Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pynio

Strony: 1 [2]
36
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Sierpień 14, 2015, 23:04:48 »
Za 70$ wsiadasz i lecisz i jest zajebiście. Za 35$ dostajesz NADZIEJĘ, że cokolwiek porobisz i nie wiadomo czy nie będzie chujowo ;) Decyduj sam.

37
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Sierpień 14, 2015, 22:40:43 »
Czytałem dzisiaj. Jest kompletny czad!!! Braben idzie po bandzie :)

38
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Sierpień 12, 2015, 11:33:14 »
Moja karta graficzna ma taka opcje że nagrywa 20 minutowe powtórki w tle a to jest tylko chujowy radeon może wasze wyjebane w kosmos Nvidie też coś takiego mają ?
Jest i nazywa się to Nvidia shadow play.

39
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 11, 2015, 13:21:29 »
I tak jest spoko, raz tylko zostałem głupkiem  :-\ , Admin wkroczył i jest luz. Ja obecnie wycofuję się z tego tematu. Poczekam na dalsze wersje, obecna niestety mnie nie przekonuje.

40
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 11, 2015, 01:13:18 »
Heh... no dobra :) Coś postaram się napisać więcej. Może wyjdzie z tego jakaś rzeczowa rozmowa na forum, na którym piszesz.

1. Wiadomą rzeczą jest, że odnoszę E:D do SC. Są to podobne produkty, podobne uniwersum, mechanika rozgrywki itp itd. Pytanie dlaczego odnoszę produkt finalny jakim jest E:D do alfy czy tam bety SC. Już wyjaśniam: Staram się odnieść czas i możliwości finansowe obu produktów. Nie znam oczywiście dokładnych liczb, ale E:D powstało za kilkanaście (kilkadziesiąt...) razy mniej pieniędzy i... no właśnie - już jest od dłuższego czasu na rynku. Na SC zbierają (bezczelne wręcz kwoty) i mamy do czynienia z 1 (słownie JEDNYM) modułem. Dlatego z premedytacją porównuję oba tytuły.

2. Doczytałem tam na forum - grafika w SC prezentuje się (zdecydowanie - tutaj mam wątpliwości) lepiej niż w E:D. Kolega się źle domyślił :) Nie wiem czemu mam tutaj opory, może to kwestia użytego silnika (CryEngine... ). Polecam zapoznanie się z tym trailerem:

https://www.youtube.com/watch?v=KAzlgkxU4IM

Jest to wprawdzie Unreal Tournement 2015, ale zrobiony (jak wiadomo) przy użyciu silnika UnrealEngine 4. Mapa nawet pasuje teksturami do Stratiosa z Eve ;)

Wydaje mi się, że CryEngine nie jest najlepszym wyborem. UE4 spisałby się tutaj wybornie, SC potrafi mi chrupnąć, a nawet łapię freeza (wiem... znowu alfa).

Także miałem zainstalowane demo Unreala 2015, specjalnie by zobaczyć jak to będzie chodzić i wyglądać (głównie z powodu na silnik). UWAGA: Pre alfa wygląda po prostu nieprawdopodobnie, wgniata w fotel... do tego nie wiem ile ja tam mam... milion fps ;) I podstawa dla mnie (to odnośnie "sztuczności"). E:D, mimo, że gorsza graficznie, to od tej strony prezentuje się "spójnie", klimatycznie, "realistycznie". Wystarczy przelecieć się nisko nad pierścieniami Saturna, by zrozumieć o co chodzi - jakość schodzi na dalszy plan - wizualnie "jesteś tam". W SC jest ładnie, ale statki wydają się "doklejone" do reszty, to wrażenie potęguje ich lot i zastosowana fizyka. Fakt, planeta, nad którą się walczy jest pięknie zrobiona, ale to praktycznie wszystko.

3. No dźwięki - Tutaj nie ma co pisać. E:D wypada fantastycznie. Na mocnym zestawie audio mruczący silnik jest kapitalny. W SC te "laserki" nie brzmią zbyt poważnie, a silniki to w ogóle - kolejny element "sztuczności".

4. Ponownie co do sterowania - to mnie zastanawia, bo przecież testerzy na czymś grają. Wychodzę zatem z założenia, że tłuką wyłącznie na padzie, bo nawet w takiej wersji powinna być implementacja jakichkolwiek Hotasów (to jakby w Project Cars w fazie beta nie były obsługiawne kierownice - WTF?). Nawiasem mówiąc jak się przegląda opcje to jest wizerunek Joya - jest on bez oddzielnej przepustnicy ;) Przecież jak ktoś ma 2000 czy 8000 $ na SC to pewnie ma jakiegoś hotasa za te marne grosiwo ;) To chyba poważny tytuł dla dużych dzieci. Tutaj jestem zaskoczony.

5. Sam system walki, czyli coś co jedynie można przetestować - no dla mnie jeden wielki chaos. Statki zbyt szybko reagują na ruch drążka (jest wskażnik G-force, ale przy takich wygibasach jakie można robić pilot nawet nie jęknie). Tutaj wypada o wiele lepiej stary Freespace 2 czy seria X.

6. Generalnie: Mimo, że E:D daleko do ideału... bardzo. To jednak ja osobiście, mimo że pustawo tam i specyficznie to lubię wieczorkiem czasem zasiąść za sterami Cobry MK3 i odpalić te mruczące silniki i wydokować ze stacji, patrząc jak inni czasem rozbijają się o wlot do niej :) Czuć znakomicie klimat starego Frontiera w nowej, znacznie lepszej odsłonie. Na dodatek widać, że pracują i dodają content do gry.
W SC obecnie nie czuję w ogóle klimatu z WingCommandera czy jemu podobnych - X-wing, Tie fighter, Freelancer. Jest obecnie parę elementów układanki - podobno gigantycznej, za niebagatelne pieniądze, a te pare klocuszków i tak do siebie w chwili obecnej za bardzo nie pasuje.

Życzę oczywiście jak najlepiej, ponieważ lepiej mieć 5 doskonałych tytułów tego trypu niż 0 (co miało miejsce przez kilkanaście ostatnich lat), jednak w chwili obecnej pozostaję po ciemnej stronie mocy ;)

(fak... ale się rozpisałem)

41
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 10, 2015, 23:52:20 »
Pewnie mnie zjedzą, ale co tam :) Dość powierzchownie opisałem odczucia, nie widziałem, że będę na forum SC ;) Tam pewnie próbowałbym opisać to dokładniej z większą liczbą argumentów.

No nic, zobaczymy :)

42
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 10, 2015, 23:08:25 »
Kurwa co za katorga...

Walczyłem z tym czymś przez 2,5 godziny. Wrażenia na szybko:

Dobrze, że instalacja na SSD, bo czas oczekiwania na loadingu i tak znaczny.

Odgłosy, udźwiękowienie shipów - tragedia pomijając głos komputera pokładowego. Reszta nie robi kompletnie żadnego wrażenia.
Grafika - ustawienia najwyższe - jest ładnie, ale tyłka kompletnie nie urywa. Fajne niektóre modele, ale niektóre wyglądają jak trzydrzwiowa szafa, np ten:

http://vignette3.wikia.nocookie.net/starcitizen/images/9/99/Aurora_brochure_page_09-1.png/revision/latest?cb=20130427100237

W miarę poprawna obsługa FreeTrack. Można głowa kręcić w kabinie i działa to ok. Jednak wtedy wymagany pad, bo mózg wysiada, jak próbuję się to ogarnąć na raz głową, klawiaturą i myszką :) (w tym wypadku chodzi o hangar, czyli tryb FPS)

No i dwa największe zarzuty - Saitek x52, podłączam w Elite Dangerous i pięknie wszystko jest skonfigurowane, SC nie ma pojęcia co to za urządzenie. Po 10 minutach grzebania w opcjach opuściłem ten łez padół i próbowałem tym czymś polatać. Np. kolokwialnie pisząc - odchylając drążek w prawo lub lewo otrzymuję lot poziomy w tych kierunkach (w każdej innej maszynie odpowiada za to orczyk, nawet w E:D, który jest też kosmicznym ustrojstwem). Niestety nie idzie się do tego przyzwyczaić i kurwica idzie człowieka trafić. Oczywiście są mapy dla SC, ale w tej fazie do tak popularnego urządzenia powinno być to w dystrybucji, a nie żebym jeszcze 2 godziny spędzał nad tym, które ustawienie będzie najlepsze. Opcje są mega nieczytelne, do wyboru mam np: HOTAS 1,2,3,4 :) Jakie różnice - nie chce mi się wnikać. Ważne, że po "wybraniu" czegokolwiek, nic się nie zmienia i tak mam po powrocie MOUSE. Super.

