Eve-Centrala

Eve Online => Garażownia => PVE => Wątek zaczęty przez: Stary Pierdola w Listopad 12, 2009, 19:23:25

Tytuł: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Listopad 12, 2009, 19:23:25
Paladin jest moin statkiem docelowym , caly plan rozwoju postaci jest zrobiony pod ten statek razem z powolnym kupowaniem implantow dla niego , oto moj fit:

http://eve.battleclinic.com/loadout/31046-Paladin-Mission-Cheap.html (http://eve.battleclinic.com/loadout/31046-Paladin-Mission-Cheap.html)

Prosze o konstruktywna krytyke , bardzo prosze o rady od pilotow ktorzy lataja tym statkiem a nie EFT specjalistow (takich jak ja).
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 12, 2009, 19:26:00
To klasyczny, sensowny fit.
Na niektórych misjach lepsze będą mega beamy ze względu na tracking.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Listopad 12, 2009, 19:44:45
Jeżeli będziesz robił misje przeciw Bloodom i Sanshom to lepsze będą Pulsy, ze scorchami będziesz miał 45km optimala czyli dokładnie tyle ile wystarcza na niemal wszyskie misje. Do tego dodaj weba do którego Paladin ma bunusy i możesz rozstrzeliwać cruzy orbitujące <10km a może nawet fregaty, zamiast szczuć je dronami.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Listopad 13, 2009, 09:28:54
Palladina ciężko zrobić na perma wogóle, ale to co masz to chyba zdecydowanie za mało - 5-6 min repowania i zostaniesz bez prądu, imho za dużo tracking compów, daj jeszcze 1 cap recha i weba. od klepania małych gówienek masz dronki
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Listopad 13, 2009, 09:42:10
Przeciez toto capa nie trzyma  :D
50m z wyłączonymi tractor beams i salvager , 10m kiedy wszystko pracuje , stable z wyłączonym jednym działkiem...

Praktycznie to jest cap stable bo zawsze wyłączasz działa chociaż na chwile : zmieniając target czy kryształy

Siłą tego statku jest jego DPS , to pozwala robić misje szybko i nie przyjmować za dużo damage (oczywiście to są moje teoretyczne wypociny bo przecież nie latam nim ani jeszcze w życiu jednej misji lvl 4 nie zaliczyłem)
P.S. Pod fitem w Battlerclinic podałem implanty , prosze brać je pod uwagę.

Palladina ciężko zrobić na perma wogóle, ale to co masz to chyba zdecydowanie za mało - 5-6 min repowania i zostaniesz bez prądu, imho za dużo tracking compów, daj jeszcze 1 cap recha i weba. od klepania małych gówienek masz dronki

Po rozmowach z pilotami którzy w praktyce używają tachyonów jeszcze bardziej jestem za dwoma tracking computers zdecydowanie , poza tym masz możliwość zmiany skryptów i zwiększenie optimala na Multi.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 13, 2009, 21:20:53


Ire, tractor beams (http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database:Ship_Equipment:Electronics_and_Sensor_Upgrades:Tractor_Beams).
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Listopad 13, 2009, 22:59:22


Po pierwsze ja mam inne wyniki w EFT = Capacitor lasts 10m 54 sek ( pewnie nie dodales implantow)
Po drugie nie chce latac tym statkien z innymi dzialkami niz Tachyons
Po trzecie to czy tractors beams i salvager pracuja caly czas zalezy od stylu gry , mozesz zbierac loot tylko z okreslonych wrakow a nie wszystko
Po czwarte wylaczenie dzialka moze byc koniecznoscia , jak cos spieprze z agro i nie bede mial innego wyjscia , oczywiscie nie mialem na mysli latania i robienia mysji z trzema dzialkami
Fit ktory zrobilem mam nadzieje pozwoli mi na robienie misji w jak najkrotszym czasie (dlatego DPS jest takie wazne) i zbieranie loot tylko z najbardziej wartosciowych wrakow.
Za trzy miesiace postaram sie zlozyc relacje jak to wszystko dziala i moze i filmik zamieszcze...
Dziekuje za porady , koniec rozmyslania Abaddon czeka trzeba klepac misje bo kasy malo...
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Sauron1976 w Listopad 21, 2009, 12:32:09
oto moj fit cap stable 961 dps z dronkami i 1977 hp armora na cykl reperki,
niestety nie mam jeszcze wyskilowanych dzialek t2 ale jakos specjalnie mi to nie przeszkadza ;)
[Paladin, misje]
Corpus A-Type Large Armor Repairer
Corpus A-Type Armor EM Hardener
Corpus A-Type Armor Thermic Hardener
Capacitor Power Relay II
Amarr Navy Heat Sink
Amarr Navy Heat Sink
Amarr Navy Heat Sink

