Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - korporacja PVP w polskim sojuszu PLEBS.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Filip Bonn dnia Wczoraj o 22:24:03 »
Jak widać powyżej.
2
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - korporacja PVP w polskim sojuszu PLEBS.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [WILD5] Sindri Egdald dnia Wczoraj o 21:28:20 »
Debil Umie Naciskac Klawisze?
3
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Doom dnia Wczoraj o 19:36:26 »
Bylo ich wystarczajaco aby sojusz ktory je mial, jesli chcial anihilowac dowolna flote wskakujaca przez brame a zaraz potem kolejna fale i kokejna itd to mogl to zrobic
4
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [WILD5] Gagat dnia Wczoraj o 18:52:36 »
tylko ile wtedy było tytanów i ile były one warte ? ;]
5
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Soulscream dnia Wczoraj o 17:59:54 »
Grid w J-L w 2009? roku miał chyba 960 km długości, w standardzie jest/było 250.
6
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - korporacja PVP w polskim sojuszu PLEBS.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Filip Bonn dnia Wczoraj o 17:56:04 »
7
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ptysiu dnia Wczoraj o 17:52:54 »
alt powinien wystarczyć. Ogólnie ccp zrobiło z tego grę dla niedorozwoii, którzy do tego myślą, że są dobrymi pvperami, bo mają statek który lokuje z prędkością cepa i zabija większość subcapsów na salwe

No spoko, tylko to wymaga AŻ:

- Zalokowania celu
- Wypuszczenia fajter-bombero-armageddonów
- Wydania komendy "atakuj"
- Zalokowania kolejnego celu

To starsznie dużo klikania. Kiedyś starczyło, że dwóch pilotów tytków na raz F1 wcisnęło i tyle subcapsów ile było na gridzie kończyło jako wraki. A, że grid da się rozciągać bywały niezłe jaja. Chyba nawet jako exploit to CCP zaczęło traktować.

Ale okej, każdy jest w stanie pieprzyć, że za Mieszka to dopiero kurza noga było. Supery były, są i najpewniej będą nadal zmorą null. Pełna zgoda. Ale tak było od zarania tej gry i jeszcze ludzi latanie po null z jakiegoś powodu nie znudziło, a serwer nie świeci pustkami.
8
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [WILD5] Gagat dnia Wczoraj o 17:06:53 »
alt powinien wystarczyć. Ogólnie ccp zrobiło z tego grę dla niedorozwoii, którzy do tego myślą, że są dobrymi pvperami, bo mają statek który lokuje z prędkością cepa i zabija większość subcapsów na salwe
9
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ptysiu dnia Wczoraj o 17:04:12 »
Dawno chyba nie logowales do gry. Ja pamiętam jak było przed zmianami w capsach i widzę jak jest teraz. To zupełnie nie ma porownania. Zarówno siła supera i zwykłego cariera, jak i skala występowania.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Do tego stopnia, że starczy alt we frycie z cyno i wciśnięciem F1, aby zostać Pro-PvPerem miesiąca? Czy jednak trzeba się wysilić i złapać coś w banie? Do EVE logowałem się jakoś wczoraj, ale do null faktycznie od wieków nie zaglądałem :).
10
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez [WILD5] Gagat dnia Wczoraj o 16:53:07 »
Dawno chyba nie logowales do gry. Ja pamiętam jak było przed zmianami w capsach i widzę jak jest teraz. To zupełnie nie ma porownania. Zarówno siła supera i zwykłego cariera, jak i skala występowania.

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Strony: [1] 2 3 ... 10

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal