Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kalressin

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
37
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: learning skills are going away
« dnia: Listopad 26, 2010, 20:49:12 »

A jaki był powód, że były i je skasowali? Jakiś musiał być w końcu... Znalazłem sobie jakiegoś starego devbloga - http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=618 - i powiem, że z większością się zgadzam.


Powodem ze je skasowali byl przede wszystkim fakt ze najpierw je dodali.
Zdajesz sie zapominac ze CCP nie dostalo gotowca, ktory ma naprawic, tylko naprawia rzeczy ktore kiedystam samo spierdzielilo (albo tak im sie wydaje).
Juz od paru lat CCP w wielu sprawach porusza sie jak pijany we mgle.
Np.: pierworodnym grzechem calego systemu bylo przepakowanie Achur w Bloodlines. Nagle rada nr 1 dla kazdego z charem mlodszym niz 3 miechy bylo"skasuj, zrob Achure" I dzieki temu z rasy dolepionej na sile do calego uniwersom, tylko dla polaskotania graczy z chinskiego serwera, wywodzi sie 60% nowych graczy i z 90% altow z tego okresu. To ze bylo to z dupy, bylo wiadomo jeszcze w czasie testow na Sisi i wszyscy to mowili. I co sie dzieje? Zamiast po miesiacu przyznac ze zrobili zle i zbalansowac, to CCP regularnie, co roku wywraca system tworzenia postaci.
No racjonalne jak ch...  >:(



38
Czy istnieje jakies lepsze g....o w ktore mozna wdepnac?
Nie.
Co nie znaczy ze nalezy wdepnac w to, ani ze nalezy na nie wpychac innych.

39
Zdaje sie ze nie trzeba przeczytac tego poradnika zeby wyrobic sobie opinie, bo 80%  przydatnych informacji zostalo zywcem zerznietych z innych przewodnikow.
Niestety ktos to wymieszal z wlasnymi grafomanskimi przemysleniami.
Rozmieszczenie informacji tez jest swietne.
Drony i skille po grid warfare?
Najpierw wormhole a potem banki?

40
World of Tanks / Odp: Nowy Polski Czołg ( niestety nie w WoT )
« dnia: Listopad 11, 2010, 00:50:54 »
Cyfrowe pole walki jest na razie na papierze i w ksiazkach Clancego.
Wyobraz sobie ze taki calkiem mocny,  centralny serwer EVE nie potrafi poprawnie obsluzyc starcia 1000 osob, gdzie ilosc przesylanych duzo jest mniejsza niz w malej potyczce w czasie potencjalnej III wojny swiatowej. A nikt w EVE nie bombarduje przekaznikow i serwerow, lacza nie sa bezprzewodowe i podatne na zaklucenia, no i wogule mozesz miec 1 serwer a nie siec kilku mniejszych z ktorych po bitwie zostanie polowa.
Na razie nie ma technicznych mozliwosci na realne "cyfrowe pole walki". I rowniez ani zolniezy ani czolgistow nie szkoli sie pod tym kantem.
I prawdopodobnie nigdy nie bedzie sie szkolic.

Podczas 1 wojny w Iraku Chalengery i Abramsy atakowały w nocy - na wygaszone silniki (Irakijczycy sądzili że to zmyli termolokatory - zmyliło na tyle że ich Bradleye z 20 do nich waliły).
No niezupelnie. Faktycznie byl taki incydent gdzie amerykanskie czolgi nie zauwazyly okopanych irackich czolgow, ktore nie wlaczyly na czas silnikow i przejechaly prosto przez pozycje irakijczykow. Wtedy tez przekonano sie ze niemieckie 120mm dziala faktycznie potrafia przebic pancerz kazdego czolgu. :P
Skonczylo sie na tym ze amerykanie sie wycofali.
Rowniez nigdy nie bylo bezposredniego starcia Bradley z czolgami T-72.
Glownie dlatego, ze bylo by to w waronkach pustynnych samobojstwem.

41
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 11, 2010, 00:15:42 »
F16 startuje z morza.... codziennie po kilka razy.

Jeszcze ze dwa sztachy tym ziolem i zacznie startowac z rzek.
Serio. ???

Pieprzysz. Jesli bedzie istaniala szansa konfliktu wojennego w u wybrzeza polskiego beda cumowac amerykanskie carriery. Policz sobie ile jest z gdanska do kaliningrady.

Nikt nie wprowadzi superlotniskowcow na Baltyk, chyba ze ma ich za duzo i mu sie znudzily.

Polska ostastnio zostala centrum badania marsa, i to polscy studenci w ramach programu nasa wysylaja sonde na jego powierzchnie. Foxcon, dell, samsung, ikea, fiat, daewoo i wiele innych duzych korporacji ma swoje fabryki w polsce. Na pewno by sie nie odbilo bez echa w stanach.

O tak, potega polskich montowni i centrow ksiegowania jest w swiecie szeroko znana.

42
World of Tanks / Odp: Nowy Polski Czołg ( niestety nie w WoT )
« dnia: Listopad 10, 2010, 17:13:47 »
To co mamy sie uzbrajac w gazrurki i pokrzywy?
Niezupelnie rozumim o co ci chodzi.

43
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 10, 2010, 16:58:39 »

 "Mam rozumieć że obecne Gripen-y w strukturach NATO nie mają linka 16?"

Grippen jest kompatybilny  z link 16 od bodajze 2008 roku. Przetarg byl w 2002.
Btw Szwecja nie jest w NATO i nie ma link 16.

44
Off Topic / Odp: Zakup F-16 do polskiej armii
« dnia: Listopad 10, 2010, 14:00:12 »
Hmm offset ? Przecież jednym z powodów wyboru amerykanów była wysokość offsetu i warunki jakie oferowali. Wszyscy wiemy jak wygląda realizacja warunków, ale nikt nam nie zagwarantuje, że w przypadku ofert europejskich byłoby inaczej.

Wysokosc moze i byla najwyzsza.
Co do warunkow offsetu amerykanskiego, to znam bezposrednio jeden przypadek jak to wygladalo.
Łódźkie centrum terapii laserowej dostalo oferte, z ktorej w skrucie wynikalo ze za ok 30mil na badania, do wynikow ktorych, pierwszenstwo beda mieli amerykanie, maja udostepnic bezplatnie prawa do wszystkich swoich obecnych i przyszlych patentow.
Jesli inne oferty byly rownie korzystne, to ja sie nie dziwie ze nic z tego offsetu nie wyniklo.

45
World of Tanks / Odp: Nowy Polski Czołg ( niestety nie w WoT )
« dnia: Listopad 10, 2010, 11:03:53 »
A mnie mimo wszystko dziwi chęć montowania 120mm na takie podwozie, zwłaszcza biorąc pod uwagę rolę jaką będą spełniały - wsparcie piechoty na misjach zagranicznych, walki w mieście i górach z partyzantką. IMHO tutaj dużo lepiej sprawdziło by się szybkostrzelne działko zdolne skutecznie eliminować piechotę i zapewnić bezpośrednie wsparcie ogniowe (łącznie z położeniem zapory ogniowej) niż armata dużego kalibru o znacznie mniejszej szybkostrzelności. W takiej roli jednak zastanawia mnie stopień ochrony przed IED i RPG które będą głównym zagrożeniem w takiej roli.

No, chyba że ktoś kombinuje jak uczynić z nich tani MBT dla naszych sił. Z jednej strony pomysł taki wydaje się poroniony, z drugiej, jeśli działo będzie w stanie bez problemu wyeliminować wrogi tradycyjny MBT to, przy założeniu one shot one kill, pancerz może mieć mniejsze znaczenie od mobilności i ceny pozwalającej na rzucenie do walki większej ilości takich pojazdów.

120mm na prototypie wynika raczej z tego ze BUMAR probuje sie przebic z swoja amunicja i przyszpanowac nowymi systemami wiezyczki.
No i jakos tak przypadkiem, jakis czas temu, Indie zglosily chec kupna lekkich pojazdu wsparcia z armata 120mm...

46
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Esoteria dla Polakow
« dnia: Listopad 05, 2010, 21:49:15 »
Mieszkaniec 0.0 placze nad jednym jumpem przez brame......
Capsle i JB zaj..... juz ta gre doszczetnie.
Sorry za OT ale jakos nie wytrzymalem....

47
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Październik 28, 2010, 13:53:00 »
Chyba jakieś bajki, mniejsze arty są głównie żeby poskrobać tanki, ew zdjąć light.
W większych o których mówisz po dowolnym poruszeniu czekam koło 8sek na zlokowanie- jak źle wyliczę to muszę się poruszyć i znowu czekam - wrogie arty może wyśledzić skąd strzelam i nie raz mnie tak zdjeli (albo ja tak zdejmowałem).
co do trafienia bezpośredniego - jak jedziesz jak debil na wprost to nie ma się co dziwić że Cię trafię, jak z głową to już po mnie.
Pograj sobie trochę arty proszę - i nie tą małą którą będziesz się podniecał że bez problemu trafiasz kogoś i lock ci wchodzi w ciągu 3sek.

Sturmpanzer ma wystarczajacy wygar na prawie wszystkie medy i lzejsze heavy takie jak KV czy Tygrys. A to czasami 4 tiery roznicy.
Bedziesz strzelal Luchsem do Tygrysa? Nie. A w Sturmie mozesz go spokojnie rozwalic. Jak przyfarcisz to po 1 strzale ma pozar, albo przynajmniej po silniku czy tracku. A ze na 3-4 strzaly? I tak masz wiecej amunicji niz w ciezszej artce i strzelasz szybciej.

48
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Październik 27, 2010, 23:12:57 »
ad1) vk3002 i t34? Bez przegiec. Chyba ze w HT jest kompletnie sam na srodku pola. Ale zawsze jest jakis podjazd, drzewko, albo budynek. Jeszcze mnie nigdy taki duet bez strat nie pojechal, a jezdze dopiero Tygrysem. Pantera albo t44... o to juz inna rozmowa. Na Tygrysa to i jedna Pantera juz wystarczy.

ad2) No moze bez przegiec z tym Mausem i Pziv :P Ale tez uwielbiam haubice.  ;D

ad3) No nie wiem, moze jestem jakims artyleryjskim mesjaszem, ale w Sturmpanzerze z zaloga na 70% (bo jezdze tylko w przerwach jak mi inne czolgi za szybko zezlomuja) 5 killi to nie jest jakies specjalne wydarzenie. W Tygrysie, z zaloga konczaca 2 skilla, wirujacymi wiatrakami, otulony siatka maskujaca i z poprawionym celownikiem, to musze na na ch... stanac zeby tyle w jednej bitwie zdobyc.

ad4) Raczej podejzewam ze mniej "smigasz" po polu bitwy, a bardziej stoisz za kamyczkami i budynkami. Mnie tez artyleria zadko zabija, ale dobra artyleria przydusi atak i nie pozwoli sie wycofac. Team, ktory traci mozliwosc manewru, najczesciej przegrywa.  Tyle ze na szczescie czesto sie zdaza ze 3 dziala pilnuja 1 czolg "bo moze sie wychyli", w czasie kiedy reszta wrogow  wykreca piruety na drugim koncu mapy.

Artyleria jest przegietabo  ma naraz: najwiekszy zasieg, najwiekszy damage, strzela posrednio i ma orbitalna kule wszystkowidzenia. A, no i po kilku sekundach strzela praktyczie  "w punkt", tak ze mozesz sobie wybrac czy z kilometra trafisz w wieze czy w silnik. Jakby tego bylo malo, to na bezposrednim zasiegu moze sie bardzo skutecznie bronic.

49
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 20:06:38 »
Bo rozblyski sloneczne emituja glownie wysokoenergetyczne protony i elektrony ktore powoduja turbulencje w ziemskim polu magnetycznym.
Promieniowanie gamma nie ma nic do tego.
Wiec nie, nie powstanie efekt EMP pod detonacji glowicy w prozni.

50
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 19:24:51 »
[quote author=Kalressin link=topic=8831.msg138130#msg138130 date=1287593464
Beyond a certain altitude a nuclear weapon will not produce any EMP, as the gamma rays will have had sufficient distance to disperse.
[/quote]

51
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 19:11:00 »
Do nuklearnego impulsu EMP potrzebna jest atmosfera i pole magnetyczne.
Brak atmosfery = brak impulsu.


Pozatym w prozni rozprzestrzeni sie promieniowanie elektromagnetyczne, ktore jesli natrafi na pole magnetyczne to w tym polu wytworzy impuls.
A nie sam impuls sie rozprzestrzenia.
EMP to zaburzenie pola magnetycznego. Nie da sie zaburzac czegos czego nie ma.



52
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 18:51:04 »
Fajny link.
Ale gdybys go przeczytal, zanim go zapostowales to dowiedzial bys sie ze:

Impuls powstaje w wyniku przyspieszania, hamowania oraz ruchu po okręgu (w polu magnetycznym) cząstek obdarzonych ładunkiem, głównie elektronów.

W wyniku wybuchu bomby jądrowej powstaje promieniowanie gamma, promieniowanie to oddziałując z powietrzem jonizuje atomy powietrza, a wybitym elektronom nadaje kierunek ruchu zbliżony do kierunku rozprzestrzeniania się promieniowania. Przyspieszane elektrony są źródłem promieniowania elektromagnetycznego.

Powstała w wyniku wybuchu i promieniowania jonizującego plazma jest pchana siłą wybuchu, poruszając się w ziemskim polu magnetycznym, na zasadzie pola wmrożonego pcha pole magnetyczne wraz z falą uderzeniową wybuchu. Gdy zmiany są gwałtowne i silne, to zaburzenia pola magnetycznego rozprzestrzeniają się jako promieniowanie elektromagnetyczne. W ten sposób powstaje impuls elektromagnetyczny gdy do ziemskiej magnetosfery dotrze fala erupcji słonecznej lub wpadnie do atmosfery duży meteoroid.


I dorzuce jeszcze z angielskiej jak malo:

Beyond a certain altitude a nuclear weapon will not produce any EMP, as the gamma rays will have had sufficient distance to disperse. In deep space or on worlds with no magnetic field (the moon or Mars for example) there will be little or no EMP. This has implications for certain kinds of nuclear rocket engines, such as Project Orion.

53
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 18:17:34 »
No do tego zeby EMP ..no nie wiem ... powstal. ::)
Promieniowanie gamma musi miec co jonizowac( np. atmosfera)  a czastki z ladunkiem musza sie poruszac w polu magnetycznym zeby je zaburzyc. (czyli musi byc jakies pole magnetyczne).

54
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 17:55:48 »
Do nuklearnego impulsu EMP potrzebna jest atmosfera i pole magnetyczne.
Brak atmosfery = brak impulsu.

55
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 17:26:18 »
Tu nie chodzi o samych pseudoekologow i politykow.
Tu bardziej chodzi o ludzi.
Nawet tu na forum byla kiedys dyskusja o straszliwych skutkach Czarnobyla i ciezko bylo wytlumaczyc niektorym ze to "wysokie skazenie promieniotworcze" ograniczylo sie do kilku km kwadratowych, i ze zajace kicajace nawet bezposrednio po paru hektarach maja to w d... i zyja.
Wszystko przez to, ze generalnie ludzie wierza ze jak "atomowe" to musi byc "niebezpieczne".

56
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 16:31:00 »
Raczej wywolywany od lat piecdziesiatych strach przed energia jadrowa.

57
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 16, 2010, 19:11:21 »
A to swieta racja.
Tak samo mozesz reklamowac usluge jesli np. serwer lezy przez kilka dni. I to nie wazne co sobie CCP wpisze w EULA.
A jesli w sadzie beda sie powolywac na zapisy o braku mozliwosci reklamacji to sad, to obali, bo takie zapisy sa bezprawne.
Ale raczej po prostu od reki dostaniesz kubek czy inny breloczek. :P

58
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 15, 2010, 21:29:49 »
Ale w innych jest tak jak pisze Nex i dlatego pisałem o wątpliwej legalnosci. W momencie wprowadzenia czegoś takie dostali by ciężko po zadzie, tracąc subskrybentów, a w kilku wypadkach z anulowaniem subskrybcji nadszedł by pozew sądowy

gdyby coś takiego było legalne, microsoft czy inni tego typu przedsiębiorcy juz dawno implementowaliby odpowiednie ulepszenia w swoim sofcie

Wiesz, tak po prawdzie, to jesli wywalili by to czerwona czcionka na login screenie to raczej zaden sad nie podwazy takiej sprawy.
Paru obroncow wolnosci dla zasady przestalo by grac, paru cheaterow tez, reszte by to walilo.
A reszta cheaterow poczekalaby az i to ktos obejdzie.

A co do Microsoftu, to gdyby w zyciu nie wprowadza takiej opcji w Windowsie (jesli to Windowsowe sprawdzanie autentycznosci systemu pod to nie podpada) , bo na dobra sprawe to piractwo spowodowalo ( i dalej powoduje) ze sa monopolista.

59
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 15, 2010, 19:52:12 »
Islandia jest w EFTA wiec konsument ma prawo wybrac sad jaki rozpatrzy sprawe ( miejscowy lub Islandzki).

60
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 15, 2010, 18:27:57 »
 
Nieważne jak głupio brzmi EULA. EULA jest jedynie umową na najniższym poziomie prawnym i jakiekolwiek kwestie z nią związane są rozpatrywane wedle zasady prawo > umowa. Pośrednio stąd wynika bełkotliwość samych eula, które mając niewielkie znaczenie starają nadrobić czarowaniem klienta niezrozumiałymi, ale groźnie pobrzmiewającymi frazesami.

Powszechnemu zapisowi o tym, że możesz zostać pozbawiony dostępu do gry bez podania przyczyn można się skutecznie sprzeciwić powołując się na prawo konsumenckie i umowę handlową (abonament zostaje zazwyczaj pobrany z góry). Odmowie świadczenia usługi również można się sprzeciwić. Każdy produkt wprowadzony do obrotu publicznego musi być sprzedawany w sposób nie dyskryminujący jakiegokolwiek legalnego nabywcy.

Niezupelnie. W czesci stanow USA i w paru innych krajach, ktore nie maja jednolicie  usystematyzowanego prawa ( tak jak nasz kodeks handlowy czy cywilny) EULA jest faktycznie jedyna "umowa" pomiedzy kupujacym i sprzedajacym ( czy tez licencjonujacym).

61
World of Tanks / Odp: Sugestywny trailer WoT
« dnia: Październik 07, 2010, 12:55:10 »
No artyleria ma troche za duze mozliwosci obrony bezposredniej, co w polaczeniu z dobrym kamuflazem,  daje takie efekty. :}

62
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 28, 2010, 11:28:07 »
ej no - rozumiem ze czas poswiecony na te 2 próby byłby dłuższy niż post na centrali :D

Nie kazdy jest swoim szefem. :P

A wracajac do zalogi. wczoraj dobilem na 3601 do 100% cala zaloga oprocz radiooperatora ktory przez ponad 20 bitew (wiekszosc wygranych i sporo przezytych) nie ruszyl sie poza 99%. Reszta zalogi ma juz pierwszego skilla na 50-60%. Zaczynam sie zastanawiac czy skillowanie zalogi nie jest po prostu zbugowane. >:(

63
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 27, 2010, 17:44:58 »
No ja widzialem roznice w tym jak rosna skille po przesiadce z lightow na med, szczegolnie po radiowcu ktory na lightach jako pierwszy (gdzies mniej wiecej z dowodca i driverem) dochodzil do 100%. (duzo samobojstw popelnialem wtedy :P)
Teraz na med to gunner z loaderem wyszli na lekkie prowadzenie, a radiowiec zaczol niedomagac.
Z roznica jest tak ze np na pzIV cala zaloga szla rowno mniej wiecej z roznica moze max 2-3%. A na 3601 radiooperator jest  o 6% slabszy niz srodek stawki( zalogi po rownosci dostala trening na 75% wraz z zakupem czolgu).
Fakt ze przy wczesniejszych czolgach zaloga nie dostawala w prezecie 75% po calosci, tylko w ratach, wiec moze z tego wynikaly roznice...

Z innej bajki:
Dobrze swiadczy o developerze dodanie jako trzeciego jezyka polskiego. I nie chodzi mi o jakies narodowe kompleksy, tylko o to ze maja dobry refleks i wiedza gdzie kasa lezy, co sie raczej nie czesto zdarza.


64
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 27, 2010, 12:22:03 »
Czy czolg jest skasowany, czy nie, procenty leca.
A zaloga dostaje doswiadczenie zgodnie z tym co robisz.
Duzo jezdzisz, to kierowca uczy sie znakow. Duzo strzelasz ( i trafiasz), to celowniczy lepiej celuje a ladowniczy rzadziej upuszcza pociski, duzo spotujesz to radiooperator... no nie wiem uczy sie szybciej mowic czy cos. :P

65
Inne gry / Odp: Red Orchestra
« dnia: Wrzesień 22, 2010, 00:12:12 »
Ale sie ludzie uparli na to WoT.
A juz zarzucanie braku realizmu...
No o co kamman? A EVE to niby symulator ladowania na ksierzycu czy jak?

66
NoobGarten / Odp: Aktywacja konta po długim czasie
« dnia: Wrzesień 19, 2010, 17:58:37 »
Nieaktywne konto (oplacone chociaz raz) zostanie do momentu jak CCP zbankrutuje i wylaczy serwer.

67
Incursions / Odp: Remap za PLEX
« dnia: Wrzesień 19, 2010, 17:50:22 »
Na pewno to tylko zdrozala.

68
Incursions / Odp: Remap za PLEX
« dnia: Wrzesień 19, 2010, 17:37:18 »
Nie mówiłem, że remapy wprowadzono w QR tylko że wtedy już były.

Natomiast dzień, w którym będzie można kupić SP za kasę, będzie moim ostatnim dniem w Eve.

Reality check:
Juz jak zaczynalem grac w ta gre ponad piec lat temu, istnialy duze hodowle charow na sell. Jakos nie mysle ze cos sie zmienilo. I jakos nie podejzewam ze przed moim graniem bylo inaczej.

69
Inne gry / Odp: heroes in the sky
« dnia: Wrzesień 18, 2010, 14:51:59 »
Obawiam sie ze nawet nie....
Chyba po prostu klasa redaktorow GC jest taka jaka jest.  ::)

70
World of Tanks / Odp: artyleria
« dnia: Wrzesień 18, 2010, 02:01:25 »
Myslalem ze troche przesadzacie, ale pojezdzilem dzisiaj sturmem ii zeby zobaczyc jak to jest.
35 bitew 46 killi  ???
Zaloga 50%, pierwszy raz na arty.
No bez jaj.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10