Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: SokoleOko w Wrzesień 27, 2010, 20:46:00

Tytuł: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 27, 2010, 20:46:00
Cytuj
Patch notes for Tyrannis 1.1

To be deployed September 30, 2010

Features

Arrow The backend of the EVE User Interface has been refactored to allow for faster development and ease of programming. Because of this some UI settings, such as stacked windows, may not be preserved after the patching process.

Arrow Cluster memory usage for the Planetary Interaction feature has been on the increase since the launch of Tyrannis earlier this year. A number of optimizations have been included to ensure the feature’s memory footprint remains a dainty flutter for years to come and for the betterment of Tranquility’s health. Planetary Interaction gameplay remains unchanged.

FIXES

Player Owned Structures, Outposts and Stations

Arrow The ammo-icon no longer overlaps with the ammo-counter when you assume control of a POS gun.
Mac

Arrow Resolved a crash issue related to rapidly switching between planets in planetary mode.

Arrow The mailer cache error preventing EVE mail working in the Mac client will no longer happen.

Arrow Fixed an issue with font rendering in the in-game browser.
Some graphics glitches on ATI cards have been fixed, notably the effects when the shader setting is set to high and the rendering of ship afterburners.

User Interface

Arrow Users applying skill points directly to a skill would, in rare cases, show that two points were needed for next level when in fact only one point was needed. This helpful calculation has now been made more accurate.
Graphics

Arrow Resolved zoom issues when viewing a planet in planet mode while the resolution aspect ratio is higher than 1.6.

TL;DR -> rewolucji nie będzie, za to ustawienia okien pójdą się bzykać.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 27, 2010, 21:20:42
A gdzie tak napisali?
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 27, 2010, 22:22:34
TL;DR -> rewolucji nie będzie, za to ustawienia okien pójdą się bzykać.

...
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Wrzesień 27, 2010, 23:05:04
A gdzie tak napisali?

Because of this some UI settings, such as stacked windows, may not be preserved after the patching process.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 28, 2010, 00:15:07
Because of this some UI settings, such as stacked windows, may not be preserved after the patching process.

Ustawienia != Polozenie.

Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 28, 2010, 01:18:10
Wystarczy, że każde okno czata będziesz miał oddzielnie.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 28, 2010, 09:22:18
Wystarczy, że każde okno czata będziesz miał oddzielnie.

czat jak czat, ale jesli mi wsiakna zapisane ustawienia overview to sie zirytuje :/
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 28, 2010, 09:31:49
W jaki sposób mogą Ci wsiąknąć wyeksportowane ustawienia?
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 09:39:24
W taki że zmienią strukturę tego okna przez co export sprzed pacha nie bedzie kompatybilny z aktualnym klientem?
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 28, 2010, 10:14:22
To chyba bylo o okienkach a nie overview.

Ogolnie, w patchu sa same drobne, ledwo widoczne poprawki. Ale refractoring kodu jest dobry i sluszny. Na dluzsza mete oznacza mniej bugow i szybsze wdrozenia. Oczywiscie jak kazda zmiana, na krotsza mete moze oznaczac wiecej bugow ;)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 28, 2010, 10:27:53
W taki że zmienią strukturę tego okna przez co export sprzed pacha nie bedzie kompatybilny z aktualnym klientem?

No bez jaj, to jest zwykły XML. I tu nie zapowiadają żadnej rewolucji. Wrzuć na luz :)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 28, 2010, 10:50:15
No bez jaj, to jest zwykły XML. I tu nie zapowiadają żadnej rewolucji. Wrzuć na luz :)

Kilka lat gry w inne mmo nauczylo mnie, ze kazdy patch oznacza zazwyczaj "crash" ui, ale z drugiej strony eve bylo wolne od tego typu bonusow. jednak mimo wszystko  kto ich tam wie.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Toporov w Wrzesień 30, 2010, 21:03:08
Patch 1.1 Tyranisa ma poślizg.

Obstawiamy jaki będzie przy nowym dodatku ? :)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 30, 2010, 21:06:18
Mogę trzymać kasę ^^
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 30, 2010, 21:32:22
Oczywiście CCP paskudnie spieprzyło i członków własnego korpa widzimy na localu jako... neutów.

LOL - za to pojawiły się aligny na bookmarki, które miały się pojawić w Incursions.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 30, 2010, 22:24:43
Pomylili pache i do nas poszedł ten na sisi? :P
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 30, 2010, 22:26:55
Wątek na Eve-O już jest pełen rage'u i zaraz będzie "threadnaught"
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 30, 2010, 22:43:21
Oczywiście CCP paskudnie spieprzyło i członków własnego korpa widzimy na localu jako... neutów.

Good old times. :)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 01, 2010, 09:30:27
Generalne ostrzeżenie: liczba bugów w nowym patchu wygląda na REKORDOWĄ i wcale nie są związane tylko z UI.

Uważać, sprawdzać wszystko dwa razy i generalnie jak z jajkiem, żeby potem nie było płaczu :)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Chupacabra w Październik 01, 2010, 09:39:14
Po wczorajszym pathu CCP przygotowało zamach na mój procesor:( na dwóch klientach prawie 100% użycia, a nigdy nie było więcej niż 60%, do tego od razu po odpaleniu evki, wentylator na procku dostaje szału i wykręca się na ponad 4200rpm, wyłączam evke i chodzi spokojnie na 2600rpm. Mam nadzieję, że to jakiś żart, albo zbieg okoliczności.

Czy align na bookmarka miał być już w tej wersji, czy im się patche po....myliły?

edit: Adminie prosze przeklej tego posta do tematu o Tyranis 1.1, z góry dziękuje
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 01, 2010, 09:43:13
Czy align na bookmarka miał być już w tej wersji, czy im się patche po....myliły?

Moim zdaniem to drugie... nadal nie ma tego w oficjalnych patchnotes:
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Październik 01, 2010, 11:27:00
Kurde ten patch to jakaś kpina. Popolupo normalnie. Mam nadzieje, ze szybko będzie nowy patch do patcha :)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Villq w Październik 01, 2010, 12:52:36
A ja mam nadzieję że po dt zespawnuja nowe cosmic signature bo jak na razie to po patchu nie pojawiła się żadna nowa... współczuję ludziom którzy utknęli w wormholach ;P
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Październik 01, 2010, 17:47:14
Jaja jak berety. Na alcie wszystkie okienka sa tam gdzie byly i dzialaja jak trzeba, na mainie po zalogowaniu mam na ekranie takie cuda ze sam nie wiem od czego zaczac zeby to uporzadkowac  ???

Tym razem CCP naprawde sie udalo
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Październik 01, 2010, 18:08:43
mój faworyt to aktywacja i resize do defaultowego rozmiaru okienka people & places podczas:
- zmiany systemu
- kopiowania bmki (wtedy tak fajnie mruga kilka razy)
- otwarcia okna fittingu
- operacji na markecie
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Październik 01, 2010, 20:30:20
Siedze na markiecie w Amarr , zamykam okienko i localu nie ma , lece do Taru po pierwszym jumpie local juz jest.
W Taru jeszcze w shutle akceptuje misje i chce zmienic statek a tu niespodzianka Ships (O) ani jeden sie nie pokazuje. Otwieram assets nic nie mam absolutnie nic w calym wszechswiecie , na stacji w hangarze wszystko ok sa itemki ale stakow niet. Wylogowalem i wracam zobaczymy czy pomoze.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Październik 01, 2010, 20:33:59
myślę, że jedyna sensowna odpowiedź to:

:ccp:
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 01, 2010, 20:45:01
Ten bag jest w grze juz jakis czas. Conajmniej od Tyranis, moze od pacha przed. Najcześciej dotyczy to pierwszej stacji do jakiej dokujesz po dt, relog pomaga. Niemniej jest to tak niemmozebnie wkur*****
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Październik 02, 2010, 00:13:01
Wyglada na to ze jutrzejszy patch patcha naprawi wiecej niz poprzedni  ??? , gorej jak wyjdzie jak ten wczorajszy  :D
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Październik 02, 2010, 03:01:33
A najlepsze, że jutrzejszy (teraz to właściwie dzisiejszy) patch jest, uwaga uwaga, opcjonalny. Czyli jak nie chcesz ściągać, to nie ściągasz.

Tego to chyba jeszcze w żadnym mmo nie było.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sneer w Październik 02, 2010, 08:06:23
wczoraj z ciekawostek zniknely mi wszystkie chaty podczas roama
po jakims casie wrócil tylko local
kazde uzycie modulu odpalalo pokazanie wszystkich slotó UI do przesuwania
a na koniec w krytycznym momence niektórych modułów nie byłem w stanie aktywowac
brawo ccp
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Dec Apilatour w Październik 02, 2010, 10:27:53
Ja  wczoraj podczas roamu, nie mogłem włączyć jednej grupy działek, co ciekawe druga chodziła bez problemu,, nie wiem co się stało, to była walka 2 vs 4, nie było żadnego laga.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Xeyo w Październik 02, 2010, 10:47:15
Wczoraj siedzac w cepie bylem wczoraj "mile" zaskoczony,  jak po wlaczeniu warp distruptera... nie chcial mi sie wlaczyc mwd. Na szczescie wszystko sie dzialo kolo bramki i udalo sie jakos wyskoczyc. W gangu nie dzialaly niektorym inne moduly. Dopiero po zadokowaniu, "unfit" i ponownym manualnym  poukladaniu modulow bylo wszystko ok... znaczy prawie wszystko, bo po potem w czasie walki mialem disconnect i powitaly mnie smiesznie poukladane okienka na monitorze  ::)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Październik 02, 2010, 11:44:09
Heh bogu niech beda dzieki ze sobie wczoraj odpuscilem latanie profilaktycznie. Widze ze wracamy do starych zwyczajow po patchu przez 4-5 dni sie logowac tylko skilla zmieniac i sprawdzac czy ccp juz naprawilo patcha.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Październik 02, 2010, 12:36:44
Kurde nie wiem o co chodzi ale ja zadnych problemow nie zaznalem... Co prawda mam wrazenie ze wgrano patch z sisi lol bo sie fituje etc dosc dziwnie. Ale bugow nie zaznalem. No chyba ze zaliczyc dzwieki triggerow nie w tych momentach ci byc powinny. W kazdym razie statek wisi w powietrzu w cloaku do czas wpowadzenia patcha. Nie mam zamiaru ryzykowac wlatujac do high seca z cargo wartym ze 4y plexy ;#
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 02, 2010, 12:47:59
Akurat żeby było smiesznie (może faktycznie jacyś piraci dorwali sie do autopilotów frachtów) przelotówki w high jakies takie dziwnie puste lecaiłem wczoraj do jita, dziś wracałem nirja praktycznie pusta, na jednej bramie nic na drugiej hurek i 3 t2 indory...
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Październik 02, 2010, 14:14:47
Kurde nie wiem o co chodzi ale ja zadnych problemow nie zaznalem... Co prawda mam wrazenie ze wgrano patch z sisi lol bo sie fituje etc dosc dziwnie. Ale bugow nie zaznalem. No chyba ze zaliczyc dzwieki triggerow nie w tych momentach ci byc powinny. W kazdym razie statek wisi w powietrzu w cloaku do czas wpowadzenia patcha. Nie mam zamiaru ryzykowac wlatujac do high seca z cargo wartym ze 4y plexy ;#

Na alcie nei dopatrzylem sie zadnego buga, na mainie cala masa i jeszcze troche wiecej. Jeden i ten sam klient  ;D . Wychodzi na to ze Eve to closed beta od 2002 roku :D
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Chupacabra w Październik 02, 2010, 14:49:11
Ja  wczoraj podczas roamu, nie mogłem włączyć jednej grupy działek, co ciekawe druga chodziła bez problemu,, nie wiem co się stało, to była walka 2 vs 4, nie było żadnego laga.

jak CI sie tak zatnie to przesuń działko na iinne miejsce np slot obok i zacznie działać, tez tak miałem :)

jak się pokażą inne sloty te puste to na mur beton któres działo chce się samo przenieść w inne miejsce jak je przesuniesz to odzyska sprawność :)

to tylko CCP mogło wymyślić
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Xeyo w Październik 02, 2010, 15:03:18
http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4138&tid=1 (http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4138&tid=1)Patch notes for Tyrannis 1.1 Optional Patch

To be deployed October 2, 2010When opening the scanner the alert sound is no longer played.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Październik 02, 2010, 22:24:24
Windows will now retain their correct size when you open and close them. - nie wszystkie  ???

Chat channels will no longer reset to the default positions every time the client is restarted. - ze co ? moze jak wyjdzie incarna  :D

napisalem petycje, oczywiscie rasowy gm czytajac na wstepie ze zaisntalowalem dzisiejszego patcha i nic nie zmienil poradzil , zaisntalowac dzisiejszego patcha i na bank pomoze.

Bug report zdechl , kazda moja proba wyslania raportu konczy sie :
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

pozostaje czekac na cud  ::)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Październik 03, 2010, 01:07:51
Ciekawe czy mozna zrobic rollback patcha bo po tym opcjonalnym sie mam dostepu do niektorych itemow w jita a jak zrobie jakiekolwiek sortowanie to zupelnie juz nie moge zadnego itema wybrac ani przewijac paskiem. Ccp rox...
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Październik 03, 2010, 02:05:01
W esc menu w general settings masz uninstall, ale klikasz na własną odpowiedzialność :)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: ch4os w Październik 04, 2010, 09:56:32
Czy komuś po tych wszystkich "wspaniałych" patchach i resetach ustawień, nadal rozp... się całe ustawienie okien przy losowych logowaniach? (raz jest ok.. raz wszystko szlag trafia)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 04, 2010, 11:12:29
Mnie.

Działający workaround to nie przypinać okien przed wylogowaniem - jak zostawię przypięte, to mam potem rozwalone po całym ekranie.

Dodatkowy syf to to, że otwarte okna nie pamiętają żadnych zmian i zawsze są defaultowe...
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 04, 2010, 11:16:06
Dodajcie do listy zażaleń zabugowane chaty. Widzisz uczestników, ale nie widzisz co piszą (onie wogle nie widzą twojego pisania). Zeby to naprawić trzeba kilkakrotnie restartowac ten chat a czasem czyścić cashe
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 04, 2010, 11:53:27
Zamiast marudzić na forach piszcie bug reporty ze screenami do CCP.

Jest wtedy szansa że dany problem zaraportujecie tylko Wy a nie Wy i 240 innych osób, zostanie od wrzucony do kolejki i naprawiony w ciągu najbliższych miesięcy.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 04, 2010, 11:58:07
A też macie taki myk z czatem, że jeśli na końcu wyrazu występuje polska litera (mała) to wyświetlana jest mniejsza czcionka? W skrajnej wersji zmniejszane są litery występujące po polskiej literze -> "DAć" lub "GROźny".

Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 04, 2010, 12:14:16
Hmm ciekawe, ja odmowilem instalacji patcha i nie mam zadnych prbolemow o ktorych piszecie. Jedyny problem jaki mialem to po instalacji 1.1 to local czat mial dziwne tlo scalilem wszystkie okna w jedno, pozniej rozszczepilem, relog i nie widze zadnych problemow. Czasem tylko na overview wszystko jest podwojne - sigh pozostaje czekac na dodatek moze to sie naprawi.

PS Aha 1.1 naprawil jedna uciazliwa rzecz, otoz z nieznanych mi powodow po zalogowaniu automagicznie wchodzil mi na eve-voice ally a zeby bylo smieszniej tylko na jednej postaci na jednym koncie - po patchu przestal takze z mojego pov jest lepiej niz bylo ;)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 04, 2010, 12:16:45
Piszcie bugreporty, najlepiej ze screenami.
Wiem, że co najmniej jedna osoba z dev teamu, znająca nasz piękny język tu zagląda, ale nie wiem jak regularnie, więc lepiej troszkę im pomóc :P
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 04, 2010, 13:07:08
Kara pisał czym sie skończyły jego bug raporty. Moje skonczyły sie tak samo :/
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 04, 2010, 13:18:38
Piszcie bugreporty, najlepiej ze screenami.
Wiem, że co najmniej jedna osoba z dev teamu, znająca nasz piękny język tu zagląda, ale nie wiem jak regularnie, więc lepiej troszkę im pomóc :P
Nie "najlepiej ze screenami" tylko "koniecznie ze screenami". Niestety te trolle z teamu reperującego CCP nie przyjmują bug reportów bez screena rozpiski konfiguracji sprzętowej, nawet jeśli te rzeczy są zupełnie zbędne dla danego błędu. Kiedyś mnie to zniechęcało, teraz szybko trzaskam screeny.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Październik 04, 2010, 13:21:37
Ale napisał bug reporta czy petycję?
Poza tym, z gmami jak to ze wszystkim - raz trafisz na idiotę, innym razem na bardziej kompetentnego.
Poza tym, z tego co wiem, wszystkie bug reporty są przeglądane przynajmniej 2 razy, aby czegoś nie przegapić. Nawet, jeśli GM coś takiego odrzuci czy zignoruje, to taki raport nie ląduje w koszu, tylko idzie do przynajmniej jeszcze jednej oceny - nawet, jeśli GM napisał, że sprawa zakończona, ten raport może dalej krążyć i dać efekt.
No i pamiętać trzeba o screenach/filmach/logach i wszystkim innym co nam się uda na temat buga zebrać. Im większa i lepsza dokumentacja, tym łatwiej devsom się zająć daną sprawą.
I nie twierdzę, że ten system jest idealny. Samemu zdarzało mi się mieć odrzucone bugreporty (które były potem przyjmowane jak je wysyłałem drugi czy trzeci raz). Ale mam na koncie kilka przyjętych i rozpatrzonych, więc coś tam się dzieje :P
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Październik 04, 2010, 13:37:52
Bug reporty. Z petycjami akurat nigdy nie miałem problemu. Tak czy siak, warto wysyłać bug reporty, trafiają zapewne do jakiejś kolejki i prędzej czy później ktoś na nie spojrzy.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Październik 04, 2010, 13:44:08
Ja dzisiaj diabli chyba wiedza czemu w eve mialem klawiature maszynisty. W wingrozie wszystko dzialalo ok. Jak przelaczylem na maszynisty to w eve bylo ok do przeskoku przez brame. Potem znowu maszynista i tak do DT. Wydajnosc po 1.1 tez poszla w diably. Na lapku w pracy przed patchem moglem od biedy po strzelac do ludzi. (o ile nie musialem nikogo gonic bo przy tym czasie ladowania systemu po przeskoku nawet indyk z trimarkami by mi uciekl) Teraz to moge najwyzej misje porobic w hiseku i to na safe ficie zeby przypadkiem nie pufnac jak sobie evka wisnie na kilka sekund w zlym momencie.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 04, 2010, 15:32:17
Piszcie bugreporty, najlepiej ze screenami.
Wiem, że co najmniej jedna osoba z dev teamu, znająca nasz piękny język tu zagląda, ale nie wiem jak regularnie, więc lepiej troszkę im pomóc :P

Jak im napisałem, że ma są na bakier z twierdzeniem Pitagorasa, to mi odpisali, że to ficzer, więc kij im dupę.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 05, 2010, 14:19:37
Własnie podczas próby logowania przywitał mnie optional pach mark 2
detale  z linku w panelu logowania: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1394535
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Październik 05, 2010, 14:58:43
Przy czym private conversation dalej się otwiera niezestackowane w rogu. Ale za to mam dźwięki odpalania modułów, okna nie wiem czy wariują bo nie chce mi się wylogowywać i sprawdzać.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 05, 2010, 15:02:15
cool ze jest opcjonalny tzn. opcjonalny patch do opcjonalnego patcha?

jak dobrze ze nic nie instalowalem ciekawe ile ccp jeszcze takich opcjonalnych kwiatkow wyda.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Ramsfeld w Październik 05, 2010, 23:31:47
Wasze problemy są dość błahe w porównaniu z moim ;) po nowym pathu za każdym razem podczas włączania EVE dostaje twardego reseta kompa a dzieje się to dokładnie w momencie gdy mam zobaczyć screen logowania postaci :) czy ktos ma podobny problem ? Czy ktos zna rozwiązanie ? mogę tylko dodać ze nie jest to problem sprzętowy gdyż problem pojawił sie po zainstalowaniu patha :) Całe szczęście ze mam naprawdę długiego skilla i natłok obowiązków które skutecznie odrywają mnie ostatnio od gry w EVE bo bym chyba kurwicy dostał ;)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Październik 06, 2010, 03:05:26
Moze to znak od losu ze czas skonczyc przygode z eve?  :-X
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 06, 2010, 09:47:18
No to pieknie ciekawe czy ktos z was ma takiego buga, odkrylem go dopiero wczoraj. otoz jak dostaje eskalacje to nie wyskakuje mi "popup", dowiedzialem sie o tej eskalacji tylko dlatego ze kumplowi na gridzie wyskoczyl ze dostalem. klikam w journal i faktycznie jest a oprocz tego 2 expired obie z data po premierze Tyrannis 1.1 - no myslalem ze mnie trafi - GJ CCP.



Pytanie: Jesli odmowilem instalacji opcjonalnych patchy to jest jakas opcja zeby mnie jeszcze raz zapytal czy chce go zainstalowac?
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 06, 2010, 09:54:49
Wasze problemy są dość błahe w porównaniu z moim ;) po nowym pathu za każdym razem podczas włączania EVE dostaje twardego reseta kompa a dzieje się to dokładnie w momencie gdy mam zobaczyć screen logowania postaci :) czy ktos ma podobny problem ? Czy ktos zna rozwiązanie ? mogę tylko dodać ze nie jest to problem sprzętowy gdyż problem pojawił sie po zainstalowaniu patha :) Całe szczęście ze mam naprawdę długiego skilla i natłok obowiązków które skutecznie odrywają mnie ostatnio od gry w EVE bo bym chyba kurwicy dostał ;)

Używałeś tego programiku naprawiającego? Albo zrób reinstalkę - coś się mogło spieprzyć w czasie patchownia.

Jeśli chodzi o mnie, opcjonalny patch do opcjonalnego patch do patcha 1.1 chyba naprawił wszystkie problemy poza jednym - dlaczego jak klikam w czyjeś show info, to okienko zawsze:

- otwiera mi się na środku ekranu
- jest maksymalnie ściśnięte na wysokość, więc muszę je rozciągać
- focus jest na tabie "notes" (powszechnie uważany za najprzydatniejszy).

Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Październik 06, 2010, 12:27:52
Oj wszystkich niestety nie naprawił. Choć z różnych źródeł wychodzi, że bugi występują u jednych, a u innych wszystko jest w porządku, więc trudno powiedzieć.
W każdym razie u mnie:
- przewijanie listy produktów PI w reaktorze powoduje przybliżanie widoku planety (robi się zoom) - a pisali, że to naprawili
- niektóre okna na siłę nadal otwierają się w lewym górnym roku, choćbym nie wiem ile razy przeciągał je na właściwą pozycję
- blokada opcji "nieruszalnych" okien, które zostały przypięte - mimo tego, że opcję mam odznaczoną, okien ruszyć/resizować się nie da. Muszę włączyć tą opcję i wyłączyć ponownie, wtedy wszystko działa
- automatyczne fitowanie shipów raz działa raz nie - wsadza 2-3 moduły i koniec
- od czasu do czasu nie da się wystrzelić ładunku z LaunchPada na planecie

Czekam na opcjonalnego patcha do opcjonalnego patcha do opcjonalnego patcha do patcha Tyrannis 1.1 ;)

Aha zapomniałbym... czy lag przy bitce 200 statków to normalne? ;)
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 06, 2010, 13:31:20
Aha zapomniałbym... czy lag przy bitce 200 statków to normalne? ;)

Nope, ale potwierdzam u mnie tez to wystepuje przy 150 osobach guny sie wieszaly, a co jeszcze ciekawsze FPS mi spadl do poziomu 2-3, co wczesniej mi sie nigdy nie zdarzylo mimo ze uczestniczylem w bitkach sporo wiekszych zawsze bylo 30+ FPS.

A ja mam jeszcze 2 bugi:
1. show info na kogos z locala (a nie z linka) powoduje automatyczne zamkniecie evki
2. wrocila moja zmora automatycznego voice on na alliance

Ponawiam pytanie czy ktos wie jak zainstalowac te opcjonalne patche jak sie wczesniej odrzucilo zapytanie evki o instalacje
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Calix w Październik 06, 2010, 13:52:02
2. wrocila moja zmora automatycznego voice on na alliance

Zdaje się można to wyłączyć w ustawieniach Sound&Chat w menu Eve.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 06, 2010, 13:52:14
Ponawiam pytanie czy ktos wie jak zainstalowac te opcjonalne patche jak sie wczesniej odrzucilo zapytanie evki o instalacje

Zanim znajdziesz solucję to patch "opcjonalny" stanie się "oficjalnym" i będzie po bólu.
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 06, 2010, 13:57:05
Można też kliknąć link podany przez Dooma...
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 07, 2010, 14:01:58
http://www.eveonline.com/patches/optional/?from=187703&to=188432
Pach do pacha do pacha do pacha do pacha tyranis 1.1
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: YaAaR.is w Październik 28, 2010, 23:43:42
Odrzuciłem instalacje dzisiejszego patcha bo wszystko chodziło mi dobrze. Tylko CCP potrafi spierdzielić grę przez "nie instalowanie" patcha naprawczego.  Wiecie skąd mogę ściągnąć tę poprawkę?
Tytuł: Odp: Tyrannis 1.1
Wiadomość wysłana przez: Crux w Październik 28, 2010, 23:47:10
ESC>General settings> na dole po środku jest Optional Patch>kliknij install