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Domination 100MN Afterburner

Amarr Navy Mega Pulse Laser, Amarr Navy Multifrequency L
Amarr Navy Mega Pulse Laser, Amarr Navy Multifrequency L
Amarr Navy Mega Pulse Laser, Amarr Navy Multifrequency L
Amarr Navy Mega Pulse Laser, Amarr Navy Multifrequency L
Small Tractor Beam I
Salvager I
Salvager I

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Auxiliary Nano Pump I


Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

fit troche drogi ale mysle ze i z amarska reperka powinno byc ok
pozatym robiac tym szipem misje iski klepie sie dosyc sprawnie ;)
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 21, 2009, 14:09:49
Dolicz drony
Żeby było śmieszne to mi bez dron na all 5 wychodzi ponad 900 z hamerami 1076 :P
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: NeX w Listopad 21, 2009, 16:14:40
968.5 dps na Pulsach T2 + navy multi + 3x navy HS bez kabli na all 5

1070.4 dps po założeniu Lancerów G2 Delta i Epsilon (5% rof i damage)

W sumie można zmienić Delte na Gunslingera CX2 (5% damage zamiast rof z Lancera). Dps 1967.7, a trochę prądu mniej żre. Zresztą skoro to dość drogi ship na misje, to można mu całego klona wyfitować. Niech ma Gunslinger AX-2 do trackingu zamiast Lancera G2 Beta do CAPa. Na tych skilach, to można już capacitor na misji olać, a jesli nie, to Squire CR8 ( ninja, pomyliłem z PG8) aczkolwiek używam Noble ZET1000 z bonusem do reperki w 6 slocie i nie narzekam na brak capacitora.

Po nacieszeniu się cyferkami zmieniamy ammo na Scorch tak jak Ireul wspomniał i mamy 851.1 DPS (Lancer+Gunslinger 5% damage) i 45+10 km zasiegu. 709 omni defa na 53,094 EHP z dwoma navy LAR i dwoma navy eanm.

5 Hammerheadów to dodatkowe 158,4 dps co razem ze Scorchami daje 1010 dps  :D

Chyba wystarczy do robienia misji. Kurdę bedę musiał poświęcić ze trzy, cztery miechy na dopicowanie skili na All 5 :buck2:
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Listopad 21, 2009, 16:47:12


fit troche drogi ale mysle ze i z amarska reperka powinno byc ok
pozatym robiac tym szipem misje iski klepie sie dosyc sprawnie ;)

Tak jak juz pisalem w Battleclinic to nie sztuka zrobic zajebiscie drogi oficerski fit ale trzeba miec nie lada jaja zeby nim latac bo jest sie oficjalnym gank celem samobojcow i zaden szanujacy siebie goon czy inny empire pirat Ci nie odpusci a wtedy prosta droga do "Najsmieszniejszych i najdrozszych wtopow" nie mowiac o kilku miliardach do tylu w portfelu.

P.S.Latanie Paladinem z innymi dzialkami niz Tachyony to to samo jak nie montowanie Torped na Golemie... simply blasthemy
P.S.S.Parafrazujac "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
bym powiedzial jak masz jeszcze PG i Capacitor stable to nie wykorzystales mozliwosci statku:)
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Listopad 21, 2009, 16:58:00
....

