Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wilk

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
141
Ubijanie ravenow na paskach to nie jest PvP. :) To tak jakby powiedziec, ze mysliwy strzelajacy do sarenki jest "wojownikiem". ;)

Dobre podsumowanie.

142
Off Topic / Odp: Koty vs. psy
« dnia: Czerwiec 27, 2009, 11:58:43 »
Do want! Przepiękna :)

143
Off Topic / Odp: Koty vs. psy
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 16:54:06 »
Heh, z kotów-zabijaków to znajomego kot z balkonu na parterze skakał na przechodzące ścieżką psy. Bez różnicy jaki to pies - na każdym potrafił zrobić rundkę honorową dookoła  bloku ;D

144
Off Topic / Odp: Koty vs. psy
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 12:11:41 »
Az tak drogiej karmy mojemu psu nie kupie :P

Hyhy.

Mi marzą się takie koty (bądź norweskie), ale skoro już mam trzy inne (a tak naprawdę to one mnie mają) więc niestety pozostaje oglądanie zdjęć.

145
Off Topic / Odp: Koty vs. psy
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 11:06:17 »
Jak chcesz być oryginalny to trzymaj jeża, albo padalca (lub zaskrońca nigdy kurde nie pamiętam, który z nich poluje na myszy).

Też nie pamiętam, a jeże przerabiałem, tzn. też swego czasu kilka mi się kręciło po posesji (las niedaleko), ale udomowionych nie miałem.


A moje koty (jedna kotka i kot, bo druga kotka to lebiega) regularnie zjadają jakieś latadło - tak przynajmniej raz na tydzień.

146
Off Topic / Odp: Awaria kota.
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 11:00:16 »
Mam domek jednorodzinny z przyległymi budynkami. Przedtem miałem kuny (na poddaszu) to był spokój,ale jak się wyprowadziły to myszów sporo łaziło. W domu ich nie było, ale wszystko poza domem było podgryzane w zimę (zapasy owoców etc)

Teraz jak mam 3 koty to mysz nie ma, a co większe pająki i inne tałatajstwo też zostało przetrzebione.

147
Off Topic / Odp: Awaria kota.
« dnia: Czerwiec 16, 2009, 10:42:22 »
Kot żyje. Po wyłączeniu się i spaniu przez cały dzień system, tfu, kot wstał i poprawnie funkcjonuje ;)

ps. moja kocia ganiała za szerszeniem, brrr.

148
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: O COVEN słów pare
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 19:15:07 »
Otwieram, gdzie trollować macie (kierunek: flame). Tu zakaz. Jak chcecie do czegoś stąd nawiązać na trollową modłę to też do flejmu.

Zapraszam do dyskusji.
Czujcie się ostrzeżeni.

149
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: O COVEN słów pare
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 18:30:28 »
No, koniec tego dobrego. Jak przesieję piasek w tej piaskownicy to otworzę na nowo.

EDIT: przesiałem - "kupy" wylądowały (mam nadzieję, że wszystkie a przynajmniej większość) we flejmie. Jak się tam już zaaklimatyzujecie to otworzę ten topic dla bardziej konstruktywnej dyskusji

150
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: O COVEN słów pare
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 17:42:24 »
Nikt tu c0venu nie opluwa chyba że masz na myśli komentarze o tym jak faktycznie postrzega was reszta eve. Jesteście w stainwagonowym bloku gdzie nie gracie pierwszych skrzypiec i nie prowadzicie samodzielnej polityki bo nie bardzo macie jak. Macie troche stacji capsów i highendów, albo nie macie tytanów albo ich nie używacie, jesteście lepsi w roamach niż we flotach ale politycznie jesteście mniej więcej odpowiednikiem naszych sons of tangra, jakby podmienić 'polak' na 'bułgar' i 'stain empire' na 'pandemic legion'

Bruce, tylko C0ven miewał we flotach walczących o c9n więcej pilotów, a nawet wiecęj BSów niż SE. Nie byliśmy przystawką dla SE, tylko równoprawnym partnerem, a w linii dyplomacji cały czas jest po drodze - w sumie niektóre decyzje wychodziły nawet z naszej inicjatywy. Nie wiem czy tak sprawy mają się między PL a SoT, ale tak jak opisałem wyglądają w Stain Wagonie.

151
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: O COVEN słów pare
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 06:08:24 »
Koniec rozmów o Goonach, bo będę wywalał posty i gryzł po piętach.

152
NoobGarten / Odp: Doładowanie konta
« dnia: Czerwiec 09, 2009, 17:11:56 »
A ja płacę normalnie przez CC i się nie zastanawiam.

