Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gaavrin

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
106
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 12:47:47 »
Na piwo i paczkę fajek przeliczałem kase na studiach jako gówniarz.  Z wiekiem człowiek dojrzewa. Dzisiaj palenie rzuciłem, piwa nie pije bo nie chce sie dorobić piwnego mięśnia, a na wódke od czasu do czasu jak wydaję kase, to nawet nie zwracam uwagi na to ile ubyło na koncie, bo to drobne.

Podsumowując, to chłopiec a nie mężczyzna przelicza na wódke, więc życzę Ci Deal żebyś dorósł (no chyba że wiek masz adekwatny do takiego sposobu patrzenia na świat, w takim wypadku ciesz się tym póki możesz)

A co do straty supera, to już nawet nie pamiętam kiedy strata supera przestała być wydarzeniem. A, że c0ven go stracił... Cóż, nie wykluczam że to ostatni super który spadl z logiem c0venu na kb, więc jak ktoś ma ochote to poprzeżywać, to proszę bardzo... Jak dla mnie c0ven umarł w lutym więc nie jest to dla mne news.

108
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 30, 2017, 10:33:14 »
Co do no man sky, to pograłem zaraz po premierze i znudziłem się zanim wyleciałem z pierwszej planety więc jak dla mnie nic tej gry nie uratuje.

Co do skam citizen, to ostatnio widziałem śliczny filmik z baza na jakiejś asteroidzie, tyle że tam nie było innych graczy. Wyobraziłem sobie tych wszystkich graczy któży biegaja obijajac sie o ściany zamiast chodzić, pewnie jeszcze z lagiem, ktoś stoi na stole, inny z twarzą w ścianie, ktoś podskakuje bez sensu... i zastanowilem się czy to jest potrzebne, bo cała imersję tej pięknej lokacji i tak szlag trafi.

109
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Sierpień 20, 2017, 17:09:16 »
wartość surowów < wartości gotowego produktu + wbity lvl craftingu. Z punktu widzenia praw ekonomi wszyskto się zgadza.

W Albionie wszyscy na raz chcą się uczyć w craftingu, generują więc ogromny popyt na surowce i równie dużą podaż na produkty. 

Jak mój dziadek dawno, dawno temu uczył się kowalstwa i praktywkował u mistrza kowalskiego, swojego ojca, a mojego pradziadka, to też robił różne przedmioty, które były warte mniej niż surowiec z którego zostały zrobione (wiem, bo mam na pamiątke koślawą podkowę, która zrobił). Oczywiście jak już sie nauczył, to było inaczej, ale na początku...


110
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Sierpień 20, 2017, 16:40:21 »
Nie grałem w AO, ale z tego co rozumiem, to poziomy craftingu wbija się poprzez przerabianie surowców w gotowe produkty. W takiej sytuacji gracze bardziej potrzebują surowców niż produktów. Ekonomia działa więc jak należy.

111
Inne gry / Odp: Halcyon 6 - Lightspeed Edition
« dnia: Sierpień 18, 2017, 10:28:15 »
Ludzie, zwłaszcza starszej daty, kojarzą kiepską grafikę ze "świetnym" gameplayem z gier w które graliśmy w młodości. Więc to taki zabieg marketingowy "spójrzcie, nasza grafika jest tak bardzo chujowa, więc pomyśl jak zajebisty musi być nasz gameplay".
Czasami nawet to się sprawdza, jakiś czas temu mocno wciągnął mnie rimworld z grafiką tego typu. Ale często gra jest tak samo beznadziejna jak grafika.

112
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 07, 2017, 20:59:04 »
Użyłem skrótu myślowego. Przez asset seavty rozumiem kasę za wykupienie gratów w low seku, bodajrze 10% wartości. Teraz to jest isk sink, a fajniej według mnie by było gdyby kasę za wykup trzeba było zapłacić graczom któży rozwalili cytadelę. Inne rozwiązanie, pełen drop np. byłby chyba jednak zbyt brutalny.

113
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 30, 2017, 12:43:55 »
Asset savety powinno trafiać do sojuszu gracza który miał final blowa. Plus to co pisałem wcześniej, jakiś sysyem ułtwiający oranie nie bronionych/opuszczonych cytadel.

114
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 30, 2017, 11:48:04 »
Zmiany w mechanice będą zimą, w postaci kopania moonów.
Osobiście czekam na zmiany w cytadelach. Na przykład po piereszym timerze trzebaby cytadele wyrepić, inaczej sama pufa po 24h, bo teraz ora się to za trudno, a stawia za łatwo.
Inna zmiana mechaniki na jaką czekam, to planety, które nadają się całkowicie do przerobienia.
Nowe kapitale są ok, ale te shipyardy z których dropią to nic fajnego. Trzeba do tego od cholery ludzi, trwa to długo, a mimo "zajebistości" AI ratów, dalej jest to nudne klepanie npc i nic więcej. Fun był jak można było zajebać bpc, były jakieś emocje, ale z drugiej strony nikomu się wtedy nie chciało tego robić, bo ryzyko kradzieży za wysokie.
Te shipyardy by się sprawdziły, jakby był to kontent dla 30 ÷ 40 osób, a nie 200. Wtedy masz grupe której możesz zaufać, ale dalej ryzykujesz, że ktoś to ukradnie, no i jest na tyle mało osób, że można się dzielić zyskiem.

115
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 29, 2017, 12:36:54 »
Ostatnio słyszałem, że ma wyjść serpentisowe sotiyo, z bpc na carriera i nowe fihtery, nic nie mówili o guristas i dronkowie? Skąd te slajdy wogóle?

116
NoobGarten / Odp: Szybsze skillowanie
« dnia: Lipiec 27, 2017, 16:42:33 »
Takie boostery pojawiają się co jakiś czas przy okazji różnych eventów ingame. Jedyna ich wada jest taka, że mniej więcej tydzień po zakończeniu eventu przestają działać. Miesiąc temu był event z dronami w roli głównej i boostery które dropiły, działały do końca czerwca. Teraz nawet jak je kupisz, to nic ci nie dadzą.
Musisz czekać na kolejny event a w międzyczasie najlepszy isk/sp to cierpliwe skilowanie.

117
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Lipiec 15, 2017, 10:59:36 »
hehehe jak widac w te dwa lata pobytu w c0ven i latania caracal-ami pozwolilo zbudowac niezly zapas gotowki  ;D :P

Nie siedzę shokom w portfelu, ale patrząc na własną korporację, sądzę że u nich jest podobnie. To nie są zapasy z czasów c0venu, to w delve tak szybko zarabia się iski. My w BWTF narazie koncentrujemy się bardziej na superach i tytanach, ale keepstara może też sobie postawimy jak będziemy mieli taką fanaberię.

118
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 11, 2017, 14:31:44 »
A są też nie magiczni kapłani? Pytam serio bo nie sądziłem że mogą być tacy. Nawet w realnym świecie ksiądz używa magii. Magii wody, do zdjęcia debufa grzechu pierworodnego. Magii przemienienia by zmienić wino w krew, magii światła żeby dawać busty Bożego błogosławieństwa itp.

119
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 11, 2017, 11:33:00 »
Próg wejścia do 0.0 jest wysoki dla organizacji. Ale ten próg to wcale nie skille i capitale, tylko ludzie. Fc głównie, liderzy, któży będą zarządzać organizacją, informatycy, nawet graficy, któży będą robić propagandowe rysunki. Zbierzcie takich ludzi teraz na serwerze, to stworzenie niwego sojuszu w 0.0 to nie będzie problem. Jak nie macie takich ludzi, to tydzień po wipie serwera wy byście robili coś od zera a inni już by to mieli.

120
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 10, 2017, 21:56:02 »
1. Liczba ludzi, która wróciłaby do grania z powodu wipe serwera jest minimalna. Nie liczba ludzi, którym się wydaje, że wtedy by wrócili, tylko ludzie, którzy faktycznie by wrócili i grali dalej dłużej niż tydzień. Liczba ludzi, która nie miałaby ochoty skillować wszystkiego od nowa jest ogromna. To byłaby śmierć eve i nikt nigdy tego nie zrobi.

