Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: Xarthias w Maj 18, 2010, 14:16:13

Tytuł: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 18, 2010, 14:16:13
W całej swojej łaskawości ;), CCP zaproponowało Centrali możliwość przeprowadzenia wywiadu dotyczącego Tyrannis, albo zadania kilku(nastu) pytań, na które devsi ekskluzywnie postarają się odpowiedzieć.
Ponieważ w prywatnej rozmowie wyszło, że przy natłoku chętnych i czasie, który pozostał do premiery, wywiad mógłby być problematyczny, najlepsza byłaby ta druga opcja.
Chcecie?
To dawajcie pytania :)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 18, 2010, 14:19:01
Kiedy wróci stary efekt skoku?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Maj 18, 2010, 14:20:10
Czy są jakieś ograniczenia odnośnie ilości CC na planecie? (prócz 1 na gracza)
Czy ilość CC na planecie wpływa na efektywność wydobycia?
Czy zasobność planety się zmienia w czasie?

EDIT
Kiedy wróci stary efekt skoku?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: JimmyBrownie w Maj 18, 2010, 14:27:05
Czy planują wprowadzić w Tyrannis jakieś usprawnienia (lol) zmniejszające ten tragiczny lag w Dominion?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Skan w Maj 18, 2010, 15:25:31
żeby nie marnować pytań pozwole sobie odpowiedzieć na to co już wiadomo z forum eve:
Czy są jakieś ograniczenia odnośnie ilości CC na planecie? (prócz 1 na gracza)
80 gazillion (http://eve-search.com/thread/1315355#6)
Czy ilość CC na planecie wpływa na efektywność wydobycia?
Czy zasobność planety się zmienia w czasie?
Tak, tak i nie. (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1319041&page=1#4) - szczegóły pod linkiem. W skrócie: zależy ile ekstraktorów jest na danym złożu i jak szybko wydobywają - jeśli szybciej niż złoże się odnawia to jest go coraz mniej aż spadnie do jakiegoś minimum które nie jest zerem. Natomiast to gdzie i jakie są złoża się nie zmienia.
Czy planują wprowadzić w Tyrannis jakieś usprawnienia (lol) zmniejszające ten tragiczny lag w Dominion?
nie pamiętam już gdzie, ale czytałem że dalej badają przyczynę laga - robią postępy ale że jeszcze nie skończyli to nie będą pisać o tym bo nie są jeszcze pewni że już znaleźli co trzeba - po tym sądzę że znaczącej poprawy oczekiwać nie należy...

Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 18, 2010, 15:27:14
Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2010, 15:38:26
sądzę że znaczącej poprawy oczekiwać nie należy...

Tyle, że zmiany są cały czas - moim zdaniem jest znacznie lepiej niż było w styczniu. Do 400-500 na localu daje się grać prawie bez laga (moduły chodzą normalnie), po styczniu tylko raz byłem w sytuacji, gdy system ładowałem parę minut, a moduły miałem zacięte aż do wylotu z tego systemu.

Oczywiście, nadal bitka na 1000 osób kładzie noda, ale nieco mniej epickie bitwy są grywalne.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Jededdiah Brown w Maj 18, 2010, 15:39:19
Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt :P, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2010, 15:45:29
Po raz pierwszy po wypuszczeniu danego feature CCP chce pozostawić dedykowany mu zespół, który ten feature będzie rozwijał i doda nowy "content" (paskudne słowo) w kolejnym dodatku.

Co w nim będzie, HGW, bo to co jest, to jest baaaaardzo mało.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Maj 18, 2010, 15:48:15
Po raz pierwszy po wypuszczeniu danego feature CCP chce pozostawić dedykowany mu zespół, który ten feature będzie rozwijał i doda nowy "content" (paskudne słowo) w kolejnym dodatku.

Co w nim będzie, HGW, bo to co jest, to jest baaaaardzo mało.

ciekawe kiedy będzie można "produkować" exotic dancers ghehe

a tak na marginesie to chyba ccp chce dojść do punktu, w którym wszystko na markecie będzie produkowane przez graczy. Czyli jeszcze sporo tego mogą dodać.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Skan w Maj 18, 2010, 16:06:54
ciekawe kiedy będzie można "produkować" exotic dancers ghehe

1. Kiedy będzie można produkować exotic dancers,slaves,marines itp. ? (bonusowe pytanie, czy w Incarnie będzie się dało tych "produktów" używać do czegoś innego niż handlu nimi na markecie ?)
2. Czy będę mógł używać "slaves" na planecie żeby kopalnie lepiej wydobywały lub zatrudnić "science graduates" żeby fabryki pracowały wydajniej ?
3. Czy na kolejna iterację PI trzeba będzie czekać do patcha zimowego czy będą chcieli/dążyli żeby zrobić jakiś pośredni patch który doda wzbogaci PI ?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Maj 18, 2010, 16:18:57
Mam gdzies te wszystkie planetki :D za to podpisuje sie pod postem mony, kiedy wroci stary efekt wskoku na cyno?! (ta burza swiatel, ach...)
Obecny jest totalnie spaskudzony...
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 18, 2010, 16:23:19
I kiedy naprawią rakiety.

Szczerze mówiąc, pierwszy raz nie widzę tu niczego dla siebie. Po Apocryphie i Dominion, to pierwszy dodatek, który zbywam wzruszeniem ramion.

Czyżby "bitter vet syndrome?"  :2funny:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 18, 2010, 16:26:39
Nie, dodali planety, gdzie trzeba będzie popie... jak mały samochodzik, żeby znaleźć nowe surowce na planecie (za dużo roboty, za mało kasy), oraz naprawili masę bugów (w opisach).  Tam naprawdę nie ma nic ciekawego.

No, nowy model scorpa, ale to sobie można teraz na sisi pokręcić.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 18, 2010, 17:02:12
1. Will you remove probe shadow in probing screen, or at least make it more transparent in tyrannis?

2. Will you improve planet texture rendering speed? (Warping with cov-ops from great distance causes high-res textures to load very late).

3. Is planetary interaction leading to removal of NPC trade? Such as, nanite repair paste will be only player manufactured commodity?

4. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre? If "no" - why not?

5. Is audio system being improved in tyrannis?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Maj 18, 2010, 19:30:07
Kiedy wroci stary efekt jumpa?
Kiedy wroci wydajnosc serwerow podczas fleet battles z pre dominion?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 18, 2010, 19:39:01
A co was tak stary efekt jump'a? Moze jeszcze stary efekt cyno, nosa, weba, neuta,
shielda bym chcial stary widziesz po liftingu... wtedy co byla taka "banka" wokol statku :>
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Maj 18, 2010, 19:47:32

Kiedy wroci stary efekt jumpa na cynkę?

Kiedy będzie naprawiony Bug mapki solara w panelu pod F11?

Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Maj 18, 2010, 20:23:03
Kiedy zrobia upgrade panelu do invencji / manufacture zeby mozna bylo pare taskow takich samych na raz zrobic ?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: MrMaaX w Maj 18, 2010, 20:40:55
Czy mają zamiar naprawić cloak+mwd trik tak żeby przestał działać i log off trik tak żeby statki pojawiały się w tym samym miejscu co się wylogowały?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Maj 18, 2010, 20:43:34
To nie miejsce na te dyskusje, ale wszyscy tęsknią za starym efektem cynojumpa dlatego, że był naprawdę super  :coolsmiley:

Długo nie zapomnę jak podczas jednej z moich pierwszych lowsecowych bitek krojony megas odpalił cyno i wskoczyły trzy-cztery lotnicha - moje wrażenie: "o k...a, diabeł". Przy nowym efekcie, to po prostu "meh".

Więc - kiedy wróci stary efekt jumpa lub coś podobnie spektakularnego?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Maj 18, 2010, 20:44:57
Kiedy wroci stary efekt jumpa?
Kiedy wroci wydajnosc serwerow podczas fleet battles z pre dominion?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Maj 18, 2010, 20:51:01
Czy mają zamiar naprawić cloak+mwd trik tak żeby przestał działać i log off trik tak żeby statki pojawiały się w tym samym miejscu co się wylogowały?

Logoffsky ma byc wlasnie poprawiony w tyrranis , ile razy bys nie wylogowywal zawsze wrocisz do punktu startowego.

