Eve-Centrala
Śmietnisko => Archiwum => Wątek zaczęty przez: redbart w Kwiecień 13, 2006, 08:40:21
-
:), Przepraszam nie bijcie, ale chcia?bym si? dowiedzie? odno?nie moich przemy?le?:
AMARR
- Uber tank na armour, ?wietne resy i du?o armoura,
- damage tylko em/thermal z laserów
- krótkie lasery maj? najd?u?szy zasi?gi i a d?ugie najkrótszy,
- ma?e radius
CALDARI
- Uber tank na shielda,
- rakiety, torpedy i pociski samosteruj?ce, dam zró?nicowany
- ?wietne na pve ?rednie na pvp
MINMATAAR
- brak dobrego tanku, podzielone sloty mniej wi?cej równo, raz 5/4 raz 4/5 czy podobnie,
- zró?nicowania amunicja; artyleria kosmiczny zasi?g du?o damagu wolno strzela, du?y radius; autocannonki najmniejszy zasi?g ale wyj?tkowo szybkostrzelne
- damage dealing zamiast tankowania (?)
- szybko??
GALLENTE
-...
-...
-...
Je?li co? pomin???m,a na pewno tak, to dopiszcie.
Zastanawiam si? nad fitem, który by?by dobrym damage dealerem zamiast tankowania u Minmatar - tak przy okazji :P
-
Gallente:
- specjalizacja w dronach, bardzo ma?o rakiet
- dmg: thermal (60%) i kinetic (40%)
- tank naj?atwiej na armor, ?rednie warto?ci tarcz i pancerza
- blaster - short range, railgun - medium/long range
-
CALDARI
- Uber tank na shielda,
- rakiety, torpedy i pociski samosteruj?ce, dam zró?nicowany
- ?wietne na pve ?rednie na pvp
doda? bym jeszcze:
- wyspecjalizowane statki do EW: BB,Scorp
- nie nadaja na Sniperow - missile za dlugo lec?
- najlepsze do walki na Short Range (Raven na toroach to ciezki orzech do zgryzienia)
- maja mozliwosc bycia jednoczescie stankowanym i byc DMG Dilerem (tank na med, dmg mody na low)
//jak cos jeszcze wymysle to dopisze//
-
O wlasnie, a hybrydy i artyleria leca jakas ilosc czasu czy zero jak lasery?
RL, predkosc wylotowa pociskow artyleryjskich jest tak mniejwiecej 400-1200 (zwykle okolo 600) metrow na sekunde, czyli wolniej niz rakiety :) Minmatarska artyleria uzywa z tego co wiem erakcji atomowej zamiast chemicznej do napedzania pocisku, jednak tak czy siak pocisk powinien miec jakas skonczona predkosc.
Dzialka hybrydowe przyspieszaja pocisk w polu elektromagnetycznym. Zreszta mozna na oko policzyc;
Fregata Tristan:
38 megawatow energii ma w gridzie
380 energii ma capacitorze
187,5 sekund zajmuje odnowienie tegoz
2,03 energii odnawia sie wiec srednio na sekunde
18,75 czyli mniejwiecej tyle megawatosekund jest w "1 punkcie energii"
5,21 a tyle kilowatogodzin
2,15 Railgun 125mm zuzywa tyle punktow capa na strzal
3,25 ktory zajmuje mu tyle sekund
0,66 czyli zre tyle energii z capa na sekunde
11,2 czyli tyle kilowatogodzin kosztuje go strzal
0,01 waga pocisku w kilogramach
40312500 tyle energii w julach wklada railgun w nasz pocisk
4031250000 tyle metrow na sekunde lecialby pocisk gdyby nie teoria wzglednosci, przy wydajnosci 100%
300000000 tyle mniejwiecej leci swiatlo
Wiec pociski hybrydowe lataja z predkosciami relatywistycznymi (niech ta ich energia kinetyczna bedzie nawet 10 albo 100 razy mniejsza, niewiele to zmienia w kwestii predkosci pocisku, ktora dalej bedzie nieproporcjonalna do predkosci statkow i rakiet). :)
-
Ja ju? gdzie? s?ysza?em ?e fizyka w eve jest warto?ci? bardzo wzgl?dn? :D :D :D .
-
Podoba mi si? pomys? zebrania zalet i wad danych ras i ich statków w jednym temacie. Takie co? IMO bardzo si? przyda.
Ja dodam od swojej strony :
Gallente :
- s?abi w walce z Caldari (ma?e res na explo)
- najwi?kszy w grze dmg na short range - blastery
- drony, drony jeszcze raz drony
- tylko 2 rodzaje dmg (thermal/kinetic)
-
Hym dlamnie to :
Caladari :
+ EW
+ Misle, gdzie juz niekoniecznie duza liczba SP w misle op daje calkiem wymierne efekty.
- Tankowanie praktycznie wy?acznie shieldem, co eliminuje czesto mozliwosc tacklowania, badz tez stawia nas przed rozterka kolejny jammer albo odpornosci..