Drugi: pewnie bym i spędził poszukując tych map klawiszy ale... Nie dość, że kompletnie nie ma klimatu (do E:D nawet nie ma startu), całość wygląda okropnie sztucznie, brak jakiejś "spójności", kompletnie spieprzone kolizje obiektów (mimo, że chwalą się osławioną już destrukcją shipów), mizerne efekty graficzne i dźwiękowe, zero klimatu, fizyka statków kompletnie sztuczna i bardzo ciężko się do niej przyzwyczaić, sterowanie domyślne nie istnieje...

No generalnie na taki budżet i takie "wyniki" to - mogę napisać wreszcie po sprawdzeniu : KOMPLETNA KATASTROFA :) Zatem odpisuję: Grałem i kupa jakich mało :)

Wiem - to alfa :) Za 85 mil zielonych.

43
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 10, 2015, 20:07:37 »
Dzięki

24 GB już się ściągają.

44
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 10, 2015, 18:56:50 »
Skąd mam ten free gamescon coupon wziąć?

Zgodnie z tym co oni wyprawiają to chyba trzeba było być tam i dostać coś takiego:

"If you have a valid code given to you on the floor of the conference, paste it below to activate the Gamescom free flight weekend on your account!"

Nie byłem on the floor of the conference, zatem chyba mogę obejść się smakiem :) Cały Robercik i jego SC

45
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 25, 2015, 21:36:42 »
Nie no remap skilli to przesada. W każdym momencie zmiany bolą, tego co ma 10, tego co ma 40 i tego co ma 80.

46
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 23, 2015, 23:51:25 »
Sztosz... no ale właśnie genialność niektórych gier polega na tym o czym napisałeś. Dla mnie to tzw "złoty środek" - maksymalnie proste zasady, a przy tym maksymalnie dużo możliwości, wykorzystania taktyki.

Doskonale dla mnie opisują to dwa przykłady - szachy, tutaj wiadomo. I jak dla mnie...

Twilight struggle, czyli gra planszowa w Polsce do kupienia pod nazwą "Zimna wojna". Jest to planszówka z ery "nowych" planszówek, która o lata świetlne wyprzedza chińczyki czy inne eurobiznesy. Tam jest podobnie - zasady są genialnie wręcz proste, ale taktyki, zagrania, strategie, rozgrywki, kombinacje, zachowania przy stole, blefowanie - wręcz nieskończone. Tłumaczysz zasady w godzinkę, uczysz się "grać" latami :)

Eve wg. mnie jest dość blisko tej równowagi. Przy całym poziomie skomplikowania jest dość przystępna. Handel, produkcja, informacje, które kiedyś były niedostępne (podświetlenie modułów), samo wprowadzenie w chwili obecnej. To bardziej cała reszta staje się casualowa, dlatego chyba Eve coraz bardziej odstaje.

47
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 23, 2015, 20:41:23 »
" To wciąż całkiem sporo, jednak jest to również sygnał, że żywot tej produkcji już wkrótce dobiegnie końca."

Nie mogę skomentować idioty. Dacie rade się tam wbić i napisać parę słów?

Co to w ogóle za gówniany portal?

Pozostałe tytuły:

Rodzic wybiera dziecko czy… smartfon?

"Wyspa zombie" - nowa książka z zombiakami już w księgarniac...

Jak nie lubię trollować, tak tam bym zaszalał

48
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Lipiec 23, 2015, 19:02:00 »
Pozwole się z Tobą znowu nie zgodzić ;)

Zobacz na forum jak duże jest polskie community (chyba mamy słabość go tego typu tytułów, bo zarówno w Eve jak i w Elite jest nas sporo). Nie siedzę z nimi na TS czy nie prowadzę rozmów, ale z pewnością jest mnóstwo ludzi z PL, którzy grają. Na liczbę graczy in game też ostatnio nie narzekałem, odbyłem sporo bitek, popiraciłem. Gonią mnie bardzo często i wyciągają z Warp (specjalny moduł). Pamiętam jak raz mi się skończyło paliwo, a nie miałem modułu do zbierania paliwa ze słońca, wlazłem na forum PL, pogadałem z goścmi, bez problemu byli chętni podlecieć i podzielić się paliwkiem.