Bo swoją szosą dorwać nie jest trudno - jeśli tylko im się chce, to starczy, że monitorują transakcję plexami, których cena w kontrakcie/wymianie spadnie poniżej jakiejś tam (uważanej za najniższą z rozsądnych) wartości. Jak jest poniżej, to się przypatrują, a jak zobaczą, że ktoś takich transakcji ma za dużo na koncie (bo kto normalny rozdaje plexy za 0 isk bądź "co łaska") to dupną gościa, jak i całą listę osób, co od niego plexy brała. Takiego gościa pojadą na pewno, a co zrobią z kontrahentami to nie wiem jaka jest polityka CCP. Banują z miejsca za taką głupotę?

153
Dyskusje ogólne / Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« dnia: Czerwiec 08, 2009, 17:31:11 »
Zabrać bonusy flotowe tytkom, dać je matkom.

Imo, bardzo dobry pomysł.

154
Dyskusje ogólne / Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« dnia: Czerwiec 08, 2009, 16:34:10 »
A dlaczego nie? Coś, co będzie bardziej skuteczne przeciw kapslom - na zasadzie dreadów w siegu. I niech takich bomberów mogą używać jedynie w triage.

155
Dyskusje ogólne / Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
« dnia: Czerwiec 08, 2009, 14:38:41 »
A dlaczego nie pójść najbardziej oczywistą drogą dla Mothership-ów tylko tak kombinować?
Czym miały być MS? Lepszym lotniskiem. To dlaczego nie bostnąć go adekwatnie do jego ceny?

156
to jest dla graczy sim-city a nie pvperów jakich CCP w 0.0 powinno wychowywać i zwiększać atrakcyjność produku a nie czekać az pojawi sie w koncu konkurencja która lepiej rozwiąże high-end gaming zamiast abusrdalnego kiblowania miesiącami na posach

Ah, a armie są dla samych pro zabójców a nie dla ludzi zajmujących się zaopatrzeniem i dla logistyków. No i wszelkie umocnienia powinny być też zbanowane, a bunkry to już w szczególności.

To jak w końcu, EvE ma być w miarę realistyczna czy na zasadzie WoWa gdzie się po prostu napieprza gdzie popadnie?

157
  A teraz trochę bardziej tematu: Czy ktoś jeszcze zauważył, że zawsze krzyczenie "posy są złe, utrudniają grę" wychodzi od strony, która nie jest w stanie sobie poradzić w pos warfare?

Qft

158
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Formuła KSOD - dyskusja
« dnia: Czerwiec 03, 2009, 17:52:19 »
A nazwę starego zmienić dodając daty otwarcia i zamknięcia, by od razu było wiadomo jakiego okresu się tycza.

159
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Formuła KSOD - dyskusja
« dnia: Czerwiec 03, 2009, 11:14:55 »
aha i jak to się ma do tekstów z kanału local.

Local jest ogólnie dostępny - nie jest prywatnym kanałem komunikacji.


Ja jako przeciętny czytacz jestem za mega wątkami do ogólnej rozmowy z dopuszczalnym spamem i zakładaniem nowych wątków w przypadku ważnych wydarzeń gdzie by spam był tępiony (ważna bitwa, oblężenie etc.) W ten sposób byłoby gdzie pogadać ogólnie i gdzie szukać w miarę rzetelnych informacji o konkretnych wydarzeniach.
A życie zweryfikuje ile jakie tematy będą używane - admini/modowie nie powinni z góry narzucać userom z jakich tematów mają bardziej a z jakich mniej korzystać.

160
Centrala - uwagi i propozycje / Formuła KSOD - dyskusja
« dnia: Czerwiec 03, 2009, 09:48:01 »
warto tylko przypilnować żeby postujący pogrubił istotne części bo chatlogi są z reguły nudne jak flak.

Uhm, bo bez tego chatlog na pięć ekranów dla mnie ma wartość spamu, a tylko więcej miejsca zajmuje.

161
chyba po prostu odsiedzieli swoje w stain  :D

Stain to taka wylęgarnia co bardziej krwiożerczych sojuszy :) Cokolwiek stamtąd wypełźnie o własnych siłach to zaraz się w coś ostro wgryzie.

162
Dyskusje ogólne / Odp: Grid Magic
« dnia: Maj 27, 2009, 14:21:23 »
A było coś o innych celach modyfikacji gridu? Bo to tylko jedno z zastosowań, o którym nawet w Grid-fu nie wspomniano chyba (choć nie wykluczam, że nie doczytałem po prostu).

163
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Maj 26, 2009, 14:45:15 »
lol, ale odjazd xD

164
Tyż prawda :) Choć swego czasu Yogos, jako rzecznik c0venu, bez krępacji przyznawał gdy zbieraliśmy raz na jakiś czas bęcki od Goonów & Co. w walkach o c9n.

165
TRI też nie bardzo potrafi przełknąć porażkę.

166
Czym różni się kradzież informacji od kradzieży mienia, poza oczywistą różnicą w postaci kradzionej rzeczy?

167
bo widze 90% forumowiczów kradzieże w grze i podobne zachowania nie przeszkadzają  :-\)

Przeszkadza, ale toleruję, bo to wojna, a nie arena. Jak w prawdziwej wojnie zobaczysz przeciwnika bez broni to poczekasz aż po nią sięgnie? Jak stracisz broń to ominiesz okazję ukradzenia jej wrogowi? Jak będziesz miał okazję sabotażu wrogowi składów amunicji to zamiast to zrobić zaatakujesz je frontalnie?

Może dla Ciebie EvE to symulacja jakiegoś honorowego konfliktu, ale odpowiedniej traktować ją jako normalną wojnę (w swoich realiach), w której obowiązują zasady mechaniki ułożonej przez CCP i co mieści się w tej mechanice to jest dozwolone.

Nikt nie broni Ci tego nie stosować lub nazywać niehonorowym, ale porównywanie do zagrywek spoza gry to nadużycie i tyle.

168
to mnie zawsze fascynuje - czym sie rózni gra internetowa od zwykłej zabawy? Powiedzmy.. jak komuś podpieprzysz figure w czasie gry (w czasie jego chwili nieuwagi) w szachy to jest to zwykłe oszukiwanie, a zrobienie tego samego w grze masowej - już jest ok ?

W regułach szachów nie ma czegoś takiego jak podpieprzanie figurek. W regułach EvE jest coś takiego jak wybieranie nieswoich rzeczy z korpowych hangarów (vide. inny sposób przywłaszczania sobie cudzych rzeczy dopuszczony przez mechanikę)

To tak jakbyś grając w hokeja miał pretensje do przeciwników, że wycierają Tobą bandy. EvE to z założenia gra niecukierkowa, dająca ludziom możliwości być sukinsynami.

Tak trudno to zrozumieć?

169
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Maj 03, 2009, 09:05:39 »
Ciut po terminie, ale zawsze na czasie ;)

170
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 05, 2009, 21:33:48 »
Pody podostawali więc raczej krótko trwał ;)

171
Dyskusje ogólne / Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« dnia: Kwiecień 01, 2009, 19:40:44 »
No u niego wyszło przy odrobinie szczęścia w przeciętnym systemie 120m/h w 0.0
Mi wychodzi średnio 25m, przy odrobinie szczęścia 30-35m, a i tak trzeba na ratach siedzieć długo, chainować i mieć pusto w systemie (względnie mieć wypasiony DPS i wygryzać innych skutecznością) Szczęścia do TS/oficerów nie mam.

Z misji mam pewne 20m/h a czasami i więcej bez najmniejszych kłopotów i wysiłku.

172
Dyskusje ogólne / Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« dnia: Kwiecień 01, 2009, 19:00:57 »
Poza tym ten rząd zarobków dostępny jest tylko w najbardziej lukratywnych misjach najlepszych agentów a te często są na tyle trudne, iż nawet przestrzegając agro często działa się na "krawędzi" tanku.
(...)
Na samym ratowaniu w przeciętnym systemie przy odrobinie szczęścia do dobrego spawnu 20 mil można mieć w 20 minut na samym bounty nie wliczając lootu ani salvg. Wliczając loot/slvg można spokojnie potroić tę sumę. Nie wspomnę tutaj o rare albo o oficerach.

W inne gry chyba gramy, bo ja najcięższą misję L4 robię ledwo patrząc na ekran i agrując cały pocket (i nie mam żadnego modułu frakcyjneg), a w 0.0 przeciętnie miałem z bounty 15m/h + drugie tyle z lootu/salvage.

173
(vide GBC które wczoraj wystawiło 550 osób *Kombat pozdrawia zawiedzionych postawą GBC wcześniej :P )

Byliśmy, już nie jesteśmy :) Gj, Panowie!

Terion - Ty jesteś jak Albi, wg Was jak BoB sam nie załatwi 3 powerblocki to się błaźni. Opanuj się trochę i skończ też z tymi porównaniami zajmowania 2 niebronionych regionów z niepełnym stanem posów (w wielu miejscach wystarczyło postawić własne posy by zyskać przewagę) do walki o system, w którym siedziało blisko 10 tytków.

174
podobają mi sie strategiczne zwycięstwa goonow, to ja więcej takich poprosze.

Stan posów na korzyść Goonów utrzymany, licznik do sov 3 nieprzerwanie tyka.

175
Terion - SW w tym i C0ven miewa się dobrze - partycypacja nam nie spada od kilku miesięcy, bo tłuczemy się ciągle i ciągle są CTA, więc o nas się nie bój - wytrzymamy i tu.
Ale pytanie o BoBa pozostaje otwarte. Brak -A- też zastanawiający.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11