Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [WILD5] Sheridan Philips

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 10, 2016, 13:25:16 »
Widzę że ciężko pracujecie aby dać PL'om kątęt :>

2
Fitti, jak nie gra?! Ostatnio zalogował na jakieś całe... 10 minut! :D

3
Niestety nie da się nauczyć każdej jednej rzeczy w przeciągu zaledwie 2-3 miesięcy. Tym bardziej że niektóre tego typu rzeczy wymagałyby odbycia szkolenia na terenach SOV 0.0, które z wielu względów jest niemożliwe bądź bardzo ciężkie. Ponadto, szkolenia prowadzą ochotnicy. Każdy ma prawo zaproponować prowadzenie szkolenia, obecnie istniejącego bądź też zaproponować własne. Niestety bardzo mało osób ma chęć i czas poświęcić ten 1-2 wieczory w miesiącu na to. Dlatego kwestie obsługi sova, niekiedy bardzo skomplikowane (wielu ludzi od lat mieszkających w 0.0 do dziś nie zna dokładnie mechaniki zdobywania sova, timerów etc.) pozostawia się w gestii korpów które później delikwenta zrekrutują. To samo tyczy się pewnych niuansów związanych z dziurą. Najzwyczajniej zbyt wiele czasu by to zajęło. Nie możemy też kłaść nacisk tylko i wyłącznie na null/wh, wielu kadetów decyduje się również na hi/low.

4
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 22:12:54 »
Oho, czuje się przywołany do tablicy, jako że ekhm... "wszystkich obrzucam gównem". Otóż jedyne co zrobiłem, to przedstawiłem zdanie moje, i zapewne paru innych szczelaczy. Pomijam już nawet fakt, że cały ten pomysł uważam za poroniony. Specjalnie użyłem "ciebie" z małej litery, w odróżnieniu od wszelkich pozostałych zwrotów pisanych z wielkiej. Jeżeli zatem uważasz się że jesteś odbiorcą tego co mówiłem wcześniej - rzeczywiście możesz się poczuć urażony, bo odnosiło się właśnie dla Ciebie. Zabawne jest też święte oburzenie starych trolli, którzy uprawiają centralowe pierdu pierdu, i nagle świętsi od papieża. Polecam troszkę poorać, potem poczytać ciekawe "sugestie" co masz jeszcze podstawić pod nos, żeby ktoś wziął to za darmo, z chęcią zobaczę reakcję :)

5
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 17:23:55 »
Eh. Czyli jednak dało się to napisać nie obrażając wszystkich...

6
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 17:15:42 »
To jest piękno Eve. Możesz zrobić wszystko. Nawet zostać CEO mojego sojuszu. I wtedy będziesz mógł mi udzielić słownej reprymendy (haha, dobre!). Ale z tego co widzę na razie jesteś tylko rentierem :(

7
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 16:59:18 »
Ależ to w żadnym razie nie jest oficjalne stanowisko sojuszu, broń boże. To jest moje prywatne zdanie :)

8
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 16:36:56 »
I bardzo dobrze że nie oczekujesz. Bo niespecjalnie rozumiem skąd miałaby takowa miłość wynikać. To rękami szeregowych graczy ora się struktury i ich broni. A jak później czytasz na centrali litanie, co i jak ma być, żądania od ludzi którzy nie kiwnęli palcem by to zdobyć a stawiają warunki, to gdzie jest ta cała "partnerska relacja", hm?

9
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 16:03:31 »
Jesteś burakiem cebulakiem. CFC/Imperium zbudowało swoją siłę na szacunku i daniu możliwości rozwoju małym sojuszom. Nikt tych maluczkich nie brał z góry i nie mówił, że leje na nich. Tylko wskazał miejsce na rozwój i określił jasno zasady plusów i minusów. Ludzie tacy jak Ty powinni zamknąć pysk i siedzieć w swoich klatkach

Oczywiście że jestem, nigdy nie twierdziłem inaczej! Cieszę się niesamowicie że CFC zbudowało swoją potęgę na wzajemnym szacunku, naturalnie nigdy nie strzelali do plusów ani nic w tym rodzaju. Poza tym z tego co pamiętam to Twoje CFC/Imperium pobierało jakieś koszta za to że się u nich żyło, c'nie? :)
A właśnie, jeśli będę chciał rad od Twej światłej osoby, na pewno Cię o tym poinformuje. Do tej pory zachowaj proszę je dla siebie.

