Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KiFuso

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
36
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Styczeń 10, 2013, 00:40:37 »
Kalkulując na zimo, ta gra będzie porażką i zapchaj dziura na której można zarobić łatwy szmal. Devsi boją się ryzykować w nowe rozwiązania, eksperymentować z rozgrywką, combatem itd (nie mam tutaj na myśli GW2 i całej masy ułatwień) i wolą wprowadzić standardowe mechanizmy z WoWa  - a główny argument jest prosty = ilość raczy WoWa....

Fragment jak devs z TESO opowiada, że jak ruszamy myszką, to nasza postać się rusza jest tak żenująca, że trudno to opisać.

Lepiej od początku spisać tą grę na straty i być mile zaskoczonym niż hypować na maxa i być zawiedzionym.

37
Inne gry / Odp: SW: The Old Republic
« dnia: Styczeń 10, 2013, 00:35:07 »
Wiadomo że na F2P muszą czymś zarabiać ale EA pojechało z tym totalnie. Bo powiedz mi, znasz chociaż JEDNĄ inna grę f2p gdzie trzeba płacić za skillbary jak się chce mieć więcej niż 2 (a przecież skilli w SWTOR całkiem sporo na postać)?!
A tego typu ograniczeń jest więcej.

Dodaj do tego masę bugów ingame i w shopie z itemami cartel (ściana płaczu na forach ludzi którzy potracili realną kasę na itemki które nigdy w grze nie otrzymali a na których EA/Bioware się wypięło odmawiając supportu i zwrotu kasy) i wychodzi na to że nie tykać nawet dwumetrowym kijem.

Wole mieć w sklepiku skill bary niż cały sety do PvE/PvP które zaraz zostaną wykupione przez pryszczatych amerykańców. F2P nie jest idealne, każda gra F2P ma swoje - i + a najgorszym z możliwych jest P2W którego na szczęście w SWTOR nie ma. Nie ma co oczekiwać normalnej rozgrywki na koncie F2P - to jest męka i taka jest prawda... ja to traktuje jako rozwinięcie traila/dema całej gry, gdzie ktoś kto na prawdę nie chce wydać ani grosza to i tak będzie w stanie wbić 50, a jak ktoś ma możliwość i spodoba mu się to po prostu wykupi abonament i zwiększy populacje SWTOR'a. Znam już 2 osoby które dobijają 50 na koncie F2P i nie narzekają, bo nie znają wygód jakie są na koncie z abonamentem.

38
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 09, 2013, 00:57:40 »
Więc ekonomia evki będzie w pewnym sensie zależna od dusta. Ciekawe jak to wpłynie na ceny plexów  ;D.

Przesyłanie isków jakiś czas ma być oddzielna aż coś tam się unormują aby wpływ ekonomiczny na jedną i drugą grę był jak najmniej drażliwy. Ktoś dał kilka postów wcześniej linka gdzie jest to opisane. Nie wiem jak dokładnie wygląda ekonomia w DUSTcie, ale zastanawiam się na ile będzie to isk-sink dla EVE a na ile koszty/wpływy ISKów będą podobne dla obu gier.

No chyba, że chodzi o to, że byle kto może sobie nacisnąć f1 na orbicie jak ktoś na dole kliknie airstrike i zobaczy jakąś animacje na mapie planety i tyle- to by wtedy nie miało większego sensu. No chyba, że ktoś jest marzycielem w chmurach i nawdychał się filmików "i was there".  8)

Pożyjemy zobaczymy, patrząc na to ile kasy wpakowali to chyba rzeczywiście postawili wszystko na jedną kartę.

Na filmikach z bombardowania wyraźnie widać kille graczy z DUST'a(nick, klasa, klan), więc nie są to sztuczne fajerwerki. Zapowiada się, że wpływ będzie polegał na tym samym na czym polega w realu wpływ lotnictwa na piechotę i na odwrót + do tego dochodzą aspekty ekonomiczne.

39
Inne gry / Odp: SW: The Old Republic
« dnia: Styczeń 09, 2013, 00:44:20 »
http://swtor.pl/ograniczenia-wersji-free-to-play/

wg tego co tu napisali sa 3 warzony, ktore bardzo lubilem grac, za darmo na tydzien

Info nieaktualne, jest 5 warzonów tygodniowo.

Wróciłem do SWTOR po porażce z GW2... i imo jest to aktualnie jedyne mmorpg które posiada fajny klimat i w miarę ok gameplay jak i ilość contentu (i balans :P). Brakuje strasznie jakiegoś mass/open pvp... ilum zrevampują nie-wiadomo-kiedy :-(

Ludzie zawsze będą narzekać na jakiekolwiek F2P....

40
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 08, 2013, 18:50:55 »
XBOX ma swoje HALO,BF3 i MW3 a PS3 ma tylko MW3 i BF3 a więc jak najbardziej jest miejsce dla shootera free2play

Trochę dziwny tok myślenia. PS3 został wybrany z racji a) granie multi jest darmowe b) wsparcie Sony. Shooter free 2 play na 360 nie ma prawa bytu z podstawowej przyczyny - aby grać online trzeba mieć wykupioną subskrypcje. Najlepiej wydać DUSTa w pierwszej kolejności na PS3 a potem próbować zawojować 360 (gdzie znajduje się najwięcej graczy strzelanek) - większe prawdopodobieństwo sukcesu.

42
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 08, 2013, 00:46:28 »

43
Inne gry / Odp: Cyberpunk 2077
« dnia: Styczeń 05, 2013, 00:46:52 »
Stawiam na teaser wyrenderowany na silniku gry... wątpię aby pokazali rzeczywisty gameplay - a to właśnie oznacza 'trailer' w przypadku gier.

Abym się mylił i CDP zna znaczenia słowa 'teaser' i 'trailer' w porównaniu do innych devsów którzy wszystko nazywają 'trailerami' bo fajniej.

44
Dyskusje ogólne / Odp: the best of... 2012
« dnia: Styczeń 05, 2013, 00:39:34 »
W takim razie pewnie są mikropłatności, co jest według mnie największą zmorą dzisiejszych gier.

Subskrypcje to przeszłość... przyszłość to F2P i na drugim planie B2P i trzeba się z tym pogodzić, a twórcy muszą zrozumieć mikropłatności za pomocą których nie będą niszczyć swoich gier.

w zeszłym roku F2P prześcigało w zyskach P2P

http://www.blogcdn.com/massively.joystiq.com/media/2012/12/mmoinfographic614xnewzoo.jpg

Co do tego 'the best mmo....' ilość głosów jest żałosna i niemiarodajna.

45
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 29, 2012, 11:38:28 »
A PvP to żart.

Zgadza się. Dodam tylko, że Guild Wars 2 to tak na prawdę gra nie dla gildii.. na WvWvW nie da się w żaden dobry sposób zebrać w jeden rajd np. 20 osób, tylko trzeba robić party po 5 osób -  a funkcja/ranga Commander to kpina jak za taką cene. Oddzielenie sPvP od całej reszty gry też przysparza więcej kłopotów organizacyjnych/flejmowych niż pomaga... bo jedni chcą grać sPvP inni WvW ( w gildii) i ciężko znaleźć wyjście, jeśli te dwa tryby w żaden sposób się nie przenikają. Gra w grze jakim jest sPvP to jest fail tej gry - powinni to połączyć i uzależnić sPvP od całej reszty, i całą reszte od sPvP.

46
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 28, 2012, 00:45:51 »
Przyczyn upadku SWTORa było kilka.

Jakiego upadku? ;) gra się ładnie odrodziła po F2P, wzrost graczy na każdej lokacji można liczyć o +150%.

zerżnięcie mechaniki z wow, przez co defakto gra jest klonem wow z inną grafiką i innym backgrandem

Wolę sprawdzone mechaniki niż wymyślanie rewolucji na silę jak to jest w przypadku GW2.. które posiada jeszcze mniejszy end game od SWTOR - ale w końcu to gra roku wg. TIME's :x

Co do dobrych mmo z 'inną' mechaniką na pewno można zaliczyć AoC'a... który stał się grywalny dopiero rok po premierze i wtedy miał najlepszy okres dla siebie i dla graczy.

O gustach długo można dyskutować...

47
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 27, 2012, 21:11:13 »
Generalnie sporo ludzi co gralo w wowa rzucilo sie na SWtor niczym student na mielonke .. niewiem czemu wszyscy oni przestali grac przecietnie po 30 dniach .. co za zbieg okolicznosci ze akurat im sie konczyl abonament heh

Jak dzieci neo oczekiwali/oczekują od SWTOR 'więcej' niż od WoWa to musi się to tak kończyć. Nie da się przeskoczyć ponad 10 lat pracy i doświadczenia nad WoWem w 4 lata. Początki każdej gry mmo bardzo często są ciężki jeśli chodzi o odbiór nowych, niedoszlifowanych produkcji. SWTOR jeszcze namiesza, zwłaszcza z możliwościami jakie będzie miał przy okazji premiery nowych filmów.
 

48
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 27, 2012, 17:35:17 »
SWTOR jako DLC do wowa.

Pierwszy raz spotkałem się z takim określeniem. Ilość fanboy WoWa jest potężna i to oni tak oddziałują na postrzeganie SWTOR'a.

Ustawienie klawiszy takie samo jak w WoWie tj. kopia WoW? 90% MMO i niektóre RPG maja tak klawisze przypisane, ale to chyba nie oznacza, że to kopie WoWa? W większości MMO chodzi o to samo co w WoWie :x

Zastanawiam się, w jaki sposób w ogóle zboczyliśmy na temat SWTORa które w 80% to kompletnie inna (i lepsza) produkcja niż WoW tylko zachowała sprawdzoną mechanikę. Tak samo każda nowa strzelanka jest postrzegana jako klon CoDa -_- Ostatnio mnie rozbroiło stwierdzenie, że FarCry 3 ma AK47 i to oznaczało, że jest kopią CoDa - nie zniżajmy się do takiego poziomu.

49
NoobGarten / Odp: Opłaty abonamentowe - czy granie musi być tak drogie?
« dnia: Grudzień 27, 2012, 17:21:05 »
Legalne prepaidy polecam kupować w Polskich sklepach, więcej metod płatności i mniej problemów. Zawsze kupowałem poprzez allegro w sklepie Inexus i nigdy nie miałem problemów w porównaniu do np. shatteredcrystal.

Co do zarabiania na swojego pierwszego PLEXa, jakoś 8 miesięcy temu kumpel zaczął przygodę z EVE i zakupił tylko jednego prepaida (czyt. 2 miechy grania) a potem już był w stanie opłacać konto poprzez to co lubił - handel, industry itd.

Tak na prawdę, wiele zależy od gracza, co lubi robić, jak dysponuje swoim czasem, na czym się koncentruje itd. tutaj takiej prostej metody jak w innych MMO nie ma, że wystarczy moby bić to kasa wpadnie. W dodatku trzeba umieć to wszystko ogarnąć w taki sposób, aby gra nie zbrzydła.


50
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Grudzień 21, 2012, 00:41:36 »
Łączą EVE i DUST'a w ostatnim patchu. http://www.dust514.com/news/blog/2012/12/welcome-to-chromosome/ ale zapewne chodzi na razie o serwer testowy EVE (?).

51
World of Tanks / Odp: napinki czołgistów - Było: Śmieszne rzeczy
« dnia: Grudzień 21, 2012, 00:26:54 »
Sokole a gdzie Ty tam widzisz kopie pixel w pixel tak jak teraz opisujesz klona evki? To ze gra polega na strzelaniu sie z czolgow to nie znaczy ze jest plagiatem. idac twoim tokiem to CoD i MoH to klony bo w sumie w obu chodzi o to samo i nawet sa podobne graficznie w odroznieniu od tych 2 gier. Czemu moga takie wypuszczac a innej gry o czolgach juz nie?

Idąc tokiem myślenia SokoleOko, to EA w 2002 r. powinno zniszczyć procesowo Activision za to, że w CoD wykorzystało w 90% ten sam kod i myśl gry z MoH. Tak samo dziwnym trafem.... LoL wciąż istnieje, pomimo tego, że wyraźnie widać że jest to kopia oryginalnej doty z Warcrafta która została wykupiona przez Valve...

Inny przykład to World of Warplanes i Warthunder... które są bardzo podobne, a jakże odmienne i to ta druga gra miażdży grę od Wargamingu i tego właśnie życzę twórcom Tank Heros.

52
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 16, 2012, 15:08:11 »
Tyle że posy to nie jest mini aspekt. To jest cała pieprzona gałąź infrastruktury Eve, wbudowana w corpowe role i uprawnienia, oraz pare innych rzeczy do ogarniania przez kogoś kto powinien sie na tym znać

Poprzez stwierdzenie 'mini aspektu' nie miałem na myśli tego czym jest POSowanie teraz na dużą skalę... ale tym czym jest skanowanie w samouczku czy mini barka górnicza. Dlatego  mini aspekt = mini pos, bardziej dla nauki i pokazanie tego mechanizmu. Pokazanie jakiegoś aspektu EVE w wersji mini, aby dany gracz miał wiedzę jak to na prawdę wygląda później, że istnieje w ogóle coś takiego...

53
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 16, 2012, 13:55:01 »
\pokolenie, JA CHCE, tu i teraz...

że co proszę? może jakoś umotywujesz swoją wypowiedzi, a nie rzucisz flejmowy bełkot który ni jak ma się do tematu.

Do samouczków dodali skanowanie, dodali też prostsze barki górnicze... niech to usuną, bo jak to może być, że w pierwszym dni można robić to co ktoś po 1-2 miesiącach skilowania - takie wnioski trzeba wyciągnąć z co niektórych wypowiedzi.

Łatwość dostępu do nowych ciekawych mini aspektów gry w EVE wychodzi tylko na dobre nowym graczom i pozwala im się bardziej sprecyzować w czym się chcą specjalizować, tym bardziej powinien to wiedzieć ktoś z UA.

54
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 15, 2012, 13:14:58 »
To może małe capsy i supery niech też będą dostępne dla charów ze  stażem gry jednego miesiąca?

Mini carrier to ishtar/dominix a mini supercarrier to carrier... nie wiem w czym nub pos mogłby zaszkodzić innym... zagraża to poczuciu 'wyjątkowości' osobom z większym stażem gry? Bo takie wrażenie odnoszę z twojej odpowiedzi.




55
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 15, 2012, 12:09:35 »
Bądź co bądź powinni trochę zmodernizować system POS... zwłaszcza jeśli chodzi o początkujących graczy, którzy chcą się tym pobawić, czymś zająć dla samego zajęcia i mieć własną 'stacje/ baze'  Koszt smal szpiki to teraz średnio 117mil/miech, ciężko komuś kto zaczyna ogarnąć taką kasę.

Powinni wprowadzić jakąś nub szpile, koszt paliwa = 10mil/miech.

56
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 14, 2012, 21:17:52 »
Intel i głupota raciarza to jedna, ale zapominaliście o awoxera... jak Ci biedacy teraz zarobią na plexy. Przecież to najwyższy stopień wtajemniczenia PvP... wleci taki frytka na pasek i go zaraz raty zjadą!

57
Wsparcie techniczne / Odp: Router do neostrady zamiast Liveboxa.
« dnia: Grudzień 11, 2012, 15:56:58 »
Netgear - najlepszy po własnych testach. Posiadałem 3x routery/access pointy TP-Link - kpina, zawieszanie się i probelmy z wifi. Linksys był przyzwoity, ale miał problemy z wifi, od 2 lat siedzę na Netgearach i jak do tej pory jest najlepiej.

Wszystko jednak tak na prawdę zależy od budżetu... imo należy wydać te 200-300 zł żeby potem się nie wqrwiac i nie mieć do siebie pretensji, że się nie kupiło czegoś lepszego.


Jak jesteś zielony to najlepszym wyjściem imo jest wypad do przyzwoitego sklepu komputerowego i prośba o pomoc z wyborem.

Na 99% doradzą Ci TP-Linka tym sposobem :p

58
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 23:52:13 »
ten topic mnie rozwalił, dzięki


59
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 21, 2012, 00:44:30 »
Tak czytam i czytam...

Od kiedy od CCP domagacie się sprawiedliwego balansu? Chyba już od zawsze balans w EVE polega na tym, że raz się jest na górze a raz na dole. Nerf drakow/tengulcow był już od ... roku wiadomy? A jaki, to już każdy mógł się domyśleć. Ja nigdy nie grałem tengulcem i udało mi się zarabiać na plexy nawet na galjente.

Znerfia tak, że na tą chwile nie wiecie co z tym zrobić. I tak ma być.. to mocno wzburzy rynek jak i pomysłowość graczy na nowe fity i rozwiązania.

Najlepiej jakby znerfili tak, żeby tengulec dalej był op ? :> ale tak nigdy nie nerfią. NERF MA BOLEĆ!

60
NoobGarten / Odp: Gdzie newbie może zarabiać.
« dnia: Sierpień 10, 2012, 16:21:48 »
Na początku na pewno mining jest bardziej opłacalny od misji PvE... ale czy chcesz się za niego zabierać to już od ciebie zależy. Nie wiem skąd wyczytałeś, że mining jest nieopłacalny. Zostały jeszcze chyba misje dla milicji.. ale wiem czy masz wystarczające skilę.

Są jeszcze inne sposoby zarobku jak np. handel.

Po twoim poście wnioskuje, że nie byłeś jeszcze w Unseen Academy - udaj się tam prędko :-)

61
Stare nawyki trudno wykorzenic?  :P
Miala byc nowa 'wolna' centrala, poki co jest stary syf, gj.

No tak, stworzą community dla 15 forumowych napinaczy, z czego 5 nie pisze pod swoim nickiem a kolejnych 50 czyta ich posty przy porannej kawie a cała reszta community nawet nie ma zamiaru wchodzić na takie forum dla flejmu.

GJ!

62
Bullshit. Eve jako gra pvp, ktora zbiera obozy graczy zawsze bedzie gra ktora wyzwala jakies tam emocje. Tak jest od zawsze. Watki o wojnach sojuszy czy tudziez korporacji czy jakies inne tam dramy zawsze konczyly we flejmie. Taka natura tej gry.

Emocje nam towarzyszą wszędzie, ale czy tam gdzie emocje to musi być flejm i niepoważne wyzywanie się? Raczej nie. Bardzo słaby argument.

63
Moderacja nie polega by stac nad kazdym z pala i go napierdzielac po glowie tym bardziej jak cos znajduje sie we flamewar.

Z reguły na forach nie pozwala się na flejma.. ale tutaj jest inaczej. Dla dobra społeczności i czystości atmosfery w danej grze takie wątki powinny być kasowane, ale central 'istnieje' dzięki flejmom bo zapewne jak jakiś się rozkręci to oglądalność rośnie przynajmniej o 100%.

64
Flamewar / Odp: Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Sierpień 06, 2012, 07:46:54 »
ciekawy jestem twoich sukcesow, kiedy walke z vigilantem zaczynasz od bycia w jego punkcie i webie :D

Hmm, jak mniemam to już wtedy jest PO walce.

65
Tak się składa Kifu, że pamiętam jak byłeś częścią LFN-u i jakie tu (na tym forum) dyskusje toczyłeś ];)

Ciekawe, bo ja nic takiego nie pamiętam. W profilu także nie mam takich postów.. więc proszę Cię, nie wmawiaj czegoś co nie miało miejsca.


66
Podobnie awoxujac staramy sie omijac Polakow, akurat Kifuso mial pecha bo nie bylo nikogo innego w poblizu, a wczesniej brzydko na nas mowil na kanale zwanym Polish, wiec go pojechalismy

Cat.. ale dlaczego szukasz wymówki? Instynkt jest silniejszy od ciebie :-) Raczej nigdy źle o c0venie nie pisałem, tym bardziej na Polishu. Zawsze starałem się trzymać z daleka od jakichkolwiek konfliktów między korporacjami itp. Chyba, że tag LFN od razu świadczy, że mówiłem coś złego o c0venie? Nawet z ciekawości przeglądałem wszystkie logi z Polisha (a jest ich tylko 31 do 07.05,  niedawno wróciłem do EVE dla dwóch kumpli którzy zaczęli swoją przygodę z EVE) i nie znalazłem żadnych moich wypowiedzi dotyczących c0venu. Jakbym pisał na Polish źle o c0venie to jednoznacznie bym pisał źle o znajomych których tam mam i ich szanuje (nie, nie pisze o tobie :P)...

Poza tym, kilka dni wcześniej w taki sam sposób rozwaliliście Macha innego polaka, także w tym samym systemie..

Na drugi dzień było to

Cytuj
[ 2012.07.04 16:50:25 ] ODD001 > a nic tak wpadlem :)
[ 2012.07.04 16:50:29 ] ODD001 > przeprosic
[ 2012.07.04 16:50:40 ] ODD001 > bo niechcacy wczoraj zawoxowalismy im machariela
[ 2012.07.04 16:50:56 ] ODD001 > chlopaki nie wiedzieli ze hellboys to polski korp
[ 2012.07.04 16:51:10 ] ODD001 > a polakow z reguly nie szpiegujemy i nie awoxujemy
[ 2012.07.04 16:51:18 ] ODD001 > iec sory gregory, pomylka :P
[ 2012.07.04 16:51:25 ] ODD001 > co zlego to nie my
[ 2012.07.04 16:51:59 ] ODD001 > ale nie ma tragedi, ze dwa dni na sanctumach i chlopak sie odkuje, bo fit byl t2

A na następny dzień byłem ja :-)

Doskonała zagrywka taktyczna, tylko po co się z tego tłumaczyć?

Awoxing, kradzieże czy scamy - widocznie Polska społeczność EVE jest na tyle duże, że możemy sobie na to pozwolić, w porównaniu do community Andory i Erytrei.

67
NoobGarten / Odp: Nub w potrzebie
« dnia: Lipiec 30, 2012, 12:15:35 »
1. Byłeś w Unseen Academy? Jeśli nie, to dobrze będzie jak się tam udasz. Pokarzą Ci praktycznie wszystkie aspekty EVE i wtedy może wybrać swoją drogę.

2. Robienie misji PvE w high to nie najlepszy pomysł, po jakimś czasie gra brzydnie przez to. Jeśli interesuje Cie PvE to znajdź korpa w WH lub w 0.0 gdzie spokojnie można już zarobić na plexa... jednak wpierw Unseen Academy

68
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Lipiec 27, 2012, 20:03:12 »
lol to nawet nie wyglada jak travel fit, a i po co travel fit na vagasa?

Nie jest to travel fit ale go przypomina, dlatego WYGLĄDA. Po co travel fit na vagasa? Nie wiem, trzeba zapytać tego co jest na km.

Bufor? Posiada. Moduły do aliginu? Posiada. MWD aby wrócić do bramy? Posiada.  To przypomina travel fit.

69
Inne gry / Odp: Path of Exile
« dnia: Lipiec 27, 2012, 20:01:33 »
Gra ma kilka fajnych rozwiązań ale większość wieje tym samym co w innych podobnych produkcjach.

Ma przykładowo fajne... drzewko skilli... które prędzej przypomina wielkościowo jakąś mapę świata
http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/

70
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Lipiec 27, 2012, 13:51:50 »
Nowe staty cap battery no i nowe trendy w fitowaniu vagasów:
http://noirmercs.com/killboard/?a=kill_detail&kll_id=26951

Przecież to wygląda na travel fit.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6