Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: WhiteCat w Marzec 03, 2015, 16:37:10

Tytuł: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Marzec 03, 2015, 16:37:10
Ukazały się najbardziej wyczekiwane dev blogi tej zimy, prezentujące zmiany w systemie przejmowania sova.

http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/politics-by-other-means/
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 03, 2015, 19:32:34
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 03, 2015, 19:41:31
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.

T2 modul ma miec 250 km zasiegu. 30 cepow i jedziesz.

Witamy z powrotem. :-)

Mnie sie nie podoba jedna rzecz - ten z dupy "vulnerability period". Ustawia timery w AU TZ i sie zesrasz, a nie zdobedziesz.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 03, 2015, 19:49:21
T2 modul ma miec 250 km zasiegu. 30 cepow i jedziesz.

Ale co Ci da 30 cepów, skoro każdy zabity oznacza restart akcji - bo tylko jeden moduł będzie aktywny?

Rozumiem wybór przed jakim stoi CCP - coś, to nie będzie "moar = better". Jednak ograniczenie się do jednego shipa wymusza zmontowanie floty obronnej w takim rozmiarze, który umożliwia zamordowanie tego shipa "na raz".

Być może w jakiś małych wojenkach - w stylu Syndicate - wystarczy triage carrier, ale w poważnym sov-warfare nawet tytek nie się utrzyma.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Ulf Nitjsefni w Marzec 03, 2015, 20:01:04
Ale idą w dobrym kierunku według Was? Takie małe podsumowanie dla słabo znających mechanikę sova by się przydało... małe sojusze będą miały większe szanse zdobycia sobie terenu?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 03, 2015, 20:07:52
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.
On żyje
(http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/077/Raisins_Face.jpg)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Deaell Portt w Marzec 03, 2015, 20:08:10
Ale idą w dobrym kierunku według Was? Takie małe podsumowanie dla słabo znających mechanikę sova by się przydało... małe sojusze będą miały większe szanse zdobycia sobie terenu?
Ciezko cos wyrokowac nie mogac przetestowac tego praktycznie. IMHO bedzie latwiej grupom graczy, ktory beda mieli motywacje do przejmowania terenu. Pytaniem dla mnie jest tylko jakie bonusy beda z tego, aby o ten teren walczyc. Znowu moony ?

Wrocilem do gry jakis czas temu i stwierdzilem sobie, ze polatam sobie po landmarkach EVE, porobie zdjecia etc etc..0.0 w EVE to normalnie pustynia. Na autopilocie przelecialbym z poludnia na polnoc. Wiec chyba gorzej juz byc nie moze.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Marzec 03, 2015, 20:19:13
Chyba w dobrym kierunku idą, bo roamując sobie po pustyni nullsecowej, nasrasz tym modułkiem komuś na wycieraczkę, jeśli nie wydokuje bronić, zamiast jak teraz  karaluchy w stacji siedzą.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 03, 2015, 20:32:43
On żyje

(http://www.gazetapolska.pl/uploads/foto/2011/03/07_niedzwedz.jpg)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 03, 2015, 20:40:27
Moze ja nie do konca rozumiem, ale to nie tak, ze zabicie aktualnie cyklujacego modulku przerywa cykl zupelnie. Jesli masz 30 modulow aktywowanych na strukturze, to "efektywnie" dziala tylko jeden, ale jak spadnie to pozostalych 29 bedzie dzialac - i "efektywnie" pracowac zaczyna kolejny.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Marzec 03, 2015, 23:04:18
nie, ja to widzę tak że każdy rozpoczęty cykl zrywa wszystkie inne w systemie/na strukturze, inaczej to nie ma sensu: 100 RR carrierów z tym modułem i nie wiem czy zdążysz zebrać tak dużą flotę superów aby to "na czas" wszystko ubić.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Marzec 03, 2015, 23:40:32
nie, ja to widzę tak że każdy rozpoczęty cykl zrywa wszystkie inne w systemie/na strukturze, inaczej to nie ma sensu: 100 RR carrierów z tym modułem i nie wiem czy zdążysz zebrać tak dużą flotę superów aby to "na czas" wszystko ubić.
Taki mały szczegół - używając tego modułku nie możesz być repowany  ;)

Cytuj
Activating an Entosis Link also causes ships to become extremely vulnerable for the duration of the module’s cycle: the equipped ship cannot warp, dock, jump or receive remote assistance until the cycle completes.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 04, 2015, 07:12:51
Hehe, jak dla mnie zmiany w zajebistym kierunku.  >:D
Po prostu piękne. Może nawet odpalę konto z powrotem, raz już to zrobiłem w grudniu ale widząc ten sam syf odpuściłem. To jest inne.

Po pierwsze nie trzeba supercapsów do zdobywania sova. Czy to oznacza, że ich nie będzie ? Skądże, będą, bo to szczyt łańcucha pokarmowego ale one nie są skuteczne przeciw małym szybkim celom i jeśli ktoś będzie ich nadużywał to jest na to wreszcie kontra dostępna dla każdego. Ale najważniejsze -  JUŻ ICH NIE POTRZEBA DO ZDOBYWANIA SOVA.

Po drugie - Myślę, że wrócą najemnicy  >:D Jak dla mnie kwestią czasu jest zanim ktoś zrealoduje MC

3 - Czy to oznacza, że bloby znikną ? Nie, skąd, będą dalej bo liczby dalej dają przewagę. Ale - nie są także ostateczną bronią. Chodzi mi o to, że rekcją każdej PVPerskiej grupy na myśl o tym, że mogą do walki sprowokować ekipe typu Brawe do ustawania na gridzie 400-600 noobów w cruzach, frytkach T1 i zmuszenie ich do pozostanie tam min 10 min zanim będą musieli ruszyć w inne miejsce i tak co najmniej 10 razy będzie wielki obleśny banan. A potem mamy następny wieczór.

4 - Time zony - tak widzę co myślą sobie chłopaki wprawienie w sov gównie teraz. Dalej mamy timery w nocy. Do tego cały sojusz ma ten sam TZ więc koniec z błędami gibonów którzy nie zastrontowali, czy źle ustawili timery. Zgoda. Tyle, że do refa przestrzeni która jest słabo broniona wystarczy 10 min we frytce. WE FRYTCE. A potem ten cały konkurs z nodami, który może trwać w nieskończoność o ile dobrze rozumiem dev bloga. I każdy może przystąpić do niego. Age of the mercs baby.

5 - Koniec z pompowaniem za kogoś strukturek. Hehe.

Doktrynalnie to będzie turbo karuzela  :D
Ale zaryzykuje stwierdzenie, że do łask wrócą floty LR bsów.  Z tym, że skoro wystarczy jeden moduł do zamknięcia noda, a może to być frytka z tankiem na speedzie/sygnaturze, to floty będą musiały być DUŻO bardziej zróżnicowane. Nie wystarczy postawić samych bsów i to nie dlatego, że będą bały się dropa carierów.  Muszą być BSy + support to ogarnąć całe spektrum statków, które będą miały moduły. Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.

A skoro już tak się w proroka bawię, to myślę, że na strategicznym poziomie, zmiany nie nastąpią od razu. Power bloki będą trochę zdychać. Ale w dłuższym terminie, skoro nie będą już niezbędne do trzymania sova, to skończy się ich bezwzględna dominacja. Owszem, będą dominować dalej. To najbardziej doświadczone ekipy z niesamowitą organizacją i przepastnymi walletami. I dalej kontrolują moony. Ale pojawią się mniejsze ekipy na mapie.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 04, 2015, 09:40:45
Eve ma szanse stac sie cudownym miejscem dla roamow :)
Pozyjemy zaobaczymy.
Witaj Sokole
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 10:20:20
Rozumiem motywy przemawiające za zmianami, rozumiem istotę samych zmian, rozumiem na jakie CCP liczy konsekwencje.

Ale kompletnie nie widzę sensu w samej mechanice. Znaczy działać to może i będzie dobrze. Ale gdzie tu LORE. A tam, j*bać LORE, ale gdzie tu sens!
 
Cytuj
Żołnierze! Mamy rozkaz zdobyć to wzgórze! Plan jest taki:
1. Jacuś, bierzesz laser i oświetlasz tamten bunkier przez godzinę. I niech mi nikt k*rwa nie próbuje do tego strzelać.
2. Przez następne 48h nie możemy do niego strzelać. I niech mi nikt k*rwa nie próbuje do tego strzelać.
3. Po tym czasie na sąsiednich pagórkach pojawią się kolejne bunkry, które będziemy oświetlać. I niech mi nikt k*rwa nie próbuje do tego strzelać.
4. Jak już wszystko oświetlimy na śmierć, to wzgórze będzie nasze.