Oto lista must have implantow do latania Paladinem:
slot 6-"Squire" CR8
slot 7-"Gunslinger" AX-2
slot 8-"Squire" CC8
slot 9-"Gunslinger" CX-2
slot 10-"Lancer" G2-Epsilon
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 21, 2009, 17:27:40
Cytuj
Tak jak juz pisalem w Battleclinic to nie sztuka zrobic zajebiscie drogi oficerski fit ale trzeba miec nie lada jaja zeby nim latac bo jest sie oficjalnym gank celem samobojcow i zaden szanujacy siebie goon czy inny empire pirat Ci nie odpusci a wtedy prosta droga do "Najsmieszniejszych i najdrozszych wtopow" nie mowiac o kilku miliardach do tylu w portfelu.
Znam co najmniej 2 osoby które latają na frakcyjno deadspaceowych marudach i jakoś nie mają problemu z takimi przypałami, z czego jeden na pewno lata w okolicy w której kręcą się męty o skłonnościach do takich działań
Cytuj
P.S.Latanie Paladinem z innymi dzialkami niz Tachyony to to samo jak nie montowanie Torped na Golemie...
Czyli działanie bardzo prawidłowe (jak masz wątpliwości polataj torpedowym golemem)
Cytuj
P.S.S.Parafrazujac "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
bym powiedzial jak masz jeszcze PG i Capacitor stable to nie wykorzystales mozliwosci statku:)
No faktycznie maruder to raptem miliard, smieciowy fit (tylko frakcja i t2 dziła) powinien zmieścić się w  500kk
Statek dedykowany trzaskaniu kasy... niestabiny cap, niestabilny tank armora za to mega skuteczny tank dps...
W takim układzie nie trzeba bać się gankerów, wystarrczy pierwszy dc ze scramblem na dupie i wracasz do abadona
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Listopad 21, 2009, 17:58:45
Znam co najmniej 2 osoby które latają na frakcyjno deadspaceowych marudach i jakoś nie mają problemu z takimi przypałami, z czego jeden na pewno lata w okolicy w której kręcą się męty o skłonnościach do takich działań
A ja slyszalem o 300 osobach co im Marudera zgankowali i co? Tego typu argumenty wiesz gdzie obaj mozemy sobie wlozyc...
Czyli działanie bardzo prawidłowe (jak masz wątpliwości polataj torpedowym golemem)
http://www.youtube.com/watch?v=I37po3UeuBo# (http://www.youtube.com/watch?v=I37po3UeuBo#)
poogladaj sobie to moze uwiezysz... (oczywiscie to nie ja latam zeby nie bylo nieporozumienia)
No faktycznie maruder to raptem miliard, smieciowy fit (tylko frakcja i t2 dziła) powinien zmieścić się w  500kk
No nawet tego nie wiesz?! "Smieciowy" fit to okolo miliarda
Statek dedykowany trzaskaniu kasy... niestabiny cap, niestabilny tank armora za to mega skuteczny tank dps...
No a ludzie mowia ze robienie misji jest takie proste... , jak Twoj styl to tankowanie wszystkiego bez agro managment i ciulanie misji godzinami to prosze kazdy moze po swojemu...
Slyszales o czyms takim jak isk/hour? Bez dps to chyba nie idzie mmh?
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Sauron1976 w Listopad 21, 2009, 18:26:44
fakt zapomnialem o implantach
slot6-squire cr4
slot7-lancer g1-beta
slot8-squire cc4
slot9-gunslider cx1
slot10-lancer g1 epsylon

co do skili to larg energy turet mam na 4lev
pozdro 4all
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 21, 2009, 20:40:17
Star napisałem polataj
Ten konkretny golem jest niezły na w tej konkretnej misji. Koniec.
Nie będę pisał w temacie o Paladynie wszystkich moich ale do użycia torped w pve, ale naprawdę polataj sam i potem pisz, albo wklejaj mocno stronnicze filmiki
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Listopad 21, 2009, 22:05:50
co do torped w pve - co prawda nie golemem i nie na misjach, ale ravenem na paskach/anomaliach latalem duuuzo (z ab wiec od misji nie wiele sie rozni) - sprawowal sie duzo lepiej od cruise ravena, wszystko zalezy czy wlasnie misje/racenie robisz prawie afk, czy jednak chwile na to poswiecasz
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 21, 2009, 22:18:48
Ten czas przeszły jak bardzo jest przeszły?
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Listopad 21, 2009, 22:33:31
jeszcze po "nerfie" missile i nano
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: NeX w Listopad 21, 2009, 23:41:59
  Film o tyle stronniczy, ze pokazuje malutki pocket Angeli, którzy muszą dolecieć na 5km aby zadać sensowny damage, a do tego czasu giną. W podobnym czasie wykonałby go dobry misyjny BS T1, czy Nightawk. Różnica to głównie salvager i tractor na Marauderze. Chciałbym widzieć Golema z torpedami bez AB jak zabija BSy zwiewające mu z zasiegu i tłukące go z 70km, albo multum HACów, które musiałby lizać tymi painterami.

  Generalnie lubię shipy ustawione na close, tyle, że nie Caldarskie (Drake to jak ktoś mi wypomniał latający exploit jak i jego następcy T2 i T3, no i to nie close, bo bez AB nikt assaultów nie założy). Mea Culpa - nigdy nie grałem Caldarem od początku, więc nie doceniam łatwości rakiet, skilowania itp. Znerfili i jest do d... Po paru latach wejście w Ravena nie robi już wrażenia, a torpedy odstręczaja ilością problemów jak i Golem z torpami brakiem AB i nikłym tankiem na tym filmowym ficie.

Za to Paladin z zasięgiem medium na Pulsach i ammo Scorch (właśnie Scorche są powodem zdjęcia Tachyonów na rzecz Pulsów), to spokojny ostrzał z 50km i rewelacyjny dps. Gdy jest zamkniety na close, może w 1s zmienić ammo na multi, czy nawet conflagi jak cel niezbyt się rusza. W niczym to nie ustępuje torpedom. O tym, że tankuje za ćwierć ceny fitu Golema cały pocket nie wspomnę. Można spokojnie latać z AB i z dwoma repami. Tank jest uniwersalny i już na 1 LAR trzyma mocno z cap stable. Po włączeniu drugiego tankuje wszystko w dużej ilości i ma jeszcze tyle czasu aby dobić wszystkich damage dealerów na misji.

IMO Paladin jest jedną z najfajniejszych opcji wśród Marauderów, więc niespecjalnie mnie kusi robienie Caldarskiego BSa na 5. Rozumiem, że jak ktoś już je ma, to naturalną drogą lata Golemem, ale torpy to aktualnie odstraszacz od skilowania.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Listopad 22, 2009, 11:35:05
bo torpedy bez mwd/ab to mozna sobie w .... wsadzic, walczac z bsami painter tez, na radiusie nie traci sie prawie zadnego dmg, gorzej z mniejszymi statkami, ale te powinny drony zjesc w tym czasie.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 22, 2009, 11:57:33
Ta powinny zwłaszcza te elitarne małe ścierwa ;) Za to właśnie lubię cruise: wersja precysion, tp + web i praktcznie wszystko strącam szybciej niz robią to drony :)
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 22, 2009, 13:26:27
  Film o tyle stronniczy, ze pokazuje malutki pocket Angeli, którzy muszą dolecieć na 5km aby zadać sensowny damage, a do tego czasu giną. W podobnym czasie wykonałby go dobry misyjny BS T1, czy Nightawk. Różnica to głównie salvager i tractor na Marauderze. Chciałbym widzieć Golema z torpedami bez AB jak zabija BSy zwiewające mu z zasiegu i tłukące go z 70km, albo multum HACów, które musiałby lizać tymi painterami.

Ile jest takich misji?
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 22, 2009, 13:34:15
Sporo, trochę też zależy jakie raty się wylosują
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Listopad 22, 2009, 13:53:34
Ten film to chyba nie za dobry przykład. Gość, który go robił to raczej jakiś niedzielny misjonarz. Pomijając ze nie ma w ogóle ustawionego overview pod szybkie robienie misji (bajzel tam ma niesamowity) to również jego drony jakieś takie śmiesznie słabe, meczą te frytki i męczą, a zabić jakoś  nie mogą. 4x BCU w ficie... to chyba nie wymaga komentarza (no i jeszcze te javeliny).

Co do tematu Paladin to jeden z najlepszych maruderów pod misje. Potężny dps i bardzo ladny tank. Osoby piszące o mega pulsach chyba zbyt wiele misji nie zrobiły w życiu. Ja osobiście nie widze tego statku w innej wersji niż na tachyonach. Dlaczego? Odpowiedź jest banalnie prosta.
Volley jest znacznie ważniejszy niż dps w misjach (swoją drogą dps tachyony maja większy). Przy dobrze wyskillowanym paladinie wszystko mniejsze od bs schodzi na salwę/pół salwy. Mimo wszystko większośc misji ma raty na 50-80km na poczatku, a tam z mega pulsów dosięgają tylko scorche i to z tracking komputerami. Przy tych samych warunkach tachyon z podobnym optimalem ma 150 dpsa wiecej i nieporównywalnie wiekszy volley (ważny przy lamaniu drogich bsów idzie to dużo latwiej). Sprawa trackingu, czy na 60km rzeczywiście potrzeba, aż takiego trackingu mi się osobiście nie zdażyło żeby Tachyony nie trafiły celu na 60km. Nie wspomne już o celach, które sa na 90-120km, gdzie na mega pulsach macie 10 minut czekania zanim podlecą, a na tachyonach ładujecie aurorę i wszystko znika. Ja osobiście preferuje fit z heavy cap boosterem na tachyonach i 1x rep. Wymaga on drogiego riga tech2, ale daje ten komfort że zawsze macie baterie. Cap statku jest stabilny na dzialach lub naprawiaczce perma albo na włączonych obu przez 6 minut bez używania baterii (z nimi perma do czasu, aż się nie skończa, wcześniej z pewnościa skonczy sie misja). Przez cały czas jak nim latam użyłem baterii kilka razy. Statek zabija 90% wrogów zanim podlecą i zaczną zadawać jakikolwiek dps. Jak tu ktoś wcześniej wspominał bardzo przydatny jest dobry frakcyjny web (np. gallente navy). Jak coś podleci na twarz to web glem i znika. Jedna przestroga. Paladin nie nadaje się do robienia misji przeciwko angels bo to jest męczarnia, można ale po co...
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Listopad 22, 2009, 14:45:04
kolejna niedzielna odpowiedz. dziekujemy.
a co do niedawania rady przez paladina przeciw angelom.. chyba twoj :D
Jak lubisz się męczyć prosze bardzo nikt Ci tego nie zabroni. Tak z ciekawości "pro misjonarzu" na mega pulsach ile mln LP miesięcznie wyrabiasz na misjach? Bo wiesz można się bawić po pól godziny na l4 na mega pulsach i sobie podlatywać narażać sie na dps od ratów itp. Albo można to samo zrobić na tachyonach nie dopuszczając ratów do siebie (mając realnie dużo większy dps), nie zbierając dpsa od nich i robiąc tą samą misję w 10-15 minut. Każdy robi to jak woli. Przy l5 naprawdę życzę Ci szczerze powodzenia na mega pulsach.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: ThakRa w Listopad 22, 2009, 15:07:51
To ja mam pytanko do osób które latają Paladinem (obojętnie czy na pulsach czy na tachyonach) - ile realnie czasu zajmuje wyczyszczenie 4 pocketów Angel Extravaganza, bez bonusowego pocketu?
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Listopad 22, 2009, 15:21:49
Ireul to nie było szyderstwo. Prosty przykład dowolna sanshowa l5 8xtyrant masz mega pulsy... jesteś martwy. Masz tachyony wlatujesz w pocket na 100 trzymasz dystans i na aurorze wszystkie sie rozpadaja w przeciagu kilku minut. Masz mega pulsy lądujesz na swoich 50km od nich, dostajesz alfe od 8x tyrat i lecisz kupic sobie nowego paladina. Żaden bs nie podlatuje w kilka sekund jak nie jest na 5km od Ciebie, a takie misje można policzyć na palcach. O sposobie na bsa na 5km napisałem wcześniej zakładasz mu weba i masakrujesz z glemów, bc/c tak samo choc przy cruiserach możesz to zrobić też dronami. Nie zajmuje to więcej czasu niż na mega pulsach. Relanie większy dps to znaczy 15-20% co w przełożeniu na rzeczywistość daje dużo więcej bo bsy tankujące armorem niższej klasy (300-600k za sztukę) nie zdąża właczyć naprawiaczek zanim padną więc odpada Ci przebijanie się przez tanka ich (opisany wcześniej volley). Nie przecze, że są ludzie którzy lubią się bawić na mega pulsach, ale te działa stwarzają więcej problemów niż tachyony. Bo jak Ci cos wyjdzie z zasięgu scorchy to co? zamim dojdzie do opti multi tracisz baaardzo dużo dpsa. Im raty są bliżej tym bardziej boleśnie to czujesz. No i wspomniany wcześniej volley. Mega pulsami BC nie ściągniesz na salwe co na tachyonach robisz za każdym razem.
Innym aspektem jest kwestia fittingu tych broni. Tachyonów repy i heavy cap boostera nie sfitujesz na statku bez dobrych rigów i perfekt skilli pod fitting w przeciwieństwie do mega pulsów, które bardzo ładnie się fittuje i to jest chyba podstawowy parametr dla, którego ludzie ich używają.

O LP pytałem z ciekawości bo to zazwyczaj pokazuje jak ktoś lata misje. Czy robi to spokojnie i wolno wtedy równie dobrze może latać drakiem (chyba najlepszy mission ship dla niewymagających prosty w obsłudze dobrze tankujący i w miare szybko zabijający), czy misje traktujesz jako dobre szybkie i tanie źródło przychodu i orasz je dla LP gdzie liczy się czas.

Thak'Ra nie wiem ile robi się to paladinem bo na angeli nie latam amarskimi statkami, ale dobrym matarem w pol godziny się wyrobisz. Lecąc na dualboxie robi się w 20-25 minut z bonus pocketem. W godzinę robisz całość drakiem na zupełnym luzie.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Grudzień 08, 2009, 15:09:43
no to teraz nie wiem, czy mam zalozyc tachyony czy megapulse'e... a dzisiaj wieczorem bede eksperymentował z tym statkiem.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: ivil w Grudzień 08, 2009, 16:40:15
Chyba zalezy jak masz zamiar misje klepac. Jesli chcesz o razu lootowac i/lub salvagowac to megapulsy bo i tak nie chcesz wioslowac do wrakow a tractor ma zasieg 40km. Jak chcesz blitzowac misje to pewnie tach/beam zeby zabic wszystko najszybciej jak sie da.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Grudzień 09, 2009, 10:10:42
no wiec zrobilem pierwsza w swoim zyciu misje l4.

Przyznaje, ze wczesniej staralem sie je robic raven'em, ale dostawałem szału widzac jak wolno to idzie. Tak wiec wczoraj zakupiłem paladina, wyposażyłem go w t2 (nie mam niestety kasy na frakcyjne zabawki) i poleciałem robic misje vengeance dla caldari.

Pierwsze podejscie - megapulsy i pasywny tank na eanm II
Wyczyscilem pierwszy i drugi pocket, poleglem na trzecim. Na 20% armora musiałem uciekac.