Często widuję kolesi, którzy latają parami lub trójkami (wiem, w Eve to brzmi śmiesznie). No ale i tak sukces. Co do reszty się zasadniczo zgodzę ;). Jeśli natomiast gra będzie na rynku dekadę i będą cały czas przy niej pracować to liczę, że będzie to już naprawdę ogromna produkcja. Generalnie pochwalam ten sposób wypuszczania produktu, a nie odwrotny (vide SC). Może się kiedyś zmówimy i spotkamy się in game. Zobaczymy co będzie można porobić i podzielimy się wrażeniami na forum :) Ja jestem "za".

49
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Lipiec 22, 2015, 13:09:55 »
Mona X - tak sądziłem, że stwierdzisz po moim dodaniu w post scriptum. Nie odbieraj tego źle, ja się bardzo cieszę, że kasa płynie szerokim strumieniem pod warunkiem, że będą umieli ją sensownie wykorzystać na SC. Boję się tylko, że jak to padnie, a mam takie obawy, to nikt się nie zastanowi, że tak naprawdę na własne życzenie, a to znowu pociągnie całego kickstartera w dół. Będzie szkoda, bo jak słyszałes może o Pillars Of Ethernity z Obsidian Ent., to jest to najlepsze RPG od lat (produkcja naprawdę wspaniała), właśnie stworzone dzięki crowdfundingowi. 

Nie musisz tak mnie atakować :) Cenię Pana Krzysztofa Robertsa, jednak jak początkowo podchodziłem do SC jak Ty (no może bez tak wrogiego nastawienia do zdania innych), tak obecnie wylądowałem po drugiej stronie i jestem ogromnym sceptykiem, za długo to trwa, a wyników w ogóle nie pokazują.

Anthar - zdecydowanie się nie zgodzę :) Wprowadzili spore zmiany względem wydobycia (drony wydobywcze). Wprowadzili fajna mechanikę dotyczącą wykradania cargo z innych statków (drony wyrywające drzwi cargo - super to wygląda), wprowadzili "skrzydła", wprowadzili też ogromną zmianę czyli POWERPLAY czyli 8 frakcji, do których można dołączyć.

https://www.elitedangerous.com/en/powerplay

Generalnie pracują nad tematem.

Mona - nie sądzisz, że to trochę kpina z ludzi:

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Combos/The-Completionist-Digital

18,450 $ za pakiet w grze, której nie ma?

50
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Lipiec 22, 2015, 11:16:33 »
Mona X - cieszę się, że jesteś takim fanem SC, jednak jak dla mnie podchodzisz do tego tytułu zbyt życzeniowo i z klapkami na oczach. Wiadomo jest, że wsparcie jakie dostali i nadal dostają ich przerosło. Nikt nie sądził na początku, że dojdzie do 85KK $. Pewnie przez kolejne lata nic tego wyniku nie pobije, ale... No właśnie - też bym chciał żeby to co obiecują było realne, ale obecnie na rynku istnieje wyłącznie Elite Dangerous (zrobiony za o wiele mniejsza kwotę, ale działa wspaniale i się rozwija), a z SC mamy tylko hangar i dog fight...

Co do FPS, to śmiech mnie ogarnął jak to zobaczyłem i cieszę się, że pomysł pada.

qlko1 - Zgadzam się w 100%. (Nie)stety nie śledzę tematu SC na tyle, by się wypowiadać o doświadczeniu ekipy, która to robi.

ps. pewnie w trakcie pisania tego posta wpadło im kolejne 500 $ ;)

51
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Lipiec 21, 2015, 23:58:02 »
http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2015/29/star-citizen-czekasz-na-modul-fps-to-sie-rozczarujesz

Masz nowsze njusy niż z wczoraj?

ps wiem... czytałem hejterów z komentarzy poniżej. Jednak dostać prawie 400 mln PLN i zrobić do tej pory takie gówno, to mało kto potrafi ;)

52
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Lipiec 21, 2015, 22:54:57 »
Tak

53
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Lipiec 21, 2015, 22:50:31 »
Proponuję wejść na stronę główną:

https://robertsspaceindustries.com/

Potem zakładka Star Citizen i od razu poniżej (jak wyjedzie) - funding. Ustawić sobie LATEST STATS... np. w dniu dzisiejszym (TYLKO) wpłynęło ~ 35.000 $.