No po prostu mega  :-X
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Marzec 04, 2015, 11:41:06
Rozumiem motywy przemawiające za zmianami, rozumiem istotę samych zmian, rozumiem na jakie CCP liczy konsekwencje.

Ale kompletnie nie widzę sensu w samej mechanice. Znaczy działać to może i będzie dobrze. Ale gdzie tu LORE. A tam, j*bać LORE, ale gdzie tu sens!
 
No po prostu mega  :-X

Prawie ale nie do końca.
Łaczysz się przy pomocy modułu zdobytego na Drifterach umysł-komputer z systemem (sov, ihub, stacja) i go hakujesz.

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 12:22:58
Prawie ale nie do końca.
Łaczysz się przy pomocy modułu zdobytego na Drifterach umysł-komputer z systemem (sov, ihub, stacja) i go hakujesz.
Państw nie zdobywa się hakując komputer, zdobywa się je mordując, paląc i gwałcąc (w dowolnej kolejności).

Sorry, nie kupuję tego pedalskiego tłumaczenia CCP  >:D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 04, 2015, 12:30:07
Prawie ale nie do końca.
Łaczysz się przy pomocy modułu zdobytego na Drifterach umysł-komputer z systemem (sov, ihub, stacja) i go hakujesz.

pvp zależne od pve w eve, świat się wali
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 12:43:24
Państw nie zdobywa się hakując komputer, zdobywa się je mordując, paląc i gwałcąc (w dowolnej kolejności).

Sorry, nie kupuję tego pedalskiego tłumaczenia CCP  >:D

A skąd wiesz jak się podbija tereny w przyszłości? Byłeś tam? :P
Obecnie cyber ataki stają się coraz częstsze a co dopiero w przyszłości...
Jak chcesz się czepiać to czepiaj się dymu za rakietami w próżni.  ;D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 04, 2015, 12:55:43
A skąd wiesz jak się podbija tereny w przyszłości? Byłeś tam? :P
Obecnie cyber ataki stają się coraz częstsze a co dopiero w przyszłości...
Jak chcesz się czepiać to czepiaj się dymu za rakietami w próżni.  ;D

Cyber atak bez wsparcia wojsk lądowych podczas inwazji to słodkie pierdzenie, a nie zajmowanie terenu.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Raan Kern w Marzec 04, 2015, 12:57:56
Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.
Będzie wyraźnie widoczne, który ship ma odpalony link.

Cześć mordo! :D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 13:09:31
pvp zależne od pve w eve, świat się wali
Wszystko w EVE powstaje z pve bo to SandBox  8)


Cyber atak bez wsparcia wojsk lądowych podczas inwazji to słodkie pierdzenie, a nie zajmowanie terenu.
Wybacz ale nie bardzo rozumiem jaki ma sens próba doszukiwania się analogi w walkach lądowych przy podbijaniu systemów gwiezdnych.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 04, 2015, 13:27:42
Wybacz ale nie bardzo rozumiem jaki ma sens próba doszukiwania się analogi w walkach lądowych przy podbijaniu systemów gwiezdnych.

Podbijanie systemów gwiezdnych to abstrakcja, której nie zrealizujemy co najmniej przez chwilę i gdybanie jaka przyszłość będzie to jak obejrzenie Powrotu do przyszłości i weryfikacja z dzisiejszym czasem. Świat realny pokazuje, że bez interwencji militarnej to cyber atak zostanie tylko aktem terrorystycznym.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 13:30:53
EVE to nie jest świat realny. To gra osadzona w dalekiej przyszłości.
Tam się nie podbija Krymu. Więc stosowanie analogi do wojsk lądowych i do dzisiejszych konfliktów jest bezsensu.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 04, 2015, 13:31:06
Przy okazji chcialbym nadmienic ... zapraszamy do c0venu.
Wspolny TZ bedzie teraz istotniejszy niz kiedykolwiek.
PTF rekrutuje 8)

Ps.
Dla osob myslacych ze ustawia sobie fretke lecaca 10k + m/s i orbitujaca cos na 200km powiem tylko :
1 modulek "obronny" niweczy calkowicie twoje proby gdyz calosc soji w miejscu.
Dodatkowo Dampy , musisz miec zlockowane aby statek dzialak , stajesz na 0 na modulku i zakladasz dampy na targeting range.

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 04, 2015, 13:33:23
Przy okazji chcialbym nadmienic ... zapraszamy do c0venu.
Wspolny TZ bedzie teraz istotniejszy niz kiedykolwiek.

Ps.
PTF rekrutuje 8)

Że też Cie jeszcze nie zbanowali
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 13:46:17
EVE to nie jest świat realny. To gra osadzona w dalekiej przyszłości.
Tam się nie podbija Krymu. Więc stosowanie analogi do wojsk lądowych i do dzisiejszych konfliktów jest bezsensu.

No popatrz, ludzkość od zarania dziejów (od kiedy tylko byli w stanie sformować społeczność) podbija teren tak samo. Wejść, zatłuc co nie nasze, wbić flagę, okopać się. Od patyków z jednym ostrym końcem kilkanaście tysięcy lat temu do zaawansowanej broni dalekiego zasięgu - cały czas teren zajmuje się tak samo. PIECHOTĄ. Nie rakietami, nie czołgami, nie bronią atomową... PIECHOTĄ.

Gdyby amerykańce wiedziały, że zamiast tego można poświecić laserkiem w komputer  ;D

I fakt, w EvE się nie podbija Krymu, tam się podbija cały układ planetarny. Poszli na łatwiznę i tyle.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 04, 2015, 13:47:56
EVE to nie jest świat realny. To gra osadzona w dalekiej przyszłości.
Tam się nie podbija Krymu. Więc stosowanie analogi do wojsk lądowych i do dzisiejszych konfliktów jest bezsensu.

Dust 514 chciałby z Tobą porozmawiać i nie długo Project Legion  ::)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 14:03:28
Dust 514 to zwykła strzelanka, wpływu na EVE praktycznie nie ma. Są jakieś tam bonusy itd. ale i tak większość zależy od graczy EVE.
Jak wyjdzie Project Legion to chętnie wznowię temat ;)

No popatrz, ludzkość od zarania dziejów (od kiedy tylko byli w stanie sformować społeczność) podbija teren tak samo. Wejść, zatłuc co nie nasze, wbić flagę, okopać się. Od patyków z jednym ostrym końcem kilkanaście tysięcy lat temu do zaawansowanej broni dalekiego zasięgu - cały czas teren zajmuje się tak samo. PIECHOTĄ. Nie rakietami, nie czołgami, nie bronią atomową... PIECHOTĄ.
Jeśli już koniecznie musisz porównywać do 'ludzkości' to trafniejszym przykładem będą rozgrywki o tron, gdzie chłop pańszczyźniany w dupie miał kto rządzi. On chciał mieć pełny brzuch i dach nad głową. Przewroty nieraz dokonywały się w ciągu jednej nocy a ogromne krainy zmieniały właściciela bez ingerencji jakiejkolwiek piechoty  8)

A tak apropo to ten stateczek świecący laserem przecież nie będzie solo tylko będzie musiał mieć obstawę.  :)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 14:08:34
Dust 514 to zwykła strzelanka, wpływu na EVE praktycznie nie ma. Są jakieś tam bonusy itd. ale i tak większość zależy od graczy EVE.
Jak wyjdzie Project Legion to chętnie wznowię temat ;)
Jeśli już koniecznie musisz porównywać do 'ludzkości' to trafniejszym przykładem będą rozgrywki o tron, gdzie chłop pańszczyźniany w dupie miał kto rządzi. On chciał mieć pełny brzuch i dach nad głową. Przewroty nieraz dokonywały się w ciągu jednej nocy a ogromne krainy zmieniały właściciela bez ingerencji jakiejkolwiek piechoty  8)

A tak apropo to ten stateczek świecący laserem przecież nie będzie solo tylko będzie musiał mieć obstawę.  :)

Stwierdzam, że nie rozumiesz argumentów (ani soula ani moich), ja o Wiśle a ty o przemyśle.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 04, 2015, 14:12:55
Teraz wojny prowadzi się inaczej...
Filmuje się niezadowolony tłum ludzi  np. na tle Trypolisu (nie musi tam być wystarczy blue screen)  a następnie za pomocą swoich środków przekazu wmawia ludziom że istnieje jakaś opozycja np. w Libii która chce obalić jakiś rząd... Wysyłasz najemników wspieranych z powietrza siłami np. NATO które przy okazji pozbywają się starych zapasów broni.
Wygrywasz wojne zgarniasz rope ...

