Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [WILD5] Sheridan Philips

Strony: 1 ... 3 4 [5]
141
Hehe w tym ciastku N3 sa ally ktorych nigdy nie widzialem. Dokladnie taka sama sytuacja jak z liczeniem polnocy i poludnia kiedys. Ale nie wiem czemu nikt nie odpowie na moje zapytanie odnosnie wydokowania na gut fite jak przylatujemy do RUS/C0FF homesystemu o 19?
Dlaczego mielibyście zrobić inaczej i nie wrzucić superów (nie swoich naturalnie) jak Kadeshi w momencie gdy grid zacząłby się Wam palić pod nogami?

142
Zabawne jest, jak 2 gości (z gościnnymi występami) próbuje przekonać całą resztę, jak to SW jest parszywy, c0ven paskudny, jak to liżemy dupkę Mittensowi i w ogóle oni chcą tylko GF, ale przez tego blueballa się nie da. Kadeshi super, mają uber taktykę i strategicznie wykorzystują (cudze) supery. Takie to szczwane bestie są. Ale generalnie RusRus jest be, tylko by bloby rzucał, i płakał po forach bo obrywa po dupie. Tylko jakoś nie widać na horyzoncie kogoś, kogo byście o tym przekonali.

143
NoobGarten / Odp: Lag na łączu czy chuj wie co
« dnia: Styczeń 21, 2014, 20:55:54 »
Jedne dobre co wyszło z Holandii to New Kids Turbo...

144
Coś tam chyba jeszcze zostało ^-^
Zabawna sytuacja z tą bitką, przez godzinę chyba lataliśmy z Kadeshi między gate'ami, gdzie oni różne niemiłe rzeczy pisali na lokalu, w końcu stwierdzili, że nie wrzucą kapsli i wpadli do systemu.
Kiedy po straceniu paru domków ich FC zaczynał spadać, blink, cyno up i wskoczyły sobie dwa carriery.
Na to my wrzuciliśmy 5 dredów i 3 carriery, triage kapsle spadły, chwila spokoju nagle wskoczyły sobie dredy.
To jeszcze spoko, Kadeshi chce powalczyć, ale chwilę później wpadło 28 matek, ewidentnie chcieli nas zabić na śmierć :D
Komenda żeby zostać w siegu, dokończyliśmy dreda i matki zaczęły nas pufać.

Mimo wdupienia paru kapsli, nastroje na TSie były naprawdę ok, nikt się jakoś za bardzo nie przejął, poza tym Kadeshi/TWATS po raz kolejny pokazali, że bez PL nic nie znaczą i w każdej podbramkowej sytuacji będzie "Pandemic Phone" żeby być pewnym zwycięstwa, mimo tego, że mogliby z nami spokojnie walczyć swoimi siłami :)

Nam spadły statki, będą nowe, ale Kadeshi już nie odbuduje swojej pozycji i zostało oficjalnie kolejnym petem PL :)

To się w miarę kwalifikuje do powyższego :)

145
mam nadzieje że w lepszej niż w tej dotyczącej tytanów bo to był totalny BS zarówno formalnty jak i materialny :)
BS czy nawet BC, wróciły więc nie widzę problemu.
Co do "Any losses of any kind resulting from a large-scale player engagement are not covered by this reimbursement policy." - oddali Nyxa NC. bo lag, to czemu by nie mieli oddać dreda bo lag? :)

146
W moim prywatnym i subiektywnym odczuciu DD nie jest na tyle potężne żeby funkcjonowało jako jeden potężny twór, któremu przyporządkowana jest reszta sojuszy. Zresztą i współpraca z nimi wygląda inaczej, nie przypominam sobie żeby mieli jakieś przywileje, których my nie mamy. A co do zależności c0ven'u - myślę że zdecydowana większość ma sova w dupie, trzymamy bo zapewnia jakiś tam content, fajnie mieć coś swojego. Ale jeżeli to stracimy, nie będziemy raczej szukać od razu nowego pana, co by skrawek ziemi dalej miał tickera. Czy by osiągnął czy nie - temat rzeka, ja jednak osiągnięcia jak na tak mały sojusz oceniam bardzo pozytywnie. Tym bardziej żeśmy Polacy, i skakanie sobie do gardeł mamy we krwi.
Z tego co słyszałem sprawa w N3PL ma się nieco inaczej, a disband Darkspawn. miał związek z ich partycypacją na flotach. Ale jak jest rzeczywiście - nie wiem, więc się nie będę wypowiadał. :)