Zakładka Hours też robi wrażenie - około 18 godziny wpłynęło 1800 zielonych.

Fajna kasa jak na grę, która okaże się największym przekrętem od amber gold ;) Ludzie po przygodach z Batmanem Arkham knight (dla niezorientowanych - pierwszy raz w historii WB w 100% oddawał kasę za PC port), lub innych przedpłaconych gniotów nadal niczego się nie nauczyli.

Z drugiej strony spoko. Kolo idzie spać a tu na koncie 100.000 zł więcej ;)

ps. fajnie, że są nowe shipy w hangarze muahahahahaha

ps2. o kurwa!!! mapę pokażą? A wiecie, że tryb FPS jednak odpadł... pewnie za mało kasiorki

54
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Lipiec 20, 2015, 13:19:35 »
As such, during downtime on Tuesday July 21st, we will be issuing every character who had an active training queue as of downtime on July 15th with 50,000 free skillpoints.

55
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Lipiec 15, 2015, 21:48:34 »
Chyba coś zdrowo jebnęło.

Nie ma możliwości, żeby po roll back'u serwer nie wstał w ciągu kilkinastu minut. Coś zdecydowanie poszło nie tak i nawet po cofnięciu aktualizacji nie mogą sobie porawdzić z problemem. Zastanawia też cisza na forum, 181 stron pogaduszek, a devsi tylko chyba dwa razy coś skrobneli. Jakby mieli jakieś konkretne info co jest, to z pewnością podali by to na forum.

Mocno mi się to nie podoba w każdym razie...

56
Off Topic / Odp: Tania karta graficzna do 300 zł max.
« dnia: Lipiec 07, 2015, 23:05:24 »
Jakby Cię interesowała karta to mam w szafce

Sapphire 6950 - coś takiego:

http://www.amd.com/en-us/products/graphics/desktop/6000/6950

ale... zmodowany bios na 6970 (bios nr 1 jest na 6970, bios nr 2 jest oryginalny - karta ma przełącznik), poczytasz tutaj:

http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159

Dodatkowo wymienione kompletne badziewie, czyli chłodzenie na to:

http://smg.photobucket.com/user/pLasmeh/media/Gelid%20Icy%20Rev%202/IMG_1605.jpg.html

Geilid Icy Vision-a. Karta jest praktycznie niesłyszalna + spory potencjał do OC. Nie podkęracłem, bo proc i tak nie radził sobie z podręconą kartą.

Pytania - wal na priv.

57
Inne gry / Odp: Civilization: Beyond Earth
« dnia: Czerwiec 13, 2015, 18:05:40 »
Jak już chcecie pograć w dobrą grę w klimatach "cywilizacyjnych", to polecę Wam Galactic Civilization 3. Wyszła całkiem niedawno, kupiłem w fazie beta i jestem mega zadowolony. Bardzo fajnie działa multi, można się umówić i ładnie to działa, do tego ogrom wynalazków, rozbudowa i projektowanie własnych statków. Niektrzy narzekają, że to takie remake dwójki, ale w porównaniu do tej protezy czyli beyond Earth, która poza samym "core" w chwili obecnej kompletnie nic nie posiada, to jak dla mnie mogą takie rimejki robić ;)

Krótki review:

https://www.youtube.com/watch?v=yymt_y2cA1Q

58
O Człowieku....

MortimerPL

Nie wiem czy dalej siedzisz w planszówkach, ale wyszła niedawno wersja Online Gwiezdnego Kupca. :) Też w czasach młdości zagrywałem się w tą grę, aczkolwiek była ona tak skomplikowana (miałem wtedy naście lat) i nie było osób do gry, że poszła niestety na półkę.

Zresztą...

Niektóre planszówki skomplikowanie przebijają obecnie Eve i GK :)

59
Poradniki / Odp: Inwestorzy i dłużnicy
« dnia: Maj 11, 2015, 17:56:19 »
Czy są jakies programy, strony w których mogę śledzić ceny interesujących mnie przedmiotów bez logowania się do EVE?
Chodzi o to aby program je zapamiętywał, żebym nie musiał za każdym razem wklepywać nazw 20+ przedmiotów.