10
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 15:43:25 »
O przepraszam, źle się wyraziłem. Leję na ciebie. - pogrubiłem, żeby nie pozostawić wątpliwości. Zwykła ludzka przyzwoitość mówi, że jeżeli dostajesz coś za darmo, to dziękujesz, i albo bierzesz albo nie.  A kręcenie noskiem i stawianie warunków to nie są relacje partnerskie - to są relacje frajerskie. Także jeżeli komuś odpowiadają te warunki, które przedstawił Anthar i Xeo, będzie możliwość całkiem niezłej zabawy w okolicy. Jeżeli nie - przykro mi ;)

11
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 14:38:42 »
Powiem szczerze, mam w dupie czy indykom się podoba czy nie. Nie po to chłopaki dymają orając sova i stawiając nasze zabawki żeby potem ktoś miałczał nad uchem że ss do dupy, że baniek nie ma, że źle i brzydka stacja. Jest space za frajer, są jasno ustalone warunki, więc albo się podoba, albo kierunek hajs'ek. Nie mam zamiaru racić z jakimiś lightblue na lokalu, który może mi w każdej chwili zrzucić na ryj blopsy.

12
Patche i dodatki / Odp: Mosaic - Patch Notes'y etc.
« dnia: Kwiecień 23, 2015, 09:54:12 »
Ups. A myślałem że to tylko ja nie ogarniam tych wszystkich opcji :D

13
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Prehistoria
« dnia: Kwiecień 23, 2015, 09:49:27 »
Bzdura... zabija je brak FC, którzy szybko się wypalają i/lub wewnętrzne dramy. Aczkolwiek, ekipy ludzi są ze sobą w kontakcie i latają razem nawet jak nie są blue (patrz obecne TRI i VoC)
Bo standy są ważne tylko dla tych, którzy nie potrafią konfigurować overview ;)

14
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 22, 2015, 19:21:34 »
Filip, to samo mogę spokojnie powiedzieć o WH. Kiedyś otworzyła nam się fajna dziurka, z BSami na posie. No to wbiliśmy w 5 czy 6, domki RR, liczyliśmy na fajną bitkę. No i dostaliśmy capsle na ryj, archon zamknął dziurę, a trackingowe dredy w zasadzie nas poalfowały, w akompaniamencie webujących lokówek. Więc zjawisko to nie jest kompletnie niczym niezwykłym czy tam ograniczonym do konkretnej lokacji. Wszystko sprowadza się do tego ile osób mieszka w systemach. Jeżeli wpadniesz gangiem do cudzego stagingu, to nie licz że będą wybierać między sobą kto ma prawo walczyć, żeby było uczciwie. A co do 100 Rokhów zrzuconych z tytka specjalnie na jakiś gang z WH - nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek nawet coś podobnego miało miejsce przez całą moją karierę.

15
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Kwiecień 20, 2015, 19:22:58 »
Akurat wizyta Pandemików była bardzo miłym zaskoczeniem, chłopaki bardzo chętni byli do bicia, nawet zbytnio nie blobowali i nie smackowali na localu.
A co do moonów, nawet za darmo bym takiej listy nie brał, co by nie korciło :>

16
ja tam UA wspominam bardzo dobrze, podstawka z Yogim, hehehehe, pozniej  pierwsze roamy z Markusem i pvp z Piterem. imo bardzo owocnie spedzony czas. Nie wiem jak teraz, ale wtedy (2 lata temu) wydaje mi sie, ze UA wypelnialo swoje zadanie w postaci wskazania jak odnalesc sie w swiecie eve. 95% ludzi z ktorymi bylem razem w UA, pewnie juz nie gra. Ale ta gra nie byla nigdy dla wszystkich i bynajmniej nie jest to wina UA.

Najwazninejsze jest to co siedzi w glowie kadeta. jesli jest zdeterminowany wie po co gra i co mu sprawia frajde. to jest szansa, ze na dluzej zadomowi sie w eve... jesli ktos odnajduje radosc w kopaniu czy raceniu, hehehe coz wspolczuje, bo dla mnie jest to bardziej srodek do celu jakim jest zdobycie kasy na kolejnego shipa, a nie cel sam w sobie.

