Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: pticu w Kwiecień 28, 2010, 08:37:08

Tytuł: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Kwiecień 28, 2010, 08:37:08
Mozemy nieco usystematyzowac nasza wiedze w zakresie dzialania na planetach w nowym dodatku TYRANNIS.
przekopujac sie przez fora znalazlem informacje o planetach w eve:

Ogolna liczba planet

Planet (Gas)23754
Planet (Ice)11251
Planet (Storm)8170
Planet (Barren)8113
Planet (Temperate)7284
Planet (Lava)6473
Planet (Oceanic)1256
Planet (Plasma)943
Planet (Shattered)9
Highsec:

Planet (Gas)3140
Planet (Ice)1589
Planet (Temperate)1407
Planet (Barren)1064
Planet (Storm)1062
Planet (Lava)795
Planet (Oceanic)171
Planet (Plasma)127
Planet (Shattered)0
Lowsec:

Planet (Gas)3199
Planet (Ice)1470
Planet (Storm)1116
Planet (Barren)1032
Planet (Temperate)912
Planet (Lava)872
Planet (Oceanic)168
Planet (Plasma)131
Planet (Shattered)1
Nullsec:

Planet (Gas)9870
Planet (Ice)4690
Planet (Storm)3395
Planet (Barren)3343
Planet (Temperate)2911
Planet (Lava)2804
Planet (Oceanic)511
Planet (Plasma)386
Planet (Shattered)6
Wormholes:

Planet (Gas)7545
Planet (Ice)3502
Planet (Barren)2674
Planet (Storm)2597
Planet (Temperate)2054
Planet (Lava)2002
Planet (Oceanic)406
Planet (Plasma)299
Planet (Shattered)2

jak widac jest ich dosc sporo  :knuppel2:

spora ilosc produkcji wymaga grzebania na 2 i wiecej planetach

Extractables T0   "planets"
Autotrophs   "T"
Aqueous liquids   "G S B I O T"
Base Metals   "G S B I L P"
Carbon Compunds   "B O T"
Complex Organisms   "O T"
Felsic Magma   "L"
Heavy Metals   "I L P"
Ionic Solutions   "G S I"
Micro Organizms   "B O T"
Noble gas   "G S"
Noble Metals   "B I P"
Non-Cs Crystals   "L P"
Planktic Colonies   "O"
Reactive Gas   "G"
Suspended Plasma   "S L P"

Basic Indy T1   input 1   "planets"
Bacteria   T0 - Micro Organism   "B O T"
BioFuels   T0 - Carbon Compounds   "B O T"
BioMass   T0 - Planktic Colonies   "O"
Chiral Structures   T0 - Non-CS crystals   "L P"
Electrolytes   T0 - Ionic Solutions   "G S I"
Industrial Fibers   T0 - Autotrophs   "T"
Oxidizing Compound   T0 - Reactive Gas   "G"
Oxygen   T0 - Noble Gas   "G S"
Plasmouds   T0 - suspended plasma   "S L P"
Precious Metals   T0 - Noble Metals   "B I P"
Protiens    T0 - Complex Organisms   "O T"
Reactive Metals   T0 - base metals   "G S B I L P"
Silicon   T0 - Falsic Magma   "L"
Toxic Metals   T0 - Heavy Metals   "I L P"
Water   T0 - Aqueous Liquids   "G S B I O T"


Basic Indy T2   Input 1   Input 2   "planets"
BioCells   T1 - BioFuels - B O T   T1 - Precious Metals - B I P   "B, O-I, O-P, T-I, T-P"
Construction Blocks   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   T1 - Toxin Metals - I L P   "I, L, P"
Consumer Electronics   T1 - Toxin Metals - I L P   T1- Chiral Structures -  L P   "L, P"
Coolant   T1 - Electrolytes - G S I   T1 - Water -G S B I O T   "G,  S, I"
Enriched Uranium   T1 - Precious Metals - B I P   T1 - Toxin Metals - I L P   "I, P, B-L"
Fertilizer   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Proteins - O T   "O, T"
Gene Enha Livestock   T1 - Protiens - O T   T1 - Biomass - O   "O"
Livestock   T1 - protiens - O T   T1 - Biofuels - B O T   "O, T"
Mechanical Parts   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   T1 - Precious Metals - B I P   "B, I, P"
Microfiber shielding   T1 - industrial fibers - T   T1 - Silicon - L     "T-L"
Miniature electonics   T1 - Chiral structures - L P   T1 - Silicon - L     "L"
Nanites   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   "B, O-G, O-S, O-I, O-L, O-P, T-G, T-S, T-I, T-L, T-P"
Oxides   T1 - Oxidizing compound -  G   T1 - Oxygen - G S    "G"
Polyramids   T1 - Oxidizing compound -  G   T1 - Industrial Fibers - T   "G-T"
Polytextiles   T1 - BioFuels - B O T   T1 - Industrial Fibers - T   "T"
Rocket Fuel   T1 - Plasmoids - S L P   T1 - Electrolytes  - G S I   "S, L-G, L-I, P-G, P-I"
Silicate Glass   T1 - Oxidizing compound -  G   T1 - Silicon - L     "L-G"
Super Conductors   T1 - Plasmoids - S L P   T1 - Water -G S B I O T   "S, L-G, L-B, L-I, L-O, L-T, P-G, P-B, P-I, P-O, P-T"
Supertensile Plastics   T1 - Oxygen - G S    T1 - Biomass - O   "O-G , O-S"
Synthetic Oil    T1 - Electrolytes - G S I   T1 - Oxygen - G S    "G, S"
Test Cultures   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Water -G S B I O T   "B, O, T"
Transmitter   T1 - Plasmoids - S L P   T1 - Chiral Structures -  L P   "L, P"
Virul Agent   T1 - Bacteria - B O T   T1 - Biomass - O   "O"
Water Cooled CPU   T1 - Reactive Metals - G S B I L P   T1 - Water -G S B I O T   "G, S, B, I, L-O, L-T, P-O, P-T"


Adv Indy T3   input 1    Input 2   Input 3   "planets"
Biotech Research Reports   "Nanites - B, O-G, O-S, O-I, O-L, O-P, T-G, T-S, T-I, T-L, T-P"   "Livestock - O, T"   "Construction blocks - I, L, P"   "O-I, O-L, O-P, T-I, T-L, T-P"
Camera Drones   Silicate Glass - L-G   "Rocket Fuel - S, L-G, L-I, P-G, P-I"      "L-G"
Condensates   Oxides - G   "Coolant - G,  S, I"      "G"
Cryoprotectant solutions   "Test Cultures - B, O, T"   "Synthetic Oil - G, S"   "Fertilizer  = -O, T"   "O-G, O-S, T-G, T-S"
Data Chips   "Supertensile Plastics - O-G , O-S"   Microfiber Shielding - T-L      "O-G-T-L , O-S-T-L"
Gel-Matrix Biobaste   Oxides - G   "BioCells -B, O-I, O-P, T-I, T-P"   "Super Conductors - S, L-G, L-B, L-I, L-O, L-T, P-G, P-B, P-I, P-O, P-T"   "G-B-S , G-P-O, G-P-T"
Guidance Systems   "Water-Cooled CPU - G, S, B, I, L-O, L-T, P-O, P-T"   "Transmitter - L, P"      " L-O, L-T, P-O, P-T"
Hazmat detection systems   Polytextiles - T   Viral Agent - O   "Transmitter - L, P"   "T-O-L , T-O-P"
Hermetic Membranes   Polyramids - G-T   Gen Enh Livestock - O      "G-T-O"
High-Tech Transmitter   Polyramids - G-T   "Transmitter - L, P"      "G-T-L, G-T-P"
Industrial Explosives   "Fertilizer - O, T"   Polytextiles - T      "T"
Neocoms   "BioCells - B, O-I, O-P, T-I, T-P"   Silicate Glass - L-G      "L-G-B"
Nuclear Reactors   Microfiber shielding - T-L   "Enriched Uranium - I, P, B-L"      "T-L-I, T-L-P, T-L-B"
Planetary Vehicles   "Supertensile Plastics - O-G , O-S"   "mechanical parts - B, I, P"   Miniature electronics - L   "L-B-O-G, L-B-O-S, L-I-O-G, L-I-O-S, L-P-O-G, L-P-O-S"
robotics   "Mechanical Parts - B, I, P"   "Consumer Electronics -L, P"      "P"
Smartfab units   "construction blocks - I, L, P"   miniature electronics - L      "L"
SuperComputers   "Water-Cooled CPU - G, S, B, I, L-O, L-T, P-O, P-T"   "Coolant - G,  S, I"   "Consumer Electronics -L, P"   "P-I, P-S, P-G, L-I, L-S, L-G"
Synthetic Synapses   "Supertensile Plastics - O-G , O-S"   "test cultures -B, O, T"      "O-G, O-S"
Transcranial Microcontroller   "BioCells - B, O-I, O-P, T-I, T-P"   "Nanites - B, O-G, O-S, O-I, O-L, O-P, T-G, T-S, T-I, T-L, T-P"      "B, O-I, O-P, T-I, T-P"
Ukomi Super Conductro   "Synthetic Oil - G, S"   "Super Conductors -S, L-G, L-B, L-I, L-O, L-T, P-G, P-B, P-I, P-O, P-T"      "S, L-G, P-G"
Vaccines   "Livestock - O, T"   Viral Agent - O      "O"


