrun Returns.
« dnia: Lipiec 19, 2013, 06:28:58 »
ja to kupie, od dawna czekam na rpg z turową walką.

2029
Dyskusje ogólne / Odp: DUST rozpada się w dust
« dnia: Lipiec 18, 2013, 22:24:06 »
Artykuł jak to artykuł :)

Może trochę ztrolluję ale ciekaw jestem ile osób z wypowiadających się tu grało w Dust :P

2030
Przedpokój / Odp: Cześć
« dnia: Lipiec 16, 2013, 12:39:57 »
Wg. mnie na poszątek warto pójść do Unseen Academy - posiedzieć, popatrzeć co i jak, porozmawiać z innymi ludźmi. Zapisać się na kilka szkoleń ,żeby nauczyć się podstaw i nie zrazić od razu do EVE, a przy okazji szkoleń zobaczyć co się z czym je.
Na pewno nie da to 100% odpowiedzi na pytanie 'co robić?' ale będzie jakieś pojęcie w czym wybierać.

Przynajmniej jak tak zaczynałem :)

Strony: 1 ... 56 57 [58] 59 60