Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Colonel

Strony: [1] 2
1
Inne gry / Escape From Tarkov
« dnia: Grudzień 29, 2017, 21:27:48 »
Hej gady, gram w Escape From Tarkov od kilku miesiecy i mimo tego ze to wciaz beta to rozgrywka jest ciekawa, wciagajaca i poprostu 'dobra' od wczoraj do 4 stycznia mozna gry sprobowac ze free przez 7 dni
Gdyby ktos byl ciekawski to mam 2 a moze 4 kody ktore moge udostepnic do darmowej testowki.

Jak ktos gry nie zna to zostawiam tu kilka wskazowek:

https://www.escapefromtarkov.com/

https://www.youtube.com/watch?v=Qe080kNyEVI&list=LLZuhq-u97dtRHjxmjhMboJA&index=4

https://www.youtube.com/watch?v=etwETB-IaMs&t=309s&list=LLZuhq-u97dtRHjxmjhMboJA&index=3



2
Inne gry / Symulator kozy
« dnia: Marzec 31, 2014, 15:00:23 »
Azbuga, cos dla Ciebie :D

trailer na stronie
http://www.goat-simulator.com/

game play:
https://www.youtube.com/watch?v=DCJDsO3vtdY

3
Off Topic / SPACE - kosmos, future, astronomia i pochodne....
« dnia: Luty 16, 2014, 21:51:20 »
Temat gromadzacy kosmiczny crap powinien powstac juz dawno,
chyba wiekszosc userow z uwagi na osadzenie realiow EVE interesuje sie tym co nad naszymi glowami...

[youtube]http://youtu.be/Eeyx4sTtsAM[/youtube]

4
Off Topic / Petycja ku walce z głupotą
« dnia: Luty 02, 2014, 18:40:18 »
Mam prośbę!

Austria, jedno z lepszych miejsc do swobodnego latania bezsilnikowego [ paralotnie, lotnie, szybowce ]
chce wprowadzic transpondery, prądożerne, drogie i niemożliwe w instalacji urządzenia na wszystkim do swobodnego szybowania.
...Że Głupote trzeba dusić w zarodku bo rozlezie sie na cała Unie, proszę Was o pomoc w podpisaniu petycji.
Wystarczy wpisac e-mail..najlepiej jakis mało używany, podac kraj, imię i wcisnąć SENDEN.
Jeśli ktoś wesprze, to wielkie mu podziękowania.

https://secure.avaaz.org/de/petition/austro_control_doris_bures_bmvit_Gegen_flaechendeckende_Transponderpflicht_fuer_Haenge_und_Paragleiter_in_AUT/?pv=2


5
a to juz sie marzec skonczyl ??

6
Background / cargo bay full
« dnia: Październik 12, 2013, 09:59:45 »
Z mysla o mlodych graczach, ktorzy zostana kiedys piratami ;]
http://cargobayfull.blogspot.co.uk/




7
Off Topic / basic hosting
« dnia: Wrzesień 07, 2013, 19:52:49 »
Mam prośbę!

Potrzebuje na szybko jakis prosty, tani hosting.
Zadnych reselerow, cos malego, jak najmniej ograniczen i gdyby byl cPanel to byloby milo [ nawyki ]
Niestety nie mam czasu na testy a strone musze wrzucac nań juz dziś...
Jesli macie cos 'godnego' polecenia to poprosze o link.

Z góry dzięki  ./


8
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / * Tylko dla PVP'erów
« dnia: Sierpień 29, 2013, 23:03:16 »
Prosiłbym osobniki latające pvp na poziomie przynajmniej ... 'mam dodatnie ratio'
o poświęcenie kilku chwil małej ankietce:

http://www.interankiety.pl/interankieta/3a04125d1e9b75709642bffd25d46a98.xml

9
Poradniki / P I R A C T W O - mini poradnik
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 21:35:26 »
Szkolenia dla Unseen Academy to cos na co nie mam juz czasu,
dlatego postanowilem napisac mini poradnik,
ktory byc moze ulatwi komus start, inna od powszechnie przyjetych sciezka kariery.

                                                                           

P I R A C T W O



Slowem wstepu

Mozesz bezpiecznie wiesc swoje drugie życie w grze i zgodnie z powszechnym nurtem stac sie "kimś",
kto pracuje, zarabia ISK i czasem poleci w towarzystwie załapać sie na wydarzenie
jakim jest zestrzelenie innego statku...

Możesz tez, zgodnie z przyjętym nurtem stać sie "kimś",
kto lata w towarzystwie by postrzelac sobie do innych a potem wraca do swojej drugiej pracy,
zeby zapracowac na statki ktorymi bedzie sie bawil...

Możesz też sprobowac stac sie piratem.

Jesli opcja "hard mode" byla przez ciebie wybierana w innych grach i jesli powiedzenie "No Risk, No Fun"
w jakis sposob do ciebie pasuje, oznacza to, ze ten poradnik to cos, co moze cie zainteresowac.

Niestety, Piractwo nie jest w stanie zagwarantowac ci stalych i bezpiecznych przychodow.
Tutaj liczy sie proba i zabawa w zdobycie ISK... inna od grindowania NPC.
Zdarza sie, ze przez wiele dni nic nie zarobisz a nawet stracisz statek,
zdarza sie ze w kilka minut po starcie spotkasz na swojej drodze
Transport Ship z cargo wartym miliardy ISK.