Takie samo pytanie, kiedy wroci stare cyno ?  :embarassed:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: eX w Maj 18, 2010, 21:23:48
Jakieś informacje na temat sławnego ambulation? Tj. chodzenia po stacjach?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: OutFreejn w Maj 18, 2010, 21:31:05
Kiedy wróci stary efekt cyno-jumpa ???
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 18, 2010, 21:32:28
Incarny nie będzie tej zimy. Podobno dlatego przesunęli następny fanfest na marzec, żeby móc się tym pochwalić na nim przed kolejnym patchem.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2010, 22:00:16
Nie chce mi się powtarzać tekstów o lagu cynu i kilku innych które tu padły, ale tego chyba jeszcze nie było
- kiedy wprowadzą zmienioną dyplomację
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 18, 2010, 22:23:54
- Kiedy wprowadzą/usuną skille, które niby można skillować, ale nie można ich nigdzie dostać (jak DED Connections)?
- Kiedy wprowadzą statki z ancient technologies, jak Talocan, Takmahl, Yan Jung i Sleeper, albo inne nowe?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Maj 18, 2010, 22:41:02
W całej swojej łaskawości ;), CCP zaproponowało Centrali możliwość przeprowadzenia wywiadu dotyczącego Tyrannis, albo zadania kilku(nastu) pytań, na które devsi ekskluzywnie postarają się odpowiedzieć. ...
- Kiedy wprowadzą/usuną skille, które niby można skillować, ale nie można ich nigdzie dostać (jak DED Connections)?
- Kiedy wprowadzą statki z ancient technologies, jak Talocan, Takmahl, Yan Jung i Sleeper, albo inne nowe?
Pytam sie ( wyraz na k) kiedy zaczniecie czytac ze zrozumieniem?
drugi cytat jest tylko jednym z kilku z tego topicu ktore powinny byc zacytowane
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 18, 2010, 22:52:10
Więc dlaczego k.... nie zostały zacytowane?  ???
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2010, 22:53:53
Cytuj
- Kiedy wprowadzą statki z ancient technologies, jak Talocan, Takmahl, Yan Jung i Sleeper, albo inne nowe?
Jako Soon[TM] są t3 frejki i BS'y

o własnie
- kiedy pojawi się t3 bs
- kiedy pojawi się t3 fregata
- jaka jest szansa ze subsystemy do frejek i bs będą bardziej zróżnicowane rasowo (w cruserach spora część to praktycznie kalka z inną nazwą, głównie dlatego że inna rasa stoi w nazwie suba)
Pytam sie ( wyraz na k) kiedy zaczniecie czytac ze zrozumieniem?
drugi cytat jest tylko jednym z kilku z tego topicu ktore powinny byc zacytowane
Wiesz, sporo rzeczy o które się tu pytano było juz obiecanych, mamy te pytania pozamieniać tak  żeby się zaczynały " Dlaczego w zapowiedziach Tyranis nie ma [reszta pytania]"?  :2funny:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 18, 2010, 23:04:21
Będzie im chyba trudno skalibrować te fregatki t3, patrząc na to, co potrafią cruisery t3.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Maj 18, 2010, 23:14:18
E tam dps i speed dramiela z tankiem afki do tego mod antybankowy.   :diabeł:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Maj 19, 2010, 00:03:50
1. czy jeśli przyjmiemy że na bazie Lokiego można zbudować całkiem fajny odpowiednik vegabonda, Legion da się przekształcić w coś znacznie lepszego niż zelot, tengu to cerberus marzeń
to jeśli chodzi o proteusa to nie słusznym było by podejściem umożliwienie zbudowanie z niego t3 ishtara (5 heavy dron)?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Maj 19, 2010, 08:27:09
1. Kiedy POS przestanie byc traktowany jako biuro
2. Kiedy corpy z sojuszu beda mogly z POSa korzystac w takim samym zakresie jak corp ktory jest wlascicielem POSa
3. Kiedy zostanie zlikwidowana koniecznosc wybierania fabryki/laboratorium przy puszczaniu inwencji/produkcji z bpo umieszczonym w fabryce/laboratorium
4. Czy jest przewidziane umozliwienie kopania ksiezycow w hi secu
5. Czy jest przewidziane pozbawienie wyposazenia POSa wymagan odnosnie security level systemu w ktorym mozna go zamontowac
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 19, 2010, 09:00:57
Na dwa ostatnie mogę Ci sam odpowiedzieć :P
Nie i nie.
Na większość Waszych pytań (tych dotyczących Tyrannis) odpowiedzi są już dawno w devblogach.
Na razie wybrałem wstępnie kilka innych, ale dawajcie jeszcze.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Maj 19, 2010, 09:38:18
Czy tylko CNS doczekał się nowego wyglądu?
czy jakieś inne statki zmienią " imidż " ??  ::)

 o7
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Maj 19, 2010, 09:44:53
Na razie wybrałem wstępnie kilka innych, ale dawajcie jeszcze.