147
azell, z Tobą nawet nie ma co podejmować polemiki. Taka jest różnica między byciem petem, a byciem koalicjantem. Nie liczę na to że zrozumiesz.
Naicinh - jest to bardzo celny termin. Z tego co słyszałem, i z tego co sam wywnioskowałem to c0ven zdycha od pierwszego dnia istnienia. I jakoś zdechnąć nie może, nawet to nam nie wychodzi. :)
Także myślę że jeszcze trochę przyjdzie nam przysparzać zatwardzenia niektórym indywiduum.

148
No dobra nasza wina, ale przeciez w tym czasie mogliscie zaorac z 3-4 systemy. Jaki problem jest w podzieleniu  sie na grupy i atak osobno. Bo widze ze chlopacy tu cos uciekacie z odpowiedzia. Noł troll, ja poprostu nie wiem ;). Przeciez Wrekin'bol tak latwo i szybko sie nie przemiescza z systemu do systemu.
Bo równie dobrze moglibyście się w tym czasie zbridżować czy to tytanami, czy całą flotą i zaDDkować to na śmierć. Jak już było powiedziane, mocną stroną tej koalicji jest flota subcapitali. Użycie capsli i superów jest mocno ograniczone przez decentralizację dowództwa.
I szczerze? Mnie to pasi. Nawet jeżeli ceną będzie sov, wolę być pod dowództwem ludzi z Dark., -A- czy c0ffin'u, i męczyć do usranej śmierci Maela, Rokha czy innego Phoona, niż do bycia w AFK Empire dodać jeszcze bycie AFK Warriorem. Jeżeli ktoś woli inaczej - jego sprawa.

149
No ale dlaczego nie? Ja tam nie znam sie na polityce ani FCowaniu. Moze ty wiesz i podpowiesz?
Równie dobrze można powiedzieć, że to wszystko wina N3PL, bo wrzucili od razu tytany, matki, i inne tatałajstwo.
Jeżeli gra nie pozwala na efektowne użycie środków, którymi dysponują FC, to znaczy że wina stoi po stronie gry. Szczególnie, gdy jest to w tak ogromnym stopniu, i tak nieproporcjonalne (ciekawe że mimo 0,1% TiDi tytany strzelały po 2-3 razy z DD, gdzie powinny strzelić max jeden raz, a potem się zaciąć na najbliższe +/- 15 godzin).

150
To właśnie w tym rzecz - tego nie da się po prostu 'naprawić', bo to nie jest kilka linijek błędnego tekstu. Problem jest bardziej rozległy, i wymaga poniekąd utworzenia sporej części gry. Sama gra, jak i architektura serwerowa była pisana kilkanaście lat temu - od tego czasu zaszło sporo zmian. Z tego co czytałem z początku był to Python (jeżeli się mylę proszę o zjebkę), a nie jest to na dzisiejsze czasy najlepsze rozwiązanie. To samo cała reszta - samo przeliczanie wyżej wspomnianych dron i obiektów być może dałoby się zrobić w bardziej optymalny sposób.
Na pewno jest to proces bardzo pracochłonny, stąd też zrozumiałe że CCP będzie to odwlekać do samego końca. Pytanie czy to nie będzie za późno? :>

151
Mają i prędkość, i wektor. Markusikkk'owi się kiedyś wbiło sentry we wrogiego posa, i wyleciała z niego po jakiś ~30 min :)

