Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tloluvin

Strony: [1] 2 3 ... 18
1
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 10, 2017, 10:43:28 »
Co to za gupi pomysł z full loot!
Oh, wait...
Jak czytam Twoje wypowiedzi ni w ząb nie mogę skumać co autor miał na myśli. Obecnie mam dylemat czy to kwestia komunikacji czy forma czepiania się (żeby nie użyć słowa na p) dla samego czepiania, bo jeżeli to drugie to szkoda moje czasu na czytanie tego.

Od ponad dekady wszystkim co zaczynają w EVE się pompuje do głów żeby nie latali czymś na co stratę ich nie stać, czemu z cytadelami miałoby być inaczej?  ;)
Dla mnie akurat to jest jedna z najgłupszych zasad jaką można wpoić graczowi EVE bo od razu ustawia młodych na patrzenie na EVE tylko i wyłącznie pod kątem ISKów. Osobiście nigdy się tym nie kierowałem dzięki czemu przez kilka miesięcy latałem JFem i paroma innymi statkami na których stratę nie było mnie stać  :P
Śmieszy mnie za to, że ludzie wpajający innym między innymi takie zasady później dziwią się, że taki delikwent skupia się na kerbirce  ;)

2
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 09, 2017, 07:27:01 »
Miło, że mnie cytujesz, ale do cytatu przydałby się jakiś komentarz. Miło by też było jakby cytat był kompletny, bo brak tych ostatnich dwóch znaczków (średnika i nawiasu) na końcu jednak trochę zmienia znaczenie wypowiedzi

3
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 08, 2017, 21:37:29 »
Jakby to na samym początku wprowadzili to pewnie nie miałbym teraz własnej cytadeli  ;) Próbuje sobie teraz przypomnieć jak to jest z POSami jak się rozwali wieże. Jakkolwiek by to jednak nie wyglądało przy cytadelach imo powinno być podobnie bo w końcu docelowo mają one zastąpić POSy.

Nie zastanawiałem się jakoś specjalnie nad tym jakie błędy są największe, ale jakbym miał typować to za nr 1 uznałbym jednak wieloletnie skupianie się na walce statków w przestrzeni, a za nr 2 wprowadzanie ograniczeń mechaniki z końca pleców sprzecznych z logiką świata. Ewentualnie odwrotnie  ;)

4
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 07, 2017, 21:15:43 »
Co do assetów to generalnie miło byłoby gdyby pozbyli się asset safety
Jakby to wprowadzili na samym początku to pewnie nie było by problemu, ale teraz 0 szans. Za dużo ludzi jest przyzwyczajonych do tego.

był z nich drop na normalnych zasadach, kwestia czy exclusive dla ekipy od final blowa to już temat do dyskusji.
IMO jakby miał być drop to na ogólnych zasadach, bo wszystko inne wprowadziłoby niespójność logiczną mechaniki. Niby w EVE jest ich tak dużo, że jedna w tą czy w tamtą nie robi różnicy, ale po co kolejne wprowadzać

Przez asset seavty rozumiem kasę za wykupienie gratów w low seku, bodajrze 10% wartości. Teraz to jest isk sink, a fajniej według mnie by było gdyby kasę za wykup trzeba było zapłacić graczom któży rozwalili cytadelę.

Tylko jak to logicznie uzasadnić  ;) No bo dlaczego ktoś może oddać coś za okup, ale nie może tego sobie zatrzymać?
Inna rzecz, że aby takie coś miało sens musiałyby zniknąć wszystkie stacje NPC. Ewentualnie zostać zamienione na cytadele. Pozostaje wtedy jednak kwestia hi/low seca.
Osobiście jednak tego bym nie ruszał bo wtedy każda dłuższa przerwa w grze będzie oznaczać wyprzedaż wszystkiego. Niby nie powinienem się tym martwić bo miałbym wtedy niezłe źródło zarobku, ale masa graczy by przez to odeszła, a do tego dużo mniej wracałoby do gry

