Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jrkan

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8
71
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 18:36:17 »
Tloluvin, żadnej poprawy u ciebie od czasu gdy byłem w CBC nie widzę, nadal podstawowa taktyka dyskusji to zalewanie adwersarza potokiem słów. Wybacz, ale nie dam się w to wciągnąć.

Cytat: Tloluvin
Czy makro dzialajace nie non stop (czyli 23,5h na dobe), a 23h jest jeszcze problemem czy juz nie?
Zgadnij.

72
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 16:27:04 »
Pop-upy będą tylko wkurzały normalnych graczy, a botom sobie z nimi poradzą.  Ba nawet gorzej, będzie to usprawiedliwienie, że bot to nie bot, bo durne captcha potrafi odczytać. Z czym, jak wiadomo automaty już sobie doskonale radzą.

73
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 15:30:45 »
Cytat: Tloluvin
Moglbys mi wyjasnic czym sie rozni makro odpalane recznie co godzine od makra odpalanego automatycznie co godzine? Bo dla mnie jest to dokladnie to samo
Dla mnie też jest to to samo. Różnice pojawiają się gdy takie makro jest odpalane co godzinę, przez 24h na dobę przez 7dni w tygodniu. Przy czym szkodliwość obu jest znikoma. Prawdziwy market bot, działał by non stop, a nie co godzinę i to już jest szkodliwe. Takiego bota też banalnie prosto da się wykryć, a i tak nie jest to robione.

74
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:50:19 »
Ja na jakiś czas wychodzą, nie będę się wcinał w dyskusję Dormia z Dormiem.

75
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:17:44 »
Jednak nie kumasz.

76
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:10:58 »
Dormio czytamy.
*RAZ DZIENNIE*
jeszcze raz
*RAZ DZIENNIE*

Jeżeli takie makro do poprawiania cen jest odpalane ręcznie co jakiś czas, np. godzinę, to nie jest problemem. Problemem jest jeżeli działa non stop bez udziału człowieka. Teraz kumasz. Jako inny przykład hauler, makro które przeleci ci od stacji do stacji, to nie jest taki problem, póki musisz ręcznie wydokować i odpalić makro, potem zrobić co trzeba na stacji docelowej, wydokować i znowu odpalić marko. Problem pojawia się jeżeli to makro może tak latać godzinami, dokować, przyjmować/oddawać kontrakty, przyjmować/oddawać misje, itp. a wszystko bez udziału człowieka.

77
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 13:15:44 »
A co z tymi co makrują 0.01 ISK game ? Oni siedzą na stacji... nie muszą się nigdzie ruszać...

No tak, bo ktoś kto 24h/7d sprawdza co 2-3 sekyndy cenę innego towaru to człowiek cierpiący na bezsenność, obdarzony nadludzką dawką cierpliwości i twardą dupą.

78
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 01, 2012, 21:45:13 »
Jeżeli przez 8 godzin, 7 dni w tygodniu, ktoś non stop bez chwili przerwy lata, strzela, wydaje komendy to jest oczywista oczywistość, że jest to bot. To samo tyczy się marketu, haulowania, czy czegokolwiek innego. Człowiek może się zachowywać jak bot, przez godzinę, dwie, ale nie 6 czy 8. Zresztą w przypadku CCP to nie jest kwestia możliwości wykrywania botów, tylko chęci ich eliminowania. Jeżeli boty działają 24/7 to o jakiej walce z botami mówimy? Taki bot przy pierwszym dt powinien dostać perma bana i żadnej dyskusji nie powinno być. Bo on nie wiedział, że nie można. To teraz kurwa wiesz, załóż następne konto i nie rób tego więcej :)

79
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 01, 2012, 14:04:58 »
Czy gdyby plexy nie były po 500m, a po 300m to nadal był by taki popyt na wybocone iski?

80
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 01, 2012, 13:54:21 »
Ten temat jest dowodem, że takie mechanizmy są. Tylko, że są stosowane tylko przed fanfestem, a i tak skutkują banami na marne 10 dni, więc równie dobrze mogło by ich nie być.

81
Inne gry / Odp: Aion za darmo od lutego 2012
« dnia: Marzec 01, 2012, 13:38:18 »
Musieli by mi płacić, żebym w to grał.