Zasadniczo w tym poście jest wszystko co powinno. A co do naszego rzutu, to zdecydowana większość naszego rzutu dalej gra. Co więcej, przynajmniej 3 z nich jest teraz CEO jakiegoś korpa, więc chyba to nieźle świadczy o jakości nauki w ówczesnych czasach. Teraz jedynie na co można narzekać, że zainteresowanie funkcją instruktora znacznie zmalało. Kiedyś zdarzało się że na jedno stanowisko potrafiło być po 2, teraz dobrze jest jak jest pełna obsada. No ale wiadomo, że najłatwiej jest marudzić ;)

17
Zasadniczo właśnie misjonarstwo oraz eksploracje są zawsze preferowaną formą zarobkową dla kadetów. Ale to, którą wybiorą, zależy tylko i wyłącznie od nich. Nigdy Akademia nie narzucała sposobu na grę, i robić tego nie będzie. Może się zdarzyć, i zdarzało się w przeszłości, że gracze zbijali się w grupy, i wspólnie spędzali czas. Czy to na roamowaniu, eksploracji, misjach czy choćby właśnie kopaniu. Jeżeli uważają że to dla nich najlepsza droga rozwoju - proszę bardzo. UA jest od tego, aby jedynie pokazać alternatywę. Tackle jest rzeczą wymaganą do uzyskania podstawowego odznaczenia. Omówienie fitów rattlerskich jest na forfitterze, sam proces racenia i rzeczy z nim związane na fakultecie PvE. Praktyka w paskowaniu po null jest możliwa wyłącznie podczas opów w 0.0 - a do tej pory nie przypominam sobie żeby ktoś palił się do organizowania takiego poza wyżej wymienionym c0ven'em.

18
idź zarób szmal, kup 2 plexy, jednego selnij i lataj - tak powinna brzmieć lekcja nr 1 w unseen academy.
przecież swoim nieodpowiedzialnym działaniem zabiliście c0ven...
A na podstawie czego tak twierdzisz? Jesteś/byłeś tam kimś, czy tylko opowiadasz co gdzieś przeczytałeś/usłyszałeś?

19
bo ideą w UA jest najpierw isk stable a poźniej pvp :p

I nadal tak jest. Ktoś kiedyś powiedział, że abstrakcjami klusek nie umaścisz. Shipy do pew pew też trzeba za coś kupić ;)

20
Inne gry / Odp: NavyField 2
« dnia: Styczeń 19, 2015, 18:57:07 »
Wszystkie te gierki teraz robią na jedną modłę. Naceluj, strzel, szukaj następnego. W tym to nawet nie trzeba będzie się kitrać za krzakami, bo nie ma po co.
Grałem na Kaiserze (przed to chyba Yamato było, ale nie pamiętam na 100%). Właśnie z PMW się połączyliśmy po merge'u, ale jakoś odechciało mi się potem grać, to już nie był ten sam klimat. Kiedyś nawet na jakimś pejsbukowym konkursie wygrałem 1000 oliwek. Chłopaki zrobili konkurs, że 100 komentarz wygrywa czy jakoś tak. No to zjebałem ich, żeby lepiej się zajęli naprawianiem bugów a nie bzdurami. I bang, wygrana :D

21
Inne gry / Odp: NavyField 2
« dnia: Styczeń 18, 2015, 21:00:04 »
O proszę, czego jak czego, ale poczciwego NFa bym się tu nie spodziewał. Zasadniczo do EVE przeszedłem właśnie z NFa, po ostatecznym merge'u serwerów (RIP Polish Legion). Gra porównywalnie ciężka jak EVE, w pewnym sensie nawet cięższa. NF2 nawet nie zbliży się do tego (tak jak i Ragnarok 2 do oryginału). Robi go zupełnie inna ekipa według diametralnie innych założeń. I tak jak jedynka była grą niszową, ale o stałym, oddanym community, tak dwójka miała być nieudolną próbą uderzenia w większe grono.

