Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MGGG

Strony: 1 [2] 3 4 ... 14
36
Inne gry / Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon
« dnia: Styczeń 07, 2015, 21:02:30 »
W minimalnych chodzi chyba głównie o 4 rdzenie. Wszystkie i3 mają 2 rdzenie, a nie kojarze wcześniejszych i5 z 4 rdzeniami.

A na żywo nowy Wiesiek wygląda imponując.

37
Inne gry / Odp: Wiedźmin 3 - Dziki Gon
« dnia: Październik 30, 2014, 14:27:08 »
Skąd mam wiedzieć?

Na głownych rynkach growych (USA, Kanada, UK, Niemcy, Francja, Japonia i w przypadku wieśka Polska) nie ma już preorderów od dawna.
A figurka na żywo wygląda wypaśnie :)

38
Centrum Rekrutacyjne / Odp: Samotny szuka korpa - masz ten problem? Pisz tutaj
« dnia: Październik 27, 2014, 13:34:55 »
Wróciłem na 10 dni, może zostanę na dłużej. Lata ktoś jeszcze w zorganizowany sposób w FW?

39
Inne gry / Odp: Civilization: Beyond Earth
« dnia: Październik 27, 2014, 13:31:51 »
Jestem po dwóch grach i muszę powiedzieć, że mimo, iż jestem wielkim fanem serii Civ, to początki były trudne. Dziwaczna mapa, dziwaczne, nieintuicyjne surowce, dziwaczne drzewko rozwoju technologicznego i rozwoju jednostek (jak ich mało!!!). Ale im głębiej w las, tym było fajniej i przyjemniej. Niestety, podobnie jak w przypadku Civ5 gra jest obecnie w trybie sprzedawalnej bety, bez co najmniej połowy, jak nie więcej kontentu. Czekam na DLC.

Jak ktoś ma ochotę zobaczyć jak wygląda początek to załadowałem na YT krótki filmik o pierwszych 30-40 min. w BE: https://www.youtube.com/watch?v=KWHah0tW5gE

40
Ale zdajesz sobie sprawę, że null to jakieś 10% graczy i "guwniany" stan EvE jest efektem dbania o hisecowych miśków oraz dokładnego olewania nulla od lat przez CCP? A nie, czekaj, ESS nam dali, no to już teraz null będzie krainą balansu i gudfajtów.

CCP ma tak samo hisecowych miśków w tyłku, jak nullowych czy lowsecowych. Liczą sie tylko te osoby, które kupują plexy za real$$$. Resztę tak naprawdę można by było zastąpić przez avatary i boty. Dużo by się nie zmieniło. :)

41
Obawiam się że zupełnie nie o to chodzi - gra jest po prostu zbyt mała. Nie chodzi o przestrzenie czy ilość skoków a o to że w ciągu krótkiego czasu można przesunąć pełną koncentrację sił w zupełnie inne miejsce.

To jest najwłaściwsza diagnoza, dlaczego 0.0 jest w stanie "guwianym".  JB, cyna, klony, a nawet alty psują tę grę niemiłosiernie. Dziś nie ma żadnych przeszkód, by rano wziąć udział w blobie na południowym krańcu mapy, a wieczorem farmić anomalki na północnym krańcu. Jest to absurd i niestety CCP tego już nie zmieni, bo EvE jest dla niej dojną krową, z której przed wywiezieniem do rzeźni trzeba upuscic tylko $$ ile się da. EvE jest obecnie bliżej to prostackiej strzelanki z brzydką, przedpotopową grafiką niż do rozbudowanego sandboxa, który daje graczowi swobodę w wyborze tego co robić i ścieżki jak to chce robić. Gra, która kiedyś była surowa, brutalna i jakże życiowa (ruchanie młotkiem itd.) zamieniła się w kolorowy plac zabaw, w którym najbardziej niebezpiecznym miejscem jest Jita...

42
CR - Archiwum / Odp: [XPLX] Made in Poland dyskusja
« dnia: Styczeń 19, 2014, 22:09:35 »
O wyparaszam sobie, konsolowy shooter to było halo, black czy timesplitters, to jakies gÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓwno jest.

nie mogłem się powstrzymać w tym wątku o gimbazie :)

43
Flamewar / Odp: Cheaty w EVE?
« dnia: Grudzień 15, 2013, 02:00:18 »
eh kurde. mialem nadzieje na jakis znosny flajm. a ty pupa...