Polecam Eve Mentat :)

Dziękuję.

60
Inne gry / Odp: Dreadnought
« dnia: Styczeń 29, 2015, 19:05:32 »
https://www.youtube.com/watch?v=k9RQlYlqi1o

Oni już mają w dorobku grę Yager - tak mi się wydaje z oglądnięcia tych materiałów. Fajna gierka była. Przewińcie tak do 5 minuty to widać wielkie podobieństwa.

61
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Styczeń 27, 2015, 23:09:26 »
Najfajniejsze były (chyba tak to się nazywało) Ramming Frigate czy jakoś tak. Te, które potrafiły wypychać jednostki z walki. Śwnetna sprawa. Skończyłem wszystkie Homeworldy na najtrudniejszym poziomie. Genialna gra, muzyka - do dzisiaj słucham... Pamiętam jak włączyłem demo pierwszy raz (wyszło, chyba  były 2 misje) to po prostu nie mogłem wstać z fotela :)

62
Dyskusje ogólne / Odp: EVE: THE SECOND DECADE COLLECTOR'S EDITION
« dnia: Grudzień 30, 2014, 20:51:17 »
Moje było. Przedarte mam teraz w środku to kartonowe. Ledwo się trzymało jak przyszło.

63
Ja dodam od siebie (może była): Isaac Asimov: Ja robot. Genialna książka, proszę się nie odnosić do filmu. Ogólnie Asimov jest genialny. i Wszystkie książki Dick'a. Jednak "Ja robot" - mistrzostwo.

64
Inne gry / Odp: Shallow Space
« dnia: Grudzień 26, 2014, 00:01:22 »
Skończyłem wszystkie Homeworldy czyli I, dodatek i II. Pierwszy raz Homeworld odpaliłem na demku, wyszło takowe i były chyba dwie misje. Początek po prostu mnie zniszczył... Do dzisiaj ten moment pamiętam. Nawiasem mówiąc robią remake w HD :) Co do shallow space - nie mam pojęcia co to ;)

65
Dyskusje ogólne / Odp: EVE: THE SECOND DECADE COLLECTOR'S EDITION
« dnia: Grudzień 18, 2014, 23:03:19 »
Wszystko się zgadza. Zatem robi się ciekawie. Do tej pory mam tylko jedną kolekcjonerkę, czyli Wiedźmina 2. Należało kolegów wesprzeć. CCP chyba także ;) Dzięki za info!!!

66
Dyskusje ogólne / Odp: EVE: THE SECOND DECADE COLLECTOR'S EDITION
« dnia: Grudzień 18, 2014, 21:41:59 »
Filip

Dopiszesz coś odnośnie tego info na temat 3 miesięcy suba do 22.01? Nic o tym nie ma na stronie, natomiast jest to: New account CD Key with 60 days of game time

Rozumiem, że to 60 dni dla nowego konta. Czy można to jakoś sprzedać na legalu? Nie jest mi potrzebne 3 konto. Doprecyzuj, proszę.

Pzdr

67
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Grudzień 16, 2014, 10:59:40 »
Może parę słów w temacie :)

Posiadam od paru miesięcy betę, pograne tak ze dwa tygodnie. Zakończyłem historię jak podczas przelotu i przechwycenia jakiegoś zagubionego cargo ze złotem w pustym systemie skończyło mi się paliwo. Jest opcja wezwania pomocy, pojawił się ship (komputerowy) i zaoferował paliwo. Oczywiście w kieszeni miałem 3$, reszta w cargo + znalezione złoto... (nie wystarczyło kasy)
Wrzuciłem posta na polskim forum, pojawiło się sporo chętnych co by mi to paliwko podrzucili (ciekawe czy tylko to, chociaż to nie EVE, zatem pewnie otrzymałbym pomoc, a nie kopa w dupę  ;D ). Niestety od tamtej pory się nie logowałem, po logowaniu ze 3 tygodnie temu okazało się, że miałem zresetowane konto i... wyłączyłem.

Parę faktów na temat Elite:

1. Udźwiękowienie: doskonałe. Dźwięki silników, dopalaczy, wszystkiego co dzieje się dookoła jest świetne. Silniki mają swoisty "metaliczny" i "chropowaty" dźwięk. Krztusi się, strzela. Oddaje znakomicie uczucie przyspieszenia. Stacje - zgłaszanie się wieży itp... miód.

2. Grafika: Super. Wprawdzie mam mocnego kompa, którego Elite na pewno nie zarżnie, zatem nie wiem jak z dopracowaniem kodu, jednak chyba jest okej. Nie ma się do czego przyczepić, chociaż paradoksalnie - więcej do oglądania i podziwiania jest w EVE :)

3. LOT: no i tu pojawia się pierwszy "problem"... kontroler - nie macie prawa odpalić tego na klawiaturze i myszce, włączenie tego na padzie... no samochodówki też są wypas podobno na "gałce" - wiadomo jednak, że musi być kierownica. Tutaj bez porzadnego kontrolera SIĘ NIE OBEJDZIE. Ja posiadam coś takiego:

http://prohardver.hu/dl/cnt/2006-11/1370/set_front_b.jpg

Czyli stary dobry Saitek X52. Chyba niezbędne minimum. Symulacja lotu jest dość rozbudowana, by uzyskać przewagę nad wrogiem potrzebne jest płynne balansowanie mocą silników, przełączanie systemów pomiędzy bronią, capem, a silnikami. Do tego można przełączyć się w tryb, gdzie można rozpędzić się, zrobić zwrot o 180 stopni i lecąc tyłem ostrzeliwać się, do tego dochodzą dopalacze, "kosmiczny orczyk" + boczne silniki manewrowe (można latać bokiem - jak masz czym to obsłużyć). Oczywiście wlot do stacji z takim kontrolerem to poezja. Natychmiast widać, kto męczy się z jakimś żenującym padzikiem... Wystarczy sprawdzić dwie rzeczy: ustawienia w opcjach dotyczących kontrolera - tak z 10-15 stron + poczytać forum, czym ludzie grają. Tutaj zatem szacun - nie ma zmiłuj się. Oczywiście nie będę dywagować nad realizmem tutaj, bo nie o to chodzi.

Zrobiłem też domowy TRACK IR (zakładasz to na głowę i jak obrócisz łeb, to w grze masz to odwzorowane). No całość wymiata... naprawdę warto to zobaczyć i poczuć.

4. Największy problem - ZAWARTOŚĆ.

Polatałem te dwa tygodnie - pomyślałem - taki eve w statku + miłość do starego elite i symulatorów. Zacząłem dziubać grosz do grosza, próbowałem trochę misji (kurier, zabójca). Brałem udział w wielkiej (jak na elite) bitwie - 20 statków + wielki dred z uszkodzonym silnikiem. Raz trafiłem na zgraną ekipę 3 kolesi, którzy wyciągneli mnie z warp i załatwili w pół sekundy. Ale to... tyle :) Nie problem jest wygenerować miliard światów. Wolę by ich było 100, ale żeby było co robić. Porównując - Eve to po prostu ogromna galeria handlowa w centrum, a Elite to pusty magazyn za miastem... PUSTKIIIIIIIIIIIIIIIII... Można psioczyć na eve z powodu różnych pomysłów, ale udało im się stworzyć naprawdę MEGA złożony tytuł. Oczywiście brawa dla Brabena, ale gra na razie ma duży problem z zawartością.

5. Największy plus Elite - wróciłem do EVE ;)

Kończąc (ale się rozpisałem) - celowo nic nie piszę o star citizen, bo dla mnie to gówno, przekręt stulecia i rzecz, która nigdy nie wyjdzie. Przewraca im się w głowach (są na etapie dodawania jakichś... zwierząt (petów), jak już zrobili z tego też strzelankę FPP ostatnio). Braben za parę baniek zrobił gigantyczną robotę i chwała mu za to, bo na rynku posucha. Jednak jeśli teraz nie skupią się na zapełnianiu tej piaskownicy zabawkami, to dzieci po pewnym czasie znudzą się i pójdą bawić się gdzie indziej.

Generalnie - wspierać jak najbardziej, jednak przygotować się na to, że jest to tytuł potrzebujący dopracowania, ale patrząc na to co zrobili do tej pory - chyba nie ma się o co martwić :)

No....


Strony: 1 [2]