152
Fakt, kod powinine być odświeżony dawno. Mysle, że nawet za cenę kilku dodatków i tak wyszło by na dobre.
Dużo kodu to Ty nie napisłeś, co?
Paanie, co pan. Nie ufam czemuś co nie unosi się na wodzie. ;)
Pewnie że to tylko abstrakcyjne pomysły, no ale znowu nie popadajmy w skrajność - 4 tyś. graczy to nie jest znowu tak dużo, przypuszczam że to kwestia bardziej nadania priorytetu niż niewykonalności lepszego rozwiązania. Inna sprawa że zapewne część osób tworzących oryginalny kod już dawno nie jest pracownikami CCP, i część z tych rzeczy może być ciężka do odtworzenia (taka sytuacja miała miejsce w grze NavyField, gdzie koreańską grę wydali amerykanie - wynikiem była kompletna nieznajomość kodu, w dodatku wszelkie komentarze były po koreańsku, przez co momentami banalne błędy były praktycznie nie do naprawienia. Swoją drogą, podobieństwo do tamtego tytułu jest jeszcze jedno - bardzo długo firma wspierała jedną z flot, chińczyków, którzy prawdopodobnie płacili im w $).
Moim skromnym zdaniem jeżeli w najbliższym czasie większość mocy przerobowej nie zostanie oddelegowana do tworzenia nowego kodu, to ani jakieś nerfy cyn, ani inne zabiegi nic tutaj nie dadzą. No i przydałby się nieco większy dystans i obiektywizm CCP do wydarzeń w samym EvE, dziwnie się patrzy gdy sami twórcy gry są stroną konfliktów.

153
TiDi sridi. Gra ma przestarzały kod, i dopóki nie napiszą części kodu od początku, to ani zakup maszyn, ani modyfikacja istniejących rozwiązań nic nie da.
Swoją drogą, czy orientuje się ktoś mniej więcej po jakiej stronie jest wykonywane większość obliczeń? Przecież sama mechanika bitew jest prosta jak budowa cepa. Jest punkt odniesienia, są sfery z nadanym wektorem. Oczywiście każdy ship ma swoje zmienne wynikające ze skilli i fitu, ale nadal - przy 4 tyś graczach, taki system powinien być obsługiwany bez większych trudności nawet na sprzęcie serwerowym sprzed kilku lat. To nie jest FPS, tutaj zmiany są bardzo proste. Zmieniamy kierunek? To tylko nadajemy wektor, nie trzeba obliczać toru step-by-step. Używamy modułu? Podstawiamy dane pod formułę, którą byłby w stanie obliczyć kalkulator sprzed 50 lat. Kwestia teraz opracować nowy silnik, który zamiast tego który zamiast obecnego, zbitego w jedną całość, byłby na tyle modułowy, że zmiana nawet sporej części nie powodowałaby kolizji z całą resztą.

154
Jak na moje to w obecnej chwili nie ma żadnego remedium na tą sytuację. A powód jest prosty - poza kilkoma sojuszami nikt nie wrzuci ultimate blobu. Wrzucają SOLAR, wrzuca BL. I to wszystko. Każdy inny wrzuci nie 20 superów, tylko 200. Albo i więcej. Plus 500 zwykłych capsli. A żeby skontrować to, musisz wrzucić drugie tyle. Przynajmniej. I w tym momencie serwer mówi stanowcze NIE. Toteż pula capitali i superów zamiast spadać, rośnie w zastraszającym tempie. No bo co to jest zarobić na capsla?

A'propo zarzutów odnośnie zebrania floty Rus/CFC - ta koalicja jest silnie zdecentralizowana. Nie ma jednego FC, nie ma 'głównodowodzącego'. Formup był w kilku miejscach. Nikt tutaj nie wrzuci floty capsli/superów, jeżeli na gridzie nie będzie przynajmniej jakieś zabezpieczenie subcapslowe, bo byłoby to samobójstwo.
Cała ta 'bitwa' była nieporozumieniem, i prawdę mówiąc chyba już wolę Stain niż bawić się na każdym ważniejszym timerze w turbolagu. Bo nie ukrywajmy, wątpie żeby N3PL świadomie się wycofało z czegoś, co tak wyśmienicie działa, i na co (wbrew zdaniu wielu centralowych ekspertów) nie ma realnej kontry.

