Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ptysiu

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30
176
Inne gry / Odp: VoidSpace
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 17:40:53 »
Dogecoin...? Po co się bawią w pseudowaluty? Nie lepiej oprzeć waluty gry o realnie istniejący odpowiednik, jak w Entropia Universe? I to o ile w ogóle chcą się w to bawić, bo ja oczyma wyobraźni widzę raj chińskich farmerów.

177
Flamewar / Odp: Cośtam cośtam C0ven[Odp: Magia i Miecz powraca]
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 16:15:03 »
A który z was walczy magią, a który mieczem?

178
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Czerwiec 12, 2014, 08:48:06 »
Ma ktoś 456 PLN(!) na premium betę? :D

Zapuść brodę i wyjdź na peron z kartką "Zbieram na betę Elite 4". Może i tamtejsi degustatorzy win niskobudżetowych kopsną Ci złocisza z litości.

179
NoobGarten / Odp: Minmatar ship do pvp/pve - sugestie ?
« dnia: Czerwiec 08, 2014, 14:30:15 »
Dla tego pytałem czy idąc w PvP da się jednym statkiem latać pvp i pve ale widocznie nie da się tego zbytnio pogodzić i są 2 pojazdy najmniej potrzebne.

Tak. Trzymasz jeden statek do zarabiania, a na PvP latasz innymi. Zauważ, że użyłem liczby mnogiej.

Muszę porządnie liznąć tego pvp aby powiedzieć. Niestety aby zacząć pvp trzeba porobić trochu pve (kasa, skill) więc myślałem iż uzbieram np. na statek XX którym będę ganiał pve a po zmianie fita będzie idealny do pvp.

Na PvE będziesz, na początku przynajmniej, latał BS-em, którego nijak nie polecam do PvP na początek. Inna sprawa, że fit na PvE i PvP różnić się będzie na 99% choćby rigami, więc była by to strata kasy.

A jest jakiś podział iż np. ta czy tamta rasa ma statki które bardziej nadają się do pvp/pve czy w sumie każda ma dobre. Pewnie każda ale zawsze jest iż ten czy tamten lepiej sprawdzi się w tym czy tamtym.

Każda rasa nadaje się do PvP. Trochę ciężko mi polecić Ci jakiś konkretny statek do nauki PvP, bo mogę powiedzieć Rupture, a ktoś inny odpowie "a nie, bo Thorax" i też będzie ok. Przede wszystkim znajdź ekipę, która Cię nauczy PvP.

Co do PvE, aka "klepanie krzyżyków", to chyba niezmiennie Caldarzy rządzą niepodzielnie w Ravenie i jego iteracjach, czy tam innym Scorpionie Navy Issue. Mają też T3 - Tengu, który też warto w późniejszym etapie rozważyć.

180
NoobGarten / Odp: Minmatar ship do pvp/pve - sugestie ?
« dnia: Czerwiec 08, 2014, 13:37:04 »
Lata mijają, imperia powstają i upadają, ale trzy zasady pozostają niezmienne:

1) Nie latasz statkiem, na który Cię nie stać.
2) Nie latasz na PvP statkiem do zarabiania.
3) Nie latasz przez Rancer.

Pomogło by też, gdybyś się bardziej określił co do preferencji. Nie ma jednego statku do wszystkiego.

181
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Czerwiec 08, 2014, 13:00:35 »
Kolejny dowód, że WH to siedlisko kerbirstwa, a nie PvPerów.

http://dl.eve-files.com/media/corp/Verite/influence.png

Wskaż nam proszę na tym obrazku gdzie, Twoim zdaniem, żyją PvP-erzy.

182
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 08, 2014, 06:59:17 »
A premium Zero?

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

A premium Zero, to zwykłe Zero, tylko że premium :P. Najlepszy turnfighter w grze, ale też poza kręceniem się nic innego nie zdziała. Fajnie się wspina, ale nie bardzo jest w stanie to spożytkować, bo skrzydełka urywają mu się znacznie szybciej niż innym samolotom. Jak ktoś koniecznie chce latać japońską premką, to polecałbym raczej Ki-61b. Siła ognia nie poraża, ale jest znacznie bardziej uniwersalny.