Na czym mozna zarobic? Kilka podstaw to: 
Okup za przechwycony statek, okup za kapsule, zawlaszczenie statku ofiary,
zawartosc cargo, zawartosc wraku, salvage wraku.

Trudnosc, wrecz utopijnosc takiego stylu gry, zniecheca wielu.
Dlatego ci, ktorzy potrafia przetrwac jako piraci sa nieliczni.
Wiekszosc piratow zaczyna od zgromadzenia sprzetu i gotowki,
potem po kilku/kilkunastu udanych akcjach popelni sie blad i...
predzej czy pozniej traci sie statek, czasem kapsule...
Zabawe mozna zaczynac od poczatku...

Dodatkowa trudnosc przeszkadzajaca poczatkujacym piratom
to spadek security statusu, co prawda zmiany w mechanice agro nieco ulatwily zycie,
ale wciaz dobrze jest miec alta ktory wszystko kupi i przywiezie w umowiony punkt.

Tak jak rozni sa ludzie, tak i rozne sa rodzaje i obszary dzialania piractwa,
nie oznacza to, ze piraci ze soba wspolpracuja, lubia sie, etc...wrecz przeciwnie.



Piracki  Statek

Piractwo to dobra okazja do doskonalenia sztuki przetrwania, dlatego najlepiej zaczynac od taniego sprzetu.
Fregata, ktora bedzie dosc zwinna by nie zostac zlapana na bramie to dobry poczatek,
jej parametry pozwola wykorzystac martwy punkt wielu statkow, tracking.
Problemem moga sie okazac drony...
Dlatego bardzo wazne jest umiejetne szacowanie swoich mozliwosci,
wybor celu i madrze zlozone fity pozwalajace przetrwac w rozmaitych scenariuszach walki.
Potem juz tylko odpowiednie decyzje w odpowiednim czasie.

Statek musi szybko podejsc ofiare, uniemozliwic jej odwarpowanie, a w dalszym starciu przetrwac
i zapewnic niekwestionowany argument do rozpoczecia pertraktacji...
Z czasem, kazdy pirat przesiada sie w drozsze statki, ktore daja wieksze mozliwosci,
wiecej slotow, wiekszy firepower czy niewidzialnosc...
podnoszac jednoczesnie stawke ryzyka (niestety/stety, niewlasciwe skreslic)




Pirate vs Player

Bezwzgledu na skale, czy solo, czy z kumplem czy w paru...
czy moze w sporej bandzie ze speedlockiem i logistykami,
pamietaj ze Piractwo to przedewszystkim PvP [ Player vs Player ]...oznacza to,
ze nie grasz przeciwko glupim, zaprogramowanym czerwonym krzyzykom
ale przeciwko takim samym jak ty zapalencom z pikselowej galaktyki.
Dlatego dzialaj na 101%, badz o ten 1% lepszy a uzyskasz przewage.

Jesli zakonczyles ostrzal swojej ofiary na strukturze a w gridzie sa jakies NPC,
musisz sie ich pozbyc, zeby nie zrobily ci niespodzianki niszczac statek ofiary podczas negocjacji.
Kolejny etap to obserwacja otaczajacej przestrzeni
[czy nie przybywa statkow na gridzie, co lata wokol ciebie w krotkim skanie]
utrzymanie przewagi nad ofiara i jednoczesne negocjacje.
Ten wlasciwy moment, kiedy dzieje sie to wszystko naraz...to jest wlasnie "Piractwo"
ten moment gwarantuje wiecej emocji niz zwyczajne zestrzelenie innego statku...
Pomysl jaki jest ubaw, kiedy slyszysz trzesacy sie glos, calkiem juz zaprawionego w boju pirata na TSie.
Dlatego zabawniej i wydajniej jest latac z wingmanem.
Poza mozliwoscia zabrania na akcje wiekszego przekroju wyposazenia, zwyczajnie latwiej rozdzielic zadania
aby jak najsprawniej przechwycic i zmusic ofiare do zaplacenia okupu.

Piraci pracuja na swoja reputacje, oznacza to ze honoruja uklady ze swoimi ofiarami.
Jesli biorac okup nie dotrzymasz umowy, nie licz na to ze koledzy twojej ofiary nie dowiedza sie o tym, nastepnym razem nikt z nich nie zaplaci.
To cienka linia i ciezko stac sie znanym z honorowania ransomu pod kazda szerokoscia geograficzna.
Jesli jednak tak jest nawet przez jakis czas, pertraktacje sa latwiejsze.
Nie marnujesz czasu na przekonywanie rozmowcy o wartosci swojego slowa.

Ransomowany pilot, to ktos po drugiej stronie monitora, taki sam czlowiek jak ty...
moze byc sfrustrowany sytuacja w jakiej sie znalazl, od przeklinania po walenie glowa w klawiature.
Nie dolewaj wiec oliwy do ognia, nie mieszaj ofiary z blotem, nie posylaj jej obelg...
Zachowaj dystans i wlacz swoje RPG, przywitaj sie ładnie, tak jak robi to sprzedawca w salonie samochodowym,
podkresl delikatnie beznadziejnosc sytuacji w jakiej sie znalazl/a
i zaoferuj mozliwosc wykupu.
Takie podejscie to dobry poczatek do ubicia interesu, bycie wulgarnym tylko zaogni sytuacje i z ransomu raczej nici...

