Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Sierpień 06, 2014, 17:08:07

Tytuł: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Sierpień 06, 2014, 17:08:07
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/into-the-known-unknowns/
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 06, 2014, 18:36:20
(http://i1062.photobucket.com/albums/t492/Heartless_Lyn/shocked-cat-o_zps31bd65a4.gif)
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Vilendra w Sierpień 06, 2014, 19:41:35
Z jednej strony trochę czarno widzę turlanie się dreadem 20km do dziury (orka poczołga się tylko 10 km), z drugiej natomiast bitki pod dziurą będą chyba jeszcze bezpieczniejsze ze względu na mniejsze ryzyko nagłego "hop siup" zamknięcia wh przez wrogi statek. Bo jak taki zrobi "hop" to żeby zrobić "siup" będzie musiał dobic te parę kilometrów.

Inna sprawa: dużo trudniej będzie zabańkować coś skaczącego przez wh.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Sierpień 06, 2014, 19:49:32
Inna sprawa: dużo trudniej będzie zabańkować coś skaczącego przez wh.
Teraz będzie potrzebna szczelna siatka 3x3 by to się udało :D
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Sierpień 06, 2014, 20:12:01
Zaczynają grzebać w czymś, co było najmniej spieprzone....nie wiem co  z tego wyjdzie.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 06, 2014, 20:44:10
W optymistycznej wersji będzie więcej małych ekip szukających przypadkowego pvp a mniej 30-50 osobowych watach rollujących 20x wh ,żeby znaleźć lustrzaną ekipę i wskoczyć do niej stoczyć "pasjonujący" bój: 20 t3 vs 20 t3 + 5logi po każdej stronie... co konczy sie obrazem 40 t3 stojących praktycznie zupelnie w miejscu i przez 15min próbujących przerwać impas, gdyż nie są w stanie przebić się przez repienie wrogich logi (które mają pełne ręce roboty, natomiast pozostale 40 osob pushuje poprostu f1. Zazwyczaj walka kończy się tak ,że komuś w logi pada internet/rozpłacze się dziecko/żona robi robi awanture i musi afk i.. druga ekipa wreszcie się przebija.

przynajmniej tak to widzę
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: MuadDib w Sierpień 06, 2014, 20:49:49
W wielu przypadkach jestes blisko;) ale zdarzaja sie bitwy-perelki,przekazywane w pokolenia na pokolenie; )
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Sierpień 06, 2014, 21:21:01
Dobre zmiany.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Vilendra w Sierpień 06, 2014, 21:33:57
Zazwyczaj walka kończy się tak ,że komuś w logi pada internet/rozpłacze się dziecko/żona robi robi awanture i musi afk i.. druga ekipa wreszcie się przebija.

Albo kończy się tak, że rezydenci dziury, w której toczy się bitka, puszczają na flotę +2 archony i falkona. Game over. Tego patch nie zmieni.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Sierpień 07, 2014, 00:25:13
W optymistycznej wersji będzie więcej małych ekip szukających przypadkowego pvp a mniej 30-50 osobowych watach rollujących 20x wh ,żeby znaleźć lustrzaną ekipę i wskoczyć do niej stoczyć "pasjonujący" bój: 20 t3 vs 20 t3 + 5logi po każdej stronie...

Z tego co wiem to oni nie szukają lustrzanych ekip tylko egzekucji dokonywanych na farmerach - teraz będą mieli łatwiej, nie będzie potrzeby skanować na szybko i ściągać floty pod wh i skakać na szybkości. Będą mogli zebrać całość floty na wyskanowanym wlocie i dopiero wtedy puścić scout itp.
Nic tylko się cieszyć - z pewnością wyspawnuje to nie więcej bitek a więcej egzekucji - o to przecież CCP chodzi, żeby było "medialnie", duże wartości straconych ISK - a w jaki sposób? że nie bitka a egzekucja? a kogo to obchodzi.
Tylko utwierdza mnie to decyzji uśpienia konta jak się sub skończy.

edit:
hmm - chodzi chyba o "nie stałki" - tak więc odszczekuje... poczytam jeszcze raz rano jak zacznę normalnie kojarzyć.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Sierpień 07, 2014, 08:21:10
Z tego co rozumiem każda K162 ma pojawiać się dopiero po skoku ze strony inicjującej WHola.
Według mnie zdupy, bo to nie jest - jak twierdzą - uczciwe. Uczciwe jest jak WHola kontroluje ten, kto go znajdzie pierwszy i da tam bańkę i / lub flotę, a nie ten kto go MUSI znaleźć pierwszy i ma czas skampić jak tylko se chce.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Lukas Rox w Sierpień 07, 2014, 08:36:19
Z tego co rozumiem każda K162 ma pojawiać się dopiero po skoku ze strony inicjującej WHola.
Według mnie zdupy, bo to nie jest - jak twierdzą - uczciwe. Uczciwe jest jak WHola kontroluje ten, kto go znajdzie pierwszy i da tam bańkę i / lub flotę, a nie ten kto go MUSI znaleźć pierwszy i ma czas skampić jak tylko se chce.

Momento. Chodzi o to, że w tej chwili jak wyprobujesz dziurę, która jest poczatkiem tunelu (inną niż K162) i warpniesz do niej, ale nie skoczysz, to po drugiej stronie pojawi się K162. Ktoś po drugiej stronie wie, że pojawiło się przejście i może przeskoczyć do Twojego systemu. Przewaga jest po stronie osoby która znalazła wyjście (K162)
Co chcą zmienić, to żeby K162 pojawiała się dopiero jak ktoś przeskoczy od strony W-space. Wtedy przewagę będą mieć osoby które znalazły oryginalną dziurę (co ma sens, szczególnie jak jesteś w w-space  masz do dyspozycji static).
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Sierpień 07, 2014, 10:39:29
No więc jak napisałem: przewagę powinien mieć ten, co szybciej będzie na WHolu (nie ważne z której strony), a nie mający czas (i to bez limitu!) na przygotowanie kampy od strony otwierającej.
Wg mnie K162 powinno pokazywać się w "wyjściowym" systemie ordazu - razem z "inicjującym" WHolem. Ewentualnie z paro-sekundowym opóźnieniem
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 07, 2014, 11:09:12
Oj tam oj tam, farma w wh będzie wymagała trochę więcej wysiłku i przygotowania. Obecnie jest to patologicznie łatwy isk (pomijając anomalki w 0.0, tak zwyczajnie brak słów), a jakby nie było wh jest dla kozaków i hardcorowców. Tak przynajmniej się przedstawiają te ekipy..
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Szakal w Sierpień 07, 2014, 19:06:14
[youtube]http://youtu.be/LCcZqcPOlNM[/youtube]
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Sierpień 08, 2014, 12:44:25
Mam odczucie ze rolowanie wh bedzie teraz szczegolnie upierdliwe.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Sierpień 08, 2014, 14:44:20
Mam odczucie ze rolowanie wh bedzie teraz szczegolnie upierdliwe.

O tyle ze skonczy sie "szybkie" rolowanie capsem i dredem.
Orke bedzie rzucac jakies 5km od wh - nieco bardziej upierdliwie bedzie ale bez przesady.
Gorzej ze dotychczasowe farmienie capslami skonczy sie w miare szybko - a jak odejda farmerzy to i wkrotce odejda tez ci co na nich poluja... pojecia nie mam co CCP chce ta zmiana osiagnac...
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 08, 2014, 15:48:24
Gorzej ze dotychczasowe farmienie capslami skonczy sie w miare szybko - a jak odejda farmerzy to i wkrotce odejda tez ci co na nich poluja... pojecia nie mam co CCP chce ta zmiana osiagnac...