Moze zrob liste z pytaniami ktore wybrales

No i dodatkowe moje pytanka

6. Czy jest rozwazana likwidacja ubezpieczen
7. Jezeli nie to czy jest szansa by ubezpieczenie bylo tracone jezeli statek zostanie zestrzelony przez concord lub zniszczony w autodestrukcji
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 19, 2010, 10:07:19
Czy tylko CNS doczekał się nowego wyglądu?
czy jakieś inne statki zmienią " imidż " ??
Wszystkie skorpiony.
Inne statki będą kolejno uaktualniane.
6. Czy jest rozwazana likwidacja ubezpieczen
Biorąc pod uwagę, że ubezpieczenia mają zostać zremapowane tak, żeby opłacało się ubezpieczać nawet statki t2, to nie sądzę, żeby jednocześnie rozważali ich całkowitą likwidację :)


Wybrane (na razie) przeze mnie pytania do CCP:

1. Kiedy wróci stary efekt cynoskoku i engine trails lub coś podobnie spektakularnego??
2. Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?
3. Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.
4. Kiedy będzie można produkować exotic dancers,slaves,marines itp.? (bonusowe pytanie, czy w Incarnie będzie się dało tych "produktów" używać do czegoś innego niż handlu nimi na markecie?)
5. Czy będę mógł używać "slaves" na planecie żeby kopalnie lepiej wydobywały lub zatrudnić "science graduates" żeby fabryki pracowały wydajniej?
6. Czy na kolejna iterację PI trzeba będzie czekać do patcha zimowego czy będą chcieli/dążyli żeby zrobić jakiś pośredni patch który doda wzbogaci PI?
7. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre?
8. Co z Incarną? Kiedy będzie i czy będzie powiązana z PI?
9. There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy?
10. Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later?
11. With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI?
12. Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Sotharr w Maj 19, 2010, 10:31:14
1. Kiedy wróci stary efekt cynoskoku i engine trails lub coś podobnie spektakularnego??
Poprawione. ;)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 19, 2010, 10:38:07
9. Kiedy wprowadzą zmienioną dyplomację?

9. Kiedy wprowadzą zamiany w dyplomacji (np. trieaties) zapowiadane w Dominion?  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 19, 2010, 10:42:06
Zupełnie nie czaję o co chodzi z tymi traktatami.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 19, 2010, 11:32:05
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=691 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=691)

Cytuj
Iteration & The Future

One very important point to take away from this blog is that everything described here is only the beginning.  One of the mandates that we've followed in our recent development cycles is that any new features we introduce be open ended enough to allow for future development and improvement.  The wormholes of Apocrypha are a prime example of this in that who knows what else might be lurking in the darkness of wormhole space?  Likewise, while we felt that the old sov system was at an evolutionary dead end, with no ability to properly expand upon it, the new one we plan to introduce in Dominion is specifically aimed at allowing us to continually tweak it and introduce new content.

As an example of this philosophy, one feature which we plan to implement early next year as a direct follow-up to the new Sovereignty system is the introduction of Treaties.  Without going into too much detail, Treaties will be a fully functional mechanic that formalizes many of the agreements already in game.  The plan is to give alliances the tools to ‘rent' out areas of their space to other alliances or corporations, create formal military treaties and establish diplomatic boundaries with regard to your alliance interests.

Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 19, 2010, 12:12:53
9. Kiedy wprowadzą zamiany w dyplomacji (np. trieaties) zapowiadane w Dominion?  :coolsmiley:

zeby wam ustawili "might disassemble during the fight"? :>
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 19, 2010, 13:26:48
Ode mnie...

Q: When will be introduced in EVE the NPC transport service (i.e. there was plan for Interbus) and why not within the Tyrannis ?
Q: Will there be any changes to T1 (and/or T3) production and why not within the Tyrannis ?
Q: When will be introduced in EVE T3 subsystems/components and why not within the Tyrannis ?
Q: Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later ?
Q: There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy ?
Q: With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI ?
Q: Why plannetary governor is not intorduced within the Tyrannis together with PI ?
Q: Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?