Drugie podejscie - tachyony i profilowany tank czyli 2 active resisty kinetic
Wyczyscilem trzeci pocket w ok 7,5 minuty

Podsumowujac:
Pulsy sa fajne, mocno bija, ale tachyony bija mocniej i dalej. Nie wiem jeszcze niestety jak to wyglada z trackingiem na tchyonach, bo nic nie podlecialo blizej niz 55km.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Grudzień 09, 2009, 11:39:36
no wiec zrobilem pierwsza w swoim zyciu misje l4.
Jesteśmy z Ciebie dumni  :2funny:
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 09, 2009, 12:00:58
Cytuj
Przyznaje, ze wczesniej staralem sie je robic raven'em, ale dostawałem szału widzac jak wolno to idzie.
Niestety Ravki po nerfie missile są delikatnie rzecz ujmując ie takie fajne jak były
Cytuj
Pierwsze podejscie - megapulsy i pasywny tank na eanm II
Wyczyscilem pierwszy i drugi pocket, poleglem na trzecim. Na 20% armora musiałem uciekac.

Drugie podejscie - tachyony i profilowany tank czyli 2 active resisty kinetic
Wyczyscilem trzeci pocket w ok 7,5 minuty
Oszukiwałeś :P dwa różne tanki, na dwóch różnych artyleriach, aktywny tank sprawdziłby się też na pulsach (to co Ci wysłałem jest skuteczne jako omni dopiero kiedy włoży się tam enamy z odpowiednią liczbą zer w cenie :2funny: )
Cytuj
Podsumowujac:
Pulsy sa fajne, mocno bija, ale tachyony bija mocniej i dalej. Nie wiem jeszcze niestety jak to wyglada z trackingiem na tchyonach, bo nic nie podlecialo blizej niz 55km.
Pogadamy po misji na której mało co zaczyna powyżej 30 km i nie ma zamiaru zwiększać dystansu a silniki zapchają  Ci weby :P
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Grudzień 09, 2009, 12:24:33
Jesteśmy z Ciebie dumni  :2funny:

Moim skromnym zdaniem jestem rekordzista i powinienem trafic do jakiejs odmiany rekordow guinessa Eve-Online :D po 5 i pol roku gry w gre udalo mi sie osiagnac standing wystarczajaca wysoki aby zrobic misje lvl4 :D

Po czym musialem do niej podchodzic 4 razy, bo nie umialem jej skonczyc :D hehehe
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 09, 2009, 12:43:20
Moim skromnym zdaniem jestem rekordzista i powinienem trafic do jakiejs odmiany rekordow guinessa Eve-Online :D po 5 i pol roku gry w gre udalo mi sie osiagnac standing wystarczajaca wysoki aby zrobic misje lvl4 :D

Po czym musialem do niej podchodzic 4 razy, bo nie umialem jej skonczyc :D hehehe
Ot i macie tu efekt nie uczęszczania do UA na szkolenia :2funny:
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Grudzień 09, 2009, 12:43:56
jak zaczynalem gre, to nie bylo UA :D
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 09, 2009, 12:49:18
To jeszcze żeby Cię dobić, zrób taki eksperyment:
- wydaj coś ze 250kk na Absolution przelec się niem po l4 i porównaj jak się robi misje nim, a Paladinem, potem wkurzaj się że że za różnicę ceny miałbyś 5 dodatkowych (4 jakbyś trochę poprawił fit na pierwszym) do pvp
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: NeX w Grudzień 09, 2009, 13:15:58
IMO Paladin:
Pulse = AB + scorch
Tachyon = Faction ammo + baterie

Zazwyczaj wybór pomiędzy bronią long, a close determinuje na misjach to gdzie gracz te misje robi, a tym samym jakie najczęściej dostaje. Jeśli większość jego misji to uciekające Guristasy, czy choćby Sansche, to najlepsza jest broń na dystans (minimum 60km np jak na Drake). Na misje z Mercenary, możemy wybrać dowolnie, ale wymagany jest w close mocny tank z thermalem. W Angele, Bloody, Serpentisy itp wole robić bronią o wysokim trackingu niż zasięgu. Co do Angeli i Explo. Na statkach Caldari z lev 5 i tak kinetic jest ciut skuteczniejszy, na Amarrskich statkach dobry tracking pulsów daje realnie lepszy DPS z EM/TH przeciw Angelom niż Raven z cruisami EX/KN (zdechł Caldarom stateczek).

