Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wilk

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
71
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 16:12:41 »
A na rynku wtórnym to skąd mają się wziąć te minerały? Hę?

Dronkowa nie ma co usuwać. I totalnie nie rozumiem co  chcesz powiedzieć przez to, że usunięcie insurance usunie mining. Tak samo uderzy w dronkowo jak i w mining.
I zniesienie insurance nie usunie miningu tylko uwolni dolną cenę minerałów. Zgadza się, że sprawi też, że kopanie będzie nieopłacalne, jeżeli dodatkowo nie zajdą zmiany w loocie, ale dronki równie mocno dostaną po pupie. A przez zmiany w loocie miałem na myśli dokładnie to co napisałeś. Niech się odzyskuje nawet i 20%

btw. jeszcze jakiś czas temu, tuż przed zmianami w sov, kapało się w Eso całkiem sporo. Wielkich opów nie było, ale hendowe skałki zawsze miały amatorów i szybko znikały. Wtedy jeszcze szło wyciągnąć 40-50m na godzinę z kopania więc sporo osób dłubało sobie semiafk w skałkach.

72
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 15:23:28 »
Nie bo inflacja jest zla  :D

Przy zmniejszeniu insurance spokojnie mogą pozwolić sobie na zmniejszenie ilości minsów z przemiału.

Kazdemu jest latwo mowic, jak to powinni znerfic cos czego sie nie robi.

Tu nie chodzi o to co kto robi, bo ja swego czasu też żyłem z racenia.Tu chodzi o logikę i o sens tego co jest głównym źródłem minerałów. Bo co powinno nim być?
1. kopanie z podstawowego ich źródła
2. niszczenie gotowych modułów.
Hę?

73
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 14:17:55 »
Naprawdę przydałoby się znerfienie lootu jeśli idzie o minerały z niego.

74
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 15, 2010, 13:52:29 »
A te procenciki to skad? Z pupy?

Chyba ogólnie skąd wykres. Made by CCP? Bo nie chce mi się wierzyć, że zwykły śmiertelnik miałby dostęp do tak ogromnej ilości danych.

75
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 14, 2010, 12:47:37 »
Chodzi o to, że nie sprzedaliby takiej ilości minsów na rynku wtórnym, bo sami go na dobrą sprawę tworzą. Tak samo nie sprzedaliby takiej ilości statków.
Insurance to dla nich pewny i stały zarobek, bo przyjmie dowolną ilość statków. Poza tym stworzy dowolną ilość minsów.

Trochę z boku tematu - to świadczy o tym, że minsów w grze jest za dużo. Jak ktoś wcześniej napisał, ilość minsów potrzebnych na statek powinna wzrosnąć.

76
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 14, 2010, 10:36:05 »
silvia, za przeproszeniem, ale pieprzysz jak potłuczony. Przyglądnij się jeszcze raz temu co Sam napisał, bo chyba źle spojrzałeś.

Obecnie insurka daje 36m, a potem będzie dawała ~24m. Jednym słowem minimalna cena Hurka spadnie, więc spadnie też minimalna cena materiałów potrzebnych na Hurka. Jak sam napisałeś, insurka wyznacza te ceny. Więc jak wcześniej materiały na Hurka były warte minimalnie 26m, to teraz będą warte minimalnie ~17m. Dolna, sztywna granica cenowa zostanie obniżona.

Wykopane minerały mają startowo wartość taką, jak najniższa cena tych minerałów na rynku. Za darmo ich nie dostajesz - poświęcasz na to czas, który mógłbyś poświecić na inny sposób zarabiania. Przy niskich cenach minsów, lub gdy jesteś dobry w czymś innych, to masz nawet straty, bo w tym samym czasie możesz zarobić więcej i np. za tą zarobioną kasę kupiłbyś więcej minsów niż sam jesteś w stanie w tym czasie wykopać.

A na insurce możesz zarobić wtedy, gdy skupisz minerały po niższych cenach niż trend wyznaczony przez insurke.

77
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 13, 2010, 21:30:32 »
Byl koles co 16k abaddonow wysadzil wiec ...

O mać... od dziś zniesienie ubezpieczenia będzie moim cichym marzeniem :) Wiele bym dał, by zobaczyć jak ceny kształtowałyby się bez niego. Poza tym wyeliminowałoby to paskudny czynnik inflacyjny. Nawet przez myśl mi nie przechodziło, że to proceder na taką skalę. Kysz, kysz z insurance :)

78
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 13, 2010, 18:48:50 »
Nie mów, że wysadzanie statków T1 dla ubezpieczenia to proceder aż na taka skalę.
Imo ceny z czasem ustabilizowałby się i zaczęły zależeć głównie od konfliktów na większą skalę, gdzie pęka wiele BSów.

79
Tyrannis / Odp: Nowe ubezpieczenia vs rynek minerałów
« dnia: Marzec 13, 2010, 18:05:20 »
raczej boost. ceny minsow moga pojsc w gore.

Jak w górę, gdy ich minimalna cena ustalana przez zwrot z ubezpieczenia zostanie obniżona?

Lepiej znerfiliby ostro mielenie lootu i całkowicie zlikwidowali ubezpieczenie.

80
Wsparcie techniczne / Odp: Problem z plynnoscia gry
« dnia: Marzec 07, 2010, 21:39:27 »
U mnie identyczny problemem były spowodowany sterownikami do karty graficznej. Akurat mam Radeona HD 4850, ale można śmiało założyć, że u Ciebie problem może mieć podobne podłoże.

81
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:35:35 »
Ej, to nie jest temat do takich dyskusji. Nie kontynuować, bo powywalam i jeszcze punkciki powlepiam.

82
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga skarg i wniosków
« dnia: Marzec 07, 2010, 15:00:05 »
Post istnieje. Został jedynie przeniesiony do Archiwum, coby nie śmiecił forum.

Następnym razem nie kląć i nie kropkować pojedynczych literek. I cieszyć się, że to tylko 5 pt. Od początku na tym koncie piszesz warunkowo, więc doceń to, że w ogóle piszesz i zachowuj się.

83
Chyba większość offtopu o wypowiedziach na Kugu wydzieliłem. Naprawdę, ludzie, weźcie czasami na wstrzymanie i pomyślcie przed kliknięciem "wyślij wiadomość"

Tu macie wątek do zabawy.

84
Flamewar / Odp: Flame o silvii/mystiqu
« dnia: Styczeń 27, 2010, 20:05:46 »
Sie wie ziom. wpadaj na kwardat skrzyzujemy strumienie.

padłem :D

85
Inne gry / Odp: Touhou Megathread
« dnia: Styczeń 16, 2010, 12:44:53 »
http://www.youtube.com/watch?v=NWHGjptbrJo#

pośmiałem się trochę przy tym :) Fajny pomysł i wykonanie.

86
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Styczeń 16, 2010, 12:25:27 »
Chyba najlepszym poradnikiem do zasięgu i ilości dps'u jest EFT (http://www.eveonline.com/iNgameboard.asp?a=topic&threadID=548883)

Nie wyobrażam sobie wypisania dps'u, bo to przecież zależy od dmg rakiety modyfikowanego przez skille, implanty, bonusy i moduły statku oraz rate of fire również modyfikowane przez te czynniki. Dlatego polecam EFT - tam możesz ustawić statek, moduły etc i wybrać amunicję.

Co do zasięgu i dps'u
- skille (dps): dedykowany skill do danego rodzaju wyrzutni (np Cruise Missiles) i jego specjalizacja; Rapid Launch (rof); Warhead Upgrades (dmg);Missile Launcher Operation (bazowy skill do missili, daje rof)
- skille (zasięg): Missile Bombardment;
- moduły (dps): Ballistic Control Systems

itp.
przeglądnij sobie http://wiki.eveonline.com/wiki/Item_Database przeglądnij rigi i implanty. Tu też masz wypisany każdy rodzaj amunicji z bazowym dmg i zasięgiem.

87
Inne gry / Odp: Touhou Megathread
« dnia: Styczeń 12, 2010, 21:12:35 »
Jak nie lubię zręcznościówek to Touhou jest jedyną w jaką gram, i gram już kilka lat. Zapamiętywania nie lubię i staram się grać na refleks. Heh, kiedyś jak pierwszy raz grałem to nie wiedziałem, że można poruszać się precyzyjnie i przeszedłem bez tego na normalu ;)

88
Inne gry / Odp: Touhou Megathread
« dnia: Styczeń 07, 2010, 17:30:09 »
Pierwszy z linków Bruce jest do gry, a dokładniej do zapisu jednego z etapów. Masz też podany link do torrentów (gry są freeware)

89
Inne gry / Odp: Touhou Megathread
« dnia: Styczeń 07, 2010, 16:49:29 »
Sry że pytam ale o co w tym chodzi tak naprawdę, jakieś płaczące postacie i portrety potworków?

Nie znasz się.
Ja twardo łupię w 8mą część dla relaksu od czasu do czasu od dobrych 5 lat.

90
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [IT] aka bob mk II
« dnia: Styczeń 02, 2010, 10:02:52 »
Bruce zapomina o jednym bardzo ważnym szczególe. IT nie ma nic do stracenia i są przyparci w pewnym sensie do muru. Dlatego zdobędą Fountain.

Rozwiń, bo nie bardzo wiem co masz na myśli. Chodzi Ci o czynnik psychologiczny? Bo chyba nie o strategiczny. Tylko z tej perspektywy to równie dobrze można powiedzieć, że Gooni są przyparci do mury i dlatego obronią Fountain.

91
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [IT] aka bob mk II
« dnia: Styczeń 01, 2010, 17:24:28 »
Właśnie zrozumiałem plan molla, 50 dreadów na każdą stację w delve bo w każdej czeka następne 50 dreadów!  :2funny:

Ale byś miał głupią minę, jakby tak było naprawę :P

92
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [IT] aka bob mk II
« dnia: Styczeń 01, 2010, 16:58:19 »
Czy można zakończyć wykopywanie trupków przeszłości i gdybanie na ich temat ;)

Czas pokaże ile IT ma zasobów na tą wojnę. Bruce, cały czas zdaje się zapominasz, że BoB oddał swoje stare tereny praktycznie bez walki i ciągle ma górę statków zachomikowanych od lat chyba. Nie można tego bagatelizować.

93
Dyskusje ogólne / Odp: KB jako wyznacznik umiejętności PVP
« dnia: Styczeń 01, 2010, 13:30:07 »
O tak, jeden solo km jest wart więcej niż 20 bsów utłuczonych we flocie.
Solo rozwija myślenie to wyższa szkoła jazdy niż gang czy flota.

Pod warunkiem, że nie są to kille raterów na paskach. Ratera na pasku to nawet taka lebiega pvp'owa jak ja ubije i będzie to mówić co najwyżej o nieuwadze ratera, a nie o moich umiejętnościach :)
Za to solo kille pvp ship vs. pvp ship to coś całkiem innego i tak jak napisałeś - nie ma porównania do walk w gangach a tym bardziej we flotach. We flocie to jest align, i walenie po primary. W gangu trochę więcej myślenia, ale ciągnie nijak ma się to do umiejętności potrzebnych do walk solo.

94
Dyskusje ogólne / Odp: PvP w Dominion
« dnia: Grudzień 31, 2009, 13:50:54 »
Dwa posty offtopujące poleciały. Kolejne mogą na dodatek zarobić punkciki karne.

95
Dyskusje ogólne / Odp: PvP w Dominion
« dnia: Grudzień 31, 2009, 10:00:53 »
Baz, SokoleOko - nie zjeżdżajcie na prywatne podwórka. To temat o pvp po dominium, a nie kto się kogo boi w Provi.
Uczulam na offtop i flameogenne zagrywki - będę wywalał. Niech choć jeden topic trzyma się temetu.

96
Dyskusje ogólne / Odp: PvP w Dominion
« dnia: Grudzień 30, 2009, 21:40:01 »
Col, nie zaczynajmy tematu locala, bo a) to nie jest związane z Dominion, b) było już wałkowane nie raz.

Qft, przestańcie ciągle wałkować ten local i skupcie się na aspektach obecnego pvp, a nie co Wam się marzy i dlaczego znowu brak locala.