EDIT:
Q: When you give back the old cynojump effect ?  ;) ;D
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Maj 19, 2010, 19:19:27
Kiedy będą modularne BSy Tech 3
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Maj 19, 2010, 23:15:12
Dobre pytanie, chyba kazdego interesuje kiedy beda bsy becki i frejki t3, nie wyobrazam sobie jak mozna by je zbalansowac w stosunku do t2 i frakcyjnych
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 20, 2010, 07:33:15
Wybrałem 12 pytań (patrz kilka postów wyżej), mam nadzieję najciekawszych i w temacie.
Przetłumaczy to ładnie ktoś? To wyślę od razu...
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: R@F w Maj 20, 2010, 07:40:40
Wszyscy tak piszecie o tym cyno jumpie, może ktoś dać linka z filmikiem jak to wyglądało?? (niestety gram od niedawna)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Maj 20, 2010, 07:59:44
Wszyscy tak piszecie o tym cyno jumpie, może ktoś dać linka z filmikiem jak to wyglądało?? (niestety gram od niedawna)

tego nie można oglądnąć, to trzeba przeżyć jak ci na łeb skacze kilkadziesiąt capsli   >:D

ale to coś w tym stylu, czas 3:40
http://www.youtube.com/watch?v=r0bXxOK2eyQ# (http://www.youtube.com/watch?v=r0bXxOK2eyQ#)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 20, 2010, 09:14:42
Q: kiedy i czy beda sentry fightery
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: tomassz w Maj 20, 2010, 10:43:01
Wszyscy tak piszecie o tym cyno jumpie, może ktoś dać linka z filmikiem jak to wyglądało?? (niestety gram od niedawna)
3min 8sec, skakanie na cyno ładniej przedstawione
http://www.youtube.com/watch?v=JlWKNxpIXg8#ws (http://www.youtube.com/watch?v=JlWKNxpIXg8#ws)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: erubaku w Maj 20, 2010, 16:42:51
kiedyś skakanie na cyno miało moc teraz jest takie bez jebnięcia nie podoba mis się ten nowy efekt. Poza tym jest taki sam jak skakanie przez bramę.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 20, 2010, 16:59:59
HA!

http://v.youku.com/v_show/id_XMzU3MDk4MjQ=.html (http://v.youku.com/v_show/id_XMzU3MDk4MjQ=.html)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Maj 20, 2010, 19:03:51
Jak jescze jest cas to dorzucilbym jedno pytanko - czy jest szansa na motd na kanale corpa / sojuszu
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 20, 2010, 22:50:24
czy jest jeszcze stary dzwiek cyno?

kiedys bylo taki fajne "jeb-o-kur*-wtf"
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 21, 2010, 08:51:03
1. Kiedy wróci stary efekt cynoskoku i engine trails lub coś podobnie spektakularnego??
2. Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?
3. Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.
4. Kiedy będzie można produkować exotic dancers,slaves,marines itp.? (bonusowe pytanie, czy w Incarnie będzie się dało tych "produktów" używać do czegoś innego niż handlu nimi na markecie?)
5. Czy będę mógł używać "slaves" na planecie żeby kopalnie lepiej wydobywały lub zatrudnić "science graduates" żeby fabryki pracowały wydajniej?
6. Czy na kolejna iterację PI trzeba będzie czekać do patcha zimowego czy będą chcieli/dążyli żeby zrobić jakiś pośredni patch który doda wzbogaci PI?
7. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre?
8. Co z Incarną? Kiedy będzie i czy będzie powiązana z PI?
9. There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy?
10. Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later?
11. With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI?
12. Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?
Wybrałem 12 pytań, mam nadzieję najciekawszych i w temacie.
Przetłumaczy to ładnie ktoś? To wyślę od razu...
Podbiję, bo utonęło w postach o cyno :P
Sprawa tłumaczenia jest dość pilna. Ja się nie czuję na siłach, a warto by to dzisiaj wysłać, bo wtedy jest szansa, że przed patchem odpowiedzą.
Jeśli chodzi o inne pytania (szczególnie te "czy jest szansa na..." albo "kiedy wprowadzicie..."), to rozmawiałem z piarowcem CCP i możemy coś takiego sklecić (byle nie za dużo) i im pod koniec przyszłego miesiąca wysłać (jak zakończą się bawić z Tyrannis). Względnie, jeśli ktoś by mocno chciał, można ustawić się na wywiad z którymś z devsów, na żywo, na chacie ingame albo eve-voice, ale to też dopiero po Tyrannis.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Maj 21, 2010, 09:10:37
Zrobiłem wolne tłumaczonko, mało profesjonalne, można śmiało poprawiać :)
Cytuj
1. When the old capital jump effect and engine trails will be back? REALLY IMPORTANT QUESTION, 99% OF PLAYERS ARE ASKING THAT!!!
2. What, in terms of gameplay, bring tyrannis landmark updates to eve? Are those just static DED sites or there is something else?
3. Is the planetary interaction feature going to upgrade (not talking about DUST, but for instance creating housing estates, population control, random planetary events like storms, employee strikes, pve missions availble from PI)
4. When it will be possible to "produce" exotic dancers,slaves,marines and so on? (bonus question: Will these 'products' be availible for something else ingame than market trading?)
5. Will I be able to use 'slaves' on planets so that my mines are more efficent or 'science graduates' to make my factories work better?
6. Is the next upgrade of Planetary Interaction planned for the next expansion or will there be a patch that expands this feature?
7. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre?
8. What about Incarna? Will (and if so, when) it be connected to Planetary Interaction?
9. There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy?
10. Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later?
11. With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI?
12. Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 21, 2010, 09:58:27
A audio?
A pytanie o npc trade?
A cien sond? :>