155
masz linka do tego posta? bo ja nie

zresztą N3 bez PL poradzi sobie z jednym blobem. Rus/Rus albo CFC jesteśmy wstanie uciągnąć ale nie oba na raz

Musisz być wybitnym znawcą tego tematu żeby z taką całkowitą pewnością głosić takie prawdy. Jednak wyczuwam w tym nutkę ignorancji, DD mimo sporych braków w sprzęcie, dodatkowo uszczuplonym wczorajszego wieczoru ma sporo zdolnych FC, i jeżeli CFC/PL miałoby się jakimś cudem (a w to niespecjalnie chce mi się wierzyć) wycofać z wojny to sporo jeszcze mogłoby się w tym temacie zmienić. Jak będzie - zobaczymy.

156
CR - Archiwum / Odp: [XPLX] Made in Poland dyskusja
« dnia: Styczeń 19, 2014, 14:10:51 »
a niby czemu ma to być żart ? jestesmy poważną korporacja powoli rozpoznawaną nie tylko w dust, jesli ktos ma jakieś pytanie do naszego CEO to zapraszam na chat dust pl,  na chacie można właczyć opcje "activate voice" aby z nami pogadać na luzie a hejterom z rave i coven czy kogo tam jeszcze macie powiem tyle "twoja stara", kto gra z nami ten wie o co chodzi  8)

Pierwsze primo, hermetyczne żarty w publicznych kanałach są passe.
Drugie primo, bardzo szybko zdążyłem obrazić całkiem sporą część PL community, chociaż akurat na centrali rzucanie mięchem na c0ffin to wręcz sport narodowy.
Nie wiem jak reszta, ale na słowo 'hejter' jestem uczulony bardziej niż na tequilę.
Ale generalnie dobrze że coś się w duście rusza, czy dobrze słyszałem że gra jest dalej f2p? Może trzeba będzie odświeżyć konsolę...

157
Przecież to jest na forum PL. N3 zostało ruchnięte na potęge i możecie teraz szabelkami wojować. Bez PL n3 nic nie znaczy :). Viva le chiński serwer.

Z takimi wnioskami wstrzymałbym się, nie wydaje mi się żeby PL zostawiło N3 w takim momencie.

zabili z 10 czy 11 capsów - całkiem zacny rape.

Nie chcę umniejszać czyimkolwiek dokonaniom, ale gdy w kilku systemach znajduje się 700 dreadów bez supportu subcapsowego, nie jest czymś niesamowicie ciężkim stacklować i zabić parę bomberami. Niemniej niespecjalnie żałuje tych dreadów, w bitwie nic by nie zmieniły, a do CFC żadnych cieplejszych uczuć nie mam.

158
Ależ diabeł tkwi w tym, że w zasadzie my też byliśmy w takim samym sprzęcie. Mniejsza, ebło to ebło, nie ma co tematu specjalnie drążyć. Prawdopodobnie (a taką mam nadzieję) to była ostatnia tego typu bitwa w tej wojnie. -A- w rozsypce, wystawiło (sic!) 'skrzydło bombowe', masa sprzętu poszła w piach, i tak naprawdę po raz kolejny okazało się, że wrecking ball nie ma tej nazwy przypadkowo. Zapewne jeszcze będzie próba użycia tej strategii raz przez nas, ale jak to już było powiedziane - siła południa polega na subcapitalach, a te do walki z tym się po prostu nie nadają. Amen.

[EDIT]: Jeżeli campę na gejcie uważasz za tęgi rejp: to masz rację.

159
Z punktu widzenia południa nie zmieni się nic, chodzi tylko i wyłącznie o działania na północy. Dla PL problematyczne mogło być przerzucanie sił pomiędzy północą i a południem, teraz takiego problemu już nie ma. Wszystko mają gotowe na sovgrind w catch i okolicach. Azell misiu, czy uważasz że jakiekolwiek działanie dało by lepszy efekt? Bo przez 3/4 bitwy strzeliłem z kartofla do 2 celów. Potem drony odmówiły jakiegokolwiek posłuszeństwa. Lockowanie nie działało, cyklowanie nie działało, nic nie działało. Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale przez całą bitwę się zastanawiałem, jakim cudem dready tak sprawnie spadają, bo skoro w BSie nic nie jestem w stanie zrobić, to chyba tytek też nie powinien...