44
Przedpokój / Odp: Powitanie
« dnia: Grudzień 06, 2013, 14:50:57 »
Gracze z jajami w EvE to może kilka proc. populacji. Reszta to obszczymurki.

Kojarze gracza o nicku Vader z DaMord. Burlok baby ;) Posłuchaj rady starego Warhammerowca i idź na początek do FW. Postrzelasz sobie radośnie przez 1-2 miesiące, obczaisz na nowo grę i możesz ruszać dalej w świat.


45
Off Topic / Odp: Winamp's dead... or so i heard...
« dnia: Listopad 26, 2013, 11:24:28 »
A co się stanie jak Spotify padnie?

Nic. Zaczniesz używać jednego z klonów tej platformy.

Podobnie jak Soulscream płacę za S. i go sobie bardzo chwalę. W końcu nie mam dysku zawalonego empekami, nie muszę ich ściągać, szukać i marnować na to czas. A dostęp do muzyki mam wszędzie, na każdym urządzenia. Jakis czas temu z drugą połówką wybraliśmy się na koncert na drugi kraniec Polski i w aucie stwierdzilismy, że mamy ochotę posłuchać przed koncertem płyt właśnie tejże kapeli. Spotify, komórka i system audio w aucie i wszystko stało sie jasne i proste.

46
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Listopad 22, 2013, 14:12:26 »
Znając mentalność milicjantów to pewnie będą twierdzić ze to solo kill był...

To był solo kill  ;D ;)

@ Theronth - po raz kolejny kudos za jaja, jakich brakuje 99,9 proc. ludzi grających w tę grę.

48
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 09, 2013, 17:14:21 »
Jeśli przez "zawsze" masz na myśli "od 2007"...

Masz rację. Projekt Khanid mk2. Mój pierwszy patch w grze :)
Choć ja też mam rację, bo wątpie, by było na tym forum dużo osób ze stażem poza 2007  ;)

@ Taritura - "pouwalanie" slotów było wyjaśniane przez devsów i jest związane ze zmianami w bonusach tych statków.

49
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 09, 2013, 15:53:55 »
Ammarskie statki na mislach)

Eh, wychodzi kompletna nieznajomość świata gry, w którą sie gra kilka lat. Warto poczytać te króciutkie opisy przy stateczkach, którymi się lata  :P Wtedy człowiek robi się mądrzejszy i nie wali publicznie bąków.

Największe w New Eden Imperium Amarrskie nie jest monolitem kulturowym i rasowym, ale składanką wielu nacji, ras i kultur. Mamy więc tzw. Prawdziwych Amarrów, czyli rasę panów, ale wiele, wiele nacji stojących niżej w hierarchii społecznej. Najniżej są oczywiście niewolnicy-brudasi, ale wolnymi obywatelami są m.in. Khanidzi czy Ammatarzy. Warto o nich wspomnieć, bo dwie dwie grupy mają inne doktrynę tworzenia statków niż Flota Amarrska. Różnica jest taka, że odrzucają oni lasery na korzyść innych rodzajów uzbrojenia. W przypadku Khanidów sa to właśnie systemy rakietowe. Dodatkowo czerpią oni mocno z doktryny Caldari, więc dopuszczają użycie tarcz ochronnych, zamiast pancerzy.

Sztandarowym przykładem doktryny Khanidów był przez lata Vengeance, który jest wytwarzony przez firmę o nazwie Khanid Innovation. Jej większościowym właścicielem jest Królewska Marynarka Khanidów. Ta sama firma produkuje w podobnej doktrynie statki typu Sacrilege, Heretic, Damnation czy Anathema. Wszystkie one używają systemów rakietowych jako głównego typu broni.

Reasumując: rakiety i inne rodzaje "mislli" zawsze były drugim rodzajem uzbrojenia dla Amarrów. Dopieprzanie sie do tego, jest po prostu głupie.

50
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 08, 2013, 14:19:18 »
Oooo
dwa dni mnie nie było i teraz temat jęczenia zmienił się z e-frejek na lagujące-podobno-banki. Good job Gen! ;D

51
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 06, 2013, 11:41:18 »
To jesteś chwalebnym wyjątkiem potwierdzającym regułę. (w sumie ja też, bo za grę płacę real $$).

52
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 06, 2013, 11:31:53 »
który przez 5 lat regularnie i stale płacę.

Gówno prawa - cytując góralskiego klasyka. Ty i inni starzy nie płacą ani jednego real $$. Grę utrzymują młodzi, którzy przedłużają konta plexami bo inaczej nie mogą oraz casuale, którzy kupują plexy by mieć iski. CCP bardziej zaboli brak młodych, którzy przynoszą realne pieniądze, niż brak starych, którzy robią za wypełniacze przestrzeni.

53
z drugiej strony nigdy nie widzialem żeby ktokolwiek (poza Azbuga) odlecial dalej niż na 2 jumpy od Aset  ;)
ja niedzielny gracz teraz jestem, ale w sumie ich rozumiem. Caly czas cos sie dzieje w okolicy, wiec po kiego gdzies leciec?

54
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 06, 2013, 00:57:21 »
Czy ja wiem? Prowadziłem przez ileś miesięcy alians organizując grę dla kilkudziesięciu osób. FC-owałem. Dziś wolę raczej grać z tylnego siedzenia, bo mam mniej czasu i mniej ochoty. Ale z drugiej strony, nawet w tak doświadczonej ekipie jak v0lta są ludzie organizujący grę innym. I bezpośrednio (prowadzący nasze gangi), i pośrednio - naszym przeciwnikom.

"Wkurwienie" WarGoda tak, że zrezygnowałby z grania, byłoby większą stratą dla Eve niż strata 1000 kont jakiś "szaraczków".

Lol. Zaczynasz od "czy ja wiem", a potem potwierdzasz co napisalem. Prowadziles, a teraz jestes stary pryk, masz to gdzies i wygodnie czekasz az inni starzy "poprowadzą". Syndrom przedemerytlany w MMO sie klania :) Dorzuc do tego narzekanie na nowy content i dluzsza przerwa sie szykuje. Znudziala Cie sie EvE po prostu.

55
big lol. napisali o martwej kozie na sritani news  ::)
zapomnieli tylko dodać, że Polacy strzelali sie z Polakami ;)

http://themittani.com/news/martar-september-ends

56
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 05, 2013, 21:54:36 »
Jestem ciekawy, czy starych ubywa bo są "wkurwieni" czy najzwyklej w świecie po prostu znudzeni  :)

Sokole, zazwyczaj "starzy" grają ze "starymi", bo chcą grać z kumplami albo maja ciśnienie na bycie "pros-ę". Sam jesteś najlepszym przykładem. Społeczników jest mało.

57
NoobGarten / Odp: Rifter - Czyli czas postrzelać w Raty :D
« dnia: Październik 04, 2013, 16:25:34 »
Rzekł inny przedstawiciel profesji, w którą przez chwilę bawił się Militis  :P

Swoją drogą możesz mi palcem pokazać, gdzie poza powyższym postem "lobbowałem" za AM? Cytaty, daty, konkrety. Czekam nigga...

58
NoobGarten / Odp: Rifter - Czyli czas postrzelać w Raty :D
« dnia: Październik 04, 2013, 16:14:57 »
Theronth, ładny gif, ale cyfry przemawiają za AM jako miejscem do rozpoczęcia zabawy z pvp. Staram sie po prostu być obiektywny. Nie mam nic wspólnego z żadną z tych organizacji.

http://eve-kill.net/?a=corp_detail&crp_id=329734

http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=1648588 - ładny wynik UA we wrześniu to zasługa strzelania do struktur....


59
NoobGarten / Odp: Rifter - Czyli czas postrzelać w Raty :D
« dnia: Październik 04, 2013, 15:58:20 »
Help!
A może jest jakiś poradnik? Może da się gdzieś zobaczyć, jak to się robi krok po kroku?

To jak z jazdą na łyżwach. Będziesz jeździć jak zaczniesz jeździć. I nawet najlepszy poradnik nie uratuje Cię przed siniakami na tyłku.

---> Akademia Milicyjna (nauczą zabijać)
---> Unseen Academy (nauczą przeżyć).