5
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Sierpień 07, 2017, 12:24:20 »
Co znaczy "Assety z cytadel dla sojuszu/corpa z final blowem". Miałyby teleportować się komuś na stację/cytadelę?
Poza tym jest naprawdę taka masa rzeczy które można by zrobić żeby ożywić EVE, że nie trzeba sięgać po takie atomówki jak przepadanie wszystkich rzeczy jakie ma się na cytadelach w momencie gdy zostanie ona unicestwiona. Inna rzecz, że wtedy każdy większy corp zacząłby spamować cytadelami w miejscach gdzie żyje tylko po to by w razie czego nie stracić wszystkich rzeczy na raz

6
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 31, 2017, 14:16:20 »
Zastanawiaj się dalej, nikt Ci nie zabrania :)
To niezwykłe uprzejme z Twojej strony, że pozwalasz mi zastanawiać się nad rzeczami, które mnie ciekawią co też dalej czynię

luźno rzucona sugestia na forum nie jest powodem to spinania pośladków, przynajmniej moim zdaniem.
Nie wiem gdzie tu widziałeś spinanie pośladków, ale że głodnemu chleb na myśli i te sprawy to wolę w to się nie wgłębiać. Zaznaczę tylko, że jednak wolałbym aby moje pośladki Cie nie interesowały (podobnie jak nikogo z tego forum). Nie ma w tym nic osobistego. Po prostu zainteresowanie nimi zarezerwowane jest tylko dla jednej konkretnej osoby.

Co do jednej postaci na głowę to całkiem dobry pomysł  ;)
Od wielu lat tak gram i nie narzekam więc jakby zrobili takie ograniczenie to bym osobiście się nie zmartwił. Inna rzecz, że pewnie wykończyłoby to EVE.
A wracając do luźnego wątku to wolałbym aby np. dokończyli kwestię cytadel aby zlecenia marketowe z cytadel były widoczne tak samo jak ze stacji, albo żeby poprawili personalizację ustawień postać/konto czy wzieli się za usuwanie masy głupich ograniczeń, które istnieją tylko po to by życie było bardziej upierdliwe

7
Patche i dodatki / Odp: Luźny wątek o rozszerzeniach EVE
« dnia: Lipiec 30, 2017, 19:57:43 »
Co do moonów, to faktycznie zamierzają przetasować surowce we WSZYSTKICH moonach w grze? Bo jeśli tak to może będzie to trzęsienie ziemi, którego EVE potrzebuje ;)
Żeby tylko nie było to trzęsienie po którym nikt w EVE nie zostanie jak się okaże, że wszystko T2 poszło w górę 100000% bo nikomu nie chce się kopać nowych surowców i/lub są tak rozproszone, że ciężko zebrać potrzebny do produkcji zestaw

Przydałby się jakiś limit cytadel na system w nullu, może z możliwością zwiększenia go poprzez system upgrades?
Zawsze jak czytam takie wypowiedzi zastanawiam się skąd w ludziach bierze się ta chęć ograniczania wszystkiego co im się nie podoba przez mechanikę. No a skoro już robić takie ograniczenia to może pójść na całość i zrobić 1 konto na osobę, a na koncie 1 postać?

8
Patche i dodatki / Odp: Zimowy dodatek
« dnia: Lipiec 25, 2017, 15:24:35 »
Myślisz, że to zmieni coś istotnego?

9
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 25, 2017, 13:08:46 »
Bardzo fajna gra, chociaż imo nie na dzisiejsze czasy ;) Jest to jedna z dwóch gier jakie imo zasługują na nazwanie MMO. W Polsce powinno jeszcze być kilka freeshardów UO.
Tak BTW to zapytam o jeszcze jedną rzecz bo nie wiem czy nic o tym nie było czy mi umknęło.

