Eve-Centrala

Eve Online => Garażownia => PVE => Wątek zaczęty przez: ufoman w Czerwiec 17, 2013, 12:52:07

Tytuł: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Czerwiec 17, 2013, 12:52:07
Hej, jednego chara planuję zrobić głównie pod PVE. Z poleconego mu fitu na CNR zrobiłem fit dla SNI:

[Scorpion Navy Issue, pve]
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II
Ballistic Control System II

100MN Afterburner II
Cap Recharger II
X-Large Shield Booster II
Shield Boost Amplifier II
EM Ward Field II
Explosive Deflection Field II
Thermic Dissipation Field II
Kinetic Deflection Field II

'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
[empty high slot]

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I


Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

Na planowanych skillach takie coś daje mi 81k ehp i 679hp/s regenu. DPS z t1 ammo - 400.
Taki fit nada się na misjonarza l4 na początek? Opłaci się zakładać jakiś deadspace tank, jednocześnie nie prosząc się za bardzo o pożegnanie ze statkiem?
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Czerwiec 17, 2013, 13:35:52
A to nie lepiej Tengu? Większy DPS a i lepiej w chodzi niż Cruise'y, a tank na misjach pewnie taki sam jak nie lepszy.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Czerwiec 17, 2013, 13:45:20
1. Więcej ballisticów
2. Nie patrz na dps tylko na alfę - jeżeli każdego bsa alfujesz na 3, max 4 salwy to jest ok.
3. Potrzebujesz coś na frytki bo tymi dronkami co tam masz to się obsrasz (pozabijasz wszystko inne a frytki nadal będą na gridzie ;) )
4. Jak nie jesteś botem nie potrzebujesz być cap-stable - i tak większość celi ściągasz spoza zasięgu. (problem jest tylko ten moment po warpie przez drabinkę :D )
5. Hardy dobierasz pod misję, nigdy nie będziesz potrzebował 4 - w dwa wolne sloty proponuję target painter i web (trochę rozwiązuje problem frytek).

Pytania pomocnicze:
Jaki to ustrojstwo ma zasięg na Cruisach? :)
Czy na misjach działa MJD? :)
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: MGGG w Czerwiec 17, 2013, 13:58:12
Jaki to ustrojstwo ma zasięg na Cruisach? :)

Do 150 km.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Czerwiec 17, 2013, 14:02:13
Ja to wiem, pytania pomocnicze są dla założyciela wątku, żeby sobie uświadomił co być może robi źle ;)
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 17, 2013, 14:03:58
Czy na misjach działa MJD? :)
Na plexach w 0.0 działa, więc na misjach też powinno śmigać.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Centurion w Czerwiec 17, 2013, 14:25:21
Jeszcze jedna rzecz mi się rzuciła w ślepia, wolny hi-slot - aż się prosi o dużą pijawę (Heavy Nosferatu T2).
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Czerwiec 17, 2013, 15:22:10
No to odpowiadamy...
Tengu - fajna zabawka, ale skillowanie trochę za długo mi się zejdzie, a ten char mógłby w końcu przestać zużywać gotówkę ;)
Skleciłem fit mniej więcej wg. założeń Centuriona:

[Scorpion Navy Issue, pve copy 1]
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II

100MN Afterburner II
Cap Recharger II
X-Large Shield Booster II
Shield Boost Amplifier II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Stasis Webifier II
Thermic Dissipation Field II
Explosive Deflection Field II

'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
'Arbalest' Cruise Launcher I, Scourge Cruise Missile
Heavy Nosferatu II

Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I


Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

Na wszystkim włączonym i ssaniu nosferatu wychodzi 3 minuty... da się zrobić capstable z Gist C-Type, ale to kosztuje tyle co sam hull...
Alpha skacze z 3,5k do 4k z 3 ballisticami.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 17, 2013, 15:36:58
Na wszystkim włączonym i ssaniu nosferatu wychodzi 3 minuty... da się zrobić capstable z Gist C-Type, ale to kosztuje tyle co sam hull...
Nie potrzebujesz być cap stable, w 3 minuty wyczyścisz pocket ze wszystkiego co wkłada Ci duży dps. Albo zapakuj micro jump drive i możesz zrezygnować z Capacitor Flux Coili bo zrobisz przez cały room ze 3 cykle boosterem...
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 17, 2013, 15:52:09
Opłaca się bić te raty t2 rakietkami? Bo tym, po wyskilowaniu t2 missli DPS skacze mocno w górę.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Czerwiec 17, 2013, 15:57:14
Skacze sporo, 5,6k alphy na t2 launcherach, ammo i cruise missile spec 5.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 17, 2013, 16:29:11
Równocześnie splash rośnie do absurdalnych wartości, więc bez 2 tp ani rusz. Niestety mjd słabo współpracuje z tp ;)
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 17, 2013, 17:54:18
Gdzie te misje chcesz robić?
Ja bym proponował takie coś:
6x cruise
2x2 hardener dedykowany na raty, xl booster, 3x cap recharger
2x pds, 3x balistyki
3 rigi ccc
drony
jak ma być cap stabele
jak nie musi zamiast rechargerów ampilifer i 2xtp

Z rakiet fury fajne są do bicia struktur, capsli itp na bs i mniejsze wskazane są weby i paintery najl,epiej ze statków z bonuse do siły jednego albo drugiego (golem np ma bonus do painterów), za to precysiony są bardzo fajne przeciw cruzerom i dość skuteczne na wysokich skilach przeciw frytkom
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Czerwiec 18, 2013, 09:11:54
Misje planuję robić głównie w przestrzeni Matarów, chociaż nie wykluczam wylotu tam, gdzie poniesie mnie isk/hr ;)
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Dux w Czerwiec 18, 2013, 10:36:09
Jak u matarów, to sprawdź czy w podobnym czasie nie będziesz miał skili do macha. IMO bedzie sie duzo lepiej spisywał w biciu angeli ;)
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 18, 2013, 11:56:46
Mach na low skilach może mieć problem z tankiem, trzeba bedzie latać, uciekać itp, skorpionem wlecisz zmielisz polecisz dalej a tank zbytnio nie ucierpi. :P
Angele generalnie są na tyle łatwe w wytankowaniu na tym shipie że przy podwójnych hardenerach (2xexp, 2xkin) możesz wręcz ryzykować large boster co zmniejszy drastycznie cap problem
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 18, 2013, 12:05:30
Która misja jest tak wymagająca że trzeba coś więcej niż 1x exp 1x invul? Po co marnować med sloty na tank, w szczególności na statku który ma bonusy do resistów?
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 18, 2013, 13:48:26
Kiedy ostatnio zaglądałeś na blokadę, ostatni pocket AE, lub world colide?
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 18, 2013, 15:28:01
Blokade to robiłem dawno, sisterki jakoś jej nie dają.. Ale są cięższe misje, na blokadzie jest dużo czasu żeby rozwalić dps zanim doleci. AE to o tyle prosta misja że można się na ten pocket zafitować nie przejmując się tymi spawnami po 2 bs'y na wcześniejszych roomach. W World Colide nigdy nie arguje cały room na raz.

P.S. Robiłem tą nową misje co jest kilka rodzajów ratów na raz. Vargur z hardem na em i invulem w full t2 ficie ogarnia to bez problemu. Jedyne co omijałem to jammujące ścierwa, nie mam cierpliwości.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Czerwiec 18, 2013, 16:58:37
Jak u matarów, to sprawdź czy w podobnym czasie nie będziesz miał skili do macha. IMO bedzie sie duzo lepiej spisywał w biciu angeli ;)
Tajesss... gallente battleship, minmatar battleship, gunnery... może za pół roki poleci ;d
Jeśli w tym roku dotknę gallente battleship (do gili i rattla) to będzie nieźle. Załóżmy pozostanie przy Caldari i missilach w najblizszym czasie...
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Czerwiec 18, 2013, 17:34:47
[Scorpion Navy Issue, szkorp]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Power Diagnostic System II

Adaptive Invulnerability Field II
Explosive Deflection Field II
X-Large Shield Booster II
Shield Boost Amplifier II
Cap Recharger II
100MN Afterburner II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron

Cruise Missile Launcher II, Mjolnir Cruise Missile
Cruise Missile Launcher II, Mjolnir Cruise Missile
Cruise Missile Launcher II, Mjolnir Cruise Missile
Cruise Missile Launcher II, Mjolnir Cruise Missile
Cruise Missile Launcher II, Mjolnir Cruise Missile
Cruise Missile Launcher II, Mjolnir Cruise Missile
[empty high slot]