Adv Indy T4   Input 1   input 2   input 3   "planets"
Biotech Prototype   Camera Drones - L-G   "Nuclear Reactors -T-L-I, T-L-P, T-L-B"   Hermetic Membranes -G-T-O   "G-T-O-L- (I,P,B)"
Cerebrographic Composits   "Gel-Matrix biopaste - G-B-S , G-P-O, G-P-T"   "Hazmat Detection Systems - T-O-L , T-O-P"   "Planetary Vehicles -L-B-O-G, L-B-O-S, L-I-O-G, L-I-O-S, L-P-O-G, L-P-O-S"   "T-O-P-G-L"
Cybergenetic Catalyst   Condensates - G   Robotics - P   Bacteria - B O T   "G-P-B, G-P-O, G-P-T"
Medtekk Recursion Pump   Water - G S B I O T   SmartFab Units - L   Vaccines - O   "L-O"
Nano-Factory   Industrial Explosives - T   "Ukomi Super Conductors - S, L-G, P-G"   Reactive Metals - G S B I L P   "T-S"
Neural Interface   "synthetic synapses - O-G, O-S "   "guidance systems -  L-O, L-T, P-O, P-T"   "transcranial microcontrollers -B, O-I, O-P, T-I, T-P"   "O-S-P"
Psychosocial Telemetrics   Neocoms - L-G-B   "Data chips - O-G-T-L , O-S-T-L"   "High-Tech Transmitters - G-T-L, G-T-P"   "L-G-T-O-B"
Wetware Mainframe   "Supercomputers -P-I, P-S, P-G, L-I, L-S, L-G"   "Biotech Research Reports -O-I, O-L, O-P, T-I, T-L, T-P"   "Cryptoprotectant Solution -O-G, O-S, T-G, T-S"   "O-G-P, O-G-L, O-S-P, O-S-L,  T-G-L, T-G-P, T-S-L, T-S-P"

jak widac mozliwosci wiele, ale i zasieg dzialania spory, nie zawsze mamy w systemie planety o wymaganym profilu wydobycia.
czesc ludzi mieszkajacych w Wh zapewnie ucieszy informacja, ze bedzie mozna wydobywac i produkowac paliwko do posow :)
jedna "industry facility" w zaleznosci od technologii ( 3 poziomy) zapewni nam pradu na spora ilosc jednostek wydobywczych, skile tez jakos nie powalaja, jest ich ledwie 3 o ranku 1-3-5



patch na sis wazy 252 mega, drugi dzis 7.2 mega
cdn...
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 28, 2010, 08:56:18
Dobra robota Pticu  O0 O0

6 planet typu S, ktoś zna ich lokalizacje ?
Trzeba by pogrzebać w tej bazie danych co ją CCP kiedyś udostępniło.

Edit
Dotlan ma te info jak zwykle chyba mu pośle jakieś iski  :)
http://evemaps.dotlan.net/region/planets (http://evemaps.dotlan.net/region/planets)

Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Kwiecień 28, 2010, 09:02:37
problem w tym, ze planet typu S sa 2 rodzaje :)

Shattered - 9
Storm - 8170

nie wiem tylko o ktore chodzilo autorowi piszac S :D

bo jesli chodzi o planety Shattered to bedzie walka :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 28, 2010, 09:06:09
No jeśli będzie ograniczona ilość zasobów z nich a popyt na nie będzie duży to będzie ogień tak samo jak na highendach  :D

Jedna jest w zasięgu skoku dreda z 4gq hrhr chociaż to raczej nic nie pomoże w ewentualnym męczeniu konkurencji.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Kwiecień 28, 2010, 09:08:16
na orbitach niektorych planet sa poustawiane jakby magazyny ( nie podam nazwy bo DT jest na sisi :P ) jeszcze nie obczailem transportu na orbte i z orbity.

prawda jest jak niedawno ktos pisal w innym watku, ze odleglosc miedzy jednostkali wydobywczymi/produkcyjnymi/magazynami ma kolosalne znaczenie, im dluzsza trasa tym wiecej pradu nam zabiera
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 28, 2010, 09:14:12
O czyli jest coś na orbicie co można rozwalić ?
To bardzo miła informacja  :P :P :P
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Kwiecień 28, 2010, 09:18:45
nie wiem czy mozna to rozwalic, jest to cos w rodzaju stacji, gdzie kazdy chyba ma swoj kawalek piwnicy :)
jak sisi wstanie to sprawdze czy da sie to zabic :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 28, 2010, 09:18:54
Chodzi o Storm planets.

I na sisi zmieniono dystrybucję planet w tym patchu, to samo może nastąpić na TQ.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 28, 2010, 09:47:23
No jeśli będzie ograniczona ilość zasobów z nich a popyt na nie będzie duży to będzie ogień tak samo jak na highendach  :D
Póki co "S" mają "redundancję" w innych typach, więc o ile tylko się nie okaże, że ilość surowcach na zastępnikach nie będzie znikoma to nie powinno być wielkiej tragedii.

Jedna jest w zasięgu skoku dreda z 4gq hrhr chociaż to raczej nic nie pomoże w ewentualnym męczeniu konkurencji.
Oczywiście, że powinno pomóc - zawsze możesz niszczyć transporty - ktoś to musi odbierać (cloak FTW !).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 28, 2010, 09:55:40
Oczywiście, że powinno pomóc - zawsze możesz niszczyć transporty - ktoś to musi odbierać (cloak FTW !).
E z tym raczej nie będzie problemu zwłaszcza w NPC 0.0, zależy jeszcze o jakich objętościach mówimy ale jak wejdzie do viatora  to ninja zawsze ktoś to wyciągnie.

Ciekawie się zacznie jeśli, będzie potrzeba frachta ale nawet wtedy jak ktoś jest ostrożny to zrobi sobie ninja akcje w jakimś dziwnym TZ i tyle.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 28, 2010, 10:01:11
Ja wiem, że nie da się wszystkich transportów wyłapać. A co do objętości to popatrz ile ma objętości paliwo do POSa (i nie mam na myśli lodowej frakcji).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 28, 2010, 10:14:58
Popatrzcie na objętości CC.

Nawet Iteron V będzie overkillem. Interakcja z planetami ma być łatwodostępna, więc w hisecu byle n00b, który dostanie indyka za tutorial (i przedłuży konto, żeby w tego indyka wsiąść) będzie już coś mógł zdziałać.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 28, 2010, 10:22:08
No wiem, to wcale nie było duże z tego co pamiętam to oxygen jedynie sporo zajmował resztę sie upychało w zakamarkach ładowni.

Dlatego myślę, że jak ktoś będzie w miarę regularnie odbierał to transport ship mu spokojnie starczy.

Inną sprawą będzie to co się dzieje w środku łańcucha produkcyjnego czy tam nie pojawią się jakieś produkty o sporej objętości które trzeba będzie między planetami przewieźć.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Kwiecień 28, 2010, 10:43:29
ale z tego co ja widziałem to te kontenery są wystrzeliwane na ss przy planecie i pokazują ci sie w jurnalu czy gdzieś tam
nie wiadomo czy będzie to można wyskanować i stać sobie przy takiej puszcze czekając aż indyk przyleci
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 28, 2010, 10:47:33
Nie będzie można, bo puszkę zobaczysz na skanerze dopiero jak indyk warpnie na grid z tą puszką.

To jest jednak ten prostszy i jednokierunkowy sposób transportu (z planety w kosmos), oprócz tego będzie jeszcze system dwukierunkowy i ten chyba będzie można kampić (coś jak mała stacja).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Kwiecień 28, 2010, 10:57:16
Przecież na planetę się warpuje tak jak na moon - w to samo miejsce.

Edit:
30d zapas (nie licząc lodowej frakcji) to około 16k m3 objętości dla med faction POSa. Dla L-ki zaczyna być ciasno.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Kwiecień 28, 2010, 11:59:12
a tak na powaznie pytanie do ludzi: planujecie w to wejsc?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 28, 2010, 12:01:47
Przecież na planetę się warpuje tak jak na moon - w to samo miejsce.

Ale kontener będzie w losowym miejscu, warpin' na niego pojawi się w journalu.

Tak, chcę w to wejść, bo jest to jedna z niewielu dziedzin, gdzie "młodszy" ma szansę startu z tego samego poziomu co stary gracz.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 28, 2010, 12:04:31
Ja też chyba wejde bo lubie semi-pasywne źródła dochodu  >:D
Oczywiście wszystko będzie zależeć od isków...
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Kwiecień 28, 2010, 12:05:25
a tak na powaznie pytanie do ludzi: planujecie w to wejsc?

wszystko zalezy od kasy, jelsi bedzie oplacalne to kazdy rozsadnie myslacy bedzie chcial zarobic:)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Kwiecień 28, 2010, 14:22:50
struktury na orbitach to cargo linki
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Kwiecień 28, 2010, 14:32:23
Odnosnie tych planet shatered to walki chyba nie bedzie bo narazie nie bedzie mozna rozwalic instalacji innych userow ... a ilosc userow na planecie bedzie wplywac na wydobycie tak ?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Jededdiah Brown w Kwiecień 28, 2010, 15:02:07
Odnosnie tych planet shatered to walki chyba nie bedzie bo narazie nie bedzie mozna rozwalic instalacji innych userow ... a ilosc userow na planecie bedzie wplywac na wydobycie tak ?

tak właśnie będzie. Rozwalić się nie da ponieważ każdy user to osobna instancja na planecie. Ciekawe czy będzie możliwość spradzenia ilości "pijawek" na planecie, aby uniknąć wbijania się w miejsca już mocno plądrowane.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Kwiecień 28, 2010, 16:24:27
juz jest cos takiego zrobione .... ppm w planetary view i masz show/hide other ppl structures
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 08, 2010, 18:37:53
A jest może jakaś miła tabelka pokazująca co i z czego się produkuje? W sensie chainów produkcyjnych?
I ciekaw jestem, czy rozkład planet będzie taki jak na sisi, czy też zrobią redystrybucję, żeby każdy na starcie miał te same informacje niezależnie czy siedział na sisi czy nie...
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Maj 08, 2010, 18:57:21
A jest może jakaś miła tabelka pokazująca co i z czego się produkuje? W sensie chainów produkcyjnych?
I ciekaw jestem, czy rozkład planet będzie taki jak na sisi, czy też zrobią redystrybucję, żeby każdy na starcie miał te same informacje niezależnie czy siedział na sisi czy nie...

mogę ci excela podesłać :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 08, 2010, 19:01:45
mogę ci excela podesłać :)
Będę dźwięczny ;)
xarthias na gmailu :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Maj 08, 2010, 21:32:09
Mam nadzieje ze nie wyjdzie z tego babol na miare balansowania moon poo.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 09, 2010, 11:04:37
Jeszcze nie obliczałem tego, jaki cykl wykopalisk trzeba ustawić, żeby wyprodukować dzienne paliwo do POSa, ale "na oko" wygląda na to, że aby zmieścić się w dziennej normie, to albo:
- trzeba będzie ustawić extractory na 5 godzin (przy mniejszej liczbie extractorów). To wydobycie półgodzinne to chyba jest tylko w ramach "szybkiego" uzupełnienia brakujących materiałów (bo chyba nikt nie będzie co pół godziny wchodził, skanował i ustawiał wszystkiego od nowa :uglystupid2:)
- albo wybrać najdłuższe wydobycie, ale to chyba tylko w przypadku posiadania dużej ilości extractorów jednego typu i to na co najmniej 2 planetach.
Jeśli ktoś liczył już może, jaka opcja będzie wymagana, żeby zapewnić sobie mniej więcej miesięczne paliwo do POSa, to byłbym wdzięczny za info  :D
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Maj 10, 2010, 11:41:58
z tego co jest teraz na sisi i biorac pod uwage ceny z tq to na tym ficzerze raczej majatku sie nie dorobi .... chyba ze ceny NPC matsow do produkcji t2 + pos fuel zdrozeje jakies 10x ;)

Ez.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 10, 2010, 12:03:49
Dokładnie, i dlatego myślę, że cena pójdzie do góry.

Powiedzmy oxygen którego myślę, że New Eden zużywa naprawdę duże ilości bo to posy przepalają mocno - teraz kosztuje w okolicach 80 isk/szt
Z jednej fabryczki na godzine masz 40 oxygenu co daje ci zarobek - 3 200 isk /h , 76 800/dobe, 2 304 000 isk/miesiąc(30 dni) przy założeniu że ta fabryczka pracuje non stop.
Powiedzmy, że postawisz 10 takich fabryczek i ze 30 extraktorów(extraktory wtedy muszą chodzić na 24h w 0.0 z tego co patrzyłem) żeby to obsłużyć no to ci się zrobi 23 mln.
Komu się będzie chciało codziennie klikać przez 10-15 min a potem się pieprzyć z wywozem tego za 20 mln... To już wole na paski polecieć i klepnąć pare ratów i mam lepszy zysk.

Nikt się nie będzie smrodził za taką kase, i jeśli do tego mam racje i będzie duży popyt na ten materiał to cena będzie musiała iść do góry. Na marginesie przy takiej masówce, to się nagle zrobi dużo wożenia bo oxygen waży 1m3, czyli z 10 fabryczek pracujących non stop 9.6k m3 na dzień.

Z drugiej strony mamy np. robotics którego wychodzi o ile się nie mylę 5/cykl czyli 10/h i które obecnie kosztuje koło 6k/sztuka. Też jest paliwem do posów więc wydaje mi się, że też będzie popyt na to. Dla takiego roboticsa zysk z jednej fabryczki przy dzisiejszych cenach to: 60k isk/h, 1,44 mln isk / dobe, 43 mln isk /miech.

Powiedzmy że na wypasionych komandach będziesz mógł postawić kilka takich chainów i wtedy nawet przy dzisiejszych cenach za semi afk robote zysk zacznie być interesujący.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 10, 2010, 13:20:28
Roboticsy używa się też do produkcji T2 więc rynek zbytu jakby większy = popyt większy => cena będzie szybciej rosła od oxygenu.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 10, 2010, 13:27:13
zastanowmy sie nad wykramieniem posa

przyklad:
True Sansha Large Control Tower

paliwo:
Coolant: 5
Mechanical Parts: 5
Oxygen: 16
Robotics: 1
Enriched Uranium: 4
Helium Isotopes: 338
Heavy Water: 0
Liquid Ozone: 0

i jedziemy:
COOLANT - potrzebujemy ELECTROLYTES  i WATER.
ELECTROLYTES otrzymamy w basic indy z Ionic Solutions dostepny na planetach ICE, STORM i GAS
WATER otrzymamy w basic indy z Aqueous Liquids dostepny na planetach GAS, STORM, BARREN, ICE, OCEANIC, TEMPERATE

MECHANICAL PARTS - potrzebujemy REACTIVE METAL I PRECIOUS METAL
REACTIVE METAL otrzymamy w basic indy z BASE METAL dostepny na planetach  GAS, STORM, BARREN, ICE,  LAVA, PLASMA
PRECIOUS METAL otrzymamy w basic indy z NOBLE METAL dostepny na planetach BARREN, ICE, PLASMA

OXYGEN potrzebujemy NOBLE GAS
NOBLE GAS dostepny na planetach GAS i STORM i przerabiamy w basic indy bez miksowania



cdn... chyba ze ktos ma juz to rozpisane :) najpierw rozpiszemy materialy a potem bedziemy liczyc :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 10, 2010, 14:21:58
Mam w domu link do fajnego diagramu kołowego który ruscy zrobili po robocie podlinkuje go.

Popełniłem też niewielki arkusz ze szczyptą VBA który coś tam potrafi. Z tym że go nie kończyłem bo nie wiem co tam w końcowej wersji pathu wymyślą. Znajdę chwile czasu to może dokończę to co mam (raw->t1->t2) i wrzucę gdzieś.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Maj 10, 2010, 14:48:40
Jesli nie bedzie mozna na tym ficzerze zarobic +- 50kk dziennie to pewnie nikomu nie bedzie sie chcialo klikac w te planetki, bo pewnie z 5 planet bedziesz mial z 60 extraktorow a skanowanie resourceow trwa jakies 2-3 sec na kazdym ... Niby jest extraction time 5d ale wsumie sie zbiera 10% wiecej resourcow niz za 1d wiec to jest totalnie nie oplacalne.

Pozatym w obecnych chainach produkcyjnych nie mozna z jednej planetki zrobic t4 wiec dochodzi latanie miedzy nimi.

Mozna tez wstepnie policzyc sobie income bo sa BPO na na przyklad POSy. Na Duzego trzeba zdaje sie 15 kazdego materilu t4 (jest 8 roznych materialow).  W tej chwili duzy pos kosztuje 300kk / 120 = 2.5kk srednio za sztuke t4 ... dziennie mozesz wyprodukowac na jednej planecie 2 sztuki t4 max.

Moze jak duzy POS bedzie kosztowal 1kkk to nie bedzie tyle POS warfare :P

Ez.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 10, 2010, 14:50:29
Eee... T4?? Czy Tier4? Bo to drobna różnica :P
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Maj 10, 2010, 14:51:53
t4 = tier4 :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 10, 2010, 16:21:33
Obiecany link:http://1den.ru/eve_planets_l.png

(http://1den.ru/eve_planets_l.png)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 10, 2010, 16:31:22
co za massakra :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 10, 2010, 16:42:20
w dodatku musisz na cyferki patrzec nie na to co jest pod spodem ;p
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Loc0 w Maj 10, 2010, 19:22:40
t4 = tier4 :)
Bladzisz :)
bs gejente tier2 to megas, bsy gejente t2 to sin (na hullu tier1 dominixa)/ kronos (na hullu tier2 megasa)
tier3 masz hyperiona tier4 nie istnieje :)
czyli tiery to gradacja rzad/poziom, z tym ze w eve t2 nie jest skrotem od tier2
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 10, 2010, 21:27:30
W załączniku arkusz który zmajstrowałem, można się pobawić.
Wersja że tak powiem bardzo wczesna nawet specjalnie nie debugowałem bo i tak nie wiadomo co CCP wymyśli w końcowym pathu.

Trzeba zezwolić na VBA w zabezpieczeniach. Kod możecie sobie pooglądać żadnych trojanów czy syfów tam nie ma.
Jak ktoś ma uwagi to mile widziane.

edit
Aha, nazwy planet są dość ważne bo używam ich potem przy optymalizacji tabelek żeby nie wypluwał powtarzających się wyników. Zrobione to jest na prostej sumie kontrolnej więc jak wpiszecie te same nazwy planet przy różnych typach to wam bzdury zaczną wychodzić.

edit2
Arkusz pokazuje do raw->t2->t3, będę miał czas to dorobię jeszcze t4...
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Maj 10, 2010, 21:31:58
Obiecany link:http://1den.ru/eve_planets_l.png



ta gra staje sie coraz bardziej skomplikowana  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Racjel w Maj 10, 2010, 21:47:11
ta gra staje sie coraz bardziej skomplikowana  :uglystupid2:

To chyba dobrze
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Maj 10, 2010, 22:08:35
W sumie ta lista z planetami niewiele mówi - dołożyłem produkty do tego żeby było widać co skąd.

Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Maj 10, 2010, 22:56:45
kolejne tipsy z PI:

+ obrabiac swoje planetki zdaje sie ze mozna z kazdego miejsca :)
+ w systemach 0.0 jest 4-5x wiecej stuffu na planetkach niz 0.6 (co prawda testowane tylko w jednym systemie 0.0 i 0.6 ale zawsze cos)

NPC 0.0 to super miejsce do ninja PI :)

Ez.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 11, 2010, 00:52:18
bedzie kampienie cargo linkow jak nic :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Maj 11, 2010, 11:07:04
robienie paliwa do posów i tego wszystkiego będzie upierdliwe i czasochłonne. Skanowanie planety nie trwa 2 sek, tylko z 10s a potem 15 trzeba czekać na zatwierdzenie. Sensowna produkcja zaczyna się przy skanowaniu co 5h a żeby robić to co 24h potrzebne jest comand center elite.
paliwa do posów nie będzie sie opłacało produkować raczej długo...  ludzie sobie zapasy porobią na lata, pozatym ma być podobno jakiś okres przejściowy więc npc będą towar sprzedawać po obecnych cenach, co sprawia że z PI nie da się uzyskać jakiegokolwiek sensownego przychodu.

Robiłem sporo testów, na dzień można wyprodukować sensownie: 100 enriched uranium / z 1 planetki - to jest 500k.
komu się bedzie chciało w to bawić..? zreszta może nie ogarniam tych planet, wziąłem prosty produkt, ale tego też musi ktoś naprodukować


         
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Maj 11, 2010, 11:32:26
Czy naprawdę trudno jest zrozumieć, że jeśli zlikwidują NPC sell ordery, a ludziom się nie będzie tego chciało tego produkować, to podaż będzie malutka, przy zachowanym ogromnym popycie i ceny polecą do góry jak rakieta? Oczywiście, wtedy stanie się to bardziej opłacalne, więcej ludzi zacznie to robić i ceny ustabilizują się w końcu na przyzwoitym poziomie. Naprawdę, polecam poczytanie o podstawowych prawach działania rynku zanim zacznie się wydawać autorytarne sądy.

edit: odpowiedź pisana na szybko, więc trochę za ostra, więc wyjaśniam - tak, część ludzi porobi zapasy, ale bez przesady, w końcu, może za parę tygodni lub miesięcy musi to się zacząć opłacać. Pamiętacie płacz jaki był jak shuttle npce mieli przestać sprzedawać?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Maj 11, 2010, 11:41:34
Czy naprawdę trudno jest zrozumieć, że jeśli zlikwidują NPC sell ordery, a ludziom się nie będzie tego chciało tego produkować, to podaż będzie malutka, przy zachowanym ogromnym popycie i ceny polecą do góry jak rakieta? Oczywiście, wtedy stanie się to bardziej opłacalne, więcej ludzi zacznie to robić i ceny ustabilizują się w końcu na przyzwoitym poziomie. Naprawdę, polecam poczytanie o podstawowych prawach działania rynku zanim zacznie się wydawać autorytarne sądy.

to jest troll post or smt? przeciez kolega napisal ze bedzie okres przejsciowy z NPC sell orderami co spowoduje na ten czas zamrozenie cen tak?. Druga sprawa to zapasy ... osobiscie sobie zrobilem zapasy do POSa na dwa lata, a nie jestem odosobniony :)

.... trudniej sobie zrobic zapasy Posow i labow bo to drozsze zabawki a tego tez idzie a bedzie robione z PI ...

Ez.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 13, 2010, 12:57:14
Kilka pytan:
1. Skille?
2. Ile baz na postac?
3. Ile baz na planete?
4. Ile kosztuja moduly?
5. Jest jakas lista modulow?
6. Jakies tutoriale?
7. Kiedy to wchodzi? :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 13, 2010, 19:08:10

Jakbyś czytał devblogi to nie zadawałbyś takich pytań.
Ad.7. W wersji podstawowej już 18 maja :P
Ad.6. Może
Ad.5. Na SISI masz możliwość sprawdzić co jest planowane.
Ad.4. O ile wiem kosztują tylko CC
Ad.3. Nie słyszałem o limitach, poza jednym - 1 char może mieć max 1 CC na planetę.
Ad.2. Tyle na ile pozwolą skille - na początek max 6
Ad.1. W devblogu są podane, co najmniej 2.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Maj 17, 2010, 07:18:23
Powiązanych z PI skilli jest 5(zacznik). W tej chwili na sisi nie trzeba 'wisiec' przy planecie zeby sie nia bawic - wystarczy kliknac na neocomie ta ikonke od produkcji.. tam jest zakladka PI z lista wszystkich baz. Dzieki temu mozna robic na dowolnej stacji wszystko za wyjatkiem stawiania bazy od nowa(ale to pewnie jeszcze zmienia). Szaro to widze zeby sie wyrobili na 22-go ze wszystkimi bugami PI :-X
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 17, 2010, 09:07:52
A co ma być 22-go?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 17, 2010, 09:34:59
No właśnie nic, bo dodatek wychodzi 26.05, a PI dostępne będzie dopiero 8.06.

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=762 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=762)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 17, 2010, 11:56:28
Wszystko bedzie 26-tego, jedynie moduly wejda na market 8-mego :P
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 17, 2010, 13:36:58
I co zrobisz bez PCC?

Cytuj
Mark your calendars: the great land rush begins when Tranquility opens after our normal downtime on June 8, 2010.

Jeszcze raz

Cytuj
June 8, 2010
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Maj 17, 2010, 14:12:45
A co zrobisz bez skili na PCC?

JM
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 17, 2010, 18:51:35
I co zrobisz bez PCC?

Jeszcze raz

to, ze nie bedzie modulow, nie zmienia, ze nie bedzie planetary interaction :>
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: wykszyknik w Maj 19, 2010, 12:39:05
Kilka pytan:
1. Skille?
2. Ile baz na postac?
3. Ile baz na planete?
4. Ile kosztuja moduly?
5. Jest jakas lista modulow?
6. Jakies tutoriale?
7. Kiedy to wchodzi? :)

1).Jest 5 Skili tak jak na screenach wyżej.
2). Na max skilach możesz mieć 6 baz.
3). Jedna główna baza na planete (inaczej zwane benidze chyba cc).
4). Najdroższy moduł kosztuje 900k pozostałe od 50k do 250k. miejmy nadzieje ze nic się nie zmieni.
5). Narazie nie ale cała baza składa się z 5 typów modułów można zmieniać w nich produkt końcowy .
6). Tutoriale nie odpalają się automatycznie ale są.
7). Teoretycznie 23.5.2010, wczoraj na sisi znalazłem bardzo rażący bug więc moze znowu przełożą.
edycja:
dzienki mojej petycji przełożono plany na 26.05.2010 :) :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
a tych petycji odnośnie planet można by było napisaćjeszcze nie jedna  :2funny: :2funny: :2funny:
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Maj 21, 2010, 10:00:31
Za co odpowiada skill planetology i adv. pl.? Za ilość surowca wydobytego z extractorów?

Do czego służą launchpady? Wystrzelić urobek można z CC więc muszą coś więcej dawać. Tym bardziej przy swoich wymaganiach.

Można jakoś przetransportować materiały na planete do przeprocesowania? Na pewno można tylko jak?

Czy ilość konstrukcji na planecie jest ograniczona? 1xCC a reszta dowolnie?

Czy długość linii zaopatrzeniowych ma na coś wpływ?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 21, 2010, 10:09:26
Ilość Twoich konstrukcji na planecie ograniczają możliwości CC (CPU/PG jak w POSie). Długość linii zaopatrzeniowych ma wpływ (IMHO na czas dostarczania oraz zajętość CPU/PG w CC).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Templar Brave w Maj 21, 2010, 22:36:44
Za co odpowiada skill planetology i adv. pl.? Za ilość surowca wydobytego z extractorów?
Z tego, co pamiętam, to te skille pozwalają Ci na stawianie coraz bardziej zaawansowanych baz na planetach - skill na 5 = możliwość postawienia Elite Command Center, które oczywiście ma najwięcej CPU i Powergrida.
Poza tym (nie wiem czy akurat te skille) pozwalają Ci na zdalne ustawianie konstrukcji i modyfikację wydobycia na planetach. Z tego co pamiętam (bo już od pewnego czasu nie chce mi się ściągać nowych dodatków na SISI :D) to maksymalny zasięg modyfikacji wynosi 18 lat świetlnych.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: wykszyknik w Maj 25, 2010, 11:12:31
Za co odpowiada skill planetology i adv. pl.? Za ilość surowca wydobytego z extractorów?

Do czego służą launchpady? Wystrzelić urobek można z CC więc muszą coś więcej dawać. Tym bardziej przy swoich wymaganiach.

Można jakoś przetransportować materiały na planete do przeprocesowania? Na pewno można tylko jak?

Czy ilość konstrukcji na planecie jest ograniczona? 1xCC a reszta dowolnie?