2. Nawet, gdyby z jakiś powodów to się wydarzyło i ludzi z jeszcze dziwniejszych powodów dalej grali w eve, to goonswarm rządziłby całym eve od pierwszego dnia. Przewaga wielkich blobów które teraz istnieją wcale by się nie zmniejszyła. Pamiętajcie, że taki blob to nie tylko assety ingame, to całe ogromne zaplecze informatyczne i organizacyjne poza grą, które nie zniknęłoby razem z wpiem serwera. To byłby ogromny bonus dla takich organizacji od pierwszego dnia nowego serwera. Nie powtóżyłyby się drugi raz historie z farmieniem na pierwsze bpo na battleshipa. Gooni zarobiliby na nie pierwszego dnia. Cała reszta eve latałaby noobshipami, a Gooni już by stawiali pierwsze stocznie kapitali.

121
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Czerwiec 17, 2017, 18:56:07 »
dla mnie i paru znajomych, jedyna szansa to old school c0ven, tzn open comenty na kb, brak moderatora forum ala zje** yrek72~~ amnestia dla ludzi jak Horb i podobna mu smietanka tak aby wrzało i kipiało na forum. Ciagle klutnie i obrzucanie innych sprawiało że chętnie na forum sie czlek logowal, wbijal na tsa posluchac lamentow shokow o tym jak to hu..i jestesmy bo nikt im nie pomogl a cyno dopiero zalatwia w przyszlosci. A najlepiej wspominam czasy z minionkami i cala reszta "pro" jak  to teksty na naszym kb sledzilo cale pl comunity gdzie ludzie z jednego ally potrafili po 20 replys pod kilem dawac i od botow sie wyzywac po grozby itd ;) To bylo to co najbardziej w tej grze smakowało ;) A paru placzków zniszczylo wsio stopniowo wypalajac dramy w aliansie... ironicznie jak dram i hejtu  zabraklo pierwsi opuscili ally ;). Gra gdzie wszystko chcialo sie miec pod kontrola  i ocenzurowac widac do czego doprowadzila.

C0ven rozpadł się przez brak dram? Hmm, czyli rozumiem, że po przejściu z Ideą do CO2 próbowałeś rozkręcać tam dramy i wszyscy ci podziękowali za ulepszanie ich sojuszu? Szkoda, że się nie poznali na twoim planie i wyjebali Cię z Idei?
Problemem C0venu było to, że dyrekcja sojuszu nie miała wystarczającej władzy żeby wyrzucać na bieżąco z sojuszu różnego rodzaju ludzi, którzy mocno psuli atmosferę. Nie na odwrót.

122
Centrum Rekrutacyjne / Odp: WATAHA. - Polska korporacja PvP.
« dnia: Maj 10, 2017, 21:53:02 »
1. Tu momentami tak mogło być ;)
2. Karas z tego co pamiętam (może źle ) to Wataha wyjszła z SW przed inwazją i aktywnie pomagała w obronie juz w strukturach GSF.
3. A co do prowadzenia PL gangów zobacz ile członków SW latało na gangi w ramach Gagatkowych czy Twoich flotek ...

IMO się czepiasz  :P
źle pamiętasz Najcik, wyszli już po zaoraniu esoterii, kilka dni po zawieszeniu broni, ale po.

123
Ludzie grupują się zawsze wokół jakiegoś stylu gry.  Zawsze die znajdą ludzie dla których PvP bez strategicznego celu jest stylem który im odpowiada.  Tak samo jak zawsze będą zapaleni górnicy.  Cartelu nie ma , ale taką rolę spełniają teraz Minionki. 