Cytuj
1. Will you remove probe shadow in probing screen, or at least make it more transparent in tyrannis?

5. Is audio system being improved in tyrannis?

3. Is planetary interaction leading to removal of NPC trade? Such as, nanite repair paste will be only player manufactured commodity?
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Maj 21, 2010, 10:25:17
1. When the old capital jump effect and engine trails will be back? REALLY IMPORTANT QUESTION, 99% OF PLAYERS ARE ASKING THAT!!!
Dobrze, dobrze zostaniesz centralowym diplo :D
@Mistyk niestety 12 pytan ;/ nie da sie wszystkiego uwzglednic.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 21, 2010, 11:03:49
wywalcie pytanie 4. nikogo ono nie interesuje.

pytanie 6 - oczywiscie? przeca cale PI jest robione pod dusta. duhh >_>

pytanie 2 - jesli to ten dev blog co czytalem, to nie dedy, nie plexy a ogarniecie tego co powinno byc widac, a czego nie widac :D

pytanie 3 - bylo juz powiedziane, ze bedzie mozna wplywac na klimat itp. planety. m'kay?

pytanie 5 - who cares?

widzisz ile niepotrzebnych pytan jest?
teraz wrzucaj przynajmniej moje o npc trace i cieniu sondy :>
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Maj 21, 2010, 12:25:23
Kogo obchodzi audio skoro wiekszosc gra bez dzwieku? Kogo obchodzi "cien" sond skoro nie przeszkadzaja w skanowaniu? O npc trade bylo mowione od dawna - maja dazyc do calkowitego oddania marketu w rece graczy (pytania moze byc zasadne jedynie w kontekscie "czy juz teraz").
Widzisz jak latwo podsumowac interesujace kogos zagadnienia?
@p3 powiedziales jedynie o wplywaniu na klimat, a chodzi o randomowe eventy wplywajace na to co sie na planecie dzieje (aka przychod iskow ;D)
@p4/5 najwyrazniej jednak ktos chce wiedziec
@p6 a co kogo dust obchodzi w tym wypadku? Chodzi o poszerzenie mozliwosci PI dla nas.
Jak zwykle FAIL o poranku - idz po kawe ;/
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 21, 2010, 13:22:05
Cytuj
Kogo obchodzi "cien" sond skoro nie przeszkadzaja w skanowaniu?
mnie ten cien bardzo przeszkadza jak skanuje ponizej poziomu slonca - nie widac wtedy "suwakow" prob.
Cytuj
Kogo obchodzi audio skoro wiekszosc gra bez dzwieku?
a dlaczego wiekszosc gra bez dzieku? :>
od jak dawna wiadomo, iz dzwiek w eve moze ( ba nawet to robi) powodowa problemy
Cytuj
maja dazyc do calkowitego oddania marketu w rece graczy (pytania moze byc zasadne jedynie w kontekscie "czy juz teraz")
ale jak np. bedzie ze skillbookami? sami je bedziemy produkowac?

Cytuj
@p3 powiedziales jedynie o wplywaniu na klimat, a chodzi o randomowe eventy wplywajace na to co sie na planecie dzieje (aka przychod iskow )
bedziesz mogl tak za*bac planete, ze nic na niej nie wyrosnie i gowno bedziesz mial. a random event moze byc taki, ze masz zajefajna planete, wpadnie jakis typo, pusci baka (nuka) i ci ja tak za*bie, ze nic na niej niewyrosnie :D
masz swoj przychod isk :P

Cytuj
@p4/5 najwyrazniej jednak ktos chce wiedziec
to ja w takim razie chce wieciedz czy bede mogl damsel uzywac w pleasure hubie. a tak serio, to ktos pytal dla jaj.

