Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siri Irme

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
NoobGarten / Odp: Kalkulator opłacalności
« dnia: Grudzień 17, 2014, 22:57:34 »
Rzuć okiem tutaj. Excel też potrafi czynić cuda ;)

2
NoobGarten / Odp: Agenci
« dnia: Grudzień 17, 2014, 20:55:28 »
Pamiętaj o tym, że im niższe security systemu, tym lepsze nagrody od agenta. No i warto zaglądać na EVE-Survival. Tam masz dokładnie opisane chyba wszystkie misje od zwykłych agentów.

Podobno, Sisters of EVE są teraz na topie  ;)

3
NoobGarten / Odp: Salvaging
« dnia: Grudzień 16, 2014, 12:48:39 »
Są jeszcze rigi do salvagu.

4
NoobGarten / Odp: Eksploracja - zapisywanie lokalizacji
« dnia: Grudzień 10, 2014, 23:46:25 »
Aby nie tracić czasu, powinieneś mieć możliwość wyskanowania i "obrobienia" data/relic site'a jednym statkiem. Do tego celu najlepiej nadają się frytki z bonusami do skanowania. Dla matarów, jest to Probe. Wywal tylko te wcs z low slota, bo to siara latać z tym po high secu. Ze statków innych ras polecałbym Heron, gdyż przy słabszych skillach, masz możliwość wsadzenia modułu ułatwiającego skanowanie. Są jeszcze wersje t2 fregat do skanowania (cov opsy), ale myślę, że sam znajdziesz info o nich :)

A co do bookmarków, znajdziesz o nich pełno filmików na YouTube. Chociażby ten. Fly safe!





5
NoobGarten / Odp: Czy ta gra jest dla mnie?
« dnia: Grudzień 10, 2014, 00:36:30 »
Trzymaj się z dala od Steam. Sporo ludzi narzeka na problemy techniczne, grając przez tą platformę. Lepiej ściągnij klienta bezpośrednio ze strony CCP.

Możesz dostać zaproszenie na 21 dniowego triala. Potem, aktywujesz konto do pełnego, a gracz który wysłał Ci zaproszenie, otrzymuje plexa. Jak będziesz miły, może otrzymasz tego plexa na zachętę do dalszej  gry (np. ode mnie)  :)

Osobiście, kody kupuje na Allegro. Mając dostęp do karty kredytowej czy np. PayPala, warto też szukać na sprawdzonych serwisach sprzedających klucze. Czasami trafiają się promocje. Adresów nie podam, bo nie wgryzałem się w ten temat.

6
NoobGarten / Odp: Czy ta gra jest dla mnie?
« dnia: Grudzień 09, 2014, 13:59:28 »
Wszystko zależy od tego, na jaką grupę ludzi trafisz (lub się nadziejesz).

Niektóre korporacje, wywierają sporą presję na gracza. Wymagają np. numeru telefonu aby ściągnąć z "reala" do EVE w przypadku jakiejś zadymy. Każą się tłumaczyć, dlaczego Cię nie ma na tsie od tygodnia. Nie grasz czy nie rozwijasz postaci po ich myśli = wypad. Klikniesz nie to co trzeba i nie wtedy, potrafią rozwalić Ci w podzięce statek. Patologia.

Są też korporacje, w których grasz na luzie. Kiedy i jak możesz. Bez spiny o to, czy o tamto. Wspólne akcje to kwestia dogadania się z kolegami/koleżankami z korpa. I nikt Cię nie pokazuje palcem, jak kopiesz skałki w high secu. Żadnych list obecności itp. itd.

Pamiętaj, że to swój czas poświęcasz, Ty za tą grę płacisz więc to Tobie ma być dobrze w grze.

7
Patche i dodatki / Odp: Rhea - patch notes'y etc.
« dnia: Grudzień 03, 2014, 12:27:18 »
Coś tam w klonach mieszają A NEW ERA OF CLONES

Jeżeli dobrze rozumiem, nie będzie trzeba kupować bardziej pojemnych klonów i nie będzie straty SP po zniszczeniu poda (za wyjątkiem t3). Troszkę takie "ciepłe" te zmiany. Z jednej strony, bardziej przyjazne graczom, ale przecież nie o to chodzi w eve, aby w EVE było miło i przyjemnie.

8
NoobGarten / Odp: Eksploracja Anomalii
« dnia: Grudzień 01, 2014, 17:32:53 »
Niestety, nic więcej, poza tym co pokazuje skaner w systemie, nie znajdziesz. Musisz pamiętać, że w high secu jest spora konkurencja, i co ciekawsze sygnaturki od razu są czyszczone. Poza tym, high sec nie jest jakimś szczególnie dochodowym obszarem, jeżeli chodzi eksplorację. Oczywiście, czasem trafisz na żyłę złota, ale to tylko łut szczęścia.

Jeżeli interesują Cię data/relic site'y polecam wyskillowanie pod Covert Opsa (w przypadku Gallente jest to Helios), + moduł Covert Ops Cloacking Device II, abyś mógł poruszać się najpierw po low secu, a potem po null i wormholach w miarę bezstresowo. Piszę o tym, gdyż dopiero w tych systemach możesz trafić na fajne site'y. Oczywiście, trudność dostania się do puszki też rośnie, dlatego rozwijaj ciągle skille w tym kierunku (do analyzerów t2).

Poruszanie się i przeżycie w tych rejonach to temat na osobny post, ale nie jest wcale tak strasznie jak się z początku wydaje. No, i uważasz się za odkrywcę, prawda?  :)

9
Z polskojęzycznych są jeszcze Dzicy Alkoholicy (głównie WH) i Akademia Milicyjna (FW). Ale od siebie polecam jednak Unseen Academy. Sprawdzona na własnej skórze 8)

10
Patche i dodatki / Odp: Rhea - patch notes'y etc.
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:18:18 »
Ale te deski T3, chyba nie będą korzystać z subsystemów. Będzie jeden hull, z "opcjonalnymi ustawieniami".

11
Odbierz "Prywatną wiadomość".

12
Przedpokój / Odp: Czy istnieją tutaj jacyś headhunterzy?
« dnia: Listopad 27, 2014, 13:02:29 »
Tutaj masz pokrótce opisane, czym można zajmować się w EVE. Uwaga, może rozboleć głowa! ;)

13
NoobGarten / Odp: Kerbirka
« dnia: Listopad 25, 2014, 16:47:14 »
Aby produkcja się opłacała, to nie tylko kwestia skilli, i obrobionego BPO. To także kwestia standa do korpa NPC, na którym chcesz wystawić swój towar (im lepszy, tym niższy podatek). Przydaje się to też do tańszego skupu minerałów, bo koparką raczej nie zaspokoisz zapotrzebowania przy 15 BPO.

To też kwestia MIEJSCA gdzie chcesz swoje produkty sprzedać. Zapomnij o Jita, Amarr, czy większych hubach. Poszukaj systemu, który przylega do systemów FW i/lub 0.0. Może itemki nie będą schodzić z oszałamiającą prędkością, ale zysk powinien być większy. Dodatkowo, nic Ci po wystawionych fregatach/cruzach, jeżeli klient nie będzie mógł ich od razu sfittować. A latać po każdy moduł 10j na pewno nikomu by się nie chciało. Tak więc, albo sprowadzisz brakujące itemki, np. z Jita, albo poszukaj lokalnego mini huba, bo jedną postacią raczej nie dasz rady pociągnąć całej produkcji.

Latanie do low seca po tamtejsze asteroidy mija się z celem. Zysku większego nie ma, a ryzyko większe, że Cie ktoś zestrzeli. W systemach 0.5-0.6 często możesz trafić na anomalki ze skałkami z low seca. Zawsze trochę "darmowego" zyda może wpaść.

14
NoobGarten / Odp: Trening skilli na dwóch postaciach
« dnia: Listopad 20, 2014, 00:43:45 »
Jeżeli koniecznie chcesz kopać/handlować jedną postacią, i w tym samym czasie bawić się w pvp drugą, to jak najbardziej potrzebujesz dwóch kont.

Ale jeżeli nie, to uruchom skillowanie postaci na tym samym koncie. Do kopania/handlu aż tylu skilli nie potrzeba, a później oszczędzisz, bo nie będziesz musiał płacić za utrzymanie drugiego konta.

15
Patche i dodatki / Odp: Rhea - patch notes'y etc.
« dnia: Listopad 14, 2014, 18:13:10 »
Jak będziesz się skupiał na orbitowaniu to zabraknie Ci ogarnięcia do reszty rzeczy.

Znaczy się, F1 F1?  ;)

Ja się tam bardzo cieszę. Doda to trochę świeżości grze.

16
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Marzec 30, 2014, 14:03:12 »
Jak masz kogoś dodanego do kontaktów, to masz możliwość otrzymywania zawiadomień, gdy ta osoba będzie online ("Add contact to watchlist"). To chyba to.

17
NoobGarten / Odp: unseen academy
« dnia: Marzec 02, 2014, 15:53:15 »
Starczy, że przeczytasz opis Akademii in game. Wtedy dowiesz się co i jak. C'mon, więcej inicjatywy chłopie.

18
NoobGarten / Odp: Eve poczatki
« dnia: Luty 15, 2014, 12:07:56 »
Security status można podreperować tak.

19
NoobGarten / Odp: Standing do nacji - wbijanie z -9
« dnia: Grudzień 29, 2013, 12:36:15 »
Kiedyś obiło mi się o oczy... coś takiego Faction Standing Repair Plan. Część danych już jest nieaktualna, ale możesz coś z tego jeszcze wyciągnąć.

No i jeszcze epic arc Siostrzyczek pozwala na zwiększenie standu do wybranej nacji, ale jako że już jesteś KOS, może być problem z jego zrobieniem.

20
(nie ma to jak zarobić na plexa w 4 dni na trialu)

Że się tak z ciekawości spytam, jak to Ci się udało?


21
Flamewar / Odp: Odp: Cheaty w EVE?
« dnia: Grudzień 11, 2013, 00:27:24 »
Mam w rodzinie policjanta. Takich burd na meczu, jakie miały miejsce po pogodzeniu się zwaśnionych grup pseudo kibiców,  to on nigdy nie przeżył. Do dzisiaj to opowiada. To tyle jeżeli chodzi o proroctwa Proximy ;)

22
NoobGarten / Odp: Czy jest sens grać w EvE solo?
« dnia: Grudzień 06, 2013, 09:38:25 »
No chyba ze drony sa ustawione na agresje i takiego same zaatakuja, to wtedy klops..

Spokojna głowa. Drony nie zaatakują gracza, który kradnie Ci loot.

23
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Grudzień 02, 2013, 22:26:51 »
Kasa wróciła. Dzięki Proxima!

24
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Grudzień 01, 2013, 14:53:41 »
Informacja!

Od dnia dzisiejszego wypłacę pieniądze (24h oczekiwanie). I oddam każdemu, kto wpłacił.

Czas minął a kasy nie widać...

25
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Listopad 18, 2013, 14:46:11 »
A ja bym zrobił tak, że wpłaty od osób, które nie zapisały się w tym temacie, uznał za darowiznę i bym się z nich nie rozliczał ;)

26
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 17, 2013, 12:13:09 »
Zdaje się rok temu CCP pokazywało statystyki skąd biorą się minsy, wychodzi na to, że 70% rudy w grze to po prostu przemielone itemy, moduły.

Bardzo chciałbym zobaczyć te dane. Patrząc po ilości minerałów jakich potrzeba do wyprodukowania jednego battleshipa, po nerfie dronkowa i lootu z misji, jakoś ciężko mi w wierzyć, że prawie całe industry w grze opiera się głównie na pve.

27
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Listopad 15, 2013, 17:34:23 »
Poszło 300 mln :)

28
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Listopad 15, 2013, 16:08:40 »
A jak przegrasz? Odpukać...

29
Market / Odp: Poker w EVEOnline - oferta stackingowa,
« dnia: Listopad 15, 2013, 15:59:20 »
Znaczy się, daję Ci iski, Ty grasz w pokera. Jak wygrasz, oddajesz każdemu to co wyłożył + %?  :)

30
NoobGarten / Odp: Pierwszy kontrakt
« dnia: Listopad 05, 2013, 22:40:48 »
Plex umożliwia trenowanie drugiej postaci na koncie tylko przez 30 dni.

LPki wymieniasz w LP Shopie. Dokujesz w stacji, która należy do interesującej Cię korporacjii i w buttonach szukaj tegoż LP Shopu.

31
NoobGarten / Odp: produkcja i reprocesing - skile
« dnia: Październik 25, 2013, 11:14:57 »
W samych skillach raczej nic się nie zmieniło. Zmienione zostały tylko nazwy zakładek, w których te skille są. "Production" i "Resource Processing".

Ale z tego co widzę, koledzy nie ujęli tutaj dwóch ważnych gałęzi przemysłu w EVE, a mianowicie produkcji rigów i zabawy z planetami. Jeżeli chodzi o rigi, to powinny zainteresować Ciebie skille z "Rigging" (Armor Rigging, Drones Rigging, Launcher Rigging etc.). Skille odpowiedzialne za produkcje na planetach znajdziesz w zakładce "Planet Management".


32
NoobGarten / Odp: High Speed Traveling
« dnia: Październik 17, 2013, 13:52:44 »
BTW, żeby nie zakładać nowego tematu. Jak sprawdzić, na której stacji można wykonać kopię BluePrint?

Wchodzisz w "Science & Industry", w zakładkę "Installations". Filtr "Activity" i tam będziesz miała "Copying".

33
NoobGarten / Odp: Rifter - Czyli czas postrzelać w Raty :D
« dnia: Październik 04, 2013, 21:31:45 »
Cytat: Colonel
ale nie liczyc na super moce klouka
bo koncza sie jesli cos znajdzie sie ponizej 2500m od naszego statku.

Nawet po przeskoku przez bramę? Z tego co wiem, jest te pi razy drzwi 30 sekund immunitetu na wszystko. Zaś jeżeli chodzi o moduł cloak to jak najbardziej, 2500m i puff.

Co tak wesoło Skeer? "istnieje szansa"

Edit:

Ok. Doczytałem już. Gdzieś już o tym słyszałem, ale dopiero teraz zechciało mi się sięgnąć do źródła:

Cytuj
After jumping through a stargate, your "ball" have NO set vector and ZERO speed.
The time it takes for you to enter warp is the same , regardless if the warp point is ahead or behind you.
What you see from the ship turning animation is just animation.

34
NoobGarten / Odp: Rifter - Czyli czas postrzelać w Raty :D
« dnia: Październik 04, 2013, 21:06:07 »
Moje 6 groszy:

1) Po przeskoczeniu przez stargate... nie ruszaj się! Statek jest wtedy w cloaku przez około 30 sekund i nic go z niego nie wybije. Rozglądnij się. Zobacz, jaki skład ma komitet powitalny. W którą stronę ustawiony jest dziób statku. Jak na wprost jakiegoś celestiala (planeta, stacja, pasek asteroidów itp.), istnieje szansa, że szybciej się alignujesz i uciekniesz. Czasami, warto też wrócić się do bramy i skoczyć z powrotem. Odpalić AB lub MWD (przepalić skillem Thermodynamics, będziesz lecieć jeszcze szybciej), i trzymać kciuki. Ale nie atakuj wtedy żadnego gracza! Jeżeli to zrobisz, włączy się wtedy "Aggression Timer" i brama nie przepuści Cię przez jakąś minutę. Starczy, aby zmienić Twój statek w kupę złomu.

2) BARDZO WAŻNE! Jeżeli wiesz, że przegrasz walkę (obojętnie jaką), armor prawie znika, struktura już zaraz zamieni się w ser, zaznacz celestiala i spamuj przycisk warp. Chwilkę po rozwaleniu Twojej krypy jajko samoistnie odwarpuje z pola bitwy. Może to uratować Ci poda i drogocenne implanty. Niestety sposób nie działa w bańce ani na smartbomby. Czasami przeszkadza też lag. Życie! 8) Nie skacz tylko na księżyce, bo możesz wylądować na wrogo nastawionym POSie.

3) Jak zaczniesz bywać w low/null secu rób często safe spoty. Szczególnie, abyś z tego ssa mogła przeskanować bramę i sprawdzić, czy nie czai się jakaś bańka i/lub poważniejsza ekipa. Powinnaś też wsiąść w jakiś szybki statek (fretka z MWD chociażby) i wydokowując ze stacji pognać przed siebie na jakieś 200-300km i zrobić tam bookmarka. Następnym razem wydokowując, będziesz szybciej mogła uciec z niebezpiecznej strefy. Niestety, nie daje to 100% bezpieczeństwa.

4) Podglądaj ludzi na localu. Pirat? Ustaw mu krechę w standingu. Od razu po wleceniu do systemu i zobaczeniu reda, będziesz mogła wiedzieć czego się spodziewać.

5) Zwracaj uwagę na combat proby na skanerze kierunkowym i korzystaj z niego często. To doskonałe narzędzie, aby zorientować co dzieje się w systemie.

6) Praktyka, praktyka, praktyka. To wszystko możesz poćwiczyć na sucho w high secu (tylko nie strzelaj do nikogo spoza korporacji ;) ). Po jakimś czasie, wszystkie te czynności wejdą Ci w krew i będziesz je wykonywać bez zastanowienia.

A jeżeli chcesz sama atakować... to już do lepszych ode mnie uderzaj. Yaaar! >:D

35
PVE / Odp: Gnosis - PVE Exploration, T2 fitting
« dnia: Październik 01, 2013, 22:50:08 »
Osobiście wolałbym relic i data robić Covert Opsem, ale jeśli bardzo chcesz spędzać po pół godziny na hakowaniu, Gnosis też może.

Dokładnie tak. Ostatnio odkurzyłem swojego starego covopsa i bujam się po 0.0, ogarniając nową eksplorację. Pustki większe jak w low secu. A to oznacza mniejszą konkurencję i lepszą kasę. W pierwszym dniu znalazłem bpc na guristasowego small posa i lootu na jakieś 200m. Bez oddania strzału bo raty zostały usunięte z tego rodzaju siteów.

Niestety, eksploracja w 0.0 wiąże się z porządnymi skillami i sporym niebezpieczeństwem, ale czyż nie grami w EVE dla tego dreszczyku emocji? ;) Zaczynając od low seca (w high też czasem się coś trafi), przy zachowaniu ostrożności wróci się do domu całym, zdrowym i z pełnym cargo świecidełek.

A Gnosis jest limitowanym statkiem co oznacza, że ryzyko odstrzelenia go w high secu jest dość duże. W pierwsze dni jak pojawiły się w przestrzeni padały jak muchy. Teraz już się chyba uspokoiło, ale imho lepiej dmuchać na zimne i nie latać czymś, co wywołuje chęć mordu wśród patologii w EVE (czyli 98% graczy)  ;)

Strony: [1] 2 3 ... 5