97
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Koniec RAT(AAA)
« dnia: Grudzień 25, 2009, 19:32:47 »
Koniec o IT. To topic o -A-

98
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Buddy Program i plexy
« dnia: Grudzień 20, 2009, 17:31:47 »
Nie wiem jaka obecnie jest polityka w allegro - mogli się tak z CCP dogadać, że tylko raporty od CCP i wyznaczonych osób przyjmują, ale że bany są to widać. Może jeden gość miał po prostu szczęście. W każdym razie zaraportowałem go do CCP

99
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Buddy Program i plexy
« dnia: Grudzień 20, 2009, 17:11:56 »
Kłania się pracownik kancelarii adwokackiej <3

Jakby co, to Ciebie na obrońcę nie wezmę.

Wszystko co należy do CCP podlega obrotowi tylko na ich zasadach. Czas to sobie możesz sprzedawać, ale nie w połączeniu z ich przedmiotami - aukcje jasno sugerują co jest sprzedawane. Poza tym tylko jednego gościa widzę sprzedającego na allegro - resztę dziwnym cudem wywiało - ciekawe dlaczego, i ciekawe co mi odpiszą jak zaraportuje tego pacjenta.

100
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Buddy Program i plexy
« dnia: Grudzień 20, 2009, 13:45:13 »
Acha, ale wystarczy zapis w aukcji każdym chyba znany, ale nie będę go tu przedstawiał by stało się to legalne.

Pupa a nie legalne. I wiem co mówię, pracowałem swego czasu w allegro. EULA jasno wskazuje, że jakikolwiek obrót dobrami CCP w sposób, którego sobie nie życzą, jest nielegalny i allegro reaguje na zgłoszenia takich aukcji. Szczególnie, jeśli takie zgłoszenie wychodzi od przedstawiciela CCP. Podejrzewam, że zgłoszenie z Centrali też zostałoby potraktowane z cała powagą. Brak reakcji może wynikać jedynie z tego, że allegro nie zna regulaminów tych wszystkich gier onlline i dlatego zazwyczaj czekają na zgłoszenie od poszkodowanego - przedstawiciela danej gry. Przy bardziej znanych grach koszą równo zgłaszane aukcje.

101
Dyskusje ogólne / Odp: Drama bomb... o bombach :)
« dnia: Grudzień 20, 2009, 13:30:00 »
Bomber we flocie teraz ma tylko dwa zadania - rzucić bombę i nie dać się zabić. Tak więc minimalistycznym fitem jest 'lanczer', cov ops cloak i wcs względnie inertia. Tak więc wcs wcale nie jest głupim pomysłem, skoro namierzać nie trzeba.

102
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Grudzień 20, 2009, 13:02:47 »
Temat sie nazywa Najsmiesnziejsze wtopy, a nie najsmieszniejsze fity. Czasem wtopa jest smieszna z powodu fitu, a czasem z powodu historii, jaka jej towarzyszy. Mnie osobiscie te historyjki rozbawily  ;)

Qft. Mnie osobiście "śmieszne fity" dawno zaczęły nudzić. Imo takie historyjki są o wiele ciekawsze.

103
Czyli "wydokować" jest podobnie tworzone jak słowa "wykręcić" "wyregulować" etc. No w sumie logiczne, ale jakoś nie mam w planach się przyzwyczajać do poprawnego znaczenia :P

104
Dyskusje ogólne / Odp: Narzekanie na L4 cdn.
« dnia: Listopad 30, 2009, 11:09:23 »
Wydzieliłem.

Jak widać ciągle są osoby, które niczym bumerang wracają z uporem godnym lepszej sprawy do tematu misji L4. Tak więc skoro tak bardzo chcecie coś na ten temat pisać to skupcie się w tym temacie.

105
Patche i dodatki / Odp: Whine na temat: Balans EVE by CCP :)
« dnia: Listopad 24, 2009, 11:46:52 »
Pewnie tą ostatnią; nanoTyphoonów to i ja nie pamiętam, i też nie zdążyłem doskillować nanoCurse/Sacri.

A co do SBków, to rzeczywiście skutek/cena jest przegięty, choć po pierwszym szoku jakoś nauczyłem się z nimi żyć (jako pilot ich naturalnego celu - BSa)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11