22
Patche i dodatki / Odp: JANUARY RECON BUFF
« dnia: Grudzień 21, 2014, 13:29:32 »
"Ujebali falcona i zrobili coś z rookiem" nigga plz. To nie jest kwestia shipu, to jest kwestia ewaru. ECM był, jest i będzie kontrowersyjny jako forma fun-breakingu.
ECM boaty zawsze przy small/medium scale engagemencie będzie primarowany jako potencjalny shit bringer. A połączenie primarowania i chujowego tanka (jako że ewar i shieldtank to te same sloty) oznacza, że hit and run jest jedyną sensowną formą walki. Jak na moje siła sensorów powinna też wpływać na czas trwania jamma, to by mogło sporo pozmieniać.

23
Patche i dodatki / Odp: JANUARY RECON BUFF
« dnia: Grudzień 20, 2014, 15:44:39 »
Wydaje mi się że jakieś 2 lata+, dali je chyba razem z anci repkami. W moim przypadku to owo zawsze ;)

24
Patche i dodatki / Odp: Proteus - Patch Notes'y etc.
« dnia: Grudzień 19, 2014, 19:43:02 »
Dalej jest asymetryczny. Masz dodatkowy silnik po jednej stronie i "tactical monitoring suite" do koordynacji pracy whoredziałka. Ruchome silniki? Dla mnie brzmi przesmacznie, szczególnie że w Oneirosie na dłużej się rozgościłem.

25
Patche i dodatki / Odp: JANUARY RECON BUFF
« dnia: Grudzień 19, 2014, 18:04:34 »
Fajny tweak, ale nic więcej. Nie ukrywam że spodziewałem się nieco więcej. Najbardziej mnie boli zmiana w Huginnie, zawsze woziłem rapidy na nim, z nowym bonusem jakoś tego nie widzę...

26
NoobGarten / Odp: Microwarpdrive vs Afterburner
« dnia: Grudzień 18, 2014, 14:55:17 »
Czy falloff przesadzony? Nie powiedziałbym, blastery mają chory DPS na optimalu, a lasery chory optimal przy niezłym zasięgu. AC'ki są wypośrodkowane. Taranis ma T2 resy, ale przed engage'm możesz wybrać amunicję specjalnie pod jego resy wiedząc że na armorze ma dziurę w explo. A że jest squishy? Cóż, taki już to ship, że albo pędzisz, albo zdychasz.
A na taranisie albo masz dual prop, albo web. W każdym przypadku dramiel będzie szybszy.

27
NoobGarten / Odp: Microwarpdrive vs Afterburner
« dnia: Grudzień 18, 2014, 14:20:25 »
A gdzie tam. Na Dramielu masz 4 med sloty - MWD, AB, Scram/Web. Dzisiaj nikt nie lata już praktycznie DPnisami, więc w tej sytuacji on nie ma propa, Ty masz. Trzymasz się na 7,5-8km poza skutecznym zasięgiem blasterów i grzmocisz z ac'ków aż miło.

28
NoobGarten / Odp: Microwarpdrive vs Afterburner
« dnia: Grudzień 18, 2014, 13:34:51 »
Dual prop? Może być stosowany tak w Dramielu, SFI, jak i w wielku BSach flotowych, gdzie występują takie konfiguracje jak AB-MJD czy MWD-MJD.
Osobiście latam takim Dramielkiem na DP, cholerstwo naprawdę ciężko zabić. Na MWD popyla szybciej od praktycznie każdego cepa, na AB można spokojnie dyktować zasięg nawet Taranisom. Tylko tank jest na słowo honoru, bo anci repka jest raczej dla zasady.

29
NoobGarten / Odp: Microwarpdrive vs Afterburner
« dnia: Grudzień 17, 2014, 22:23:32 »
Temat jest nieco rozleglejszy niż Ci się wydaje, i wypadałoby podsumować zady i walety obu rozwiązań. Obu, a w zasadzie możliwych konfiguracji jest więcej, szczególnie że za jakiś czas poznasz Micro Jump Drive.

