1856
Inne gry / Odp: Darkfall Unholy Wars
« dnia: Kwiecień 09, 2014, 14:43:34 »
Odnośnie walki , ktoś to już pisał ,że bieganie i skakanie w pełnej zbroi wygląda trochę śmiesznie i ja się z tym całkowicie zgadzam. Takie "błędy" rażą po oczach nawet w grach fantasy.
Obecnie ideałem fizyki w tego typu grach jest dla mnie seria Dark Souls (hybryda singleplayer/online) w której to co na siebie ubierzesz determinuje to jak się poruszasz i jest jeszcze coś takiego jak stamina żeby nikt nie robił maratonu w pełnej zbroi
Robisz uskok,blok,zadajesz cios tracisz stamina aby ją uzupełnić trzeba czasu i opuszczonej gardy
a tu filmik który mniej więcej obrazuje co mam na myśli - koleś w ciężkiej zbroi i gigantycznymi toporami, po każdym zadanym ciosie 'traci' chwilę czasu na wyrwanie topora z ziemi, nawet widać niewielkie wahnięcia jakby próbował łapać równowagę , wystarczy w zasadzie pierwsze 60 sek filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=_safWzmYfT8
Obecnie ideałem fizyki w tego typu grach jest dla mnie seria Dark Souls (hybryda singleplayer/online) w której to co na siebie ubierzesz determinuje to jak się poruszasz i jest jeszcze coś takiego jak stamina żeby nikt nie robił maratonu w pełnej zbroi
Robisz uskok,blok,zadajesz cios tracisz stamina aby ją uzupełnić trzeba czasu i opuszczonej gardy
a tu filmik który mniej więcej obrazuje co mam na myśli - koleś w ciężkiej zbroi i gigantycznymi toporami, po każdym zadanym ciosie 'traci' chwilę czasu na wyrwanie topora z ziemi, nawet widać niewielkie wahnięcia jakby próbował łapać równowagę , wystarczy w zasadzie pierwsze 60 sek filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=_safWzmYfT8