160
Najzabawniejsze jest to, że nikt na tym forum nie ma w rzeczywistości cokolwiek do gadania w tej wojnie, czy nawet w swojej koalicji, ale będzie broniła swojej racji do krwi ostatniej kropli z żył. Gdyby chociaż w połowie tyle zaangażowania było na działania wojenne, co pisania w tego typu wątkach, to wojna już dawno by się skończyła.
W sumie o co ta cała dyskusja? Z tego co widzę w EVE nie ma tych 'dobrych' i 'złych', licytowanie się i wytykanie błędów jest więc co najmniej nie na miejscu.
Mechanika jest zła, to jest fakt. Każda mechanika, która nie pozwala na skontrowanie w zbliżonych liczbach i sprzęcie konkretnej doktryny jest zła. Swego czasu -A- umiejętnie łoiła dupska 100MN Tengu, więc znaleziono kontrę w postaci FoxCat'ów. I tak dalej. Obecny problem polega na tym, że wszystkie wcześniejsze doktryny opierały się na czynnościach każdego z graczy. Slowcaty czy Slowcaty są tej 'wady' pozbawione, co pozwala na równie efektywne ich użycie w praktycznie dowolnych warunkach, nawet przy ekstremalnym TiDi i lagu, w którym już nawet działka nie cyklują. Bo strzelić wystarczy raz, a nie tysiąc. Ale mechanika jest, więc i nie należy się dziwić że ktoś jej używa. Liczę że jak najszybciej będzie to naprawione w sposób satysfakcjonujący. Śmieszą mnie tylko te wszystkie głosy obrony. Tak jak ktoś już ktoś wspomniał, tutaj jest jak na świecie w skali mikro. Ludzie przy władzy w dupie mają rozterki moralne, jeżeli coś może zapewnić sukces to zostanie to wykorzystane. A potem tylko spec od PiaRu dorobi do tego całą teorię, a rzesza maluczkich będzie toczyć wojny o to, że prawda jest mojsza niż twojsza. Pany, spuśćcie parę, luz w dupie, bo wyjdzie że jak będzie jakiś kolejny zlot centralowy, to nie będzie się z kim wódki napić czy śledzia zagryźć.

161
Dyskusje ogólne / Odp: Jak zostałem awoxerem
« dnia: Sierpień 09, 2013, 01:40:25 »
Widzę że Rainbow wykrył kolejnego AWOXER'a wysłanego przez złe władze Unseen Academy. Wygląda na to że źródełko świeżego mięska zaczyna wygasać.

162
Dyskusje ogólne / Odp: Czy EVE będzie F2P ??
« dnia: Lipiec 04, 2013, 01:10:19 »
Niestety moje wszelkie doświadczenia z MMO pokazały, że jedyną słuszną formą która pozwala się grze rozwijać nie naruszając przy tym gameplay'u jest najzwyczajniejszy w świecie abonament. Od czasów UO, przez niszowego Ragnaroka na WoW'ie kończąc, to właśnie stabilne źródło dochodu pozwalało na osiągnięcie takiego sukcesu. Wszelkie formy wprowadzenia opcji premium zawsze kończą się Pay2win, niezależnie od tego jak bardzo ów system dopracują.

163
tylko tyrani nie mają poczucia humoru
niech wiedzą że pl. comunity nie istnieje właśnie przez takie szumowiny które o byle co robią ajwaj, robią z polaków pośmiewisko w internecie i aby chronić swoje własne interesy są gotowi sprzedać matkę i zajebać kogoś w pierogarni wezwać policję, zawiadomić tvn i wynając mafię - bo gdzieś zgubili sens tej gry i swojego życia.
niech wiedzą - dość tej propaganty z unseen academy i c0ven c0ven - c0ven to internetowa mafia co teraz doskonale widać.

Czy możesz mi łaskawie wytłumaczyć jaki związek z całym tematem ma Unseen Academy? Akademia nie jest związana z żadnym sojuszem czy inną korporacją, i proszę nie wycierać sobie gęby ludźmi w żaden sposób nie związanymi z tym tematem. Jeżeli masz jakiekolwiek dowody że jest inaczej, czaty z gg, logi z gry, czy też nagrania z podsłuchu - proszę o ich upublicznienie w tym temacie. W innym wypadku proszę moderację o podjęcie odpowiednich kroków w tej sprawie.

Strony: 1 ... 3 4 [5]