Co do wycofywania się z misji, to ja się nie znam. Nigdy takich brzydkich rzeczy nie robiłem, czyt zawsze tank ma być odpowiedni do przeciwnika.  :P
OMNI PVE jeśli już, to egzystuje skutecznie jak są założone dwie reperki  :2funny:

PS Są misje na których Absolution  na deadspace ficie by spadł (Enemies Abound), a Pillgrim, je w przelocie klepnie  ninja

[Paladin, Tachyon]
Khanid Navy Large Armor Repairer
Damage Control II
Khanid Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Khanid Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink

Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800
Stasis Webifier II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Tachyon Beam Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Salvager I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I

Large Ancillary Current Router II
Large Capacitor Control Circuit II

Hammerhead II x5


[Paladin, Pulse]
Khanid Navy Large Armor Repairer
Khanid Navy Large Armor Repairer
Khanid Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Khanid Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink

Domination 100MN Afterburner
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Mega Pulse Laser II, Scorch L
Salvager I
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I

Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit II

Hammerhead II x5
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Grudzień 09, 2009, 14:09:53
To jeszcze żeby Cię dobić, zrób taki eksperyment:
- wydaj coś ze 250kk na Absolution przelec się niem po l4 i porównaj jak się robi misje nim, a Paladinem, potem wkurzaj się że że za różnicę ceny miałbyś 5 dodatkowych (4 jakbyś trochę poprawił fit na pierwszym) do pvp

To akurat zrobilem i powiem szczerze, ze dostawalem wsciku probujac zrobic vengeance absolution. Po tym wsciku sprzedalem absolution i kupilem raven'a. Dostalem jeszcze wiekszego wsciku i kupilem paladina :D
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: MightyBaz w Grudzień 09, 2009, 14:22:03
Masz mega pulsy lądujesz na swoich 50km od nich,
>:D

cos ci sie pokręciło, na swoim pulse apocu mam zasieg 120km i napierdalam wszystko jak leci, a nawet nim cokolwiek doleci, lacznie z frytkami. DPS [scorch] na 2x hs t2 mam ponad 500 bez dron. Przy 3x HS t2 dps jest ok 600, spokojnie starczy by sklepac wszystko. na short [navy multi] dps jest ponad 700 bez dron. [zasieg do 40km]

fit jest bez zadnych rare modow, tylko t2. :diabeł:
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: komisarzzawada w Styczeń 18, 2010, 21:21:52
Ja proponuje klasyczny meltafit.

Ammatar Navy Heat Sink
Ammatar Navy Heat Sink
Ammatar Navy Heat Sink
Capacitor Power Relay II
Large Armor Repairer II

Armor EM Hardener II   \\ albo inne hardy, zalezy jaka tam misja sie trafi
Armor Thermic Hardener II \\

100MN Afterburner II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Shadow Serpentis Tracking Computer

Tachyon Beam Laser II,Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II,Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II,Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II,Imperial Navy Multifrequency L

2xsalvager 1x tractor, lub odwrotnie

Large Capacitor Control Circuit I
Large Ancillary Current Router I


+ jakies drony, to mordowania jezeli czemus uda sie doleciec.

na mojej postaci z implantami cc4 i ee4 wyciska ~780 dps bez dron, capa tez nie brakuje, idealnie mieli sanshowe misje[z wyjatkiem blokady, bo z tego co pamietam to tam ostro daja maslem po sensorach i nie da sie nic trafic].

Ale przyznam ze musze sprobowac tego waszego fitu na pulsach kontra endzelom, bo irytujaca sprawa odrzucac angel extravaganzy ;)
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 18, 2010, 21:24:19
Na AE to Ty sobie Vargura z AC wyskiluj :P
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: komisarzzawada w Styczeń 18, 2010, 22:01:25
czloooooooooowieku, vargura z ac toz to kupa sp i w ogole ;)  blizej mi do kronoza.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: QuuBaa w Styczeń 21, 2010, 11:02:53
zedytowalem troche fit bo nie chcialo mi sie juz zmieniac hardow co misje ;)

(http://i43.tinypic.com/25j8nlf.jpg)

[Paladin, pulsy t2]
Corpus X-Type Large Armor Repairer
Corelum C-Type Energized Adaptive Nano Membrane
Corelum C-Type Energized Adaptive Nano Membrane
Corelum C-Type Energized Adaptive Nano Membrane
Capacitor Power Relay II
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink

Domination 100MN Afterburner
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Salvager I
Salvager I
Small Tractor Beam I

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Nanobot Accelerator I


Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: NIGHT R3AVER w Styczeń 23, 2010, 12:48:08
[Paladin, Na Pulsach 2]
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Corpus A-Type Armor EM Hardener
Corpus A-Type Armor Thermic Hardener
Imperial Navy Heat Sink
Corpus X-Type Large Armor Repairer

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Shadow Serpentis 100MN Afterburner

Mega Pulse Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Amarr Navy Multifrequency L
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager II

