Autor Wątek: DevBlog: Amarr Boost!  (Przeczytany 10810 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ireul

  • Gość
DevBlog: Amarr Boost!
« dnia: Styczeń 31, 2008, 13:45:10 »
.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2013, 12:40:07 wysłana przez Ireul Taar »

seishin

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2008, 13:57:02 »
explisive dmg crystals???!?!?!?!  cos chyba chlopcy wynalezli eksplodujace fotony????  :crazy2:

+ nie qmam za bardzo zwiekszenia ilosci med slotow - maja zamiar zwiekszyc tez cpu pool dla ammarow?
 
pzdr

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:15:15 »
Explosive damage crystals mialo dzialac tak, ze bardzo bardzo szybko podgrzewa sie bardzo bardzo mały kawałek armora i on eksploduje. Nie mówie że to mądre tylko że takie było wyjaśnienie na features and ideals.

Ja tam zawsze optowałem za bonusem dla Amarr w prawdziwie imperialnym stylu - żadne tam kombinacje - po prostu więcej wszystkiego :)

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:21:45 »
Przesadzaja. Balansy gry wcale nie musi oznaczac, ze wszystkie rasy beda takie same.

Niech Amarzy dalej sobie lutuja laserkami z em i thermal. Obnizenie resu na em? Nie, jak juz chca to niech wyrowuja. Wiecej med slotow? Jasne, ale kosztem low slotow czy hi slotow?
+1 med dla geddona - 1 high i -1 turret point. Dalej ten med slot taki super?

Amarzy maja wiele statkow ktore wymagaj po prostu przemyslenia i zmian, reszte maja super, czasem najlepszych w swojej klasie. Nie znam pilota abaddona czy absolution ktory narzeka na to, ze wali em thermal.

Nie podoba mi sie kierunek zmian.

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:22:26 »
Pamietam, ze kiedys (dawno dawno temu), ktos pisal, ze jak wprowadza Explo damage do laserow, to ta osoba zrezygnuje z EvE... hmm... nie pamietam kto to byl... i czy pozostanie przy swoim postanowieniu :P

Gacul

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:32:52 »
Won mi z expo dmg na laserach,to jest cherezja :P Lepiej jak podniosna ogolny dmg laserow i zwieksza % udzial thermal wcalym dmg.

Cytuj
Remove the energy turret capacitor need bonus and replace it with more damage bonuses
Czy mam rozumiec ze mam 30 s na rozpuffanie chlopa zanim sie cap skonczy :P Ciekawe czym teraz amarzy beda snipowac :P Za kazdym statkiem bedzie lecial indor z cap boosterami  :crazy2:. Won z tym.
Cytuj
Need more midslots to fit Ewar/tackling gear
Jesli nie zdejma low slotow to ok   O0 (na geddonie i abso mozna zdiac hi i tak prawie nieuzywany).
Cytuj
Increase the base damage mod of energy weapons
Reduce the cap penalty on the high damage crystals
:)

DaBlades

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:36:00 »
Na razie obniżają resy na EM Amora i EXP na shielda. Chcą przeciwdziałać omnitankom a raczej więcej osób będzie na nich latać. Nikt przecież nie wkopie 4 hardenerów. Moim zdaniem to dobry pomysł, i tak często się okazywało, że EM wchodzi najładniej w Amor u kolesia a teraz EM damage będzie nawet godne rozważenia na rakietach. Moim zdaniem super.
EXP kryształki raczej nie wejdą, już łatwiej wytłumaczyć pociski EM (chyba nawet są pociski do niszczenia urządzeń elektrycznych, magnez czy co one tam mają)
Ten devblog nie zmienia niestety faktu, że to dużo za mało aby amarzy byli niezłą rasą bez 20M SP. Wolałbym redukcję użycia capa przez laserki i dodanie drugiego bonusu do shipów (zamiast -10% cap usage)
Dobry kierunek ale to dopiero pierwszy krok

(od lowslotów to mi się odpitolcie wolę aby Absolution dostał 1 med. Kosztem 1 nonturret hi byłby zajebisty)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:42:21 »
explisive dmg crystals???!?!?!?! 
Cooldown i doczytaj... przedstawili listę propozycji graczy jakie brali pod uwagę. Na razie wprowadzą zrównanie (inline) resista na EM dla pancerza i EXP dla tarcz.

Popatrzą z miłością na niektóre ze statków, ale z doświadczenia wiem, że to się źle kończy  8) ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:47:47 »
Jo boost amarrkich rakarzy ?

EXPLO DMG na latarkach ?? ROTFL.

Już teraz na vencie katsu czy jakiś inny imperialny przybłędą któremu odbija od nadmiaru złota na kadłubie gada jakieś głupoty że niby abaddon to największy wygar ma w okolicy ?
Zakładając że sie nie przechwala to co ?Taki ship mają jeszcze  boostować ??


Wogóle co to jest. Od pewnego czasu obserwuje że te shipy zaczynają być takie same.
Kiedyś wyraźnie było widać pewne różnice.

Galente mieli swoje dronki którymi zdrowo bili.
Matarzy mieli (i dalej mają) najszybsze shipy w okolicy ze zdrowym pierdolnięciem.
Caldari mieli swoje misle i kupe ew jak ktoś dobrze nad med slotami pomyślał.
A amarzy mieli mało med ale zdrowy wygar z latarek.

A teraz pomieszane gówno jedno wielkie ...
Nano sacrilage z mislami ....
Galente bez dronek za to wsadzające na statki projectile guny ....
itd...

tak tak marudze pewnie co ?









Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:51:14 »
tak tak marudze pewnie co ?
Nio... to pierwszy objaw starości... dostosuj się albo przestań marudzić  ;) 8) ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 31, 2008, 14:56:44 »
No ja sie zgadzam z yogim, zreszta wyzej  juz to pisalem - jak zrobia wszystkie rasy takie same to gra zrobi sie gowniana.

Olac Ammarow, cytatac z SHC:

Cytuj
New SISI Patch:
Has a new overview setting to apply color tags to ships that are using ewar against you. Looks like we can apply different color tags to different ewar types. Or will be able to
Has tabbed overview options so you can tab between different overview settings
Has something called bracket settings. I dont know what these do.

\o/
Wprawdzie tonie to samo jak lista ewar jakimi obrywasz + nazwy pilotow, ale i tak niezle.

Edit:
Screeny:
http://dl.eve-files.com/media/corp/zakma/ExeFile_2008-01-31_06-57-31-35.png
http://dl.eve-files.com/media/corp/zakma/ExeFile_2008-01-31_06-57-35-06.png
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2008, 15:02:08 wysłana przez Voulture »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:00:42 »
New SISI Patch:
Has a new overview setting to apply color tags to ships that are using ewar against you. Looks like we can apply different color tags to different ewar types. Or will be able to
Has tabbed overview options so you can tab between different overview settings
Has something called bracket settings. I dont know what these do.
Znaczy się znów wprowadzą coś co jeśt świetne i znów będzie lag FTW !
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:10:48 »
Screeny:
http://dl.eve-files.com/media/corp/zakma/ExeFile_2008-01-31_06-57-31-35.png
http://dl.eve-files.com/media/corp/zakma/ExeFile_2008-01-31_06-57-35-06.png

Ekhm... czy umiejscowienie na ekranie namierzonych celi bedzie mozna sobie przestawiac, czy to juz mozna robic a ja cos przegapilem?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:13:55 »
Ekhm... czy umiejscowienie na ekranie namierzonych celi bedzie mozna sobie przestawiac, czy to juz mozna robic a ja cos przegapilem?
Można od co najmniej patchu Trinity
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:44:38 »
Można od co najmniej patchu Trinity

A jak to zrobic?

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:46:56 »
Na prawo i lekko w gore od pierwszego namierzonego celu masz taki maly celownik... Dalsza obsluga intuicyjna :)

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:49:22 »
Na prawo i lekko w gore od pierwszego namierzonego celu masz taki maly celownik... Dalsza obsluga intuicyjna :)

Dzieki! Jak bede w domu, na pewno zastosuje :)

DaBlades

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 31, 2008, 15:52:07 »
Wogóle co to jest. Od pewnego czasu obserwuje że te shipy zaczynają być takie same.
Kiedyś wyraźnie było widać pewne różnice.


kiedyś to mój drogi latarki miały POWER, zdaje się 2 patchy potrzebowali aby zrobić z nich to gówienko co teraz mamy. Do tego nie było stacking penalty na damagemodach. Wyobrażasz sobie Geddona z 8 Heat Sinkami II i 7xMega Pulsy II? 2k DPSa na lajcie przy dzisiejszych laserkach. A teraz pomyśl: HP shipów było 3x mniejsze a lasery zadawały cholera wie ile damage więcej.

Ale masz racje wszystko zaczyna być podobne. Choć sacri uważam za jednego z najlepszych shipów to jednak khanid = close range Caldari-Amarr
Będę się śmiał jak z Apoca zrobią khanid. 6xsiege lauchner, 5 med 6xlow i jeszcze 350m3 dronek (missile nano domni anyone?)
zobaczymy, część amarrskich shipów naprawde jest do dupy i nikt nimi nie lata, jest to spore marnotrawstwo ale zobaczymy ile popsują w boostpachu.

ty gallente ty

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 31, 2008, 16:01:49 »
kiedyś to mój drogi latarki miały POWER, zdaje się 2 patchy potrzebowali aby zrobić z nich to gówienko co teraz mamy.
ty amarrze ty

Myślisz, że ta choroba tylko Was dotknęła ? Dziwnym trafem teraz na 425mm T2 mam mniejszy wreck niż kiedy latałem na T1 jakieś 2 lata temu (bez wielu skilli na 5). Zacisnąłem jednak zęby i czekam...
...na Faction Wars. A po drodze pewnie jeszcze będzie z ochnaściecztebernaście patchy z nerfem i znów Gallente będą Gallente i nie trzeba będzie kombinować...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

seishin

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 31, 2008, 16:38:51 »
Dormio - ja sie wcale nie oburzam :) poprostu coraz bardziej dziwi mnie fakt jak na sile devowie probuja zbalansowac gre...zamiast boostowac powinni nerfowac po kolei - mala szansa ze cos sie zdupczy  :krzeslo:

Voulture

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 31, 2008, 16:51:18 »
I jescze jedno, zapowiadane zmiany w jump frachtach:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=688022

Edit:
jeszcze jeden screen
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2008, 00:04:44 wysłana przez Voulture »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 31, 2008, 16:53:10 »
Ależ robią to przy okazji...

Jak już napisałem od czasu jak zacząłem latać BSami aż do zeszłego roku regularnie podnosiłem skille mające podwyższać dmg. W efekcie ponad 2 lata temu miałem wrecki po ponad 500hp na sprzęcie T1, a obecnie rzadko mi się udaje uzyskać powyżej 300hp na T2 (bez amo T2). Tłumaczenie, że resisty się zmieniły itp też jest o kant dupy rozbić, bo w miarę regularnie sobie testuję na strutkurze różnych takich large collidable na misjach.

Dziwnym zbiegiem okoliczności strasznie to odpowiada temu co jakiś czas zapowiadali - przedłużaniu czasu walki.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

DaBlades

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 01, 2008, 15:29:00 »
I jescze jedno, zapowiadane zmiany w jump frachtach:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=688022

Edit:
jeszcze jeden screen


jeszcze bardziej kolorowo, jeszcze bardziej cukierkowo, jeszcze większy lag

misao

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 01, 2008, 15:48:59 »
raczej nie. poprostu feature klienta. Bo info ze ktos ci skrambli/jamuje i tak dostajesz ( mass je w logu) wiec to tylko dodatkowe wykorzystanie informacji

LordJohny

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 02, 2008, 18:50:56 »
Imo explo dmg dla amarow to idiotyzm, abadon tak czy siak ma najwiekszy dps ze wszystkich bsow w grze.
Kolejna sprawa ze rozne rodzaje obrazen zadawane przez rozne rasy sprawial ze byl sens skilowania wiecej niz jednej. Jak ktos chce miec na apocu explo dmg to do bagaznika wklada berserkery, ciekawe kiedy zealot dostanie 50m3 drone baya i dodatkowy bonus do dron w stylu cursa.

regis

  • Gość
Odp: DevBlog: Amarr Boost!
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 03, 2008, 17:50:42 »
no, ze matarzy maja 4 rodzaje dmg to jest cacy, nie? zabierzmy matarom EM i bedzie ok!

zgorzkniala uwage o zealocie przemilcze.

cough... a gallente to niech thermal wezma jeszcze... damy e rade na samym kinetic.