Czy długość linii zaopatrzeniowych ma na coś wpływ?
1).na mój głupi rozum to odpowiada za ilość wydobytego surowsa, ale większość mądrych głów na sisi uwarza że dzieki tym skilom się lepiej skanuje tymczasem opis mówi co innego a po moim teście to ze skila z3 na 4 ilośc surowca wzrosła o jakieś5%:) co do advance nie wiem bo nie skilowalem tego skila
2). Dzięki lunchpadom nad planetą pojawia się swoisty magazyn do transportu z planety i na planete :)
3). Czytaj to co wyżej i dodaj nowy element do overview.
4). Jedynym ograniczeniem jest CPU i PG CC a pozatym dowoli.
5). Tak na zużycie CPU i PG im dłuższa linia tym więcej tego potrzeba a CPU i PG(w szczegulności PG) jest bardzo cenne na cc by ustawić jako tako wydajną produkcję.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: silvia w Maj 25, 2010, 21:19:39
jak duzy byl download na sisi?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: pticu w Maj 26, 2010, 01:22:40
2 ostatnie patche na sis byly zjebkane, mialo zajmowac 250 i 8 mega a 2x sciagalo mi calego klienta
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 26, 2010, 01:53:53
http://games.chruker.dk/eve_online/server_status.php (http://games.chruker.dk/eve_online/server_status.php)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Myziot w Lipiec 02, 2010, 12:56:51
Parę szybkich informacji dla tych, którzy chcą ujrzeć jakieś sensowne liczby ISKowe z planet:

Paliwo do POSów, liczby:
1. Jedna linia produkcyjna na cykl 23h wydobycia zapewnia dzienne zapotrzebowanie na paliwo do POSa np - prace non-stop przy wydobyciu minimum 1500 surowca na cykl:
a) 1 extractor - 1 processor (Oxygen)
b) drabinka 2 extractory, 2 basic processory, 1 adv. processor np. Coolant, Enriched uranium, mechanical parts
c) drabinka 4 extractory, 4 basic processory, 3 adv processory np. robotics

I paliwo generalnie mozna robic na jednej planecie. Może nie kazdy rodzaj, ale nei trzeba wozic miedzy planetami, zeby zrobic jakies paliwo

2. z 3 planet można produkować około 10-20 sztuk komponentu T4 dziennie, ktorych cena waha sie w okolicach 500k-3kk obecnie w zależnosci od komponentu. Ja obecnie produkuje komponent wart 1.0-1.5kk.

3. Czas, jaki poświęciłem do tej pory to:
a) 5h na rozbudowanie 4 planet
b) 8 minut dziennie na uruchamianie extractorów, ktore jak juz raz ustawilem, nie musze zmieniac i skanowac ponownie. Nie wiem, komu przyszedl do glowy pomysl, ze trzeba non stop skanowac i przestawiac... Chyba, ze jak sie zrobic tlok na planecie, to moze to inaczej wygladac.. Poki co od 4 dni nie przestawialem ani jednego budynku
c) 10 minut dziennie na import/export z Customs Office na/z planety i przewiezienie urobku

Podsumowanie.
1. Skillowanie - 12 dni
2. Jednorazowo zainwestowany czas - 5h na 4 planety, advanced CC
3. Dziennie zuzycie czasu: ~20minut
4. Zainwestowana kasa - 30kk
5. planowany zarobek z samej produkcji T4: 200-400kk/m-c (wiem, ze duzy rozstrzal, ale trudno teraz mi oszacowac, poniewaz moja produkcja nie jest super zoptymalizowana i oparłem to o obecne ceny JITA)
6. prócz tego produkuje 3 rodzaje paliwa z wolnej mocy produkcyjnej (1 dzienny POS: 1 coolant, 1 enriched uranium i 2 oxygen).

Łatwo policzyć ROI...

Dodam, że planety mam w NULL i wszystkie w jednym systemie.

Jeśli macie jakieś pytania - zadawajcie!
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Lipiec 02, 2010, 16:02:09
400 baniek / 30 dni = 13.333 banki.
13,33 baki / 1.55 banki (srednia cena rata w covenowie) = 8.6 rata ~ 9.
9 ratow to 3 do 8 paskow w zaleznosci od szczecia co dobrym shipem omiata się 5-6 minut.
(+szansa na true sanshe itd)

zmarnowany czas =  30*6minut = 180 minut w miesiacu
p.i = 20*30dni = 600 minut + logistyka (jita itd)

wiosek - pi to jest upierdliwe gówno które się kompletnie nie opłaca siedząc na 0.0.  :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: gregor40 w Lipiec 02, 2010, 16:27:06
Erm, podobają mi się te obliczenia, ale średnio 1.55 za rata? Gdzie tak jest?
Najdroższy Sansha Battleship to 1.7 Najtańszy 0.5. Do tego frejki, cruzy itp śmieci. Jakim cudem wychodzi średnia 1.55?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Racjel w Lipiec 02, 2010, 16:34:31
wiosek - pi to jest upierdliwe gówno które się kompletnie nie opłaca siedząc na 0.0.  :)

No i nikt cie nie zmusza byś śię tym zajmował.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: eX w Lipiec 02, 2010, 16:40:45
Co to za issue dzisiaj, że TQ robi emergency DT?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Myziot w Lipiec 02, 2010, 16:48:08
400 baniek / 30 dni = 13.333 banki.
13,33 baki / 1.55 banki (srednia cena rata w covenowie) = 8.6 rata ~ 9.
9 ratow to 3 do 8 paskow w zaleznosci od szczecia co dobrym shipem omiata się 5-6 minut.
(+szansa na true sanshe itd)

zmarnowany czas =  30*6minut = 180 minut w miesiacu
p.i = 20*30dni = 600 minut + logistyka (jita itd)

wiosek - pi to jest upierdliwe gówno które się kompletnie nie opłaca siedząc na 0.0.  :)

Licząc średnią moich bounty na 20 minut gdy race albo robie anomalki to 5-10kk. I to jest system sanshy, security -1.00 i 27 beltów.

Z planet robię aktywów za 15-20kk w 20 minut dziennie z perspektywami na podwyżkę, gdy NPC przestaną to sprzedawać. A logistyka? Nie gram solo, gram z korpem i transport jita-null jest ogarnięty przez ludzi, którzy się tym zajmują. Biorę oczywiście pod uwagę czas upłynnienia aktywów, ale to i tak tylko kwestia czasu.

Nie wiem, jak robiłeś wyliczenia, ale na moje warunki (podkreślam moje warunki: skille, shipy itp), to optymalne wykorzystanie 20 minut mojej gry dziennie to pi. Resztę czasu z kerbirki przeznaczam tez na racenie :). Poza tym lubie miec swiadomosc, ze jak lece w gangu, to gdzies tam ISKi mi sie same mnożą.

ps. Trzeba wziac pod uwage, ze ja po prostu lubię pi i wolę poświęcić 20 minut na planetki, niż strzelanie do krzyżyków. I jeszcze lepiej na tym wyjść.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Lipiec 02, 2010, 17:17:35
dokladnie liczycie ile zarobi sie na ratach ale trzeba tez doliczyc czas spedzony na tych ratach :p , PI nie daje jakichs ogromnych pieniedzy jak na razie ale tez nie wymaga poswiecania temu duzo czasu.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Lipiec 02, 2010, 17:35:21
Zrobienie jednego sanctum (z kręgami) zajmuje razem z wyskanowaniem, mojemu abaddonowi między 25 a 30min, z czego z samego bounty mam ok. 21m (ach te podatki).  Wylatuje na kerbirke kiedy chce i siedzę tam ile chce, a plenety dobrze jest doglądać z zegarkiem w ręku. Mam trzy planety samowystarczalne i zdaża mi sie zapomnieć wystartować ekstraktory, a co dopiero jak bym miał przewozić jakieś półprodukty między planetami. Gdybym miał to robić, to prędzej bym postawił posy, bo mniej trzeba o nich pamiętać.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Myziot w Lipiec 02, 2010, 18:22:33
Tak na dobrą sprawę nikogo nie chcę przekonywać do PI, bo wówczas robiłbym to przeciwko mojemu interesowi :P.

Nie! PI jest beeeee - nie ładujcie się w to :). Stawiajcie POSy!

*W odbiciu jego okularów widać powiększające się sumy ISKów na koncie*
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Lipiec 03, 2010, 12:01:17
Dobra, to teraz powiem coś niepopularnego:

Planetary Interaction to coś, co CCP się udało.

<Po przeczekaniu wybuchów śmiechu/oburzenia/zdziwienia>

Daję rady zarobić dziennie na 8 planetach (jadę na 2 altach) ~100kk dziennie, raz jest oczywiście trochę lepiej innym razem gorzej. I na pewno nie poświęcam na to 20 minut na dzień :). Myślę, że jakąś godzinę, o ile nie muszę zmieniać produkcji (produkuję zmiennie), wtedy mam jakieś 1,5-2h zabawy z excelem i wożeniem.