60
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 15:55:43 »
Gra nic nie musi. W końcu to sandbox  :P

Z psychologią nie wygrasz. W każdym MMO w jakie grałem naturalną reakcją obronną ofiar wyspecjalizowanych grup zajmujących sie skirmish-pvp był blob. Nie od dziś wiadomo, że w kupie najbezpieczeniej. W 90 proc. przypadkach devsi na koniec dnia stawali po stronie blobu, bo 100 to w końcu wiecej płacących za grę niz 10. W EvE dzieje sie to samo. Są olbrzymie naplandy, w których jest bezpieczniej niż w high sec, a obszary dla małych grup agresywnych barbarzyńców są coraz mniejsze. Dlaczego tak się dzieje? Bo to bardziej opłaca sie CCP.
Tak naprawdę tej grze przydałby sie po prostu reset serwera i wyjebanie sova z mechaniki. Albo zrobienie po prostu EvE2. Trzeba sobie po prostu uczciwie przyznać, że gra w obecnej postaci się po prostu zużyła. Zmiany w e-frejkach ani nic nie pogorszą, ani też nic nie poprawią.

61
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 14:58:07 »
A może Ty poszerz horyzonty i polataj w 0.0? ;)

Dzięki latałem. Nudno i pusto albo bloby ;)

@VonBeerpuszken - dziękuje za wyjaśnienia, ale mam po prostu zupełnie inne spojrzenie na te zmiany niż ty i Sokole. Z resztą nie tylko jak nie drę szat, ale także nie robi tego np. Theronth. Rozumiem, że moje przeciętne doświadczenie w pvp w 0.0 deprecjonuje moje stanowisko w waszych oczach, ale nie jestem jednym "wołającym do was na pustyni". CCP robi od dłuższego czasu robi wszystko, by gracz na każdym etapie zaawansowania mógł w miarę podobny sposób uczestniczyć w rozrywce. Kiedyś, dawno, młodego pilota w gangu wsadzało się we fretkę i robił za taklera. Niestety, gra tak ewoluowała, że ten młody pilot stał się kompletnie nie potrzebny, bo za taklerów zaczęły robić recony, a drejki nie są już statkiem flotowym. Pamiętam jak w starych PB Mikker zbierał gang i zaczynał od laczka oraz hugina. Oczywiście ktoś powie, że młody pilot mógł robić za oczy, ale doświadczony scout jest jedną z najważniejszych osób w gangu. To nie jest miejsce dla początkującego, nieopierzonego gracza. Dobitnym przykładem to było wsadzenie przez jeden z polskich korpów w TYM roku zielonych pilotów po UA w... Vigile.
W skrócie sytuacja była taka: przychodził młody i dowiadywał się, że jest niepotrzebny, statki, którymi lata to dno i kilometr mułu i jak poskilluje z pół roku to się do czegoś nada. Dlatego też CCP zmienia statki tak, by zminimalizować różnice między skillożernymi t2, a szybkimi w skillowaniu t1. Rozumiem, że starsi gracze, którzy przebyli "ścieżkę zdrowia" w skillowaniu mogą być oburzeni, że młodsi mają łatwiej (pamiętam olbrzymie oburzenie na tym forum podczas wyrzuceniu learningów) i może im być źle, że środowisko, w którym grali przez kilka lat tak szybko zmienia sie na inne, prostsze w obsłudze, ale samo EvE wewnętrznie bardzo zmieniła się. To już nie jest romantyczna gra o eksploatacji kosmosu i poznawaniu nieodkrytego. To dojrzały produkt, przeżuty miliony razy przez tysiące graczy, w którym albo pomoże się młodemu szybko zacząć grać "prawdziwe" EvE, albo - w erze blobów supercapsli - za chwilę ich nie będzie. Dobitnym przykładem zmiany, które przeszła gra była wojna między Goonsami a ś.p. Testami, w której nie wygrywały floty upercapsli czy drogich t3, ale noobki w prostych do wyskilowania bomberach.
Zmiany w e-frejkach wpasowują sie w ten trend. CCP wzięło statki z tyłka, które sa łatwe w skillowaniu i zrobiło z nich maszynki, w których młodzi będą mogli zaistnieć. Dodatkowo mało kto zauważa, ale szybki i tanie e-frejki będą bardziej pasowały do flot w cruzach t1 niż drogie recony. A sporo gangów lata właśnie w takich tanich maszynkach. Oczywiście, jest też druga strona medalu. Pod górę będą mieli "lol-prosi", bo obecnie jak w noobspownie pojawia się jeden recon to jest to najczęściej falcon i zakrawa to o cud. Teraz będzie kilka e-fretek, wiec trzeba będzie po prostu uciekać, albo też przyjąć bitkę ze świadomości, że będą mogłby być straty. A jak wiadomo, lolprosi nie lubią czerwonego koloru na kb, a statystki są dla nich ważniejsze od dobrej bitki.
Z punktu widzenia bitki dwóch gangów, pojawienie sie nowych e-fretek diametralnie nie wpłynie na rozgrykę. Nadal w użyciu będą recony, bo e-fretka jak to fretka spada od byle podmuchu. Dodatkowo ponieważ pojawi sie realne zagrożenie ze strony e-fretek, trzeba będzie brać antysuport. Niestety skończą sie fajne czasy, w których wszystko o wielkości mniejszej od kruza było do dupy. O bitkach blobów nie wypowiadam sie, bo na tym nie znam sie.
Reasumując: rozumiem, że zmienia się środowisko i dinozaury mogą czuć sie nie swojo, ale bust e-frytek nie przewróci EvE do góry nogami. Recony nadal czekają w kolejce na zmiany. Kto wie, co dla nich CCP przygotowuje. W końcu z HACami jakoś to wyszło.