Large Semiconductor Memory Cell I
Large Semiconductor Memory Cell I
Large Semiconductor Memory Cell I


Tanio i skutecznie. Hi slot wedle potrzeby, przy czym nie potrzebujesz już raczej heavy nosferatu, capa styka na 4 minuty kręcenia boosterem non stop.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: ufoman w Czerwiec 24, 2013, 19:18:43
Ten ostatni fit mi się podoba i pewnie niedługo poleci :)
Na koniec jeszcze jedno pytanie:
SNI czy CNR? :P
Plusy CNR:
- lepsza alpha
- bonus do aplikacji DPS
Plusy SNI:
- lepszy tank
- +1 midslot

Ludzie do misjonowania jednak częściej polecają CNR (korpowicze już mają tego pytania dosyć), za to SNI dużo bardziej mi odpowiada z racji zacnego tanka. WAT DO?
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 24, 2013, 19:23:35
Jak Cie stać na nowe kadłuby bie którego chcesz., Jak Cie nie stać bier skorpiona, naprawde musisz się postarać aby go wtopić
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Undeadd w Lipiec 18, 2013, 12:21:44
Ja dobiero zaczynam misje lev. 4 i latam ... gnosisem.  720mm t2 + med dronki i shield tank. Dps okolo 300. Narazie daje radę :D
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 18, 2013, 12:26:11
dps 300 to mało jak na l4, nie lecisz tam pamietaj na godzinne czy dwugodzinne zabijanie czasu tylko żeby zarobić. 500-600 to jest powiedzm dostosowany dps do tego typu pve. Druga sprawa z tego co pamietam to przy 300 dps jest spory problem przegryźć się przez tank tych najdroższych ratów po 1,2 bańki bounty
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Lipiec 18, 2013, 12:32:32
jesteście takie nekrofile że się niedobrze robi  :P

Undeadd po pierwsze to czytaj bonusy statków i modułów, pradawni powiadają że na ficie wygrywa się 50% walki pvp, w pve pewno 95%.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Undeadd w Lipiec 18, 2013, 12:38:27
Takiego bs a za bańkę zjadam w niecałą minutę. Poza tym i tak muszę sfitowac bs'a na misje lev 4. Narazie się trochę bawię tym gnosisem.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Asag w Lipiec 22, 2013, 23:46:21
Warto używać t2 cruise missiles? A jeżeli tak to precise na wszystko poniżej BSa a tylko BSy fury?

W tengu zauważyłem sporą różnicę po przesiadce na t2 missile i zastanawiam się czy w przypadku cruise jest tak samo.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Lipiec 23, 2013, 00:48:48
Fury tylko na BS i BC.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 23, 2013, 00:53:53
Powiedziałbym wręcz że tylko na struktury i nieporuszające się bs'y.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 23, 2013, 08:32:26
Glass jak ktoś ma dwa paintery na pokładzie i leci golemem to nawet bc może huknąć za pełen dmg :P
Pozatym ostatnio coś grzebali właśnie przyparametrach furry cruise i ponoć są użyteczne przeciw bs bez painterów. Nie miałem okazji sprawdzić osobiście więc dla mnie jest to tylko ponoć.

Natomiast precysion używałem odkąd je zrobiłem i skuteczność odstrzału małego upierdliwego gówna typu npc elite crusery wzrosła w sposób znaczący (na moim cnr którym wtedy latałem a potem rattlu zanim go wykastrowali i przerobili na dronowózek miałem paintera sztuk 1)
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 23, 2013, 08:35:58
Mi tam na widowie fury nie działają zbyt dobrze na bs'y, fakt nie mam tp.
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 23, 2013, 08:48:09
Rety nawet ja BO nie używam w pve, a jest to jeden z niewielu shipów których jeszcze tak nie użyłem :P
Tytuł: Odp: [PVE] Scorpion Navy Issue
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Lipiec 23, 2013, 09:15:24
Rety nawet ja BO nie używam w pve, a jest to jeden z niewielu shipów których jeszcze tak nie użyłem :P
Szczegóły w naszych żenujących ;)