82
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 01, 2012, 13:34:51 »
A po co mialyby te boty grac, skoro nie bedzie komus plexow sprzedawac?

Niech zgadnę. Nie będą miały po co grać? Przecież wiadomo, że boty odchodzą ostatnie. Gdy z gry odnoszącej sukcesy zaczynają odchodzić boty to znaczy, że gra jest już praktycznie martwa, tylko serwery jeszcze działają.

83
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 01, 2012, 13:26:36 »
Zwykłe działanie pod publiczkę, które nic nie da, a za rok plexy będą po 700mln. Wtedy zobaczymy czy CCP nadal będzie takie zadowolone, gdy im prawdziwi klienci zaczną odchodzić, a młodych nie będzie przybywało. Przy okazji pojawią się opinie, że w EVE już grają tylko boty, więc nie warto się w to pchać.

84
NoobGarten / Odp: Exploracja - optymalny statek?
« dnia: Luty 28, 2012, 01:52:31 »
Ja polecę Sacrilege, latałem nim na teranach Sanshy i sprawował się bardzo dobrze. Na zwykłym ficie t2 i to nie takim na betonowy tank zrobi praktycznie wszystko co może nas w hisecu spotkać. Jest miejsce na codebreakera i analyzera, jedyna wada to brak miejsca na salvager, ale ten możemy wozić w bagażniku i zakładać w razie potrzeby w miejsce probe launchera. W przeciwieństwie do Ishtara łatwiej jest go zrobić na cap stable, nawet z mwd.

85
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 24, 2012, 11:40:45 »
Cytuj
...z tym ze moja percepcja jest tak Uposledzona ze nie widze iz jest on uprzyspieszony conajmniej 40 razy.
Owszem percepcja może zawodzić dlatego lepiej na niej nie polegać w 100%. Cykl Mega Pulsów na filmie trwa między 4 a 5 sekund. Czyli tyle ile trwał by gdyby w ogóle nie było TiDi. Na tej podstawie wnioskuję, że film został przyśpieszony 10 razy.  Gdyby film został przyśpieszony 40 razy to cykl dział trwał by na filmie ok. 1.25 sekundy. Więc jeżeli czyjaś percepcja jest upośledzona to twoja. Jeszcze jedna wskazówka na którą warto zwrócić uwagę, to guny i jak ładnie wyłączają się po skończeniu cyklu, mówi nam to, że lag na modułach prawie nie istnieje.

Cytat: Dark Flonoe
Odnosnie reszty posta Rozumiem, ze fakt to TwOja gazeta codzienna, fyi riveni czy jak on sie tam nazywa jest mekberem brick squadu ktory dostal exmisje z delve Kilka miechow temu i od wtedy robi black pr goonow, ale ludki takie jak ty ktore walki powerblockow ogladaja na yt lykaja wsio jak pelikany sprawia ci to fun - good for u
Gdybym mógł sobie pozwolić obecnie na bardziej aktywną grę to bardzo chętnie bym brał w tym udział. W swojej karierze kilka bitek z solidnym lagiem przeżyłem i bardzo mi się to nie podobało więc wszystko co by mi tego oszczędziło witam z otwartymi rękami.
Dobrze, że powinformowałeś mnie kim jest riverini bo nawet nie zwróciłem na to uwagi. W tej wojnie kibicuję goonom, a w zasadzie każdemu kto jest przeciwko Reidenom, PLkom i reszcie tego towarzystwa. Nie przeszkadza mi to jednak nabijać się z Goonów którym wrzucenie do systemu gówna w ilości ogromnej nie wyszło tak jak wychodziło wcześniej i narzekają, że TiDi jest złe.

86
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 24, 2012, 03:02:21 »
Przyznaję rację, node był zreinforcowany. Pomyliły mi się bitki.
Oglądam sobie filmik http://www.youtube.com/watch?v=rm7hD8krcaE i co widzę. Guny cyklują normalnie, czyli wyłączają się od razu po skończeniu cyklu ,a nie 15 minut później, cele lokują się normalnie, ba, nawet szkła zmieniły się natychmiast. Zresztą opinie tez są raczej pozytywne.  Piękna bitka, aż chce się wracać do 0.0, ale rozumiem, że osobom które były po stronie iście zmasakrowanej mogło się nie spodobać.. Stąd http://www.evenews24.com/2012/02/23/recording-tidi-so-unfair-ccp-hates-goons/ możemy się dowiedzieć, że TiDi jest złe, a CCP nienawidzi goonów. Trochę rozumiem goonów, do tej pory całą swoją taktykę opierali na wrzucaniu do systemu wszystkiego co mieli i liczeniu na wywalenie noda, albo przynajmniej takim przeciążeniu, że i tak wszystko przestawało działać.  Teraz spotkała ich niespodzianka, bo wszystko działało, a pszczółki spadały z taką prędkością, że osoba na filmie nie nadążała lockować. Będą się musieli przystosować, albo zginął.

87
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 24, 2012, 00:55:04 »
Widze że większośc osób wypowiada sie tutaj o TD a nie było ich na bitce na której był dark. I was there! Bitwa była beznadziejna. Zero dynamizmu. Nie dość że był TD to był jeszcze lag. Strzelanie misajlami w takiej bitce mija się z celem. Moduły aktywowały się z gigantycznym opóźnieniem. Przed TD byłem na kilku bitkach o podobnej liczbie osób i walka była dynamiczniejsza i ciekawsza wystarczyło wyłączyć autorepeat na modułach i grało się znośnie. Tutaj zdecydowanie nie było znośnie. Trzeba wspomnieć tez o tym że poruszanie się flotą 200 osób z TD jest w zasadzie niemożliwe.

Powtórzę jeszcze raz. Gdyby nie TiDi ta bitwa w ogóle by się nie odbyła. Niezreinforcowany node który oprócz tego jednego systemu ma do obsługi jeszcze 80 innych zwyczajnie by się wywalił gdyby w jednym z systemów nagle zaczęło do siebie strzelać 1600 osób.
Nie było dobrze bo TiDi ma ograniczenie do 10% normalnej szybkości, a przy takim obciążeniu nawet to jest za mało i pojawiły się lagi. Gdyby ktoś pomyślał i powiadomił CCP, że w takim i takim systemie trzeba wzmocnić sprzęt to nie było by lagów, a TiDi pewnie by nie przekraczało 20% przy największych spikach obciążenia.

88
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 23, 2012, 17:43:09 »
Cytat: Dark Flonoe
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k

Rozumiesz czym jest reinforced node? Oba przypadki które podajesz odbywały się na takich właśnie nodach, mocniejszych i obsługujących mniejszą liczbę systemów. Bitwę w lxq opowiadano - może w żartach może serio -, że obsługiwał node który normalnie obsługuje Jite. Ja z kolei piszę o przypadku w którym do normalnego systemu od tak bez zapowiedzi i powiadamiania CCP wpada 1300-1600 osób, w takim przypadku przed wprowadzeniem TiDi node się wywalał albo wszystko działało w opóźnieniem 30min.

Tutaj http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3412 masz przykład jak wyglądają bitwy o podobnej wielkości rozgrywających się na reinforced node i na normal node.

89
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 23, 2012, 14:07:25 »
W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.
To ma raczej związek z niską wydajnością overview, którą to w ostatnim patchu podobno poprawili. Pamiętam, że na starym lapku najgorszą rzeczą jaką można było zrobić w większej bitce to zmiana sortowania over. Przy 300-400 pozycjach gwarantowany freeze na minutę albo więcej, a bardzo wątpię aby w celu przesortowania over klient kontaktował się z serwerem.
To też przypuszczenie ale oparte na obserwacji, mianowicie klient ma zawsze komplet danych o wszystkich obiektach znajdujących się na gridzie. W końcu musi te wszystkie statki wyświetlić, a wyświetla je nawet jeżeli maksymalnie oddalimy widok oraz wywalimy wszystko z over i bracketów. Od serwera przychodzą tylko komunikaty o nowych zdarzeniach, czyli gdy ktoś włączył lub wyłączył jakiś moduł, zmienił kierunek lub prędkość lotu, zainicjował warp.

90
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 23, 2012, 12:17:34 »
Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min? Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?

Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.

91
Źródłem tej wiadomości jest magazyn Science http://news.sciencemag.org/scienceinsider/2012/02/breaking-news-error-undoes-faster.html, a oni bzdur raczej nie publikują. Informacja pochodzi od osoby związanej z eksperymentem, ale na razie nic nie jest potwierdzone. Ciężko mi jednak uwierzyć, że CERN mógł podać taką sensacyjną informację, a nie sprawdzić głupiego kabla łączącego GPS z komputerem. Przypuszczam, że to była pierwsza rzecz jaką sprawdzili gdy okazało się, że neutrina latają szybciej niż światło

92
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Luty 22, 2012, 23:00:07 »
Interesująco się zapowiada. Chłopaki i dziewczyny wyraźnie się starają i jeżeli nie zmniejszą tempa  to o przyszłość EVE można być spokojnym.
W końcu biorą się za zrobienie czegoś z pvp w FW, które obecnie nie ma żadnego celu. Z życzeń to chętnie zobaczył bym nowe wnętrza stacji, miło było by pokręcić statkiem w jakimś nowym otoczeniu :) Może też w końcu wezmą się za wszystkie piękne rzeczy jakie zapowiadali na po Dominion.

93
Crucible / Odp: Time Dilation
« dnia: Luty 22, 2012, 17:46:59 »
Dark możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób ustawienie klienta mają pomóc w problemach serwera z obsługa nadmiernego obciążenia generowanego przez 1600 klientów? Bez urazy ale bredzisz, albo zwyczajnie nie brałeś nigdy udziału w autentycznie zalagowanej bitwie, czyli takiej gdzie lag jest po stronie serwera.

94
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Luty 12, 2012, 21:44:57 »
Zobacz ile ten iteron ma bateryjek w cargo. Na początku ma 41 baterii, gdy megathron pada zostają dwie baterie w cargo i dwie załadowane. Gdyby ten megathron nie miał takiego tragicznego fitu nie wiadomo do czego, przeżył by to spotkanie i pewnie odparował byt tego itka. Oczywiście przy założeniu, że itek nie dowiózł by sobie więcej bateryjek.

95
Gank Night PL / Odp: Żona, dzieci, praca, nie daja ci pograc?
« dnia: Luty 10, 2012, 14:26:10 »
Dla uporządkowania. Ahace powstały do walki z bsami. Dlatego:
1. Montowane jest AB. Montując MWD zwiększamy sygnaturę do poziomu przy którym large guny nie mają problemu z zadaniem pełnego dmg.
2. Latamy blisko ofiar, aby tracking large gunów nie wyrabiał.

Gang armor hacy latający na mwd na 20km od równo licznego gangu abaddonów, zostanie zdmuchnięty szybciej niż ktoś zdąży powiedzieć "o kur..., to nie tak powinno się robić".

96
Crucible / Odp: Pacznoty do Krucybla 1.1
« dnia: Styczeń 26, 2012, 11:50:20 »
Tyrranis, Incarna, zmiana nazw. :P

W którym miejscu?

97
Crucible / Odp: Pacznoty do Krucybla 1.1
« dnia: Styczeń 26, 2012, 11:08:54 »
Prawdopodobnie doszły ich takie opinie jak i tutaj na forum, że niby ogłupiają grę, więc postanowili temu zaprzeczyć. Zgadzam się z nimi w 100%, zmiana tych nazw to nie ogłupianie, tylko likwidowanie zbędnej upierdliwości, która polegała na zapamiętywaniu kilku nazw na to samo, albo 8 nazw ab/mwd które nic nie mówiły o przedmiocie którego dotyczą.

Jeżeli tkoś się nie zgadza to niech zacznie dyskusję od wymienienia trzech przykładów jak CCP ogłupiło EVE przez ostatnie 3 lata.

98
Crucible / Odp: Pacznoty do Krucybla 1.1
« dnia: Styczeń 25, 2012, 15:46:01 »
Trzeba było nie wyłączać ikon.

Po pierwsze nie wszędzie są ikony. Po drugie do niedawna nie było różnych  ikon dla mwd i ab.
Obecnie wpisując 1MN Afterburner w wyszukiwarce na markecie dostaję wszystkie 1MN Afterburnery, a nie tylko t1 i t2. Poprzednio jak nie pamiętałem nazwy tego cholernego ab który nie jest ani t1 ani t2, musiałem grzebać się w kategoriach, teraz mogę skorzystać z wyszukiwarki.

Cytat: Mona X
A co ma ten not do tezy, że launchery będą zmieniać?
Moja wypowiedź do której się odnosisz nastąpiła przed wypowiedzią Dormia w której cytował zapowiedz zmian nazw launcherów. Teza jaką próbują udowodnić w tym wątku przeciwnicy zmian nazw jest taka, że CCP próbuje ogłupić grę, pracownik CCP zapewnia, że nie taki jest cel.

99
Crucible / Odp: Pacznoty do Krucybla 1.1
« dnia: Styczeń 25, 2012, 14:51:31 »
Zmiana nazw rakiet bardzo dobra moim zdaniem. Trauma to trauma, a nie raz Scourge, innym razem Terror, a jeszcze innym Wrath. Sama nazwa Trauma jest równie dobra co Scourge.
Zmiany nazw AB/MWD też ok, poprzednie nazwy to był wzorcowy przykład kompletnego bajzlu, po tylu latach gry zdarzało mi się sprawdzać czy ab to aby na pewno ab. Poprzednie nazwy były bardziej "cool", ale obecne są jak najbardziej do przyjęcia. Wszystkie t2 itemy mają takie zwyczajne nazwy i jakoś nikt nie narzeka, że to mało rpgowe.

Cytat: 'Dark Flonoe"
To co nastepnym etapem bedzie przemianowanie szkielek:
- Conflagration na Short range em-th
- scorch na Long range em>th
A brudasow EMP na short range EM > EX > Kin ?

jak standaryzacja i ulatwienia to na calego

Biedaku, nic nie zrozumiałeś.

Dormio dlaczego nie podkreśliłeś słówka not, czyżby nie pasowało do założonej tezy.

100
Gdy bylem w c0venie to jeszcze nie było żadnych list na które trzeba było się wpisywać gdy ktoś chciał sobie po eso polatać, stąd moje zaskoczenie. Nadal chcecie być jak SE i patrząc na kb, nadal to nie wychodzi  ;) Dobra, ale kończę to wykolejanie wątku, a Bilionerom życzę udanej kariery na północy.

101
Bo c0ven to alians PVP, serio
Jasne  8)

Wracając do meritum, to z tego fragmentu "a zeby pokerbirzyc w tym skromnym zakatku zwanym Stolica Kowenu trzeba wpisywac sie w specjalnym watku na forum" chyba każdy wywnioskował, że macie takie zainteresowanie kerbirzeniem, że się nie mieścicie w tych kilku systemach które wam zostały i musieliście listę kolejkową wprowadzić. Źle zrozumiałem? A może chodziło o to, że macie listę kolejkową do której nikt się nie wpisuje.

102
Dziękuję bardzo za uświadomienie i mam w związku z tym kolejne pytanie. Dlaczego w bz i 16p tak biednie kerbirka idzie, prze ostatnie 24h w bz zginęły 1644 npce, a w 16p śladowe 122 npce?

103
Blob czy nie blob, ważny jest sov. VIDE nie zwiększyło swojej masy na tym, że VIDE było super, ale na dlatego, że byli w c0venie. Gdy skończyły się bogate i spokojne pola Esoterii, to wielu sobie przypomniało po co przyszli do VIDE.

104
Operacja przeniesienia korpa który przez kilka lat był w sov 0.0 do npc 0.0  jest ryzykowna. Ludzie którzy przyszli do takiego korpa bo oferował dostęp do sova i wszystkich korzyści z tego płynących moźe się nie spodobać, że tracą do tego dostęp, nawet jeżeli na początku wydawało im się to dobrym pomysłem. Część może się odnaleźć w nowej sytuacji, a część powie "chrzanić to, nie po to przyszedłem do tego korpa, wracam do anomalek" i wraca do starego sojuszu, albo szuka sobie nowego. W drugą stronę jest to równie ryzykowne, wcielenie niewielkiej grupy roamersów do bloba też może się nie udać.

105
Przyczyną był leadership WN, który gdy przyszły kłopoty rozpłyną się w powietrzu. Bez szefostwa stało się to co z Atlasem, szaremu mięsku armatniemu zostało tylko ratowanie assetsów.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8