Galente :
+Drony
- Ograniczone rodzaje dmg
Wiecej o galente nie napisze bo pomimo wszystko malo sie znam na nich ( btw hybrydy sa chyba jedyna bronia w grze ktora niejest jeszcze udupiona no nie ??:P )
Amarr:
+ Wiekszosc konfiguracji shipow gotowa pod calkiem wydajny armor tank np taki armagedon 8 low slotow 4tw
+ Dosc spory tracking Laserow co daje wymierne kozysci przy nawet dosc niskich skilach w gunery
- Spawarki eee Lasery :P wymagaja dosc duzych skili z zakresu energi
- heh gdzie wstawic WCS jak ma sie wszystkie low sloty zajete tankowaniem ?? :P :P :P
Minmatar
+ Najwieksze spektrum DMG w grze
+ Najbardziej dedly warpon na long range 1400 t2 z tremorami :D
- Kurcze nigdy niewiadomo na co tankowac dany ship ( co jest zarazem + bo jak juz zaczepisz minmatarski ship to niewiesz co on tam moze miec na med i low slotach :D )
- Ilosci SP zeby obsluzyc dobrze projectle co by robily naprawde kuku sa Spore naprawde SPORE
Taka charakterystyke shipow poszczegolnych ras w grze widze...
PS proponuje zrobic konkurs ankiete ktory statek w grze jest najbardziej overpowered :D ( proponuje na 1 miejsce tej klasyfikacji amarskie recony + comand shipy :P, Vagasy wcale niesa overpowered :P )
-
- heh gdzie wstawic WCS jak ma sie wszystkie low sloty zajete tankowaniem ?? :P :P :P
A po co Ci wcs'y ? :twisted: :twisted: Jedna large naprawiarka + 7 sinków i poczuj sie jak kamikaze 8)
-
Kurcze ktos nie zrozumial "sugestji" :D :D :D
-
Dobra, wbrew pozorom temat, na który b?d? ludzi utyskiwa? ?e znów zadaje proste pytania - tak my?la?em zrobi? si? po?yteczny =], jak si? wszyscy wypowiedzi? to zbiore to w jednym topicu i mo?e przykleimy w gara?owni :P
-
Tak, wiem ze bez wcs'ow jeste? i tak trup. Ale jak masz umiera? to niech poczuj? ?e? tam by? :D :D
-
Tak, wiem ze bez wcs'ow jeste? i tak trup. Ale jak masz umiera? to niech poczuj? ?e? tam by? :D :D
Ja ju? si? wyleczy?em z takiego my?lenia jak po 2 minutowym lagu od bloba obudzi?em si? w Yulai.
-
Tak, wiem ze bez wcs'ow jeste? i tak trup. Ale jak masz umiera? to niech poczuj? ?e? tam by? :D :D
Ja ju? si? wyleczy?em z takiego my?lenia jak po 2 minutowym lagu od bloba obudzi?em si? w Yulai.
hehe... to trzeba sobie bylo klona w S-U ustawic ;) :P
-
Jak wy?acze wszystkie efekty i efekty turretow to powiem, ?e laga nie mam :D :D
-
A trafiles kiedys na bloba z ponad 200 shipami ?? W takim cobys tam powylaczal to i tak lag bedzie jak cholera
-
Nawet jak EVE wylaczysz to i tak bedziesz miala laga :D
Dla mnie shipy gallente na blasterach i neutronach t2 to jest taki assasin. Problem tylko,ze samemu to ciezko podleciec czesto do przeciwnika na te 8km...[/list]
-
Caldari sie tez tak fituje :D
Z podlatywaniem to faktycznie problem jesli bije sie cos innego niz npc'e
(a i z npc czasem problem jes).
Przy czym caldari sa o tyle fajni ze neutrony maja w miare sensownego optimala, tylko dmg zdaje sie nieco nizszy
H.
-
Gallente :
- s?abi w walce z Caldari (ma?e res na explo)
Noo ~70-80% w zale?no?ci od konfiguracji i skili
- drony, drony jeszcze raz drony
W?a?nie ....
- tylko 2 rodzaje dmg (thermal/kinetic)
Drony ach te drony :twisted: + rakiety
-
A trafiles kiedys na bloba z ponad 200 shipami ?? W takim cobys tam powylaczal to i tak lag bedzie jak cholera
Jak masz laga, to najwy?sza pora zmieni? sprz?t. A jak nie sprzet to zmniejsz detale do minimum :D :D
-
Meh - wprawdzie nie bylem w takim blobie ale ztcw. wtedy serwer sie przestaje wyrabiac.. wiec zmiana sprzeu niebaudzo pomoze...
bo maja balansowanie ruchu zrobione tak a nie inaczej.
H.
-
Nie wiem jak przy 200 osobowym blobie, ale przy oko?o 80-90 osobowym duzo takie zmiany pomagaj?. Przynajmniej w moim przypadku.
-
Sprzet mam dobry poza tym luzie z ktorymi gram amja sprzet super wypasny :P i wierz ani zmniejszenie detali a wlasciwie wylaczenie wszystkeigo ci nie pomoze. Poprostu klasterek odpowiedzialny za dany system nie wyrabia takeigo obciazenia
-
Sprzet mam dobry poza tym luzie z ktorymi gram amja sprzet super wypasny :P i wierz ani zmniejszenie detali a wlasciwie wylaczenie wszystkeigo ci nie pomoze. Poprostu klasterek odpowiedzialny za dany system nie wyrabia takeigo obciazenia
I je?eli Ci? ubij? w takim blobie mo?esz pisa? petycj?, ?e to ich wina, ?e lag, ?e memory leack, ?e dysk pracowa? jak szalony a Ty obudzi?e? si? w stacji.
-
A wiesz co ci ccp odpisze ??? Ze z ich strony wszystko jest jak najbardziej ok i nie stwierdzili nic takiego :twisted: