Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wilk

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11
316
NoobGarten / Odp: Samoistna odnowa Capacitora oraz Shielda
« dnia: Kwiecień 12, 2008, 14:03:51 »
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś wszystkie npc BSy na misjach miały defendery. Z 6 cruiserów dolatywały do celu 4 zazwyczaj. Więc przy 4 rakietach na Golemie dolecą 2 w porywach 3. To znaczny spadek dps'a. Stąd przy Golemie jednak brałbym torpedy.

317
Dyskusje ogólne / Odp: The Council of Stellar Management
« dnia: Marzec 19, 2008, 16:50:35 »
Albi, zgłaszaj się, bo Ci sygnaturki nie zrobię ;D

318
A po Tournamentcie będzie afera jak w naszej piłce nożnej ;)

Gratulacje dla Tri :) Będę musiał w końcu obejrzeć wasze mecze, bo patrząc po killboardzie to aż się wierzyć nie chce.

319
NoobGarten / Odp: początek handlu- pytania
« dnia: Marzec 04, 2008, 08:10:49 »
Nie tylko minsy. Często są to best named moduły jak, dla przykładu, 'Arbalest' Missile Launcher. Lepiej omijać low secowe "okazje" szerokim łukiem.

320
Wsparcie techniczne / Odp: kłopoty z EvEmon'em
« dnia: Marzec 03, 2008, 12:44:44 »
Mam identyczny problem i rzeczywiście, zmieniałem datę w Windzie, ale ustawiłem ją na powrót po jakimś czasie, a programik jak wywalał błąd tak wywala dalej. Spróbuję wyczyścić wszystkie pozostałości po nim jak radzi Kombat i zobaczymy co z tego wyjdzie.

321
Może 50 sfrustrowanych gości wyżywa się po prostu.

Imo, powinni zrobić High Sec bezpieczniejszym. Po coś on w końcu jest.

322
Dyskusje ogólne / Odp: T3 INVENTION
« dnia: Luty 22, 2008, 15:56:54 »
Ja chcialbym zasade ze jak masz 7777 efektywnego hp to szczelasz za 99999 dmg  :smitten:

Ktoś tu w FFy za dużo grał ;)

323
NoobGarten / Odp: Snajper
« dnia: Luty 15, 2008, 08:19:11 »
Moi drodzy offtopiarze, przypominam, że temat jest o snajperach :)
Więc, behave yourself!

324
Kiedy braknie wroga zewnętrznego, zaczyna się szukać wroga wewnętrznego.

Zauważ, że wiele sojuszy współpracowało ze sobą na siłę by przeciwstawić się wspólnemu wrogowi. Gdy zabraknie takiego wroga to sobie łby pourywają, nawet jeśli przedtem zjednoczą się pod wspólnym szyldem.

325
Dyskusje ogólne / Odp: Hybrid Turrets
« dnia: Styczeń 04, 2008, 19:52:28 »
Dobre pytanie :)

Naboje do Hybryd są prawdopodobnie hybrydą konwencjonalnego ładunku "prochowego" i niekonwencjonalnego pocisku (choćby antymateria dla przykładu). Budową przypomina naboje śrutowe.

Szczerze mówiąc to wątpię by były tu jakieś racjonalne przesłanki poza chęcią wprowadzenia różnorodności do gry.

326
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions 2
« dnia: Grudzień 26, 2007, 15:34:22 »
Zasięg mają wystrzeliwane pociski (w tym przypadku missile) a wyliczasz go mnożąc max prędkość i czas lotu. Trudno by tuba wyrzutni miała jakiś zasięg :)

327
Dyskusje ogólne / Odp: Handel ISKami - dyskusja
« dnia: Grudzień 18, 2007, 10:08:42 »
Hipotezy jak najbardziej realne, ale nie w przypadku EvE. Przecież już teraz zastanawiają się jak dobrać się do Second Life, bo przez tą gierkę (czy co tam to jest) przechodzą miliony $.

W EvE to nie ta skala, więc za EvE raczej się nie zabiorą.

328
Dyskusje ogólne / Honor w Eve
« dnia: Grudzień 17, 2007, 16:44:24 »
W takim razie rozumiem o co Ci chodziło, a za podejście "+" :) Czekamy na raporty z wojny.

329
Dyskusje ogólne / Honor w Eve
« dnia: Grudzień 17, 2007, 14:34:24 »
We flocie liczy się K/D ratio :) DPS nie jest miarą skuteczności. A miejsce na KM zostawmy staciarzon :)

No i nie offtopujmy tak zaciekle :P

330
Dyskusje ogólne / Honor w Eve
« dnia: Grudzień 17, 2007, 13:13:47 »
Jak latasz solo i myślisz tylko o sobie to pewnie masz rację. Ale we flocie? Ja skuteczność liczę na miarę aliansu i wojny a nie pojedynczego pilota.

331
Dyskusje ogólne / Honor w Eve
« dnia: Grudzień 17, 2007, 12:55:53 »
TRI oddają pokłony Skuteczności, a nie Honorowi, i w pełni ich popieram. Choć od czasu do czasu można zachować się honorowo, to przegranie przez honor wojny jest czystą głupotą.

I, pomimo tego, że jestem za CVA w tym konflikcie, to nie rozumiem nagonki na TRI. Jaki porządny sojusz zacznie wojnę, o której wie, że ją przegra? :)

A co do bugów - wieszać psy na CCP, a nie TRI. Zresztą jeśli ktoś postanowi popodgryzać ich na własnym terenie to będą w takiej samej sytuacji - im dłużej toczą walkę z CVA tym wyższe ryzyko ponosżą. Nie ma co się dziwić, że chcą uwinąć się jak najszybciej.

332
Wsparcie techniczne / Odp: Problem z częstym rozłączaniem
« dnia: Grudzień 17, 2007, 09:54:28 »
A zastanawialiście się Panowie nad netem radiowym? Ja mam i nie narzekam - 1mb transferu bez żadnych ograniczeń, przerw i jakichkolwiek problemów (pogoda też nie przeszkadza, ale może to być zaletą lokalizacji - nadajnik dużej mocy mam 500m od domu, dobrze widoczny ;) )

333
Dyskusje ogólne / Odp: Handel ISKami - dyskusja
« dnia: Grudzień 16, 2007, 15:16:00 »
Nie prawo autorskie, a prawo własności ::) Poczytaj o prawie autorskim zanim zaczniesz nim szafować na lewo i prawo. ISKi jak i konto gracza należą w świetle prawa do CCP - za opłatą można je używać blablabla. Ale to ciągle pozostaje własnością CCP. I można to ścignąć w świetle prawa, ale CCP musiałoby się pieprzyć z rządem każdego państwa osobno, a wiadomo jak (dla przykładu u nas) patrzy się na wykroczenia internetowe.

334
Z tego co słyszałem, choć głowy nie dam, to aktywacja konta przez subskrypcję anuluje Trial. Dokupienie GTC nie anuluje Triala tylko dolicza dni aktywności konta. Tak mi tłumaczono ostatnio :)

335
BS - rodzaj statku - battleship. Polecam przeglądnięcie tego -> http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/
Większość sprzętu z gry, w tym statki, i potrzebne na nie skille.

A POS to - Player Owned Structure - baza umieszczona na orbicie księżyca.

A co do 0.0 - to jest gra mmo - samemu w 0.0 długo się nie wytrzyma, dlatego ważny jest zgrany sojusz. Możesz mieć kilkuletnią postać z najlepszym sprzętem a i tak w końcu (i to całkiem szybko) trafisz na zablokowaną przez wrogi gang bramę.

GTC doliczy Ci się do dni trialu - po jego końcu będziesz miał pełne 100 (jeśli takie GTC kupisz)

336
Dyskusje ogólne / Odp: Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 12, 2007, 22:12:43 »
Pięknie to wyłożyłeś, Albi, ale zauważ, że mówimy o świecie gry. Gdyby było tak jak przedstawiłeś to w drugim akapicie, to serwer już dawno byłby zresetowany ze trzy razy :) A dzięki stanowi faktycznemu opisanemu przez Ciebie w akapicie trzecim jakoś się to wszystko kręci i co najważniejsze nie zwalnia. Prawda, że to gdzieś pomiędzy, ale lepiej, że bliżej temu drugiemu stanowi. Zbyt dynamiczne zmiany terytorialne nie służą grom.

337
Dyskusje ogólne / Odp: Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 12, 2007, 20:24:58 »
Pod względem koncepcyjnym jest to porażka CCP.

Prawda taka, że w 0.0 liczy się jedynie pvp, a czysty kerbir jest niepotrzebny. Tak samo nikomu nie jest on potrzebny w empire (chyba że sojusz chce go doić nie dając nic w zamian, bo w emp mało kerbirowi potrzeba).

Teoretycznym wyjściem byłoby tu danie kerbirowi możliwości porządnego zarobienia w 0.0 (zwiększenie profitów z kopania choćby) a obniżenie możliwości zarabiania dla pvp'era (obniżenie opłacalności tłuczenia ratów). Ale to tylko teoria, bo  jak ktoś już zauważył - pvp'er ma zazwyczaj drugie konto, na którym handluje/robi misje i nawet to nie sprawiłoby, że kerbir w 0.0 ma rację bytu. Jedynie o producentach statków nikt źle się nie wypowiada :)

Zresztą taki krebir szkodzi gospodarce, bo ISKi powinny płynąć, być inwestowane/tracone, ładowane w pvp, a nie akumulowane na portfelach, z których nigdy nie odpłyną dalej niż do inwestycji dającej określony % zwrotu :)

338
Dyskusje ogólne / Odp: Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 11, 2007, 22:59:18 »
Ale w Eve producent nie wyprodukuje lepszego statku, by zwabić klienta, nie obniży kosztów przez lepszą lokalizację bądź wykorzystanie pracowników, nie doprowadzi konkurencji do bankructwa i nie zmonopolizuje rynku, a klient nie wybierze sobie statku zielonego, bo takie są jego gusta. Gusta klienta w Eve to efektywność, a ta jest sterowana przez CCP. Konkurencyjności między producentami też nie ma za dużej, bo produkują idealnie homogeniczny produkt, o ustalonych na daną chwilę kosztach produkcji. CCP steruje więc w pewien sposób ceną minimalną i gustami klientów (nefry, przypominam jeszcze raz). Przyznaję, że rynek w Eve ma znamiona rynku wolnego i biorąc pod uwagę inne mmo reprezentuje ideał wolnego rynku, ale to jednak nie to :)

339
Dyskusje ogólne / Odp: Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 11, 2007, 22:24:06 »
Wilk co to znaczy ostrożniejsza walka? Czy to obrona POSa z jego wnętrza a może kampienie stacji od środka?

Trochę zejdę z tematu, ale odpowiem. Choć jestem noobem i mam mało czasu na grę, to sam brałem udział w dwóch bitwach na zasadzie "wtopimy, ale będzie fajnie^^", których można było mniej honorowo uniknąć. Brałem też udział w bitwach gdzie to do nas (Coven) pchał się gang, który też mógł uciec a wikłał się w walkę i dostawał łomot. Jak znam życie to brak ubezpieczenia nie powstrzymałby ludzi z Coven przed honorowym wtopieniem bitwy (szczególnie jak lata się 2h bez oddania strzału - bo wszystko ucieka - a potem trafia się na silniejsza flotę to grzech przepuścić okazję do postrzelania), ale sporo osób pewnie tak (bo można się choćby wylogować i przeczekać).

A wracając do meritum. Zgadzam się, że inflacja nie jest żadnym zagrożeniem dla rynku w Eve. Raz - jest zbyt wiele stałych w tym równaniu, dwa - już wspomniane, że gra nie przetrwa wieków, trzy - na graczy będzie miało to wpływ na zasadzie pozbierania na coś dzień/tydzień dłużej. Może to dotknąć jedynie osoby, które zarabiają podstawowymi sposobami (raty, misje), nie mają za dużo czasu, a opłacają konto przez zakup GTC. To jedyna grupa ludzi, która realnie cierpi na inflacji.

340
Dyskusje ogólne / Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 11, 2007, 20:51:28 »
Jednym słowem uważasz, że zwiększenie ilości pieniądza w obiegu uwolni rynek? Rynek wtórny na pewno, ale to ciągle będzie rynek zależny od podstawowego napływu surowców i kapitału, który to z kolei jest kontrolowany przez CCP. Poza tym i tak te pieniądze wylądują w końcu we wrakach :) Nie zapomnij też, że promocja pierwszych wyszczególnionych przez Ciebie profesji jest niekorzystna dla noobów - ceny pójdą w górę, a oni będą mieli jedynie możliwości zarabiania z drugiego (stałego) koszyka.

Może wydzielić temat "Gospodarka i rynek w Eve"? :)

Mówisz i masz :) — Soth

341
Dyskusje ogólne / Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 11, 2007, 19:07:01 »
Gdyby CCP chciało zmniejszyć inflację, zlikwidowałoby ubezpieczenie, które nie dość, że jest niesprawiedliwe (preferuje użytkowników statków T1), to jeszcze ładuje do systemu spore ilości gotówki, która nie ma pokrycia w towarze. Owszem, ubezpieczenie na statki T2 usuwa gotówkę, ale ze złej strony równania, bo po stronie konsumentów, a nie producentów, którzy w tym czasie ją kumulują.

Strzał w dziesiątkę, masz + O0
Wiedziałem, że o czymś zapomniałem przy usuwaniu gotówki z obiegu ;) Zlikwidowanie ubezpieczenie dość mocno ostudziłoby rynek i zmniejszyło inflację. Szczególnie strata BSa by wtedy bolała, bo one stanowią największy % w statystykach killów. To pewnie zaowocowałoby ostrożniejszymi walkami, ale w dłuższej perspektywie odprowadziło sporo ISKów z gry spowalniając inflację.

342
Dyskusje ogólne / Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 11, 2007, 18:51:47 »
O to chodzi, że CCP je ustala i poprzez to ma wpływ na kształtowanie się cen. Dlatego ten wolny rynek jest dość mocno sterowany :)

343
Dyskusje ogólne / Gospodarka i rynek w EvE
« dnia: Grudzień 11, 2007, 18:32:39 »
CCP ma dość duży, oddolny wpływ na rynek.

Trzeba zacząć od tego, że CCP ustala nie same ceny, ale zależności cenowe między minsami, komponentami i innymi półproduktami. Jeśli z lootu wypada 100 jednostek czegoś, 50 czegoś innego i 1 trzeciego minsu oraz mamy podobne zależności przy wykopie (100 czegoś jest tak samo trudno zdobyć jak 1 czegoś), to cena za pierwszy mins wyniesie 1, za drugi 50 a za trzeci 100.

Z drugiej strony jest to modyfikowane przez zapotrzebowanie, które też jest ustalane przez CCP. Jeśli mniej więcej wszystkie minsy są zużywane w tym samym stopniu (w stosunku do wydobycia/lootu, a do tego dąży CCP) to na ceny misów będzie miał wpływ popyt na poszczególne produkty (jeśli popularny jest statek, na który idzie więcej minsa 1 to będzie on droższy i tu kolejnym wpływem CCP są wszelkie nefry shipów i modułów).
W takim wypadku następuje reakcja rynku i więcej osób zaczyna kopać mins 1 co wpływa na  jego cenę obniżając ją do do nowego, większego niż poprzedni, poziomu.

Do tego dochodzi podaż (również sterowana, choć mniej bezpośrednio, przez CCP) i popyt ISKów itp itp

Od tych podstaw przechodząc dalej można zanalizować cały rynek EvE, bo prawda taka, że zachowania ludzi na rynku da się łatwo przewidzieć przy odpowiedniej ilości danych. A spekulacje rynkowe maja jedynie charakter przejściowy i nie kształtują ceny realnej.

O ekonomi Eve spokojnie można by oprzeć pracę licencjacką :)

344
Dyskusje ogólne / Odp: Przedłużony DT
« dnia: Grudzień 06, 2007, 13:03:36 »
Wyłącz z pozdrowień ludzi, którzy Eve mają na partycji innej niż systemowa ::)

345
Dyskusje ogólne / Odp: Eve, wojna, ewolucja i inne pierdoly
« dnia: Grudzień 05, 2007, 12:37:13 »
Primo, ona z urodzenia żadną księżną nie była.
Secundo, w porównaniu do przeciętnej angielki to była całkiem ładna :)

346
Dyskusje ogólne / Odp: Handel ISKami - dyskusja
« dnia: Grudzień 02, 2007, 17:50:23 »
Tylko zwróć uwagę, że w systemie stworzonym przez CCP iski przepływają od usera do usera, ale Euro przepływa od usera do CCP. Pewnie że nie mają nic przeciw takiemu handlowi iskami, bo na tym zyskują.

W przypadku nieregulowanego handlu Euro płynie również od usera do usera i CCP stanowi po prostu miejsce zarobku dla iluś tam osób.

Tak więc CCP nie ma nic przeciw handlu iskami, pod warunkiem, że w nim uczestniczy ;)

347
NoobGarten / Odp: [How To] GTC za ISK-i
« dnia: Listopad 23, 2007, 11:45:06 »
Dziękuję :) Konto jest już po zakończonym trialu z długim skillem ustawionym zawczasu ;)

A co do ceny - czy zamawiając GTC bądź odpowiadając na ofertę mam zaznaczyć, że to GTC dla konta trialowego?  Bo przeglądając EVE-o nie zauważyłem nigdzie ofert dla kont trialowych bądź zaznaczeń, że GTC idzie dla konta trialowego. Czy dla sprzedawcy GTC nie będzie zaskoczeniem pobranie większej sumy euro z konta?

348
NoobGarten / Odp: [How To] GTC za ISK-i
« dnia: Listopad 23, 2007, 11:14:48 »
A ja mam pytanie odnośnie przedłużenia Triala za GTC. Bo mam wątpliwości z powodu różnicy w cenie między aktywacją konta a normalną subskrypcją.

Jak to wygląda? Mogę normalnie kupić GTC na trialowe konto? Jeśli tak to sprzedający zapłaci normalną cenę (w euro) czy tą podwyższoną dla aktywacji konta?

349
Dyskusje ogólne / Odp: Webwars? WTF?
« dnia: Październik 27, 2007, 19:24:14 »
Jak zauważyłem, że dostosowuję tryb dnia do fs'ów, a nie odwrotnie, to kopnąłem Ogame w cholerę. Dlatego szczerze wątpię czy coś podobnego kiedykolwiek mnie zainteresuje.

350
Wsparcie techniczne / Odp: eve i strone eve-o lezy?
« dnia: Październik 19, 2007, 19:59:08 »
Przy Eve raczej można się pośmiać, ale grałem w mmo gdzie przy niezapowiedzianych padach serva ludzie siwieli :)

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11