Tutaj musisz trzymac sie pewnych regul aby ofiara nie zaczela toba manipulowac,
moze grac na zwloke bo wlasnie leca jej kumple. Wiec czas do zestrzelenia to...20-30 sekund, moze minuta,
trzeba to umiec dostosowac do sytuacji, ilosci pilotow w systemie, ilosci pilotow z tego samego co ofiara ally czy korpa,
sytuacja w skanie, ilosc mogacych przerwac zabawe NPC w lokacji
[ zdarzalo sie dopompowywac ofiare logistykiem ] czy chociazby dystans do bram...
Jesli czas jest przeciagany, to znak ze czas przerwac transakcje zestrzeliwujac ofiare.
Jesli wallet zacznie mrugac, upewnij sie ze wplynela wlasciwa suma,
czasem ofiary probuja byc cwansze od pirata i myla sie o jedno badz wiecej zer...
Okaz swoja stanowczosc i ukaraj cwaniaka. Nastepnym razem sie nie pomyli.

Jesli nie jestes sam, zawsze staraj sie aby tylko jedna osoba prowadzila pertraktacje,
rob to w prywatnej konwersacji, lub na specjalnie przygotowanym kanale na ktory zapraszasz ofiary [a potem "but"]
Im mniej swiadkow, tym ofiara chetniej pertraktuje...
I uwierz mi ze ludzie placa, nie wielu chce tlumaczyc sie kolegom ze zostali zlapani z reka w nocniku.

Zdarzaja sie wyjatki, kiedy wrecz wypada uzyc kanalu lokalnego.
Zlap mlodego gracza, w cienkim statku, jego koledzy wlasnie nawiali do stacji i nie spiesza sie z wydokowaniem...
zagraj na ich poczuciu solidarnosci i zawolaj od kazdego korpowicza po 10mln za uwolnienie ich kolegi.
10m suma zadna, zebrana od paru osob to juz cos.

Ceny jakie najlepiej proponowac to do 60% wartosci hull'a w/g cen Jita.
Jest to srednia wypadkowa kilku czynnikow:
frustracji zwiazanej ze strata, zmarnowanym czasem, wydatkow zwiazanych z zakupem nowego statku, checi "nie trafienia" na killboard.
Oczywiscie, faktyczna wartosc okupu zalezy od negocjatora,
mozna brac pod uwage posiadany przez ofiare fit, szczegolnie kiedy mamy ze soba ship scanner,
lub mozemy przeswietlic zawartosc cargo
[ ja zwykle kaze dropic cargo na dzien dobry ],
bierzemy pod uwage zaskakujaco wysoka oferte ofiary czy wreszcie typ statku...
niektorych kadlubow nie oplaca sie ransomowac, ich wartosc jest za niska.
Mozna natomiast wyperswadowac delikwentowi, ze jego kapsula i tak zostanie zniszczona
[ Naszymi Large Smart Bombami ( przyklad ) ]
Wiec niech lepiej wyskakuje i znika, poki mamy dobry humor.
Taki statek mozna dosc szybko odsprzedac poprzedniemu wlascicielowi wystawiajac odpowiedni kontrakt.
Wartosc wzrasta, znamy juz fit i zawartosc cargo.

Ransomujac kapsule, bierz pod uwage wiek ofiary, jej slady na killboardach...
moze sie okazac, ze trzymasz "za jajko" milosnika drogich implantow.
Zwroc uwage na przebieg rozmowy, jesli ofiara nie chce placic lub nie podoba jej sie cena to zdecydowanie jej nie opuszczaj,
nawet podbij troche dajac ostatnia szanse.

Nie oczekuj szczerosci od swoich ofiar,
badz stanowczy ale grzeczny,
badz konsekwentny.



Teren dzialan

Piractwo da sie zrobic wszedzie tam, gdzie pojawi sie okazja do zarobienia na cudzej nieuwadze,
nieprzygotowaniu, stracie. Czyli wlasciwie wszedzie.
Mozna polozyc nacisk na pewne miejsca, ktore warto patrolowac czy tez kampic:
Trasy tranzytowe miedzy hubami handlowymi, przejscia pomiedzy High Sec a Low czy 0.0
Systemy low sec w bliskim sasiedztwie high sec.
Okolice systemow z dobrymi agentami, zamkniete pockety, systemy z lodem lub duza iloscia asteroid beltow.
Systemy W-Space.  Oplaca sie korzystac z lancuchow WH
bo zawsze istnieje mozliwosc wyjscia w systemie w ktorym cos sie dzieje
a pozornie bezpieczni tubylcy polegajacy na intelu moga nie zdarzyc zareagowac.



I slowo na droge

Wiem, ze ten mini poradnik pozostawia po sobie sporo pytan.
Napisalem go spontanicznie, znalazlem czas na gre i okazalo sie ze serwer padl,
wiec jest to skrot od tego, co na szybko moge przekazac na podstawie
swojego ponad 5-cio letniego pirackiego doswiadczenia.

Z czasem przekonasz sie, ze mozesz spodziewac sie niespodziewanego,
ze to pozornie nieoplacalne zajecie daje duzo satysfakcji przez swoja roznorodnosc.
Ja pokazuje tylko furtke.
Ty przejdz przez nia i dalej odkrywaj sam,
swoje nowe EVE...



"No Risk, No Fun"

Col Cherryman





10
Off Topic / Nazwy dla księżyców Plutona
« dnia: Luty 19, 2013, 20:28:27 »
Głosujcie!
http://www.plutorocks.com/home

Erebus i Thanatos daleko w tyle ;)
http://www.plutorocks.com/current-tally

11
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / דאַנק
« dnia: Listopad 11, 2012, 22:00:49 »
Wielkie podziękowania dla
korporacji :

F.R.E.E.L.A.N.C.E.R.S
High Voltage Industries
Thou shalt not kill
Unseen Chimera
Unseen Nomads
X Legion
Zaklad Utylizacji Odpadow


Podziekowania dla Supreme Commandera Janikry i Forka z kiepskim mikrofonem,
dla wszystkich zaangazowanych w wytepienie szkodnikow z terytorium nowej Tortugi...
Podziekowania za spontan pilotow Kapsów !

Dobra robota!

Szacun !
 

12
Dyskusje ogólne / Sentry guns pod lupą !
« dnia: Sierpień 11, 2012, 14:01:19 »

Dla tych co nie znaja tematu,
Dzielna armia ^naprawiaczy^ universum wkracza do akcji...
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=139804&find=unread


13
Nie jezdzimy walcem po nullsec'u
Nie podzielamy milicyjnego ubawu - kupą i tanio
Nie siedzimy w jednym regionie, codziennie w innym miejscu.
Tylko small scale skirmish gangs...
Zalogowac, polatac z finezja, dorwac kogos i zaprosic do pertraktacji ...albo zebrac łącznie z salvagem to co z niego zostanie...
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10494.new#new

14
CR - Archiwum / KUTANG KLAN.
« dnia: Maj 27, 2012, 15:11:34 »
Jak mawiał klasyk...
"Piraci z Kutang Klanu nie uznają żadnej władzy w kosmosie"



Kutang Klan
to grupa małych, prywatnych
korporacji zgromadzonych wokół pirackiego korpa
[VU-DU]

Bazujemy w dziczy pod Tarczą "Tortugi".
System daje nam wyjścia w różne regiony galaktyki,
głównie low, zdarza się null, zdarzają się łańcuchy wormholi...
[C3 - Statyk U210]
wszystko po to żeby szukać, grabić i zobaczyć trochę świata.

Zgodnie z wypracowanymi przez ostatnich kilka lat zasadami
poszukujemy okazji do zarobku przechwytując napotkane statki
[loot / salvage / ransom]
Nie mówimy, że jest to łatwe czy dochodowe...

Nigdzie się nie śpieszymy,
Niczego nie udowadniamy,
jednak wiemy czego chcemy i dokąd zmierzamy
...staramy sie kultywować piracki styl bytu w EVE.

Zapraszamy małe korporacje i pojedynczych graczy,
którzy chcieliby spróbować pirackiej wędrówki i nie straszna im utrata standingów.
[Ty i Twoj kumpel]



kontakt - kanał ingame: voodoo_rekrutacja
wątek dyskusyjny: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10495.new#new

15
Centrum Rekrutacyjne / VUDU - Korporacja Piracka
« dnia: Marzec 17, 2012, 15:04:58 »



[VUDU]

16
Off Topic / potrzebny killboardzista
« dnia: Marzec 16, 2012, 01:01:49 »
poszukuje osobnika znajacego sie na killboardach,
mamy od wejscia crucible awarie naszego kb i nikt nie moze tego dzwignac...
oczywiscie zamierzam szczodrze uhonorowac wybawcę  :)
szczegoly wolalbym podac na teesie bo gdybaniem tutaj nic sie nie zalatwi.


17
Gank Night PL / Żona, dzieci, praca, nie daja ci pograc?
« dnia: Luty 08, 2012, 21:47:54 »

Żona, dzieci, praca, nie daja ci pograc?

   Nie powiem - "Zostan Piratem !"
Nie chce zrywac ci z rękawa naszywki twojego ulubionego korpa / aliansu
Chce dac tym wyglodzonym porzadnego latania odrobine satysfakcji z gry.
   
   Powiem - "ustawmy sie na Piatek !"
ten piatek wieczorem, ulubiony czas na gre...
Chcialbym zebys pojawil sie w armorowym HACu a najlepiej T3 lub Commandzie, zrobionym na wysokie rezisty.
Jesli lubisz latac logistykiem, najlepiej Guardianem, pisz tutaj...pogadamy o ficie.

  Celu nie trzeba bedzie szukac, znam troche takich miejsc gdzie od zawsze na nas czekaja !
Jesli znajdzie sie kilku chetnych, podam wiecej szczegolow i zadbam o to zeby te spotkania odbywaly sie cyklicznie i zeby kazdy mogl sie wykazac...

