Autor Wątek: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami  (Przeczytany 72678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 11, 2009, 19:46:37 »
Co mam moje zdanie o hybrydach jako takich, do moich nadzei na znerfenie przęgietego bonusa na megasach?

lol jeszcze znerfic blaster boaty? pls

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 29, 2009, 14:17:50 »
Nie wiem czy to dobre miejsce, ale chodzi mi o Security Status w kontekście PvP.

Czy jednostkowo strata SS-a jest zależna od tego JAKI SS mamy w chwili popełnienia przestępstwa?

Załóżmy sobie jakiś system lowsecowy i ubicie gracza, który się nie bronił. Stracimy i za agresję, i za killa. Raz popełniam takie wykroczenie mając SS = 2.0, raz = 5.0. Pytanie brzmi czy mając 2.0 spadnę do 1.5 (liczby dla prostego rachunku), a mając 5.0 do 4.5? Czy przy 5.0 strata w liczbach bezwzględnych będzie wyższa?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 29, 2009, 14:21:51 »
Cytuj
Czy jednostkowo strata SS-a jest zależna od tego JAKI SS mamy w chwili popełnienia przestępstwa?
O ile ja wiem to jeden z 3 czynników:
- twój SS
- SS zestrzelonego (chociaż tu chodzi tylko o to czy to outlaw czy nie)
- SS systemu w którym narozrabiałeś

Im wyższy masz SS tym bardziej ucierpisz na nim po walce.
Tak mi to wytłumaczono jak zaczynałem grać. Czy informacje są aktualne nie wiem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 29, 2009, 14:39:38 »
Z tego by wynikało, że nie warto farmić SS-a "na później" - czy jacyś doświadczeni przestępcy mogą się wypowiedzieć?  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 29, 2009, 15:07:42 »
Z forum Eve:

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=204712&page=1

W 26 poscie jest kilka przydatnych informacji. Wątek jest stary, niedawno CCP dodało jeszcze pare zmiennych, ale ogólna zasada jest taka sama.

A tu ten devblog:

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=577


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 29, 2009, 15:47:02 »
OK, to jest to o co mi chodziło.

Skoro utrata SS-a jest procentowa, to procentowy jest też zysk z misji czy ratów - bo przyrost 0,20% jest inny dla SS-a 2.0 niż 4.0.

Czyli - mając wyższy SS szybciej go tracę, ale jednocześnie szybciej odrabiam - RIGHT?  :angel:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 29, 2009, 15:49:40 »
Mając mało, wolno tracisz, szybko odrabiasz.
Mając dużo, szybko tracisz, wolno odrabiasz.
System taki teoretycznie powinien utrwalić SS na poziomie odpowiednim do proporcji między mordowaniem ratów a ludzi. Z reguły jednak jest to po prostu -10 :)

litestep

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 29, 2009, 15:55:07 »
Im bardziej chcesz się oddalić od  zera (obojętnie w która stronę) - tym jest to cięższe i łatwiej coś zepsuć - dotyczy to w równym stopniu ss jak i standingu. Więc masz racje, że najlepiej uzupełniać ss na bieżąco np. gdy grozi przekroczenie -2.0, -4.5 czy -5.0

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwiec 01, 2009, 01:30:16 »
Kolejne pytanie z innej beczki.

Czy warto zainwestować w set low-grade Halo, żeby zmniejszyć sygnaturę shipa? Abstrahuję od ryzyka straty jaja (lowsec), chodzi mi o to czy np: zejście do 80m w przypadku Stabbera Fleet Issue da mi jakąś odczuwalną przewagę w walce, która usprawiedliwiałaby wydanie około 200 baniek na te implanty? Niby Thorax, którym dzisiaj latam, ma 140m, więc różnica wydaje się kolosalna... ale to EFT, a ja pytam o realne doświadczenie z walki.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwiec 01, 2009, 01:40:42 »
Będzie cię trudniej (ale nie za bardzo) pojechać med broniami które jeśli dobrze pamiętam optymalna sygnaturę mają właśnie w okolicy 120 - 140, podobnie med drony. Sprzęt klasy smal będzie wciąż cię pruł podobnie, larg... wciąż będzie trafiał...
Generalnie zejdziesz do sygnatury niszczyciela, eliminując jego największą wadę - sygnatura bardziej cruza niż frytki, przy tanku i wyporności na obrażenia frytki ;) :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Straszny

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 01, 2009, 09:04:53 »
Kolejne pytanie z innej beczki.

Czy warto zainwestować w set low-grade Halo, żeby zmniejszyć sygnaturę shipa? Abstrahuję od ryzyka straty jaja (lowsec), chodzi mi o to czy np: zejście do 80m w przypadku Stabbera Fleet Issue da mi jakąś odczuwalną przewagę w walce, która usprawiedliwiałaby wydanie około 200 baniek na te implanty? Niby Thorax, którym dzisiaj latam, ma 140m, więc różnica wydaje się kolosalna... ale to EFT, a ja pytam o realne doświadczenie z walki.

latam na solo czesto w halo i lowgrade halo, różnice w walce bardzo czuć.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 01, 2009, 09:08:34 »
A 200 baniek to dobra cena za set low-grade?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Voulture

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 09, 2009, 21:40:48 »
Nie wiem w sumie gdzie to opisac, ale nie chcialo mi sie zakladac nowego watku. No i nie mam jakiegos parcia, wiec tq jest rownie dobre.

Moj problem wyglada tak - zniknela mi cala wroga flota z gry. Nie zmienialem zadnych ustawien, po wskoczneiu do kolejnego systemu przestalem widziec wrogow i na over i w przestrzeni. System wczesniej widzialem statki i na over i w przestrzeni. System dalej cisza. Reset ustawien i ich zmiena, zmiena bracketow, load: standard over setting + show all brackets i dalej nic. Slysze, jak zabijamy flycatchera po gejtem i nawet go nie zobaczylem. Co smieszniejsze - widac bylo jego wybuch u mnie. Ktos ma pomysl co moglo siasc i czy relog starczy? Poki co nie mialem okazji sprawdzic i wolalem wylogowac na ssie (nawet bym nie wiedzial kiedy mnie cos lapie). Czy to cos dziwnego czy znikajace floty to rzecz calkowicie normalna?

Ekhm, myslalem, ze desync zostal wyeliminowany...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 09, 2009, 21:45:34 »
Gdzieś (chyba dyskusje o patach) Rabbitofdoom opisywał akcje jak go w 00 coś niewidzialnego lało, coś odnośnie granic grida tam było itp

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yakrum

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 09, 2009, 22:35:52 »
Znaczy co, Voulture miał swój prywatny grid ?
obecnie nieaktywny

Voulture

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 09, 2009, 23:06:58 »
No tez mi sie nie wydaje. To zaden problem ze standami, gejt wczensiej widzialem i stzrelalem, w tym nie. Moze cos z grafa? Ale co? Swoj statek widzialem i swoja flote...

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 10, 2009, 01:31:44 »
mialem kiedys dawno temu dokladnie taka sama sytuacje, koledzy zlali flycathera pod gejtem, i mieli pretensje, ze nie strzelalem, a ja po prostu go nie widzialem... Zrobilem relog i wszystko bylo ok, ale nie wiem, czy po tym relogu bym go zobaczyl, bo byl juz niezywy... W kazdym razie od tamtej pory nie mialem juz takich przygod, wiec chyba jakis bug w grze po prostu.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 10, 2009, 02:42:40 »
Skasuj cache?  :D

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 10, 2009, 10:22:08 »
Czasem overwiev sie buguje i pomimo prawidlowych ustwien nie widac bracketow oraz np shipow. Przewaznie pomaga load tego samego ustawienia ov , jezeli to nie skutkuje relog rozwiazuje 90% spraw zwiazanych z problemami z ov, bracketami i problemami z targetowaniem

Bioshock

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 31, 2010, 22:56:11 »
Witam.

Tym razem mam pytanie dotyczące zasad przechodzenia w stan walki. Krótko opiszę zaistniałą sytuację i zadam pytanie.

"Wydobywałem rudę z asteroidy na swoim Tormentorze, przerzucając urobek do swojego kontenera umieszczonego obok statku. Podleciał do mnie inny gracz na małej fregacie Executionerze i zmienił mu się kolor z zielonego na czerwony. Prawdopodobnie podebrał mi surowiec z kontenera, gdyż nie zaatakował mnie bezpośrednio i odleciał. Na swoim statku mam jedynie lasery górnicze i drona. Przerwałem wydobycie i poleciałem do bazy. Przesiadłem się na swój statek transportowy i wyleciałem z bazy po swój pozostawiany kontener z rudą. Przy opuszczaniu bazy pojawił się komunikat, że jestem w stanie walki i każdy gracz może mnie atakować. Zignorowałem go. Przy podchodzeniu do kontenera zostałem już otwarcie zaatakowany przez tego gracza, który cały czas miał czerwone barwy. Jego siła ognia była dość słaba, więc nie odpowiadając ogniem, zabrałem cały swój urobek ze swojego kontenera i odleciałem do bazy."

I teraz moje pytanie: dlaczego przeszedłem w stan walki, a więc prawdopodobnie też miałem kolor czerwony, jeżeli nie strzelałem do tego gracza, a nawet go nie namierzałem? Czy będąc przez innego gracza zaatakowanym automatycznie zmieniam barwy na gracza pirata?

Pozdrawiam.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 31, 2010, 23:04:25 »
Witam.

Tym razem mam pytanie dotyczące zasad przechodzenia w stan walki. Krótko opiszę zaistniałą sytuację i zadam pytanie.

"Wydobywałem rudę z asteroidy na swoim Tormentorze, przerzucając urobek do swojego kontenera umieszczonego obok statku. Podleciał do mnie inny gracz na małej fregacie Executionerze i zmienił mu się kolor z zielonego na czerwony. Prawdopodobnie podebrał mi surowiec z kontenera, gdyż nie zaatakował mnie bezpośrednio i odleciał. Na swoim statku mam jedynie lasery górnicze i drona. Przerwałem wydobycie i poleciałem do bazy. Przesiadłem się na swój statek transportowy i wyleciałem z bazy po swój pozostawiany kontener z rudą. Przy opuszczaniu bazy pojawił się komunikat, że jestem w stanie walki i każdy gracz może mnie atakować. Zignorowałem go. Przy podchodzeniu do kontenera zostałem już otwarcie zaatakowany przez tego gracza, który cały czas miał czerwone barwy. Jego siła ognia była dość słaba, więc nie odpowiadając ogniem, zabrałem cały swój urobek ze swojego kontenera i odleciałem do bazy."

I teraz moje pytanie: dlaczego przeszedłem w stan walki, a więc prawdopodobnie też miałem kolor czerwony, jeżeli nie strzelałem do tego gracza, a nawet go nie namierzałem? Czy będąc przez innego gracza zaatakowanym automatycznie zmieniam barwy na gracza pirata?

Pozdrawiam.

Nazywa sie to CAN FLIPPING, koles zamienia Twoj kontener na SWOJ, i Ty zabierajac kamienie z niego [prawdopodobnie rowniez wrzucajac] flagujesz siebie.
Ludzie w ten sposób się dowartościowują,
często spotykane zjawisko w Elonaya, Nonni i w okolicach.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 31, 2010, 23:11:07 »
rada na to jest jedna: nie kop i nie rób misji tam, gdzie siedzi najwięcej ludzi

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 31, 2010, 23:12:29 »
Ta puszka o której myślałeś że jest twoja już twoja nie była tylko jego - twoja znikła gdy zabrał wszystko co w niej było i przerzucił do swojej, więc jak ją opróżniłeś to gra potraktowała to jak kradzież, a za kradzież koleś mógł cię ostrzelać.
Na taką kradzież łapie się również tak, że zaczepia się nowego gracza, wyrzuca puszkę i mówi, żeby sobie wziął, bo to prezent dla niego na rozpoczęcie gry. Młody bierze, dostaje agro za kradzież i traci statek. Eve nie rozpieszcza, a z ludzi wyłazi najgorsze :)

Bioshock

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 31, 2010, 23:49:40 »
Witam.

Dziękuję za bardzo wyczerpujące informacje.
Jedynie dla pełnego porządku dodam, że w pierwszej fazie mojej "przygody PvP"  miałem cały czas otwarte oba kontenery. Wracając swoim transportowcem nie dostrzegłem ani zmiany nazwy kontenera, ani innych ostrzeżeń , że już nie jest moim kontenerem.

Po analizie ofert w markecie rodzi się kolejne pytanie. Czy kontenery zabezpieczone szyfrem zamkowym (Secure Container) chronią właściciela przed umiejętnością Can Flipping?

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2010, 00:53:23 wysłana przez Bioshock »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 01, 2010, 08:01:52 »
Nie ma umiejętności "Can flipping". To tylko nazwa pewnej czynności :)
Jeśli taki kontener (secure) zakotwiczysz (prawym w przestrzeni i anchor, wymaga skilla anchoring lvl 1) i założysz hasło, to tak - ochroni Cię przed czymś takim. Tylko te kontenery są dość małe...
Moja rada - znajdź sobie korpa, w którym będziesz mógł liczyć na pomoc np. przy zwożeniu urobku etc. A na początek polecam Unseen Academy.
Przedwieczny.

Bioshock

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 01, 2010, 15:12:47 »
Witam.

Dziękuję za radę - może to być skuteczny sposób na w miarę spokojną grę.

Pozdrawiam.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 08, 2010, 02:41:57 »
Cytuj
Po analizie ofert w markecie rodzi się kolejne pytanie. Czy kontenery zabezpieczone szyfrem zamkowym (Secure Container) chronią właściciela przed umiejętnością Can Flipping?
Mogę tylko dodać do tego, o czym mówił Xarthias, że Secure Containers przeważnie usuwa się z canflipowego ustawienia overview, bo "raczej" nie są one przedmiotem canflippingu  :P Ze względu na małą pojemność nie są też zbyt wydajne dla ich właściciela, ale za to bezpieczne  O0
Wytrawny ( :P) Can Flipper wybiera sobie "ofiary" (nie żebym coś o tym wiedział..... ;D ;D), także spokojnie, używając kontenerów secure możesz czuć się bezpieczny..... :P :P

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 08, 2010, 10:05:05 »
Wytrawny ( :P) Can Flipper wybiera sobie "ofiary" (nie żebym coś o tym wiedział..... ;D ;D), także spokojnie, używając kontenerów secure możesz czuć się bezpieczny..... :P :P

Do pierwszego discophoona.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 08, 2010, 11:16:21 »
sfituj bojowo hulka - can flipera da rade zabić na 100%. on się przekona ze nie jesteś celem, ty poczujesz kopa adrenaliny i wyrosną ci włosy na klacie :D
Some Men Just Want to Watch the World Burn

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 08, 2010, 11:22:01 »
A tam "bojowo", wystarczy mieć punkt!

Czas temu do gravi-site'a w null wpadł mi wrogi stealth bomber i zaczął walić w mojego Hulka, ale zanim doszedł do połowy shielda, sam wiał na strukturze zeżarty dronami.  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 08, 2010, 21:47:06 »
Do pierwszego discophoona.
LOL Mona. No "bezpieczny" => pod "troskliwą opieką" np. właśnie takiego Typhoona  >:D >:D >:D

sfituj bojowo hulka - can flipera da rade zabić na 100%. on się przekona ze nie jesteś celem, ty poczujesz kopa adrenaliny i wyrosną ci włosy na klacie :D
No tak, bojowy Hulk na bombera pewnie wystarczy (o ile nie siedzi w nim noob, który zginie zanim zdąży bombera namierzyć  ;D), ale czy da radę odpowiednio sfitowanemu reconowi? No, tutaj byłbym bardziej ostrożny... Moim zdaniem, nawet gdyby recon nie dawał rady (wątpliwe, ale możliwe), to zawsze ma jeszcze tyle bufora, żeby zwiać. Bomber może nie mieć tyle szczęścia...  :'(

CMHQ_Widget

  • Gość

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 09, 2010, 01:13:46 »
Jest więcej takich killi Morświna ;]. Can flipping rox ;]
LOL  ;D ;D ;D *Templar Brave is looking on their fitting  :2funny: Morświn rox !!!  ;)

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 09, 2010, 09:52:39 »
LOL :2funny:
ten pilot Vengence to chyba zasnał przy kierownicy... jakim cudem on dał się zabić?

@down: hmm... fakt, po dwóch webach to sobie nie polata na ab.
jego fit http://kb.c0ven.pl/index.php?a=kill_detail&kll_id=11197
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2010, 10:45:23 wysłana przez XIII »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 09, 2010, 09:59:29 »
Scramble, 2 weby i tyle rumakowania frytką.

Bogactwo med slotów i CPU ftw


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...