Generalnie nie jest to chyba wynik zły, choć w porównaniu do L4, ratów i anomalii na pewno nie rewelacyjny, a już na pewno gorszy od plexów, czy handlu/produkcji na dużą skalę. Nie mniej, nie jest źle, wystarcza mi na pokrycie moich wydatków. Co mnie bardziej odpowiada w PI w stosunku do ratów czy misji, to potrzeba myślenia przy całym procesie. Nie jest to tak odmóżdżające zajęcie jak zaliczanie tej samej misji po raz kwadrylionowy.

Wydaje mi się, że sceptycyzm odnośnie PI bierze się głownie z tego, że wielu ludzi stara się od razu kompletować cały łańcuch produkcyjny od wydobycia, po elementy do konstrukcji posów, ale robi to na małą skalę licząc na te parę groszy dziennie na kwadrans roboty. Takie same obroty można miec i w high zadowalając się produkcją niższą niż P4. Tymczasem lepszym rozwiązaniem (przynajmniej tak było w moim przypadku) jest produkcja masowa, czy czy to P0 (w 0.0), czy kolejnych P(x). Na pewno da się bardzo dobrze zarabiać na wydobyciu w 0.0 pod warunkiem, że jest zapewniona bardzo sprawna logistyka do huba.

Pozdrawiam i zachęcam do eskperymentowania ;).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: eX w Lipiec 03, 2010, 12:41:51
Znaczy ptysiu robisz taką ilość isk w null secu? Bo coś tak myślę, liczę i nijak mi to wychodzi :D Złoża w hi są okropnie mizerne, takie ochłapy rzekłbym.

Mi też to całe PI się nawet podoba, ale jak obiektywnie spojrzeć, to jest tyle niedoróbek i spraw, które aż proszą się o dodanie do funkcjonalności, że szkoda się robi. Z resztą assembly hall na eveo aż kipi od różnych propozycji poprawek i usprawnień.

Generalnie fajne jest to kombinowanie, żeby jak najlepiej zoptymalizować produkcję, na cykle wydobycia odpowiednia ilość procesorów itp.

Powtarzalność? Jak masz kilka planet to niestety jest, bo trzeba dorobek wozić, a w przypadku całych łańcuchów rozwozić.

Czy opłaca się babrać w hi tech, typu P3 i P4? Nie wiem, ja sobie produkuję powoli P3 i wszelkie nadwyżki P1, P2 na market.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Lipiec 03, 2010, 12:56:30
Nie robię w null. Nawet mam możliwość, ale logistyka wysiada. Po prostu wydawało mi się, że skoro wydobycie jest kilkakrotnie wyższe niż w high, da rady całkiem nieźle wyżyć na samym kopaniu i, powiedzmy wstępnej rafinacji na p1 celem łatwiejszego transportu. Zysk w takim wypadku jest proporcjonalny do ilości ekstraktorów i cierpliwości w nastawianiu wszystkich po kolei.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: NeX w Lipiec 03, 2010, 14:22:04
  Szczerze mówiąc, to nie trafiłem ekstraktora w nullsecu z wydobyciem 5 - 10 tysięcy na cykl, a taki by musiał być aby generować rozsądny zysk jak dla mnie. Nie zauważam też pięciokrotnie większego wydobycia w nullsecu. No chyba, że ktoś kopie obok Jita i ma urobek typu 200 na cykl, ale to już wybór miejsca przez gracza, a nie kwestia hiseca. Zauważyłem różnice na poziomie 20% wynikające zazwyczaj z tego, że nikt poza mną na planetę nie zajrzał.

  Generalnie znudziło mnie samo klikanie w kółka i dałem sobie spokój. Wolałbym już sprzedać plexa z braku isków. Nie mogliby tego badziewia uruchamiać jednym poleceniem? Jeżeli CCP nie uatrakcyjni jakoś całej zabawy, to nie podniosę skili powyżej 4. Kompletnie mnie produkcja poprzez dziesiątki bezmyślnych kliknięć nie bawi (co tu liczyć exellem?). Poczekam, aż da się to jakoś zbombardować, albo jakieś stado Dustów wysłać po ryż.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Lipiec 09, 2010, 20:02:21
Tak na dobrą sprawę nikogo nie chcę przekonywać do PI, bo wówczas robiłbym to przeciwko mojemu interesowi :P.

Nie! PI jest beeeee - nie ładujcie się w to :). Stawiajcie POSy!

Niektórym opłaca się kopać Veldspar ew podstawowy lód, więc PI z czasem pewnie będzie równie popularne co sprawi że zyski nawet z tych najlepszych planet w 0.0 będą mniejsze, bo empire nadrobi ilością osób którzy się tym będą zajmować.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Lipiec 10, 2010, 00:17:24
Jak bedzie z PI dowiemy sie tak na dobra sprawe po tym jak sie ceny ustabilizuja za kilka miesiecy.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 10, 2010, 00:45:10
i znikną npc ordery
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Lipiec 10, 2010, 08:41:03
Jak bedzie z PI dowiemy sie tak na dobra sprawe po tym jak sie ceny ustabilizuja za kilka miesiecy.

Moim zdaniem ceny będą ciut niższe niż od npc podobnie było z shuttlami z tego co czytałem (kiedyś były za 9k isk a teraz są niżej gdzieniegdzie).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Raiha w Lipiec 10, 2010, 10:56:11
i znikną npc ordery

Jak się popatrzy na rynek to część już chyba zniknęła po cichu z rynku npc.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 10, 2010, 11:36:09
IMO jeśli nie były to ordery takie jak na podstawowe booki to te ordery nie tyle znikły co zostały ściągnięte przez handlarzy spekulantów. Znajomy niedawno sprzedał dużą partię chyba construktion bloków kupionych przed pachem z trzykrotną przebitką i to w jita
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Lipiec 10, 2010, 13:22:19
Jak bedzie z PI dowiemy sie tak na dobra sprawe po tym jak sie ceny ustabilizuja za kilka miesiecy.

Ja produkuję P2 z tego co sam wykopię (koszt zerowy, wymaga jakieś 3 minuty pracy dziennie, wożenie 2 razy w miesiącu kilka jumpów) - uber kasy z tego nie będzie, ale w sumie - czemu nie.

Próbowałem się bawić w produkcję P4 z zakupionych P3... porażka. W ciągu 5 dni cena tego, co produkowałem, spadła poniżej ceny zakupionych P3, mimo że 5 dni wcześniej miałbym 50% przebicie... Wrócę do tematu za 6 miesięcy.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Lipiec 10, 2010, 13:28:09
Ordery npc poznikaly jakis czas temu, wiekosc npc stuffu poszybowala w gore, nawet do 30x wyzszych cen niz u npc sprzed miesiaca. Z tego co sie samemu ukopie wielkiej kasy nie bedzie, chyba ze ktos przed patchem zakupil co trzeba, wtedy wyprodukowanie P4 wymaga tylko kilku komponentow ktore trzeba samemu ukopac/wyprodukowac, a i zysk mozna liczyc w takim przypadku w bilionach  :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Sierpień 02, 2010, 17:14:39
To, że ludzie pokupowali to raczej pewne. Pytanie nasuwa się inne ile tego nakupili:). Bo rynek nie przestanie szaleć do czasu, aż przeważająca wiekszość zakupionych z NPC rzeczy nie zejdzie z rynku, a jak rozmawiam z różnymi poważniejszymi producentami to nie wyglada to zbyt różowo dla ludzi, którzy chcą produkować rzeczy z obecnego wydobycia.  Zapasy towaru NPC sa ogromne.
Inna sprawa to nerwy handlarzy kto jest w stanie wytrzymać wystarczająco dlugo z zamrożoną gotówka. I tu przykład z kilka postów wyżej:
IMO jeśli nie były to ordery takie jak na podstawowe booki to te ordery nie tyle znikły co zostały ściągnięte przez handlarzy spekulantów. Znajomy niedawno sprzedał dużą partię chyba construktion bloków kupionych przed pachem z trzykrotną przebitką i to w jita
Dziś już miałby 5x cenę sprzed patcha.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: sneer w Sierpień 02, 2010, 18:50:43
a ja właśnie otworzyłem oczy po ile w Jita poszły zrobione przed PI zakupy
przebitki od x2 do x4
bez żadne 0.01 wojny
wrzuciłem i zeszło
sam miód
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Shanda la w Listopad 01, 2010, 07:49:05
Przepraszam jeśli coś pominąłem ale szukałem i nic nie znalazłem. Czy ktoś mógłby podlinkować jakiś site gdzie jest łopatologicznie opisane na jakich planetach co można wydobywać a potem jak można to przetwarzać w produkty wyższego rzędu?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Listopad 01, 2010, 08:32:41
http://go-dl1.eve-files.com/media/1004/PIM_in_progress.pdf - nie jest to wszystko, tzn ostatniego stadium produkcji nie ma tutaj ale na poczatek powinno wystarczyc.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Mesaj w Listopad 02, 2010, 11:28:49
ciekawe ilu graczom znudzilo sie juz nudne klikanie na planetach po tym czasie..
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 02, 2010, 12:12:26
Mi się znudziło.

Robiłem P2 (Coolant i Enriched Uranium) na czterech planetach w 0.0, w cyklach 23 godziny, czyli raz dziennie przeklikać ekstraktory, raz na 10 dni zebrać indykiem produkty, przerzucić do Empire i sprzedać na markecie.

10 dni przynosiło mniej 50-80 mil. Teoretycznie "robi się samo", ale w praktyce było to tak nudne i upierdliwe (przypomnienie o ekstraktorach ustawione w komórce, takie "weź pigułkę, weź pigułkę!"), że dałem sobie spokój. To jest naprawdę gorsze od misji czy kopania, bo tam jest jakiś element losowości (choćby można coś spieprzyć), a tu po prostu się klikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklik aklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakli kaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakl ikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikak likaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklika klikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklik aklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakli kaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikaklikakl ika.

Porażka.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Listopad 02, 2010, 12:29:14
Pociesz się SokoleOko, już niedługo koniec z klikfestem. Będziesz mógł wrócić do tych 50-80m za 10 dni. ;)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 02, 2010, 12:34:28
Robię jak SokoleOko ale już mnie to w ogóle nie drażni bo klikam po prostu ot tak od czasu do czasu kiedy akurat flota ma 10 minut kampienia na ten przykład. Fajne jest to że można kliknąć ekstraktory z drugiego końca kosmosu. Moje ekstraktory kopią tak mniej więcej 50% czasu bo jak akurat nie mam przestojów w innych działaniach w Eve to tego nie robię :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 02, 2010, 12:45:02
Pociesz się SokoleOko, już niedługo koniec z klikfestem. Będziesz mógł wrócić do tych 50-80m za 10 dni. ;)

Wiem, czytałem devbloga. I może spróbuję, ale obawiam się, że będzie to na samym dole liście priorytetów, chyba że ceny tych produktów skoczą go góry, bo coraz mniejszej liczbie ludzi będzie się chciało w to bawić (na razie ceny spadły do połowy tego, co było gdy zaczynałem).
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Listopad 02, 2010, 13:01:44
Ceny się po prostu ustabilizowały. Popyt i podaż zrobiły swoje. Ceny początkowe to były spekulacje i wynik małych zasobów rynkowych a dużego zapotrzebowania. Dokładnie ta sama sytuacja jest przy każdej nowej rzeczy wprowadzanej na rynek przez CCP. Aż jestem ciekaw ile będzie początkowo kosztował Noctis jeśli faktycznie BPO dostępne będzie tylko na stacjach Outer Ring Ex.
A przeklikiwanie ekstraktorów to bardzo odstresowujące zajęcie, można sobie poklikać jak char na drugim koncie wchodzi w 74 cykl zawieszonego w lagu działka. :)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Listopad 02, 2010, 15:11:23
Clikfest jest ale jak sie nie lubi misji a te pare minut (naprawde kilka minut dziennie wystarczy razemz  przewiezieniem z planety na planete) to mozna poklikac i przyzwyczaic sie.

Sokole strasznie cos kiepsko zbudowales te swoje kopalnie, ja zakonczylem pazdziernik na okolo 800m zysku kopiac w 0.0 (dokladniej w WH) i nie raz zdazylo mi sie ze moje instalacje nie chodzily dzien lub dwa do tego z comand centerami lvl 4. Za 5 minut klikania i drugie 5 na rundke indykiem po 5 planetach to jak dla mnie eleganckie dochody w sam raz na jakis lansmobil.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Listopad 02, 2010, 15:18:45
Sokole strasznie cos kiepsko zbudowales te swoje kopalnie, ja zakonczylem pazdziernik na okolo 800m zysku kopiac w 0.0 (dokladniej w WH) i nie raz zdazylo mi sie ze moje instalacje nie chodzily dzien lub dwa do tego z comand centerami lvl 4. Za 5 minut klikania i drugie 5 na rundke indykiem po 5 planetach to jak dla mnie eleganckie dochody w sam raz na jakis lansmobil.

Ja świadomie wybrałem easy mode: kopię -> przerabiam na P1 -> łączę w P2 (wszystko w ramach jednej planety).

Oczywiście, że to jest nieefektywne, ale wymaga minimum zaangażowania i oto chodziło.

Mam możliwość zarabiania na czym innym, więc to traktowałem tylko jako dodatek... aż do czasu, gdy uznałem, że 5-8 mln dziennie nie jest warte 5 minut klikania ekstraktorów. 
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: KilerZorg w Listopad 09, 2010, 00:41:24
Witam
Szukam linka do stronki na której znajdę strukturę wydobycia i produkcji na planetach.

Jak bylem na szkoleniu UA z Planetary Interaction ktoś podał świetny link do tego zagadnienia ale po formacie wszystkie linki zniknęło :'( .

Jak ktoś dysponuje takimi w miarę przejrzystymi materiałami to niech się podzieli.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 09, 2010, 07:56:26
http://www.eve-search.com/thread/1324250/page/1 o tym mowa?
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: KilerZorg w Listopad 09, 2010, 16:02:56
nie to nie ten link.

ten o który mi chodzi to strona w fesh'u gdzie było po zaznaczaniu planety pokazuje co na niej jest wydobywane i co z tych materiałów da się zrobić.

nie wiem kto wstawił tam link ale chyba nie był to instruktor
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Listopad 09, 2010, 16:07:12
http://go-dl1.eve-files.com/media/1004/PIM_in_progress.pdf - nie jest to wszystko, tzn ostatniego stadium produkcji nie ma tutaj ale na poczatek powinno wystarczyc.


czy o to chodzilo? strona wczesniej  :P
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 09, 2010, 16:36:47
Produkt Adobe wykorzystany do stworzenia materiału, ale nie ten produkt więc pewnie to też nie
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: KilerZorg w Listopad 10, 2010, 23:01:50
Chodziło o stronę w flash a nie plik pdf ale dzięki za próby może kiedyś ją na mierze.
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Listopad 15, 2010, 10:34:57
Prosiem: http://fazenda.w-space.org/ (http://fazenda.w-space.org/)
Tytuł: Odp: PLANETARY INTERACTION
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 15, 2010, 12:15:25
Prosiem: http://fazenda.w-space.org/ (http://fazenda.w-space.org/)

Perfect O_O