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 04, 2015, 14:22:57
Hejka Yogos  8)

Hehe, jak dla mnie zmiany w zajebistym kierunku.  >:D
Po prostu piękne. Może nawet odpalę konto z powrotem, raz już to zrobiłem w grudniu ale widząc ten sam syf odpuściłem. To jest inne.
Tak jak Ty myślących jest chyba więcej sądząc po wypowiedziach niektórych "dziadków"  8) 8)

Po pierwsze nie trzeba supercapsów do zdobywania sova. Czy to oznacza, że ich nie będzie ? Skądże, będą, bo to szczyt łańcucha pokarmowego ale one nie są skuteczne przeciw małym szybkim celom i jeśli ktoś będzie ich nadużywał to jest na to wreszcie kontra dostępna dla każdego. Ale najważniejsze -  JUŻ ICH NIE POTRZEBA DO ZDOBYWANIA SOVA.
Ich rola się z pewnością zmieni (szczególnie jeśli uwzględnić brak asysty). Ciekawi mnie czy trzymają jeszcze jakieś inne zmiany w kieszeni/szufladzie.

Po drugie - Myślę, że wrócą najemnicy  >:D Jak dla mnie kwestią czasu jest zanim ktoś zrealoduje MC
IMHO kwestią tylko aż ktoś wymyśli w miarę skuteczny sposób na opędzenie tego ekonomicznie. Zauważ, że przy tej mechanice faworyzowane raczej będą floty, a nie jedna flota orająca wszystko jak leci. Floty mobline (roam FTW ?) i chyba rzeczywiście zróżnicowane (ad.3).

3 - Czy to oznacza, że bloby znikną ? Nie, skąd, będą dalej bo liczby dalej dają przewagę. Ale - nie są także ostateczną bronią. Chodzi mi o to, że rekcją każdej PVPerskiej grupy na myśl o tym, że mogą do walki sprowokować ekipe typu Brawe do ustawania na gridzie 400-600 noobów w cruzach, frytkach T1 i zmuszenie ich do pozostanie tam min 10 min zanim będą musieli ruszyć w inne miejsce i tak co najmniej 10 razy będzie wielki obleśny banan. A potem mamy następny wieczór.
j.w. - jeden blob nie zdobędzie i utrzyma przewagi strategicznej, ale na poziomie taktycznym w jednym systemie - why not.

4 - Time zony - tak widzę co myślą sobie chłopaki wprawienie w sov gównie teraz. Dalej mamy timery w nocy. Do tego cały sojusz ma ten sam TZ więc koniec z błędami gibonów którzy nie zastrontowali, czy źle ustawili timery. Zgoda. Tyle, że do refa przestrzeni która jest słabo broniona wystarczy 10 min we frytce. WE FRYTCE. A potem ten cały konkurs z nodami, który może trwać w nieskończoność o ile dobrze rozumiem dev bloga. I każdy może przystąpić do niego. Age of the mercs baby.
Odkopie się "kalkulatory" :)

5 - Koniec z pompowaniem za kogoś strukturek. Hehe.
To chyba najciekawszy element zmian  8)

Doktrynalnie to będzie turbo karuzela  :D
Ale zaryzykuje stwierdzenie, że do łask wrócą floty LR bsów.  Z tym, że skoro wystarczy jeden moduł do zamknięcia noda, a może to być frytka z tankiem na speedzie/sygnaturze, to floty będą musiały być DUŻO bardziej zróżnicowane. Nie wystarczy postawić samych bsów i to nie dlatego, że będą bały się dropa carierów.  Muszą być BSy + support to ogarnąć całe spektrum statków, które będą miały moduły. Swoją drogą ciekawe, czy będzie jakiś jasno rozpoznawalny efekt, który ship ma odpalony sov laser.
Frytki mają ograniczony zasięg lockowania, ale kruzy...
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 04, 2015, 14:26:55
A czy ten system nie promuje też np takie grupki które żyją w WH i próbują wyspawnić bitkę ? Do tej pory nie było opcji żeby ktoś wydokował i się chciał bić teraz być może będą musieli :)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 04, 2015, 14:31:50
A czy ten system nie promuje też np takie grupki które żyją w WH i próbują wyspawnić bitkę ? Do tej pory nie było opcji żeby ktoś wydokował i się chciał bić teraz być może będą musieli :)
Teraz każdy kto chce wyspawnować bitkę wyskoczy z "frytką" z sovlaserkiem i będzie świecić po stacjach przez 5 minut - nie wydokujesz by rozwalić natręta ?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 04, 2015, 14:34:00
Ten system bedzie promowal codzienny bitki.
Juz sie ciesze z tego powodu.
Na poludnie NC , Na polnoc S2N/Brave, na wschod pewnie jakies NA.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 04, 2015, 14:35:00
Czemu frytką może lotniskiem ? albo zorganizowaną flotą i jebać rentierów  ?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 14:50:10
Stwierdzam, że nie rozumiesz argumentów
vice versa
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 15:03:55
vice versa
Dziś w nocy zamierzam wbić do Ciebie na chatę. Będę uzbrojony w laser. Będę świecić nim w Twój komputer. Jak przez 10 minut mi nie przeszkodzisz to zajmuję twoje rzeczy.
Normalnie powinienem Cię najpierw zabić, ale idziemy z duchem czasu, c'nie?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 15:09:37
Challenge accepted.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 15:14:34
Challenge accepted.
Rozumiem, że dalej nie widzisz debilizmu w założeniach tego systemu?  ::)

Zastanawiam się, czy roli laserka nie mogłaby pełnić wystrzelona kapsuła z żołnierzami na pokładzie. Abordaż stacji by przejąć władzę nad strukturą jest logicznym rozwiązaniem. Może blockade runnery miałyby nowe zastosowanie jako jednostki desantowe. Było tyle innych możliwości...
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 15:24:20
a ty dalej swoje...
Po pierwsze w EVE nie ma piechoty więc nie wiem co się tak uwziąłeś.
Po drugie Twój przykład z domem zupełnie nietrafiony bo znów odnosisz się do teraźniejszości a EVE dzieje się w przyszłości. Więc wyobraź sobie że jak za XXXlat domy będą sterowane przez komputer centralny i on będzie miał kontrolę nad zamkami. To jak zhackuje ten komputer to zmienię właściciela domu bez użycia siły.
Teraz sobie wyobraź ,że analogicznie w EVE można zhackować większe struktury.
Po trzecie poczytaj trochę klasyki sci-fi. Polecam S. Lema
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 04, 2015, 15:28:11
CCP otwiera się na nowych konsumentów?

(http://d22zlbw5ff7yk5.cloudfront.net/images/stash-1-500773ac62cdb.gif)


Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 04, 2015, 15:30:12
a ty dalej swoje...
Po pierwsze w EVE nie ma piechoty więc nie wiem co się tak uwziąłeś.

No faktycznie nie ma piechoty, a gallente jak zajmowało Caldari Prime to postrzelało do nich z orbity i zajęło tym planete tak ?

pierwsze HAHAHAHAAHAHAHAH
Cytuj
Po drugie Twój przykład z domem zupełnie nietrafiony bo znów odnosisz się do teraźniejszości a EVE dzieje się w przyszłości. Więc wyobraź sobie że jak za XXXlat domy będą sterowane przez komputer centralny i on będzie miał kontrolę nad zamkami. To jak zhackuje ten komputer to zmienię właściciela domu bez użycia siły.

To jest włamanie, a nie zajęcie bo nie masz PRAWA DO ZIEMI robiąc przewrót czy tudzież zabijając właściciela ale wtedy będziesz mordercą bo PRAWA wciąż nie zmienisz bez przewrotu

Drugie HAHAHAHAHAHAHAHA

Cytuj
Teraz sobie wyobraź ,że analogicznie w EVE można zhackować większe struktury.
Po trzecie poczytaj trochę klasyki sci-fi. Polecam S. Lema

A ja polecam poczytać również trochę klasyki Asimova np.

trzecie HAHAHAHAHAHAHAH
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 15:41:13
a ty dalej swoje...
Po pierwsze w EVE nie ma piechoty więc nie wiem co się tak uwziąłeś.
No właśnie jest. Dust, Projekt Legion - CCP wprowadziło piechotę do świata EvE.
Po drugie Twój przykład z domem zupełnie nietrafiony bo znów odnosisz się do teraźniejszości a EVE dzieje się w przyszłości. Więc wyobraź sobie że jak za XXXlat domy będą sterowane przez komputer centralny i on będzie miał kontrolę nad zamkami.
Póki nie zabiję człowieka który mieszka w domu sterowanym komputerem, ten dom nie jest mój. Nie moge do niego wejść bez obaw. W środku jest wkurwiony właściciel.
Teraz sobie wyobraź ,że analogicznie w EVE można zhackować większe struktury.
Chętnie, czekam na laserki do hackowania Tytanów, Matek, Carrierów. Trzeba będzie wypieprzyć wszystkie działa i rakiety, no bo przecież można hackować.

Przestrzeni nie podbija się hackowaniem, wojną ekonomiczną, religią, ideologią. Albo masz przewagę zbrojną, albo plecy które Ci ją zapewnią.

Państwo A zagarnia państwu B terytorium na dwa sposoby:
1. Grozi wpierdolem i zabiera.
2. Spuszcza wpierdol i zabiera.
W obu wypadkach decyduje siła militarna.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 04, 2015, 15:45:18
Rozumiem, że dalej nie widzisz debilizmu w założeniach tego systemu?  ::)

Zastanawiam się, czy roli laserka nie mogłaby pełnić wystrzelona kapsuła z żołnierzami na pokładzie. Abordaż stacji by przejąć władzę nad strukturą jest logicznym rozwiązaniem. Może blockade runnery miałyby nowe zastosowanie jako jednostki desantowe. Było tyle innych możliwości...
I jeszcze żeby w tej capsule dustowcy jechali? Nie masz dustowców? Sorry nie masz stacji i systemu (nie ważne bronisz czy atakujesz)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 15:54:21

Jeśli chodzi o możliwe rozwiązania w przyszłości to nie muszą być typowo siłowe w każdej płaszczyźnie ogranicza nas tylko wyobraźnia.
W sumie to CCP może napisać ,że po zhackowaniu struktury ta wyłącza systemy podtrzymujące życie (tlen) i zabija całą załogę.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 04, 2015, 15:57:42
I jeszcze żeby w tej capsule dustowcy jechali? Nie masz dustowców? Sorry nie masz stacji i systemu (nie ważne bronisz czy atakujesz)
Nach, wystarczy NPC, chyba w misjach czasami masz do uratowania jakichś militia czy cośtam.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 04, 2015, 16:04:15
I jeszcze żeby w tej capsule dustowcy jechali? Nie masz dustowców? Sorry nie masz stacji i systemu (nie ważne bronisz czy atakujesz)

Dlatego powstaje Project Legion bo chcą dużo większej integracji EvE w kosmoscie z Eve na planetach.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 04, 2015, 16:26:16
To jak tak chccą niech mi pozwolą walić torpedami z ravka w cele na planecie
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Marzec 04, 2015, 16:30:26
O ile pamiętam mieli udostępnić ostrzał orbitalny ale tylko z dredów.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Marzec 04, 2015, 16:32:44
I jeszcze żeby w tej capsule dustowcy jechali? Nie masz dustowców? Sorry nie masz stacji i systemu (nie ważne bronisz czy atakujesz)

No i to jest wlasnie w chuj zajebisty pomysl na rozwiniecie gry. Teraz jeszcze FPS na PC i SMASHING !!!!!@

(http://media.tumblr.com/tumblr_lmxmycep6J1qzd9c6.jpg)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 04, 2015, 16:43:18
Taa i planowana od miesiąca w eve akcja przy udziale kilkuset osób,trwająca 4godz-8godz pójdzie sie jebac bo goście w project legion przegrają 12vs12 capture the flag trwającego 15 minut :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 04, 2015, 16:48:06
A teraz nie przepierdala się bitew od skirmishy po blob festy przez zdażenie które trwa ułamek procenta czasu starcia?
Sie okazuje że przeciwnik ma jeszcze jednego cyno, albo jakiś noob w rifterze nie usłyszy że jest deagro >:D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Marzec 04, 2015, 17:16:04
Nie wiem czy ten system jest dobry. Na pewno będzie lepszy od tego co jest :)

Czas pokaże a przy bieżącym cyklu patchowania dość szybko powinni być w stanie go zbalansować jak się coś będzie poważnie jebać.

<3 CCP
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Marzec 04, 2015, 19:32:00
Teraz każdy kto chce wyspawnować bitkę wyskoczy z "frytką" z sovlaserkiem i będzie świecić po stacjach przez 5 minut - nie wydokujesz by rozwalić natręta ?
90% nie wydokuje, bo:
a) będzie miała bonusy systemu na maxa, czyli zajmie Ci to ponad 20 minut
b) przeczeka godzinę - dwie i później jak te wredne czerwone kwadraciki sobie polecą wydokuje i samemu sobie poświeci laserkiem z obstawą połowy aliansu  ;D
7% to głąby które przyjmą flotę i dadzą się wywarpić spod stacji, a 3% się zbierze i powalczy (zapewne ktoś z Brave albo z Provi)


Ten system bedzie promowal codzienny bitki.
Juz sie ciesze z tego powodu.
Na poludnie NC , Na polnoc S2N/Brave, na wschod pewnie jakies NA.
I wszyscy ustawią Prime Time na 00 - 04 eve time  :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 04, 2015, 21:23:47
90% nie wydokuje, bo:
a) będzie miała bonusy systemu na maxa, czyli zajmie Ci to ponad 20 minut
b) przeczeka godzinę - dwie i później jak te wredne czerwone kwadraciki sobie polecą wydokuje i samemu sobie poświeci laserkiem z obstawą połowy aliansu  ;D


Jak odczekają godzinkę to wredke kwadraciki i im w tym czasie wprowadzą stację w RFa i na niej zadokują?

Natomiast faktycznie ustawianie z dupy "prime time'u" jest problemem. Wbrew temu, co piszą różne trolle na EVE-O posiadanie silnej AU TZ będzie jeszcze wazniejsze, niż kiedykolwiek.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Marzec 04, 2015, 21:37:54
Jak odczekają godzinkę to wredke kwadraciki i im w tym czasie wprowadzą stację w RFa i na niej zadokują?
No to wtedy będzie to trwać 30-40 minut.
I jeżeli będzie to w prime time to zapewne nawet najbardziej leniwe sojusze dadzą radę zebrać flotę odpowiednio (3-5x) większą żeby przegonić natrętów  ;)

Bo raczej nikt nie będzie się przejmować powstrzymywaniem hostów przed wprowadzaniem w rfa stacji na zadupiu, na którą następnego dnia da się złożyć zapowiedzianą flotę.
A we freeport mode stacja wchodzi dopiero po tym jak obrońca przegra timer, a nie po wprowadzeniu w pierwszego rfa.

Fajnie jakby było inaczej i żeby więcej ludzi chciało natychmiast reagować na zagrożenie (może jakby wprowadzenie w rfa blokowało dostęp do stacji?), ale dopóki nikt nie będzie realnie zagrażać asetom i/lub nie będzie to zorganizowana flota to nikt za bardzo nie będzie się rwał do walki. I to powoduje, że w większości nullsecowych sojuszy nic się nie zmieni. No może będzie mniej rentierów.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 05, 2015, 07:52:18
kazdy pomysl, ktory pomoze wyciagnac jebanych rentierow ze stacji jest dobry.jesli nie chca bronic, niech spierdaczaja do Hi farmic paski.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 05, 2015, 08:54:50
Jak wydokuje ich w 3-5 razy większej flocie to nie ma tragedii ;) problemem będzie jak wydokują w maruderach.

Mi ten pomysł się podoba, musicie pamiętać że 1 h przerwy w farmieniu to może być kilka b z systemu
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 11:40:09
a byłem ciekaw ile wytrzymacie bez marudzenia o rentierach:P poprostu ustawia wulnerability na jakąś 0 do 4 czy 2 do 6 rano i będą mieli spokój od 90% roamujacych gangów:P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 05, 2015, 12:06:31
A rano obudzą sie na nieswojej stacji :)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 12:21:10
jaki problem przylecą i odlaserkują w druga stronę:P a poza tym komu się będzie chciało spędzać 40 minut nad reinforcowaniem stacji na zadupiu?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2015, 12:26:47
Zdziwiółbyś się co potrafi zrobić nudzący się pvper żeby spawnować bitke.
A znudzony carebear jest pod tym względem jeszcze gorszy (z tego miejsca pozdrawiam specjalistę od solo sabrów z SE, któremu na bezczela wisiałem na brami którą kampił w oczywistym baitindustrialu)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 12:29:23
No ale może ja tu czegoś nie rozumiem ale gdzie tu spownienie bitki skoro modułku do rf możesz użyć 4 godziny dziennie w czasie dogodnym dla własciciela? A prawie na pewno właściciel nie będzie tak miły żeby zrobić timer w prime time.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2015, 12:35:05
Ale to w wielu wypadkach oznacza że robi ten taimer też poza swoim prime ttime.
Alt -> jump in do systemu boty kuzyni grrzecznie warpują na stację / posy -> lock -> orbita -> moduł on -> alt tab na x minut cos tam robić
Sam znam kilkunastu pvperów a w paru wypadkach zwykłych dresiarzy którzy maja i odpowiednia ilość kont i pare kmpów do odpalenia tego wszystkiegio  na raz aby "zaorać" w jednej sesji jeśli nie region to chociaż konstelację
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 12:40:55
no i dlatego jesli nie dodadzą jakiegoś super ciasteczka to nikt sova  i tak nie będzie trzymał a co do rf to nawet jak ich nie będzie t oza 48 godzin zbiora bloba i szybko posprzątają.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2015, 12:42:22
GL ze zbieraniem bloba na poroniony prime time gdzie są zagrożone jakies poślednie pety za głupie aby się obronić
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 05, 2015, 12:43:57
czyli mercs z innej sterfy czasowej ?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 12:47:35
no właśnie dlatego myślę ze sova nikt ie będzie stawiał tam gdzie ie ma mega dużo posów, co do obrony alianse sie merguja i zawsze trafi sie parę osób żeby przegonić nolifa z laserkiem zanim coś na stacji namiesza czy hubie. a ze większości stacji nie stawia sie na zadupiu tylko w używanych systemach to będą miały długi timer i kupę czasu żeby pogonić kota. Więc jesli nie dodadzą czegos ekstra to null zapowiada eis bardzo nudno,a juz napewno tona petycji o reimburs spkow zainwestowanych przez pilotów kapitali:P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2015, 12:49:02
czyli mercs z innej sterfy czasowej ?
A skąd wiesz że to właśnie nie Ci najemnicy Cie porefowali?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 12:53:49
a do obrony czy wyłączenia rf może przylecieć ktokolwiek tak długo jak będzie 1 osoba z aliansu właściciela, więc w sumie poza miejscówkami typu granice npc nulla czy high null zabawa nie będzie miała sensu bo wormholowcy nie będą stać 40 minut bo albo doleci blob albo się zanudzą a dalekie ganki nie doleca na przejmowanie z buta bo napewno trafia bloba za 48 godzin a dodatkowo będa musieli na terenie wroga rozdzielic siły po całej konstelacji
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 05, 2015, 13:17:08
A niech idą w chuj rentierzy do Hiseca i nie robią sztucznego tłumu w 0.0.
Przynajmniej pvperzy będą wiedzieć gdzie dostaną walkę i nie będzie trzeba zapierniczać 68j do jakiś chujków co jak wydokują to odrazu spadną.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 13:25:55
Nom tylko ze jak oni pójdą do High to pefałperzy będą mieć walkę ale chyba w noobschipach bo nie koniecznie wyrobia na zaopatrzenie tymi zakamuflowanymi altami industrialnymi. Zwłaszcza ze wg path notes to racenie i mining będą zapewniać w miarę długi timer więc każdy alians który trzyma jakis teren chąc nie chcąc będzie zmuszony nabijac indeksy na hubie jak będzie chciałten teren zatrzymać w miarę łatwo
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 05, 2015, 13:32:10
Jebanie anomalek (poza smarceniem) to najbardziej nudna i najmniej opłacalna (poza robieniem misji cargo) forma zarobku.
Spokojnie poradzimy sobie bez rencenia.

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 13:49:25
Fakt stain jest duże nie trzeba z niego wylazic.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 05, 2015, 13:58:19
Fakt stain jest duże nie trzeba z niego wylazic.

BUFU nie siedzi w Stain od dobrego pół roku, FYI. :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: tianan w Marzec 05, 2015, 14:08:31
Ale wspomnienie wiecznie żywe.  A powaznie to diabli wiedza co ccp wymysli na koniec ale napewniej z polowy zmian sie wycofaja bo ich bloki zajeczą. A po prawdzie gdzies widzialem dobry tekst ze jakby sie ktos chial bawic mechanika inkursji to robilby inkursje a nie siedzial w zero. A teraz bedzie wymuszona mechanika ala inkursje do kazdej struktury tylko ze bardziej upierdliwa i nieplatna. , a co to tego hi Fitti nie zapomnij ze wiekszosc ludzi ktorzy zaczęło rentowac zero zostalo do tego zmuszonych ciąglymi nerfami high seka wywolanymi marudzeniem do ccp ludzi wlasnie twojwgo pokroju. Wiec teraz jak to mowia sami jestescie sobie winni.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2015, 14:53:28
Cytuj
A po prawdzie gdzies widzialem dobry tekst ze jakby sie ktos chial bawic mechanika inkursji to robilby inkursje a nie siedzial w zero.
A przypadkiem głowne "nagroda" za incursje nie jest możliwa tylko w null?
Cytuj
a co to tego hi Fitti nie zapomnij ze wiekszosc ludzi ktorzy zaczęło rentowac zero zostalo do tego zmuszonych ciąglymi nerfami high seka wywolanymi marudzeniem do ccp ludzi wlasnie twojwgo pokroju.
Bredzisz. Hi było zbyt wygodne i nawet ja to przyznam mimo że w null mieszkam okazjonalnie. Może nie posunę się do tego aby mówić że pozim nerfa jest i tak za niski czy za wysoki, ale przebudowa mechaniki była potrzebna. Tyle ze podobnie jak przerobienie dron była za późno i tu uważam że w niewłaściwej kolejnoś (uwalić aloye należało przed nerfem lootu z l4). Druga sprawa to fakt że nerfiąc High CCP jednocześnie zrobiło gruby błąd dając mlekiem, miodem i anomalką płynącą krainę przeginając z kolei z metodami zarabiania w null. Za łatwo się tam zarabiało i zbyt prostacko. W efekcie do null posłży małpy które w high i tak nie robiły contentu
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 05, 2015, 14:54:16
Nie rozumiem ... kiedy marudziłem o highseku ?
A przypomniało mi sie, marudziłem jak latałem frachtem i bałem się jak mnie klepną w 0,5/0,6 bo co to za highsec co można strzelać do kogo popadnie w zasadzie bezkarnie.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 05, 2015, 14:55:17
Nie rozumiem ... kiedy marudziłem o highseku ?

czytaj ze zrozumieniem. nie Ty osobiście tylko dres.. znaczy sie no pvperzy tacy jak Ty :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Marzec 05, 2015, 19:29:03
A przypadkiem głowne "nagroda" za incursje nie jest możliwa tylko w null?
Chyba tylko w low

Wracając do tematu. Jeżeli tylko nie będzie chodzić o stację i nie będzie problemem dla właściciela przywieźć nowe TCU/huba to co będzie przy obronie powstrzymywać plusy z koalicji od zajęcia terenu i przekazaniu go później wcześniejszemu właścicielowi? Tym bardziej, że będzie do tego potrzebne tylko poświecenie laserkiem?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 05, 2015, 21:25:09
Ważne, że proces "odzyskiwania" będzie upierdliwy. Teraz każdy ma zwyczajnie wyjebane i leje na małe grupy próbujące coś wywalczyć i przelatujące gangi.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Marzec 06, 2015, 02:06:41
Ważne, że proces "odzyskiwania" będzie upierdliwy. Teraz każdy ma zwyczajnie wyjebane i leje na małe grupy próbujące coś wywalczyć i przelatujące gangi.
Dokładnie, a jak zreinforcuje się wszystkie konstelacje np w Branch, Tenal i Tribute, któryś system trzeba będzie poświęcić. Zwłaszcza że f1 małpy z koalicji jak nie ma ich 200 na gridzie nie mają pojęcia co ze sobą zrobić, a w tym systemie niestety, zblobowanie jednego plexa nic nie da.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 08, 2015, 09:07:50
https://soundcloud.com/eve-down-under #97, Wypowiedź CCP Fozzie w 1:13.

W skrócie CCP nie zamierza nerfić cloaka tylko po to aby ukrócić AFK cloacerów, którzy przeszkadzają w zarabianiu.
Stwierdził również, że patrzą na inne opcje, dokładniej powiedział, że np."w WH space afk cloaczenie nie jest problemem".

Na pytanie, czy CCP zamierza dokonać zlikwidować local w 0.0 - "Nie potwierdzam, nie zaprzeczam ale temat mechaniki locala w null był wielokrotnie poruszany w przeszłości".
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 08, 2015, 11:58:40
Co prawda cytat z evenjósdwacztery, ale jeśli jest w tym choć odrobina prawdy..

Cytuj
Fozzie break big news:

       
  • Supers become some kind of force multiplier giving wormhole like bonus’s to fleet or system or allies. They will not be damage ships
  • Delayed local in nullsec !!  Heavy hint. (AFK cloakers will never be nerfed, now everyone will be one, ha)
  • Might nerf PVP probing – to require second warp-in point, instead of being able to warpin in on target (bomber nerf)
  • Goal of removing fleet warp
  • Mechanics will stand – maybe some adjustments letting AU timeszone in on more action, but he didn’t sound too convinced.
  • Incentives to own sov area already there – anom ISK generate tons of wealth
  • In space activity and that can be disrupted will determine sov bonus always – not anything that can gamed, like turning ISK into bonuses.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 08, 2015, 12:37:39
Cytuj
Goal of removing fleet warp
Bardzo brutalny nerf dla F1 puszerów (http://craiis.org.pl/Smileys/default/lol.gif)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Marzec 08, 2015, 17:15:48
Cytuj
Supers become some kind of force multiplier giving wormhole like bonus’s to fleet or system or allies. They will not be damage ships

Czyżby już niedługo supery po okazjonalnych cenach za 50% obecnych cen ?  ;D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 08, 2015, 19:00:13
Czyli przerośnięte Comandy? Przecież tytany już to mają
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Dux w Marzec 08, 2015, 19:04:55
Cytuj
Delayed local in nullsec !!

Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Marzec 08, 2015, 19:41:34
Cytuj
Supers become some kind of force multiplier giving wormhole like bonus’s to fleet or system or allies. They will not be damage ships
(http://i.imgur.com/t0M5vax.png)

Niech to będzie prawda, niech to będzie prawda, niech to będzie prawda....
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 08, 2015, 19:50:51
Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P

Ten delayed local to imo duża kontrowersja. To będzie straszny ból dupy dla gangów w ruchliwych okolicach, podążanie za innymi gangami w celu wymiany przyjaznych salw będzie niemożliwe.. Ułatwi to łapanie kerbirów i koparek, ale chyba nie o takie pvp walczyliśmy? Do walki z localsami ccp narzędzie już zaproponowało. Jak komuś local nie odpowiada to niech polata po wh i się przekona, że jedyne pvp jakie tam realnie funkcjonuje to ustawki i bloby.

Co do superów to fajnie by było gdyby to działało w obrębie grida na wszystkich :P Swoją drogą co stanie się z bomberami?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 08, 2015, 19:52:27
Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P

Czytając tę chujnię pasiastą na temat superów, chyba będę musiał wrócić na moment, żeby supera opchnąć :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Marzec 08, 2015, 20:09:20
Czytając tę chujnię pasiastą na temat superów, chyba będę musiał wrócić na moment, żeby supera opchnąć :P
A mówiłem, po chuj kupować kosmiczną trumnę?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 08, 2015, 21:07:27
Ten delayed local to imo duża kontrowersja. To będzie straszny ból dupy dla gangów w ruchliwych okolicach, podążanie za innymi gangami w celu wymiany przyjaznych salw będzie niemożliwe.. Ułatwi to łapanie kerbirów i koparek, ale chyba nie o takie pvp walczyliśmy? Do walki z localsami ccp narzędzie już zaproponowało. Jak komuś local nie odpowiada to niech polata po wh i się przekona, że jedyne pvp jakie tam realnie funkcjonuje to ustawki i bloby.

Co do superów to fajnie by było gdyby to działało w obrębie grida na wszystkich :P Swoją drogą co stanie się z bomberami?

Samo opóźnienie na localu nie wystarczy. Trzeba będzie też zmienić system detekcji. Inaczej producenci myszek zarobią bo każdy będzie klikał skan co 5 sec.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: sneer w Marzec 08, 2015, 21:42:55
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 08, 2015, 21:51:43
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)

W hi to jest obesrany na każdej bramie :p ;D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 08, 2015, 23:51:07

1. zamiast nerfic matki, powinni dodac jakas nowa klase shipow, np BS anty supercap. z jakims jebitnym super lazorem, ktore dzialalo by tylko na capsy/supery.
2. delay na lokalu, ciezko przwidziec skutki, ale wydaje mi sie, ze raczej niekorzystne. Kerbiry i tak sobie poradza montujac na gejcie alta w cloaku, wiec i tak beda wiedziec, za to roamowanie moze zrobic sie troche uciazliwe. hmmm ciezkie do ocenienia.
3. combaty, co komu przeszkadza obecna mechanika? jakas bzdura,.

generalnie caly ten "super news" wyglada bardziej jak 1 kwietnia, niz realny kierunek zmian. imo 1 wielki BS.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 08, 2015, 23:57:25
1. zamiast nerfic matki, powinni dodac jakas nowa klase shipow, np BS anty supercap. z jakims jebitnym super lazorem, ktore dzialalo by tylko na capsy/supery.

Antycapsowe bomber z citdel torpami na kadłaóbach bs też by fajne były :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Marzec 09, 2015, 02:23:07

3. combaty, co komu przeszkadza obecna mechanika? jakas bzdura,.


Combaty dobrze byłoby znerfić, w ten sposób utrudni to życie bomberom i przywróci do życia zapomniane doktryny jak tornada, nagi czy rokhi. Ponadto nie wiadomo jaka mechanika będzie obsługiwać te Capture Pointy, czy będą to plexy z drabinkami, deadspace czy zwyczajne anomalie.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 09, 2015, 07:14:48
@Theronth, te doktryny nie zostaly zabite przez combaty, tylko przez np ishtara
tak czy inaczej, caly ten niby news wydaje sie byc niezla sciema. ewentualnie jakies dziwne pokretne badania opini publicznej przez cccp.
jedno jest pewne, niebawem bedzie sie dzialo, mam nadzieje ze nowa mechanika sova, mocno rozrusza ten rentierski kurwidolek.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 09, 2015, 08:22:41
Combaty mogą nerfić, ale pod warunkiem że oddadzą mi deepy :'( hasztagdipyniewracajo hasztagmorzelez
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Dux w Marzec 09, 2015, 08:49:53
Jako że mój angielski to ten no ... Skąd oni wzięli to info, że takie zmiany są planowane? Bo linku do devbloga o tym (jaki zazwyczaj daję na koniec newsa) jakoś tam nie moge zobaczyć.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 09, 2015, 08:59:42
Nie ma linku bo twierdzą że to jakiś wyciek danych
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Marzec 09, 2015, 09:20:38
Wyciek danych zwany też interview with CCP Fozzie.

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 09, 2015, 09:51:05
Z Fozzim jest tak że jak czegoś nie napisze oficjalnie to chuj z tego może być (jak z kazdym devsem)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Marzec 09, 2015, 10:43:52
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)

Sam często się na tym lapie  ;D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 09, 2015, 11:54:18
Bardzo brutalny nerf dla F1 puszerów (http://craiis.org.pl/Smileys/default/lol.gif)
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 09, 2015, 12:11:49
(http://www.thelocal.no/userdata/images/article/w468/7957f9f5ef732cb279bc9027f21c426dd04fdf4c2517d0910fac71f94e954ca1.jpg)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 09, 2015, 12:45:10
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

a na koniec przyleci qlko, bo czekał w alignie na fleetwarpa :P
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 09, 2015, 12:46:23
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

Oh nie , mindless blooby umra.
Ludzie na flotach beda musieli zaczac myslec.
CCP Fozzie uchowaj nas!
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 09, 2015, 12:59:45
a na koniec przyleci qlko, bo czekał w alignie na fleetwarpa :P
komentarz na moim poziomie brawo !!!   8)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 09, 2015, 13:14:55
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

100% racji. Tu przecież nie chodzi o to, żeby "sterować statkiem innego gracza", tylko żeby lecieć kupą.

Na marginesie: "delayed local" nie oznacza "opóźnionego localu", tylko dokładnie to, co w WH.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 09, 2015, 13:19:37
Sama zmiana locala mnie lekko irytuje, szczerze mowiac.
Nie chodzi o to, ze nie widac kto jest w  systemie, lecz o to ze trzeba klikac na dscan co chwile.
Jak wprowadza automatyczny dscan co 1s i cos co bedzie dalo sie ustawic log z tym co sie tam przewija ... to z checia z lokala zrezygnuje.

Tak wiem leniwy jestem, ale juz teraz ciagle klikanie przy blue localu mnie irytuje , a juz nie raz oplacilo sie to robic ;)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 09, 2015, 13:28:03
Dyskusja na ten temat odbywała się wielokrotnie, więc przypomnę dwa argumenty:

1) Roamowanie bez locala przypomina wizytę w supermarkecie przy zgaszonym świetle - musisz obmacać każdy produkt, żeby znaleźć to, co  cię interesuje. Dziś chodzisz od półki do półki z listą potrzebnych rzeczy. Gasimy światło? Not, k..., fun!

2) Nawet po zmianach d-scan nadaje się do potłuczenia o kant dupy, skoro nie można odróżnić pustego shipa od pełnego. Już dziś znamy systemy, w których niczego nie dawało się wyskanować d-scanem z powodu gigantycznej ilości śmieci wiszących na POS-ach. Znów, not fun.

Devblog był spoko, ale ten wywiad z Fozzim mnie dobija.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 09, 2015, 13:57:02
To napisz to w tym topiku.
Oni to na koniec zbieraja i przegladaja.
Najlepiej jak zrobi podobny post kilka / kilkanascie osob - wtedy na pewno zwroca na to uwage.
Oczywiscie nie mowa o copy paste.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 09, 2015, 14:23:01
A mi się podobają te zmiany, będzie się coś działo na gangach ;)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 09, 2015, 15:52:41
Jeśli zlikwidują lokal i ZARAZEM znerfią combaty, to w ogóle jakiekolwiek roamowanie straci wszelki sens. Owszem, ułatwi łapanie kerbirów na anomalkach i... to wszystko? Wrogiego gangu nie wyskanujesz jakoś za skutecznie, gościa na plexie też nie znajdziesz, bo nawet nie będziesz wiedział, czy należy go szukać?

W zasadzie każdy roam powinien być poprzedzany awoxerem/szpiegiem Astero albo innym Cheetah'u, żeby ci przeskanować system... Znam literalnie jedną osobę, która by dostała orgazmu z powodu tej zmiany. Zaku, pozdro. :)

Zmiany w superach są tak z dupy, że aż żal komentować. Znaczy, oczywiście te statki są zbyt potężne, ale jak już mają je nerfić to raczej bym im zabrał możliwość korzystania z remote repek (bo to jest główny problem z Superami w blobie - ponadto skoro są odporne na ewar to by to w sumie pasowało) a nie DPS. Jeśli mieliby z nich zrobić przerośnięte Command Shipy (które przecież mają wersje do DPSu także) to już chyba lepiej je wywalić z gry w całości.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 09, 2015, 16:52:40
Oh nie , mindless blooby umra.
Ludzie na flotach beda musieli zaczac myslec.
CCP Fozzie uchowaj nas!
1. Jeśli lot w szyku to mindless blob, to w zasadzie podważasz sens istnienia taktyki.
2. FC przygotowując się do starcia ma do przetworzenia tyle zmieniających się wciąż informacji, tylu różnych ludzi do wysłuchania i tyle scenariuszy walki do przemyslenia, że dodanie mu jeszcze obowiązku przeliczania czasu lotu i koordynowania momentu wejścia w warp poszczególnych klas statków to sadyzm.
3. straszny debilizm, żeby pilot statku kosmicznego nie miał możliwości zmiany prędkości lotu. Imperia podbijamy hakując komputer, a nie jesteśmy w stanie zmusić minmatarskiego niewolnika żeby wolniej wiosłował?

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 09, 2015, 17:22:07
Do tych superów jakby dodali wywalenie z gry asysty dron to normalnie bym zresubował. Tak mam straszny ból dupy jak mnie ganiają po gridzie statki z przypisanymi fajterami z nyxa zrobionego na speed, tracking i dps dron tak że praktycznie na alfe/dwie ściągają dowolny statek ~30k ehp.

2. FC przygotowując się do starcia ma do przetworzenia tyle zmieniających się wciąż informacji, tylu różnych ludzi do wysłuchania i tyle scenariuszy walki do przemyslenia, że dodanie mu jeszcze obowiązku przeliczania czasu lotu i koordynowania momentu wejścia w warp poszczególnych klas statków to sadyzm.

Ziom, warpisz na grid na oko, a potem z oka na docelowe miejsce na gridzie. Problem solwd, dziękuję, oklaski, kurtyna.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 09, 2015, 17:43:09
Do tych superów jakby dodali wywalenie z gry asysty dron to normalnie bym zresubował. Tak mam straszny ból dupy jak mnie ganiają po gridzie statki z przypisanymi fajterami z nyxa zrobionego na speed, tracking i dps dron tak że praktycznie na alfe/dwie ściągają dowolny statek ~30k ehp.


Glass, w momencie w którym Nyx w ogóle nie będzie miał funkcji do DPS, to jakie znaczenie ma kwestia asysty bądź nie dron? Supery mają być zdupistycznymi, offgridowymi (lub nie) command shipami, bez DPSu.

Żeby nie było - samą mechanikę asysty fighterów uważam za zjebaną w aktualnym stanie, Brave'owe Atrony z przypisaną 5 fighterów to jakaś paranoja.

Natomiast tak jak pisałem, nerf superów "do ziemi" jest głupim pomysłem, bo te statki naprawdę mają potencjał, tylko IMHO raczej jako właśnie lotniskowce z ogromną siłą uderzeniową, ale relatywnie słabą przeżywalnością, a nie uber-otankowane, niezniszczalne potwory.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 09, 2015, 18:17:49
Glass, w momencie w którym Nyx w ogóle nie będzie miał funkcji do DPS, to jakie znaczenie ma kwestia asysty bądź nie dron? Supery mają być zdupistycznymi, offgridowymi (lub nie) command shipami, bez DPSu.

Żeby nie było - samą mechanikę asysty fighterów uważam za zjebaną w aktualnym stanie, Brave'owe Atrony z przypisaną 5 fighterów to jakaś paranoja.

Natomiast tak jak pisałem, nerf superów "do ziemi" jest głupim pomysłem, bo te statki naprawdę mają potencjał, tylko IMHO raczej jako właśnie lotniskowce z ogromną siłą uderzeniową, ale relatywnie słabą przeżywalnością, a nie uber-otankowane, niezniszczalne potwory.

Jak nie nyx to thany, bez większego znaczenia. A asysta to nie tylko fightery.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 09, 2015, 18:30:30
Jak nie nyx to thany, bez większego znaczenia. A asysta to nie tylko fightery.

Thanny owszem, taki sam problem - ale z tym CCP zdaje się poradzi sobie już w następnym dodatku, asysta fighterów wylatuje.

Po zmianach sentry dronek w zeszłym roku asysta innych dron jest problemem dokładnie gdzie? Ishtary z tego raczej nie skorzystają, że przypiszą swoje dronki np. drugiej flocie na gridzie, bo same będą bezużyteczne?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 09, 2015, 18:38:15
Odkąd pamiętam czytałem na forum płacz polskiego community, że się nic nie da zrobić bo zaraz złe bigBlocki dropią na mordę blob superów.
W każdej dyskusji był też KM covenowicza który to leciał sobie szukać solo w cruzie a dostał wpierdu od 5 cyno-superów.
Serio, myślałem że nullowcy się ucieszą.  :-\
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 09, 2015, 19:24:43
Thanny owszem, taki sam problem - ale z tym CCP zdaje się poradzi sobie już w następnym dodatku, asysta fighterów wylatuje.

Po zmianach sentry dronek w zeszłym roku asysta innych dron jest problemem dokładnie gdzie? Ishtary z tego raczej nie skorzystają, że przypiszą swoje dronki np. drugiej flocie na gridzie, bo same będą bezużyteczne?

sentry do cepa, wskocz w 20 ishtarów i insta cepa :P Asysta jest zjebana na każdym poziomie gry , serio

Odkąd pamiętam czytałem na forum płacz polskiego community, że się nic nie da zrobić bo zaraz złe bigBlocki dropią na mordę blob superów.
W każdej dyskusji był też KM covenowicza który to leciał sobie szukać solo w cruzie a dostał wpierdu od 5 cyno-superów.
Serio, myślałem że nullowcy się ucieszą.  :-\

Płaczą Ci co na nie farmili, a teraz złe ccp im zabawkę odbiera.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 09, 2015, 19:35:18
Płaczą Ci co na nie farmili, a teraz złe ccp im zabawkę odbiera.

Coś w tym jest i ja jestem jednym z nich. Kasę odzyskam, ale tbh, poproszę też o refund SP-ków zapakowanych wymaksowanego Nyxa i Aeona.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 09, 2015, 19:38:55
Ta, a ja poprosze o zwrot sp które poszły mi w rattla przed tym jak go znerfili >:(
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Marzec 09, 2015, 20:00:43
Ktoś w to jeszcze gra? :o
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 09, 2015, 22:44:13
To ja poproszę o zwrot wyskilowanych na maxa linków Skirmish/Siege + commandów z myślą o lataniu claymorem, no cóż może kiedyś taki dzień nastanie :P

Co do superów to może miałbym mieszane uczucia, ale obecnie po przynajmniej jednym ma właściwie każdy korp który miał epizod w 0.0.
[youtube]http://youtu.be/8SdAKwgHV48[/youtube]
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Garwin w Marzec 09, 2015, 23:50:05
Do tych superów jakby dodali wywalenie z gry asysty dron to normalnie bym zresubował. Tak mam straszny ból dupy jak mnie ganiają po gridzie statki z przypisanymi fajterami z nyxa zrobionego na speed, tracking i dps dron tak że praktycznie na alfe/dwie ściągają dowolny statek ~30k ehp.

A CCP Rise nie wspominał czasem w 07 show, że mają zamiar usunąć całkowiecie asystę dron?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 10, 2015, 01:06:36
To ja poproszę o zwrot wyskilowanych na maxa linków Skirmish/Siege + commandów z myślą o lataniu claymorem, no cóż może kiedyś taki dzień nastanie :P

Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 10, 2015, 08:23:12
No sorry sokole ale ja skillowałem rakietowy sprzęt, a nie drone boat na shildzie.
A co mają powiedzieć Ci wszyscy ludzie co wymaksowali draki a ccp im je znerfiło? a co Ci co mieli maksowanego ishtara i im go uwalili zmianami w dronach?
Co ja mam powiedzieć po tym jak skilowałem na kilku charach cyno i skile do jump drive jak teraz moge lotniskiem wiosłować normalnie przez gaty?
Matek nie suwają z gry -> zwrot SP się nie należy. Co innego jeśli usuną z gry np fighta bombery
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 10, 2015, 09:42:52
Ja mam 4 chary z capslami , w tym chara pod aeona na ktorym wlasnie maxuje skille pod armora drony all V poza speckami .
Mimo to ciesze sie z tych zmian :)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Marzec 10, 2015, 16:17:39
Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.

Adapt or Die... something something Molle, something something Evolution
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 10, 2015, 16:35:33
Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.
Niestety nic nie musi. Statków nie skasują a znerfią. Gram od drugiej połowy 2007 roku. W tym czasie tytany nerfili tyle razy... jakoś nie było zwracania sp.

Matek się zrobiło za gęsto, więc wolą je upier*olić niż wprowadzić jakąś kontrę. Miękka frytka/cruz z wyrzutnią cytadelową czy XLdziałkiem załatwiłaby sprawę. No ale to potem trzeba balansować, przeliczyć, to lepiej upier*olmy statek  :P

Gra w papier, nożyce, kamień, MOTHERSHIP(godmodeonbitches!) w końcu może się skończy. Trochę szkoda że w ten sposób.

Po głębszym zastanowieniu, matka mogłaby służyć za jednostkę transportową :) Dokujesz do MSa, MS wykonuje skok do danego systemu, wydokowujesz bez jump fatigue gotów do walki. Duża żerność paliwa wymuszająca przerzucenie izotopów blockade runnerem po wrogim terenie i voila! Robi się z tego coś ciekawego.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 10, 2015, 17:35:12
IMHO problemem jest niezabijalność MSów, nie ich DPS czy inne featy. Wystarczy, żeby nie dało się ich remote repować (tak jak nie działa na nie ECM), można dać im solidny bonus do local repek nawet, zostawić DPS. W ten sposób dalej będą potrafiły zmieść  z grida pół capitalowej floty, ale też przestaną być niezabijalną odpowiedzią na wszystko.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Marzec 10, 2015, 18:54:55
Bo ogólnie Isen, ta gra jest przetankowana na każdym poziomie. Na matkach najlepiej to widać.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: PAwulonek w Marzec 10, 2015, 22:47:34
pierdolicie supera da sie zabic w 5min empirycznie sprawdzone dwa razy  :)

dobrze ze sprzedalem 3-go  :D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 10, 2015, 22:52:05
Supera da sie zrobić i poniżej 30 sekund i co z tego?
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Marzec 10, 2015, 23:17:13
Ciekawie wyglądały by walki flot po takich zmianach.
Zamiast mostów z tytków posiłki na plac boju byłyby dosyłane matkami.
Np. jedna matka mogłaby przetransportować 20 bs-ów (25 bc-ków itd) a sama matka dałaby niezły boost flocie statków, które sama przetransportowała na plac boju (aby za silnych bostów ogólnych flot nie następowało) jako większa forma commanda z jedynie lokalnymi repkami o niezłej mocy tak aby łatwo nie padała.
Drony mogła by mieć tylko defensywne czyli naprawcze używane jedynie na statki z wyłączeniem np capsli.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Marzec 11, 2015, 00:02:22
Przy TiDi 10% niewatpliwie bylo by to szalenie zabawne.

Wskok....

loading...

loading...

15 minut pozniej

Dobra, dalo sie zaladowac grid.

Wlaczamy moduly...

8 minut pozniej...

Wyrzucamy 20 BSow z hangaru. Wszystkich 20 matek.

Oops, Tidi wlasnie wzroslo do 3%...
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 11, 2015, 09:18:06
20 kont dostaje bana za celowe działanie mające przeciążyć infrastrukture CCP :P

Zdaje się że jest to obwarowane rygorem bana od czasu jak goonsi mieli zwyczaj odpalać w przestrzeń zawartość hangaru cariera wyładowanego po dach shutlami ;)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Marzec 11, 2015, 10:03:37
Przy TiDi 10% niewatpliwie bylo by to szalenie zabawne.

Wskok....

loading...

loading...

15 minut pozniej

Dobra, dalo sie zaladowac grid.

Wlaczamy moduly...

8 minut pozniej...

Wyrzucamy 20 BSow z hangaru. Wszystkich 20 matek.

Oops, Tidi wlasnie wzroslo do 3%...
A czym to się różni od mamy 10 tidi bo nas jest 500, cynoportal przez tytka 500 wrogich shipów, mamy 3% tidi.

Matka dalej byłaby przydatna, już nie jako dmg dealer (od tego zawsze powinny być dredy) a jako logistyczna zabawka do obsługi floty. Funkcjonalność kontrowana jest niebagatelną ceną, a ilość ograniczoną funkcjonalnością. Żeby było trudniej i mniej przeżywalnie 1h kara do logoffa po skoku i duża paliwożerność wymuszająca logistykę.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 11, 2015, 10:37:52
A czym to się różni od mamy 10 tidi bo nas jest 500, cynoportal przez tytka 500 wrogich shipów, mamy 3% tidi.

Matka dalej byłaby przydatna, już nie jako dmg dealer (od tego zawsze powinny być dredy) a jako logistyczna zabawka do obsługi floty. Funkcjonalność kontrowana jest niebagatelną ceną, a ilość ograniczoną funkcjonalnością. Żeby było trudniej i mniej przeżywalnie 1h kara do logoffa po skoku i duża paliwożerność wymuszająca logistykę.

+1
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 11, 2015, 16:40:22
juz nie pierdolcie tak. i tak wszyscy wiedza, ze kazady z was chcialby miec bonus reg giant +100% do zasiegu i dmg smartek.
jebani hipokryci: ]

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 12, 2015, 13:44:46
Ah to wiele tlumaczy ::)
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Marzec 13, 2015, 11:46:38
juz nie pierdolcie tak. i tak wszyscy wiedza, ze kazady z was chcialby miec bonus reg giant +100% do zasiegu i dmg smartek.
jebani hipokryci: ]
A niech je nerfią wchuj... kiedy odbijamy eso ? anomalki same się nie zrobią
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: [I-DEA] Squilo w Marzec 15, 2015, 19:41:40
Wyjebac remot repki i remot cap transfer... tyle wystaczy. Nie po to kupowalem MSa zeby robic za przerosnietego boostera

Powinni jescze zrobic HICe "swiete" ze zaden cep, czy t3 na nullifajerze nie powinien uciec. Teraz te shipy sa bezuzyteczne w gangach. Za duze, za ciezkie, za drogie i w chuj skili. A dziala jak dykta...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 15, 2015, 19:48:13
to łap dyktą supera w lowsecu
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 15, 2015, 19:51:17
polataj dyktą na gangi w wh  ;D
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Chrzestny w Marzec 15, 2015, 20:57:12
Mi osobiście wydaje się, że w grze jest wystarczająco dużo boosterów- commandy, t3, tytany (nie wiem czy są jeszcze jakieś)
Najbardziej szkoda, że nie ma jakiejś konwencjonalnej broni przeciw superom.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 15, 2015, 21:03:17
Mi osobiście wydaje się, że w grze jest wystarczająco dużo boosterów- commandy, t3, tytany (nie wiem czy są jeszcze jakieś)
Jeszcze t1 BC mogą latać na linkach
Cytuj
Najbardziej szkoda, że nie ma jakiejś konwencjonalnej broni przeciw superom.
Jest. Nazywa się blob. Jak takiemu superowi zacznie dupę smażyć ze 250 BS to długo nie będzie pyskował jeśli sam będzie, problem w tym że supery w większości wypadków występują w małych gangach tak po pół setki sztuk z gotową na stend by kolejną setką
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Chrzestny w Marzec 15, 2015, 21:35:42
No i właśnie o tym była nie raz poruszana rozmowa.
Zamiast wprowadzić kontre to nerfi się. Zresztą CCP nieraz pokazywało, że w ten sposób wg nich robi się balans shipów.
Temat rzeka, ale chyba ciężko znaleźć jakieś dobre rozwiązanie, żeby wilk był syty i owca cała co z resztą pokazywali ludzie podczas rozmów tutaj na centrali.

PS. Dzięki Doom za sprostowanie z t1 BC. Tak to jest jak się gra z doskoku- nie da rady wszystkiego śledzić i pamiętać.
Tytuł: Odp: Nowy SOV system
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 15, 2015, 21:40:32
linki na BC od zawsze były chyba, poprostu nikt tego nie używał :P, był albo comand wsparcia (później opcjonalnie t3) albo nic