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Capacitor Control Circuit I


Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5
A ja latam czymś takim Pulsy t2 są dość ciekawym rozwiązaniem tank jest całkiem całkiem na Sancha 1012 wiec za bardzo się martwić nie trzeba dps tez jest wystarczający  O0
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Hakiru w Styczeń 23, 2010, 16:48:17
Obecnie przeze mnie używany fit: (http://img715.imageshack.us/img715/7844/pal.th.jpg) (http://img715.imageshack.us/i/pal.jpg/)

Na misje z dronkami wyrzucam heat sinki i wsadzam 2 dodatkowe hardnery.
Oczywiście non stop na AB nie latasz więc jest cap stabilny.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Luty 09, 2011, 10:08:46
Po co Ci ten AB? I tak naprawdę jaki masz effective DPS bez Tracking Computers (ja ożywam 2)?
Wywal ten Power Diagnostic System i włóż jeszcze jeden Heat Sink (powinien być faction np Imperial Navy)
(http://img843.imageshack.us/img843/7013/paladinpve.th.jpg) (http://img843.imageshack.us/i/paladinpve.jpg/)

Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Maj 18, 2011, 16:36:10
Znacie jakieś ciekawe moduły to tego pally na high sloty? gdyż salvaguję noctisem bo i tak będzie szybciej.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2011, 16:53:39
Nosfery, może neuty (na niechciane pvp), jednak chociaz jeden tractor żeby nie leciec hgw ile do wraku z quest itemem, moduł na zasięg dron.
Ciekawe efekty może tez dać jakaś droga (oficerska) smartka >:D
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: kypo w Maj 18, 2011, 17:02:14
Imo, dla Zgudiego dobrym modulem beda Large energy turrety t2, zanim zacznie trollowac i zasypywac nas z d*** fitami po raz milionowy. A, i jak wkleisz fit, i zaczniesz nim latac daj znac, specjalnie sie tam przelece zeby "pomoc ci z AE"
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Maj 18, 2011, 19:20:19
Znacie jakieś ciekawe moduły to tego pally na high sloty? gdyż salvaguję noctisem bo i tak będzie szybciej.

Jak będzie szybciej?
Coś mi się tu nie zgadza , ja salvaguje dokładnie tyle ile czasu mi bierze zabicie wszystkich NPC (chyba ze blitzuje) , wyjaśnij  mi proszę jak to robisz ze po zabiciu NPC lecisz na stacje zmieniasz statek , wracasz do wraków , zbierasz loot i salvage
I ROBISZ TO SZYBCIEJ ODE MNIE?
Ciut mi to przypomina dowcip o najszybszym Tacie świata.
Mój tato jest najszybszy.
Pracuje do 16stej a o pierwszej jest już w domu.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Maj 18, 2011, 23:34:07
Proszę cię kypo, czytam i widzę, że jest to twoja pierwsza wiadomość, bo masz liczbę wiadomości  = 1, a już piętnujesz mnie za te fity. Przedstawił byś się chociaż "Hej jestem kypo".

A ty tak z grubej rury.
Trochę więcej kultury!
Wiem że jesteś cwany
ale nie bądź narwany!

Z wyrami szacunku i bez obrazy dla Kypo
Zgudi :)
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Egnos w Maj 18, 2011, 23:57:43
kypo to centralowy alt Dooma, loguje sie na niego zeby kogos zbesztac a pozniej kasuje posty, z tad ciagle widac u niego na liczniku 1 wiadomosc
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Draggston w Maj 21, 2011, 06:30:00
Proszę cię kypo, czytam i widzę, że jest to twoja pierwsza wiadomość, bo masz liczbę wiadomości  = 1, a już piętnujesz mnie za te fity. Przedstawił byś się chociaż "Hej jestem kypo".
Ja sobie pozwole przyłączyć się do kypo i również piętnuję Cię za fity. Stary jesteś ja taka spacemonkey, uparty i niereformowalny. Rzesza graczy z doświadczeniem podaje Ci gotowe rozwiązania które są sprawdzone w praktyce ale Ty żyjesz w błogiej nieświadomości że wymyślisz coś lepszego. W innym temacie napisałeś pod własnym fitem "Też cap stabe i myślę że wytrzyma sporo." Ja Ci stary na to napisze - nie myśl tyle bo na dobre Ci to nie wychodzi. Wsiądź w szipa i sprawdź.

EDIT:
Panie Adminie niech mie Pan wybaczy offtop.......
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Maj 21, 2011, 13:24:17
W najnowszych postach zobaczylem [PVE] Paladin i wiedzialem bez wchodzenia ze Zgudi bedzie tu.
Tytuł: Odp: [PVE] Paladin
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Maj 21, 2011, 16:45:58
Proszę, zakończy z tym zgudim już.