183
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 07, 2014, 07:46:09 »
Jest sens brac premium tier 3 pod expienie poza zarabianiem? Generalnie najbardziej rozwazalem P63, ale ruskich mam juz prawie na tierze piątym, toteż raczej bym soibe wybral p-47 albo ewentualnie tego BF 19 F4. Co do preferowanego stylu, to cholera wie jak to sie nazywa, ale najfajniej mi sie lata na czolowke w samolotach z gatunku Iłów albo typowe pogonie.

Wydaje mi się, że w takim razie P63, albo Bf 109. I tak, jak najbardziej jest sens expić premkowym samolotem. Popatrz na bonus jaki mają do expa.

Co do Ascendera, to tylko parę razy miałem go za przeciwnika, gdy latałem Japończykami i, poza tym, że jest to typowy samolot do BnZ, nie mogę za bardzo nic o nim powiedzieć. W sumie nie rozumiem dlaczego jego cena jest tak zaporowa.

184
World of Tanks / Odp: Dział War Thunder!
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 22:16:46 »
Ale po grzyba? Poza okresami ożywienia ten topic przecież leży odłogiem.

185
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 21:49:53 »
Dobry.
Polecacie moze jakis samolot premium 3-4 tieru? Troche mi sie ZO nagromadzilo i bym sobie kupil jakąś ładną zabaweczkę.

Edit: Cenowo tak jakos do 1700-1800 ZO

Zależy do jakiego trybu i, co ważniejsze, jaki styl walki preferujesz. Kup taki samolot, którego odpowiednik za Lwy Ci się podoba. Ze swojej strony mogę polecić Hellcata (ubóstwiam go - super maszynka i do BnZ, i do walki kołowej), P-47 (trochę trudny do opanowania, ale też co najmniej zacne latadło do BnZ), Bf 109 F4 - bo to Bf 109 (należy pamiętać, że to wersja bez dodatkowych 2x20mm). Last but not the least - najbardziej znienawidzony produkt eksportowy Hamerykańców, czyli P63 Kingcobra.

Tyle, co do samolotów, które znam. XP-50 może też być całkiem niezły, ale ma imho trochę za wysoki BR. Podobnie Ki-96.

186
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 05, 2014, 10:29:49 »
Tak, nie ma podświetlenia wrogich czołgów ani AAA. W takich warunkach dostrzeżenie czegokolwiek co znajduje się w lesie, lub skalistym terenie (czyli każda mapa poza Kurskiem) jest albo bardzo trudne, albo zgoła niemożliwe. Sprawdzaliśmy to wczoraj z Glasscutterem w praktyce. Sztukasy jeszcze coś tam potrafią zdziałać, ale znacznie prościej jest po prostu wsiąść w czołg. Oczywiście o sensownym użyciu bombowców w takich warunkach można zapomnieć.

187
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:38:57 »
Pomysł imo fajny, tylko trzeba mieć zgraną ekipe. Czołgistów i samolociarzy - możemy popróbować w zabijakowym teamie. Bo na pierwszy rzut oka jest spoko, jest sens latać szturmowcami, czołgi mogą koordynować te ataki nakierowując samolot na cel itd itd. Ale wiadomo, zgranie i komunikacja.

Może jeszcze raz powtórzę: guzik Ci pomogą koledzy w Iłach, o ile mapa na której wylądujemy to nie będzie Kursk.

188
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:26:38 »
pograj w DCSa, świetny sim, chociaż samoloty ma głównie współczesne. podstawka z su-25 jest dostępna za darmo na steam

Wiem, znam, mam. Ale tam nie ma Hellcata :(

Odnośnie mojego poprzedniego posta, w razie gdyby ktoś nie wiedział o co mi chodzi:

Cytuj
This is why air and tank battles in Simulator mode will be united in one mode soon. This will allow pilots to join the battles faster and will improve the in-game balance.

Wszystko ładnie i pięknie. Tylko, że w tych bitwach samolotów jest jak na lekarstwo. Dosłownie przed chwilą na próbę poleciałem Bf 109 F4 i byłem jedynym latadłem w grze. Żeby nie było - wziąłem bomby, ale kaman - ile mam bombardować te AAA? Ponadto, wynik bitwy i tak zależy od chłopaków w czołgach. Jakby tego było mało - wyśledzenie przeciwnika w trybie symulatora jest strasznie trudne. A teraz skonfrontujmy to z zadaniem wyśledzeniem czołgu, wziąwszy pod uwagę, że znakomita większość map w tym trybie jest W LESIE. Noż, co za mózg to wymyślił?

Opcje są dwie - albo Gaijin mówi "delikatnie" do widzenia amatorom SB, albo dopracują tryb bitew mieszanych (samoloty + czołgi). Tylko, że nic nie piszą jakoby planowano jakieś zmiany w kierunku "uzdatnienia" tego trybu dla samolotów i to mnie właśnie martwi najbardziej.

A Event 4x4 jest fajny do nauki SB, ale to absosmerfny death match, gdzie wygrywa najzwrotniejszy.

189
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Czerwiec 04, 2014, 18:52:06 »
http://warthunder.com/en/news/635/current/

No i spieprzyli symulator w WT. Zaczynam czekać na Ił-2 Battle of Stalingrad. No i nabyłem za dychę Ił-2: Cliffs of Dover :P.

Niech idą w pizdu z takim death matchem.

KURFA

190
Off Topic / Odp: SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Maj 30, 2014, 12:20:52 »
Może i nie warpuje, ale jest to już jakiś tam pod z EVE ;)

http://www.bbc.com/news/science-environment-27632582

191
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 29, 2014, 14:48:26 »
Sam nie wiem, czy ten tekst nadaje się bardziej tutaj, czy w dziale "śmieszne rzeczy". Traktuje natomiast o cudzie radzieckiej myśli technicznej - samolocie MiG 3, który występuje i w WT. Napisane merytorycznie i z jajem :)

http://yoyosims.pl/historia_MiG-3.html

Ogólnie, to polecam artykuły nt. rożnych modeli samolotów na tej stronie, bo zwykle ich historia opowiedziana jest w dość ciekawy sposób.

192
Ale jakie "mad"? Mnie absolutnie nie obchodzi, czy w sov 0.0 żyje 1, 10 czy 100 koalicji, co wynika wprost z profilu działalności sojuszu, którego jestem członkiem. Powiem więcej - rentierzy potrafią pięknie znoobspawnić, a często zakładają factionowe modułki, co zawsze cieszy kb i wallet. Oznacza to również, że oddanie większości null pod orkę kerbirów przez N3/PL/Goonsów nijak mi nie przeszkadza. Co najwyżej będzie mi żal, gdy zostanie zaorane Provi, ale to chyba normalne, że żal człowiekowi jak płoną rezerwaty przyrody, czy innych Indian? W moim poprzednim poście chciałem jedynie stwierdzić fakt. Bo to przecież jest fakt.

193
http://evenews24.com/2014/05/22/pandemic-legion-resets-most-of-n3-coalition/

Prawda li to?

Swoją drogą podoba mi się pojęcie "friendly reset". To znaczy, jasne że w razie gdyby Goon zapukał do drzwi zaplusują się z powrotem, a ten reset ma pewnie w założeniu służyć "good fights", natomiast pachnie to powoli ustawką, gdzie niczyje interesy nie są realnie zagrożone. Taki drugi, mały botlord :D.

194
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 22, 2014, 10:48:39 »
Dla rozgrzewki sprawdź tiering migów 15 bis ;) tego ruskiego i tego przemalowanego którego dostali niemcy.

O znerfieniu he162, podniesieniu mu 3 krotnie kosztów naprawy i podniesieniu tieringu nie będę nawet wspominał :P itd itd itd

Niby tak, ale spójrz na to z tej strony:

*Żadna inna nacja nie ma tylu jetów w drzewku.

*Rosjanie muszą się przebić przez 2 dość średniawe Migi 9 i jednego Miga 15, żeby dojść do bisa, a Niemcy muszą tylko przeskoczyć tego nieszczęsnego He 162.

Poza tym BR 7.0 He 162 to taka tragedia? O ile tej cyferki nie pisano palcem na wodzie, to i tak trafia tylko na low tierowe jety.

195
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Maj 22, 2014, 09:39:22 »

196
Inne gry / Odp: Flagship
« dnia: Maj 21, 2014, 21:53:06 »
Fajny koncept. Mam nadzieję, że ta gra nie wyląduje w ogromnym worze z napisem "Ciekawy pomysł, marne wykonanie". Nie chcę być z góry negatywnie nastawiony do tego tytułu, ale nie mogę zareagować inaczej widząc logo Unity...

197
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 21, 2014, 21:45:21 »
Co wy chcecie od tych biednych Niemców? Mają super... Czołgi :). A tak serio, o co kaman? Bo jakoś nie zauważyłem różnicy przed i po 1.41. Gram więcej innymi nacjami, ale jednak.

198
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 19, 2014, 15:18:03 »
Raczej nie - mam baaaaardzo słaby.

No to pudło :).

199
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 19, 2014, 12:51:27 »
Czyżby to była cecha wyższych leveli? Bo ja widzę kropki z 15 km, oczywiście na tle nieba. I to w zupełności wystarcza, bo kluczem do wygrania partii jest szybka eliminacja wrogich bombowców.

5 km to przesadziłeś, bo latam po całej mapie, ale faktycznie jest to kilkanaście kilometrów w każdą stronę, może 20.

1.41 - jakoś na arcade nie ma takich problemów. Niedawno wsiadłem w G-6 i G-10, więc przeżywam fascynację zabójczą skutecznością MK108. Trochę wkurwia zbyt wysoki BR A6M, które rozpadają się od pierwszego trafienia pociskiem z działka.

A w ogóle, weź dla beki ustaw sobie w decku samoloty z I ery, najlepiej amerykańskie lub sowieckie i polataj na arcade. Mój rekord to 17 killi przy 2 lossach :D

Skille nie wpływają na dystans, z którego możliwe jest dostrzeżenie kropki, tylko z jakiego możliwe jest namierzenie celu, tj. pojawia się na radarze. W trybie symulatora te umiejętności nie są wykorzystywane. W innym przypadku edytowanie pliku opcji, aby zwiększyć dystans, na którym generowane są te kropki było by cheatem. Skoro link do poradnika jak to ustawić jest przeklejony do góry listy na oficjalnym forum WT, to zakładam, że żadnym oszustwem to nie jest. Podejrzewam natomiast, że defaultowe ustawienia tego, od jakiego momentu cel jest widoczny na ekranie zależy od tego, jak silny ma się sprzęt.

200
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 17, 2014, 21:48:36 »
Nigdy nie rozumiałem na czym polega problem ludzi, żeby zobaczyć samolot na drugim końcu mapy bez podpowiedzi. Jeśli tylko jest na tle jasnego nieba - widzę zawsze i wszędzie. Jak nie jestem pewien czy to jest samolot, czy kropka na monitorze, to wystarczy tylko lekko ruszyć kamerą.

Z kropką są dwa problemy. Na tle jasnego nieba, albo chmury, to oczywiście żaden problem, ale na tle gruntu (i to się tyczy nawet samolotów widzianych z bliska) już ogromny. Do tego stopnia, że BnZ w zasadzie odpada. Polecam rzucić okiem na tematy w dziale symulacji i dlaczego narzeka się, że rosyjskie samoloty masakrują niemieckie. Wcale nie ze względu na osiągi. To raz, dwa to dystans, od jakiego kropki zaczynają się pojawiać na monitorze. Trzeba ręcznie edytować plik, aby zwiększyć zasięg, z którego zaczyna być możliwe ich wypatrzenie.

@Zgudi - Technicznie pewnie się da, tylko po co? Nawet gra na padzie mija się z celem grając w trybie symulacji.

201
Nie mają skanera w dziurze, więc ciężko ją będzie znaleźć

To akurat kwestia czasu, nie możliwości. Mało to razy, żyjąc w WH, wydobywa się z dziur zamknięte carriery i orki?

202
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Maj 15, 2014, 19:12:10 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qS6lQxhIMoI[/youtube]

Okazuje się, że Rosja to nie jedyne imperium z chrapką na Odessę :)

203
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 15, 2014, 17:44:20 »
Grywam tylko w WOT. Ale obejrzałem mnóstwo filmików z WT:GF

WT:GF nastawia się na symulację i realizm historyczny. WOT celuje w czyste arcade i balans. Wolę mimo wszystko symulację, więc chyba się przesiądę :) Niestety moi klanowicze nie są tego samego zdania. Wolą świat "health bars".

EDIT: Jak ktoś chce próbować WT:GF to omijać SZEROKIM ŁUKIEM tryb arkadowy. Jest on w opinii 80% community totalnie skopany i lepiej uderzać tylko w "realistic battles" lub "simulation". Zresztą nowemu łatwiej będzie zaczynać od "realistic battles" bo wspomagacze podświetlające pozwalają z kilometra zestrzelić świeżaka chowającego się w krzakach w trybie arkadowym. A tak przynajmniej można się chować.

Popieram całkowicie. W trybie symulatora steruje się czołgiem w sposób identyczny do pozostałych trybów, a brak ikonek bynajmniej nie uważam za przeszkodę. Poza tym, to nie samoloty, gdzie dystans jest tak ogromny, że bez ikonek trzeba robić cuda-niewidy z ustawieniami, żeby zobaczyć tą cholerną kropeczkę.

I jeszcze jedno: czołgi ciężkie giną raz. RAZ. To znaczy, że aby "wyjść na swoje" trzeba na to jedno życie ubić dwa razy tyle ile mordują inne czołgi. Powodzenia. I nie, KV to naprawdę nie jest imba czołg, a T-34 not-stronk-tonk. Jest dokładnie odwrotnie.

204
O cześć, gównoburza jest.
Z naszej strony to wygląda tak:
Przyjmujemy do corpa Szubrawca. Mówimy że mamy zamiar latać na armorze i  najlepiej działka. Szubrawiec: "Ja nie będę skillował, tylko shield i rakiety", ogólnie wyglądało to CEO: A Szubrawiec: B, gdzie nie był nawet dyrektorem i nic w POSa nie włożył, poszła na to nasza kasa. Stwierdziliśmy jednogłośnie - kick. A jak wiemy trzeba czekać 24h po zdjęciu uprawnień. Nie wiem jak wy ale my nie mieliśmy zamiaru zostawić w przestrzeni neuta z dostępem do POSa i passem do force fielda. Wniosek - pod express do 1.0

Facepalm combobreaker...

205
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 01, 2014, 17:42:19 »
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/industry-teams/

Od najbliższego dodatku, by wyprodukować cokolwiek potrzebować będziemy siły roboczej. Wystarczą zwyczajni matarscy niewolnicy, ale będzie też można zamówić specjalistów. Specjaliści zmniejszą koszt produkcji, ale będą dostępni tylko przez 28 dni i tylko w jednym systemie (oczywiście będą różne grupy specjalistów, każda wyspecjalizowana w innej branży, a to fregaty, a to cruzy, a to jeszcze coś innego). By mieć takich super gości w systemie w którym coś produkujemy, musimy wygrać o nich aukcje z innymi graczami.

Brzmi ciekawie, czyżby powód by być w industrialnym corpie i razem z innymi zamawiać sobie te teamy do swojego domku? Druga ciekawiąca mnie rzecz, to to ile taki team może kosztować w aukcji, czyli np. ile fregat trzeba by wyprodukować, żeby zwrócił się koszt wygrania aukcji na team który zmniejsza koszt produkcji fregat?

w ostatnią niedzielę jak się logowałem, było ponad 50 tyś osób, choć też mam wrażenie, że w 2008 roku średnio było zawsze parę tysięcy osób więcej.

Tereny amarskie staną się produkcyjnym zapleczem EVE :D

206
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 01, 2014, 15:13:44 »
bo z jednej strony są ponoć zabugowane czołgi jak np ruski t-50 (skąd ja kojarze problemy z tym małym sukinsynem? :P ) który ma zrypane hitboxy albo ich nie ma, z drugiej ponoć tygrys to takie bydle jak kiedys wiec jak drań pierdnie to mało co to wytrzymuje ;)

Co do Tygrysa, to słyszałem akurat historie o niemożności przebicia wieży na T-34-85. Dopiero grinduję do Tygrysa (jakieś 6k expa mi brakuje), więc wypowiem się, jak go w końcu zdobędę.

Imho, balans jest ok. Niemcy mają zwykle b. dobry pancerz przedni i działa-snajperki. Rosjanie mają albo szybkie, o rykoszetującym pociski pancerzu T-34, otankowane po uszy KV (moje nemesis...) oraz TDki z działami, które powinny zostać zakazane konwencją Genewską. ZiS-30 odparowuje wszystko w zasięgu.

Gram Niemcami i dość ciężko było mi wyjść z Tieru pierwszego, ale linia Pz III tieru drugiego jest już o niebo lepsza, ze względu na szybciej obracającą się wieżyczkę i zwiększony pancerz. Co nie zmienia faktu, że taki Su-122 ma mnie na strzał.

207
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 01, 2014, 14:32:28 »
Kilku ludzi z Black Devils (mój były klan w wot) już jakiś czas gra w tą grę z tego co pisali i na co im nda pozwalało, różne mapy są dostępne w zalezności od stylu gry, np kursk jest ponoć dostępny tylko w symulacji czy coś takiego, może więcej map tam jest?

Tak, inne mapy są na arcade, realistic i symulatorze. Tak samo to wygląda w przypadku samolotów, tam też mapy różnią się zależnie od trybu.

Z ciekawostek forumowych WT: W odróżnieniu od samolotów, czołgi wydają się być idealnie zbalansowane - nikt nie jest zadowolony i każdy narzeka, że ta druga nacja jest OP :D

208
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 01, 2014, 13:25:02 »
Ej no, ale nie krzycz po rodzinie. Serio, ten lag spike nie jest tego wart. Poza tym, nie twierdzę, że WT w wersji czołgowej pójdzie na max detalach na kalkulatorze. Raczej chodziło mi o dupiatą optymalizację WoT. Bo jest dupiata, a WT działa mi na pewno lepiej, pomimo dużo lepszej grafiki. Przepraszam, jeżeli wprowadziłem kogokolwiek w błąd.

A co do gameplayu, to zasady sterowania czołgiem z WoT mają się naprawdę nijak do pojazdów z WT. Ciągłe trzymanie klawisza odpowiedzialnego za skręcanie czołgu podczas stosunkowo szybkiej jazdy (ok. 30km/h) zakończy się faktycznie zrobieniem bączka, a w skrajnym przypadku, wywróceniem czołgu. Inna sprawa, o której nie wspomniałeś to ruszanie i hamowanie. Po pierwsze - absolutnie nie da się wtedy celować. Lufa lata w dół i w górę jak na sprężynie, aż czołg się nie ustabilizuje. Po drugie - czołgi mają tu znacznie większą inercję. Po prostu i ruszanie i hamowanie trwa trochę. Po połączeniu obydwu powyższych faktów wychodzi na to, że popularna z WoT taktyka wychylenia się zza rogu, oddania strzału i schowania się nie sprawdza się już tak dobrze (o ile w ogóle) w WT. Słowem jeżdżenia czołgiem w WT trzeba się dopiero nauczyć, natomiast (przynajmniej mi) zajmuje to niewiele czasu. To jak porównać sterowanie mechem w MWO do Hawkena. Niby i tu i tu mamy podobne pojazdy, a jednak...

Jeszcze jedna rzecz - na chwilę obecną nie ma map miejskich, a przynajmniej po 3-4 godzinach gry nie trafiłem na taką. Walki są zatem w znakomitej większości toczone na dość dużych dystansach. Mi to akurat odpowiada, bo czołgi raczej średnio nadają się do CQB, ale to rzecz gustu.

209
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 01, 2014, 11:05:05 »
Niestety, i co do płynności grafiki i minimapy mam podobny problem. W porównaniu do samolotów musiałem powyłączać fajerwerki, żeby fpsy nie skakały. Co do mapki z kolei, to wszystko tam jest. Problem w tym, że cholernie niewyraźnie widać i swoich, i przeciwników. Te znaczniki mają po prostu bardzo mały kontrast, są wręcz blade, przez co nie widać ich.

210
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Maj 01, 2014, 10:10:13 »
Closed Beta czołgów w WT powoli się otwiera. Skorzystałem z tego, pojeździłem trochę i z cholernie wielką satysfakcją stwierdzam, że gra ma ogromny potencjał wygryźć WoT ze swojej niszy.

3 tryby realizmu (arcade, realistic i symulator), możliwość zniszczenia czołgu jednym strzałem, bardziej wiarygodne zachowywanie się pojazdów (są cięższe i wolniejsze niż te z WoT), grafika (o jej optymalizacji przez litość nie wspomnę)... I jednoczesna obecność czołgów oraz samolotów w tej samej rundzie. Jestem w niebo wzięty.

Żeby nie było zbyt słodko - czasem zdarza się jakiś bug (np. nie załadowała się grafika przeszkody i powstała niewidzialna ściana), dostępne są na razie tylko 2 nacje (ZSRR i Niemcy) i, zupełnie subiektywnie, mam olbrzymie obawy co do drzewka Japońskiego (czym Gaijin zamierza je zapełnić? Gundamami?).

Nie mniej, w moim własnym odczuciu, ground forces w WT okaże się tym dla WoT, czym samo WT okazało się dla World of Warplanes - produktem lepszym o całą generację.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30