Autor Wątek: Tyrannis - pytanka  (Przeczytany 22138 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Tyrannis - pytanka
« dnia: Maj 18, 2010, 14:16:13 »
W całej swojej łaskawości ;), CCP zaproponowało Centrali możliwość przeprowadzenia wywiadu dotyczącego Tyrannis, albo zadania kilku(nastu) pytań, na które devsi ekskluzywnie postarają się odpowiedzieć.
Ponieważ w prywatnej rozmowie wyszło, że przy natłoku chętnych i czasie, który pozostał do premiery, wywiad mógłby być problematyczny, najlepsza byłaby ta druga opcja.
Chcecie?
To dawajcie pytania :)
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 18, 2010, 14:19:01 »
Kiedy wróci stary efekt skoku?

DaBlades

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 18, 2010, 14:20:10 »
Czy są jakieś ograniczenia odnośnie ilości CC na planecie? (prócz 1 na gracza)
Czy ilość CC na planecie wpływa na efektywność wydobycia?
Czy zasobność planety się zmienia w czasie?

EDIT
Kiedy wróci stary efekt skoku?

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 18, 2010, 14:27:05 »
Czy planują wprowadzić w Tyrannis jakieś usprawnienia (lol) zmniejszające ten tragiczny lag w Dominion?

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 18, 2010, 15:25:31 »
żeby nie marnować pytań pozwole sobie odpowiedzieć na to co już wiadomo z forum eve:
Czy są jakieś ograniczenia odnośnie ilości CC na planecie? (prócz 1 na gracza)
80 gazillion
Czy ilość CC na planecie wpływa na efektywność wydobycia?
Czy zasobność planety się zmienia w czasie?
Tak, tak i nie. - szczegóły pod linkiem. W skrócie: zależy ile ekstraktorów jest na danym złożu i jak szybko wydobywają - jeśli szybciej niż złoże się odnawia to jest go coraz mniej aż spadnie do jakiegoś minimum które nie jest zerem. Natomiast to gdzie i jakie są złoża się nie zmienia.
Czy planują wprowadzić w Tyrannis jakieś usprawnienia (lol) zmniejszające ten tragiczny lag w Dominion?
nie pamiętam już gdzie, ale czytałem że dalej badają przyczynę laga - robią postępy ale że jeszcze nie skończyli to nie będą pisać o tym bo nie są jeszcze pewni że już znaleźli co trzeba - po tym sądzę że znaczącej poprawy oczekiwać nie należy...


Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 18, 2010, 15:27:14 »
Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 18, 2010, 15:38:26 »
sądzę że znaczącej poprawy oczekiwać nie należy...

Tyle, że zmiany są cały czas - moim zdaniem jest znacznie lepiej niż było w styczniu. Do 400-500 na localu daje się grać prawie bez laga (moduły chodzą normalnie), po styczniu tylko raz byłem w sytuacji, gdy system ładowałem parę minut, a moduły miałem zacięte aż do wylotu z tego systemu.

Oczywiście, nadal bitka na 1000 osób kładzie noda, ale nieco mniej epickie bitwy są grywalne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jededdiah Brown

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 18, 2010, 15:39:19 »
Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt :P, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 18, 2010, 15:45:29 »
Po raz pierwszy po wypuszczeniu danego feature CCP chce pozostawić dedykowany mu zespół, który ten feature będzie rozwijał i doda nowy "content" (paskudne słowo) w kolejnym dodatku.

Co w nim będzie, HGW, bo to co jest, to jest baaaaardzo mało.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

DaBlades

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 18, 2010, 15:48:15 »
Po raz pierwszy po wypuszczeniu danego feature CCP chce pozostawić dedykowany mu zespół, który ten feature będzie rozwijał i doda nowy "content" (paskudne słowo) w kolejnym dodatku.

Co w nim będzie, HGW, bo to co jest, to jest baaaaardzo mało.

ciekawe kiedy będzie można "produkować" exotic dancers ghehe

a tak na marginesie to chyba ccp chce dojść do punktu, w którym wszystko na markecie będzie produkowane przez graczy. Czyli jeszcze sporo tego mogą dodać.