Jak w AO jest z produkcją. Czy potrzeba jak w EVE BPO czy po prostu wraz ze wzrostem skilla uzyskujesz możliwość produkowania nowych rzeczy?

10
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 25, 2017, 10:29:45 »
Wszystkie mmo jakie kojarzę miały taką opcję.
Jak grałem w Ultimę Online to tam craft wyglądał tak, że jak miałeś w plecaku materiały i odpowiednie narzędzia to klikałeś na narzędzia, potem z okienka jakie się pojawiało wybierałeś co chcesz wykonać i postać zaczynała to robić odpalając odpowiednią animację. W zależności od skilli i szczęścia przedmiot pojawiał się w plecaku albo nie. Jak chciałeś zrobić 10 przedmiotów to trzeba było proces odpalić 10x. Jak przedmioty były cięższe od materiałów i się nie pilnowało ilości można było zginąć z przeciążenia i dlatego zaciekawiło mnie jak wygląda to w AO

11
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 24, 2017, 11:55:56 »
Pyt. Tloluvina to był wg mnie słaby troll
Pytanie było jak najbardziej poważne i dotykające kluczowej kwestii dla kogoś takiego jak ja, a to że troll wszędzie trolle widzi to już nie moja wina  :P

12
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 23, 2017, 19:56:56 »
Tak z ciekawości zapytam jak wygląda tam tworzenie przedmiotów. Czy jak powiedzmy chciałbym zrobić 1000 mieczy to musiałbym tworzenie każdego odpalić po zakończeniu tworzenia poprzedniego czy np. mógłbym odpalić tworzenie wszystkich na raz i sobie pójść spać, a po zalogowaniu kiedyś tam miałbym je wytworzone

13
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 21, 2017, 14:26:56 »
Może zapomniałeś nakarmić i zdechł z głodu?  ;)

14
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 18, 2017, 10:51:32 »
Jeżeli dobrze rozumiem to będzie można zajumać masę sprzętu gildyjnego co można porównać z zajumaniem tytanów ;)

15
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 17, 2017, 22:42:56 »
Zaraz się okaże, że gra jeszcze nie wystartowała, a już jest więcej Polskich gildii niż Polskich graczy  :P

16
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 08, 2017, 08:39:23 »
Mam to zainstalowane i zastanawiałem się mocno, ale ostatecznie nie kupiłem i nie gram w to wcale (chociaż jak EVE dalej będzie mi się tak wywalać to może zacznę), ale widzę że najwyraźniej potrzebujesz wymówki  :P
Poza tym miałem nadzieję, że zadziała efekt rzutu monetą i po przeczytaniu tego prostego słowa zaświeci Ci się w mózgu odpowiednia lampka  ;)

17
Inne gry / Odp: Albion Online
« dnia: Lipiec 07, 2017, 22:04:23 »
Kup  :P

18
NoobGarten / Odp: Jak zgrac katalogi z quickbara marketowego
« dnia: Lipiec 06, 2017, 19:44:42 »
Może faktycznie.
Skasuje ten katalog i zobaczę. Jeżeli on jest problemem to skasowanie go powinno pomóc

Edit:
Nie pomogło

19
NoobGarten / Odp: Jak zgrac katalogi z quickbara marketowego
« dnia: Lipiec 05, 2017, 18:52:54 »
Niestety przeinstalowanie EVE nie rozwiązało moich problemów więc mam teraz problem :/

20
NoobGarten / Odp: Jak zgrac katalogi z quickbara marketowego
« dnia: Lipiec 02, 2017, 19:49:34 »
Zawsze to jakaś nadzieja.
Dzięki

21
NoobGarten / Jak zgrac katalogi z quickbara marketowego
« dnia: Lipiec 02, 2017, 17:54:31 »
Od jakiegoś czasu EVE strasznie często mi pada i jedyne co mi chyba pozostało to reinstalka. Tylko jak sobie pomyślę o ponownym ustawianiu katalogów ze zleceniami marketowymi to robi mi się słabo więc pytanko - wie ktoś jak je zabezpieczyć?