Oj tam oj tam, farma w wh będzie wymagała trochę więcej wysiłku i przygotowania. Obecnie jest to patologicznie łatwy isk (pomijając anomalki w 0.0, tak zwyczajnie brak słów), a jakby nie było wh jest dla kozaków i hardcorowców. Tak przynajmniej się przedstawiają te ekipy..
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 08, 2014, 16:39:00
Cytuj
Mam odczucie ze rolowanie wh bedzie teraz szczegolnie upierdliwe.

Moim zdaniem, zamykanie będzie wymagało nieco innego podejścia i odpowiedniej organizacji. Jednak nie widzę w tym niczego upierdliwego. Po prostu będzie inaczej, może ciekawiej i bardziej emocjonująco. Chyba, że ktoś zamyka kilkanaście dziur z rzędu w przeciągu jednej godziny... Tak, wtedy to może być kłopotliwe.

Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Sierpień 08, 2014, 17:06:51

Cytat: GlassCutter w Wczoraj o 11:09:12
Oj tam oj tam, farma w wh będzie wymagała trochę więcej wysiłku i przygotowania. Obecnie jest to patologicznie łatwy isk (pomijając anomalki w 0.0, tak zwyczajnie brak słów), a jakby nie było wh jest dla kozaków i hardcorowców. Tak przynajmniej się przedstawiają te ekipy..


Cytujesz w ramach odpowiedzi? ciekawe.
To odnośnie tej ostatniej części skoro uważasz je za swoją wypowiedź: "Tak przynajmniej się przedstawiają te ekipy.."
Mieliśmy już styczność z wieloma ally/korp z których każda deklarowała się jako pvp lub gotową w każdych warunkach do PVP, z nich wszystkich na palcach jednej ręki mogę policzyć te które rzeczywiście to robiły.
Zamiast lepszych bitek w WH będzie więcej egzekucji - przynajmniej na początku, bo potem i egzekucje się skończą i w WH zostaną jedynie duże ally gotowe wystawiać po 50+ t3, i znowu zamiast pvp-eve będziemy mieli szpiegów i politykę... zdaje się że to właśnie na to wszyscy czekali?

Moim zdaniem, zamykanie będzie wymagało nieco innego podejścia i odpowiedniej organizacji. Jednak nie widzę w tym niczego upierdliwego. Po prostu będzie inaczej, może ciekawiej i bardziej emocjonująco. Chyba, że ktoś zamyka kilkanaście dziur z rzędu w przeciągu jednej godziny... Tak, wtedy to może być kłopotliwe.

Bardziej tu chodzi o niewidoczne wyloty niż o trudności w rolowaniu - po raz kolejny WH dostał nerfa, a brak zarobków powoduje mniej bitek...
Podobieństwa do chińskiego serwera pojawiały się już parokrotnie - jak dla mnie najbardziej wiążące jest podobieństwo w cenie plex który tam kosztuje około 2b isk, a u nas zaczyna się dokładnie to samo (pamięta jeszcze ktoś plex za 200m isk?).
WH zmiana znowu promuje wielkie aliansy - chciałbym się mylić ale póki co, czekam na koniec sub.
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 08, 2014, 19:08:14
Zacytowałem Twojego kolege z korpa gdyż wydawało mi się ,że to najlepsza odpowiedź. Nie uważam jej za swoją.

Mieliśmy już styczność z wieloma ally/korp z których każda deklarowała się jako pvp lub gotową w każdych warunkach do PVP, z nich wszystkich na palcach jednej ręki mogę policzyć te które rzeczywiście to robiły.

Zgadzam się z Tobą dlatego uważam ,że farmerzy z wh powinni dostać kopa. Większość osób w wh korpach siedzi ,żeby wpaść 3-4x w wiesiącu na farmę kapitalową i opłacić z tego plexa. Korpy to ludzie którzy je tworzą a jeśli 2/3 osób to farmerzy i nie ruszy dupy z dziury bez 10 logi za plecami to choćby nie wiem jak bardzo CEO i kilku osobom zależało na pvp to średnio to będzie wychodzić.

Zamiast lepszych bitek w WH będzie więcej egzekucji - przynajmniej na początku, bo potem i egzekucje się skończą i w WH zostaną jedynie duże ally gotowe wystawiać po 50+ t3, i znowu zamiast pvp-eve będziemy mieli szpiegów i politykę... zdaje się że to właśnie na to wszyscy czekali?

Już teraz jest mnóstwo egzekucji, wystarczy poprzeglądać kb korpów, wg mnie dlatego że właśnie tak dużo jest farmerów w wh, a jak pisze CCP nie o to im chodziło. Są dwie opcje, albo będzie tak jak piszesz i zostaną tylko duże ally albo duże ally się wyniosą żeby nie stracić ludzi a zostaną harkorowcy z wyboru  8)
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Sierpień 08, 2014, 20:04:34
Zgadzam się z Tobą dlatego uważam ,że farmerzy z wh powinni dostać kopa. Większość osób w wh korpach siedzi ,żeby wpaść 3-4x w wiesiącu na farmę kapitalową i opłacić z tego plexa. Korpy to ludzie którzy je tworzą a jeśli 2/3 osób to farmerzy i nie ruszy dupy z dziury bez 10 logi za plecami to choćby nie wiem jak bardzo CEO i kilku osobom zależało na pvp to średnio to będzie wychodzić.

Już teraz jest mnóstwo egzekucji, wystarczy poprzeglądać kb korpów, wg mnie dlatego że właśnie tak dużo jest farmerów w wh, a jak pisze CCP nie o to im chodziło. Są dwie opcje, albo będzie tak jak piszesz i zostaną tylko duże ally albo duże ally się wyniosą żeby nie stracić ludzi a zostaną harkorowcy z wyboru  8)

To powyżej to racja, ale kolejne nerfy farmy w tym nie pomogą a wręcz przeciwnie, gdy zarabianie w WH stanie się zbyt ryzykowne i nieopłacalne ludzie przeniosą się do null i opłacając jakieś fee będą mieli wygodnie bezpiecznie i bogato... blue donat już to gwarantuje.

Jak nawet ta resztka z WH odejdzie to co tam zostanie? kilka wielkich wh-ally i takie wynalazki jak Yarrr - zarabiające gdzie popadnie (bo przecież nie w c2) i roamujące gdzie mu się wylot otworzy...
A egzekucji jest dużo nie ze względu na ilość farmerów - to zasługa przewalających dziury egzekutorów wskakujących odważnie w 40+ t3 na farmiące kapsle... zabawa z tego prawie taka jak stanie na tytanie i wysyłanie cyno na baita - widocznie to lubią. Przewalić, wyskanować, wskoczyć, sprawdzić.... przewalić, wyskanować, wskoczyć, sprawdzić - i tak bite 6h.

Nie mam pojęcia co CCP planuje, bo zamiast dać coś co daje spory przychód małym grupom, jednostkom wręcz tak by było i na statki i na imple i na co się zamarzy - ale trzeba tego bronić - to dają kolejne nerfy.
Nawet te encountery w Null zainicjowały parę razy bitki, czasem nam coś spadło, czasem ubiliśmy, czasem trzeba było spieprzać bo się wyroiło tałatajstwo przez JB - ale nawet to się kończy bo większość znajomych siedzących w null nie zakłada enc tylko po to by nie prowokować...
porażka...
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 09, 2014, 11:17:10

Tymczasem pisząc z lekkim przymrużeniem oka...   ;)

Może CCP pragnie całkowicie dobić WH, przemalować na Jove Space i gotowe, leci nowy dodatek.


 8)
Tytuł: Odp: Hyperion - zmiany w WH
Wiadomość wysłana przez: [CHUJI] Fairfax Narmolaya w Sierpień 12, 2014, 14:22:02
Tymczasem pisząc z lekkim przymrużeniem oka...   ;)

Może CCP pragnie całkowicie dobić WH, przemalować na Jove Space i gotowe, leci nowy dodatek.


 8)


hahaha, bardzo mozliwe :)