Cytuj
@p6 a co kogo dust obchodzi w tym wypadku? Chodzi o poszerzenie mozliwosci PI dla nas.
dust akurat ciebie interesuje, bo dust bedzie uzywany do przejmowania planeta (aka sova). planety beda tak rozwijane, iz bedziesz mogl dokupywac obrone naziemna i podobne. dodatkowo bedziesz mogl sobie wplywac na klimat itp. przyklad : chcesz miec wiecej lodu czy wody? zmniejsz temperature planety. itp itd i te sme.
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 21, 2010, 22:42:12
ale jak np. bedzie ze skillbookami? sami je bedziemy produkowac?
Zabawne, ale pomyślałem o tym samym  :D Pewnie trzeba będzie uzyskać tytuł profesora na jakiejś akademii (UA?  ;D) i wtedy w katedrze naukowej opracować sobie książeczkę (btw. ciekawe, co z plagiatami  :D)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 21, 2010, 23:42:35
ja chce zobaczyc jak gracze produkuja bpo  :2funny:

co sie wtedy stanie z bpc?  :buck2:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Maj 22, 2010, 09:04:04
Zabawne, ale pomyślałem o tym samym  :D Pewnie trzeba będzie uzyskać tytuł profesora na jakiejś akademii (UA?  ;D) i wtedy w katedrze naukowej opracować sobie książeczkę (btw. ciekawe, co z plagiatami  :D)
Ależ to proste... bedzie jak w średniowieczu, ręczne przepisywanie z oryginałów  :2funny: No i trzeba będzie byc koniecznie Amarrem, w końcu tradycję trzeba kontynuować (klasztory, mnisi itp)  ;D
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 22, 2010, 10:39:05
ja juz widze suicide attacking, jak jakis gosciu bedzie mial "mining skillbook" w iteronie  :2funny:
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Maj 22, 2010, 12:19:28
Ktorej czesci nie zrozumiales?
Cytuj
3. Is the planetary interaction feature going to upgrade (not talking about DUST, but for instance creating housing estates, population control, random planetary events like storms, employee strikes, pve missions availble from PI)
Wiekszosc gra bez dzwieku bo na dluzsza mete (aka tydzien do miesiaca) staje sie on nudny i upierdliwy. Fakt ze ludzie miewaja jakies problemy jest dodatkiem.
Also gowno obchodzi mnie PI DUST i SOVy - to nie civilization czy jakies tycoony ;/
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: AerP w Maj 22, 2010, 13:39:46
czy maja zamiar zmienic wyglad aeona?
nie wiele osob nim lata i nie jest to tak powszedni statek jak scorp ale wyglada tragicznie. tak jak by ktos przecial go na pol. wstyd sie tym pokazywac gdziekolwiek
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 22, 2010, 15:15:48
Ktorej czesci nie zrozumiales? Wiekszosc gra bez dzwieku bo na dluzsza mete (aka tydzien do miesiaca) staje sie on nudny i upierdliwy. Fakt ze ludzie miewaja jakies problemy jest dodatkiem.

Ja tam latałem z dźwiękiem do zeszłego miesiąca. Latanie bez kończy się tak: http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=45635 (http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=45635)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Maj 22, 2010, 19:26:42
Ja tam latałem z dźwiękiem do zeszłego miesiąca. Latanie bez kończy się tak: http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=45635 (http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=45635)
"Could not locate remote server
You tried to access the address http://kb.c0ven.pl/?a=home, (http://kb.c0ven.pl/?a=home,) which is currently unavailable."
Hum no nie spodziewalem sie takich problemow :)
Tytuł: Odp: Tyrannis - pytanka
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 22, 2010, 19:48:22
Ależ to proste... bedzie jak w średniowieczu, ręczne przepisywanie z oryginałów  :2funny: No i trzeba będzie byc koniecznie Amarrem, w końcu tradycję trzeba kontynuować (klasztory, mnisi itp)  ;D
LOL. Tak, a potem i tak zjawi się inkwizycja i spali ich na stosie za herezję, jaka jest w tych skillbookach  ;D