62
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 14:11:36 »
@ MiltisUmbrae - nic ci to nie da, bo nie będziesz trafiał (Sokole, podał Ci zasie dla braży, wiec jesteś ma baaaaardzo dużym ujemnym modyfikatorze do trafienia).

@ Sokole - zgadzam sie, że separacja jest ważna, ale CCP spędziła sporo czasu na bufowaniu aktywnych systemów do tankowania. Ostatni filmik Theronth ładnie pokazuje, jak można fajnie solo latać z wykorzystaniem autorepowalnego dronkowca. Oczywiście nec Hercules contra prules, ale daje radę. Czasami naprawdę warto poszerzyc horyzonty poza nanostyle "dzida" i f1.

@ VonBeerpuszken - nie wierze, żeby w mitycznym 0.0 brakowało reconów. Cena także jest argumentem z dupy, skoro standardowo-flotowy statek slużacy do F1 w gangu potrafi być droższy od recona z frakcją. Może pięc lat temu bym sie z Toba zgodził, ale kupic pilota recona to nie problem obecnie. Tak samo te 200-400 mln na fit to taniocha w porównaniu z t3.



63
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 12:46:00 »
Odrób lekcje Sokole, potem wyzywaj innych od piaskownic. Hyena to t2, nie wleci na plexy novice wiec nie będzie uczestniczyć w 3/4 walk.
A i tak połowa FW lata bez propów, wiec te weby Hyena może i tak sobie wsadzic w tyłek. Tak samo jak Ty, swoją argumentację na temat wpływu nowej Hyeny T2 na FW.
Z punktu widzenia środowiska FW te zmiany nie będą miały większego wpływu na rozgrywkę. Ot, paru pajaców w Cynabalach i Scythe Navy będzie srało w gacie jak zobaczy Hyenne na gridzie na medzie. Reszta ja bedzie miała gdzieś, bo w FW walczy sie w wiekszosci przypadków w zwarciu, a nie ma dystansie.

64
NoobGarten / Odp: Rifter - Czyli czas postrzelać w Raty :D
« dnia: Październik 04, 2013, 12:16:59 »
Rifter to combat frigate, czyli jak sama nazwa typu wskazuje służy przede wszystkim do walki. Nie jest to ani najszybszy statek, ani też najbardziej zwrotny. Jak już chcesz latać to polecam fregatę, która może pełnić rolę scouta. Z matarskich będzie to Slasher.
No i poprawienie umiejętności odpowiedzialnych za sztukę pilotażu. W szczególności chodzi o takie skille jak: Spaceship Command (4) i Evasive Maneuvering (4, robienie na 5 to ok. 8 dni). Współczynnik agility określa jak "zwinnie" potrafisz pilotować swój statek, czyli jak szybko potrafi alignować (zbierać sie do wejścia w warp).
Plus oczywiście dobry fit. Na dół warto założyć albo rzeczy do nano/agility albo też po prostu staby (Warp Core Stabilizer I) - minimum 2 - i mieć w poszanowaniu ludzi którzy będą Cię łapać na bramach w low.


65
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 11:17:53 »
Zmiany w t2 e-fregatach wyglądają bardzo fajnie. Wbrew głupotom, które wypisuje np. Sokole, to woda na młyn dla małego pvp.

Fakty sa takie:
- efrytki t2 są obecnie do dupy. Jak wyżej już zauważył Theronth poza Sentinielem solo resztą nadaje sie kompletnie do niczego.
- po zmianach zaczną być znacznie częściej używane, bo będą świetnym uzupełnieniem do kilkuosobowych roamów i większych flot w statkach t1.
- recony nadal będą wykorzystywane w większych flotach. Dodatkowo recony cały czas są w KOLEJCE do zmian. Wiosną może być ich kolei.
- płacz miłośników matarskiej doktryny latania nanoshipami po ujrzeniu proponowanych bonusów Hyeny jest bezcenny  :D Panowie, albo nie nauczycie nowych sztuczek, albo czas przejść na emryturę  :P jak to było: adapt or die?

Zmiany w cepach też są jak najbardziej na plus. Chora jest obecna sytuacja, że funkcję taklerów w gangach pełnią recony. 

ps. dla kumtych: spójrzcie na maksymalny zasięg locka e-frytek  ;)

66
Inne gry / Odp: Zamiennik Dust 514 na PC (dwie gry)
« dnia: Październik 03, 2013, 12:10:43 »
Grałem przez chwilę w MWO, ale to było tuz po pojawieniu sie tej gry. Wówczas miała ona straszliwe problemy z optymalizacją.
Kilku moich znajomych nadal gra w MWO, kilku innych przerzuciło sie ostatnio z GW2 na MWO i obie grupy sobie bardzo chwalą grę.
Z tego co mówią problemów z optymalizacją nie ma już, gra wciąga. Tylko, że bliżej jej do tanków niż do Dusta. Nie jest to klasyczna strzelanka, ani gra akcji. Rozgrywka jest wolniejsza (szczególniejsze jak masz ciężkiego mecha ;) ) i o wiele bardziej taktyczna niż w klasycznym "pif paf". O grze samemu raczej możesz zapomnieć.

W PS2 nie grałem, wiec sie nie wypowiadam.

67
PVE / Odp: Gnosis - PVE Exploration, T2 fitting
« dnia: Październik 02, 2013, 14:19:02 »
A co o tym sądzicie?

Zamiast nano na dół włóż powiększacze ładnowni. W końcu masz zbierać cenny towar z różnych ukrytych zakamarków, a nie popisywać sie zwinnością rosyjskiej łyżwiarki figurowej w pilotowaniu statku ;)

68
PVE / Odp: Gnosis - PVE Exploration, T2 fitting
« dnia: Październik 02, 2013, 13:09:05 »
@Siri

Covert Ops? Czyli? Co to jest?

To fregatki tech 2, które specjalizują się w operacjach steath. Dzięki możliwości założenia na nie zaawansowanych systemów maskowania są niewidoczne dla innych graczy przy zachowaniu mobilności (mniej zaawansowane systemu cloak mają kary do prędkości lotu; są one tak duże, że te statki praktycznie stoją w miejscu).
Skilluje je się szybko, bo musisz wbić wybraną rasową fregatę na 5 (8 dni), potem electronics upgrades na 5 (kolejne 8 dni), potem skill cover ops na 4 i skill do systemów cloak o nazwie cloaking na 4 by móc założyć na stateczek sprzęt o nazwie Covert Ops Cloaking Device II, czyli specjalne urządzenie maskujące dla statków typu cover.
Cover opsy mają bonus do skanowania oraz bonus do hackingu/analizowania, wiec idealnie nadaje sie do robienia sitów Relict i Data w każdej przestrzeni.

69
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Październik 01, 2013, 10:48:00 »
Fajny filmik. Najlepszy jak do tej pory z tych, które wrzuciłeś. Gratki :)

No i mała szpilka: skoro to całe magiczna zone FW/low jest taka be, to po co kolejny raz do nie wracasz szukając funu w small scale PvP  :P

70
Ja tam zarobiłem na 2-3 plexy na pobieraniu haraczu od kolesi chcących robić misje milicyjne. Skuteczność wyższa niż u Ptysia, ale to kwestia upierdliwosci i oraz znajmosci mechaniki gry przez ofiarę.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 14