Autor Wątek: PLANETARY INTERACTION  (Przeczytany 50806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pticu

  • Gość
PLANETARY INTERACTION
« dnia: Kwiecień 28, 2010, 08:37:08 »
Mozemy nieco usystematyzowac nasza wiedze w zakresie dzialania na planetach w nowym dodatku TYRANNIS.
przekopujac sie przez fora znalazlem informacje o planetach w eve:

Ogolna liczba planet

Planet (Gas)23754
Planet (Ice)11251
Planet (Storm)8170
Planet (Barren)8113
Planet (Temperate)7284
Planet (Lava)6473
Planet (Oceanic)1256
Planet (Plasma)943
Planet (Shattered)9
Highsec:

Planet (Gas)3140
Planet (Ice)1589
Planet (Temperate)1407
Planet (Barren)1064
Planet (Storm)1062
Planet (Lava)795
Planet (Oceanic)171
Planet (Plasma)127
Planet (Shattered)0
Lowsec:

Planet (Gas)3199
Planet (Ice)1470
Planet (Storm)1116
Planet (Barren)1032
Planet (Temperate)912
Planet (Lava)872
Planet (Oceanic)168
Planet (Plasma)131
Planet (Shattered)1
Nullsec:

Planet (Gas)9870
Planet (Ice)4690
Planet (Storm)3395
Planet (Barren)3343
Planet (Temperate)2911
Planet (Lava)2804
Planet (Oceanic)511
Planet (Plasma)386
Planet (Shattered)6
Wormholes:

Planet (Gas)7545
Planet (Ice)3502
Planet (Barren)2674
Planet (Storm)2597
Planet (Temperate)2054
Planet (Lava)2002
Planet (Oceanic)406
Planet (Plasma)299
Planet (Shattered)2

jak widac jest ich dosc sporo  :knuppel2:

spora ilosc produkcji wymaga grzebania na 2 i wiecej planetach

Extractables T0   "planets"
Autotrophs   "T"
Aqueous liquids   "G S B I O T"
Base Metals   "G S B I L P"
Carbon Compunds   "B O T"
Complex Organisms   "O T"
Felsic Magma   "L"
Heavy Metals   "I L P"
Ionic Solutions   "G S I"
Micro Organizms   "B O T"
Noble gas   "G S"
Noble Metals   "B I P"
Non-Cs Crystals   "L P"
Planktic Colonies   "O"
Reactive Gas   "G"
Suspended Plasma   "S L P"

Basic Indy T1   input 1   "planets"
Bacteria   T0 - Micro Organism   "B O T"
BioFuels   T0 - Carbon Compounds   "B O T"
BioMass   T0 - Planktic Colonies   "O"
Chiral Structures   T0 - Non-CS crystals   "L P"
Electrolytes   T0 - Ionic Solutions   "G S I"
Industrial Fibers   T0 - Autotrophs   "T"
Oxidizing Compound   T0 - Reactive Gas   "G"
Oxygen   T0 - Noble Gas   "G S"
Plasmouds   T0 - suspended plasma   "S L P"
Precious Metals   T0 - Noble Metals   "B I P"
Protiens    T0 - Complex Organisms   "O T"
Reactive Metals   T0 - base metals   "G S B I L P"
Silicon   T0 - Falsic Magma   "L"
Toxic Metals   T0 - Heavy Metals   "I L P"
Water   T0 - Aqueous Liquids   "G S B I O T"


Basic Indy T2   Input 1   Input 2   "planets"
BioCells   T1 - BioFuels - B O T   T1 - Precious Metals - B I P   "B, O-I, O-P, T-I, T-P"
Construction Blocks   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   T1 - Toxin Metals - I L P   "I, L, P"
Consumer Electronics   T1 - Toxin Metals - I L P   T1- Chiral Structures -  L P   "L, P"
Coolant   T1 - Electrolytes - G S I   T1 - Water -G S B I O T   "G,  S, I"
Enriched Uranium   T1 - Precious Metals - B I P   T1 - Toxin Metals - I L P   "I, P, B-L"
Fertilizer   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Proteins - O T   "O, T"
Gene Enha Livestock   T1 - Protiens - O T   T1 - Biomass - O   "O"
Livestock   T1 - protiens - O T   T1 - Biofuels - B O T   "O, T"
Mechanical Parts   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   T1 - Precious Metals - B I P   "B, I, P"
Microfiber shielding   T1 - industrial fibers - T   T1 - Silicon - L     "T-L"
Miniature electonics   T1 - Chiral structures - L P   T1 - Silicon - L     "L"
Nanites   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   "B, O-G, O-S, O-I, O-L, O-P, T-G, T-S, T-I, T-L, T-P"
Oxides   T1 - Oxidizing compound -  G   T1 - Oxygen - G S    "G"
Polyramids   T1 - Oxidizing compound -  G   T1 - Industrial Fibers - T   "G-T"
Polytextiles   T1 - BioFuels - B O T   T1 - Industrial Fibers - T   "T"
Rocket Fuel   T1 - Plasmoids - S L P   T1 - Electrolytes  - G S I   "S, L-G, L-I, P-G, P-I"
Silicate Glass   T1 - Oxidizing compound -  G   T1 - Silicon - L     "L-G"
Super Conductors   T1 - Plasmoids - S L P   T1 - Water -G S B I O T   "S, L-G, L-B, L-I, L-O, L-T, P-G, P-B, P-I, P-O, P-T"
Supertensile Plastics   T1 - Oxygen - G S    T1 - Biomass - O   "O-G , O-S"
Synthetic Oil    T1 - Electrolytes - G S I   T1 - Oxygen - G S    "G, S"
Test Cultures   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Water -G S B I O T   "B, O, T"
Transmitter   T1 - Plasmoids - S L P   T1 - Chiral Structures -  L P   "L, P"
Virul Agent   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Biomass - O   "O"
Water Cooled CPU   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   T1 - Water -G S B I O T   "G, S, B, I, L-O, L-T, P-O, P-T"


Adv Indy T3   input 1    Input 2   Input 3   "planets"
Biotech Research Reports   "Nanites - B, O-G, O-S, O-I, O-L, O-P, T-G, T-S, T-I, T-L, T-P"   "Livestock - O, T"   "Construction blocks - I, L, P"   "O-I, O-L, O-P, T-I, T-L, T-P"
Camera Drones   Silicate Glass - L-G   "Rocket Fuel - S, L-G, L-I, P-G, P-I"      "L-G"
Condensates   Oxides - G   "Coolant - G,  S, I"      "G"
Cryoprotectant solutions   "Test Cultures - B, O, T"   "Synthetic Oil - G, S"   "Fertilizer  = -O, T"   "O-G, O-S, T-G, T-S"
Data Chips   "Supertensile Plastics - O-G , O-S"   Microfiber Shielding - T-L      "O-G-T-L , O-S-T-L"
Gel-Matrix Biobaste   Oxides - G   "BioCells -B, O-I, O-P, T-I, T-P"   "Super Conductors - S, L-G, L-B, L-I, L-O, L-T, P-G, P-B, P-I, P-O, P-T"   "G-B-S , G-P-O, G-P-T"
Guidance Systems   "Water-Cooled CPU - G, S, B, I, L-O, L-T, P-O, P-T"   "Transmitter - L, P"      " L-O, L-T, P-O, P-T"
Hazmat detection systems   Polytextiles - T   Viral Agent - O   "Transmitter - L, P"   "T-O-L , T-O-P"
Hermetic Membranes   Polyramids - G-T   Gen Enh Livestock - O      "G-T-O"
High-Tech Transmitter   Polyramids - G-T   "Transmitter - L, P"      "G-T-L, G-T-P"
Industrial Explosives   "Fertilizer - O, T"   Polytextiles - T      "T"
Neocoms   "BioCells - B, O-I, O-P, T-I, T-P"   Silicate Glass - L-G      "L-G-B"
Nuclear Reactors   Microfiber shielding - T-L   "Enriched Uranium - I, P, B-L"      "T-L-I, T-L-P, T-L-B"
Planetary Vehicles   "Supertensile Plastics - O-G , O-S"   "mechanical parts - B, I, P"   Miniature electronics - L   "L-B-O-G, L-B-O-S, L-I-O-G, L-I-O-S, L-P-O-G, L-P-O-S"
robotics   "Mechanical Parts - B, I, P"   "Consumer Electronics -L, P"      "P"
Smartfab units   "construction blocks - I, L, P"   miniature electronics - L      "L"
SuperComputers   "Water-Cooled CPU - G, S, B, I, L-O, L-T, P-O, P-T"   "Coolant - G,  S, I"   "Consumer Electronics -L, P"   "P-I, P-S, P-G, L-I, L-S, L-G"
Synthetic Synapses   "Supertensile Plastics - O-G , O-S"   "test cultures -B, O, T"      "O-G, O-S"
Transcranial Microcontroller   "BioCells - B, O-I, O-P, T-I, T-P"   "Nanites - B, O-G, O-S, O-I, O-L, O-P, T-G, T-S, T-I, T-L, T-P"      "B, O-I, O-P, T-I, T-P"
Ukomi Super Conductro   "Synthetic Oil - G, S"   "Super Conductors -S, L-G, L-B, L-I, L-O, L-T, P-G, P-B, P-I, P-O, P-T"      "S, L-G, P-G"
Vaccines   "Livestock - O, T"   Viral Agent - O      "O"


Adv Indy T4   Input 1   input 2   input 3   "planets"
Biotech Prototype   Camera Drones - L-G   "Nuclear Reactors -T-L-I, T-L-P, T-L-B"   Hermetic Membranes -G-T-O   "G-T-O-L- (I,P,B)"
Cerebrographic Composits   "Gel-Matrix biopaste - G-B-S , G-P-O, G-P-T"   "Hazmat Detection Systems - T-O-L , T-O-P"   "Planetary Vehicles -L-B-O-G, L-B-O-S, L-I-O-G, L-I-O-S, L-P-O-G, L-P-O-S"   "T-O-P-G-L"
Cybergenetic Catalyst   Condensates - G   Robotics - P   Bacteria - B O T   "G-P-B, G-P-O, G-P-T"
Medtekk Recursion Pump   Water - G S B I O T   SmartFab Units - L   Vaccines - O   "L-O"
Nano-Factory   Industrial Explosives - T   "Ukomi Super Conductors - S, L-G, P-G"   Reactive Metals - G S B I L P   "T-S"
Neural Interface   "synthetic synapses - O-G, O-S "   "guidance systems -  L-O, L-T, P-O, P-T"   "transcranial microcontrollers -B, O-I, O-P, T-I, T-P"   "O-S-P"
Psychosocial Telemetrics   Neocoms - L-G-B   "Data chips - O-G-T-L , O-S-T-L"   "High-Tech Transmitters - G-T-L, G-T-P"   "L-G-T-O-B"
Wetware Mainframe   "Supercomputers -P-I, P-S, P-G, L-I, L-S, L-G"   "Biotech Research Reports -O-I, O-L, O-P, T-I, T-L, T-P"   "Cryptoprotectant Solution -O-G, O-S, T-G, T-S"   "O-G-P, O-G-L, O-S-P, O-S-L,  T-G-L, T-G-P, T-S-L, T-S-P"

jak widac mozliwosci wiele, ale i zasieg dzialania spory, nie zawsze mamy w systemie planety o wymaganym profilu wydobycia.
czesc ludzi mieszkajacych w Wh zapewnie ucieszy informacja, ze bedzie mozna wydobywac i produkowac paliwko do posow :)
jedna "industry facility" w zaleznosci od technologii ( 3 poziomy) zapewni nam pradu na spora ilosc jednostek wydobywczych, skile tez jakos nie powalaja, jest ich ledwie 3 o ranku 1-3-5



patch na sis wazy 252 mega, drugi dzis 7.2 mega
cdn...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 08:54:33 wysłana przez [BUFU] Pticu »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2010, 08:56:18 »
Dobra robota Pticu  O0 O0

6 planet typu S, ktoś zna ich lokalizacje ?
Trzeba by pogrzebać w tej bazie danych co ją CCP kiedyś udostępniło.

Edit
Dotlan ma te info jak zwykle chyba mu pośle jakieś iski  :)
http://evemaps.dotlan.net/region/planets


pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:02:37 »
problem w tym, ze planet typu S sa 2 rodzaje :)

Shattered - 9
Storm - 8170

nie wiem tylko o ktore chodzilo autorowi piszac S :D

bo jesli chodzi o planety Shattered to bedzie walka :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:06:09 »
No jeśli będzie ograniczona ilość zasobów z nich a popyt na nie będzie duży to będzie ogień tak samo jak na highendach  :D

Jedna jest w zasięgu skoku dreda z 4gq hrhr chociaż to raczej nic nie pomoże w ewentualnym męczeniu konkurencji.

pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:08:16 »
na orbitach niektorych planet sa poustawiane jakby magazyny ( nie podam nazwy bo DT jest na sisi :P ) jeszcze nie obczailem transportu na orbte i z orbity.

prawda jest jak niedawno ktos pisal w innym watku, ze odleglosc miedzy jednostkali wydobywczymi/produkcyjnymi/magazynami ma kolosalne znaczenie, im dluzsza trasa tym wiecej pradu nam zabiera

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:14:12 »
O czyli jest coś na orbicie co można rozwalić ?
To bardzo miła informacja  :P :P :P

pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:18:45 »
nie wiem czy mozna to rozwalic, jest to cos w rodzaju stacji, gdzie kazdy chyba ma swoj kawalek piwnicy :)
jak sisi wstanie to sprawdze czy da sie to zabic :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:18:54 »
Chodzi o Storm planets.

I na sisi zmieniono dystrybucję planet w tym patchu, to samo może nastąpić na TQ.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:47:23 »
No jeśli będzie ograniczona ilość zasobów z nich a popyt na nie będzie duży to będzie ogień tak samo jak na highendach  :D
Póki co "S" mają "redundancję" w innych typach, więc o ile tylko się nie okaże, że ilość surowcach na zastępnikach nie będzie znikoma to nie powinno być wielkiej tragedii.

Jedna jest w zasięgu skoku dreda z 4gq hrhr chociaż to raczej nic nie pomoże w ewentualnym męczeniu konkurencji.
Oczywiście, że powinno pomóc - zawsze możesz niszczyć transporty - ktoś to musi odbierać (cloak FTW !).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:55:40 »
Oczywiście, że powinno pomóc - zawsze możesz niszczyć transporty - ktoś to musi odbierać (cloak FTW !).
E z tym raczej nie będzie problemu zwłaszcza w NPC 0.0, zależy jeszcze o jakich objętościach mówimy ale jak wejdzie do viatora  to ninja zawsze ktoś to wyciągnie.

Ciekawie się zacznie jeśli, będzie potrzeba frachta ale nawet wtedy jak ktoś jest ostrożny to zrobi sobie ninja akcje w jakimś dziwnym TZ i tyle.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:01:11 »
Ja wiem, że nie da się wszystkich transportów wyłapać. A co do objętości to popatrz ile ma objętości paliwo do POSa (i nie mam na myśli lodowej frakcji).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:14:58 »
Popatrzcie na objętości CC.

Nawet Iteron V będzie overkillem. Interakcja z planetami ma być łatwodostępna, więc w hisecu byle n00b, który dostanie indyka za tutorial (i przedłuży konto, żeby w tego indyka wsiąść) będzie już coś mógł zdziałać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:22:08 »
No wiem, to wcale nie było duże z tego co pamiętam to oxygen jedynie sporo zajmował resztę sie upychało w zakamarkach ładowni.

Dlatego myślę, że jak ktoś będzie w miarę regularnie odbierał to transport ship mu spokojnie starczy.

Inną sprawą będzie to co się dzieje w środku łańcucha produkcyjnego czy tam nie pojawią się jakieś produkty o sporej objętości które trzeba będzie między planetami przewieźć.

Morbius

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:43:29 »
ale z tego co ja widziałem to te kontenery są wystrzeliwane na ss przy planecie i pokazują ci sie w jurnalu czy gdzieś tam
nie wiadomo czy będzie to można wyskanować i stać sobie przy takiej puszcze czekając aż indyk przyleci

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:47:33 »
Nie będzie można, bo puszkę zobaczysz na skanerze dopiero jak indyk warpnie na grid z tą puszką.

To jest jednak ten prostszy i jednokierunkowy sposób transportu (z planety w kosmos), oprócz tego będzie jeszcze system dwukierunkowy i ten chyba będzie można kampić (coś jak mała stacja).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:57:16 »
Przecież na planetę się warpuje tak jak na moon - w to samo miejsce.

Edit:
30d zapas (nie licząc lodowej frakcji) to około 16k m3 objętości dla med faction POSa. Dla L-ki zaczyna być ciasno.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 11:05:46 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Sammani

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 28, 2010, 11:59:12 »
a tak na powaznie pytanie do ludzi: planujecie w to wejsc?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 28, 2010, 12:01:47 »
Przecież na planetę się warpuje tak jak na moon - w to samo miejsce.

Ale kontener będzie w losowym miejscu, warpin' na niego pojawi się w journalu.

Tak, chcę w to wejść, bo jest to jedna z niewielu dziedzin, gdzie "młodszy" ma szansę startu z tego samego poziomu co stary gracz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 28, 2010, 12:04:31 »
Ja też chyba wejde bo lubie semi-pasywne źródła dochodu  >:D
Oczywiście wszystko będzie zależeć od isków...

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 28, 2010, 12:05:25 »
a tak na powaznie pytanie do ludzi: planujecie w to wejsc?

wszystko zalezy od kasy, jelsi bedzie oplacalne to kazdy rozsadnie myslacy bedzie chcial zarobic:)

pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 28, 2010, 14:22:50 »
struktury na orbitach to cargo linki

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 28, 2010, 14:32:23 »
Odnosnie tych planet shatered to walki chyba nie bedzie bo narazie nie bedzie mozna rozwalic instalacji innych userow ... a ilosc userow na planecie bedzie wplywac na wydobycie tak ?

Jededdiah Brown

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 28, 2010, 15:02:07 »
Odnosnie tych planet shatered to walki chyba nie bedzie bo narazie nie bedzie mozna rozwalic instalacji innych userow ... a ilosc userow na planecie bedzie wplywac na wydobycie tak ?

tak właśnie będzie. Rozwalić się nie da ponieważ każdy user to osobna instancja na planecie. Ciekawe czy będzie możliwość spradzenia ilości "pijawek" na planecie, aby uniknąć wbijania się w miejsca już mocno plądrowane.

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 28, 2010, 16:24:27 »
juz jest cos takiego zrobione .... ppm w planetary view i masz show/hide other ppl structures

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 08, 2010, 18:37:53 »
A jest może jakaś miła tabelka pokazująca co i z czego się produkuje? W sensie chainów produkcyjnych?
I ciekaw jestem, czy rozkład planet będzie taki jak na sisi, czy też zrobią redystrybucję, żeby każdy na starcie miał te same informacje niezależnie czy siedział na sisi czy nie...
Przedwieczny.

Morbius

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 08, 2010, 18:57:21 »
A jest może jakaś miła tabelka pokazująca co i z czego się produkuje? W sensie chainów produkcyjnych?
I ciekaw jestem, czy rozkład planet będzie taki jak na sisi, czy też zrobią redystrybucję, żeby każdy na starcie miał te same informacje niezależnie czy siedział na sisi czy nie...

mogę ci excela podesłać :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 08, 2010, 19:01:45 »
mogę ci excela podesłać :)
Będę dźwięczny ;)
xarthias na gmailu :)
Przedwieczny.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 08, 2010, 21:32:09 »
Mam nadzieje ze nie wyjdzie z tego babol na miare balansowania moon poo.

Templar Brave

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 09, 2010, 11:04:37 »
Jeszcze nie obliczałem tego, jaki cykl wykopalisk trzeba ustawić, żeby wyprodukować dzienne paliwo do POSa, ale "na oko" wygląda na to, że aby zmieścić się w dziennej normie, to albo:
- trzeba będzie ustawić extractory na 5 godzin (przy mniejszej liczbie extractorów). To wydobycie półgodzinne to chyba jest tylko w ramach "szybkiego" uzupełnienia brakujących materiałów (bo chyba nikt nie będzie co pół godziny wchodził, skanował i ustawiał wszystkiego od nowa :uglystupid2:)
- albo wybrać najdłuższe wydobycie, ale to chyba tylko w przypadku posiadania dużej ilości extractorów jednego typu i to na co najmniej 2 planetach.
Jeśli ktoś liczył już może, jaka opcja będzie wymagana, żeby zapewnić sobie mniej więcej miesięczne paliwo do POSa, to byłbym wdzięczny za info  :D

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 10, 2010, 11:41:58 »
z tego co jest teraz na sisi i biorac pod uwage ceny z tq to na tym ficzerze raczej majatku sie nie dorobi .... chyba ze ceny NPC matsow do produkcji t2 + pos fuel zdrozeje jakies 10x ;)

Ez.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 10, 2010, 12:03:49 »
Dokładnie, i dlatego myślę, że cena pójdzie do góry.

Powiedzmy oxygen którego myślę, że New Eden zużywa naprawdę duże ilości bo to posy przepalają mocno - teraz kosztuje w okolicach 80 isk/szt
Z jednej fabryczki na godzine masz 40 oxygenu co daje ci zarobek - 3 200 isk /h , 76 800/dobe, 2 304 000 isk/miesiąc(30 dni) przy założeniu że ta fabryczka pracuje non stop.
Powiedzmy, że postawisz 10 takich fabryczek i ze 30 extraktorów(extraktory wtedy muszą chodzić na 24h w 0.0 z tego co patrzyłem) żeby to obsłużyć no to ci się zrobi 23 mln.
Komu się będzie chciało codziennie klikać przez 10-15 min a potem się pieprzyć z wywozem tego za 20 mln... To już wole na paski polecieć i klepnąć pare ratów i mam lepszy zysk.

Nikt się nie będzie smrodził za taką kase, i jeśli do tego mam racje i będzie duży popyt na ten materiał to cena będzie musiała iść do góry. Na marginesie przy takiej masówce, to się nagle zrobi dużo wożenia bo oxygen waży 1m3, czyli z 10 fabryczek pracujących non stop 9.6k m3 na dzień.

Z drugiej strony mamy np. robotics którego wychodzi o ile się nie mylę 5/cykl czyli 10/h i które obecnie kosztuje koło 6k/sztuka. Też jest paliwem do posów więc wydaje mi się, że też będzie popyt na to. Dla takiego roboticsa zysk z jednej fabryczki przy dzisiejszych cenach to: 60k isk/h, 1,44 mln isk / dobe, 43 mln isk /miech.

Powiedzmy że na wypasionych komandach będziesz mógł postawić kilka takich chainów i wtedy nawet przy dzisiejszych cenach za semi afk robote zysk zacznie być interesujący.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 12:11:42 wysłana przez Yogos »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 10, 2010, 13:20:28 »
Roboticsy używa się też do produkcji T2 więc rynek zbytu jakby większy = popyt większy => cena będzie szybciej rosła od oxygenu.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

pticu

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 10, 2010, 13:27:13 »
zastanowmy sie nad wykramieniem posa

przyklad:
True Sansha Large Control Tower

paliwo:
Coolant: 5
Mechanical Parts: 5
Oxygen: 16
Robotics: 1
Enriched Uranium: 4
Helium Isotopes: 338
Heavy Water: 0
Liquid Ozone: 0

i jedziemy:
COOLANT - potrzebujemy ELECTROLYTES  i WATER.
ELECTROLYTES otrzymamy w basic indy z Ionic Solutions dostepny na planetach ICE, STORM i GAS
WATER otrzymamy w basic indy z Aqueous Liquids dostepny na planetach GAS, STORM, BARREN, ICE, OCEANIC, TEMPERATE

MECHANICAL PARTS - potrzebujemy REACTIVE METAL I PRECIOUS METAL
REACTIVE METAL otrzymamy w basic indy z BASE METAL dostepny na planetach  GAS, STORM, BARREN, ICE,  LAVA, PLASMA
PRECIOUS METAL otrzymamy w basic indy z NOBLE METAL dostepny na planetach BARREN, ICE, PLASMA

OXYGEN potrzebujemy NOBLE GAS
NOBLE GAS dostepny na planetach GAS i STORM i przerabiamy w basic indy bez miksowania



cdn... chyba ze ktos ma juz to rozpisane :) najpierw rozpiszemy materialy a potem bedziemy liczyc :)
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 13:49:38 wysłana przez [BUFU] Pticu »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 10, 2010, 14:21:58 »
Mam w domu link do fajnego diagramu kołowego który ruscy zrobili po robocie podlinkuje go.

Popełniłem też niewielki arkusz ze szczyptą VBA który coś tam potrafi. Z tym że go nie kończyłem bo nie wiem co tam w końcowej wersji pathu wymyślą. Znajdę chwile czasu to może dokończę to co mam (raw->t1->t2) i wrzucę gdzieś.

Ezrael

  • Gość
Odp: PLANETARY INTERACTION
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 10, 2010, 14:48:40 »
Jesli nie bedzie mozna na tym ficzerze zarobic +- 50kk dziennie to pewnie nikomu nie bedzie sie chcialo klikac w te planetki, bo pewnie z 5 planet bedziesz mial z 60 extraktorow a skanowanie resourceow trwa jakies 2-3 sec na kazdym ... Niby jest extraction time 5d ale wsumie sie zbiera 10% wiecej resourcow niz za 1d wiec to jest totalnie nie oplacalne.

Pozatym w obecnych chainach produkcyjnych nie mozna z jednej planetki zrobic t4 wiec dochodzi latanie miedzy nimi.

Mozna tez wstepnie policzyc sobie income bo sa BPO na na przyklad POSy. Na Duzego trzeba zdaje sie 15 kazdego materilu t4 (jest 8 roznych materialow).  W tej chwili duzy pos kosztuje 300kk / 120 = 2.5kk srednio za sztuke t4 ... dziennie mozesz wyprodukowac na jednej planecie 2 sztuki t4 max.

Moze jak duzy POS bedzie kosztowal 1kkk to nie bedzie tyle POS warfare :P

Ez.