Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - <-NSH-> Asm Nihouyah

Strony: [1] 2
1
NoobGarten / Odp: Pytanka.
« dnia: Styczeń 08, 2018, 16:59:43 »
100 mln to w dzisiejszych czasach dobrze wyskilowana postać.
No dzięki, injectowanie do 100kk kosztuje fortunę. :P Wszystko zależy od rozłożenia skilli, prawie idealny skillset pod latanie Kestrelem/Hookbillem to zaledwie 18kk SP, prawie idealny phantasm to 31kk SP, wszystko zależy od rozłożenia skilli. Jako że w grze dostępne są skill injectory - wybierz postać którą wolisz (character name, historia itd.) i miej na uwadze, że do 50kk SP jesteś w stanie dobić injectorami bardzo szybko i łatwo.

2
Wsparcie techniczne / Odp: Problem
« dnia: Styczeń 06, 2018, 14:49:12 »
@Gaavrin: blisko, ale nie do końca. Skacząc na jump clone z X do Y, w systemie X będzie zostawiony jump clone z twoimi obecnymi implantami. Jeśli próbujesz użyć JC będąc zadokowanym w dowolnej stacji (niezależnie czy ma klonownię) - nie ma z tym problemu. W cytadelach, EC i rafineriach, aby użyć jump clone będącego w innym miejscu - struktura w której jesteś zadokowany też musi posiadać aktywny clone bay. Jeśli chcesz skoczyć z Yria - zadokuj w stacji; powinno wystarczyć.

3
NoobGarten / Odp: Skanowanie bonusy
« dnia: Styczeń 03, 2018, 13:25:37 »
Skille masz przyzwoite, kolejne rzeczy, które możesz zrobić to przede wszystkim (kolejno, do momentu aż uznasz że wystarczy):

1) Używać statku z bonusem do skanowania. Jeśli bonus zależy od skilla (np. Covert ops, Strategic cruiser) - podciągnać ten skill. Przykładowe statki: fregata eksploracyjna (Heron/Magnate/Probe/Imicus), Astero, Strategic Cruiser (Tengu/Legion/Loki/Proteus) z subsystemem covert ops.
2) Sisters core scanner probe (są dość tanie a dają niezły efekt), ewentualnie sisters probe launcher (bonus jest zauważalny).
3) Jeśli skanujesz bojowo (combat probes itd.) - virtue set. Nawet low grade, dość tani, daje potężny bonus. W przypadku eksploracji ryzyko utraty setu i koszt z tym związany zwykle sprawia, że nie warto w to inwestować.
4) Podciągaj skille do skanowania dalej, zaczynając od tych, których trening będzie najkrótszy. Astrometrics Acquisition możesz zostawić na koniec - przyspiesza skanowanie, ale nie wpływa na trudność.

Ogólnie: w Astero, korzystając z sister probes przy tych skillach nie powinieneś mieć większego problemu z wyskanowaniem praktycznie dowolnej sygnatury jaką znajdziesz - najtrudniejsze (sleeper cache itd.) mogą nie dać wyniku 100%, jednak wszystko pozostałe powinno dać się łatwo wyskanować. Jeśli tak nie jest - prawdopodobnie możesz robić coś lepiej, przejrzyj Youtube w poszukiwaniu poradników dotyczących skanowania i zobacz, jak inni używają skanera.

4
NoobGarten / Odp: Pytanka.
« dnia: Styczeń 03, 2018, 13:16:10 »
Szybko zerkasz na historię korpów do jakich należał. Jeśli gra w to już ładne parę lat i ostatnio miał przyjemność (dla niego) i nieprzyjemność (dla ciebie) należeć do takich zajmujących się mordowaniem innych graczy, to jeśli sam nie jesteś pewien swoich umiejętności, omijasz gościa szerokim łukiem. Albo się bijesz, jeśli stać cię na stratę i ten trening :)
https://localthreat.xyz/ - klikasz na listę postaci w oknie Local, Ctrl+A, Ctrl+C, potem Ctrl+V do tej aplikacji - dostaniesz orientacyjne info jak bardzo (nie)ogarnięci są (na podstawie statystyk z zkillboard) prawdopodobnie pozostali w systemie. Wygodne do szybkiego sprawdzania, czy nieszczęsna ofiara nie jest przypadkiem baitem. W kwestii ilości skillpointów - nie przewidzisz tego, od kiedy są skill injectory, dwugodzinna postać może siedzieć w dowolnym statku.

@skill: w przypadku EVE to głównie zrozumienie gry i mechaniki (a ta potrafi być dość złożona w niektórych przypadkach) połączone z umiejętnością przewidywania i trafnego, dość szybkiego podejmowania decyzji na podstawie często mnóstwa informacji. Zdarza się, że mała różnica w zachowaniu innego gracza między tym czego się spodziewasz a tym co się dzieje może dać jasne info że to ktoś nieogarnięty, ktoś w miarę ogarnięty lub it's a trap. Taki rodzaj skilla nabywa się z doświadczeniem, często po drodze tracąc statki (nawet liczone w setkach) - najszybciej uczy się na błędach. Przykład - kompetentny pilot w statku, który jest uważany za kompletny crap, wykorzystujący własną wiedzę i nadmierną pewność siebie przeciwników: https://www.youtube.com/watch?v=ObyY3BGn1iI Odnośnie porównania pilotów (który jest lepszy/gorszy) - to bardzo trudne, ponieważ często mogą specjalizować się w zupełnie różnych niszach i - zależnie od sytuacji - sprawdziliby się różnie.

Przy okazji: w EVE nie ma czegoś takiego jak "najlepszy statek" - każdy spadnie jeśli wystarczająco intensywnie się go ostrzela. Każda klasa statku ma jakieś zastosowanie, w którym sprawdza się najlepiej, a na dłuższą metę wielkość statku to bardziej kwestia preferencji i wybranego stylu gry lub bieżących potrzeb.

@lowsec: nie jest tak źle, jak się żyje w jednym miejscu dłużej niż 2-3 tygodnie, można szybko się nauczyć kto jest w okolicy, czego się spodziewać i na ile można sobie pozwolić. Low jest o tyle ciekawszy od null, że nie mając porządnych pleców, można sobie pozwolić na szaleństwa do czasu, aż ktoś się zirytuje i postanowi popsuć ci zabawę.

@większa ilość kont: EVE nie ma mechanizmu łatwej teleportacji tam, gdzie potrzebujesz (trzeba fizycznie dolecieć), multiboxing jest dozwolony, a dodatkowo jedna postać może trenować jeden skill naraz - posiadanie wielu postaci/kont jest łatwym obejściem ograniczenia w rodzaju "dana postać siedzi w jednym statku naraz". Są sytuacje, gdy potrzeba dosłownie być w kilku miejscach naraz (zwiad, przygotowana droga ucieczki itd.), potrzeba więcej siły ognia, trafiasz na ograniczenie w mechanice dotyczące tego ile jedna postać może zrobić (industry itd.) lub po prostu to co robisz jest na tyle mało wymagające manualnie, że możesz jednocześnie obsłużyć kilka kont (pve, czasem pvp). Wiele kont nie jest niezbędne, żeby dobrze bawić się w EVE, ale warto mieć to na uwadze jako opcję jeśli trafisz na któreś z ograniczeń lub po prostu chcesz zacząć wykorzystywać kilka postaci/kont naraz.

5
NoobGarten / Odp: DODATKOWA BROŃ DLA AMARRA
« dnia: Styczeń 02, 2018, 01:44:54 »
Niektore misje wymagaja zabicia czegos 100km od beacona i bzdura byloby latanie.
Misje z frytkami nazywają się "burnery" - robi się je w garmurze, AF/pirackich frytach lub HAC/pirackich cruzach, zależy która misja (Garmur pozwala robić wszystkie team burnery i jest dobrym punktem startowym). Zanim ruszysz burnery - poczytaj o nich i obejrzyj na Youtube jak się tą konkretną misję robi, jak nie znasz dobrej metody to na 99% spadniesz.

Aktualnie do robienia misji efektywna meta to Barghest/Machariel jeśli blitzujesz (robisz misję jak najszybciej żeby dostać LP za oddanie misji i lecisz na kolejną, odrzucasz te, których nie jesteś w stanie zrobić szybko) - czyli albo missile albo autocannony, lub Rattlesnake jak robisz misje jak leci (czyli drony + rakiety). Ishtar/Tengu wyszły z mody jakieś 3-4 lata temu.

Gagat +1 - nawet jeśli docelowo chcesz latać sam, spędź jakiś czas w corpie, gdzie opanujesz większość elementów gry, uczenie się od innych jest znacznie bardziej efektywne niż odkrywanie gry samemu, a pewnych rzeczy samemu się nigdy nie nauczysz.

Co do drugiego rodzaju uzbrojenia dla Amarr - statki Amarr mają bonusy do rakiet i/lub dron, zależnie od statku - jako secondary weapon system. Jedno i drugie dobrze sprawdza się w wielu zastosowaniach.

6
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Grudzień 06, 2017, 21:07:59 »
https://zkillboard.com/kill/66281234/
juz po samym rozstawieniu fitu i tego co zalozyl widac, ze nie ma pojecia co robi. jesli dla niego smarta t2 jest wazniejsza niz dobry neut, to gg.
Bo generalnie chyba średnio miał pojęcie. Na reddicie była wzmianka (nie mogę teraz znaleźć linku do komentarza, zrobię edit jak w końcu zlokalizuję) że Marshala dostał za bycie na Fanfeście i Vegas od CCP i chciał być pierwszym, który ten ship wtopi - liczył że coś ubije zanim spadnie i... cóż, przeliczył się.

Edit: a co do SLYCE - raciarki/koparki to albo boty albo cynobaity, blobią prawie tak szybko jak Horda, rzadko tam latam bo szkoda czasu i ozonu na zabawę.

7
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Grudzień 05, 2017, 04:51:06 »
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/7hezbd/hi_im_koral123_i_just_lost_the_first_ever/dqqhpta/

Są znajomymi, zawahał się, zareagował później, spadł. Zaufanie zabija. :^)

8
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Grudzień 01, 2017, 13:11:31 »
Gratulacje z zostania pełnoprawnym ally. CCP na szczęście nie robi automatycznego skalowania - logo trafia do grafika, który je przeskaluje w dół (nasze logo wygląda całkiem przyzwoicie w mniejszej postaci mimo drobnych detali).

9
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Szkolenia
« dnia: Październik 22, 2017, 01:22:11 »
Koncepcja corpów szkoleniowych jako takich praktycznie umarła kilka lat temu, w momencie pojawienia się masowych korpów nastawionych na nowych - teraz standardem stało się dołączenie do jakiejś grupy i przyswajanie nowej wiedzy, gdy szkolenia dotyczące poszczególnych tematów prowadzone są na poziomie sojuszu/koalicji. Goonswarm Federation ma szkolenia na poziomie koalicji (po angielsku), Pandemic Horde ma własny system szkoleń, informacje na bieżąco możesz zbierać od osób w korporacji, w której jesteś. Znajdź sobie jakiś corp, który - po rozmowie z CEO/ludźmi - będzie ci odpowiadał i dołącz; doświadczeni gracze pomogą w opanowaniu podstaw, a resztę opanujesz korzystając z dostępnych dla ciebie materiałów i szkoleń.

10
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: The minions - dyskusja
« dnia: Wrzesień 29, 2017, 12:42:43 »
Istnieje jeszcze inna opcja, czyli NIE dolaczanie do nas. ALE latanie z nami. raczej nie powinno sie to wiazac z wiekszymi komplikacjami.

Zainteresowałeś mnie, aktualnie w obecnym ally stanowię jakieś 80-100% naszego EUTZ, a latanie samemu trochę się nudzi po czasie. Coś więcej na ten temat? Do kogo i kiedy się odzywać + jakie shipy ogarnąć w pierwszej kolejności (byle nie Hecate  ;D )?

11
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 15, 2017, 17:17:38 »
Wzajemne pocieranie sie blue balls przez testy i goonswarm nazywasz kontentem ? a moze kupowanie kontraktów za 50 % w celu odspzedazy to kontent ?:) ja bym wolal strzelac w tym czasie do co2 :) to nazywalbym kontentem
Reddit. To, co się działo (i dalej dzieje) dostarczyło mi więcej funu niż jakakolwiek wojna w EVE. Nic tylko czytać, śmiać się i śledzić którędy pozostałości CO2 będą się ewakuować - zabawa się nie skończyła, asset safety nadal wędruje a nie wszyscy z CO2 dołączą do GSF/TEST.

Poza tym poprawcie mnie jeśli się mylę (nie znam do końca case Band of Brothers), ale to chyba największe straty w grze, jakie spowodował pojedynczy gracz. Rok temu, jak w INFAMOUS był przeprowadzany pucz, czy jak był pucz (wybierzcie sobie dowolny) w Brave, nie było negatywnych reakcji - a robiły to grupy, efekt był mniej udany (INFAMOUS stracili łącznie może 300B i zreformowali się w nowy sojusz) i całość przebiegała o wiele bardziej kulawo. CO2 walczyło z dyplomacją i zostało wykończone przez dyplomatę, którego miesiące pracy (budowanie Legacy, układanie relacji w regionie) po prostu zlali.

I, jeśli dobrze pamiętam, jednym z selling pointów EVE jest to, że gra nie jest "fair", "uczciwa" i pozwala na przekręty oraz wykorzystywanie sojuszników - bardzo mnie cieszy, że ktoś w końcu przypomniał, że nie chodzi tylko o "gfgf" na localu i strzelanie do siebie, a sporo zabawy można też mieć próbując popsuć zabawę innym. To nie jest MOBA, gdzie ma być równo, uczciwie i z "gg" na koniec walki.

Cytuj
Asm, ja cię czytam, to się cieszę i troche dziwie przy okazji, że odszedłeś od nas w taki sposób w jaki to zrobiłeś. No chyba że nasza biurokracja korpowa jeszcze nie trafiła na puste hangary :p
Jak odchodziłem, nie miałem (i nie mam) żadnej urazy do corpa, więc nie miałem powodu żeby coś takiego zrobić. Utrzymanie kontaktu z BWTF jest zdecydowanie warte więcej niż może 40B gdybym wywoził wszystko co nieprzyspawane przez tydzień :D Gdybym jednak odchodził z CO2, FCON czy Tri (do całej trójki mam bardzo wrogie podejście) mając jakieś role/uprawnienia to zrobiłbym podobnie jak Judge - zalał benzyną, rzucił zapałkę i patrzył czy ładnie świeci. :P

12
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 15:27:01 »
Rozsądne to by było gdyby wyszedł z korpa jak człowiek, nie zgodzę się z nazywaniem rozsądnym kogoś kto zdradził i okradł mnóstwo ludzi z którymi się kolegowal bo nie zgadzał się z polityką ceo.
Przechodził do największych wrogów grupy, z którą latał; miał znacznie większe uprawnienia niż potrzebne do wykonywania powierzonej mu roli - z czysto pragmatycznego punktu widzenia byłby kretynem, gdyby nie wykorzystał sytuacji, żeby ubić CO2 i przywłaszczyć sobie 1.5T ISK. Poza tym ostatnimi laty EVE za bardzo stało się "postrzelajmy się dla zabawy, chodźmy wyfarmić nowe statki i obyśmy nie zrobili sobie poważnej krzywdy", co trafiło nawet goonów - brakowało takich akcji i przypomnienia, że w EVE na zaufaniu prędzej czy później można się tylko poważnie przejechać. Jaka była ostatnia akcja tego typu - Kratton i stary Goonswarm? Band of Brothers?

13
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 13:14:54 »
Gdyby taki gościu o którym wiadomo, że lubi się tak "ciekawie" bawić był w moim korpie (obojętnie w jakiej grze) to albo bym wyszedł stamtąd, albo chciał go wywalić, albo trzymał wszystko co mam zdala poza jego zasięgiem. Też się dziwię goonom.
Nie ma w tym absolutnie nic dziwnego - TheJudge patrzy na swój interes, więc dopóki w jego interesie będzie pozostać w danej grupie i nie wynosić się z wszystkim, co nie jest przyspawane do innych postaci, nie zrobi tego. Zaufanie to jedna sprawa, ale bezgraniczne zaufanie, niezależnie od jakichkolwiek innych czynników, jest głupie - szczególnie w EVE. Judge dostał pełne możliwości i praktycznie pełne dostępy do wszystkiego w CO2, więc - jak zorientował się, że gigx pcha sojusz w coraz to kolejne wojny bez zastanowienia się przedyskutowania szans czy możliwych konsekwencji - stwierdził że lepiej wyjdzie pakując wszystko i przenosząc się do Goonów, niż zostając w CO2, które wkrótce i tak pewnie byłoby (znowu) zaorane. To co zrobił może i było podłe czy niemoralne, ale jednocześnie też rozsądne.

14
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 11:24:26 »
Krótko podsumowując skok na kasę: solokill całkiem sporego ally, około 1.5T ISK w assetach wywiezione, relatywnie do ceny subskrypcji największa taka akcja od czasu Guiding Hand Social Club. TheJudge rozegrał to perfekcyjnie biorąc pod uwagę chyba wszystkie czynniki - timezone, to że kilka godzin wcześniej było mnóstwo flot po których reszta leadershipu CO2 była wykończona, przekazanie cytadel właściwym osobom (TEST by pewnie nie zabrał praw dokowania CO2), evac, pojawienie się permakampy na czas, przygotowanie na reakcję gigxa itd. Wzorowo rozegrane, teraz pewnie pojawi się trochę wannabe Judge próbujących ukraść swoje corpy/allianse - dobry target do scamów. ;-)

15
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 13, 2017, 13:10:18 »
EULA za czasów Mittaniego była inna, Mittens dostał 30 dni bana w wyniku arbitralnej decyzji CCP nie mającej żadnego podparcia w obowiązujących wtedy zasadach. Zaraz po tym wypadku CCP zmądrzało i poprawiło zasady. ;)

16
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 13, 2017, 12:25:00 »
Z jednej strony ban za groźby się należał się, z drugiej strony to w trakcie takich wydarzeń na gorąco nie dziwi mnie reakcja gigsa

Dałbym sobie rękę uciąć  ;D że gdyby nie był alliance leaderem, nikt by tego bana nie kwestionował.

17
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 13, 2017, 12:05:02 »
W skrócie: około 4:30 PL Judge stwierdził że ma dość cyrków, jakie mu (jako head diplo CO2) robi gigx od czasu kiedy Judge był w Islandii na CSM summit, zdecydował się to skończyć, przekazał Keepstara Goonom, pozostałe cytadele TESTom, zakosił cały wallet Balkan Mafia (korp gigxa) i hangary, po czym oznajmił że idzie do Goonów za namową Arytha (jeden z CSM z GSF). Gooni i TEST dogadali blue stand tymczasowo i zaczęli kampić Keepstara żeby uniemożliwić evac. Judge - znając to jak reaguje gigx - zaczął streamować live alliance chat, na którym gigx zapytał czy ktoś zna dane adresowe/personalne Judge, a kilkanaście minut później zaczął grozić że go znajdzie i pozbawi go rąk. Około 12:00 PL dostał za to permabana, drama na reddicie już trwała.

TL;DR: Judge zakosił grubo ponad 1T w ISK i assetach po czym zmienił stronę, gigx zaczął mu grozić za co dostał permabana.

Edit: jak chcecie tanio kupić supera i macie alta w Imperium/Legacy, polecam przejrzeć kontrakty, naprawdę ładne oferty są.

18
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 15:10:33 »
Amek to ja czekam aż karma *****olnie w goonów  ;)
Nie miało to przypadkiem miejsca w 2016? :)

19
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 11:25:53 »
Przy cenach superów w Delve, to pewnie już dwie zapasowe czekają na swoją kolej.  :D

20
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: OuterPass farma
« dnia: Sierpień 16, 2017, 11:05:20 »
Stara prawda: jak coś trzeba tacklować i utrzymać na gridzie, to Gooni na pewno to spieprzą. Wystarczy policzyć dredy PL, które skutecznie były ewakuowane po każdym dropie w Delve. :D

22
Patrzcie państwo tego Karasia, kolegów mu się zachciało. Ta dzisiejsza młodzież... Dinozaury mają się dobrze, siedzą dalej i grają (niektóre nawet aktywniej niż przeciętna).

A my tam w BWTF dalej latamy, dalej czekamy aż coś się złapie, czasem sami próbujemy łapać. W niedzielę łowiliśmy w jeziorku Delve achtungi pospolite, które połakomiły się na naszą paskową przynętę (dobra robota wszystkich zaangażowanych w nęcenie ofiar do czasu, aż zebraliśmy dość tacklerów, żeby nam nie pouciekali) - Roberto został nawet chwilową gwiazdą reddita. Czasem robimy też wypady do Catch - drobnica łapana sztuka po sztuce u źródła (metoda "na bańkę"), 9-osobowy zespół operacyjno-uderzeniowy na pożegnanie uwolnił tłusty kąsek zanim zebraliśmy się do domu.

PS. Wspominałem już, że na takie wypady rekreacyjne rozdajemy statki?

23
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Czerwiec 14, 2017, 16:45:13 »
+1 dla piwa w Warszawie.

24
Są alternatywy rozwiązania tego problemu w szybki i sprawny sposób np. wprowadzając nowy przedmiot który kosztuje 1000 Plex i służy wyłącznie do transferu postaci, albo zwyczajnie zmieniając cyfre '2' na '1000'. CCP tego nie robi, najwyraźniej to było celowe, a nie przypadkowe.
To nie jest takie proste. Z wprowadzeniem nowych plexów zniknęła opcja redeem/move to redeem dla PLEXów - a na potrzeby transferu postaci PLEXy musiały znajdować się w "Redeem items" store. Obecnie PLEXy przechowywane są w innym miejscu, CCP zapomniało/nie miało czasu na przepisanie kawałka systemu związanego z transferami postaci na zdejmowanie PLEXów z nowego systemu. Dlatego prawdopodobnie ta metoda jest zablokowana.

25
Poradniki / Odp: FitFu by TM
« dnia: Maj 15, 2017, 10:48:39 »
Świetny tekst, korzystać i przepalać z głową, nie ma nic gorszego niż spalić kluczowy moduł o jeden cykl za wcześnie.

Istotnym faktem jest też zasada nie przepływania ciepła z przepalanego racka na pozostałe racki. tzn przepalanie MWD nie może nam spalić dział i na odwrót, ale to mam nadzieje, każdy wiedział :]. Nie do końca jasne są dla mnie 2 parametry związane z przepalaniem, Heatdamage i Heatemission. niby wydawałoby się, ze im więcej tym gorzej, Ale EFT jakoś tego nie potwierdza. porównywałem sobie moduły z dużym heatdamage i czasami te z mniejszym szybciej się pala i oddają ciepło na inne, niż np te z małym heatemission. Należy też zwrócić uwagę, ze samo przepalanie modułów i konsekwencje z tym związane maja charakter losowy i zależą od wielu czynników.

Na przepalanie wpływa więcej parametrów niż heatDamage i heatDissipationRate. Dokładniej: na szybkość wzrostu temperatury racka ma wpływ suma parametrów heatDissipationRate w danym racku - dlatego fitowanie modułów, które nawet nie są przepalane, przyspiesza nagrzewanie się racka, czyli skutkuje szybszym paleniem modułów. Temperatura zależy (wg. danych od CCP na temat overheat) wyłącznie od tego, czy cokolwiek w danym racku przepalamy - co można łatwo sprawdzić przepalając albo jeden moduł, albo cały rack i obserwując temperaturę w czasie.

Wspomniane "na destroyerach można dłużej palić niż na fregatach" to parametry statku związane z overheat. Odpowiednio: heatAttenuation[Hi/Med/Low], heatCapacity[Hi/Med/Low], heatDissipationRate, heatGenerationMultiplier i heatDissipationRate[Hi/Med/Low]. Te wartości modyfikują: szybkość zbierania ciepła, szybkość oddawania ciepła, współczynnik rozchodzenia się ciepła na sąsiednie moduły. W efekcie dwa statki o identycznym układzie slotów i ficie mogą zachowywać się zupełnie inaczej w trakcie przepalania - dotyczy to zarówno czasu do przepalenia modułów, jak i szansy na spalenie modułów sąsiednich.

Warto też pamiętać, że długość cyklu modułu nie ma żadnego wpływu na generowanie ciepła - jedyne co jest brane pod uwagę to czas, przez jaki moduł jest przepalany. Czas cyklu ma za to wpływ na częstotliwość heat damage z danego modułu (damage sprawdzany jest w momencie zakończenia cyklu IIRC) - stąd wydłużenie cyklu modułu (np. AB z Zor's Navigation Link) może spowodować większe szkody przy przepalaniu przez jeden-dwa cykle, gdy skrócenie cyklu (np. dla shield/armor repek za pomocą rigów/shield boost amplifiera) może pozwolić przepalać przez więcej cykli bez spalenia modułu.

26
Cytuj
Ludziom trzeba dać zarobic.
Co nie musi oznaczać "trzeba dać zarobić w naszej organizacji". Przypominam, że w EVE multiaccount jest w pełni dozwolony, a zarabiać ISK na latanie można w miejscu zupełnie innym niż miejsce, gdzie się lata - nikt w sumie nawet nie broni ci farmić swoich (o ile się nie zorientują oczywiście). Nie wiem jak dokładnie wyglądało to w Cartel., acz wydaje mi się, że przy przedstawionym tu podejściu - nacisk na high-skill pvp - ten kierunek mógłby być dobry. Powiem nawet - jeśli podobna inicjatywa będzie startować ponownie - zróbcie renter corp, wrzucić go gdzieś gdzie jest cisza i spokój, tam ludzie wsadzają swoje alty do zarabiania (carriery, rorquale), a mainami (czy innymi altami) latają na floty.

Cytuj
Tu tez wspanialy przyklad daja goowniaki, hehe. Insta cyno i stado capsow na ryj, ot takie l33t pvp...
Jako że bardzo często jestem częścią tego stada capsów (i/lub cyno HICem), czuję się w obowiązku wyjaśnić o co w tym chodzi. Otóż - jako flota reakcyjna - nasze priorytety (w kolejności):
1. Zepsuć dzień tym, którzy przylecieli do Delve/Querious (tears&rage). :)
2. Nałapać kilka darmowych, łatwych killi (KB padding, killmarki).
3. Uratować złapanego nieszczęśnika zanim spadnie.
4. Dokuczyć tym Goonom, którzy byli za wolni w baiceniu/łapaniu roama i nie załapali się na killa. :)
5. Rorquale kopią, od trzech godzin nic się nie dzieje, nudzimy się.

Jak wiadomo - różni piloci, różne preferencje.

Edit: i wielkie dzięki za odgrzebanie tego tematu, to kawałek historii PL community, który znałem bardzo słabo i tylko z opowieści z drugiej-trzeciej ręki.

