Autor Wątek: DevBlog: Kto mnie jammuje!  (Przeczytany 5585 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ireul

  • Gość
DevBlog: Kto mnie jammuje!
« dnia: Luty 07, 2008, 08:41:15 »
.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2013, 12:40:01 wysłana przez Ireul Taar »

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2008, 09:49:30 »
Cytat: devblog
We've also wanted for some time to make the settings exportable and thats some of the things we'll be looking into later on.
nareszcie się za to wzieli.
I bardzo podoba mi się ten bracket filter.

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2008, 17:11:55 »
Ha wlasnie chcialem wklejac linka ;)
Kierunek zmian mi sie bardzo podoba.
Kiedys ccp wprowadzalo gowniane lub/i nikomu nie potrzebne zmiany zamiast zajac sie lagiem. teraz zamiast zajmowac sie lagiem wprowadzaja fajne i przydatne rzeczy.

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2008, 17:16:02 »
CCP ciągle zajmuje się lagiem, po prostu lag jest jedną z potężniejszych sił natury i wcale nie jest pewne kto wygra, lag czy CCP. Tak samo można się długo i namiętnie zajmować tsunami i huraganami :)

Fedajkin

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 12, 2008, 10:23:36 »
Różnica polega jednak na tym, że aby pozbyć się huraganów, trzebaby zatrzymać obrót ziemi wokół osi własnej i wyeliminować tym samym sily coriolisa, a jeśli chodzi o tsunami to wyeliminować siły ruchów tektonicznych... obie rzeczy niewykonalne...

A laga ponoć da się zwalczyć :P

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2008, 10:36:44 »
Ponoć tak :)
Ale jakiś starożytny filozof też był gotowy poruszyć Ziemię jeśli mu dać odpowiednią dźwignię :)
A tsunami przecież możnaby zatrzymać zwyczajnie osuszając oceany na przykład albo puszczając je rurami...
Albo te huragany. Po co odrazu zatrzymywać całą planetę. Mówimy o rozwiązaniach optymalnych. Można by usunąć atmosferę (i trzymać ją np w postaci ciekłego azotu i równie ciekłej wody w workach gdzieś pod ziemią).
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2008, 10:40:24 wysłana przez Albi »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 12, 2008, 11:46:11 »
* Yogos pakuje walizki i leci na marasa

Wolver

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 22, 2008, 15:21:58 »
Jakoś wcześniej w natłoku zajęć umknął mi ten devblog, a szkoda, bo to jeden z najlepszych pomysłów ccp od dawna. Nie żeby ludzie nie wałkowali tego na forach od dawna, ale zawsze cieszy, że wreszcie jest szansa to w grze ujrzeć.

majama

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 06, 2008, 13:24:55 »
Różnica polega jednak na tym, że aby pozbyć się huraganów, trzebaby zatrzymać obrót ziemi wokół osi własnej i wyeliminować tym samym sily coriolisa, a jeśli chodzi o tsunami to wyeliminować siły ruchów tektonicznych... obie rzeczy niewykonalne...

A laga ponoć da się zwalczyć :P

Oczywiście że sie da, wystarczy tylko usunąc graczy z gry i lag zniknie.

rafaello

  • Gość
Odp: DevBlog: Kto mnie jammuje!
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 11, 2008, 11:13:06 »
w koncu...
a overiew jak sie je$*&%^ tak sie ciągle jeb*%^#