Afterburner:
- Mniejszy bonus speeda niż MWD
- Mniejsze zużycie capa
- Zwiększa inercję Twojego statku - co oznacza że gorzej będzie on skręcał
- Łatwiej się fituje - mniejsze wymagania CPU/PG
- Nie daje się wyłączyć przez Warp Scrambler
- Nie ma kary do sygnatury - jest to zatem pewna forma dodatkowego tanka, signature tank (niska sygnatura utrudnia trafianie Cię z rakiet, namierzanie z dział oraz wydłuża lockowanie przez wrogie shipy)
- Dużo wolniej nabiera prędkości
- Frakcyjne/deadspace'owe odpowiedniki zwiększają bonus do szybkości

Microwarpdrive:
- Dużo większa prędkość
- Znacznie większe zużycie capa
- Bazowa kara do pojemności capa, maleje wraz z metą (frakcyjne/deadspace'owe)
- Duże wymagania w fitowaniu
- Kara do sygnatury - Twój ship świeci się jak latarka, łatwiej Cię namierzyć trafić
- Można wyłączyć scramblem
- Dynamiczne przyspieszanie (nie modyfikuje inercji w znaczący sposób)

Micro Jump Drive:
- Skaczesz 100km na wprost od kierunku alignu (czoła shipu)
- Scrambl wyłącza moduł
- Po skoku masz 3 minuty cooldown'u (bonus marauderów skraca do minuty)
- Czas "ładowania" to 12s, modyfikowane przez skilla
- W trakcie pracy MJD sygnatura wzrasta o 150%
- Fitowalny tylko na określonych shipach (T1/T2 BSy, Combat BC, Deep Space Transporty, Commandy)

Zasadniczo można ze sobą łączyć różne rodzaje napędu, ale jednocześnie tylko jeden może pracować w tym samym czasie. Jeżeli chcesz zafitować raciarkę, to najlepszym wyborem zwykle będzie Afterburner, gdyż zazwyczaj pozwala na mitygację sporej części obrażeń, i nie obciąża tak capa. Częstym wyborem w wypadku BSów jest MJD, które pozwala odskoczyć na bezpieczną odległość, z której możesz spokojnie tłuc (sentry boat'y lub rakietowce).
Z kolei w większości popularnych fitów PvP używa MWD ze względu na maksymalną prędkość i elastyczność.
Jednak nie traktuj tego jako sztywne wytyczne. Szczególnie w PvP liczy się kreatywność, niejednokrotnie szalę zwycięstwa przechylał nietypowy fit.
Generalnie istnieje też coś takiego jak Honor Tank albo Speed Tank. Koncepcja jest taka, że swoją olbrzymią prędkością prześcigasz tracking działek wroga oraz wybuch rakiet. Jednak tego typu rozwiązania opierają się na mitygacji obrażeń, i Scram lub Web zazwyczaj szybko kończy zabawę.

30
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 16, 2014, 20:48:24 »
Mało nie mało, sam nie wiem. Na pewno nie będziemy się formować na każdy timer posa, tym bardziej że na chwilę obecną nie ma oficjalnego programu dystrybucji moonów. Także pewnie część spada bez walki. Powiem Ci że timerów jest na tyle dużo, że ciężko jest znaleźć dłuższą chwilę na jakiś skirmish czy kerbirkę.
A co do podejmowania walki, to właśnie do Was dołączyło 100 NC. Nie wiem jak mielibyśmy sensownie z tym walczyć.

31
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 16, 2014, 19:26:22 »
To wszystko prawda. Generalnie to nawet Sansha wypowiedziała nam umowę najmu bo ze strachu zasraliśmy im stacje :/

32
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 16, 2014, 18:03:35 »
http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=287283 http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=287236
Kolejny dzień bez walk. Jak widać Fraternity i Caldarius dawno się wyniosły. SW jak zwykle nie podjął rękawicy.

33
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 15, 2014, 00:44:14 »
W sumie mogło tak być, patrząc na high sloty. Chociaż ma na skok 4gq, mógłby sprzedać za całkiem dobrą sumkę ;)

34
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 15, 2014, 00:27:58 »
Rzeczywiście poszedł ładny rejp, ale Unionn machnął setkę i polecieliśmy naprawić spapraną robotę, zabiliśmy SBU i postawiliśmy swojego iHuba.
BTW, azell, można prosić o słowo wyjaśnienia jak to się stało: https://zkillboard.com/kill/43101044/ ? Awoxer? Próby nie przeszły pomyślnie (albo aż zbyt)?

35
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Zima 2014
« dnia: Grudzień 14, 2014, 14:21:24 »
Pewnie jak ruskie po weekendzie wytrzeźwieją, więc przed środą bym nie liczył.

Strony: [1] 2 3 ... 5