Czy to przedsiewziecie musi miec nazwe?
Nie ma spinki !
To jak Gank Night, tylko dla ludzi ze skilami i bedzie dowodzony "raczej powaznie"

Poprosze chetnych o uwidocznienie tutaj swojego poparcia,
niechetnych poprosze o ńefpierdalanie sie  :-*

 


18
PVP / Assault Fregaty po ostatnim booscie
« dnia: Luty 05, 2012, 20:07:56 »
Co sadzicie o AFach po ostatnich poprawkach?
wiecej slotow, bonus MWD...
co lepiej a co gorzej Waszym zdaniem ?

19
Market / WTS C2 ze statykiem do Highsec'a i C4 + Rorqual
« dnia: Lipiec 29, 2011, 00:39:00 »
WTS C2 ze statykiem do Highsec'a i C4 + Rorqual, cena od pasera, znaczy tanio bedzie  :P

20
Dyskusje pod Lazerowym okiem  >:D
w razie ciśnień, kanał w grze: voodoo_com
i link do rekrutacyjnego:
 http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.msg179892#new


21
Background / Trailery i najlepsze filmiki EVE
« dnia: Marzec 09, 2011, 20:14:42 »
Bylo juz ich troche, czasem ma sie ochote pokazac znajomemu i trzeba kopac po youtube...
moze by przylepic watek z filmikami najlepiej reklamujacymi EVE...dwa slowa i link i tak dalej :)

A tutaj cos z nowosci ktore mi umknely, dopiero dzisiaj zobaczylem cos nowego z Incursion:

http://www.youtube.com/watch?v=nJKcK-Fv80I&feature=related

22
[kurs pvp] dla mlodych graczy
prowadzony przez Piratow

Korzystajac z cudownosci medium jakim jest "nasza" Centrala
chcialbym oglosic rozpoczecie cykli szkoleniowych PvP dla nowych graczy.

* Pierwszy Kurs rozpocznie sie w Piatek 21 stycznia
* Kazdorazowe rozpoczecie kursu bedzie oglaszane z niezbednym wyprzedzeniem.
* Pierwszy Cykl to tygodniowe szkolenie PvP, w planie kolejne...dwu tygodniowe.

Co oferujemy?

* Darmowe statki wraz z wyposazeniem dla wszystkich kursantow.
[ Statki sponsorowane przez korporacje Voodoo
* Poznacie zasady fitowania statkow, wyszukiwania i dobierania celu.
* Dowiecie sie jak korzystac z narzedzi Overview/floty.
* Poznacie mechanizmy sprawnego dzialania floty.
* Dowiecie sie jak przechwycic, utrzymac i zniszczyc przeciwnika.
* Dowiecie sie jak przetrwac by zabic.
* Podsumowanie wkladu i efektow pracy kazdego kursanta.

zajecia codziennie,
nie ma przymusu zaliczania wszystkich jednak czesta obecnosc
pomoze szybciej przyswoic material szkoleniowy i da szanse wziecia udzialu w ciekawych wydarzeniach.

Czego oczekujemy?

* Bez kontaktu audio nie ma sprawnego PvP wiec przyda sie mikrofon.
* Chec do gry potwierdzona ukonczeniem trialowego konta.
* Posiadanie skili na statek "Rifter" z wyposazeniem T2.
* Przybycia na miejsce rozpoczecia kursu statkiem klasy fregata, ktory uwazacie za dobry...

Piloci zainteresowani Kursem PvP proszeni o wyslanie do mnie prywatnej wiadomosci przez CENTRALE celem uzyskania dalszych informacji.

23
Market / 600 mln ISK Nagrody !!! !!!
« dnia: Styczeń 10, 2011, 11:23:51 »
Oferuje 200mln nagrody za wskazanie drogi do
systemu J213226 (c5)
Plus 200 mln bonusu jeśli zadanie będzie wykonane do końca tego tygodnia!

24
Gank Night PL / GN 8 2'ga Ankieta / termin
« dnia: Grudzień 18, 2010, 13:03:28 »
Z 1'szej ankiety wynika ze miedzy swietami i nowym rokiem jest najwiecej chetnych,
wiec doprecyzujemy ten termin...ankieta

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AtjXZJcnJAE3dElNRmJ0YVVYM3lkQU0tU0xYdDhtUFE&hl=en&authkey=CNDOuNAE#gid=0

tabelkowac sie...

25
meczycie rozne statki pod katem pew pew...
Azbuga poszukuje idealnego statku do solo...
wiec polece Wam cos..

przyznam ze najfajniejsze akcje solo / 2-3 kumpli vs wiekszy od nas gang mialem latajac vagabondem na AB
jest to duze zaskoczenie bo kazdy na sile chce lapac vage w scrambler a tu zonk!
bo pilotowi vagi akurat w tym wypadku jest to na reke...

do takiego latania potrzebne sa umiejetnosci korzystania z orbit
i ogolne okrzesanie w dog fight, gdzie lata sie w zasiegu EW wielu statkow przeciwnika

takim vagabondem wielokrotnie walczylem przeciwko kilku Battlecruzerom,
neutujacy hurek tez spadl [genos, potem byli zdziwieni w komentarzach na swoim kb]

zalozenie jest takie ze vagabond, jako najszybszy statek poza klasa fregat musi dostac maxymalny boost speeda,
wazac to jednak ze zwrotnoscia zeby umial sie zwijac w odpowiednim tempie w warpa, nie byc cegiełką

pokazuje Wam tu wersje "tansza" tzn z implantami low-grade i na nie najdrozszym AB..
a w wypadku AB jak wiadomo im drozej tym wiekszy bonus do predkosci i tym dluzej mozna go przypalac,
na screenie nie ma tez bonusow od lokiego (jak wiadomo daje najwieksze)

taki statek ma dosc dobry dps, nie jest super szybki ale do walk "kołowych" w zupelnosci wystarcza
cap wytrzymuje dosc dlugo, jesli ma sie fuel conservation na 5 to cap jest stabilny przy non stop wlaczonym neutralizerze,
AB vaga zatlucze wszystko male co sie do niej przylepi
a co najwazniejsze jej sygnatura / osiagana predkosc powoduje ze jest praktycznie nie trafialna...

uzycie takiego statku to nie stanie w miejscu ale ciagy ruch, wlazenie na przeciwnika stopniowaniem orbit
czyli najpierw zasieg disruptora i rozpoczecie ostrzalu ( przeciwnik raczej nie wieje, mysli sobie o vagasek...niech no tylko podejdzie blizej )
i stopniowe zmniejszanie orbit o kilka kilometrow aby nie stracic plynosci krazenia

wejscie w zasieg scrambla i neuta, osaczenie przeciwnika, zakonczenie przepalania i manipulowanie orbita tak by trzymac sie na 5-6km,
kiedy zaczynaja sie klopoty staram sie odwrocic proces zwiekszajac orbity zeby sie zerwac...
w wypadku naglej utraty capacitora lub jesli widac ze przecwinik zaczyna ostro odsysac i oszacujemy ze nie damy rady odessac go pierwsi,
koniecznie gasic swoj neutralizer i zwiekszac orbity poza zasieg neuta przeciwnika..

jesli sie nie da... to zblizyc sie na minimalna mozliwa orbite i kontynuowac ostrzal najlepiej dopalajac dzialka zeby wyciagnac maximum z dps-a
wtedy przeciwnik trafia duzo slabiej [chyba ze ma sie na sobie ze dwa weby]

oto przyblizone zestawienie cenowe, wykonane niestety jakies pare miesiecy temu...ale sadze ze ceny nieznacznie sie zmienily:

who dares wins no i kto wlozy w to iski to tez wins  !

ceny sneakow z Jita:

low grade snake alpha - okolo 11 mln
low grade snake beta - 22 mln
low grade snake delta - 33 mln
low grade snake epsilon - 63 mln
low grade snake gamma - 120 mln
low grade snake omega - 544 mln ( wymaga cybernetics na lvl 5 )

łacznie okolo 790 mln, high grade kosztuja znacznie wiecej a efekt nie jest specjalnie wiekszy
[chyba ze ma sie bonusy lokiego i lepsze AB...wtedy predkosc wzrasta o ile mnie rum nie zacmil o jakies 500m/s...w kazdym razie mozecie sobie w eft zbadac o ile wzrasta :p ]

do implantow mozna dolaczyc +5% do dmg gunow, +5% do dmg med projectaili i Ogdin do trackingu [+6% ...slabo przez rum pamietam]

fity uwzgledniaja pewne niecodzienne modulki

rig burst medium T2 do projectaili to okolo 11 mln w Jita
AB corelum to do 140 w Jita, w Dodixi bywaja taniej
Scrambler Domination ma zasieg True Sansha ale punkt mniej i kosztuje 30-40 mln mniej
czyli jakies 60 mln





http://img8.imageshack.us/img8/2250/vagaspiracki.jpg

istnieja jeszcze inne wersje takiej vagi ale daje tu tylko produkt wyjsciowy :)
polecam, warto zainwestowac w low snejki i kilka innych impow bo poziom zabawy znacznie sie podnosi i fitujac uzyskujemy calkiem nowe mozliwosci :)

MADE IN VUDU
[oblatane przez Polskich Piratow]


26
Gank Night PL / GN 8 Ankieta / termin
« dnia: Grudzień 12, 2010, 17:17:56 »
Ankieta gotowa, mozna glosowac :P
nic nie pisac tylko glosowac

===================edyta górnik

dodatkowo zeby nie smiecic nowym watkiem przypinam tutaj link do wolnych wakatow:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AtjXZJcnJAE3dElNRmJ0YVVYM3lkQU0tU0xYdDhtUFE&hl=en&authkey=CNDOuNAE#gid=0

zapisujcie sie!

27
Dyskusje ogólne / co z tą centralą
« dnia: Sierpień 10, 2010, 19:59:19 »
Ciekawi mnie czy przypadkiem "poczytalnosc" Centrali nie zaczyna spadac
forum alternatywnego chyba niema ...
... skad takie przypuszczenie ?
we wczesniejszej wersji w stopce bylo widac kto jest na centrali, teraz tez widac.
Jednak wydaje mi sie ze jakby bardziej pusto tam w tej stopce... :(

administracjo!
pochwal sie statystykami, powiedz jak jest na prawde.

28
Gank Night PL / Gank Night 7.0 - Thrasher Night
« dnia: Czerwiec 25, 2010, 00:39:35 »
Kolejna edycja bijatyki z wszystkim co sie rusza, poniedzialek 28.06 - 20.00 PL Time!

Zapraszam nowych i starych pilotow do wziecia udzialu,
jezeli ktos jest zupelnie zielony w temacie i ponizsze informacje mu nie pomoga to...
moze pytac tutaj, na privie do mnie lub w grze na kanale voodoo_com
chetnie odpowiem na pytania  ;)

Sugeruje zlot chmary destroyerow Mataru w regionie Domain
[tak, tylko deski Thrasher lub ich wersje T2]
system dokowania to HAMA ( godna nazwa, system hama )
system Hama to 0.8, wiec piloci z pirackim standingiem proszeni sa o ostroznosc
podroz na nanofibrach lub dostawa sprzetu altem
inna opcja dla nisko standingowcow jest system Kheram, tam spokojnie mozecie poczekac
zbieramy sie do 20.15 PL ( poniedzialek 28.06 ) max
proponuje przybywac wczesniej, zeby nie rozciagac wylotu
mile widziane interdictory - Sabre
Trashery w cargo opcjonalnie weby, scramble
ammo najlepiej republic fleet EMP i titanium sabot
fit na max alfe i szybkosc namierzania
w wypadku wolnych hajslotow mile widziane reperki armora, shield transfery, salvagery...
moze cos sie uda z tym zrobic jesli bedzie tego nadmiar  ;)

tym razem poprosilbym o pomoc wolentariuszy z TS3 o duzej ilosci slotow,
jesli takowi sie znajda to prosze podac namiary na wasz TS ktory posluzy nam do komunikacji
kanal ingame na ktorym bedziemy sie zbierac to voodoo_com

jezeli termin jest zbyt bliski i nie bedzie pasowal zbyt wielu osobom to mozemy to mozemy zrobic GN na przyklad w nastepny poniedzialek  ???
wiec pisac, to przesuniemy.

29
Dyskusje ogólne / [PBN] - Pink Bunnies -offtop
« dnia: Czerwiec 09, 2010, 07:03:26 »
swietne zasady, dokladnie na takich jedziemy od dwoch lat...
to weryfikuje ludzi i niektorzy nie daja rady, kerbiry wracaja do paśnikow
codzienny roam...czy dwoch czy dwudziestu
jeszcze dorzuccie tło, bo dosc szybko pojedyncze ofiary stana sie poprostu RATAMI
proponuje Piractwo  >:D

"friendly bump"  O0

30
Dyskusje ogólne / Piracki skaner
« dnia: Luty 21, 2010, 16:11:42 »
Proszę o wsparcie polska brać piracka  >:D

jesli pomysl jest waszym zdaniem ok...podpiszcie sie pod nim a kto wieee...moze wezma to pod uwage
petycja w tej sprawie juz poszla i kazali mi napisac posta wlasnie tam zeby sprawdzic zainteresowanie modulem

ja wiem ze tam moga byc jakies knoty językowe...
ale to forum miedzynarodowe i ludzie tam wypisuja takieee rzeczy ze chyba nie jest az tak zle

link do postu na eve-o : http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1272971&page=1

31
Dyskusje ogólne / cena BPC / cena statku
« dnia: Luty 14, 2010, 14:36:18 »
dlaczego ceny BPC statkow Faction bywaja wieksze od cen samych statkow?
jaki ma wiec sens kupowanie BPC?
skad taka roznica?

32
Gank Night PL / Gank Night 6.0 - Fregaty t2
« dnia: Grudzień 07, 2009, 20:47:03 »
Nie Faction i nie T1...tylko T2, wiec szykowac sprzet
1 zasada bez zmian, zasieg strzalu...
2 wazna to mobilnosc / szybkosc...

mysle ze to pole do popisu dla AFow

wstepny termin - niedziela 27.12...
zbiorka gdzies w regionie Placid, dokladniejszy termin i lokalizacja w miare zblizania sie terminu GN

wiec mamy 3 tygodnie czasu na medytacje, co, jak, z czym...

zapraszam!

33
Gank Night PL / Gank Night - kilka słów podsumowania
« dnia: Październik 04, 2009, 14:14:37 »
Przede wszystkim dziękuję wszystkim którzy przylecieli i wzięli udział
w każdej kolejnej edycji..O0
Niestety, nie zawsze zabawa nam się udała...
Chociażby ostatnim razem...
Długo krążyliśmy wyłapując pojedyncze statki,
wreszcie finalnie naprowadziłem Nas na flotę kilkukrotnie nas przewyższającą
i odeszliśmy bohatersko w lagg feście...

Również w związku z ostatnią edycją pojawiły się glosy nie zadowolenia
Fc - Fail...
dwa slowa wyjaśnień z mojej strony:

Po pierwsze fun op, wiec nie spinaliśmy się jakoś specjalnie..
nie mieliśmy nawet scoutów...
ja osobiście pierwszy przekraczałem każdą bramę...
zakładałem ze okoliczne Intele już o nas piszą i kto nie może walczyć wieje do stacji czy
POSa a kto może gromadzi siły w jednym punkcie...
I w te siły chciałem nas wpakować zebyśmy sobie chwile postrzelali...
za baramą widziałem kilkanaście osób i kiedy wskoczyli, wskoczyłem za nimi...
co zostało za nami już nikt nie widział...
może dystans miedzy gejtami był mały...
może po drugiej stronie ktoś dropnoł cyne i cała flota powypadała przez to cyno, nie ważne...
ich wchodzenie i deklouk w systemie większość z nas wyeliminował lagiem,
u mnie gra stała w miejscu...skacząc Klatkę co kilka sekund, czasem nieco szybciej...
moze kilka razy strzeliłem...
na codzień latam na dużych detalach i w walkach "Małych" flot jakie prowadzimy w zupełności to wystarcza..
gra radzi sobie świetnie..
...więc lagg odebral mi orientacje przestrzenną, jako dowodzący bylem wyeliminowany..
Padł głos o głupocie decyzji żeby zbić się pod brama i strzelać do dekloukujących pomimo tego ze byliśmy na "longa"
teoretycznie byliśmy, ale...
nasze zasięgi były rozmaite...szybkość również...
byliśmy tam flota dla funu a nie precyzyjnie dobranym narzędziem,
którym wiadomo jak zarządzać...
wiec, założylem ze oddalając się od gejta zaczniemy się rozciągać i stracimy skuteczność,
będziemy ginąc bo będziemy poza zasięgiem remotów...a przeciwników było kilkunastu a nie ponad 200...
zakladalem również ze podobnie do mnie wszyscy maja minimum 2 typy ammo, na max zasieg i max dmg...
wiec w wypadku fitów long na BC, użycie max dmg ammo daje zwykle dobre wyniki w strzelaniu do celów pojawiajacych sie na 12 km
i tyle wyjaśnień...
Dodam jeszcze ze idea Gank Night'ów zakładała tani sprzęt i statki,
więc każdy powinien liczyć się z tym ze to sprzęt "jednorazowy"
bo misją jest zwykle "baaanzaiii" i walczymy, pewnie poginiemy...
i stąd taka decyzja...

Wersja w BC była jak dotąd najdroższa...
i myślę że już nie będziemy zwiększać statków...
Destroyery chyba wypadły najlepiej bo były najtańsze, najszybsze i baaardzo skuteczne

W Gank Night'ach narazie przerwa...
kolejna odsłona będzie stawiać na używanie fajnych, nie wykorzystywanych
przez wiekszosc graczy PL community technologii...
Może uda mi się namówić kogoś na "wystrzelenie" nas Tytanem,
Polecimy też w bomberach z użyciem Black Op'ów...
więc już teraz kto chętny, powinien skilować sobie bombera jeśli jeszcze nie ma...
a kto już nie ma czego skilowac, proponuje wziąść się za cynosural field theory na lvl5
...skil niezbędny do stawiania covertowej cyny..
statków z taką cyną będzie potrzeba co najmniej kilka...
ale tą taktykę opisze juz w poście dotyczącym GN 6.0

Kolejne wersje GN będą w ten sam dzień tygodnia, szczegóły spercyzuje "długotrwała ankieta", zeby zebrac jak najwiecej opinii
Będą też potrzebne wcześniejsze zgłoszenia squad commander'ów, najlepiej z jak największa ilością skili w Leadership, lub osób chcących po prostu dowodzić squadem

Przypominam rowniez ze GN to nie "targi Poznańskie", ze to raczej "turniej redbula"
nie trzeba tu wypaść dobrze ale trzeba spróbować dobrze się bawić...
jeśli stanowimy za dużą siłe to jest to tez trudne, wielu schodzi nam z drogi
martwiąc się o swój security status tez jest to dość trudne...
wiec następnym razem użyjemy zaskoczenia jaki da nam BO

YARRR



34
Gank Night PL / Gank Night 5.0
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 20:47:25 »
Mysle ze byloby milo poleciec kiedy jest dosc tloczno...
proponuje wiec Piatek, najlepiej najblizszy

dzien_02.10.09  godz_20.04 PL Time

Chetnie polecialbym tym razem troszke inaczej...
Bylby ostrzal senrty, wiec przydaloby sie leciec w BC
w ficie proponuje speedlock i bron na dluzszy dystans
( np: raile nie blastery itp..)
utwardzenie struktur thermic i kazdy med smartbombe termalna,
kazdy po jednym module transferu tarczy lub remote reperke
jesli ktos moze to drony jamujace, kto moze logistyczne, kto nie moze to bierze jakie moze, mile widziane EW drony, paintery, webujace...

Kto nie moze latac BC i nie da rady doskilowac do Piatku niech bierze Kruza T1

tyle na poczatek  :knuppel2:

35
Gank Night PL / Gank Night Bonus
« dnia: Lipiec 26, 2009, 16:35:46 »
Co powiecie na Gank Night tematyczny?
Bonusowy...
Celem byloby walniecie Mothershipa
flota przydaloby sie gdyby miala ( w przyblizeniu )
2 HiCe, 4 logistyki...reszta BSy?
to co wypadnie z mothera...a wypadnie spooooro :)
w ficie sa przegiete modulki oficerskie
zostaloby podzielone miedzy uczestnikow....
sadze ze kwota bylaby wstanie pokryc koszt nowego beesa :)

Strony: [1] 2