Eve-Centrala
Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Listopad 18, 2013, 18:06:21
-
Dla zainteresowanych.
http://www.kickstarter.com/projects/2146421095/after-reset-rpg?ref=live
-
Możesz pokrótce opisać tą grę? Np. Czy przewidują ją dla jednej czy więcej osób?
-
Możesz pokrótce opisać tą grę? Np. Czy przewidują ją dla jednej czy więcej osób?
Już myślałem że nikt nie odpowie, ale dobra, wrzucę przetłumaczenie txtu na szybkie przetrawienie...
Gra After Reset RPG to post-apokaliptyczna gra typu role-playing, inspirowana takimi tytułami jak Fallout 1/2, Baldur's Gate i Planescape: Torment.
• ATMOSFERA POST-APO, stworzona z naukowym realizmem wraz z większą ilością miejsc do odwiedzenia niż Fallout 1 i 2 razem wzięte;
• NIELINEARNA OPOWIEŚĆ z wolnością wyboru z toną odgałęzień i zakończeń, które wpływają na całokształt twojej gry;
• HARDKOROWA MECHANIKA w zgodzie z najlepszymi tradycjami DnD i SPECIAL, w którym nawet proces tworzenia nowej postacji przekłada się w wydłużoną przyjemność. (głównie z rozgrywki, ale jak ktoś chce inaczej... :P)
O kooperacji nic nie wiadomo, ale będzie na Steamie (http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=188581648) + jest filmik z gameplayem jak ktoś chce:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ixyhS1XsdbA[/youtube]
Oraz na koniec:
• closed alpha test (Windows/Linux/Mac) will be available in 2014 and closes beta will be available in 2015 for our backers only (for those who backed $35 or more)
-
oby nie było takich kwiatków jak w F3-F:NV - idziesz przez pustynię zero wody, wchodzisz do szałasu a tam woda w kranie ! :o w każdym domu w F3 i New Vegas który miał kran była woda. Cud! zero korozji,zero pękających rur po kilkuset latach;
albo - zaglądasz do kontenera w samym centrum osady a tam 'niechciany' karabin plazmowy, który 50 metrów dalej sprzedają za niemałą fortunę
albo - chodzisz niby po świece kilkaset lat po wojnie atomowej gdzie ludzkość niby ledwo wstaje z kolan włazisz do jakiegoś większego budynku a tam dywany/wykładziny jak nowe ;D pewnie była gdzieś za rogiem szwalnia którą musiałem przeoczyć :P
Nie wiem jak wam ale mnie osobiście to i wiele innych podobnych kwiatków psuło klimat "post-apokaliptycznego świata"
-
Pewnie tak. Psuje. Ale sprawiedliwie jest powiedzieć, że F1i2 też miały takie kwiatki.
-
W nowych falloutach zastosowano po prostu level-scaling jak w oblivionie. Stąd bandyci z plazmówkami i w combat armorach. Na szczęście po zainstalowaniu x modów dało się zmienić te gry pod tym kątem.
Wysłane z mojego ZAX 1.2
-
Pewnie tak. Psuje. Ale sprawiedliwie jest powiedzieć, że F1i2 też miały takie kwiatki.
Jakieś przykłady?
-
Szczerze mówiąc nie pamiętam. Wiem że były. Ale ostatni raz F2 gościł u mnie jakieś 10 lat temu ;p Więc nie przytoczę.
Co oczywiście nie znaczy, że bronię F3, bo tej nawet nie chciało mi się kończyć.
-
Na start bierzesz Outdoorsman jako tag. Pedzisz do San Francisco do bunkra Brotherhood of Steel, gadasz z typem na wejsciu. Potem lecisz do Navarro. W jakieś pięć minut gry dostajesz 4 level, Advanced Power Armour i Plasma Rifle plus cała masę drogiego stuffu.
Wysłane z mojego ZAX 1.2
-
No tak ale tutaj bardziej mówisz o speed runie, podobne rzeczy uświadczysz w każdej grze.
-
Probowałem wymyślić cokolwiek co by pasowało do kategorii "kwiatków" , ale niesety nic mi do głowy nie przychodzi innego.
Wysłane z mojego ZAX 1.2
-
Chodzący za nami bagażnik.
-
Zwykły bug. Naprawiony z kolejnymi paczami i w Fallout:Restoration Project.
Samochód w F2 wymagał częstych sejwów to prawda.
Wysłane z mojego ZAX 1.2