Z moich obserwacji wynika,  że długowieczna organizacja musi: Mieć aktywnych przywódców,  któzy potrafią zarządzać sytuacjami konfliktowymi.  Rolą CEO jest też aktywizowanie członków korpa.  Jak najwięcej zadań musi być delegowanych na jak największą grupę ludzi.  Jak wszystko robi jedna osoba to szybko się wypala i nie ma jak jej zastąpić.  Najlepiej jeszcze jak każde zadanie ma conajmniej dwie osoby które mogą je wykonać.  Nic tak nie wypala jak konieczność zrobienia czegoś w eve jak nie masz na to czasu/ochoty.  Czujesz wtedy że to praca a nie gra. Kluczowy moment dla każdej korporacji/sojuszu to też przekazanie władzy.  Mądry CEO zanim kompletnie przestanie grać znajdzie swojego następcę.  Najgorsze co można zrobić,  to próbować zarządzać nie grając.

124
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 13:04:58 »
Zasada z eve działa tu świetnie.  Nie rozwalaj lokalu na którego remont cię nie stać ;)  Ostatnio był podany cennik szkód. Ale co ciekawe wogóle nie był potrzebny.  Płeć piękna + dzieci,  no i towarzystwo 30+ ukulturalnia zabawę.  Co nie znaczy że w tym roku dla odmiany możemy zrobić impreze,  że będą mówić o nas w wiadomościach.  Zawsze to jakaś reklama dla eve :p

125
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Kwiecień 13, 2017, 08:00:53 »
Piszesz o dzieciach 5-6 lat. A dzieci tak w wieku 33 lata też mogą, czy za stary jestem?

126
Dyskusje ogólne / Odp: FanFest 2017
« dnia: Kwiecień 07, 2017, 14:34:06 »
Obsolutnie nie, jakby te sotio były w dronkowie to cały pomysł bym kompletnie olał. A tak to pewnie będziemy to farmić bez litości. Co dwa dni będzie spadał kolejny. Zobaczymy czy z każdego będzie się sypał bpc na Moloka. A że gooni nie sprzedaja kapsli na zewnątrz to pewnie będziemy jedyni któży tym latają.

A jak się nie podoba to zapraszamy, zawsze można zdobić powtórkę z world war bee

Edit. Miało być casino war, nowy w goonach jeszcze jestem to może mi wybaczą.

127
Dyskusje ogólne / Odp: FanFest 2017
« dnia: Kwiecień 07, 2017, 12:53:15 »
Gatki Hialmara na początek zawsze były nudne. Najbatdziej mnie rozczarował info o projekt nova. Skoro nie miał nic do powiedzenia, to po co wogóle o tym wspominał?

Same keynotes nie zachwyciły. Nie padło zbyt wiele szokujących newsów, ale czy to źle? Pamiętam prezentacje sprzed 6, 7 lat w ktorych były zapowiedziana masa super rzeczy ktorych do dziś w eve nie ma. Pamiętam też tą sprzed roku, która była podoba jak ta wczorajsza i że przez ten ostatni rok wprowadzili do eve więcej niż zapowiadali na fanfeście.
Ogólny kierunek zmian mi się podoba. Bicie sotio bloodów super, zmiany w moon mining rewelacja. Trochę rozczarowany jestem tylko tym że rafinerie będą dopiero zimą.

128
Sądząc po godzinie o której to było, to nasze supery były w hangarach, a piloci w łóżkach, smacznie spali przytuleni do małżonek.

A na zlot bez klonów też zapraszamy. Ale chłopaki z Thery pewnie się nie zapowiedzą, tylko niespodziewanie wyskoczą z warmhola, tam jest taki obok jeden ;)

129
Aua trochę przytrolował, ale Piosal był wczoraj w meta show. Był to element szerszej akcji zapraszania do meta show nie anglojęzycznych ludzi z goonów. Jeżeli chcecie posłuchać Piosala, to przewińcie do połowy.

Tu macie link bezpośrednio do filmiku

https://www.twitch.tv/videos/132778747

130
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Marzec 28, 2017, 09:10:21 »
Z tego co kojarze, to z osób obecnych na zlocie w zeszłym roku, w c0venie dalej jest Xeo. Wiec raczej na zlot c0venu to nie będzie wyglądać.
Prezentacje można zrobić, jak dostane jakieś fanty, to sam moge zrobić :) Sala konferencyjna jest, w zeszłym roku używaliśmy, w tym też możemy.

131
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Marzec 27, 2017, 12:15:20 »
Kurde, nie róbcie z nas alkoholików. Jak pamiętam sobotę rano rok temu, to może nie wszyscy, ale większość, choć skacowana, to kwalifikowałaby się na taką wycieczkę. Bez przesady, skoro Homera Simphsona wpuszczali do elektrowni atomowej, to nas wpuszczą do węglowej.

132
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Marzec 25, 2017, 22:38:38 »
hmm w sumie to raczej SOTIYO... bo to największa w Europie elektrownia konwencjonalna ;) (i w brew oponii publicznej (lub Greenpeace), wcale nie zanieczyszcza tak mocno).

Nie wiedziałem jak ten największy się nazywa to napisałem o Azbelu :) Nie miałem zamiaru imniejszać wielkości tej elektrowni :)

A co do promili, to mocno skacowani na pewno będziemy, ale może jakoś wytrzeźwieć się uda, myślę że warto odpuścić jedną czy dwie kolejki w nocy, chociaż to łatwiej powiedzieć niż zrobić :p

133
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Marzec 25, 2017, 11:10:51 »
Wycieczka tematyczna pod tytułem zwiedzanie Azbela od środka? Zajebisty pomysl, ja się pisze :)

134
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Marzec 23, 2017, 15:41:27 »
Jak Xap napisał o tej sali konferencyjnej, to miałem taką wizję spotkania ceo wszystkich najważniejszych polskich korporacji w eve. Wiecie, taka scena z Ojca Chrzestnego i zjazd mafii.

135
https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/plex-rework-follow-up/

Aurum już ne przepadnie, ale żeby zapewnić stabilność rynku bilans poniżej 1000 zostanie przewalutowany 3 miesiące później. Imo rozwiązanie ok, ccp jednak słucha???

136
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 19, 2017, 10:37:13 »
Zejdźcie już z Xeo. Naprawdę, facet przez ładnych kilka lat ciągnął wózek, którego nikt poza nim nie chciał ciągnąć. Nie jest to ani super fajne, ani przyjemne, a jak widać wiadra hejtu wylewane na głowę, to też nic przyjemnego. Większość by dawno zrezygnowała.
Teraz c0venu prawie już nie ma, więc, Panowie hejterzy, pokażcie, że potraficie lepiej, pole do zagospodarowania jest spore, dużo jest osób, które mażą, żeby powstał jeszcze kiedyś silny polskojęzyczny sojusz w eve.
A tak apropo oskarżeń o RMT pod adresem Xeo, to po wejściu do Goonów, to rzuciło mi się w oczy jako pierwsze:

137
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 17, 2017, 12:49:17 »
1. Vuri i przyjazna atmosfera, to brzmi dla mnie jak sprzeczność.
2.Garon, wracaj do eve, rób floty, a 140 osób spokojnie się znajdzie, które będą chciały z tobą polatać.

138
Zamiast dwóch walut premium (plex i aurum) będzie jedna. Jak dla mnie super pomysł. Licze też, że dzięki zamianie potanieją takie usługi jak druga kolejka skillowania, łatwiej zrobić promocje z 500 na 400 niż z jednego, niepodzielnego itema na... nie wiem ile. Licze też, że potanieją na rynku itemy kupowane do tej pory za aurum, jako kolekcjoner skinów jest to dla mnie ciekawe.

139
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 12, 2017, 19:05:26 »
A juz chcialem proponowac aby watek zamknac... ::)

Temat o c0venie będzie żył co najmniej drugie tyle co c0ven. A przypomnę, że c0ven istnieje już 10 lat.

140
Dyskusje ogólne / Odp: CSM 12
« dnia: Marzec 12, 2017, 12:57:04 »
Zgadzam sie z tobą w 100%. Trzeba skończyć z głupimi ograniczeniami mechaniki, tylko ja by dodał do listy jeszcze zniesienia zakazu stawiania baniek i używania bomb w hi seku. Jita od razu byłaby innym miejscem...

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10