22
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 19:54:47 »
Filmik nie powie mi czy gra będzie mi się podobać, a jakoś nie chcę wywalić 30$ na coś co zaraz wykasuje z kompa.

To jeszcze zapytam czy jest tam teleport do domu

23
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 19:08:14 »
To tak głupio zapytam czy jest jakiś trial

24
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 15:41:13 »
Dużo kosztuje taka wyspa?

25
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 25, 2017, 09:56:38 »
Gdzieś czytałem, żepola są na jakichś prywatnych wyspach

26
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 22:15:21 »
Jak wygląda sytuacja z domkami?
Można budować gdzie się chce czy tylko w określonych miejscach? Da się taki domek okraść albo zniszczyć?

27
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 21:47:23 »
Czy ja dobrze widzę, że AO kosztuje od 30 do 300$?

28
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 20:42:55 »
Crafting jest raczej niezbiedny w tej grze, gdyz inaczej nie byloby czym machac ani w co sie ubrac do PvP/PvE :)
Póki co mam wrażenie, że z craftingiem w AO jest z kopaniem w EVE kilka lat temu.
Dopytam jeszcze o skille. Jak się je podnosi?
Chodzi mi o to czy rosną z czasem jak w EVE czy rosną na tym co robisz czy też wydajesz na nie XP, które dostajesz za mordowanie mobów/graczy

29
Inne gry / Odp: Albion Online - EVIL ONES szuka graczy
« dnia: Czerwiec 24, 2017, 12:01:14 »
Jak to czytam to wychodzi mi, że crafting tak na prawdę jest nie dość, że zbędny to jeszcze bardziej niebezpieczny niż pvp, podobnie jak pozyskiwanie materiałów.
Mam tylko 1 pytanko. Czy są tam strefy bez pvp, a jak tak to co w nich można robić

30
Dyskusje ogólne / Odp: WormHome - twój dom w Wormhole'u
« dnia: Czerwiec 23, 2017, 15:49:15 »
Trochę ponad pół   roku temu bez problemu postawiłem cytadelę w WH w pojedynkę i po kilku miesiącach bez problemu ją zwinąłem więc ze stopniem trudności tej operacji bym nie przesadzał :p

31
Zloty i zlociki / Odp: ZLOT 2017 - Wawrzkowizna Vol 2.0
« dnia: Czerwiec 13, 2017, 20:49:46 »
W RL normalny sympatyczny/kulturalny czlowiek ze mnie. Nie mam tatuazow, nie cpam , pije od swieta.
Typowy opis seryjnego mordercy  - psychopaty  >:D

32
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [CBC] CBC Interstellar rekrutuje
« dnia: Czerwiec 11, 2017, 16:10:36 »
Rurki?

33
Czyżby początek końca handlu postaciami?

34
No to już wiem czemu nie mogłem go znaleźć. Pytanie tylko czemu prywatny
Co do gustów to jak to kiedyś ktoś powiedział z gustami jak z dupa  ;) Bardziej mi jednak chodziło o to, że ta muzyka odwraca uwagę od tego co się dzieje w filmik. No ale to oczywiście tylko moja opinia z którą można się zgodzić albo nie  :)

35
Jak tu wlazłem (czego to człowiek nie robi by odwlec powrót do nauki  ;) ) na tablecie to niechcący otworzyłem jakiś filmik promocyjny. Jak chciałem go puścić na TV to TV pokazał mi środkowy palec i stwierdził, że nie znajdzie go na YT pomimo wklepania całego tytułu jako kryterium wyszukiwania.
Obejrzałem sobie pierwszą minutę na kompie i tak szczerze to jakby to ode mnie zależało to ludzie wrzucający taką muzykę do filmików byli by rozstrzeliwani na miejscu  >:D

Strony: [1] 2 3 ... 18


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal