Autor Wątek: insurance  (Przeczytany 6788 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ellaine

  • Gość
insurance
« dnia: Czerwiec 24, 2010, 17:56:39 »
To jak w końcu działa ten insurance, gdzie można o tym poczytać?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: insurance
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2010, 19:41:35 »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 24, 2010, 20:10:37 »
A ja powiem krotko, za platinum insurance i t1 subcapital hull dostajesz tyle isk za ile kupile statek (nie dokladnie bo to jakos ze sredniej ceny jest liczone ale jak kupujesz gdzies w hubie to zwrot jest taki) wiec juz do kosztow mozna dodac koszt wykupu insurki i zwrot dostajemy an poziomie 70-80%

Coen

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2010, 17:12:15 »
imo bardzo dobra zmiana, wkoncu skonczylo sie safe (dla walleta) pvp w hullach t1

eX

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2010, 18:14:31 »
imo bardzo dobra zmiana, wkoncu skonczylo sie safe (dla walleta) pvp w hullach t1
:(

ale zauważyłem że BC coś potaniały od momentu kiedy ostatnio grałem

Kara Mon

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 28, 2010, 18:24:03 »
Ex dominix kosztuje 40m juz gdzieniegdize i ciagle spada :p , rok temu pierwsze domino kupilem za 80.


GZU safe pvp dla walleta? tzn masz na mysli rfiterki t1 vs rifterki t1 ewentualnie rupture t1 fit vs kilka rifterkow? cos takiego jak safe dla walleta nie istnialo nigdy, fakt ze za sam hull zwrot byl delikatnie wiekszy ale juz  wprzypadku BC smialo mozna bylo doliczac tyle samo co wydalo sie na statek za fit.

Do tego ktos kiedys wspominal gdzies ze z nowa insurka (albo z jej brakiem) skonczy sie suicide, to ja wam powiem ze sie nie skonczy, po prostu mniej bedzie atakow na indyki wiozace bezwartosciowe smieci tylko dlatego ze facet leci indykiem a suicide ganger ma zly dizen i nic wartosciowego nie lecialo jeszcze  :P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: insurance
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 29, 2010, 09:09:20 »
Ex dominix kosztuje 40m juz gdzieniegdize i ciagle spada :p , rok temu pierwsze domino kupilem za 80.
Spadły ceny minsów. Średniorynkowa cena w minsach to około 45-47mln. Jak się producent postara to niewielki zarobek (1-2%) będzie miał przy cenie 40mln.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

naye666

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 29, 2010, 12:01:39 »
Ze jak? Spadly ceny minsow? Chyba sie przetasowaly... Srednie minsy spadly wraz z high natomiast low poszly w gore a to w sumie one stanowia zrodlo zarobkowe... Co nie zmienia faktu ze nadal idzie zarobic przy niektorych shipach.. Zobaczymy pojutrze jak z produkcja T2

Goomich

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 29, 2010, 12:42:39 »
Ze jak? Spadly ceny minsow? Chyba sie przetasowaly... Srednie minsy spadly wraz z high natomiast low poszly w gore

Chyba czas odwrócić monitor.

Tryt spada od kwietnia
Podobnie pyerit
Dla odmiany Zydryna spada dopiero od maja
Po czym megacyt ruszył w pościg,

naye666

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 29, 2010, 16:24:55 »
Chyba czas odwrócić monitor.

Tryt spada od kwietnia
Podobnie pyerit
Dla odmiany Zydryna spada dopiero od maja
Po czym megacyt ruszył w pościg,

Chyba czas popatrzeć na logiczniejsze wyliczenia na okresie tygodnia a nie miesięcy..

JITA PRICES   to buy
ISOGEN   54,05
MEGACYTE   2 331,83
MEXALLON   28,60
NOCXIUM   122,28
Pyerite   5,16
Tritanium   2,52
ZYDRINE   1 022,89

Dane z 27 czerwca, teraz mamy 29 a więc:

ISOGEN   54,88
MEGACYTE   2,254.15
MEXALLON   29.17
NOCXIUM   121.45
Pyerite   5.20
Tritanium   2.62
ZYDRINE   1,022.47

I ściągamy różowe okulary ..


#edit: cenu ogółem skoczyły w poprzedni weekend, sam zastanawiam się dlaczego, zwłaszcza, że tryt spadł do poziomu 1.9 ;o a teraz całkiem wysoko, więc po wprowadzeniu PI rynek się zaczyna stabilizować ;x

Kara Mon

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 29, 2010, 17:36:14 »
Naye porownanie cen z 2 dni nie ma zadnego sensu podobnie i tygodnia, jakikolwiek mialo by porownanie ceny sprzed 2 tygodni, dzisiejszej i za dwa tygodnie i wtedy bedziesz widzial wtedy jak zmienia sie cena. Eve daje do dyspozycji elgancki wykres ktory bardzo ladnie pokazuje czy cena spada czy rosnie w dluzsyzm okresie czasu, bo drobne zmiany ceny na plus czy minus w ciagu 2-3 dni nie musza nic oznaczac, rownie dobrze moze to byc wynik zwyklej spekulacji.

Co do BS-ow to imo spadna moze jeszcze delikatnie i lekko wybija w gore blizej wlasnie sredniorynkowej ceny minsow, aktualny dosc szybki spadek wedlug mnie to wynik wlasnie nowej insurki, skoro dookola ludzie upierali sie ze insurance fraud byl robiony na skale przemyslowa to oznacza ze bankowo zostalo sporo statkow ktore nie zostaly jeszcze rozwalone co aktualnie powoduje spore starty, ludzie chcac zminimalizowac te straty sprzedaja statki na rynku jak najszybciej spodziewajac sie ze ceny jeszcze spadna i sami przyczyniaja sie do ich spadku. Druga sprawa ze tez duzo statkow bylo wyprodukowanych po starych cenach minsow co znowu napedza promocje w hipermarkecie Jita w celu zminimalizowania strat z tytulu spadku cen.

naye666

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 29, 2010, 18:00:10 »
podejrzewam, że masz racje. ogólnie sam czasami stoję z dylematem czy zakupić matsy i wybudować statki czy czekać _-_

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: insurance
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 30, 2010, 09:50:54 »
Aaa... kolega zajmuje się drobnicą i dlatego lokalne zmiany kursy tak bolą ?

Przed lokalną zmianą chronią zakupy na poziomie regionalnym, przed wpływem zmian regionalnych globalne. Rozproszenie (modne słowo: dywersyfikacja) źródeł generalnie daje zabezpieczenie. Producent generalnie NIE patrzy na ceny SELL, tylko na wysokość transakcji BUY. Sell orderami to chwilowe braki można łatać jedynie.
Jeśli masz zapas to cena aktualna przestaje mieć znaczenie, ale problemem zaczyna być policzenie jaką w zasadzie cenę mają minsy jakie są w zapasie. Szczególnie w długim okresie czasu i przy częstych zmianach ilości minsów (przychód/rozchód).
Ja na potrzeby własnej sprzedaży przyjmuję średnią cenę rynkową (długookresową). Jak dotąd udaje mi się w ten sposób generować całkiem spore dochody.

podejrzewam, że masz racje. ogólnie sam czasami stoję z dylematem czy zakupić matsy i wybudować statki czy czekać _-_
Znaczy się nie masz bufora (czyt. zapasu) ? I udaje Ci się wypracować zysk na produkcji ? T1 shipów ?

Co do BS-ow to imo spadna moze jeszcze delikatnie i lekko wybija w gore blizej wlasnie sredniorynkowej ceny minsow, aktualny dosc szybki spadek wedlug mnie to wynik wlasnie nowej insurki, skoro dookola ludzie upierali sie ze insurance fraud byl robiony na skale przemyslowa to oznacza ze bankowo zostalo sporo statkow ktore nie zostaly jeszcze rozwalone co aktualnie powoduje spore starty, ludzie chcac zminimalizowac te straty sprzedaja statki na rynku jak najszybciej spodziewajac sie ze ceny jeszcze spadna i sami przyczyniaja sie do ich spadku. Druga sprawa ze tez duzo statkow bylo wyprodukowanych po starych cenach minsow co znowu napedza promocje w hipermarkecie Jita w celu zminimalizowania strat z tytulu spadku cen.
Generalnie przykład zastosowania praw podaży/popytu.

Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

naye666

  • Gość
Odp: insurance
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 30, 2010, 15:40:22 »
Zapasy to mam tritu pyritu i mexallonka bo to w moim rejonie idzie wykopac. Reszta zostaje skupiona, statek wyprodukowany i sprzedany nie w hubie a w regionie gdzie urzeduje z niemal 70% zyskiem.. Oczywiscie operujac na buy orderach i stosujac najnizsza w promieniu kilku skokow cene, ktora zazwyczaj jest i tak wieksza niz ta w hubie... A aktualnie dobijam do produkcji T2 zobaczymy czy tu idzie cos uciulac...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: insurance
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 30, 2010, 16:36:50 »
Zależy jak chcesz produkować. Składaniem t2 zajmuję się już jakiś czas i mam swoje opinie na temat tego biznesu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.