Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Pol Kent w Sierpień 04, 2014, 21:52:30

Tytuł: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 04, 2014, 21:52:30
Nie wiadomo czy i kiedy taka zmiana wejdzie więc nie wiadomo jak ją klasyfikować....
Tym czasem niech będzie tu.
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=4872139#post4872139

Co WormHolowcy na to ?
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Sierpień 04, 2014, 21:57:15
Positive:
No more combat rolling (there was counter play to it - going all in)




nopenopenopenope
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Sierpień 04, 2014, 23:15:16
Jakoś nie jestem przekonany - też widzę więcej / mocniejsze minusy niż plusy tego.
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 05, 2014, 08:56:33
Chyba na łeb upadli... "don't fix what ain't broken"!
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Sierpień 05, 2014, 09:28:39
Chyba na łeb upadli... "don't fix what ain't broken"!

Spokojnie... tylko 18 miesięcy !!! :-).
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Qlko1 w Sierpień 05, 2014, 09:47:34
Bomba, czyli stosowanie jakichkolwiek taktyk z użyciem capsów bojowo w WH umiera. Jest jeszcze miejsce dla carrierów/dredów w małych potyczkach w eve, czy upieprzą wszystkie?

Głąby.
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: [BWTF] Xapitan Bomba w Sierpień 05, 2014, 10:00:41
Jest lepiej, bo przecież nie nerfi to defensywych capsli, za to ci co warpią do ciebie mają przerąbane. Jakby to pociągnąć kawałek dalej, to c5/c6 będą tak bezpieczne jak c1/c2 z 2 carrierami i dreadem.
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 05, 2014, 10:57:07
No przecież po to się siedzi w wh żeby bezpiecznie farmić anomalki, o co Wam chodzi? ;) W sumie zawsze wskakując do kogoś jesteś w gorszej pozycji chyba że udało Ci się zblobować mieszkańców dziury lub nie zdążyli sobie jeszcze wyprodukować swoich.. Udupiają za to przymykanie kogoś u Ciebie carrierami co jest dla mnie jak najbardziej ok.

Z drugiej strony dziwne że wrzucili to na sisi a nie od razu na tq jak wszystko co dotyczy dziur :P
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Sierpień 05, 2014, 11:24:05
Podoba mi się jak przy sojusze z w-space przystosowują się do zmian, np. Bl00D-UNION po zabraniu API z dziur całkiem umarło.
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 05, 2014, 11:37:46
Podoba mi się jak przy sojusze z w-space przystosowują się do zmian, np. Bl00D-UNION po zabraniu API z dziur całkiem umarło.
Hehehe...a tacy podobno Pr0 siedzą w dziurach. Czyste PvP, nie mam intela na lokalu, tiaa....  :P
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Sierpień 05, 2014, 12:45:01
Podoba mi się jak przy sojusze z w-space przystosowują się do zmian, np. Bl00D-UNION po zabraniu API z dziur całkiem umarło.
Poprostu zamiast rollować stałkę, będzie trzeba skanować. Gorzej jak chain się nie będzie podobał...
No, chyba żeby zamykać c5-c5 BSami... ale raczej nie.

Czyste PvP
Ty chyba WHola nie widziałeś...
Tytuł: Odp: EVE - testowane zmiany
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Sierpień 05, 2014, 13:57:21

Ty chyba WHola nie widziałeś...

http://en.wikipedia.org/wiki/Irony