Skan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Skandranon Black
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 18, 2010, 16:06:54 »
ciekawe kiedy będzie można "produkować" exotic dancers ghehe

1. Kiedy będzie można produkować exotic dancers,slaves,marines itp. ? (bonusowe pytanie, czy w Incarnie będzie się dało tych "produktów" używać do czegoś innego niż handlu nimi na markecie ?)
2. Czy będę mógł używać "slaves" na planecie żeby kopalnie lepiej wydobywały lub zatrudnić "science graduates" żeby fabryki pracowały wydajniej ?
3. Czy na kolejna iterację PI trzeba będzie czekać do patcha zimowego czy będą chcieli/dążyli żeby zrobić jakiś pośredni patch który doda wzbogaci PI ?

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 18, 2010, 16:18:57 »
Mam gdzies te wszystkie planetki :D za to podpisuje sie pod postem mony, kiedy wroci stary efekt wskoku na cyno?! (ta burza swiatel, ach...)
Obecny jest totalnie spaskudzony...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 18, 2010, 16:23:19 »
I kiedy naprawią rakiety.

Szczerze mówiąc, pierwszy raz nie widzę tu niczego dla siebie. Po Apocryphie i Dominion, to pierwszy dodatek, który zbywam wzruszeniem ramion.

Czyżby "bitter vet syndrome?"  :2funny:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 18, 2010, 16:26:39 »
Nie, dodali planety, gdzie trzeba będzie popie... jak mały samochodzik, żeby znaleźć nowe surowce na planecie (za dużo roboty, za mało kasy), oraz naprawili masę bugów (w opisach).  Tam naprawdę nie ma nic ciekawego.

No, nowy model scorpa, ale to sobie można teraz na sisi pokręcić.
« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2010, 16:32:10 wysłana przez Mona X »

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 18, 2010, 17:02:12 »
1. Will you remove probe shadow in probing screen, or at least make it more transparent in tyrannis?

2. Will you improve planet texture rendering speed? (Warping with cov-ops from great distance causes high-res textures to load very late).

3. Is planetary interaction leading to removal of NPC trade? Such as, nanite repair paste will be only player manufactured commodity?

4. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre? If "no" - why not?

5. Is audio system being improved in tyrannis?

Loc0

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 18, 2010, 19:30:07 »
Kiedy wroci stary efekt jumpa?
Kiedy wroci wydajnosc serwerow podczas fleet battles z pre dominion?

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 18, 2010, 19:39:01 »
A co was tak stary efekt jump'a? Moze jeszcze stary efekt cyno, nosa, weba, neuta,
shielda bym chcial stary widziesz po liftingu... wtedy co byla taka "banka" wokol statku :>

Gregorius

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 18, 2010, 19:47:32 »

Kiedy wroci stary efekt jumpa na cynkę?

Kiedy będzie naprawiony Bug mapki solara w panelu pod F11?


Ezrael

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 18, 2010, 20:23:03 »
Kiedy zrobia upgrade panelu do invencji / manufacture zeby mozna bylo pare taskow takich samych na raz zrobic ?

MrMaaX

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MrMaaX
  • Korporacja: Mind Games.
  • Sojusz: Suddenly Spaceships.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 18, 2010, 20:40:55 »
Czy mają zamiar naprawić cloak+mwd trik tak żeby przestał działać i log off trik tak żeby statki pojawiały się w tym samym miejscu co się wylogowały?

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 18, 2010, 20:43:34 »
To nie miejsce na te dyskusje, ale wszyscy tęsknią za starym efektem cynojumpa dlatego, że był naprawdę super  :coolsmiley:

Długo nie zapomnę jak podczas jednej z moich pierwszych lowsecowych bitek krojony megas odpalił cyno i wskoczyły trzy-cztery lotnicha - moje wrażenie: "o k...a, diabeł". Przy nowym efekcie, to po prostu "meh".

Więc - kiedy wróci stary efekt jumpa lub coś podobnie spektakularnego?

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 18, 2010, 20:44:57 »
Kiedy wroci stary efekt jumpa?
Kiedy wroci wydajnosc serwerow podczas fleet battles z pre dominion?

Kara Mon

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 18, 2010, 20:51:01 »
Czy mają zamiar naprawić cloak+mwd trik tak żeby przestał działać i log off trik tak żeby statki pojawiały się w tym samym miejscu co się wylogowały?

Logoffsky ma byc wlasnie poprawiony w tyrranis , ile razy bys nie wylogowywal zawsze wrocisz do punktu startowego.

Takie samo pytanie, kiedy wroci stare cyno ?  :embarassed:

eX

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 18, 2010, 21:23:48 »
Jakieś informacje na temat sławnego ambulation? Tj. chodzenia po stacjach?

OutFreejn

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 18, 2010, 21:31:05 »
Kiedy wróci stary efekt cyno-jumpa ???

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 18, 2010, 21:32:28 »
Incarny nie będzie tej zimy. Podobno dlatego przesunęli następny fanfest na marzec, żeby móc się tym pochwalić na nim przed kolejnym patchem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 18, 2010, 22:00:16 »
Nie chce mi się powtarzać tekstów o lagu cynu i kilku innych które tu padły, ale tego chyba jeszcze nie było
- kiedy wprowadzą zmienioną dyplomację

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Templar Brave

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 18, 2010, 22:23:54 »
- Kiedy wprowadzą/usuną skille, które niby można skillować, ale nie można ich nigdzie dostać (jak DED Connections)?
- Kiedy wprowadzą statki z ancient technologies, jak Talocan, Takmahl, Yan Jung i Sleeper, albo inne nowe?

Melisanda Armida

  • Team Techniczny
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Korporacja: VIDE
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 18, 2010, 22:41:02 »
W całej swojej łaskawości ;), CCP zaproponowało Centrali możliwość przeprowadzenia wywiadu dotyczącego Tyrannis, albo zadania kilku(nastu) pytań, na które devsi ekskluzywnie postarają się odpowiedzieć. ...
- Kiedy wprowadzą/usuną skille, które niby można skillować, ale nie można ich nigdzie dostać (jak DED Connections)?
- Kiedy wprowadzą statki z ancient technologies, jak Talocan, Takmahl, Yan Jung i Sleeper, albo inne nowe?
Pytam sie ( wyraz na k) kiedy zaczniecie czytac ze zrozumieniem?
drugi cytat jest tylko jednym z kilku z tego topicu ktore powinny byc zacytowane
* Lubie czasami poprzeklinac

Templar Brave

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 18, 2010, 22:52:10 »
Więc dlaczego k.... nie zostały zacytowane?  ???

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 18, 2010, 22:53:53 »
Cytuj
- Kiedy wprowadzą statki z ancient technologies, jak Talocan, Takmahl, Yan Jung i Sleeper, albo inne nowe?
Jako Soon[TM] są t3 frejki i BS'y

o własnie
- kiedy pojawi się t3 bs
- kiedy pojawi się t3 fregata
- jaka jest szansa ze subsystemy do frejek i bs będą bardziej zróżnicowane rasowo (w cruserach spora część to praktycznie kalka z inną nazwą, głównie dlatego że inna rasa stoi w nazwie suba)
Pytam sie ( wyraz na k) kiedy zaczniecie czytac ze zrozumieniem?
drugi cytat jest tylko jednym z kilku z tego topicu ktore powinny byc zacytowane
Wiesz, sporo rzeczy o które się tu pytano było juz obiecanych, mamy te pytania pozamieniać tak  żeby się zaczynały " Dlaczego w zapowiedziach Tyranis nie ma [reszta pytania]"?  :2funny:

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Templar Brave

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 18, 2010, 23:04:21 »
Będzie im chyba trudno skalibrować te fregatki t3, patrząc na to, co potrafią cruisery t3.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 18, 2010, 23:14:18 »
E tam dps i speed dramiela z tankiem afki do tego mod antybankowy.   :diabeł:

F-YU

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 19, 2010, 00:03:50 »
1. czy jeśli przyjmiemy że na bazie Lokiego można zbudować całkiem fajny odpowiednik vegabonda, Legion da się przekształcić w coś znacznie lepszego niż zelot, tengu to cerberus marzeń
to jeśli chodzi o proteusa to nie słusznym było by podejściem umożliwienie zbudowanie z niego t3 ishtara (5 heavy dron)?

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 19, 2010, 08:27:09 »
1. Kiedy POS przestanie byc traktowany jako biuro
2. Kiedy corpy z sojuszu beda mogly z POSa korzystac w takim samym zakresie jak corp ktory jest wlascicielem POSa
3. Kiedy zostanie zlikwidowana koniecznosc wybierania fabryki/laboratorium przy puszczaniu inwencji/produkcji z bpo umieszczonym w fabryce/laboratorium
4. Czy jest przewidziane umozliwienie kopania ksiezycow w hi secu
5. Czy jest przewidziane pozbawienie wyposazenia POSa wymagan odnosnie security level systemu w ktorym mozna go zamontowac
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"