27
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Kwiecień 26, 2017, 17:03:48 »
towarzystwo 30+
Wypraszam sobie! Proszę mnie nie wyzywać od starych ludzi! :D

28
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 21, 2017, 20:45:48 »
No niestety my wpadliśmy w maszynkę corporacyjną, tyjemy i nic nie robimy  :P
Mów za siebie, lata się dużo, strzela się dużo, kille zbiera ten kto ma najwyższy scanres. :D

Cytuj
Akademia stricte PvP ma raczej marne szanse, ale szczerze życzę sukcesu.
Akademia może chwycić albo nie, natomiast wszelkiego rodzaju opy szkoleniowe dostępne dla wszystkich mogą cieszyć się trochę większym powodzeniem. Jak rozumiem, inicjatywa środowych flot dla nowych jest już martwa?

29
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Kwiecień 14, 2017, 00:12:34 »
O ile będzie bardzo pogodna noc (szansa pewnie ze 30%) to wszyscy będą chcieli chodź przez chwilę popatrzeć, tylko pytanie kto będzie odkupywał jak 20 dryblasów o "delikatnych" dłoniach popatrzy :P :P
"Don't bring something you can't afford to lose"? :D

30
Tez lubimy zabawy (z) kapitalami na gridzie : P
Czyli my i wasze capsy maja wspolne cele do osiagniecia. bezstresowe i lagodne ladowanie na KB: ]
Dotychczas moment pojawienia się naszych capitali na gridzie oznaczał, że wszystko co nie było blue/purple z tego grida szybko znikało. W pełni popieram bezstresowe i łagodne lądowanie przypadkowych ofiar na KB. ;]

PS. BWTF rekrutuje, Delve HD bardzo doceni doświadczonych tacklerów, którzy upewnią się, że cel nie ucieknie zanim zapalą cyno. :D

32
o sytuacji w c0venie i jego rozpadzie.
http://evemaps.dotlan.net/alliance/C0VEN C0VEN nadal istnieje, info o rozpadzie to tylko plotki, nie ma żadnego kryzysu, zaszła jedynie restrukturyzacja.

33
Z tego co zauważyłem na sisi (nie wiem jak na TQ): w momencie najbliższego session change zrobi ci offline wszystkich niewspieranych przez alpha skillset modułów + stracisz wszystkie bonusy ze skilli omega. Dodatkowo sprawdzenie skillsetu dla statków posiadających jumpdrive jest robione przed skokiem - nie da się skoczyć mając status alpha.

34
NoobGarten / Odp: Energy Vampires vs NPC
« dnia: Marzec 20, 2017, 10:27:57 »
Mechanicznie: wszystkie NPC mają dokładnie 1 punkt capacitora i regenerację capa 1s - co oznacza, że w każdym ticku będą miały cap na 100%. Nosferatu po zmianie przed kilkoma laty daje ci cap tylko, jeśli poziom capacitora przeciwnika (liczbowo, nie procentowo) jest wyższy od twojego. Wyjątkiem są frakcyjne statki Blood Raidersowe, które capa z nosferatu dostają zawsze. Efekt: tylko Cruor, Ashimmu i Baalghorn mogą ssać cap z NPC.

35
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Marzec 16, 2017, 12:53:05 »
Tak sobie patrzę po KB ex-c0veniaków i chyba muszę przeprosić IDEĘ - chłopaki mają wchuj kontentu (co prawda głównie zbierają łomot od bloba carrierów PL, ale kontent to kontent), za to BWTF głównie gankuje frachty w hisecu i traci Ishtary od ratów w Delve. :D
Ej, robię co mogę! Niestety większość contentu w okolicy lata w USTZ, a jak coś leci w EUTZ to zanim mi się grid załaduje, wszystko już spadło/uciekło albo skakałem FAXem i nie ma mnie na KM. :(

Anyway, IDEA dobrze trafiła, gratuluję trafnego wyboru.

Strony: [1] 2


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal