Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ptysiu

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30
211
Dramki mniejsze i wieksze sie im chyba zdarzają :)  z jakiegos powodu THSK wyszło z EO i np jak widać ZiP z nimi sie nie kocha :)
Nie mówie, że są to akcje jak z UI, ale troszke chyba iskrzy - a jakoś nikt nie chce opisać o co kaman :)

c0ven przynajmniej zawsze spowiada sie z każdej sie dramy dokładnie i skrupulatnie :D >:D

No skoro już musiałeś uderzyć w stół...

ZiP, a w zasadzie YARRR, nie tyle nie kochają się z TSNK, co po prostu nie utrzymują ze sobą żadnych relacji. A co do PL WH community, to do "rozwodów" dochodziło ze względów czysto praktycznych w cywilizowanych warunkach. Nikomu nie ginęły w ich trakcie dredy czy inne tytki, tak więc większych brudów nie ma.

212
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 14, 2014, 09:47:26 »
śliczny, tylko czemu nie próbowaliscie neutować? bastion chyba nie uodparnia na cursa i podobne?

Klucz do tej zagadki kryje się w moim poprzednim poście - nasza dziura została skampiona. Kolega nie był w stanie wrócić po inny statek. Zamiast tego otwarliśmy z nimi convo i poprosiliśmy o pomoc, a po killu wszyscy rozlecieli się w swoje strony o kilkaset milionów bogatsi.

213
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 14, 2014, 01:20:33 »
http://kb.yarrr.org/?a=kill_detail&kll_id=8161

Akcja trwała pół godziny... Epicki tank. Padł dopiero, gdy poprosiliśmy ekipę, która zaczęła kampić nasz wh o pomoc :D.

214
Inne gry / Odp: Civilization: Beyond Earth
« dnia: Kwiecień 12, 2014, 19:42:28 »
Alpha Centauri 2 <3

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!

215
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Kwiecień 02, 2014, 20:11:22 »
Cytat: CCP
We are also reducing the maximum number of drones available to Supercarriers from the current 20 to 10. To compensate, all Supercarriers will receive a 100% damage bonus to Fighter and Fighter Bomber damage, and the hitpoints and volume of Fighter Bombers will be doubled.

Saw that one coming. Miles away.

216
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Marzec 24, 2014, 15:28:37 »
http://www.triumvirate-alliance.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=151085

Defuq? To już się na blobfesty z MTU lata? Winning the ISK war? :D

217
Bump. Zapraszamy :)

218
Inne gry / Odp: Renegade X
« dnia: Marzec 21, 2014, 21:26:40 »
Open Beta 2 jest dostępna, pobierać :D
http://renegade-x.com/download.php

Pograłem, pograłem... i przestałem grać. Gra nie jest zła, ale też bynajmniej nie rewelacja.

219
Zależy komu, mi jest osobiście siara jak prącie :'(

220
Ptyś zapomniałeś :P
[youtube]http://youtu.be/H0QfVDebLFg[/youtube]

Nie zapomniałem, tylko bałem się, że mnie Col posądzi o łamanie praw autorskich ;)

221
Wątek dyskusyjny topicu Sojusz YARRR and CO. wznawia działalność i rekrutację.

Link: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12674.msg214069#msg214069

222
Szanowne Panie, szanowni Panowie oraz wy drogie trole:

Po latach zawieszenia działalności sojusz YARRR and CO [YARRR] ponownie rusza z kopyta. W związku z tym zapraszamy do wspólnej zabawnych wszystkie korporacje, stare i młode, o zacięciu PvP.

Kilka słów o nas:

•   W skład sojuszu wchodzą na chwilę obecną cztery korporacje: Zabijaki i Pijaki, Unseen Chimera, Black Souls Industries oraz Dzicy Alkoholicy.
•   Zamieszkujemy dziurę klasy C2 ze stałymi połączeniami z null sec i C5, co gwarantuje stały dostęp do PvP oraz możliwość zarabiania dla przedsiębiorczych. Organizujemy także regularne farmy w C5, które jednak stanowią nagrodę dla aktywnych PvPerów (kerbirom dziękujemy).
•   Jak wynika z powyższego punktu jesteśmy sojuszem PvP > Kerbirka. Kerbirów tolerujemy tylko jako zielony wpis na killboardzie.
•   EVE traktujemy priorytetowo, natomiast stanowimy też szerszą społeczność grającą wspólnie także w World of Tanks, League of Legends, War Thundera, Mech Warriora, a nawet… Trzymajcie się krzeseł… Spotykamy się w RL na co półrocznych zlotach.

Co oferujemy:

•   Wstąpcie do Yarrr, a codziennie odwiedzicie inne miejsce galaktyki, poznacie nowych ludzi, a następnie wysadzicie ich wszystkich w cholerę za pomocą dział wielkokalibrowych w doborowym towarzystwie!
•   Bardzo chętnie pomożemy nie bojącym się wyzwań nowym korporacjom, które nie są w stanie (jeszcze) pochwalić się wzorowym KB.
•   Dojrzałą i wyluzowaną atmosferę.
•   Codzienne floty PvP.
•   Dla aktywnych PvPerów – możliwość osiągnięcia bardzo dobrych zarobków podczas farm.

Czego wymagamy:

•   Przede wszystkim – chęci do PvP.
•   Czy poza PvP Twoja korporacja ma także zacięcie do eksploracji? Zapraszamy tym bardziej!
•   Latamy razem, ale też żyjemy razem. Aby zapewnić maksymalną efektywność sojuszu wymagamy, aby korporacje chcące stać się członkiem YARRR and CO. wprowadziły się do naszej dziury. I nie, alty nie wystarczą :P.

Wydaje Ci się, że Twoja korporacja pasuje do nas? Skontaktuj się z naszym dyplomatą:

Niewidka, 8lindHunter, Ptysiu

A dla kompletnych nowicjuszy zapraszamy do naszej sojuszowej korporacji szkoleniowej:
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12591.new#new

Link do topicu dyskusyjnego:

http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12675.new#new

223
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Marzec 05, 2014, 11:33:41 »

224
NoobGarten / Odp: unseen academy
« dnia: Marzec 01, 2014, 21:06:52 »
Jestem high secowym misjonarzem i mam kos w provi.
Twój argument to inwalida :P

Przynajmniej jeżeli ktoś Ci kiedyś zarzuci, że jesteś kerbirem będziesz mógł stanąć dumnie i odeprzeć - "Mam red standa w Provi." :P

225
NoobGarten / Odp: unseen academy
« dnia: Marzec 01, 2014, 14:36:42 »
Czy tym powodem była nasza wspólna wycieczka do lowseca jakieś.... 4,5 roku temu? :D

Siarą jest nie mieć red standa w Provi...

226
Pewien jesteś, że nie zacznie ciebie to obchodzić?

O ile "Player built stargates" nie będzie oznaczało budowanie gate-ów do wormholi, a zmiany w sowie możliwośći postawienia TCU tamże, to chyba nic nam nie grozi :).

Osobiście trzymam kciuki za te zmiany, bo nie cierpię przewalania stałki w poszukiwaniu jakichś zaludnionych terenów :P.

227
Inne gry / Odp: TITANFALL OD PONIEDZIAŁKU OPEN BETA
« dnia: Luty 21, 2014, 08:42:10 »
Trochę kłania się stare Shogo: Mobile Armor Division.

229
CR - Archiwum / Odp: [XPLX] Made in Poland dyskusja
« dnia: Styczeń 19, 2014, 19:11:16 »
To po co się udzielasz w tym wątku?

Zakładam, że po to aby uzmysłowić im:

a) Że Molden Heath to kropla w morzu jakim jest wszechświat EVE

b) Jest to (Molden Heath) NPC region, zlokalizowany w strefie FW zatem jakakolwiek lokalna "dominacja" w Duście na tym terenie sprowadza się do w sumie pierdołowatego bonusa dla jednej ze stron - Amarrów bądź Matarów i nijak nie zagraża interesom graczy z nullseca

c) Nikogo, ale to dosłownie nikogo w EVE nie interesuje kto aktualnie wygrywa cokolwiek jest do wygrania w Dust, bo patrz punkt b)

d) Aby, zgodnie z długą i szacowną tradycją tego forum, nabić posta w "obvious troll" topicu, co niniejszym czynię i ja ;D

230
RvB w 0.0

No właśnie. Mi też podobne skojarzenie się nasunęło. Ale czy to już chiński serwer, czy jeszcze nie? I jeszcze jedna rzecz - co na to N3? Nie czują się teraz strasznie wyruchani w czeko-oko?

231
Anyway, może co niektórym to umknęło:
http://themittani.com/news/b0tlrd-accords-pl-and-cfc-amend-otec

Interesujące

Czyli ani PL ani CFC nie będą walczyły o sov w istotnych regionach, a bez nich koalicjanci sobie nie poradzą. O co teraz ta wojna? O pietruszkę?

232
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 09, 2014, 18:03:31 »
Czyli wszystkie istotne modułki zostały już wprowadzone, a teraz tworzą content, żeby Hilmar miał na biurku dowód, że nie siedzą na dupach i nie pierdzą w stołek.

234
PL i NC. to przecież nie są rentierskie imperia  :-\

Z tym się nie zgodzę:

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Brothers_of_Tangra - sojusz rentierski PL

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Northern_Associates. - i NC.

Dla porównania Inver Brass:

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Inver_Brass

No i Gooni:

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Greater_Western_Co-Prosperity_Sphere

NC. i PL to właśnie największe rentierskie imperia w EVE.

235
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 08, 2014, 15:08:20 »
Ja osobiście czekam na Town Portal Generator (moduł generujący wh do najbliższego huba :P)

236
Inne gry / Odp: Robocraft (Alpha)
« dnia: Styczeń 07, 2014, 22:53:54 »
Mam problem z rozłączaniem mnie przez serwer gdy tylko przyłączam się do bitwy. Ktoś zauważył podobne zjawisko?

237
Inne gry / Odp: Robocraft (Alpha)
« dnia: Styczeń 06, 2014, 17:38:24 »
http://robocraftgame.com/important-servers-feeling-the-strain/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=important-servers-feeling-the-strain

Cytuj
We had a surprise HUGE influx of new users due to some viral mentions mainly in Poland.

Popsuliśmy serwer :(


238
Inne gry / Odp: Robocraft (Alpha)
« dnia: Styczeń 06, 2014, 13:56:54 »
Heh, pograłem trochę i chyba większy fun sprawia budowanie tych pojazdów niż walka :). Ale zajmuje mało miejsca na dysku i ogólnie cała gra sprawia raczej sympatyczne wrażenie.

239
Inne gry / Odp: Robocraft (Alpha)
« dnia: Styczeń 05, 2014, 21:54:13 »
Leeeegoooo  :o :o :o Już ściągam!!!

240
Inaczej miało się nazywać :(

Wiem, wiem, ale czynniki zaważyły i jest jak jest.

241
ZBJ ma rentierow?? ;D

Tylko nie mów, że Inver Brass czuje się zagrożone odpływem kerbirów do wh :D

242
Wątek dyskusyjny organizacji Dzicy Alkoholicy.

Link do posta rekrutacyjnego: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12591.new#new

243
Centrum Rekrutacyjne / Dzicy Alkoholicy – organizacja szkoleniowa
« dnia: Styczeń 05, 2014, 10:45:20 »
Dzicy Alkoholicy to organizacja szkoleniowa korporacji Pijaki i Zabijaki.

Zapraszamy osoby o co najmniej miesięcznym stażu w EVE, pragnące zaznajomić się w przystępny sposób z życiem w WH oraz PvP, a także:

•   Eksploracją
•   PvE
•   Planetary Interaction

Członkostwo w organizacji nie wiąże się z opłatami w postaci podatków lub składek. Udostępniamy POS w wormholu C2 zapewniającym korzystne warunki logistyczne oraz sprzyjające środowisko dla nowych graczy.

Nad całością sprawują pieczę członkowie korporacji Zabijaki i Pijaki – założonej w 2009 roku korporacji będącej bez wątpienia jedną z najaktywniejszych organizacji PvP w polskiej społeczności EVE.

Celem korporacji Dzicy Alkoholicy jest zapewnienie prostej i przystępnej możliwości wdrożenia się w życie w WH, zaznajomienie się z PvP i efektywnego zarabiania ISKów.


Kontakt w grze:

Ptysiu (lub mój alt - Khadla)
Rebbel'o'Ammar
Blondi Smart (nie, serio, naprawdę kuma)
Vilendra Sharvas

Wątek dyskusyjny: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12592.new#new

244
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Styczeń 04, 2014, 13:36:29 »
trymer to zło :P Dobre do długich lotów gdzie nie zmienia się obrotów silnika, prędkości, wysokości itd. Ja tam wolę bez, korekta co kilka chwil nie boli, a lepiej "czuje się" samolot.

Zgoda, ale przez pierwsze 5 do 10 minut nie robi się nic, tylko nabiera wysokości, a wtedy trymer jest nieoceniony. Ale masz rację, gdy dochodzi do manewrowania najlepiej trym kierunku ustawić na neutralny, a trym wysokości daję na lekko negatywny (zapobiega to odskakiwaniu przodu samolotu do góry przy nurkowaniu).

245
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Styczeń 04, 2014, 08:37:50 »
Jako, że pogrywam w arcade stwierdziłem, że odkurzę joya i spróbuję simulation battles. I teraz... czy to normalne, że samoloty w tym trybie są, jak to dobrze ująć, mało stabilne? Wiem, że to ma być symulacja (a pilotem też nie jestem ;] ) ale czy naprawdę w czasie lotu trzeba robić ciągłe korekty? Czy to wieje wiatr tak mocno na clear weather (lol), że przy starcie nawet muszę ostro kontrować sterem kierunku a potem jak już uda mi się wystartować to będzie tak, że mam lecieć z joyem w łapie w jakimś dziwnym położeniu 15 minut do celu?

Tak ma być czy mam zwalonego joya/złą kalibracje/ustawienia czy jak ;D ?

Edyta: Aby samolot leciał mniej więcej prosto trzeba najpierw ustawić trymowanie steru. Robi się to w Controls-->Full aircraft controls-->Elevator/Airlons/Rudder axis control. Osobiście do dwóch ostatnich przypisałem jedną oś. Natomiast jedna uwaga: Nie wszystkie samoloty mają możliwość trymowania sterów. Zwłaszcza jest to upierdliwe w przypadku niemieckich maszyn (hgw dlaczego tak często poleca się na forach Bf 109 E3 do nauki), bo po pół godziny lotu bez trymowanych sterów boli mnie nadgarstek.

Obrót samolotu przy starcie jest normą i trzeba go kierować sterem pionowym (klawisze Q i E, lub w moim przypadku obrotem joya). Polecam ustawić silnik na 30-40% max, rozpędzić do 70-80km/h najpierw. Samolot staje się wtedy stabilniejszy. Warto też wrócić do tierów I i II max.

Liczbę samolotów na których jestem w stanie coś ubić wyliczę na palcach jednej ręki (i zostanie większość :P). Rewelacyjne do nauki są amerykańskie Wildcaty i Hellcat, ponieważ ich w zasadzie nie da się przeciągnąć i doprowadzić do korkociągu (ale nie niemożliwe). Każda nacja ma jakieś łatwe samoloty, ale z regóły im zwrotniejsze latadło, tym trudniej się nim lata. Np. chciałem rozpocząć moją przygodę z symulatorem od Spitfirea, ale mi strasznie nie szło. Potem na forum doczytałem, że Spits to latadło o świetnych osiągach, ale cholernie trudne do ogarnięcia.

Ciekawostka: Tryb symulatora jest jedynym, gdzie bombery uważą się powszechnie za OP. Po prostu łatwiej jest bombowcowi strzelać za pomocą myszki z działek pokładowych, niż mysliwcowi trafić za pomocą joya :). Sprawdziłem empirycznie - Wellingtonem rozstrzelałem Bf 109F. W wyższych tierach już niestety bomberki tracą tą przewagę i mój Lancaster został zdjęty przy drugim podejściu przez Tashę. Po prostu w wyższych tierach grają juz wyjadacze, a samoloty mają znacznie większą siłę ognia.

Coś z czym do niedawna miałem ogromny problem to widoczność. Polecam ustawienie joy + myszka do rozglądania się, a trimming kontroluję na grzybku joya. Na koniec wisienka: http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/28020-graphics-tweaks-for-improved-visibility/ - Takie ustawienia w cholerę pomagają wyśledzić te nieszczęsne kropki. Różnica jest naprawdę diametralna.

All in all - Tryb symulatora jest cholernie ciężki i przez dwa, czy trzy dni nie ustrzeliłem absolutnie niczego. Grind też wychodzi lepiej na arcade, ponieważ mimo bonusów rundy trwają strasznie długo i reward w stosunku do poświęconego czasu nie jest zbyt atrakcyjny. Z drugiej strony nawet zabicie bota jest powodem do satysfakcji (nie wiadomo czy strzela się do bota, czy gracza aż do momentu zestrzelenia). Polecam zabawę w symulatorze, jeśli masz już samoloty, na których Ci zależy i szukasz wyzwania - od tego jest ten tryb.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30